ja by som prvy rok pocas roka urcite ako ucitelka neklasifikovala, hoci by sa zucastnoval vsetkych pisomnych testov, ako ostatni ziaci. on by mal namiesto znamky len pripomienky, co si ma este pozriet a v com sa zlepsit. mal by to ako studium jazyka. a poziadala by som rodica, aby ho zaroven posielali na doucovanie cestiny. k nejakej cestinarke, ak by mala zaujem si takto privyrabat.
a az na konci roka by som ho nejakym testom preskusala - pisomne, ustne - doplnacky spravnych tvarov a slov do viet, diktat, definicie, ... ako na jazykovej skole. kazdy test oznamkovat zvlast a z tych znamok by mal vyslednu znamku na vysvedcku. aby mal sancu mat lepsiu znamku. nie hodnotit len z jednej.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
mile maminy
vcera som bola na rodicovskom a stretla som sa i s ucitelkou ceskeho jazyka mojho syna.
nastupil do ceskej skoly, takze ma cesky jazyk ucitelka ma teraz dilemu. klasifikovat? neklasifikovat? nevedia, hladaju cestu, este nenasli. na Sk dude chodit koncom roka na skusky zo SJ. cestinarka vravi, ze to je take iste, ako keby nastupil na skolu, kde sa hovori ang, fran, nem., proste uplne cudzim jazykom, pretoze gramatika je uplne ina. bavili sme sa o to dost dlho.
mate s tym nejake skusenosti? moze byt zahranicny student klasifikovany z jazyka, ktory sa doteraz neucil? ale na SK bude robit iba skusky, neviem ,ci bude mat skusku znamkovanu.
bude tam i koncit, na strednu ktovie kam pojde, to su vlastne este tri roky. ci na SK alebo CZ?
trochu je v tom chaos. no to bude este sranda