reklama

totálne sklamanie v niekom, o kom som si myslela....

Pridal/a Lucifera dňa 27. 05. 2011 - 10:32

reklama

....že je ten najempatickejší a veľmi dobrý človek a odporúčala som ho všetkým Mlčím ...Jedného kňaza v mojom rodnom meste/ nebudem menovať/mali sme pred cca1,5 rokom svadbu Tlieskam .Neviem,či ten človek má právo rozširovať cudzím ľuďom a vykladať o našej rodine-mimochodom, ani nás nepozná, akurát len asi mňa a muža, keďže sme absolvovali náuky.Sestra mala ísť kamarátke na krst malého a kňaz zavelil, že ona určite nie, že býva s mamou a bratom a otcom v malo byte-však kde by tá oslava bola- pritom nejde o olsavu , ale o krst a duch.život, že moja babka a dedo sú rozvedení-my za to nemožeme, že sa rozviedli už ako viac 60.roční a veľa, veľa narážok!A my sme tam chceli dať pokrstiť našich krpcov-čo už nehrozí!Vždy som si myslela, že kňazi sú čestní, pomožu povzbudzujúcim slovom, ale neviem, ja som sa zmýlila.Určujú si podmienky, ale akým právom-všetci sme si rovní a nikto si nevyberá akú má babku, majetok a ostatné.Ide o to, akým životom žije-nejdem komentovať život nikoho-moja sestra je jedna dobrá duša- doslova svatica oproti druhej strane, každý si domyslí.Nie som nahnevaná, ale sklamaná a to na totálku Plačem Prekvapenie !česť výnimkám žijúcich na Slovensku Áno


reklama

reklama

dulka, Pi, 27. 05. 2011 - 11:16

"Vždy som si myslela, že kňazi sú čestní ..." - no nie je to tak, bohužiaľ. Nájdeš aj takých, aj onakých. Tak isto, ako aj medzi bežnými ľuďmi Mrkám .
"Určujú si podmienky, ale akým právom-všetci sme si rovní a nikto si nevyberá akú má babku, majetok a ostatné" - vieš, tiež mám niekedy pocit, že práve cirkev zabúda, že "pred Bohom sme si všetci rovní"
Držím Ti palce, aby si si na krst svojich detí vybrala takého kňaza, s ktorým budeš spokojná Úsmev

loulou, Pi, 27. 05. 2011 - 14:29

Dulka Cirkev má s Bohom pramálo spoločné. Práve preto sa Cirkev týmto pravidlom neriadila a neriadi.

aramana, Pi, 27. 05. 2011 - 11:22

O politike a viere sa nedá...bo by sme sa pobili Úsmev .
Ale vedela by som ti porozprávať čo všetko sme museli a hlavne koľko zaplatiť sme museli, aby sme mali dietko pokrstené...
No a odvtedy ich beriem všetkých ako obyčajných zamestnancov.Nie je to poslanie, je to zamestnanie.A tak ako predavačka zazerá, krajčírka naprd ušije, tak aj oni...

fidorka, Pi, 27. 05. 2011 - 12:09

Lucifera,aj kňazi sú len ľudia,obyčajný,ako ty,ja,alebo niekto iný.Pozri,máš aj učiteľov,ktorí sú úžasní a nikdy na nich nezabudneš,sú aj kvetinárky,ktoré ti uviažu takú krásnu kyticu,že sa nevieš nabažiť pohľadom a sú kvetinárky,ktoré ti strčia do ruky len "metlu",lebo to robia z nechuťou,alebo zlou náladou a medzi kňazmi je to tak isto.Je to povolanie,ktoré si vybrali sami,človek od nich akosi automaticky očakáva,že budú akýsi "lepší",ako my ostatní.Vidíš a príde zrazu takáto facka a zistíme,že nie sú roboti,že sú naozaj takí istí,ako my.Nemalo by to tak byť,ale býva a dosť často.TAk len-vitaj vo svete reality Mrkám

Polárka (bez overenia), Pi, 27. 05. 2011 - 12:48

sme len ľudia a robíme chyby Tlieskam Áno

Matyska, Pi, 27. 05. 2011 - 12:14

No ja sa ich musím zastať, samozrejme nie všetkých, lebo sú to tiež len ľudia, tak ako my. Ale ja mám s nimi len dobré skúsenosti... tí naši kňazi sú veľmi obetaví a to pre všetkých rovnako. Mne samej pomohol môj veľmi dobrý kamarát a kňaz, keď mi bolo najhoršie, ale nie preto, že je môj kamarát. Viem, že by mi rovnako pomohol, ktorýkoľvek iný kňaz, keby som niečo potrebovala. Je mi ľúto Lucifera, že Ty si mala práve takúto nepríjemnú skúsenosť, bohužiaľ nájdu sa aj zlí kňazi a nehodní svojho poslania, ktoré vykonávajú.Mlčím
Ale ak Ti môžem poradiť, tak radšej choďte niekam inam a najlepšie bude, ak sa informujete u ľudí, či poznajú toho a toho kňaza, ako sú s ním spokojní a pod.
Verím, že nájdete práve takého, ktorý bude vyhovovať práve Vám... Drž sa a nestrácaj vieru... dobrí ľudia ešte nevymreliÚsmev Slnko .

linda999, Pi, 27. 05. 2011 - 12:52

Matyska, trochu si protirecis: ked pises ze sa najdu aj zli knazi a nehodni svojho poslania, a predtym pises, ze by ti pomohol rovnako ktorykolvek iny knaz ako ten dobry, co ti pomohol. Ten zly a nehodny asi nie...a o takom pise
prave Lucifera.
Inak samozrejme cest vynimkam a dobri ludia nevymreli, suhlasim Úsmev
linda©

Matyska, Pi, 27. 05. 2011 - 22:46

linda999: ja len pre vysvetlenie... toho ktoréhokoľvek kňaza som myslela, len z našej farnosti. Tých poznám a sú naozaj dobrí, milí a obetaví. Asi som sa zle vyjadrila, prepáč.
No a ten zlý kňaz? Keby mi nechcel pokrstiť dieťa... Tak určite by som sa otočila na päte a odišla kade ľahšie, koniec koncov, je to len jeho vina, že nepomohol blížnemu svojmu...Úsmev

lastovička, Pi, 27. 05. 2011 - 13:54

presne tak, sú to tiež len ľudia, a ľudia sú s chybami, každý človek má svoj názor, svoje presvedčenie a podľa toho koná, kňazi tiež

mnnaaauuu, Pi, 27. 05. 2011 - 14:00

Môj názor je, že niektorí kňazi berú povolanie príliš vážne, a preto ho berú iba ako POVOLANIE a nie poslanie Úsmev
V našej dedine sa už vystriedalo viacero knazov, každý iný, iná povaha, iné záujmy. No na toho "najsvätejšieho" mám najmenej pekných spomienok. Tak isto odmietal krstiť deti, ktoré mali nezosobášených rodičov, ktorí mali "zlých" rodičov alebo starých rodičov, ked nepochádzali z dobrej rodiny, ked nechodila ich rodina do kostola. Zdalo sa mi to na hlavu postavené, ved sám Ježiš hovoril: "Nechajte maličkých prichádzať ku mne, lebo im patrí Nebeské kráľovstvo" Dieťa si rodičov nevyberá, nechápem prístupu, že sa nemôže stať Božím dieťaťom len pre chyby a previnenia blízkych...
Tak isto nesobášil páry, ktoré bývali spolu pred svadbou, mali deti, slobodné matky, ked sa chceli vydať... Len "vyvolených". Veľmi sa mi to nepáčilo...
Vadilo mu hlasný smiech cez pôst, aj večer, v kostole nevhodné oblečenie (a tým nemyslím len minisukne)... Po omšiach sedel na fare a nevychádzal, ak áno, tak len v reverende a z rukami založenými spolu. Pripadalo mi to prehnane a neprimerane...

Teraz máme super kňaza a nie preto, že sobáši a krstí zaradom... Venuje sa deťom, mládeži, na faru máme otvorené dvere všetci, zariadil tam posilovnu, miestnosti na hranie, venuje sa skautingu, berie deti na splav, na túry... ak ho stretneme na ulici, s úsmevom porozpráva so všetkými, čo nové, ako sa máme Slnko Slnko Slnko

Ved nettreba hodnotiť podľa slov, ale podľa ich činovZlomené srdce

púpavienka, Pi, 27. 05. 2011 - 17:30

Ja s tebou súhlasím, aj keď nie som aktívne veriaca.Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam

ivet36, Pi, 27. 05. 2011 - 17:49

Presne na Velku Noc ma napadlo, ze ak by znovu Jezis prisiel teraz medzi nas, poniektori knazi by ho znovu a medzi prvymi zatratili.....podla toho, ako sa dnes spravaju k beznemu a obycajnemu cloveku......

ivetMrkám

Mariolla, So, 28. 05. 2011 - 22:31

Ivet, a ty by si Jezisa nezatratila? Si si ista? Ja neviem, ci by som bola medzi tymi, co by Jezisa prijali (mozno by som bola sklamana ako ti, ktori vtedy zili, lebo cakali ,,ineho Jezisa, ineho Mesiasa"). Preto si to nedovolim tvrdit o niekom inom a uz vobec nie o knazoch.

Rehoľná sestra - bosá karmelitánka napísala: ,,.Je možné pochopiť, kto je kňaz? Oplatí sa dnes kvôli nemu zodrať topánky? Nie, topánky iste nie. Ale určite sa oplatí „zodrať“ svoj život v tichej modlitbe a v skrytom obetovaní za neho."

Úsmev

ivet36, Ne, 29. 05. 2011 - 11:52

Napisala som to o knazoch na zaklade toho, ako sa spravaju k "beznym" ludom......samozrejme cest vynimkam a netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca.

A osobne nemam rada taketo filozofovanie o nicom- za kazdeho hovoria ciny a skutky, kazdy ma svoje svedomie a citenie.....niekto moze zotrvavat v modlitbach cely den a ked precitne, nesprava sa ani ako clovek.....

ivetMrkám

Lucifera, Pi, 27. 05. 2011 - 19:04

ďakujem všetkým...škoda, že je to tak, ako to je...že nevernému človeku nepovie nič a slušného odpíše, čo narobíme...už viem, že tam nepojdem, ale nezanevrela som...Smútok Hambím sa

staronova (bez overenia), So, 28. 05. 2011 - 07:26

Ja mám tiež veľmi negatívnu skúsenosť s knazom.Dobrý dojem z neho som mala iba pokým som k nemu nešla na spoved.Tak ma to znechutiloSmútok ,že mám blok a neviem,či sa niekedy odblokujemÚsmev.Nakoniec ho zo dna na den od nás preložili a nik nevie prečo.A aj oni sú len ľudia dobrí aj zlí, falošní aj čestný, atd....

Lucifera, So, 28. 05. 2011 - 10:46

netreba sa nechať odradiť...len škoda, že my ,,obyčajní smrtelníci,, si myslíme, že oni by mali byť tým príkladom-ale zabúdame, že aj oni sú takí obyčajní ako my Hambím sa

lydusha (bez overenia), So, 28. 05. 2011 - 13:30

Áno Áno Áno a sudit ich bude boh...nie my...Mrkám

Katka0202, So, 28. 05. 2011 - 18:09

Lydush, snimam sirak!!! Áno Áno Áno Áno Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama