reklama

ako to vidíte vy

klodys , 11. 10. 2012 - 23:54

reklama

ahojte mamy,

chcela by som sa spýtať na váš názor...dcéra má 20rokov,našla si priateľa,nikdy som jej v tom nebránila,skôr moja mama mala pochybnosti. Je o 11 rokov starší,zabezpečený,dobrá partia.:) Minulý rok od stužkovej sa mi dcéra vyhýbala,nechcela so mnou komunikovať.Ospravedlňovala som ju tým,že
mala toho ozaj veľa,organizovala stužkovú,bola unavená a už chodila spávať k priateľovi.Potom si s priateľom
zobrali byt do prenájmu,bolo to blízko školy,nemusela dochádzať 10km,nebránila som im.Neviem čo sa potom stalo,lebo už na mňa nemala čas,musela sa učiť,nechcela aby som ju vyrušovala.Ked som jej zavolala,jednoducho ma zrušila.Mám pocit,že ju priateľ zmanipuloval.Komunikuje so mnou len smskami.Došiel jej
doporučený list zo súdu,tak som jej dala vedieť. No potom mi odpísala,že má s tým problém,lebo už sa vydala minulý víkend.Aj toto pochopím..ale moja matka a otec boli na svadbe,mňa nepozvala.Aj to by som prehltla,stáva sa všeličo..ale moja vlastná matka bola na svadbe a nič mi nepovedala,lebo MOJA dcéra si to nepriala...nemôžem sa cez to preniesť,do poslednej chvíle mi klamali,ešte boli na návšteve u mňa....a vždy mi mama vtlkala do hlavy že je to o dôvere...:((
čo by ste robili vy staré mamy,keby vám vnúča povedalo,že si nepraje na svadbe svoju mamu a pritom si dobre vychádzate?Išli by s
te sa zabaviť??? :((
Ked ma bude moja mama potrebovať,urobím to isté ako ona,veľmi som jej verila...


reklama


reklama

mnnaaauuu, Pi, 12. 10. 2012 - 09:20

Objímam Objímam Objímam Objímam
Nepohádali ste sa? Nestalo sa niečo? Dovtgedy ste mali dobré vzťahy? :)
Príde mi to strašne strašne zvláštne a čudné.. Na svoju mamu sa nehnevaj, predsalen, neželala si to vnučka, zrejme bola rada, že to povedala aspon niekomu..... Ver, že určite sa nebavila tak dobre, ako keby si tam bola aj ty :)

klodys, So, 13. 10. 2012 - 22:56

nie,nepohádali sme sa,len ten jej priateľ sa nás snažil rozdeliť...viem,že sa nebavila tak ako by chcela,ale kvôli zazobanému už teraz mužovi ma odvrhla a moji rodičia tiež...ale už je to jedno,vrátia jej to vlastné deti

georgina, So, 13. 10. 2012 - 23:01

Klodys, cápem sa tu usilovne po prstoch, odkedy si to tu zavesila, skoro 48 hodín to fungovalo, ale toto ma dostalo. Toľko nenávisti a zatrpknutosti k svojej matke, svojej dcére...
Prosím ťa, kde na to chodíš?

klodys, So, 13. 10. 2012 - 23:13

opýtaj sa mojej matky a mojej dcéry prečo mi toto urobili,za čo??? že som chcela len to najlepšie pre moju dcéru? alebo za to,že som jej nič nezakazovala? že s mojou mamou som telefonovala každý deň,ako kamarátka?že moja dcéra doma nemusela nič robiť,lebo som kúpila starý dom a prerábala som ho a ona chudatko sa len tzv učila,nepomohla mi,ale si našla zazobaného frajera,ktorému nevyhovujem,lebo makám ako debil a nemám 4000eur mesačne?Lebo sa neobliekam do Nike a Adidas? Lebo nie som taká štíhla ako si to oni predstavujú? Ak to zažiješ,tak potom ma môžeš súdiť... Smútok

lydusha (bez overenia), So, 13. 10. 2012 - 23:37

Ejha, georgina ma pravdu...na nu sa nehnevaj. Nie si obet. A nikto ta nesudi. Len sa ta normalne opytala, kde sa v tebe berie ta nenavist voci vlastnej matke a dcere a zaujima to celkom aj mna. Nemusis odpovedat, v tvojich pismenach si prezradila viac ako si ochotna priznat...

SYLVUSH, Pi, 12. 10. 2012 - 14:43

klodys, vieš niekedy stačí naozaj iba máličko k tomu, aby sa dcérka na mamu nahnevala a mama premýšľa, čo sa stalo. Keď som raz mala s dcérkou "babskú jazdu" po obchodoch všeličo mi porozprávala a ja som sa iba čudovala, že aj toto Ti takto mohlo ublížiť? Naozaj to boli iba minimalistické poznámočky /podľa môjho názoru/ a pre ňu v tom momente spadol svet. Našťastie mi to nijako nedala "vyžrať" iba sa na mňa posťažovala svojmu priateľovi a ten k nám na základe tohoto nechcel dva roky chodiť /chodia spolu už 5 rokov/. Takže asi takto to funguje u nás. Teraz to je už fajn, aj keď... nikdy nemôžem povedať, čo sa asi robí v jej hlave. Naučila sa, že ak ju niečo odo mňa urazí má hneď reagovať, nie preto, aby som zmenila svoj názor, ale preto, aby som vedela aká "blbosť" ju zabolí. a vieš, že aj ja som bola v mladosti taká citlivá? Preto sa ani nečudujem, že aj dcéra je taká. Nikdy sa nevyjadrujem kriticky na jej priateľa, je to jej život, ak sa raz zoberú, ona s ním bude žiť. Poviem ako by som asi situáciu riešila ja, alebo jej poviem, že môj názor na jej problém je aj tak irelevantný, ako si ho ona vyrieši, tak bude mať. Mňa to samozrejme mrzí, že ešte v čase chodenia majú problémy, ale viac s tým neurobím. Nechcem a ani sa nemienim im do vzťahu paprať, aj keď žiada odo mňa vyriešenie. Určite to raz prehrmí a potom bude dobre, držím palce. Objímam

klodys, So, 13. 10. 2012 - 23:21

ahoj,ale najhoršie na tom je,že ja som jej nikdy nič nezakazovala,ani priateľa.skôr on ju chcel odo mňa odpútať,lebo nie som bohatá ako on,prerábam starý dom,ktorý som kúpila a v dnešnej dobe to nejde všetko naraz.Keby mi bola len povedala,že sa vydáva,tak je to ok,dvaja svedkovia alebo tak,nevadí,to je jej život.Ale ked mi napíše sms,že len tak pre moju info sa vydala,moji rodičia boli na svadbe,jej priateľa rodičia tam boli,kamarátky atd...tak to ťa dostane...prežijem to,jej sa to vráti..

mandy, So, 13. 10. 2012 - 11:40

klodys,
na svoju mamu sa nehnevaj. Isla na svadbu svojej vnucky, na ktoru bola pozvana. Urcite jej nebolo prijemne, ze ty tam nie si. Myslim si tiez, ze tvoja dcera musi mat nejaky dovod preco sa takto k tebe sprava. Mozno ju naozaj zmanipuloval priatel, mozno sa na teba nahnevala, pre nieco, o com sama nevies, ze jej mohlo ublížiť.
Najlepsie by bolo, keby ste sa spolu porozpravali, nie cez telefon, ani sms. Skus ju navstivit a vsetko si s nou pekne vydiskutovat. Spytat sa jej, ci ju nieco zranilo.
Posielam Objímam Objímam Objímam

klodys, So, 13. 10. 2012 - 23:33

Mandy,ono sa to povie,už ma ten hnev prešiel..ale moja mama je stále strčená na tejto stránke,tak som si myslela,že ju možno tieto názory oslovia,ale vidím,že asi ju zaujímaju len príspevky o chudnutí.Povedala mi síce,že na tej svadbe sa dobre necítila,ale ja by som tam na jej mieste nešla.Vieš smotánka,bohatí ľudia...ja som len sprostá chudera,ktorá chodí utierať babkám rite,čo už,lúzer...pokazený image...

lydusha (bez overenia), So, 13. 10. 2012 - 23:39

"čo už,lúzer...pokazený image..."
Preco by ta niekto iny mal vnimat inac, ked ty sama si schopna napisat o sebe toto?

klodys, Ne, 14. 10. 2012 - 22:21

to vieš,asi som sa mala lepšie učiť:))

georgina, Ne, 14. 10. 2012 - 22:24

Vždy predsa môžeš dohnať zameškané Úsmev Mrkám

klodys, Po, 15. 10. 2012 - 00:15

to máš pravdu,ešte mám čo v živote doháňať...idem si pre istotu opakovať nemčinu,niektoré slovíčka som zabudla Mlčím Úsmev

georgina, Po, 15. 10. 2012 - 00:16

Myslela som na učenie života, ale to je vlastne jedno, aj tak si nerozumieme.

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 10. 2012 - 22:41

Tak asi si sa mala, ty vies, no ja poznam dost vela opatrovateliek, ktore o sebe v zivote nepovedali, ze su luzerky, ktore utieraju zas.ane r.te... Medzi ne patri aj moja sestra a ja ju neskutocne obdivujem pre jej postoj, odhodlanie, trpezlivost a lasku a v neposlednom rade aj obrovsku sluzbu, ktoru robi ludom, ktori sa sami o seba nevedia postarat... Ja by som na to nemala ani gule ani nic potrebne, o neustalom vzdelavani sa ani nehovorim.

klodys, Po, 15. 10. 2012 - 00:00

mala som sa lepšie učiť inak v živote...už 8 rokov robím v rakúsku,predtým som 6 rokov opatrovala na sk postihnutých.Aj teraz som v robote,mám tu novú rodinu,dedko úplne mimo,babka tiež.ja som len chcela aby si ten príspevok moja mama prečítala,čo sa už stalo. Tvoja sestra ti povie čo je to za robotu,kvôli peniazom som odišla toto robiť,aby som mala dom a zabezpečila mojej dcére domov.Ja sa nehanbím za to,že som opatrovateľka,ale tí druhí to tak berú. Dcérin muž je kapitán na tankeri v Holandsku,tak čo dodať...pre nich som chudera...a len tak mimochodom mám SPSE s maturitou v Piešťanoch

georgina, Po, 15. 10. 2012 - 00:07

Klodys, ty o voze, my s Lyduškou o koze, ale neva, aj horšie veci sa na svete dejú Úsmev Úsmev Úsmev

klodys, Po, 15. 10. 2012 - 00:19

tak čo ja viem? ked tu mám komentáre a prvý krát tu odpovedám..:)

georgina, Po, 15. 10. 2012 - 00:20

To nie je pravda, ale nechaj tak, máš to jedno, ži ako vieš, naše rady sú ti asi naozaj nanič Úsmev Úsmev Úsmev

klodys, Po, 15. 10. 2012 - 00:26

hmmm,už som to pochopila,som nevedela ako to funguje

akalenkak67, So, 13. 10. 2012 - 21:54

Ja posielam aspon Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam .Dopadla som podobne pri krstení môjho jediného vnuka od najstaršej dcéry.Na krštinách boli všetci okrem mna.Dnes druhá dcéra s vnučkou už druhý krát zdrhla za priatelom.Neprišli sme na nič čím sme asi ublížili.Zaťko a nastávajúci zaťko/ak dcéru ovšem len nevyužíva/ na mna zazerajú ako na masovú vrahynu.
Kedysi som preto plakala.Dnes už nie.S MM sme sa rozhodli že si ideme dodatočne zrobiť oslavu našej 50,ktorú sme nerobili,lebo sme sa vtierali nevdačným deťom.
Poslúchnem tentokrát moju staručkú múdru susedu.Počkám si,kým sa ospravedlnia deti.Ja sa už vnucovať nebudem.
Nie si sama na ktorú sa dietko zježilo a mama nevie prečo. Zlomené srdce Objímam Objímam Objímam

klodys, So, 13. 10. 2012 - 23:00

som rada,že nie som sama,aj ked je to smutné,dakujem (brokenheart)

Bibiana54, Ne, 14. 10. 2012 - 12:30

Plne s Tebou cítim. Tá bolesť je veľká. Tiež som zažila podobné sklamanie. Celý život som pomáhala krstnej dcére, ktorá v štyroch rokoch prišla o mamu - moju sestru. Výsledok: Promócia v Anglicku (bakalár), oznámenie o jej zásnubách s Angličanom a môj návrat s plačom domov. Dôvod ? Hrubé, arogantné správanie (dostala štedrý finančný dar a aj iné dary, ani to ju nezastavilo), nestačila som sa čudovať, ani brániť. Pokračovala urážajúcimi meilami. A to všetko preto, že som jej po príchode domov napísala, že ju viac nebudem vyrušovať ani na Skype, keď so mnou nemohla 1 týždeň vydržať v jednom byte. Nič som jej nekritizovala, nič som jej neradila, nepoúčala a aj tak nebolo dobre (bola som tam tretíkrát). On odišiel každý večer preč (vraj nemohol pozerať Tv a hrať počítačové hry). Pozvala ma a vedeli, že prídem (on ma nevidel prvýkrát a vraj ma má rád- zvláštny prejav náklonnosti). Rozlúčil sa so mnou po telefóne, pričom anglicky viem veľmi málo. Ozvala som sa jej k Vianociam, v nádeji, že pochopí, že mám dobrú vôľu, ale ona to akurát pochopila asi tak, že sa jej vnucujem, prípadne aká je pre mňa dôležitá. Vôbec nepochopila, čo mi urobila, ospravedlnenie sa nekonalo. Nakoniec si teraz na jar zapýtala požičať peniaze na právnika, vraj kupuje dom. Odmietla som. Urobila som dosť a nebudem zo seba robiť onucu. Poradiť neviem, tu je každá rada drahá. Ži si svoj život. Je to ťažké. Kvietok

macka 10, Ne, 14. 10. 2012 - 14:03

Tak sa ozývam.Veľmi ma mrzí,ak si myslíš,že ma zaujímajú iba stránky o chudnutí.Ja som Ťa vždy smerovala na túto NM,tu som sa veľa naučila.Teraz však vidím,ako môže jednostranné napísanie príspevku dopadnúť.
Vidíš,nie každý s tebou súhlasí a zbytočne sa hneváš na geo a lydushu.Napísali presne to,čo Ti stále hovorím.Nebudem sa tu obhajovať,ani nič vysvetlovať.Akalenka,máš pravdu,už sa nebudem vtierať. Klodys, máš maila

klodys, Ne, 14. 10. 2012 - 22:10

ja som sa tu na nikoho nenahnevala,chcela som len vidieť názory z iných strán,macka 10,aj ty máš maila

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 10. 2012 - 22:44

Naozaj sa nemusis obhajovat ani nic vysvetlovat. Ja by som na tu svadbu isla, bola si pozvana, nevidim dovod preco by si tam nemala ist....len preto, lebo matka pozvana nebola? Zo "solidarity" k nej? To ju mal preto odignorovat kazdy, alebo len stara mama?

klodys, Po, 15. 10. 2012 - 00:41

lydusha máš pravdu,prajem ti dobrú noc... Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama