reklama

Cervik ktory mi vrta v hlave? Alebo je to naozaj tak?

val , 04. 06. 2009 - 14:47

reklama

Prave som docitala jeden prispevok o opat sa vo mne ozval ten maly chlpaty cervik pochybnosti. Som klasicky zavisla Nanicmama a som na to patricne hrda. Denne preluskam takmer vsetky prispevky, citam aj burlive diskusie aj tie na niekolko stran.
Bez mucenia priznavam, ze nikdy necitam prispevky od pana Smi... Tak co ten maly chlpaty cervik u mna v mozgu robi???? Ked si citam prispevky je mi smutno z niektorych pribehov preto si zvyknem kliknut aj na profil autora aby som sa dozvedela viac, malokedy vsak najdem to info co hladam. Cervik sa vsak pyta :ako moze niekto hodinu po registracii napisat to vsetko o sebe? Neklame ?? Neskusa nas??
Mozno nie som osobo, ktora je otvorena svetu ale mne trvalo hodnu chvilu kym som niecim prispela aj to nebol ziadny osobny problem. Ja zijem v celku stastnym a spokojnym zivotom, ale neviem ci by som dokazala po hodine od zaregistrovanie napisat o sebe a svojej rodine tak osobne veci, ci problemy. Mate aj vy take pochybnosti?? Som zvedava na vase nazory


reklama


reklama

fantika, Št, 04. 06. 2009 - 14:51

val ja som bola presne takaa ako opisujes...hodinu po registrovanii som opiisala najvacsiu trageediu svojho zivota...aj ti poviem preco..prebehla som tieto straanky a strasne ma oslovili,ciitila som tolko pozitiivnej energie z riadkov tu priitomnyych baab,ze som jednoducho ciitila ze som na spraavnom mieste kde si mozem vyliat srdce...mala som potrebu hovorit o tom,ale nechcela som o tom hovorit s rodinou ci kamaraatkami ale jednoducho vypiisat zo seba svoj bôl...a pomohlo mi to...som proste clovek co sa vie hned otvorit druhyym a nehraam sa nic,som uuprimnaa a na nikoho nic neskuusam....a veriim ze tu sa nic proti mne nezneuzije a keby aj,tak sa preto neobesiim..Mrkám

lydusha (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 14:58

Úsmev
Aj ja nad tym dumam Úsmev
A takisto ako ty, aj po tejto dobe co som registrovana a teda aj zavisla na NM, by som nedokazala napisat o sebe to, co dokazu niektore baby Úsmev
Lenze si zober... ludia su na dne a topiaci sa aj slamky chyta a mozno im nedochadza ze net nie je az tak anonymny a oni si vyleju svoju dusu tak, ako by to nespravili ani pri najlepsej kamoske.
A mozno chcu pocut navod na vyriesenie ich situacie ...i ked taky navod nejestvuje. Ktovie, preco si podaktori vymyslaju pribehy, "skusaju" , "testuju" reakcie inych ludiÚsmev.... ja na to napriklad nemam ani cas, ani naladu a hlavne dovod. Niekedy by som sa chcela dozvediet pravduÚsmev

fantika, Št, 04. 06. 2009 - 15:01

lyduush ale ja vaas netestujeem...Chichocem sa ja piisem ozaj pravdu...a nic len pravdu...Úsmev a som schopnaa piisat o vsetkom....ale nepyytaj sa preco...sama neviem..Hambím sa

lydusha (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 15:07

Pozri ja to beriem...kazdy sme iny a niekto je otvoreny niekto nie...ty si sem hodila svoje fotos, dala si srcco na dlan Úsmev
A si tu furt Úsmev
Lenze su tu baby co ani fotka, ani profil niekedy nic ine len podivuhodny pribeh a konec, slus, ende Úsmev
Chapes, o co Val ide?

fantika, Št, 04. 06. 2009 - 15:09

jaaj uz chaapem...o baby typu objavim sa rozviirim hladinu a miznem....Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 15:12

Áno presssssssne

val, Št, 04. 06. 2009 - 15:00

Fantika za hodinu si sa dokazala odhodlat k tomu ze sa zdoveris?? Nechcem aby si sa na mna nahnevala ja mam z niektorych prispevkov pocit ze si niekto robi srandu a kocky sa tu trapia a radia o dusu..Ja som pred tym chodievala na iny mamickovsky portal, aj na pokec a uvedomujem si anonymitu internetu, proste ma stve ak niekto zneuziva dobrotu a ochotu inych a z niektorych prispevkov ten pocit proste mam

Kamila, Št, 04. 06. 2009 - 15:35

Dievcata, ale mnohe nove devy tu spominaju, ze najpr velmi dlho sledovali stranku ako neregistrovane, az ked uz ozaj mali potrebu s niecim sa poradit, vyrozpravat v tazkej chvili, tak sa konecne zaregistrovali. Podla mna to nie je dolezite, kazda sme ina, niektore viac opatrne, ine odvazne, bezprostredne, naivne, vyberte si.
Na tortach pridavam torticky na mape dievcatam, ktore su tam aj dva roky, ale aj takym, co su tri hodiny, nevidim v tom rozdiel.

Tintin, Št, 04. 06. 2009 - 16:34

no, tak aj ja som tu iba chvíľu v porovnaní s ostatnými, ale fakt ma táto stránka dostala. ja som proste ukecaný typ, ale momentálne som na materskej, a som trochu staršia ako mamičky v mojom okolí. takže sa nejak neviem medzi ne začleniť a moje rovesníčky majú už 12 ročné deti, sú zamestnané a moc času na kvákanie s nudiacou sa mnou si nenájdu. takže sa chcem porozprávať, prebrať banality s normálnymi babami. neviem, či je to správne, ale mne je tu strašne dobreZlomené srdce Zlomené srdce Kvietok Slnko

elin, Št, 04. 06. 2009 - 16:48

val,

nejak mi nie je jasne, o co ti ide... pises, ze v profile nenachadzas to info, co hladas... co vlastne hladas??

myslim, ze je celkom normalne a prirodzene (a ze to funguje minimalne desatrocia - to viem isto, lebo to som zazila, ci skor storocia - to poznam z literaturyÚsmev ), ze clovek sa casto ovela radsej s nejakym velkym trapenim zdoveri celkom a uplne cudzim ludom, nez tym, ktori ho poznaju, ci svojim blizkym. Vies, co vselico som si vypocula, ked som robila v nemocnici? a pocas dlhych hodin v buse ci vo vlaku? a kolko intimnosti mi ludia naservirovali na pult v obchode? a to nehovorim o dobe, ked som bola v cajovni... Úsmev

nevidim tiez ziaden dovod, preco by niekto nemohol prist, mat dojem, ze tu by mu mozno mohli ak nie pomoct, ci aspon poradit, tak snad sa aspon vypise z toho, co ho tazi... no a a bez ohladu na to, akej pomoci ci "pomoci" sa mu tu dostane, ma predsa pravo rozhodnut sa, ci tu chce ci nechce byt... ak napr. hladam len iny pohlad na chulostivu zalezitost, s ktorou si neviem rady, ocenim rozne ine uhly pohladu, ale nemusim nutne stat o to, aby som sa stala "zavislackou na NM" - ba dokonca ani nemusim mat zaujem o ziaden dalsi kontakt - poziadala som, dobrovolne ste mi ponukli, vzala som si, co viem upotrebit a odchadzam... pride mi to ako celkom a uplne bezny scenar, ako ludia riesia mnohe zalezitosti...

dokonca si dokazem predstavit aj to, ze som v situacii, z ktorej vidim ako jedinu schodnu cestu taku, ktora vedie k dosledkom, co ma desia, cinaopak velmi lakaju. Neviem vsak, ake by to bolo, keby... tak napisem par riadkov, dostanem 50 alebo 100 odpovedi a vlastne som si pocas troch dni mohla "nanecisto prezit" z najroznejsich stran to, o com som premyslala... nie je to lakave? Úsmev

predpokladam, ze vacsina dievcat, co na nejaky pribeh reaguju, sa snazi - kazda najlepsie, ako vie - poradit, pomoct... a robi to celkom a uplne nezistne a dobrovolne a rada (ved nakoniec, same tym ziskavaju nove pohlady na svet). A zda sa mi, ze tym to zacina a malo by aj koncit. Kto je na "druhom konci", preco sa pyta, ci uvazda pravdive ci nepravdive udaje - to uz je len a iba jeho vec a nemyslim, ze je povinny sa prist pravidelne spovedat, ako s nasimi radami nalozil... Úsmev

samotny fakt, ze ty tak nefungujes a ze si to nevies predstavit predsa neznamena, ze pre inych to nemoze byt prirodzene... Úsmev

magic, Št, 04. 06. 2009 - 17:48

suhlasim. v podstate je jedno, ci sem niekto napise hned po registracii alebo najprv tu nejaku dobu pobudne, nez sa zdvoveri. je jedno, ci napise pravdu alebo sa "zabava" schvalne vyhroteným pribehom. my poradime a nechame na neho, nech s tym nalozi ako chce (ci uz to zamietne alebo si vezme k srdcu). a je jedno, ci potom este niekedy pride alebo nie. je jedno, ze ma pocit, ze nas "dostal". ak ma zo seba dobry pocit, preco nie? tak ci tak sme urobili to, co sme chceli - dobru vec (aspon ja osobne necitim ani plytvanie energiou, ani ma to nehneva. skor ma to vzdy pobavi.).
a ked vypukne hadka... v poslednej dobe si staci vsimnut, ze hadku nevyvolala ta, co sa zdoverila, ale niekto dalsi, komu nesedela rada od druhych "poradkyn" (obvykle sa zdala prilis "ostra"). s autorkou a jej problemom to potom uz malo len malo spolocne.

PS: jedine, co nemam rada, ked niekto sa zaregistruje, vsetkym zenam, co tu riesia svoje problemy, aj tym, co pomahaju, tu da pocitit, ze su pekne blbe a spokojny sam so sebou zase odide. ale takym staci neodpovedat. ignore.

lusesita, Pi, 05. 06. 2009 - 00:38

elin magicTlieskamnemam co dodat

Sona1, Št, 04. 06. 2009 - 17:30

... okrem ineho, kazda ma moznost sa sama za seba rozhodnut, v ktorom prispevku bude reagovat a ako bude reagovat, predpokladam ze podla svojho vedomia a svedomia najlepsie , ako vie Úsmev a tak isto kazda ma pravo verit ci neverit, ze dotycna osoba, ci jej pribeh je skutocny alebo nie ... to uz by malo ostat na zvazeni kazdej nanicmaminy, a podla toho sa aj rozhodnut reagovat alebo nereagovat Mrkám

crystall, Pi, 05. 06. 2009 - 09:14

...bez nejakych dlhych komentarov dodavam...ja to nejak neriesim...pivo Slnko

val, Pi, 05. 06. 2009 - 11:08

Slnko vdaka za odpovede ja som rada, ze sa tu vedu debaty o vsetkom moznom, vela si z diskusii zoberiem nechcem o tom vela polemizovat ani to rozpitvavat proste mi to vcera znova napadlo tak som chcela vediet vase nazory. Elin vies co hladam, aspon par viet o sebe, kto pise, kolko ma deti, psov, maciek, co ma rad, co nema ...ale ked je tam niekto zaregistrovany 1 hod 22 min a nic viac tak...mne sa to zda malo. Ale suhlasim s tym, ze clovek ma tendeciu sa zdoverit skor cudzim ako blizkym, ja sama mam dost vela takych skusenosti..
Dokonca aj v obchode sa ma ludia pytaju kde najdu taky alebo onaky tovar Chichocem sa dokonca aj ked som chodila s bruchom a kocikom tak si ma mylili s predavackou..
Vdaka za vas cas Kvietok Aj napriek tomu, ze u nas v KE "chčie a chčie" zelam vam prijemny a pohodovy vikendosSlnko

glloria17, Pi, 05. 06. 2009 - 19:06

mne nevadí,ked sa niekto otvorí,ale niekedy sa zamyšľam,kam tie mamy zmizli.napr.Zea.v najťažšej chvíli,ked neviem,či by som ja v tej chvíli,v tej situácií nevolala radšej kámoške,ako sedela na nete,hoci som tiež ukecaná,popísala svoj problém,každý radil a odvtedy tu nie je.Zaujímalo by ma,ako dopadla,či tú situáciu zvláda...

vyvyka, So, 06. 06. 2009 - 07:33

ja si napr. myslím, že tie baby, čo tu prišli a len sa zaregistrovali , napísali problém a zmizli, možno nezmizli, možno sem chodia, len sa neregistrujú,alebo prišli pod iným nickom možno práve preto, že sa tak otvorili so svojím problémom a nechcú byť spoznané.Mnohé, čo majú problémy to nepovedia ani svojej najlepšej kámoške, ale práve preto, že je net taký anonymný /ale iba, keď o sebe nič také, z čoho by ma mohli poznať nenapíšem/možno dokážu tie baby povedať a napísať to tu, čo ich trápi.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama