reklama

Ja si žltý narcis nekúpim

aramana , 10. 04. 2014 - 18:56

reklama

...veruže nekúpim, už druhý rok...
Do teraz, od kedy si pamätám, zapájala som sa do tejto zbierky ligy proti rakovine.
V žiadnom prípade vám tu nejdem linkovať fakty, každý priemerný užívateľ PC si vie zadať do vyhľadávača "liga proti rakovine podvod", "liga proti rakovine aká je pravda", ...
Ako to vidím?
No takto -
- chorých na rakovinu stále pribúda, jediné krajšie číslo sa týka tých, ktorí prežili aspoň 5 rokov od diagnostiky
- napáči sa mi že stránka ligy proti rakovine neinformuje ľudí o iných možnostiach liečby.Zá státisíce zozbieraných eúr sa dozviem len že mám ísť na mamograf a chemo mi pomôže a keď mi bude naprd, môžem sa ísť vykecať so psychologičkou...áno, ja viem, človek čo má rakovinu, nie je v tom sám.je v tom celá jeho rodina.absolvuje chemoterapiu alebo aj operáciu, príde o posledné zbytky síl, nie len on, aj jeho rodina...a vtedy tie centrá, kluby prídu akoby vhod, človek chorý tam spozná ľudí s podobným osudom, pokecá, zabaví sa......no ale presne toto celé sa mi nepáči - najprv človeku vsugeruváva že nič okrem chemoterapie mu nepomôže a keď ju absolvuje tak ide veľkodušne pomáhať centrami...
- ich správa za rok 2011 bolo to, čo sa mi dostalo pred dvoma rokmi pod ruky a veruže som ústa otvárala ako informujú kam peniaze tečú...
- veľmi zaujímavé číslo je práve to, ktoré s apoužilo na rekondičné pobyty chorých...sakra malé číslo...
- veľmi zaujímavé sú čísla, ktoré sa pod rôznymi pomenovaniami dajú jednoducho označiť ako "réžia" ...

Ale však dobre...nech si každý zarába ako vie..nuž ale to, že nie sú ochotní informovať o alternatívnej liečbe, že nežiadúce účinky častého sona a mamografu nik nespomenie, že ich správy o tom kam idú peniaze a na čo presne sa použili vyzerajú sťa by ich prvák písal, tieto veci ma prijmeli myslieť si že aj oni patria k farmakobiznisu pre ktorý platí - dlhodobo chorý človek - najlepší pacient.

Nie, nie som človek bez srdca.To naozaj nie.Len do tejto žltej mašinérie sa už nezapájam.
Veľmi veľa rokov som bola hrdým nosičom žltého narcisu....

Ako ste na tom vy?


reklama


reklama

val, Št, 10. 04. 2014 - 19:02

Podobne, som uprimne sklamana vsetci sa snazime pomoct a pritom nasa pomoc sa niekde strati v rezii, smutne a take slovenske...

klodik, Št, 10. 04. 2014 - 19:29

Celkom rozumiem tvojmu postoju Slnko

púpavienka, Št, 10. 04. 2014 - 19:50

Som na tom podobne a ja ešte aj to viem že tie pobyty nie sú vždy určené neznámym.

aga, Št, 10. 04. 2014 - 20:02

Ja ked ich stretnem si ho kúpim Kvietok .
Už sa tu niekolko x pri iných príležitostiach písalo,že nemáme skúmať kto ich ako a kde použije,zámerom darcu je ich dať na dobrú vec a čo sa stane dalej je len na svedomí obdarovaných.
Osobne poznám 2 prípady mladú dievčinu a malé dievčatko,ktorým liga pomohla aj finančne prispieť na lieky aj rekondičným pobytom.
I ked niektoré tvoje body čo si tam napísala sú aspon zamyslenia hodné/hlavne tá réžia/.
Zaujala ma aj odpoved na anonymný mail :
http://www.lpr.sk/aktuality/126//nasa-odpoved-na-anonymny-email/
Aramanka ak dovolíš spýtam sa ťa 1 vec -fajčíš?/samozrejme je to tvoja osobná vec Pohoda sa mi marí,že si kdesi spomínala že áno,ak nie sorry dopredu /
Tak ťa neserká,že tabakový priemysel zarába na tebe???že si xyz ľudkov na tebe nabalí vačky?

aramana, Št, 10. 04. 2014 - 20:08

pôvodne som písala vysvetľujúci komentár Úsmev ale nie, nepotrebujem to.všetko čo som chcela som napísala - takto to vidím ja a pýtam sa ako to vidíte vy Úsmev ďakujem za tvoj pohľad Áno

loulou, Št, 10. 04. 2014 - 21:20

Schválne som si preštudovala poslednú zverejnenú výročnú správu, t.j. za rok 2012. Nepríde mi na nej vôbec nič podvodnícke, finančná správa hovorí pre mňa jasnou rečou a nenašla som tam žiadne šialené čísla za réžiu, a minimálne čiastky za rehabilitácie. Netuším, čo si čítala Ty, odvolávaš sa na stránky informujúce o podvode Ligy proti rakovine, je fajn si prečítať aj oficiálne stránky na vytvorenie nestranného názoru.
Paradoxne s týmto mojim príspevkom, ja do LPR neprispievam. Preferujem osobnú pomoc konkrétnym prípadom v mojom okolí.

aramana, Št, 10. 04. 2014 - 22:07

neodvolávam sa na nič.
len čítam a píšem svoje názory Úsmev

púpavienka, Pi, 11. 04. 2014 - 08:21

Schválne a naozaj aspoň to je dobre, je ta výročná správa už dobrá, lebo všetko sa prevalilo pri tej predposlednej.

aramana, Št, 10. 04. 2014 - 22:32

Tamtamy fungujú ako majú Áno táákže...ja nehovorím že vy, čo prispievate ste zlí ľudia alebo robíte niečo zlé.Ja tiež bola dlhoročným prispievateľom, kým som neprišla na to, že nemusí pomoc prejsť cez desať rúk, že viem pomôcť vo svojom okolí.
Píšem o tom, že nedám peniaze na to, s čím nesúhlasím, to je odpoveď na vyššiu otázku.Nesúhlasím s tým, že LPR robí z chemo dogmu.

Glennys, Pi, 11. 04. 2014 - 07:32

No ja som už na tom úplne rovnako. Konečne som sa naučila v tomto povedať nie - dobrá škola ako sa to naučiť je parkovisko pred Tescom, kde nie je deň, aby ma niekto neoslovil, že potrebuje na vlak. Vždy som prispievala, ale tiež som čítala správy kam peniaze idú, resp. niekedy nejdú vôbec. Zakaždým, keď poviem nie, mám výčitku svedomia, ale hneď si poviem, ak budem môcť pomôžem inak. Jedine kam prispievam, je dnes už len Jašidieľňa.
A to 2% dane som dávala na Dobrého Anjela, ale od budúceho roku pôjdu na detský hospic Plamienok.

lienka, Pi, 11. 04. 2014 - 08:35

...ja nejako peniaze neriešim
dám symbolicky
a nosením narcisu dávam skôr najavo spolupatičnosť s chorými

ne - mozna (bez overenia), Pi, 11. 04. 2014 - 09:19

Zaujímavý postoj, aramana.....

daisy, Pi, 11. 04. 2014 - 09:19

Ja si žltý narcis kupujem, ale po osobnej skúsenosti s rakovinou nášho syna, ktorý dobojoval po 5,5 roku patrí moja vďaka hlavne Plamienku a Fondu Doroty Kanthovej. Tých úžasných ľudí poznám osobne, prežili sme toho spolu veľa, s Dorikou a jej maminou sme boli spolu na onkológii a naše deti statočne bojovali...Vďaka Plamienku a FDK mohol Mário zažiť ešte zopár krásnych vecí a my s ním. Nikdy im to nezabudneme. Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce

ne - mozna (bez overenia), Pi, 11. 04. 2014 - 09:26

Daisy Áno
Určite si kúpime.

aramana, Pi, 11. 04. 2014 - 09:32

Úsmev dúfam že je pochopené že "narcis si nekúpim", je len obrazne povedané Vyplazený jazyk dúfam že vy chápete že ten narcis si nekupujete Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

ne - mozna (bez overenia), Pi, 11. 04. 2014 - 11:05

Hej, tie najdôležitejšie veci si v živote nekúpime. Kvietok

loulou, Pi, 11. 04. 2014 - 10:54

Aramana ešte raz sa tu vyjadrím, lebo mám dojem, že nie všetky ženy chápu, ako asi funguje taká nadácia. Teraz neriešim konkrétne ĽPR, pretože na to, aby som sa vyjadrovala za ňu, by som si naozaj musela podrobne preštudovať ich fungovanie. Ale všetky nadácie, hlavne tie obrovské, nielen celoslovensky pôsobiace, ale aj medzinárodné, ako napríklad UNICEF sú obrovský moloch, ktorý zamestnáva desiatky, stovky a niekedy aj tisíce ľudí. Snáď je každému jasné, že ľudia, ktorí tam robia na plný pracovný úväzok to nerobia zadarmo. Byť skutočným filantropom si môže dovoliť len zlomok ľudí. A ak majú odborníkov napríklad na marketing - čo je pri nadáciách podstatná vec, pretože ak chcú byť úspešní a osloviť čo najviac ľudí, musia mať dobre zmáknuté všetky materiály, brožúry a aj komunikáciu s verejnosťou. Takže ak majú odborníkov, tak tí nebudú pracovať za minimálnu mzdu. Zároveň potrebujú niekde sídliť, vo veľa prípadoch majú aj pobočky, musi mať počítače, telefóny, autá, musia vydávať množstvo brožúr, písať články, oslovovať médiá etc. Neviem, či máte predstavu, koľko stojí zaplatenie napríklad jednej strany v nejakom časopise alebo novinách - len jedno jediné vydanie stojí niekoľko tisíc Eur. A to nehovorím o grafickom vizuále, fotkách a podobne. Ak majú skutočne šikovných manažérov, môžu sa vedieť dohodnúť v niektorých prípadoch na symbolických sumách, ale som presvedčená, že to je naozaj ojedinele.
Nerozumiem, ako môže verejnosť očakávať, že tak obrovská nadácia ako je ĽPR bude VŠETKY vyzbierané peniaze používať na rehabilitácie a pomoc chorým, že im nedôjde, že ten leták, ktorý si pozreli vycapený kde-kade, billboardy, šoty v rádiách nie sú zadarmo.
Preto platí: čím väčšia organizácia, tým väčšie režijné náklady a tým menšie percento z vami darovaného príspevku skutočne pôjde na konkrétnu pomoc.
Ak s tým máte problém, napríklad ja do istej miery mám (schválne píšem do istej miery, lebo zároveň tieto organizácie robia výbornú osvetu), tak radšej pomáhajte konkrétnym ľuďom vo svojom okolí.

aramana, Pi, 11. 04. 2014 - 13:19

Áno áno, perfektne vysvetlené, ja tomu chápem Úsmev
...mňa len štve že v tom letáku ktorí oni vytlačia nie je ani zmienka o tom, že ten mamograf (napr.) človeku aj škodí.že nie sú vytlačené letáky o tom, že jestuje aj niečo iné ako je chemo, ktorá zabije v tele všetko, nie len to zlé...

a áno, rozumiem tomu ako fungujú obrovské nadácie...mala som s tým skúsenosť...projekt za srdce chytajúci schválený (týždňové sanatórium pre deti...)...máš známeho čo by dodal toto? ..no mám, ako konkrétne to bude dodané? ...no, polovička pôjde na tú budovu a polovička na môj dom, samozrejme že budeš mať z toho niečo...ako prvé sa ale objednávali niekoľkomilionové autá, pretože sa na ne dlho čakalo - áno, viem, na stavbu treba tereňáka trošku slušnejšej výbavy...ale 6? ...no nie, ďakujem, do tohoto ja nejdem...

Úplne rozumiem tomu, že odborníkov zaplatiť treba Áno

...ja neviem, ja si už fakt myslím že všetko sa nasmerovalo k tomu, aby ľudia proste strach z tej choroby mali...ja viem že ľudia s rakovinou umierajú.ja ale už nie som si istá či umierajú na rakovinu.

ja_hodka, Pi, 11. 04. 2014 - 22:07

aramana, už na FB sme kdesi v podobnej téme obe písali...ale dám aj sem To, čo si tu loulou napísala je oficiálna verzia. Realita je taká, že charita vo veľkom, dobročinné nadácie a niektoré neziskovky sú mega lukratívny biznis. Neviem konkrétne ako presne funguje LPR, správy sa mi čítať nechce, napokon...tam sa dá napísať čokoľvek...takže píšem viacmenej všeobecne, bavili sme sa s človekom, manažérom jednej charitatívnej organizácie v Londýne a on nemal zábrany nám porozprávať ako to všetko v skutočnosti je. Koľko úplne zbytočných článkov existuje v rámci jednej veľkej organizácie podobného charakteru, akým spôsobom sa dá "uliať" niekoľko desiatok tisíc úplne legálne tak, že vlastne slúžia na celkom iné účely, než je verejne prezentované, prostredníci, agentúry, sprostredkovatelské firmy....všetko v podstate zbytočné. Samozrejme, isté percento skutočne ide kam má a sú reálne prípady, kde sa pomohlo, veď niečo vykázať musia. Čo mi pripadá obzvlášť na zamyslenie je fakt, že s čím sa tu vlastne ochoduje.

loulou, Pi, 11. 04. 2014 - 22:27

ja_hodka nehádž podľa vyjadrení jedného človeka všetky nadácie do jedného vreca. Nemám rada generalizovanie, lebo podľa toho som napríklad ja tiež podvodník, lebo som podnikateľ a podnikám na Slovensku a podľa niektorých sú podnikatelia tiež riadne svine.
Jasné, všade sú podniky a "podniky" a aj nadácie a "nadácie". Ja ale stále verím tomu, že existujú určité organizácie, kde sú vynakladané naozaj len nevyhnutné prostriedky na chod, ostatné je použité na prezentovaný účel. Ale ako píšem už tretí krát - ja radšej pomáham konkrétnym ľuďom, nemusím vynakladať ani cent na réžiu Úsmev

ja_hodka, Pi, 11. 04. 2014 - 22:39

nehádžem nikoho nikam Úsmev Tento človek, ako už býva na západe zvykom, prešiel v jednej brandži viacerými, kľudne to napíšem - firmami. Pohybuje sa v nej takmer 20 rokov. Ver mi, že aj ja som bola prekvapená, keď sme sa spolu s MM s ním bavili a to sa nepokladám sa žiadnu naivku. Ale napísala som predsa jasne, že nepíšem o žiadnej konkrétnej nadácii. Píšem o skúsenosti človeka, ktorý to má priamo pod nosom, ale samozrejme nevylučujem, že môže existovať nadácia, ktorá je poctivá. Mám len už určitý skepticizmus v sebe, čo sa týka mega projektov tohto typu. Nemám dôvod neveriť tomu človeku a potvrdilo sa mi veľakrát, že ten, kto s tým "robí", ten o tom najviac vie a nie len o tej jednej svojej konkrétnej firme, pre ktorú robil alebo robí, ale o celej brandži, o jej špecialitkách a o tom ako to funguje. Veď ak podnikáš, tak to aj sama musíš vedieť...že v jednej brandži jeden o druhom na trhu proste vie. A mimochodom, o podnikateľoch nepadlo ani slovo...neviem kde sa vzala tá paralela. A tiež som sa mimoriadne snažila nezovšeobecniť. Preto som aj napísala "niektoré" Úsmev

fantika, Pi, 11. 04. 2014 - 17:30

ja som prispela a moja dcéra bola v skole jednou z tých co pripínala kvietky na kabáty ludí..ja si myslím ze tento projekt uz tým ze zapája skoly je v niecom iný ako tie druhé projekty..akosi ucí deti aj na to ze nie vsetci sme zdraví, a ucí aj nejakej forme pomoci,súcitu s chorými..to tým detom na skodu nebude,moja dcéra sa vzdy aktívne zapájala aj ked sa robila napríklad zbierka tu na NM pre krízové centrá atd,proste tie deti treba nieco naucit aj v tomto smere,nech z nich nevyrastú absolutne neempatickí,necitliví ludia..takze ja som neraz pomohla osobne,a ked sa mi dá prispejem aj tu.. Úsmev

aramana, Pi, 11. 04. 2014 - 17:42

pekne si to napísala Áno
dieťa vidí ako sa chová jeho rodič, vie sa od neho naučiť aj pomáhať.

moje dieťa prišlo tiež s narcisom.pýtam sa ho, z čistej zvedavosti, prečo si ho "kúpil"...odpoveď bola - veď je deň narcisov, to sa má!
až mi chlpy stáli po tej odpovedi.presne tak je to asi s celým národom - naučili sme sa na to, naučili sme sa že to sa má a už neriešime či isto je toto to, čo pomôže chorým...

ja_hodka, Pi, 11. 04. 2014 - 22:23

myslím, že áno - dieťa bude robiť to, čo rodič. Buď je mu vzorom k empatii, alebo nie je. K tomu snáď ešte nepotrebujeme ligy a nadácie. Tento projekt zapája školy zrejme kvôli tomu, že to má intenzívnejší emocionálny efekt, ako keby to predávali dospeláci.
A presne - väčšina to kúpi, lebo sa to patrí. Čo si budeme nahovárať. Je to vlastne pokrytectvo, lebo drvivé percento ani vôbec nezaujíma, kde tie peniaze skončia, či skutočne pomohli, on si splnil svoju "povinnosť", bol za chutného na ulici a ide sa ďalej. Áno, ak dám žobrákovi pár eur, nezaujíma ma na čo to minie, pretože to dávam priamo tam, kde je o pomoc požiadané a či mu pomôže liter jablčného, alebo peceň chleba, už nechám na ňom. Ak dám veľkej organizácii nejakú sumu peňazí, tak ma zaujíma, či sa skutočne dostane tam, kam oni deklarujú, že by mala ísť. A ak sa tam nedostane, tak je to z môjho pohľadu podvod.

fantika, Pi, 11. 04. 2014 - 23:35

jahodka takto otocené to neznie nejak moc dobre.."- dieťa bude robiť to, čo rodič. Buď je mu vzorom k empatii, alebo nie je. K tomu snáď ešte nepotrebujeme ligy a nadácie." samozrejme vzorom je v prvom rade rodic,ale nie je vobec zanedbatelné co sa predsa ucí v skole a tiez co vidí na ulici..a ked vidí ze pri tomto projekte ludia otvoria penazenku a dajú aspon 1 euro,tak je to pre to dieta pozitívna skúsenost..neviem to asi presne podat o co mi ide,pozerám na to totiz z pohladu mojej dcéry ktorá dnes den strávila u nás v dedine na ulici,pred skolou presne touto cinnostou pre vás mozno nejak hanebnou..a to ako ona vníma to co sa dnes dialo sa mi tazko dáva do slov,lebo by to bol asi siahodlhý príspevok..proste mi rozprávala o mnohých,ktorý sa ako zachovali,ktorí sa ako zatvárili,niektorý slúbil prispiet ked odvedú dieta do skoly,ale cestou spat ich obisiel radsej velkým oblúkom,dalsí ich uplne ignoroval,ale zas mnohý dali 5/10/20 eur,co bolo v ociach mojej dcéry velká suma..a ze ako prispievali aj babicky,ktoré sami moc toho nemajú ale ze pre dobrú vec prispejú aj ony..proste den strávený takto mozno naucí viac ako pár hodín etiky..a nemienim teraz dcére napríklad kaziť radost tým,ze jej poviem ze naco ste to vobec zbierali,aj tak je to len politika a tie peniaze sa aj tak nedostanú tam kde majú atd atd..pomáhat treba radsej inak,alebo radsej nijak,kazdý nech sa stará o seba a bla bla bla..dalo by sa to otocit na x smerov,ale nechápem komu by to bolo dobré?tým detom co by boli sklamané,ci mne ze by som si potvrdila nejakú svoju pravdu??z tejto stránky to proste neriesim..zabudla som dodat ze moja dcéra ako jediná zo skoly uz pomáhala tretí rok a neskutocne sa na tento den tesila,nie preto ze sa uleje zo skoly,ale práve koli tomu ze prichádzala do styku s roznymi ludmi a zacítila v beznom zivote kúsok ludskosti..ktorej povedzme si úprimne je medzi ludmi coraz menej..no uff..napísala som toho pozehnane,no netusím ci to bude zrozimitelné vobec a ci som vystihla to co som vlastne chcela povedat.. Chichocem sa

aramana, So, 12. 04. 2014 - 00:02

Úsmev ja len ku tomu koncu...nie, nemyslím si že tej ľudskosti je čoraz menej Úsmev fakt že nie....naozaj si myslím že keď majú ľudia možnosť pomôcť, pomôžu, rozdelia sa, darujú, súcitia... len im treba možnosť. Úsmev

ja_hodka, So, 12. 04. 2014 - 00:00

ja tomu neverím, že tvoja dcéra zažila kus ľudskosti práve dnes. To sa dá zažiť každý deň aj bez týchto akcií, ak vedieš decko k tomu, aby vnímalo aj problémy iných ľudí. A čo sa týka toho, že jej nechceš pokaziť radosť (že ako ona strašne pomáha), tak to je vlastne aj veľmi podobné tomu, že dospelý človek jednoducho na tej ulici dá do tej pokladničky, lebo nechce byť ten "zlý" a tak isto ani decku nechceš predať ten model správania, lebo chceš, aby sa správalo korektne a tak, aby bolo akceptované. Čo je podľa mňa hrozný omyl.

Ariesa, So, 12. 04. 2014 - 00:20

po par prispevkoch to vyskakuje. to nie je o ludskosti. je to o peniazoch a o alibizme. neprispievam tam, kde robia dobrovolnici. neviem to vysvetlit .... je to osobna skusenost. tam, kde sa tocia najvacsie peniaze ... tam je zhodou okolnosti najviac dobrovolnikov. tam, kde je to seriozne, cely rok ludia pracuju na plny uvazok a nespoliehaju sa na reklamnu jednorazovku. ta nie je o ludskosti, je to predplatne na dobry pocit. na cely rok? alebo len do vianoc do hodiny detom? je ludskost o tom, ze hodis 5 eur z dochodku, alebo ze susedovi tie lieky z lekarne raz za dva mesiace vyberies a stavis sa na caj? je dobrovolnictvo o tom, ze behas s kasickou, alebo namalujes lavicky v nemocnicnom areali? proste mam pocit, ze tieto akcie ludi od ludskosti "ospravedlnuju". nie vychovavaju k nej.

fantika, So, 12. 04. 2014 - 00:28

no uz radsej no comment..bude to asi lepsie..dobrú noc Úsmev

stevard, So, 12. 04. 2014 - 15:23

Štefan Theis Nikto nie je povinný narcis si kúpiť. Musím vás však upozorniť, že narcis sa nekupuje. Narcis nemá určenú cenu, s narcisom sa nehandľuje ako na trhu. Zbierka je dobrovoľná a nie povinnosť. Nikto nekontroluje, kto koľko dá. Či dá Euro, alebo dá centy. Narcis sa dáva zadarmo ako symbol. To nie je tovar za peniaze.
Keď ste si nevšimli, Každý jeden dobrovoľník mal na sebe vestu s označením "Liga proti rakovine". Mali na sebe svoje registračné číslo. Každý jeden dobrovoľník, mal na veste vytlačené svoje registračné číslo, pod ktorým je vedený v Bratislave na LPR. Každá jedna urna mala svoje registračné číslo. Pre celé Slovensko bol vydaný určený počet urničiek, každá jedna mala číslo, každá jedna urnička je registrovaná v Bratislave. Keby ste si boli opísali číslo dobrovoľníka, mohli ste zistiť, KTO konkrétne mal pridelené to číslo. Keby ste si boli opísali číslo urničky, dá sa aj dodatočne zistiť, že urnička s tým a tým číslo bola pridelená do mesta XY, mala ju dvojica (mená obi dvoch dobrovoľníkov)...
Každá urnička bola zabezpečená samolepkami LPR, ktoré boli opatrené silným lepidlom a nálepka sa nedala ani odlepiť, ani inak sfalšovať. Proti skenovaniu sú nálepky opatrené tak, že drobný vytlačený text sa oskenovať nedal, resp. oskenovalo veľmi nekvalitne, čo by aj lajk zbadal, že ide o falzifikát. Je to vďaka bezpečnostným prvkám v tlači.
Nováky už dlhé roky spolupracujú s centrálou "Nezábudka" v Partizánskom. Urny odišli zabezpečené do Partizánskeho, kde ich jednotlivo pred svedkami a notárom otvorili a spočítali sa peniaze z každej urny samostatne. Až po spočítaní, nám bolo oznámené, koľko sme do ktorej urničky vyzbierali.
ALE!
Keď televízia upozornila na svine, na hyeny, ktoré sa na Dni narcisov priživujú, zneužívajú Deň narcisov na svoje osobné obohatenie, tak začala propaganda, aká je LPR zlodejská.
Keď ste dávali peniaze iným skupinám, sami ste podporili zlodejov a kaziteľov dobrého mena .
Jeden zbieral peniaze do igelitky. Keď som vytiahol kameru, zdupkal ako gáfor spred Lídla až na stanicu. Ja som obehol cez druhú stranu a na stanici sme sa stretli:"No a čo! Rozbijem ti kameru. Čo ma máš točiť? Čo je Ťa do toho, pre koho zbieram peniaze?"
Rozdiel je v tom, že každá skupina mala pri sebe aj potvrdenie so svojimi menami a súhlas z Mestského úradu v Novákoch.
Spýtajte sa všetky nemocnice, čo nakúpili za peniaze, ktoré dostali od LPR. Sú to CT-čka, prístroje na rehabilitáciu,...skrátka, spýtajte sa priamo kompetentných v ktorejkoľvek nemocnici!
Natočil som záhadné auto so zvolenskou ŠPZ. V aute boli tri "vyberateľky" na onkológiu, samozrejme bez vesty, s obyčajnou papierovou urnou. A kto bol slepý, dal peniaze aj im.
LPR končila okolo 13. hod, keď rozdali posledný narcis a tie zlodejky zbierali aj okolo 15. hod... Okolo 17. hod. prišlo auto a pozbieralo "vyberateľka - zlodejky"... Kde končili tie peniaze???
vyberá sa dosť peňazí, ale žiaľ, ľudia sú nepoučiteľní, veľmi radi sa dajú oblbnúť a dávajú peniaze aj tým, čo zbierajú peniaze do igelitky, do obálky, do obyčajnej krabičky...
Na záver čerešnička na tortu.
V Novákoch ma oslovili dve ženy, ktoré vyberali na Demitru. "Robíme zbierku pre pozostalých hokejistu Demitru." Poslal som na nich Mestskú políciu. Samozrejme, že povolenie od nikoho nemali, ani súhlas od MÚ Nováky. Ako sa bránili? My sme netlačili, my sme sa iba pýtali. Boli sme iba zvedavé, či sú ľudia ochotní prispieť , ke´d sa stane bešťastie." "A čo tie peniaze, čo máte v krabiččke?"
Pokývali s plecami...
Keď ste takým sviniam a zlodejom dávali peniaze, tak sa nečudujte, že peniaze končia vo vrecku zlodejov a nešpiňte dobré meno LPR !!! Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

aramana, So, 12. 04. 2014 - 21:02

Je pekné si napísať, čo má človek v hlave...ale toto sme tu neriešili.Pravdepodobne si nečítal, nevadí.

manamaj, Ne, 13. 04. 2014 - 08:44

ja som si kupila, bo narcis je jednoznacne moj NAJkvietok ... a to kde vyzbierane peniaze koncia... nj, to ze aspon mala cast ide tam, kde ma - mala utecha...ale aspon daco

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama