reklama

Povedal mi, že som jeho ANJEL

Pridal/a filipka dňa 27. 05. 2008 - 21:42

reklama

Povedal mi to muž a povedal mi to dnes do telefónu. Ale idem spomenúť veci trochu zoširoka.

Keď sme sa s tým mojim spoznali, bol mnou nadšený. Predstavoval ma všetkým svojim kamarátom a bol šťastný ako blcha, že ma stretol. Až tak, že mi to bolo trochu divné. "Čo na mne vidí?" Ja som až taká paf z neho nebola. Ľúbila som ho, ale moje predstavy o partnerovi na celý život nespĺňal. Najviac mi vadilo, že mi nerozumel, nebol na rovnakej vlnovej dĺžke ako ja. Dodnes si myslím, že jediné, čo mu na mne učarovalo bolo, že nie som na peniaze (toľko vecí, čo by na mne mohol obdivovať - originalitu, výtvarné cítenie, otvorenosť a on ocení takúto, pre mňa, BLBOSŤ!). Často mi hovoril, že som jeho anjel.
-- Anjel smrti,-- dodala som vždy ja. -- Vôbec ma nepoznáš...--

Preskočím nejaký časový úsek, prišlo dieťa, hádky, chcela som aby sme sa rozišli. NEEXISTUJE. -- Vôbec k sebe nepasujeme, sme ako oheň a voda,-- povedala som mu veľakrát. Dieťaťu sa nevenoval, ťažko robil, takže doma buď spal alebo nebol. Pomôcť kamarátovi so sťahovaním nebol problém, mne s dieťaťom nepomohol, nevenoval sa nám. Vtedy chodila na MTv-čku pesnička od Shagyho - Anjel. http://www.youtube.com/watch?v=ZJNfAJlFcz8&feature=related
Tak veľmi som si priala, aby aspoň raz, keď ju hrali povedal: -- Aha, to spievajú o tebe!-- Veľa by som chcela od chlapa (aspoň od toho môjho), ten môj romantik neni. Ale keď ma toľko ospevoval na začiatku, nejak som si túto pesničku "prisvojila", lebo to: si môj anjel, mi hovoril na začiatku veľmi veľmi často.

A konečne sa dostávam k dnešnému dňu. Volal mi, že ho skoro zabásli (ani nechcite vedieť, aký hrozný dopad, by to malo pre mňa s deťmi), ale nakoniec vyviazol len s pokutou. A že je presvedčený, že je to kvôli mne, lebo som jeho anjel, čo ho z tej kaše vytiahol. Nechápala som, prečo to pripisuje mne k dobru, ale hovoril, že sa mu snívalo, že ja a deti sme preňho anjeli, čo ho vytiahli z problémov. Že je na mňa veľmi pyšný...
Tak som sa len usmiala a počúvala ho ako to opakuje. Že to rozprával svojim kamarátom a všetci sa mu smiali, ale on vie, že je to tak, ako mi povedal. Vôbec sa teda tomu nebránim a jednoznačne ho mám na svedomí!Úsmev

No... neviem, možno to tu je zrozumiteľné len mneHambím sa , ale chcela som sa podeliť o svoj anjelsky zážitok. Tak dovidenia v nebi, priatelia.Slnko


reklama

reklama

svetlana (bez overenia), Ut, 27. 05. 2008 - 22:00

Jejj Filipka Objímam Slnko
uz som sa ta raz chcela spytat inde - to, co si "nedopatrenim" Chichocem sa vyslovila o vasom vztahu - to nebolo skor myslene tak, ze sa vasa laska neda popisat slovami, kt. na to pouziva "svet" ? mozno je to nejaky specificky druh lasky a tebe to len nesedi s tym, co sa tvaria ze zazivaju ostatni ... hmmm .... ?

filipka, Ut, 27. 05. 2008 - 22:32

svetluška, jaksi ti nerozumiem.Smútok
Náš vzťah je na rozhraní stále. A pretože je "problém" vo mne, buď sa do svojho chlapa zaľúbim a zostaneme spolu, alebo sa s ním rozvediem. On ma má rád. Túžim po splynutí duší, po rovnakej vlnovej dĺžke. Nie na 100%, aspoň na 40%. Teraz je to 0,1%. No rozmýšľam, či sa do neho nezaľúbim kvôli peniazom, he-he, to je tiež dobrý dôvod na lásku, nie? Len to tak chcem cítiť vnútorne, že ho chcem, nie sa obetovať či zaprieť. Tak čakám, či dozriem a k čomu.

Žiadnu špecifickú lásku u nás nehľadaj.
Neviem, či som ti vôbec odpovedalaHambím sa .

svetlana (bez overenia), Ut, 27. 05. 2008 - 22:49

jajjj filipka, neviem, ci sa nemylis ..... vies, nie som si ista, ci "splynutie dusi", je to, co skutocne hladas. na jednej strane CHAPEM.
na druhej strane ..... myslim, ze skor hladas cestu, ako uplne stratit "seba" bez toho, aby si to pocitovala, ako obetu (t.j. cosi negativne), stratit seba, cele ego, vsetky svoje naroky tak, aby ti zostala len ticha nikam neutekajuca radost. ale ktovie ?

filipka, St, 28. 05. 2008 - 06:23

Úplne stratiť seba? Nie. To, čo zo mňa patrí mužovi, je nepatrná časť. Aspoň tak to vnímam. Všetky moje nároky aj s egom zostávajú, aj keď pripúšťam, že kvôli chlapovi ich budem musieť mierne "obrúsiť" (preukladať, prispôsobiť danému stavu). Ale to by som musela aj pri tom mojom vysnívanom (alebo žiadnom) chlapovi, preto sa mi zdá jedno a to isté - zostať s týmto konkrétnym alebo hľadať (nemať) druhého.
Určite seba nestratím, ak si vyberiem jeho.

svetlana (bez overenia), St, 28. 05. 2008 - 07:28

ja ti neviem filipka .. mozno si skutocne vobec, ale vobec nerozumieme Úsmev Chichocem sa

chcem ti len napisat ... nepoznam tvojho manzela, ale !!! myslim, ze si dostatocne inteligentna na to, aby si si nezobrala niekoho uplne od veci ....
verim, ze su veci, co vzniknu "len tak", clovek nema zoznam logickych zdovodneni, preco tak konal a konal dobre, ci vhodne je lepsie slovo ? Úsmev
Objímam

filipka, St, 28. 05. 2008 - 11:57

ja tiež neviem svetluš... ale zobrať si niekoho úplne od veci (v tom mojom prípade) sa mi nezdá až také strašné (a možno len nie som dosť inteligentná. Ja sa hlúposti nebránimÚsmev ). Lebo viac rozumu a odvahy a veriť svojim inštinktom - to som mala na začiatku. A po jednej dosť veľkej chybe nechcem spraviť ďalšiu. Ale nie je v mojich silách sa do chlapa zamilovať len tak. Nechávam to proste plynúť a uvidím o niečo neskôr (he-he, táto veta sa ti určite páči, však?).
A mám pocit, že sme sa nejak pochopili.Mrkám

svetlana (bez overenia), St, 28. 05. 2008 - 23:30

no, pozri, ja ta vediem v sufliku "inteligentna potvora", neboj inteligenciu nemeriam tym, ci vie clovek spocitat do 3s spamati odmocninu z 500 Vyplazený jazyk
asi by som to povedala tak, ze rebelia je mne velmi sympaticka crta, len ocakavam, ze to "cosi" prinesie. Myslis, ze to zvladas Slnko Mozno nie do tyzdna, ale v horizonte tohto zivota urcite Úsmev

Kde si prosim ta podela tie instikty ?! Ja ti totiz vobec neverim .... Vyplazený jazyk Podla mna aj vies, co by tvoja dusa rada, len sa proste budes (/budeme) vzpierat ... cisto z principu .... co ja viem ?! Chichocem sa No ano, zlozit zbrane a nechat to plynut Chichocem sa

bettty, St, 28. 05. 2008 - 06:43

Ahoj. Mám jednu otázku? Koľko rokov ste spolu??? Ja som zo svojim manželom všeho všedy 5 rokov a už to nie je také ako kedysi. Nehovorím, že sa nemáme radi no keď prišlo dieťa tak naše city sa upreli len naň a na seba sme prestali mať čas. Ale to je asi normálne. Je pravda že sem tam teda raz za 3 mesiace ideme niekam na večeru ale to len tak, aby sme nezblbli s toho stereotypu.
Možno keď naše deti odrastú tak si ten čas najdeme na seba a vrátime sa do starých koľají Chichocem sa . Budeme síce už starý a bezzubý no dúfam, že nám to vydrží.

filipka, St, 28. 05. 2008 - 07:20

Spolu sme 8r. (dievča, to si už v práci, či tak skoro už nemáš doma čo robiť?)
"...keď prišlo dieťa tak naše city sa upreli len naň a na seba sme prestali mať čas." Bettty toto je podľa mňa presne kameň úrazu mnohých manželstiev. Vzťah a lásku treba pestovať a starať sa oň, lebo ono to samé "neporastie". A ak nerastie, pomaličky zhasína. Marí sa mi, že máte väčšie dietko, aspoň raz do týždňa/mesiaca si vyhraďte deň len jeden pre druhého, bez pampúcha. Robte niečo bláznivé, čo ste robili ako čerstvo zaľúbení (večer sa ísť kdesi okúpať úplne nahí, presexovať celý deň...) tak aby ste sa cítili trochu odviazane a ináč ako len seriózne dospelo (na večeri sa asi ináč ani nedá cítiť, len dospelo). Len to závisí od toho, aký ste typ ľudí a keď nie ste práve "hravé" typy, tak robte to, na čo celý týždeň nemáte čas (napríklad nevyliezť z postele celý deň. Kľudne aj bez sexu.)Kvietok

bettty, St, 28. 05. 2008 - 07:52

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa tak to sa mi páči len škoda, že môj manžel si pripadá na takéto veci starí. Blíži sa k 40 takže asi by som ho trošku opotrebovala. (pracujem od 6.30).
No nič musím niečo vymyslieť.

Natinka, St, 28. 05. 2008 - 07:55

lenze aby laska porastla, musia to robit obaja. snaha jedneho nestaci. a viem o com hovoris a viem co ti v manzelstve chyba. ale vsetko je o paradoxoch. mala som partnera, ktory bol moja spriaznena dusa - ale podvadzal ma. teraz mam partnera ktory spriazdnena dusa nie je - ale stara sa o mna aj o chlapcov lepsie ako hocikto druhy. je to vzdy na ukor niecoho, vsetko asi v tom manzelstve nie dane mat je alebo nie je naveky.

georgina, St, 28. 05. 2008 - 09:19

Plný súhlas - nič nie je dokonalé, ani dokonalé manželstvo neexistuje (možno v červenej knižnici a v rozprávkach "...a žili šťastne, až kým nepomreli...")

Bozkávam

filipka, St, 28. 05. 2008 - 12:16

Natali, takisto súhlasím.Zlomené srdce
"Všetko asi v tom manželstve nie je dané mať." - Svetluš, takto nejak to cítim ako napísala aN. Viem, že muž si ma váži, má ma rád, detičky tiež (dosť svojským spôsobom - ale on je otec, nie ja, ja ich ľúbim ako ja chcem a on tak ako chce on), peňazí mi dopraje a strašne nás chce zabezpečiť. Ale viem ako sme sa žrali, keď sme boli spolu a nechcem sa do takéhoto stavu vracať. Veľmi vyhovujúce sú pre mňa víkendové návštevy o čom môžem zatiaľ iba snívať, lebo už pol roka nebol doma. Nechýba mi, ale keď ho deti môžu aspoň vidieť, som nejaká spokojnejšia.

-, St, 28. 05. 2008 - 11:40

Vzťah sa mení každým dňom, nie ešte rokmi... mi s drahým- suma sumárom-5 rokov...
Náš vzťah? Nádherný- iný ako na začiatku ale o to peknejší. Je krajšie zobudiť sa ráno bez ružových okuliarov a povedať si "milujem", ako byť čerstvo zaľúbená, mať krídla ale nevedieť, kam nás nesú....
Hádky, nervy, občasná bomba priamo do nosaChichocem sa - vzťah, ale aj ranná káva, zaužívané zvyky, ktoré poznáme iba my dvaja, ...baby, vám chýba to čo bolo? My sa objavujeme ešte stále a mám dojem, že čím sme spolu dlhšie, tak tým viac toho na sebe nachádzameMrkám Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

-, St, 28. 05. 2008 - 11:49

Vzťah sa mení každým dňom, nie ešte rokmi... mi s drahým- suma sumárom-5 rokov...
Náš vzťah? Nádherný- iný ako na začiatku ale o to peknejší. Je krajšie zobudiť sa ráno bez ružových okuliarov a povedať si "milujem", ako byť čerstvo zaľúbená, mať krídla ale nevedieť, kam nás nesú....
Hádky, nervy, občasná bomba priamo do nosaChichocem sa - vzťah, ale aj ranná káva, zaužívané zvyky, ktoré poznáme iba my dvaja, ...baby, vám chýba to čo bolo? My sa objavujeme ešte stále a mám dojem, že čím sme spolu dlhšie, tak tým viac toho na sebe nachádzameMrkám Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

val, St, 28. 05. 2008 - 13:09

Suhlasim s akirou kazda etapa vo vzathu ma svoje caro..teda pokial sa bavime o riadne fungujucom vztahu..dolezite je nezabudnut jeden na druheho najma ak su vo vztahu deti mysliet na malickosti ktore nas posuvaju dalej...nechat len tak na chladnicke alebo na stole ked utekam do prace malu lepku s odkazom lubim ta zaberie vzdy...este zvyknem muzovi kupit malu cokoladku...len tak aby vedel ze ho stale lubim / sme spolu 9 rokov/Zlomené srdce

vyvyka, St, 28. 05. 2008 - 19:55

Aj my to tak robíme,val.Mylsím,že maličkosti robia veľké veci,dnes mi doniesol tyčinku.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce A ja na neho tiež tak mylsím a maličkosti vždy potešia,ale viem,že na seba myslíme.

Natinka, Št, 29. 05. 2008 - 08:02

tycinku do ucha? Veľký úsmev
ale ano aj my si tajne pchame do vrecak lizatka so srdieckom. ja sice viac ale zase obcas dostanem krasnu ruzu z lasky....

vyvyka, Št, 29. 05. 2008 - 13:45

Nie,margotku a tiež je pravda,že ja viac píšem a volám a kujem sladkosti,ale má to odzvuZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce a o tom to je.poznaní toho druhého,prispôsobení,tolerancii.Voľakto múdry mi raz dávno povedal / neviem,myyslím,že babička,ale nepamätám/,že manželstvo je o prispôsobovaní a chápaní sa jeden druhému.A keď tot človek dokáže,tak je šťastné.asi áno,ja neviem,ale nám to zatiaľ klape.A ľúbim ho aj za tie maličkosti,ako sú tsladká tyčinka,alebo ovocie,keďže vie,že sladké nemôžem.Potom mi sem-tam kúpi tú milku bez cukru.Ale tie kvety dostávam málo,musím na tom popracovať.Úsmev

Natinka, Št, 29. 05. 2008 - 14:16

no to by mal popracovat on Mrkám mna potesi ak mi maco napise mail, ze ake pradlo ma hodit do pracky a ked pridem domov, je to povesane. kua robi mi to vacsiu radost ako mercedes Úsmev

nielen žienka domáca, St, 28. 05. 2008 - 13:38

Baby, mate u svojich polovičiek take prave pochopenie? Dali by ste im (resp. mu Mrkám ) privlastok spriaznena dusa? Alebo existuje na svete i clovek, ktory vam rozumie este viac?

Mne sa zda, ze Filipke sa zda ( Úsmev ) ze su s muzom malo citovo kompatibilni (vyraz mojho kamosa, co skor ci neskor zacne vycitat kazdej svojej frajerke a furt len hlada a hlada a hlada...). Ja mam aj kamarata, ktory vie, co mam v hlave - este som ani usta neotvorila alebo aj ked sa snazim pravdu zaobalit a pod. Ale za muza by som ho nechcela ani za svet. A moj drahy je zase niekedy (nie vzdy, ale mozno aj castejsie, nez som kedysi predpokladala) celkom mimo; nech sa snazim, ako snazim, vobec nechape, vo co gou, ale kedze mam aj kamosky, aj kamosov, aj nanicmamu a ine, sem-tam hladam odpovede na otazky a "utechu" tam a je dobre. A zas kolkokrat ma mily prekvapi, co vsetko sa v nom skryva... A tak. Som v tomto zvazku stastna, aj napriek vyraznej rozdielnosti nasich povah, dakedy aj hodnot, postojov a pod. S niekym, kto ma ma skrz-naskrz precitanu by som zit nechcela.

Pisem aspon trosku zrozumitelne?

A zas na druhej strane - nepoznam muza, ktory by chcel byvat na samote/okraji dedinky, mat vela deti, vziat si dake do pestunskej, starat sa o krasnu rozrastenu rodinu... a toto vsetko drahy splna. A i tak mame ceeelkom ine predstavy pri naplnani tohoto zakladu... Proste chcem povedat, ze ludia su rozni a mozno nie je tajomstvo v rovnakosti zmyslania, ale v podobnosti cielov a obrovskej snahe vcitit sa do partnera. Hm? Kvietok

Natinka, St, 28. 05. 2008 - 13:44

vo co gou understandujeme a readujeme gou tu lof ...yeaaahhh end biiir pivo Veľký úsmev

georgina, St, 28. 05. 2008 - 16:33

Som v tomto zvazku stastna, aj napriek vyraznej rozdielnosti nasich povah, dakedy aj hodnot, postojov a pod. S niekym, kto ma ma skrz-naskrz precitanu by som zit nechcela.

PRESNE!!!
U nás je to tak isto - my dvaja sme výrazne odlišní, takmer protipóly vo všetkom, na čo si človek pomyslí Úsmev A, svete, divsa! - ono to ide Úsmev A tiež si myslím, že keby sme boli veľmi podobní, tak by to bola straaašná NUDA!!!

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

klodik, St, 28. 05. 2008 - 20:06

No opica poviem ti, že mám manžela, ktorý je pre mňa fakt spriaznená duša- dúfam, že aj ja pre neho....Práve včera sme mali taký "blbý" rozhovor...Zas som mu nejaké tie veci povyčítala...A potom som mu volala, že mi je ťažko, a on mne hovorí, že tiež už dva krát plakal- v ten deň....Hovorili sme o rozvode a ja som bačala a hovorila som mu že ja to síce tak necítim, ale ak to on tak cíti tak sa s ním rozvediem, že to preňho urobím...a len som revala a revala...Potom sa manžela pýtam a bude ti potom lepšie? A manžel sa pýta a tebe je teraz lepšie? Ja vravím , že nie. A on na to no vidíš ako mi môže byť potom lepšie- nebude, kým nebude aj tebe...A tak sme sa utešovali a utešovali...Asi je to postavené na hlavu, ale keď som s ním dohovorila bolo mi fakt dobre- proste sme sa pochopili a vôbec nevadí že sme komunikovali o rozvode...a potom som ho s deťmi poprosila či by sme išli všetci spolu na výlet k MDD. A on že pôjde rád, ale aby som mu zas potom niečo nevyčítala...Tak som sĺúbila, že mu nič nebudem vyčítať, ak mi on nebude vyčítať, že som mu niekedy niečo vyčítala...A teraz sa len a len teším na spoločný výlet...Dohodli sme sa, že si to užijeme, pre ten konkrétny deň bez ohliadania sa za tým čo bolo a bez myslenia na to čo bude...Tak si vravím, že takto si ubližovať a pochopiť sa môžu fakt len spriaznené duše...A ešte sme sa smiali, že veď my sa môžme aj rozviesť a potom sa budeme vzájomne utešovať a bude nám fajn...Zlomené srdce

Chobotnička, St, 28. 05. 2008 - 22:20

No, Klódik, tak toto bol príspevok, na ktorom sa človek bez manželských problémov aj pobaví, a tí druhí ? Veľa sa dá z toho poučiť. Tak rozumne a bez dlhých rečí si opísala ten váš vzťah, v ktorom je aj cez to všetko vidno vašu veľkú lásku. Veľmi príjemne sa mi to čítalo. A o tom by mal byť aj život. Po búrke vždy vyjde Slnko a život plynie ďalej. A práve to je na tom najkrajšie, že aj hádky dokážu utužiť manželstvo . Tak prajem krásne prežitý MDD .

filipka, Št, 29. 05. 2008 - 03:31

Opica, Úsmev môj muž ma má rád a ja jeho nie - nie sme citovo kompatibilný (he-he, tvoj kamoš by mal trochu porozmýšľať alebo rozmýšľať trochu menej).

S tou spriaznenosťou duší spomeniem niečo úplne konkrétne:
Ideme von a mne vadí, že sme vôbec spolu! Lebo muž má potrebu okoliu ukazovať, že "ja na to mám" a ja som zase typ človeka s dotrhanými rifľami, ľudí mám v paži a takéto "ukazovanie sa" ma rozčuľuje. Ale teraz momentálne už tak dlho nebol doma, že by som bola celkom rada, aby ma rozčuľoval.Mlčím Ech... a deťúchovi som zase musela povedať: Tatinko nepríde (mal prísť v máji), až o dva (alebo tri) mesiace...

svetlana (bez overenia), Ne, 01. 06. 2008 - 21:46

a ze namas vsetkych ludi v pazi, kiezby si mala Chichocem sa !

klodik, Št, 29. 05. 2008 - 07:33

Vidíš filipka, mne by práve toto prišlo vo vzťahu krásne- tá rozdielnosť, tá šanca pochopiť o čo kráča tomu druhému...Keď sú vo vzťahu takéto rozdiely je to úžasné, ja to o šanci, priamo podloženej šanci, že svet nie je to čo vidíme my,ale svet je minimálne to čo vidím a vnímam ja, a ešte to čo vidí a vníma môj partner...Aj také predvádzanie sa a ukazovanie, že jej veď ja na to mám je istým spôsobom fajn, aj roztrhané rifle sú istým spôsobom fajn...Vnímanie diania okolo seba je tak široké...........Možno aj preto si svojmu manželovi anjelom- ukazuješ mu ten iný pohľad na svet...Možno ten pohľad na svet mu nie je vlastný, ale dopĺňaš v ňom to čo mu chýba...

klodik, Št, 29. 05. 2008 - 08:00

A ešte ma filipka napadlo, aké je to vlastne krásne a super, že môžeš pri svojom manželovi slobodne prejaviť svoju "rebéliu" a aj tie roztrhané rifle si dovoliť.Lebo ťa- vás zabezpečí a ty si ho môžeš pre to aspoň vážiť ak už nemáš pocit že ho miluješ...Pretože ak by si mala chlapa ktorý na vás kašle a trela by si s deťmi riadnu biedu tak by si asi ani na tie roztrhané rifle "pyšná" nebola...Nechcem aby sa ťa moje slová dotkli, len som chcela trošku vysvetliť to "dopĺňanie duší"...Mne to príde super...a možno sa krásne dopĺńate len sa treba na to pozrieť z iného uhla pohľadu...a možno sa mýlim- neviem- je to len môj názor...

filipka, Pi, 30. 05. 2008 - 04:15

Klódik, teba nejaké to "písmenko" už poznám. Dotkýňajú sa ma iné veci, tvoj komentár je úplne v poho. (to som zase mala čo napísať o bolesti!Smútok) Ale vidíš, toto je krásny príklad ako vyjadriť svoj názor, kľudne aj tvrdší a protichodnejší, ale keď tam napíšeš, ten dovetok (nechcem sa ťa dotknúť, len vysvetliť...) je to hneď iné a aj štýl a nálada v akej to píšeš (a cítiť to) je iná.Tlieskam Mlčím

Neviem spať s chlapom, ktorého si len vážim. Možno sme len dlho od seba a aspoň kúštik tej zaľúbenosti tam je... neviem, uvidím neskôr.Kvietok

vyvyka, Pi, 30. 05. 2008 - 12:24

Filipka,nechcem sa Ťa dotknúť,ale už dva dni premýšľam,prečo si vlastne bola a si s chlapom,ktorého podľa teba neľúbiš a máš s ním dve deti?Sorry,ak som sa Ťa dotkla,ale vážne tomu nerozumiem.Smútok

filipka, Pi, 30. 05. 2008 - 13:17

Prišlo do toho dieťa, keď som sa rozhodla skončiť s ním. Nechcela som byť s rodičmi, tak som bola radšej s ním. Nebol až taký zlý - preto som s ním bola. Nemám peniaze - preto s ním ešte som.

(ach jo! s tým dotýkaním som si tu zase narobila reklamuSmútok )

vyvyka, Pi, 30. 05. 2008 - 14:06

Ak si si nevšimla,ja sa takto väčšinou pýtam pri osobných alebo otázkach na telo,ak by náhodou niekto,predsa,je to osobná otázka.A čo by si robila,keby prišiel naozaj niekto,do koho sa zaľúbiš,to sa predsa môže stať.

filipka, Pi, 30. 05. 2008 - 20:57

To je pekná otázka a aj nad takýmto čímsi som uvažovala. Ale nech by som ti odpovedala tak alebo onak, v skutočnosti by to bolo možno presne naopak. Je to o tých paradoxoch, čo spomína Natali. Odídem s pánom pravým a o pár mesiacov kvôli úrazu ochrnie a ja sa oňho musím starať. Z dažda pod odkvap. Ja si to neviem ani predstaviť, nájsť niekoho, s kým by som si rozumela!
Ale myslím si, že niektoré otázky vyrieši najlepšie život sám a je zbytočné nad nimi tuho rozmýšľať, otáčať z každej strany a hľadať to najsprávnejšie riešenie.

Unbelami (bez overenia), Št, 29. 05. 2008 - 09:13

Filipka. Pekny clanok :). A to,ze Ti povie anjel, si vaz. Poznal som par, ktory po piatich rokoch si inac nepovedali ako stary/a. Smutne, su rozvedeni. Ale aj to na nieco bolo. On si nasiel usmiatu zenu a maju deti. A ona nasla Jezisa Krista a dcera jej rastie do krasy.
Cesty su klukate Pohoda

filipka, Pi, 30. 05. 2008 - 03:48

Jasné, vážim si to.

filipka, St, 04. 06. 2008 - 02:23

Vidíš? Presne to mám v pláne urobiť. Splniť si svoj sen! Ale ako, keď na to potrebujem rok - dva času! (cestovanie) Deťúchy musia podrásť, a potom pôjdem. Dúfam, že ma to dovtedy nepustí.Vyplazený jazyk

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama