... ta co? ta Ty tu?

... alebo VIETE? ...

z dopoludňajšieho denníka vybavujúcej slovenskej naničmamy:

Epizódka I.

"Dobrý deň! Viete už upresniť, kedy prídete robiť kanalizáciu? "  ....

"Krásny deň  Vám prajem! Áno, áno. Samozrejme! Posledný augustový týždeň alebo začiatkom septembra!"  ...

"............ ale zmluvne sme sa dohodli koncom júna, potom júla.... Do polovice augusta mám dovolenku, čakám, môžete robiť!  ..."   

"VIETE, nedá sa, zákazky .... "

( ja nie som zákazka, mne robia zadarmo - v dome za 17 000€!!!!)

Epizódka II.

"Dobrý deň sestrička! Môžete ma, prosím Vás, objednať k p. doktorke?" ....

"A čo treba?" 

"Opuchli mi kĺby na rukách, nezovriem ich do pästí, bolia samozrejme ..."

"A kontrola? Kedy ste boli? KEDY STE BOLI???????? "

"Minulé leto!" ...

 ... zrazu počuť krik doktorky...

" Čo s ňou telefonuješ? Objednaj ju koncom augusta! Koľkokrát som Ti hovorila?

 "Prepáčte, počuli ste p. doktorku? Lebo VIETE, odchádza na dva týždne na dovolenku..."

(neviem veru, moje prsty, moja bolesť, môj problém)

Epizóda III.

"Dobrý deň. Opravujete bicykle?"

"Áno. Malá a veľká oprava... malá 20 a veľká 30 €..."

"Postačí malá."

"Dáte mi meno, bydlisko, telefón? .... "

"Samozrejme!" ... diktujem.  Obchodník si píše info na papierik.

"A doklad Vám treba?"

"Samozrejme!"

"Lebo VIETE, nikto nechce!!!!"

(nuž neviem a neverím, že nechcú...)

P.S. povedzte, žienky, to sme my naozaj taký sprostý, neúctivý, zlomyseľný, skazený, sebecký, lajdácky národ... lebo ja už fakt NEVIEM...

 

Komentáre

Sme! Bohužiaľ, ale sme ... u nás bežne:

..potrebujem SÚRNE úradný preklad tohto dokumentu .. OK, do zajtra to vieme urobiť, cena taká a taká ... a to naozaj až toľko?  ... a keď to nebudem chcieť do zajtra, tak koľko to bude? toľko isto, my nemáme expresné príplatky ... Nooo, a tak potom, bez bločku by to nešlo, ja nepotrebujem doklad ... pomaly každý druhý to takto skúša - a keby, že len jednotlivci, ale aj firmy ...

presne tak... Ideš do reštiky.Po novom Ti natrepú plný tanier... nie je detská dávka? ... Žiaľ nie... Tak mi dajte menej,nezjem...Aaaaale ,nevadí.....Tak mne veru vadí...
Nechápem, ze sa bez bločku opovážia predávať... ze sa neboja kontroly

Možno budem za divnú, ale ja sa nečudujem, že bez bločku. Keď vidia, koľko peňazí sa doslova prešafárí na blbosti, ktoré nikomu nič neprinesú..... Koľko sa rozkradne, prihrá svojim....

Nie,Ty nie si za čudnú... ja som za čudnú...

nie si za čudnú, je to prosto tak

aj ja na to narážam denne

u lekárov je to skoro bežné ...nezáujem, ešte ked sa dalo zaplatit za prednostné vyšetrenie to bolo pre mna prijatelné, dostala som sa na vyšetrenie

ci pana si trafila....máš listok od odborného ktorý ťa vyslovene poslal na rehab...ideš tam na dverách listok" objednávame len telefonicky" náhodou vyjde sestrička ktorej povieš že ideš od odborného máš od neho lístok či by ťa nemohla objednať ked si tu.Odpoved je-nie!máš mať lístok aj od svojho obvodného.Z busu telefonuješ príbuznému nech skočí po lístok k lekárovi lebo ty to nestíhaš a robí v danej obci 2x do týždňa.Prideš domov a hurá telefonuješ na rehab.aby ťa objednali....Kocúrkovo či diskriminácia??!

Alebo očná objednáva LEN cez internet-najskor PRVÝ telefonát.prosím chcem  objednať jedná sa o dlhoročného pacienta -odpoved -len cez internet.viem ako sa volá nevyzvedám však to nájdem.Hladám ako drbnutá nieje pod menom,nie je pod ambulanciou,nie je pod lekári apod.DRUHÝ telefonát-držím nervy na uzde prosím pod čim vlastne ste na nete?-odpoved kde mám hladať.Potom už nájdem a objednám-podotýkam neobjednávala som seba ale 74r.príbuznú ktorá nemá doma ani v tf.internet!!!a doktorka na takej stránke kde je asi 15 doktorov.

Sestrička čo strávila čas vysvetlovaním cez telefon mohla zobrať zošit a objednať!!

Z roboty ťa vyslali na zdrav.prehliadku-kedže idem z dediny cez celé mesto chcela som sa tf.dozvedieť či bude problém ak budem budem meškať-vyše týždna nik nedvihal telefon a to som skušala volať min.5x denne v rozne hodiny-odpoved mi tf.nedvihame a posledného pacienta berieme 15min.pred ukončením prac.doby!Ja ked mám pr.dobu do 1700h a pride mi zákazník 1657 a vidím,že kým ho doobsluhujem bude tam ešte aspon 15min.nedovolím si ho odmietnuť-sťažnosť na všetkych soc.sieťach ako nepružne poskytujeme služby a všetky tie kecy..

no des-obyčajný človek je rukojemník...

čo by som dala za objednávanie cez internet u lekára

1. v júni si nemôžem dohodnúť termín na február, lebo ešte nemajú nový diár

2. telefon na ambulancii berú iba od 12 do 13 3x v týždni. Aj to nie pravidelne. Lebo občas majú veľa práce. A inak sa neobjednáš

3. ráno vyložia zoznam, kde sa môžeš na ten deň zapísať - aspoň pekne rozčasované, takže ráno si privstaneš, aby si sa mohla zapísať na 11, lebo pred tebou vstali iné ženy a stihli skoršie termíny

4. očné je katastrofa - ráno sestrička vyloží cca 6-10 lístkov a pobite sa o ne, ako chcete. Ak sa budete hádať, tak dnes nebudeme ordinovať vôbec

5. a úplna katastrofa endokrinológia - prišla som ráno o 6 a nula bodov. O 7 sestrička vyšla, odpočítala príslušný počet kariet položený na stolíku a ostatní smola. Druhý krát som prišla o pol 5, aby som sa dostala na rad

Dnes som zas raz čakala a začala som uvažovať, že možno by sa aj uživilo povolanie - zapisovanie u lakárov a branie poradových lístkov.... Dokonca som kedysi aj videla, že pacienti chodili k pani do stánku, pošepli, kam chcú ísť a strčili euro. Na druhý deň iba prišli pre poradie....

 

Pýtala som sa lekára, ktorý má toto zvládnuté, že prečo to tak je. Povedal mi, že to konzultoval s príslušnými lekármi a vraj povedali, že keby pacientov normálne objednávali, tak hrozí, že pacienti neprídu a oni prídu o peniaze.

 

Mmch, stačila by centrálna recepcia, spoločný program pre všetky abmulancie, do ktorého by sa mohli prihlásiť aj pacienti po pridelení kódu. Samozrejme hrozí, čo v prípade výpadku prúdu. Lenže v takom prípade by nepracovali ani ordinácie...

Teraz zas pochválim-gastro amb.v MT setrička hned povie tf.dvihame LEN po 1300 a funguje to.A kožná ambul.v nemocnicu MT tak tam urobia DENNE!!!50-6O pacientov!!!ALE ako ona hovorí "zmenežovať"to je v jej rukách a to majú pacientov tak z Košíc,Oravy aj Trenčína...funguje cez písanku a pristup-to by sa k nej mali povinne chodiť učiť čo chcú byť zdravotníkmi..

Ono to je ambulancie kde nie sú všetko len tí čo pridu prvý krát a treba sa im venovať napr.30min.to tam chodia aj pravidelní a dlhoroční pacienti-injekcie,kontroly..čiže doktorka robí jedného ona druhého..

A este k tomu objednaniu cez internet u tej našej očnej-objednáš sa,prídeš,v  čakárni sú ludia ktorí prišli ráno osobne lebo dáva aj 15 listkov..a na dverách oznam objednaný cez internet majú prednosť.a tí chudáci tam odsedia viac ako pol dňa..Preto by mala mať pol na pol dni-kedy robí len tých obj.cez net a tých čo prídu ráno.lebo to tam sedia ozaj len tí starší a ked tetuša povie ale ako sa to mám objednať cez ten internet? a ráno cestovala takmer 50km-no neciť sa trápne.

pardon-v tretej vete malo byť:ALE ako SESTRIČKA hovorí  "zmenežovať".....

čo dodať?....my každý systém domrvíme...aj cez net objednávky nebudú fungovať.... lebo medveď... lebo my,trúby jerichove...a keď poviem, ze ma seklo v krížoch? ... Nemám odvahu nikam volať.... Sedím , mocem sa, beriem tabletky a meditujem,ako to riešia druhý. .. a ešte kukám na psov , ktorých treba vyvenčiť....Výbornú dovolenku mám :)

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.