reklama

Knižnice

georgina , 12. 11. 2010 - 19:44

reklama

Verejná knižnica.
1.
Voľne prístupné miesto, kde je množstvo informácií v knihách od rôznych autorov.
2.
Ktokoľvek môže prísť, zaregistrovať sa a môže si vyberať ktorúkoľvek z kníh na čítanie.
3.
Majiteľ knižnice si vyberá, ktoré knihy zahrnie do ponuky.
4.
Majiteľ knižnice má právo zrušiť registráciu každému čitateľovi, ktorý porušuje pravidlá, platiace v knižnici.

Súkromná knižnica.
1.
Miesto s obmedzeným prístupom, kde je množstvo informácií v knihách od rôznych autorov.
2.
Priatelia majiteľa majú po pozvaní majiteľa možnosť knihy si popozerať a poprosiť majiteľa, aby im niektorú knihu požičal na prečítanie.
3.
Majiteľ knižnice si vyberá, ktoré knihy zahrnie do ponuky.
Majiteľ knižnice si vyberá, ktorú knihu komu požičia.
4.
Majiteľ knižnice má právo ktoréhokoľvek priateľa viac ku knižkám nepustiť.

Tajná knižnica
1.
Tajné miesto, kde je množstvo informácií v knihách od rôznych autorov.
2.
Prísne preverení priatelia majiteľa majú po povolení majiteľa možnosť knihy si popozerať a poprosiť majiteľa, aby im niektorú knihu požičal na prečítanie.
3.
Majiteľ knižnice si vyberá, ktoré knihy zahrnie do ponuky.
Majiteľ knižnice si vyberá, ktorú knihu komu požičia.
Majiteľ knižnice si vyberá, komu knihy vôbec ukáže.
4.
Majiteľ knižnice má právo ktoréhokoľvek priateľa viac ku knižkám nepustiť.
Majiteľ knižnice má právo rozhodovať o tom, koho vôbec bude o knižnici informovať.

(sun) (sun) (sun)

Dievčatá, Naničmama je verejná knižnica.
A má majiteľa.


reklama


reklama

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:50

(y) (y) (y) (y) (y) (heart)

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 19:59

nepotrebuje komentár,super (y) (y) (clap) (clap) (clap)

slnecnica607, Pi, 12. 11. 2010 - 20:26

malé deti maju viac rozumu ako vy, čo si tu pritakávate ako natiahnuté s klúčikom
vám patrí tá"verejná knižnica"??ktorý bod a kto porušil??ale to nech odpovedá majitelka..nie tak tak tak :-O

georgina, Pi, 12. 11. 2010 - 20:45

Chcela som tým nie medzi riadkami, ale pekne polopatisticky a na príklade ukázať, že verejná webová stránka neznamená, že patrí všetkým a ktokoľvek si tu môže robiť, čo sa mu len zachce. Táto stránka má majiteľa a platia tu nejaké pravidlá.

Komentár Fidorky o vypnutí, či vymazaní čohokoľvek, prípadne zrušení registrácie, je len poznámka o tom, že Kamilka, alebo iný z adminov by mohol niečo také spraviť.

To, že sa nič také nedeje, je iba ďalším dôkazom toho, že na tejto webstránke je skutočne veľmi vysoko nastavená hladina tolerancie voči užívateľom. Na mnohých iných webstránkach by sa takéto správanie riešilo inak a podstatne ráznejšie.

A to nie je žiadne vyhrážanie sa - to je čisté konštatovanie faktov.

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 20:51

Slnečnica,
ty si tak plná empatie a lásky, až to dych vyráža (y)

eva m, Pi, 12. 11. 2010 - 21:25

slnecnica,
pri vsetkej ucte k tebe sa mi tento tvoj komentar zda nevhodny.
Aj ja som vyjadrila suhlas s tymto clankom, lebo s nim proste suhlasim. Nie preto, ze by som bola ako natiahnuta klucikom.
Mrzi ma, ze si takto zareagovala.
Eva (sun)

apple, Pi, 12. 11. 2010 - 21:53

ja chodím od 8.rokov do knižnice a je to tak, ako tu...tiež sú ľudia, ktorí si vážia knihy a možnosť vzdelávania sa (skoro) zadarmo...ale sú ľudia, ktorí sem-tam poškodia obal, možno nevedomky popíšu, a buď to nevedia alebo nechcú vygumovať...a milé pani knihovníčky sa snažia odpustiť, napomínať, až raz pretečie pohár, a vylúčia z knihovni...veď keby každý ničil tituly, prácu knihovníčky, spisovateľov atď. kam by chodili tí čo to skutočne potrebujú?
...môj syn je rok registrovaný v knižnici a pri zápise dostal brožúrku s pravidlami, keďže nevie čítať, vysvetlila som mu to ja-možno pre niektorých analfabetov, by mala byť sprístupnená zvuková verzia pravidiel na NM

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 23:08

krásne si to apple (clap) (clap) (clap)

apple, So, 13. 11. 2010 - 11:55

na moju obhajobu: nič som nenapísala dvojzmyselne, na nikoho konkrétneho som neútočila, a za všetkým, čo som napísala si 100%stojím...porušovanie pravidiel vidím najmä na artmame, ale stránky sú sesterské, takže preto som o tej zvukovej verzii písala tu, kde sa problém rozoberá...nikoho som nikdy neurazila, nikomu som nezačala ako prvá oponovať, tolerujem názory iných-obhajujem svoje, väčšinou sa snažím len radiť, a vďačnosť za stránku prejavujem pomoci OZmamám v rámci mojich možností...áno, väčšinou sa zhodneme a pritakávame si známe mená-tie čo sa osobne poznáme, vieme čo tým autor chcel povedať(preto sme tému Knižnice, pochopili ako návod: ako chodí na weboch, a nie inak)...priznávam,som typ artmamy, ktorá využíva právo vymazávania vlastných blogov

georgina, So, 13. 11. 2010 - 12:49

Apple, obhajoba nie je nutná. Už to, že podáš nejaké vysvetlenie, je viac ako dosť :-) ;-) (sun) (sun) (sun)

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 06:55

apple,ja som tiež pochopila.nemám najmenších pochybností o tom,čo píšeš,chápem že všetko ,co si napisala o sebe,o pomoci,o Knižnici,pravidlach,je to v poriadku,pravdive,...má to tak byt,...jediné,čo nebolo fér je slovo analfabeti..nič viac k tomu nemám co povedat,to slovo si si mohla opustit..(sun)

sadlonka, Ne, 14. 11. 2010 - 08:52

súhlasím s apple (clap) (y) (clap) ,analfabet je možno silné slovo, ale zase nie jediná, kto tu použije "trochu silné " slovo na nie práve najvhodnejšom mieste, mnohé ešte v inom počte. Neberiem to od nej ako urážku, občas každému vykĺzne aj emotívnejšie slovíčko;-) .

apple, Ne, 14. 11. 2010 - 10:06

Sadlonka, ty ma najlepšie asi poznáš, a chodíš na artmamu, áno, asi som použila silné slovo, ale ako slušnejšie nazvať ľudí, ktorí porušujú pravidlá, teraz narážam konkrétne na swapy, reklamy, a urážanie prác na artmame,oni ublížia snaživým maminám, a ja sa mám ospravedlniť, za názov analfabet(je to predsa ten čo nevie čítať, či nie?), že nevedia dodržiavať pravidlá, ani sa ospravedlniť? Nejedna artmamina už bola sklamaná smutná, a organizátorky sa to snažili tieto rany zaplátať(heart)

georgina, Ne, 14. 11. 2010 - 10:23

...a ja sa mám ospravedlniť, za názov analfabet(je to predsa ten čo nevie čítať, či nie?)...

Apple, to máš tak. Ak sa chce niekto uraziť, tak sa urazí, aj keď mu povieš: "Dobrý deň!" B-]

sadlonka, Ne, 14. 11. 2010 - 10:42

Zuzanka (flower) , ja som to brala úplne normálne a rovnako som aj pochopila, ako to myslíš. Ani si nemyslím, žeby si sa mala niekomu ospravedlňovať ;-) , snažila som sa len "odľahčiť" komentár od slnečnice, ktorej sa to dotklo. Aj mňa sa občas niečo dotkne, ale to nezovšeobecňujem / napr. minule komentár na FB, že chodci sú j....í dementi-asi vieš od koho/.
Čítať tu vieme síce všetci, niektorí bohužiaľ dosť povrchne. A nedoriešené veci na AM ma rovnako mrzia ako Teba:-( . (sun) (hug)

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 11. 2010 - 11:00

(y) (y) (y) (y) (y)

apple, Ne, 14. 11. 2010 - 12:31

jej, Anrejka, prepáč, že som predchádzajúci komentár napísala pod teba, som trdlo(blush) (heart)

georgina, Po, 15. 11. 2010 - 16:48

Ako pozerám, tak pozerám - žiadny nesprávne zavesený komentár nevidím :-) ;-) (sun) (sun) (sun)

slnecnica607, So, 13. 11. 2010 - 05:03

Polárka o empatii a láske hovoriš ty?je to do smiechu(giggle) či skor do plaču??;-( Evka...myslela som tym pritakávaním a natiahnutim klučikom ,že nikto iný iba spol.vás, vystrčil palce hore a pridal "tlieskance "nikto iný nezareagoval..pretože tieto pravidlá nehovorili nikomu nič v tom slova zmysle..co kto porušil...nechcela som sa ta dotknut Evka. sory.;-) .no a ked niekto tlieska tomu,že apple napíše,že "pre niektorých analfabetov, by mala byť sprístupnená zvuková verzia pravidiel na NM.".tak na to ani netreba slov,to sa okomentovalo samé...hm že krásne napísané.??,ano ale len po začiatok vety,ktoru som citovala...a to je v poriadku Evka??či geo??pre fidorku ano a Polarku určite ano...jej empatia je taka obrovská,že ona tu isto vidí niekoho ako analfabeta...žeby dvojaký meter..zase???:-O

georgina, So, 13. 11. 2010 - 09:31

Slnečnica, tento môj príspevok nie je o pravidlách. Tie sú na NM (konečne) jasne dané tu: http://www.nanicmama.sk/portal-spravnej-nanicmamy/kodex-diskutujuceho
Podrobnejšie vysvetlenie k nim je tu: http://www.nanicmama.sk/ja-zena/autorske-prava a tu: http://www.nanicmama.sk/ja-zena/dobra-a-zla-reklama

Ak niekto (ktokoľvek) poruší niektoré pravidlo, (niektorý) admin to rieši. Zväčša hneď. (Aj admini sú len ľudia - niekedy spia, niekedy treba ísť napr. nakúpiť, k lekárovi a tak podobne. Proste tu nie sú 24 hodín denne.)

Riešenie (zväčša) spočíva v tom, že admin ako prvé pošle dotyčnému porušujúcemu mail s doporučením, aby svoje správanie na stránke prehodnotil. Ak to nepomôže, pristúpi admin k riešeniu aj priamo na stránke - t.j. začne mazať.

Samozrejme, niektoré veci sa mažú okamžite, ako si ich admin prečíta (napr. nepovolená obchodná reklama, veľmi hrubé vulgarizmy a podobne) a oznámenie o zmazaní ide do mailu porušovateľovi až potom.

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 07:10

Ano,Georgina,rozumiem a dakujem....ale znova podotykam,že z tých pravidiel,zákonov,o "knižnici"alebo linkov,co si poskytla,nebolo jasné,ktorý bod,zákon ,pravidlo,porušila Stanka,kedže ju chcel niekto vyhodit,ukázat jej dvere,ci dokonca zrušit ju uplne....nič z toho neporušila,preto som napísala,co som napísala..mali ste konkretizovat,čo z toho porušila,potom by som reagovala inak,alebo vobec nie(sun) no ale ako vidno,admin ju nevyhodil,ani nezrušil...je sice dobre,že si poskytla informácie o webe,jeho pravidlách o kompetencii admina..ale,nič sa neudialo.. bubakovanie nebolo potrebné(sun)

georgina, Ne, 14. 11. 2010 - 07:45

Slnečnica, už som ti to vysvetľovala vyššie - Fidorka Stakole napísala, čo by mohla Kamilka urobiť. To nie je vyhrážka, to je oznámenie. Rovnako, ako je oznámenie, ak niekto napíše/povie: "Zajtra by mohlo pršať." No, mohlo.
Polárka rovnako oznámila Stakole v jej blogu, že by ju na inej webovej stránke admini dávno vypli. To je tiež oznámenie. Aj admini na iných webstránkach sú totiž len ľudia a rozhodujú všelijako. Píšem o tom v samostatnom komentári nižšie.
Ale, samozrejme, ak vo Fidorkiných, či Polárkiných (alebo kohokoľvek iného) písmenkách, ty, alebo ktokoľvek iný, chcete vidieť vyhrážky, tak ich tam vidieť budete. S tým ja nič nespravím, aj keď tu budem vysvetľovať do Vianoc.

Všetky Stakoline príspevky tu stále sú. Pokiaľ ich nevymaže, aj tu zostanú. Ak by bola Kamila taká ješitná, ako jej vypisujete, dávno mohla pomazať, čo sa jej len zachce. Nič také však nemieni robiť.
Ak sa ti chce, pozri sa, prosím ťa, znova do Stakoliných príspevkov (alebo aj všade inde na stránke) a nájdi čo len jedno upozornenie od Kamilky (alebo iného admina), určené konkrétne Stakole, že ju môžu vymazať, či vypnúť, lebo porušuje pravidlá. Aspoň jedno "bubákovanie".

Moje písmenká v tomto blogu som napísala ako reakciu na vývin v Stakolinom blogu, kde sa začalo písať, že Naničmama je predsa verejná webová stránka a Kamilka tu nemá väčšie práva ako iný a má iba makať, strpieť od kohokoľvek čokoľvek a najlepšie úplne pri tom držať hubu, šúchať nohami a byť vďačná, že vôbec môže niekomu robiť po vôli. Ale, prosím ťa, nechci po mne presné citáty - mám užitočnejšie veci na práci, ako sa hrabať na tých piatich stranách ufňukaných sťažností.

Áno, Kamilka (a aj ostaní admini) tu majú viac právomocí ako bežní užívatelia. To je fakt. Ale majú zároveň aj podstatne viac povinností. A zodpovednosti. To už ide ruka v ruke.

Ktokoľvek si to môže vyskúšať. Zaregistrovať si vlastnú doménu nie je až taký problém. Ktokoľvek to môže spraviť. Môže vlastniť stránku, adminovať, rozhodovať, mazať, rušiť registrácie - ako sa mu len zachce. A potom možno ten niekto zistí, že to nie je až taká zábava, ako si pôvodne myslel. Že je to je hlavne obrovské množstvo zodpovednej, mravčej a trpezlivej práce.
A toto tiež nie je žiadne vyhrážanie sa. Iba oznamujem, že aj taká možnosť tu je.

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 20:36

Georgina..nevysveluj mi ako patročnemu dietatu,viem,chápem,nebudem si zaregistrovavat žiadnu doménu,ani nikomu neberiem jeho práva,ani povinnosti,ani jeho mravenčiu pracu.viem,nie je to zábava..chápem...nezávidím,..tvoja obhajoba Kamily,ma nezaujíma...vobec,prepáč...neviem,kto si,že sa na toto podujimaš,ale tvoja vec.nebudem už rozoberat ani komentovat..iba jedno mi nedá...ak je podla teba to iste povedat,resp.napísat..."možeš ist,nikto ta tu nedrží,chod si inam písat..dvere sú otvorené."..atd..(skopíruj si.)..napísané tonom,ktorý obsahuje tolko negativ v sebe,to iste ,ako co píšeš ty...že by "mohla" a že jej to "oznamuje."..tiež ale nechápem,právom koho oznamuje !???...tak potom,je čierne biele a biele čierne..sory..:-O A nemusíš ani vysvetlovat dalej..dakujem,neprosím.mám svoj názor a neberiem ti tvoj(sun)

Polárka (bez overenia), Ne, 14. 11. 2010 - 22:49

Podľa akého kľúča dekóduješ tón v akom je daný príspevok napísaný ?
Oznamovať tu môže ktokoľvek čokoľvek. Od narodenia dieťaťa po čokoľvek iné :-)
Čo je na tom nezrozumiteľné, nerozumiem ja... Ostatne, Geo sem dala link, na zaujímavý článok, ktorý odpovedá na tvoje otázku : Ako môže, akým právom....?

A ešte by ma vážne zaujímalo, ako sa dá niekomu vziať názor ? Ja osobne ich mám povedzme v duši, v srdci,v hlave....
Dá sa tam dostať cez internet ?

georgina, Ne, 14. 11. 2010 - 22:55

Jarka, nechaj radšej tak...
Myslím, že tu je debata naozaj zbytočná. Slnečnica má svoju pravdu - OK B-].

Polárka (bez overenia), Ne, 14. 11. 2010 - 22:58

No, asi máš pravdu :-)

slnecnica607, Po, 15. 11. 2010 - 06:09

Si fakt velmi mudra Polarka,tebe ta mudrost z tej hlavy co tam máš tie nazory až prekypuje,,,do tvojho srdca,ani duše by som nechcela ani nazierat.Posmech si možeš robit z takých,ako si ty..ver,že sa iba pousmievam nad tvojimi slovami...ozaj,čiste iba otázka..nemáš ty nejaky nespracovaný problém,v tej svojej duši? a...dekodovací kluč?...no predsa trafená hus zagagala..jednoduchá odpoved.:-O

Polárka (bez overenia), Po, 15. 11. 2010 - 12:14

Posmech ? Ako si z teba robím posmech ?
Z takých, ako som ja ? A to sú prosím akí ľudia ?
Problémov má každý dosť, ani ja nie som výnimkou. Celkom často opakujem na NM, že nie som dokonalá.
Každopádne sa musím priznať, že vôbec nerozumiem tvojej reakcii.

georgina, So, 13. 11. 2010 - 09:39

Na NM sú napísané príspevky aj o tom, čo sa tu doporučuje:
http://www.nanicmama.sk/prirucka-spravnej-nanic-mamy
http://www.nanicmama.sk/co-je-s-tym-pocitacom/technicka-prirucka
http://www.nanicmama.sk/ja-zena/ja-mozem-ty-mozes

Ak sa týmito doporučeniami niekto (ktokoľvek) z užívateľov neriadi, (zväčša) sa to preberá priamo na stránke (v komentároch, prípadne aj blogoch, či diskusiách). (Ne)vyjadriť sa k (ne)riadeniu sa týmito doporučeniami môže úplne ktokoľvek - t.j. nielen (niektorý) admin, ale aj ktorýkoľvek z užívateľov.

(Ne)riadenie sa týmto pravidlami je záležitosť čisto na zvážení každého užívateľa. Niekto sa tým (dobrovoľne a z vlastného uváženia) riadi, niekto (tiež dobrovoľne a z vlastného uváženia) sa tým neriadi.

Stáva sa, že admin rieši nedodržiavanie týchto doporučení cez súkromný mail. Niekedy s úspechom, niekedy nie. C'est la vie...

fidorka, So, 13. 11. 2010 - 09:44

Vidíš slnečnica,zase si si zobrala pre seba len to,čo sa ti hodilo.Nemám najmenšiu chuť ti vysvetľovať prečo.Apple som zatlieskala a hotovo,keď tomu nerozumieš....škoda len pre teba.(sun)

Heja, So, 13. 11. 2010 - 09:58

fidorka ty si sa veľmi zmenila , odpisuješ ľudí.Je mi s toho smutno ;-( ;-( ;-(

fidorka, So, 13. 11. 2010 - 10:06

Heja,tento blog je o inom,nie o mne.Kto chce rozoberať mňa a moje povahové vlastnosti,prečo robím to čo robím,mal by si založiť iný blog,alebo nech mi napíše súkromne na mail.

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 06:45

Nemusíš vysvetlovat,nepotrebujem to fidorka..tvoja vec...to čo sa mi hodilo?? ?tebe sa potom hodilo a páčilo to,že niekto sa vyjadri...pre niektorých analfabetov..bla bla....su tu podla teba analfabeti?,asi ano,ked si tlieskala.teda suhlasila....teda som rozumela nielen zaciatku,ale aj koncu..mohla si suhlasit tak,ako ja, iba po vetu ..pre analfabeov bla bla..ale neurobila si tak..hodilo sa ti to celé.fakt."výborne,super"..hm:-O

fidorka, Ne, 14. 11. 2010 - 11:52

áno hodilo a čo?máš s tým problém?Ja apple trošičku poznám,viem veľmi dobre ako to myslela,je to múdre dievča,aj keď by mohla byť tvoja dcéra a nemá 80 rokov,prežila si už všeličo.Naučila sa prežívať v tomto svete aj napriek tomu a má krásnu dušičku,nikomu vedome neubližuje,nemyslela to ako urážku,veď ti to už vysvetlila.Len škoda,že ty si to nepochopila.
Môžeš sa nado mnou čudovať a pohoršovať koľko len chceš,v tom ti nikto nezabráni.Len pre istotu zopakujem znova:téma tohto blogu nie je moja povaha a moje reakcie,nie je o mne.Je úplne o inom...;-)

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 20:19

Fidorka,ja nemám žiadny problém,nepotrebujem ho..s tebou určite problém nemám,možeš mi verit,iba sa usmievam,ako to píšeš.." a co?" mna proste nikto nedokáže urazit ani ponižit,ani sa mi vysmiat,mám takú povahu,odjakživa si hovorím vetu,že sprostejší odomna,ma nemože ..nič nemože..a teraz rozmýšlaj a rozoberaj to,či som to myslela ,alebo nemyslela na toho,na onoho..maj problém ,ak chceš..ja nemám,v tom mi nikto nezabráni..či to pochopíš,alebo nie...nemám problém..ja som pochopila.:-*

fidorka, Ne, 14. 11. 2010 - 20:47

slnečnica,ja nemám slov na teba,také ťažké hádanky mi tu dávaš....idem sa zamyslieť.

slnecnica607, Po, 15. 11. 2010 - 06:13

fidorka,možno už je načase zamysliet sa...potom najdeš na mna aj tie slova..tak mysli a hladaj:-O

fidorka, Po, 15. 11. 2010 - 08:25

áno,máš pravdu,ťažká robota....

georgina, So, 13. 11. 2010 - 09:57

Tento príspevok o knižniciach som napísala, lebo som chcela na názornom príklade vysvetliť, aký je rozdiel medzi jednotlivými webstránkami.

Verejná webová stránka znamená to, že má na ňu prístup každý, kto má pripojenie na web a stránku nájde. Čítať si na stránke môže (zväčša takmer) všetko.
Ak sa čítajúci rozhodne na danej webstránke aj zaregistrovať (na NM je registrácia neobmedzená), môže si čítať a pozerať aj to, čo nezaregistrovaný (zväčša) nemá možnosť (na NM napr. Kto je kto).
Verejná webová stránka má vždy nejakého majiteľa a prevádzkovateľa, ktorý ju riadi a udržiava.

Súkromná webová stránka znamená to, že má na ňu prístup len ten, koho majiteľ a prevádzkovateľ stránky pozve. Náhodný "okoloidúci" (teda človek, ktorý stránku len tak nájde pri klikaní kade-tade po webe) zväčša vidí len názvy článkov. Čítať ich nemôže - sú zaheslované.
Ak chce články čítať, musí sa skontaktovať s majiteľom a prevádzkovateľom stránky a požiadať ho o povolenie prístupu a o heslo. Buď ich dostane, alebo aj nie.

"Tajná" webová stránka - alebo tiež intranet znamená to, že človek, ktorý ju chce čo len vidieť, musí najprv patriť do nejakého spoločenstva. Na vstup do daného spoločenstva musí splniť nejaké podmienky, ktoré si určil majiteľ a prevádzkovateľ stránky.

Heja, So, 13. 11. 2010 - 10:28

geo pri všetkej úcte k vám.Ako som už písala som analfabet v PC.Keď som prišla na túto stránku tak som vôbec nevedela kto ju založil a kto na tom pracuje a ako je financovaná atd.Mňa to nezaujímalo a ani ma to nezaujíma .Cítila som sa tu ako ozaj v knižnici ,alebo ešte lepšie doma pri šálke dobrého čaju s dobrou knihou v ruke.
Ale všetko sa zmenilo .Namiesto oddychu a poučenia z čítania tejto stránky-depky .pochmúrna nálada.Mám s toho zlý pocit.Ja nepoznám ani jednu NM osobne ale pripadalo mi to ako by som mala jednu veľkú rodinu.No v poslednom čase sa tu cítim ako nežiaduce dieťa.Nemám proti nikomu nič ,nezapájam sa do týchto sporov ,ale núti ma to rozmýšľať. .Ja keď som sa nepohodla s lydushou poslala mi mail a vysvetlili sme si danú situáciu
Ale vieš z čoho mi je smutno?Z toho ako Polárka odpinkáva ľudí a ako admun (teraz už viem čo to je)si myslím,že upozorniť ju by bolo na mieste.Ja ju nepoznám ,iba z pismenok.Sme tu ženy rôzneho veku .Vážim si dievčatá mladé i staršie rovnako.Viem že niekedy je dobré sa učiť aj od mladých a rada sa priučím,
Ja iba toľko.Prajem vám všetkým krásny (sun) (sun) (sun) (sun) deň

georgina, So, 13. 11. 2010 - 11:35

Heja, si tu zaregistrovaná (bez nejakých dvoch týždňov) rok. Ja skoro tri roky, a čítala som si tu dlho pred zaregistrovaním. Povzdychy, sťažnosti a rozčuľovanie sa typu Už to nie je, ako to bývalo tu boli, sú a asi aj budú.

Nuž, nie je to tak, ako to bývalo. Naničmama sa mení každý deň, každú hodinu, každú minútu. Mení sa každým pribudnutým užívateľom, článkom, komentárom, fotkou... Mení sa aj tým, že sem píšu živí ľudia a jeden a ten istý pred rokom videl svet tak a dnes ho vidí inak. Takže pred rokom písal inak a teraz zase inak.

Nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky.
Herakleios z Efezu (540 - 480 p. n. l.)

(sun) (sun) (sun)

Túto stránku vlastne tvoríme my - všetky, čo tu sme.
A vyzerá presne tak, ako si ju tvoríme. My, všetky, čo tu sme.

Niekto to tu vedie a spravuje. Niekto píše viac článkov a/alebo komentárov, niekto menej. Niekto píše cestopisy, niekto humorné články. Niekto je milý a slušný, niekto je vecný, niekto sa uráža a niekto nadáva.
A to všetko dokopy je Naničmama.

georgina, So, 13. 11. 2010 - 10:30

Verejné knižnice vyzerajú rôzne.

Niektoré verejné knižnice sú malé, knižiek zopár a len úzko špecializované. Chodí tam pár "špecialistov", ktorých daná téma zaujíma.
Niektoré verejné knižnice sú veľké, knižiek kvantum, témy rôznorodé. Chodí tam množstvo ľudí a v tom množstve informácií hľadajú to, čo ich zaujíma.

Či malé, či veľké - o knižnice sa treba starať.
Niektoré verejné knižnice sú čisté, prach utretý, dlážka a okná sú umyté, knižky pekne poukladané podľa žánru na farebne natretých policiach, sú tam slušné a ochotné knihovníčky. Do takých knižníc chodia inteligentní a kultivovaní čitatelia.
Niektoré verejné knižnice sú špinavé, na dlážke sú pľuvance, zašliapnuté žuvačky a špaky, cez okná nevidno von, knižky nahádzané bez ladu a skladu na polámaných policiach, a knihovníčky sú semetriky. Do takých knižníc chodia nekultúrni a vulgárni čitatelia.

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

(sun) (sun) (sun)

Aj verejné webové stránky vyzerajú rôzne.

Niektoré sú malé, určené pre "špecialistov".
Niektoré sú veľké, určené pre široký okruh užívateľov.

Niektoré majú pekný dizajn, sú upratané, články roztriedené, admini sú slušní a ochotní.
Niektoré majú dizajn chaotický, články nepotriedené, admini sú nevrlí a rozhodujú podľa toho, ako sa vyspali.

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

georgina, So, 13. 11. 2010 - 11:19

Aj knihovníčky sú rôzne a pracujú rôzne.

Niektoré sú milé a usmievavé, niektoré len vecné a stručné a niektoré sú vyslovene nepríjemné.

Niektoré knihovníčky popri svojej bežnej práci (okamžite preberajú a vydávajú knižky čitateľom, triedia a ukladajú odovzdané knižky podľa žánrov do políc, ukladajú časopisy a narovnávajú kreslá v čitateľskom kútiku, utierajú prach, zametajú dlážku... atď.) navyše ochotne a stokrát denne odpovedajú na stále opakujúce sa otázky, ukazujú a neraz podávajú knižky z políc priamo do ruky ("Kinga nájdete v hororoch, Steelovú v literatúre pre ženy, novinky sú na tejto polici hneď vpredu, najobľubenejšie knihy sú na tejto polici vedľa..." atď.) a vysvetľujú a vysvetľujú základné pravidlá ("V čitateľskom kútiku nie je dovolené jesť a piť, lebo.... Pozrite, tam je to napísané, lebo... Knižky musíte vrátiť do dvoch týždňov, lebo... Nepožičiava sa viac ako päť kníh naraz, lebo..." atď.)

Niektoré knihovníčky popri popri svojej bežnej práci na otázky odpovedajú len to najnutnejšie ("Jednotlivé žánre sú označené na policiach hore") a dodržiavanie pravidiel nekompromisne vyžadujú ("Nevidíte, čo tu je jasne napísané? Nesmie sa tu jesť a piť! Nevrátili ste tretíkrát načas knižky? Odoberám vám čitateľský preukaz!" atď.)

Niektoré knihovníčky kašlú na svoju bežnú prácu (čitatelia čakajú na odovzdanie a prebratie kníh, odovzdané knižky zhrnú a niekde, kde je momentálne miesto, strčia... atď.), kašlú aj na čitateľov ("Kde je tá knižka? Čo ja viem? Možno tu niekde je! Hľadajte si!") a kašlú aj na pravidlá ("Skáče tam niekto ako Tarzan a ziape? Nech! Idem si vypiť kávu...atď.).

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

(sun) (sun) (sun)

Aj admini sú rôzni a pracujú rôzne.

Niektorí admini popri svojej bežnej práci (sledujú dianie na stránke; triedia a ukladajú články podľa žánrov do správnych fór, opravujú gramatické chyby v nadpisoch, mažú prebytočné komentáre, odoslané duplicitne; mažú nepovolené príspevky... atď.) navyše ochotne a stokrát denne odpovedajú na stále opakujúce sa otázky, ukazujú a neraz dávajú linky priamo pod nos ("Nikto ti tu nepovie, či si tehotná, vyšetrovať cez net sa nedá. Príspevky o tehotenských testoch nájdeš tuto. V tomto linku sa píše o téme, ktorá ťa zaujíma..." atď.) a vysvetľujú a vysvetľujú základné pravidlá ("Nesmie sa tu vkladať cudzí text bez uvedenia autora, lebo... Bez povolenia prevádzkovateľa tu nesmiete dávať reklamné články, lebo... Nesmiete tu hrubo nadávať, lebo... Nesmiete tu propagovať fašizmus, lebo..." atď.)

Niektorí admini popri popri svojej bežnej práci na otázky odpovedajú len to najnutnejšie ("Pozri sa do mapy stránky a hľadaj si!") a dodržiavanie pravidiel nekompromisne vyžadujú ("Nevidíte, čo tu je jasne napísané? Nesmie sa tu toto a toto a toto! Ruším vám registráciu!" atď.)

Niektorí admimi kašlú na svoju bežnú prácu (občas si niečo prečítajú, čo sa na stránke deje a potom rozhodujú na základe čiastočných informácií a podľa toho, ako sa vyspali; na stránke je chaos, články rozhádzané kade-tade, stránka je preplnená spamom a vytapetovaná článkami typu prišlo mi mailom... atď.), kašlú aj na čitateľov ("Čo ja viem? Hľadajte si!") a kašlú aj na pravidlá ("Niekto tam vulgárne nadáva a uráža druhých? Nech! Idem si vypiť kávu...atď.).

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

magic, So, 13. 11. 2010 - 11:23

nemohlo by sa pri registracii zobrazit okno s kodexom diskutujuceho, pravidla stranky, s tym, ze by sa musel odkliknut suhlas a az potom by prebehla registracia? plus by tam boli odporucenia precitat si tie clanky o fungovani nanicmamy.
viem, ze to tu je zavesene hore na zelenej liste, ale mam pocit, ze mnoho registrujucich sa ide rovno na vec - bud sa ozvat v nejakom pripade alebo dat sem svoj problem. a necita to. takto by aspon ciastocne vedel, do coho ide a nemohol sa stazovat, ze netusil, ake to tu je a co urobil zle. a tiez by sa mozno predchadzalo kauzam - "ty mozes a ja nie?". kazdy by mal zakladne pravidla precitane prv, nez by prispel.
nemyslim, ze by to vadilo. na mnohych strankach je to uplne bezna vec.
teda, ak to nie je dalsia zataz pre admina nieco taketo dorobit na stranku.

georgina, So, 13. 11. 2010 - 11:44

Magic, dobrý návrh, ďakujem :-) (y) (y) (y)

Ako včera písala Kamilka, chystá sa celková zmena dizajnu stránky, koniec roka je náročný na všetky možné projekty (mnohé ukončujeme - napr. tento ročník ŠRF, začíname nové - napr. Svetlušky), pribudol časopis, a navyše sme tiež len ľudia a potrebujeme aspoň občas spať.

Verím však tomu, že niekedy (bližšie nešpecifikované, kedy) sa dostaneme aj k tomuto :-) ;-) (sun) (sun) (sun).

Kamila, Ne, 14. 11. 2010 - 15:01

Ono ka by som do registracie pridala zopar odkazov na pravidla, v zapati by nas bombardovali dievcata, ci je stranka spoplatnovana. Ason taky je moj pocit, viem, ze ked prehrmela kauza s jendou firmou, ktora vymahala poplatky za regsitraciu ..., tak sa vela dievcat pytalo na to, a tek nieco moze podobneevokovat. Zatial ma tusim pri registracii uvedeen, akurat to ze nemozu pridavatodkazy na vlasten stranky, reklamu ... ale ako tu bolo pisane, asi by to malo byt vo zvukovej podobe. Ja naozaj otazne, kde by mali byt vypichnute pravidla, alebo navod pre zaciatocnikov, aby ho postrehli predovsetkym novi uzivatelia.

magic, Po, 15. 11. 2010 - 06:46

Myslela som tak, ze by pri registracii boli napriklad tie pravidla (kodex) diskutujuceho vypisane priamo (je to len par bodov), takze by si ich museli vsetci precitat.
Nieco na sposob:
"Vstupujete na verejnu webovu stranku. Registracia je bezplatna a jej pouzivanie neuklada ziadne dalsie financne zavazky. Pri jej pouzivani dodrzujte tieto pravidla: 1.,2.,3., ... (z kodexu diskutujuceho napriklad + nejake dalsie. Dala by som max 10 pravidiel, aby sa to lahsie pamatalo.)
Po registracii odporucame tiez do pozornosti ... (navod na pouzivanie - pisanie clankov, prikladanie fotiek, atd. Info o umiestnovani reklam a inzeratov. Info o neporusovani autorskych prav, pri pisani clankov a vkladani textov. atd. A vsetky tieto informacie so zakazanou dalsou diskusiou - vsimla som si, ze ked ludom nieco jednoducho pri prichode stroho oznamite, tak to skor vezmu na vedomie a respektuju to a neskriepia sa o detailoch).
V pripade otazok sa obratte na e-mailove adresy .... (adminov. keby im nefungovalo napr. vkladanie fotiek, alebo nieco na ucte by nevideli, alebo by nechapali, preco im niekto premiestnil clanok do inej sekcie, resp. urobil v nom opravu a pod.)."

vo zvukovej podobe by to bolo tiez fajn, lebo by si to boli nuteni vsimnut. nie kazdy ale musi mat napevno zapnutu zvukovu kartu, resp. moze mat zrovna vypnuty zvuk alebo ju nemusi mat nainstalovanu (ako napr. ja teraz) a nevsimne si to.

Kamila, Po, 15. 11. 2010 - 12:49

Mas pravdu ak by to bolo strucne a jasne, plus odkazy ka chce niekto viac tak y sa dalo, ano prav veta rieso spominany problem.

georgina, So, 13. 11. 2010 - 14:03

Aj čitatelia v knižniciach sú rôzni.

Niektorí čitatelia prídu, pri vchode si vybavia čitateľský preukaz, na nástenke si prečítajú pravidlá a doporučenia a až potom vojdú do miestnosti s knihami.
Slušne pozdravia, prezrú si knižky a prípadne sa pritom prihovoria iným návštevníkom ("Táto knižka, ktorú si pozeráte, je naozaj zaujímavá, čítal som ju, odporúčam"). Nakoniec si niečo vyberú, sadnú si do čitateľského kútika a čítajú si. Ak ich niekto osloví, slušne odpovedajú. Ak im niečo nie je jasné, a/alebo niečo potrebujú, slušne sa spýtajú knihovníčky, alebo iného návštevníka. Ak im nie je možné vyhovieť a slušne sa im vysvetlia dôvody, akceptujú to.
Po čase, keď už chodia do knižnice dlhšie, sami si všeličo všimnú a utvoria si na to vlastný názor. ("Knihovníčka je ochotná. Tá malá ryšavá dievčinka tu každú nedeľu doobeda vo svojom voľnom čase a zadarmo číta deťom rozprávky. Ten krívajúci pán prečítal hádam všetky knihy v tejto knižnici - na ktorúkoľvek sa pýtam, vždy vie, o čom je a či sa ju oplatí čítať.")

Niektorí čitatelia prídu, pri vchode si vybavia čitateľský preukaz, nástenku s pravidlami a doporučeniami zbežne preletia očami a idú do miestnosti s knihami.
Niekedy slušne pozdravia, niekedy sa im nechce. Prezrú si knižky a prípadne sa pritom prihovoria iným návštevníkom ("Táto knižka, ktorú si pozeráte, je síce hit, ale ja som ju nečítal, je totiž naprd!"). Nakoniec si niečo vyberú, sadnú si do čitateľského kútika, odkusujú z bagety a čítajú si. Ak ich knihovníčka (alebo iný návštevník) slušne upozorní, bagetu odložia. Aj keď si niekedy predtým najprv riadne pofrflú. Ak im niečo nie je jasné, a/alebo niečo potrebujú, žiadajú knihovníka a/alebo iných návštevníkov, aby sa im venovali. Niekedy si dajú po dlhom a slušnom vysvetľovaní povedať, že ich požiadavke nie je možné vyhovieť.
Po čase, keď už do knižnice chodia dlhšie, sami si všeličo všimnú a niekedy si utvoria na to vlastný názor. ("Knihovníčka je síce ochotná, ale nechápem, prečo už tretiemu návštevníkovi behom polhodiny vysvetľuje, že King je v hororoch. Veď tí ľudia takú samozrejmosť hádam vedia aj sami, nie? Tá malá ryšavá chodí každú nedeľu doobeda čítať deťom rozprávky - asi je to stará dievka. Ten krívajúci dedo je hrozný - pozná asi všetky knihy v tejto knižnici. To nemá nič lepšie na práci?")

Niektorí čitatelia prídu, pri vchode si vybavia čitateľský preukaz, na nástenku ani nemrknú a hneď sa hrnú do miestnosti s knihami.
Nepozdravia. Hneď od dverí začnú kritizovať ("No, strašné! Zelené police!"). Prezrú si knižky, prehadzujú ich pritom ako seno, na zem pozhadzované postúpajú a pritom hulákajú po druhých ("Pozrite na neho! Požičiava si Shakespeara!"). Nakoniec si niečo vyberú, sadnú si do čitateľského kútika, na časopisy si položia mastný rezeň a začnú čmárať do knihy. Na knihovníčkino (alebo iného návštevníka) slušné upozornenie sa začnú urážať a "vychovávať" ("Čo si to dovoľuješ? Ty si tu kto? Ja som sa sem unúval, ja si tu budem robiť, čo sa mi zachce! Je to verejná knižnica predsa, tak sa umravni!") Ak im niečo nie je jasné, alebo niečo potrebujú, žiadajú knihovníka a/alebo iných návštevníkov, aby sa im okamžite a bezvýhradne venovali. Ak im nie je možné vyhovieť, hlasno sa vyhrážajú sťažnosťou na Ministerstve kultúry.
Názor na všetkých a na všetko majú hneď.("Knihovníčka je riadna trubka, už tretiemu návštevníkovi behom polhodiny vysvetľuje, že King je v hororoch. Správa sa ako retardovaná. Hentá ryšavá čo tu robí? Neznášam ryšavcov! Mali by ju odtiaľto okamžite vyhodiť! A ten šmatľavý plesnivý? No, to je vrchol! Už ani na verejnom mieste nemá človek pokoj a musí sa pozerať na také kreatúry!")

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

(sun) (sun) (sun)

Aj užívatelia na webstránkach sú rôzni.

Niektorí užívatelia prídu, niečo si na stránke prečítajú, prečítajú si aj pravidlá a doporučenia, zaregistrujú sa a až potom začnú sami pripievať.
Slušne pozdravia, čítajú si a slušne komunikujú s druhými. Ak ich niekto osloví, slušne odpovedajú. Ak im niečo nie je jasné, a/alebo niečo potrebujú, slušne sa spýtajú admina, alebo iného užívateľa. Ak im nie je možné vyhovieť a slušne sa im vysvetlia dôvody, akceptujú to.
Po čase, keď už chodia na stránku dlhšie, sami si všeličo všimnú a utvoria si na to vlastný názor.

Niektorí užívatelia prídu, zaregistrujú sa, niekedy si niečo na stránke prečítajú, niekedy si prečítajú aj pravidlá a doporučenia, a začnú sami pripievať
Niekedy slušne pozdravia, niekedy sa im nechce. Čítajú si a niekedy slušne komunikujú s druhými, niekedy sa smejú, niekedy plačú a niekedy sa pohádajú. Ak ich niekto osloví, niekedy slušne odpovedajú, niekedy odvrknú a niekedy (sa) urazia a pohádajú. Ak im niečo nie je jasné, a/alebo niečo potrebujú, niekedy sa spýtajú sa admina, alebo iného užívateľa. Ak im nie je možné v niečom vyhovieť a slušne sa im vysvetlia dôvody, niekedy to minimálne ofrflú.
Po čase, keď už chodia na stránku dlhšie, niekedy si vytvoria vlastný názor.

Niektorí užívatelia prídu, zaregistrujú sa, nič si na stránke neprečítajú a hneď začnú sami prispievať
Nepozdravia. Hneď začnú kritizovať. Čítajú si a nevhodne komunikujú s druhými, niekedy sa vysmievajú, niekedy sa sťažujú a niekedy sa pohádajú. Ak ich niekto osloví, odvrknú a/alebo (sa) urazia a pohádajú. Ak im niečo nie je jasné, a/alebo niečo potrebujú, žiadajú admina a/alebo iných úžívateľov, aby im okamžite vyhoveli. Ak im nie je možné v niečom vyhovieť a slušne sa im vysvetlia dôvody, urážajú (sa) a sťažujú.
Názor na všetkých a na všetko majú hneď.

Samozrejme, existujú aj rôzne variácie týchto základných typov.

eva m, So, 13. 11. 2010 - 14:22

geo, ja len tolko: (clap) (clap) (clap) (clap) (clap)
Eva (sun)

georgina, So, 13. 11. 2010 - 22:47

:-) (sun) (sun) (sun)

magic, Ne, 14. 11. 2010 - 11:42

ten opis tretieho druhu citatela (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

georgina, Ne, 14. 11. 2010 - 16:40

:-) ;-) (sun) (sun) (sun)

sadlonka, Ne, 14. 11. 2010 - 15:49

ozaj Geo, zabudla som,klobúk dole!(clap) (y) (clap) (sun)

georgina, Ne, 14. 11. 2010 - 16:41

:-) (sun) (sun) (sun)

slnecnica607, Ne, 14. 11. 2010 - 20:41

Ale že tu okrem vas nikto nekomentuje ..zaujímavé..hm(sun) (sun) (sun) (sun) (sun)

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 11. 2010 - 20:43

Ty si NIKTO?

slnecnica607, Po, 15. 11. 2010 - 06:22

a čože tak chytaš za slovíčka?? ty žeby si nepochopila,ako to bolo myslene??neverím...som také isté nikto,ako ty lydushka::-*

lydusha (bez overenia), Po, 15. 11. 2010 - 08:05

No nielen niekto sa tu cuduje, ze sa zmenila Fidorka, ja neverim, ze toto pises ty, maja. Stalo sa nieco?
Chytam ta za slovicka, pretoze napisat to, ze sem NIKTO nepise a ze je to zaujimave- nie je hodne zeny tvojho formatu.
Naozaj nerozumiem tomu, kde nastal komunikacny sum.
Fakt zacinam mat pocit, ze ludia sa prezentuju dvoma sposobmi- jednym na nm a druhym, uplne odlisnym na fb.
A tomu nerozumiem tiez.
Nevadi.
Vsetko je asi tak ako ma byt...inac to ani nebude.
Len som si vzdy myslela, ze si zenska s kusom obrovskeho srdca, so zmyslom pre humor, s nadhladom a uzasnym zmyslom pre cit, ktory vkladas do basni, ze si taka aka si a nepotrebujes sa hrat na nic ...

fidorka, Ne, 14. 11. 2010 - 20:49

slnečnica,je mi ťa úprimne ľúto,naozaj.

slnecnica607, Po, 15. 11. 2010 - 06:19

Ale aka starost o mna fidorka.?.mne je fajn,mna lutovat netreba,šetri si to pre niekoho,kto to bude potrebovat:-O ,ako to,že máš na mna slova??,ved si ich nemala:-* :-O

fidorka, Po, 15. 11. 2010 - 08:25

žiadna starostlivosť slnečnica,len obyčajná ľútosť.z úcty k autorke tohoto blogu a ku Kamile je to jediné čo ti môžem venovať.idem zatiaľ do toho kúta sa hanbiť za vlastné názory,ktoré mám iné ako ty a možno nájdem aj odpoveď na tieto tvoje hádanky.a teba možno dovtedy prejde tá zlosť a zaslepenosť (sun)

georgina, Po, 15. 11. 2010 - 09:48

Slnečnica, prosím ťa, skús si znova prečítať všetky tvoje komentáre v tomto blogu. A posúdiť pritom, koľko z nich je k téme blogu a koľko z nich sú tvoje osobné útoky na ostatných diskutujúcich.

slnecnica607, Št, 18. 11. 2010 - 06:24

Georgina nie su to žiadne utoky.Ked ma tu už chytate za slovíčka,,tak aj ja ti odpoviem,tak.Neutočím.Vidiš mi v ruke nejaký predmet,s ktorým by som útočila?ubližila som niekomu fyzicky,potrebuje ošetrit??takto ste mi odpovedali niektoré z vás...a tie ,podla teba Georgína ,útoky,ich pocet, je priamoumerný tým,ktoré boli namierené na mna,tolko,,kolko ich útočilo na mna ,na tie som ,ako hovoríš ,útočila..(co nechápem.).aj ja.(sun) :-O

georgina, Št, 18. 11. 2010 - 09:03

Na to, aby si na niekoho útočila, nepotrebuješ mať v ruke ani kameň ani palicu, ani iný predmet. Povedaným/napísaným sa dá ublížiť omnoho účinnejšie a na omnoho citlivejšom mieste.

A ak už na teba aj niekto náhodou útočí, nie je nutné oplácať rovnakou mincou. Ide to aj bez toho.

slnecnica607, Št, 18. 11. 2010 - 06:17

Každy z nás má svoj názor,ja ho mám tiež...to,že nieko útočí na iného,ako to povačšine robíte aj vy, mne odpovedjúce tu,som vám predviedla v priamom prenose.Nepotrebujem sa na nič hrat,Lydushka,moje srdce je dost velké pre dobrých ludí,nemám potrebu robit zo seba niekoho iného,ako som.Pre svojich naozajstných priatelov som priatel,aj po vymene nazorov.,keby k nej dochadzalo,ale nemá prečo:-) Ako je možné,že ja som trnom v oku,len preto,že som chcela, povodne vediet,ake pravidlá poručila Stakola,akým právom a koho právom,ju niekto chcel vyhodit a nebolo to oznamovanie,a nebol to admin,ktorý tak chcel urobit.Ako to,že nekritizujete niekoho,kto povie,že je niekto tu na NM analfabet ,že mi niekto povie,no a čo?? máš s tým problém??alebo,ako Polárka píše "A ešte by ma vážne zaujímalo, ako sa dá niekomu vziať názor ? Ja osobne ich mám povedzme v duši, v srdci,v hlave....
Dá sa tam dostať cez internet ?"..to nie je výsmech,ked som povedala vetu,že neberiem Georgine jej názor??nie je to smiešme a výsmešné,ked vie,ako som to myslela ,že nie je možné zobrat ho niekomu cez internet?? že o tom samozrejme viem:)takže to je v poriadku,ked vy diskutujuce,tu,takymto sposobom odpovedate iným NM?Vám sa to nepáči,ako vidiet,z reakcii na mna,tak preco by sa to malo páčit dotknutym NM.A potom,kolko vás tu diskutovalo?co bolo na mojej pripomienke,že okrem vás tu nikto iný nekomentuje a to uz prešlo dost dni na to,aby sa zapojili aj ine NM do komentovania a nikde nikoho..POchopila som,preco by Stakolu alebo inu NM mohol amin vyhodit,ci blokovat atd. ale nemal dovod a nestalo sa tak,tak naco také haló??ale na zaciatku ,po zverejnení tychto zásad,som sa iba pýtala aké z týchto pravidiel porušila Stakola,nic iné..zacali ste potom hovorit,že to, ze niekto povie,chod ,vypadni,je iba oznamovanie..a stále dokola to iste..Lydusch ty sa opytaš takú otazku a cuduješ sa mojej odpovedi??Ja som sa čudovala otázke,že to možeš napísat..ved okrem nás co tu máme na tejto stranke nicky,nikto nekomentoval,tak nechapem,co bolo zle na mojej pripomienke,ci otazke.Co toto ma lydussh spolocné s mojimi básnami a mojim cítením,tak to zase nechápem ja.Vieš,že nemám proti tebe nič,a ze moja odpoved bola ukoncená pusinkujucim smajlikom a v humornom tóne,ja nemožem za to,že si ho nevycitila..kedze ta mám za chytru a mudru a citajucu medzi riadkami,myslela som,že pochopíš moju otázku.to je všetko..:)To,že mi fidorka napíše že jej ma je uprimne luto,hm..tak na to uz fakt nemám slov.podla vás je je vyjadrenie v poriadku a len ja som tá co vám nehrá do kariet,ale v pohode.Ako píšete clovek je tvor omylný,a ani ja nemám patent na rozum,mám teda právo na omyly,chyby,ale aj názory..nemám potrebu viac na tuto tému sa vyjadrovat,lebo aj tak budete prekrucat a tvrdit si svoje,......tak,ako ja.howg.(sun)

georgina, Št, 18. 11. 2010 - 09:02

Je veľký rozdiel medzi polemizovaním o tom, kto má aký názor a tým, kto aký (údajne) je.

To, či sem niekto ne/píše komentáre, je každého vec a každého rozhodnutie. Nikto tu nie je povinný dať ani smajla.

Ak chceš naďalej rozoberať, čo kto kedy ne/napísal a prečo, nech sa páči. Ale, prosím, založ si na to vlastnú tému. Tento príspevok je o inom.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama