reklama

Kde to žije?

eva m , 09. 06. 2014 - 22:58

reklama

Kde to žije, žienky? Kde je ten naničmamovský ruch? Kde sú tie časy, keď som sem prišla a tu bolo živo? Teraz sem nakuknem a... nič...
Receptov ojojoooj, veď to by už aj Jamie Oliver uvaril Veľký úsmev , ale to je tak všetko...
Ach jaj, zasa ma pochytila nostalgia...


reklama


reklama

manny, Ut, 10. 06. 2014 - 00:15

Tu som,drahá moja Veľký úsmev Čo tu strašíš v takú pokročilú hodinu Vyplazený jazyk
Čo ťa máta po nociach? Mňa teda máta,to je fakt. Tento svišť jeden mi nedá spať a do 4 do rána sa nezastaví. Takže,ak chceš popísať,píš Veľký úsmev Máme čas Váľam sa od smiechu po podlahe

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 06:34

tak som to nestihla, moja Objímam , uz som potom zalomila Úsmev , v ziali za casmi minulymi, ked sme tu hucali cele hodiny Úsmev
Eva Slnko

Lenka R, Ut, 10. 06. 2014 - 08:43

Nejako viac roboty a menej času ... občas zablúdim, prečítam si , len nestíham aj niečo napísať. Evi, keď budeš v BA určite sa ozvi , mooooc rada ťa uvidím. Prajem pekný deň tebe aj všetkým dievčatám . Slnko

Kamila, Ut, 10. 06. 2014 - 08:45

Okrem rôznych dôvodov .... tu vidím aj jeden základný. Nedá sa len čakať, že niekto napíše, aby som mala ja čo čítať a už sa len sťažovať, že nie je čo čítať. Evka nemám na mysli teba, delila si sa tu o svoje zážitky poslednú dobu. Ak chceme aby tu žilo, mali by sme k tomu prispieť všetky, zdieľať svoje postrehy, skúsenosti, zamyslenia .... Viem, že viac takého každodenného prešlo na FB, to nie je výhovorka, som tam registrujem, že to o čo sa delilo voľakedy dávno na NM, píšu dievčatá tam, no je to komornejšie ....
Nedávno som rušila jednej žienke účet, napísala vetu, ktorá vo mne dlho rezonovala "naničmama mi už nič nedáva ...", ale ono sa nedá len brať, ak niekto na stránku neprispeje celý rok ...

aga, Ut, 10. 06. 2014 - 10:59

Možno sa vám môj názor nebude páčiť/je mi to srdečne jedno/,ale napíšem to ako to cítim.Je ozaj smutné,že Kamila aby to na NM ožilo musí zakaždým vyhlásiť nejakú súťaž o ceny.
Tentoraz je ozaj vyhlásená súťaž o kvalitné ceny.Dajte si toľko námahy a poprezerajte si kolko receptov denne pribudlo PRED súťažou a koľko PO.
Dovolím si tvrdiť ,že za ONEJ dávnej NM tu denno denne bolo kopec kvalitných receptov,potom už aj to prestalo.
Ak si dobre pamatám to meno JAMAJKA tak tá bola 1 z mála žien ,ktoré ked uvarili,upiekli,pofotili a podelili sa s nami o recept,bohužiaľ tá z NM odišla Mlčím a ešte myslím Fantika a Fidorka boli časté prispievateľky receptov.Tie ženy nepotrebovali žiadne výhry ,nič aby tu dali recept alebo poradili ohladom receptov.
Teraz som si všimla,že odkedy je vyhlásená súťaž odrazu koooooľko receptov tu je ,a "poniektoré" sú tu 1 deň,4 dni,týždeň prihlásené,tak o čom to je???jasne ,že len o výhre,a pochybujem,že viac na NM prispejú.
Z celého Zlomené srdce želám výhru Fantike a "starším" a "častejším"prispievateľkam .

fantika, Ut, 10. 06. 2014 - 13:32

oo dakujem Hambím sa ja tiez prispievam pomenej,lebo práca,deti,domácnost,prerábka,vsetko dokopy berie dost casu..aj na fb kde som casto hádzala fotecky,ani tam nestíham..ale na NM nakuknem vzdy,aj ked ako píse Evicka,je tu toho pomenej..ale osadenstvo sa rokmi akosi mení je to mozno prirodzený vývin,ci bohvie..ale výhra by potesila,to je pravda..neboli sme nikde s manzelom uz dlhé roky,tak si taký fajný víkendík viem krásne predstavit.. Chichocem sa

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 08:51

Kvietok
Je to tak ako píšeš Kami. Tí čo tu boli a prispievali vyrástli, alebo dostali sa do iného levelu a tí noví, možnože mladší, buď im takáto trochu retro atmosféra nevyhovuje alebo no nikto im na ich problémy, otázky neodpovie tak ako oni čakajú.
Hold je to tak.
Keď tak nad tým uvažujem, my s MM máme taký malý podniček a keď mi niekto povie, že Vám sem veľa ľudí nechodí, akože ma chce poľutovať, tak mu odpoviem, že my ani nepotrebujeme a ani nechceme aby nám chodilo hordy ľudí. My chceme tie naše krvné skupiny. Úsmev

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 09:35

Občas nakuknem, občas popíšem, stále mi to niečo dá, príbehy iných ľudí, prinajmenšom za zamyslím...nostalgia ma nechytá, všetko má svoje obdobia, beriem to tak, že je to prirodzené. Kedysi, ešte ako slobodná, bezdetná deva som chodievala chvíľku na pokec - dlho ma to nebavilo, potom o dosť dlhšiu chvíľku sem a v poslednom čase akosi odišla potreba debatiť na nete Chichocem sa. Predpokladám, že u viacerých sa to vyvíja podobným spôsobom. Radšej si niečo prečítam, poštudujem, pozriem film. Nemyslím, že by FB u mňa suploval NM, trávim tam zlomok dňa a nechodievam ani na žiadne iné fóra. Mám záhradu, kopec iných aktivít, ktorým venujem čas. Musím povedať, že on ten virtuálny svet pre mňa stratil hodnotu a príťažlivosť akosi celkovo. Asi starnem Chichocem sa

Tangy, Ut, 10. 06. 2014 - 09:51

Ja este dodam, ze sa oteplilo, ludia travia viac casu vonku, v prirode, v zahrade...

Dzeny, Ut, 10. 06. 2014 - 11:02

Tangy, súhlas. Ľudia teraz viac času trávia von ako pri počítači. To len ja, kancelárska krysa, vysedávam pri počítači stále:)))

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 11:27

Kami, nemyslím, že je to iba presunom na FB - veď mnohé z nás, starých pák dávajú veci dupľovane - aj tu, aj tam ...
Ale na tom, že stránka už - citujem "nič nedáva" - koniec citátu - je veľa pravdy. Ja sama to tak pociťujem a to teda si dovolím tvrdiť, že ja som jedna z tých, čo nielen stránke, ale aj komunite ako takej dala dosť a ešte stále aj dávam - podľas možností...
Ale všetci sme dnes niekde inde, ako sme boli pred rokmi a ja fakt nemôžem za to, že dnes mi v tej sprche ráno čosi iné hlavou behá a nie námet na najnovší blog ...
Ale je to (podľa mňa) tak trochu o vernosti - mnohé prestali chodiť, keď zistili, že "skapal pes". Ja - a mnohé ďalšie - chodím a budem chodiť, akurát je to momentálne naozaj zväčša o tom, že preletím očami - zasa nič - a idem het ...
Ja by som tááák strašne chcela, aby som zase mala o čom písať - ale záhorácky syndróm (nebyuo o čem) pokračuje. No - čo už, Kiska ide o chvíľu do Ameriky, a ešte ani neodletela a už jej zrušili spiatočný let, takže o dobrodružstvá spoza veľkej mláky zrejme bude postarané a s jej súhlasom (ako doteraz vždy) tu budem opäť uverejňovať už tradičný "cestopis na pokračovanie" ...

Kamila, Ut, 10. 06. 2014 - 13:15

Netvrdim, ze je FB jediny dovod, ale jeden z dovodov, mala by som zopar konkretnych prikladov ..., ale ono je to jasne aj o inom, o dovere, sklamani, sirsom publiku ..... o mne a mojom nedoceneni .... Mas pravdu je to aj o tom, ze niektore devy sa posunuli, ten najkrajsi level je, ze internet ku stastiu nepotrebuju. Skapal pes na Nm ano, kazda prebehne nie je co citat ide dalej, ale kto bude pisat? Ja viem, ze pri tebe mne, je to o kopnuti muzy ....

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 13:31

Tak dajte nejakú kontroverznú tému a bude to tu žiť....... Chichocem sa

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 13:42

čo ti ja viem - a možno ani nie - pozri na ten blog o nahote v autobuse - za starých dobrých čias by už perie lietalo, že aj Perinbaba by závidela ... dnes sa tuším už ani hádať nemá kto Mrkám Mrkám Mrkám

Kamila, Ut, 10. 06. 2014 - 14:06

U nás sa tvári na búrku, snáď sa kus schladí a poprší. Úsmev

gueva, Ut, 10. 06. 2014 - 14:06

Keď nie sú sliepky, nie je ani perie. Pohoda Slnko

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 14:18

Adus a naozaj ti chyba to lietanie peria? - neviem to že som niekedy aj so strachom otvárala NM mi nechýba, aj ked mi tu chýbajú niektorí.
Ja_hodka to dobre napísala - jednoducho občas je čas na stiahnutie sa z webu a človek nepotrebuje písať, občas niečo prečíta.
No a vždy to tak bolo, ak nebola búrka v šerbli tak v horúcich dňoch tu bola nuda, ale tak by to malo byť.
Pekný deň aj ked ja som zalezená v dome a najviac v posteli, ale aj o tom je život. Mlčím

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 14:30

Margori - a vieš, že niekedy aj áno...
Ja som ti ale tá šťastná, že sa viem odosobniť, ja som to vždy brala ako vítané vzrúšo, zábavu ... jednoducho ma bavilo sledovať, ako sa dokážu dospelé ženy (a občas aj muži) správať ako malé deti, ako ľahko je niekoho vytočiť - až som niekedy ľutovala, že neštudujem psychológiu alebo niečo podobné, lebo také úžasné "vzorky" správania ako tu - to sa len tak nenájde.
Nedokázali a nedokážu ma takéto veci rozladiť, vyviesť z miery a už vôbec nie vystrašiť.
Ale na druhej strane chápem, že to mohlo iným vadiť, nie všetci majú hrošiu kožu.
A stým, že všetko má svoj čas - s tým plne súhlasím - ale veď to je už aj v Biblii napísané Pohoda
Pekný deň aj tebe Slnko

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 16:51

No ja som sa nikdy od toho až tak odosobniť nevedela, bolo mi ľúto tých do ktorých sa rýpalo aj ked som vedela že niekto to má rad a je rád ked druhého vytáča. Takže nie som na toto hrošia koža.
U nás sa chystala veľká búrka, ale rozhodla sa inak. Slnko

sonia, St, 11. 06. 2014 - 17:09

Nuž ja som tomu velmi rada,že sa tu nikto s nikým neháda,hlavné aktérky odišli a konečne nastal pokoj/ktorý ja tak milujem/ a komorná atmosféra mi velmi vyhovuje..

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 14:26

Ja som to zo žartu...... Pohoda
Ale chýbajú mi niektorí, ale ja myslím, že čítajú sem tam, nemajú potrebu prispieť, myslím, že sa vrátia jedného dňa. NM je len jedna.
Nie sme žiadne princezné, sme len obyčajné mamy. Zlomené srdce

novanka, Ut, 10. 06. 2014 - 14:36

Tiež si myslím, že to je len prirodzený vývin, že sa žienky posunuli v živote a riešia iné veci, možno nie na NM, ale priamo v živote bez potreby riešiť to tu.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 16:00

adus mnohe napisala za mna, tak budem strucnejsia Úsmev
nemyslim, ze je to facebokom, teplom,zivotnym posunom atd. Podla mna je to tym, ze tu nie su zeny, ktore nanicmamu robili nanicmamou. So vsetkym, co k tomu patri. Aj so spornymi temami, aj s konfliktmi, aj s urazanim sa, oduvanim sa atd. Nie su tu zeny, vdaka ktorym stranka zila. nie su tu, lebo ich asi prestalo bavit byt "za zle", lebo mali iny nazor a prezentovali ho. Casto slusnym spôsobom, ale nehladkali po dusi, neboli vseobjimajuce, boli mozno raznejsie, ale pragmaticke. Tak sme tu obcas citali, ako kvôli tej a tej zeny odchadzaju, nepisu, boja sa ( Prekvapenie ) . Nuz uz sa nemusia. Tie "kontroverzne" zeny tu uz nie su. A kde teda su tie "ublizene" zienky? Ved maju tolko priestoru, mozu piiisat a piiisat, nik ich nebude "dusit", nebodaj pisat im opacny nazor.
Pamatam si casy, ked sme vyvijali rozne uzitocne aktivity. Robili sme zbierky na pomoc, ak to niektora z nas potrebovala. Po Slovensku chodilo auto a posielali sme veci tam, kde bolo treba. Pomahali sme. Boli stretnutia v mestach. Kde to je??
Vraj nanicmama je len jedna. Bola... Je mi to luto.
Eva Slnko

aga, Ut, 10. 06. 2014 - 16:05

Evka nedá mi len Áno
Každé jedno slovo Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Kamila, Ut, 10. 06. 2014 - 16:31

Ok, tak je to kvoli mne lebo som si dovolila obcas nesuhlasit s podanim nazoru s geo a lydush a malo som decenila ich zasluhy.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 16:40

naco ta ironia?
Tebe to nie je luto, ze stranka takto dopadla?
Eva Slnko

andrea11, Ut, 10. 06. 2014 - 17:43

Mne tu chyba geo,niet sa co nove naucit.

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 17:45

Kamiiiiiii - toto nieeeeeeeeeeeee

Hlavne - nikto nikde nenapísal tie dve mená (ja ich tiež úplne cielene vynechávam teraz v tomto komentári). Jasné, väčšina, keby mala niekoho menovať, tak asi spomenie ich ...
Mne tu ale chýba niečo iné - napriek tomu, že to bolo virtuálne miesto, žilo možno živšie ako skutočné - jedna taká ranostajka budila kamošky o stovky km ďalej, každé ráno som vedela, že ma rozosmeje istá vtipkárka, ... vrátiť sa to nedá, tak je možno aj zbytočné nad tým lamentovať - príde mi to tak trocha ako vyvolávanie duchov ...

Tu nejde o nájdenie vinníka - tými sme my všetky, každá prispela svojou troškou do mlyna, že sme dnes tam, kde sme.

Miesto toho by možno stálo za to, porozmýšľať čo by mohlo ukoničť toto "bezvetrie", keď tá naša loď nie a nie sa rozhýbať ...

Kamila, Ut, 10. 06. 2014 - 17:47

S poslednou vetou plne suhlasim.

margesimpson, Ut, 10. 06. 2014 - 19:35

Nie je to len kvoli tebe a rozhodne to nie je kvoli tvojmu nesuhlasu s nejakym nazorom. Ale ano, nedocenila, resp. podcenila si ako majitelka stranky to kvantum prace, ktore aj geo vykonavala. A nielen diskusie, aj rozne aktivity, OZ atd. Stranku tvoria ludia. A ti najaktivnejsi a najprinosnejsi isli dobrovolne-nasilu do prec.

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 20:33

Marge, dovolím si nesúhlasiť - tak ako určité osoby sa odmlčali počas tých najbúrlivejších období a teraz sa výrazne aktivizovali, tak teraz mlčia iné - mnohé z tých, ktoré sa tu vnímajú ako odídené, sú stále zaregistrované, ale jednoducho mlčia - či už z takej alebo onakej príčiny.

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 16:18

Evka už si raz odtiaľto odišla, vrátila si sa, čomu som ja osobne rada. A toto je teraz čo? Provokácia?
No teraz si ma prekvapila. Alebo ani nie. Kvietok
Však daj užitočnú aktivitu.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 16:28

ja som niekedy odisla? Prekvapenie
Toto je moj príspevok na stranku, nostalgicka spomienka na stare dobre casy. Ty v tom vidis provokaciu? Prekvapenie
Eva Slnko

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 16:59

No ja viem len jedno že pritákavanie mi nechýba ale chýba mi taký drzejší humor, budem úprimná chýba mi Lydush aj ked sa vám to zrejme bude zdať divné.
No každý sme len tam kde sme a kde sme aj mali byť. Nemyslím že by Kamila mala byť nešťastná z takej stránky.
Ja som na túto stránku neprišla preto aby mi niekto dokazoval aký je neomylný a iný je hlupák, lebo nežije podľa knih, prišla som na NM za relaxom a úžasnými žienkami, to že sa to podarilo pokaziť? No ved o tom je život a ten nás vie kedykoľvek prekvapiť.
Nič nezmeníš čo bolo ale môžeš zmeniť to čo je - o tom by mal byť život. Slnko

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 17:31

No, Evka nič v zlom, ale párkrát som sa bola pozrieť na stránky, kde sa tieto dievčatá "presťahovali", čítanie je to miestami ozaj zaujímavé, ale komentárov veľmi poskromne, v čase keď som tam bola ja, tam nebolo ani nohy, diskusia v podstate neexistujúca, kde sa podela tá kontroverzia...takže len samotné písmenká určitých konkrétnych osôb zrejme život stránke nedajú. Tam je totiž nevyhnutná tá druhá strana, ktorú tvorili na týchto stránkach väčšinou nové užívateľky, ktoré boli názorovo inde a dostávali sa do konfrontácie s tými ľuďmi, o ktorých ty píšeš. Verím tomu, že dostávať sa do hádok by tu zvládol úplne každý, ale možno sa ľuďom nechce Mrkám Predsa len, ako píše Adus, sme za tie roky už každý niekde inde.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 17:45

nemyslim, ze sa to da porovnavat.
Nanicmama bola zivy organizmus, plny roznych zienok, s roznymi názormi, diskusie boli zive. Ta stranka, ktoru mas zrejme na mysli, je komorna stranka par zienok, ta je o niecom uplne inom.
Eva Slnko

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 20:59

nič neporovnávam. Myslím, že tvoje tvrdenie nemá logiku. Keby bola pravda, že NM je bez života preto, lebo tu už isté žienky nie sú, bolo by živo tam, kde sú. Na kvalitnú diskusiu stačí pár ľudí. Teraz sa nejdem vyjadrovať konkrétne k tejto komornej stránke, o ktorej je reč, lebo to by nebolo fér...takže napíšem všeobecne - v komunite, kde už medzi jednotlivými členmi nie je anonymita, bude ich prejav iný, než v čiastočne anonymnej komunite bez ohľadu na početnosť. Aj tu na NM sa v niektorých poriadne zahriatych diskusiách ocitlo aj pomerne málo osôb. Väčšinou zopár stálic a vždy, alebo takmer vždy, minimálne jedna anonymná osoba, väčšinou zakladateľka témy a následne x názorov na názory. Asi chápeš kam smerujem...nie je také hrdinstvo vytresnúť hocičo niekde na nete človeku, ktorý ma vôbec nepozná a byť za kontroverznú. Iné kafe to je, keď tá osoba prestáva byť anonymnou. Súhlasím ale v jednom - konfrontácie produkujú vzruchy a aktivitu. To ale garantuje v debate na webe väčšinou iba kvantitu, nie zákonite aj kvalitu.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 21:08

ja v mojich slovach vidim logiku.
Nikde som nemenovala konkretne osoby, ani som nemala na mysli uzky okruh osob. Tych, ktore tu chybaju, je ovela viac, ako len 2-3 zienky, ktore tu "visia" vo vzduchu.
Byvalo tu vela kvalitných diskusii na rozne temy, takze to nebolo len o kvantite. Tym bola stranka odlisna od iných, kde su sice kvanta debat, ale ich uroven byva casto sporna. Tym, ze sa viacere pozname aj osobne a anonymita sa stratila, casto nadobudali dalsi pekny rozmer.
Jasne, boli hadky, konflikty, ale tie su vsade, ved sa netvarme, ze v reálnom zivote nie su. Staci vsak ocistit plevel od zrna a kto chcel, mohol sa vselico naucit, dozvediet.
Eva Slnko

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 21:34

súhlasím, bývalo tu veľa dobrých tém a boli aj diskusie, ktorých kvalita bola po viacerých stránkách veľmi sporná, tu by som zas ja povedala, že veď sa netvárme, že všetko bolo len ružové a noblesné.
Učím sa tu aj teraz, učiť sa môžem úplne všade...stačí chcieť. Aj v dnešnej NM. Ako som písala vyššie, v poslednom čase čítam viac, než píšem, ale každý príbeh, s ktorým sa (nie len tu) stretnem, je pre mňa podnetom. Ten príbeh samotný, nemusí pod ním vysieť siahodlhá diskusia. A toto si ja osobne veľmi užívam, nebolo to takto u mňa vždy. Chápem, že niekto to môže vnímať úplne inak, ale zas, myslím si, že komu chýbajú práve podnetné diskusie, mal by zadať tému, o ktorej sa dá diskutovať a diskusiu viesť. Na "ďakujem za pochvalu" sa už nedá napísať nič Mrkám

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 23:21

nuz prave dnes som zadala podnetnu diskusiu Úsmev
Eva Slnko

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 17:33

Pome na zmrzlinu. Pohoda

ne - mozna (bez overenia), Ut, 10. 06. 2014 - 17:35

Teraz som si všimla, však je to v rubrike Manžel na odstrel.
Tak ktorého ideme strieľať?
Samopal sa skladá z piatich častí: sú to tieto tri: pažba a hlaveň. Chichocem sa

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 17:43

fiha Úsmev , nevsimla som si Chichocem sa
uz som to presunula Úsmev
Eva Slnko

aramana, Ut, 10. 06. 2014 - 18:48

Nečítala som všetky komentáre...ale Vyplazený jazyk
takéto "zavlnenie" to raz za čas pochytím, ako bolo dobre, ako je na prd teraz, ako tu nie je ten čo tu má byť, ako nie je s kým...veď to sú len prasprosté keci.To ako do kedy sa idú hľadať tie "kontroverzné" a rozmýšľať prečo tu nie su a tie "ublížené" a rozmýšľať že prečo tu nie su?
Veď to všetko má len jedinú odpoveď - lebo nechcú.Lebo oni sami nechcú.A bodka.Prečo nechcú je ich vec.Nás do toho prd a už to preboha neriešme dokolečka dokola.S mnohými ste boli kámošky, máte na ne číslo, zavolajte im, napíšte im.Neťahajme tu sem furt ich chcenie a nechcenie.Lebo nič iné to nie je.
Každý je tam, kde má/chce/musí byť.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 19:20

no ako povies. dik. moj citovy vylev si nazvala prasprostymi kecmi. mozno tak vyznel...
Eva Slnko

aramana, Ut, 10. 06. 2014 - 19:22

Nie, celý blog.Po prečítaní asi piatich komentárov ten celok tak vyznel Úsmev

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 19:33

pre teba ano, pre niekoho mozno nie.
Eva Slnko

margesimpson, Ut, 10. 06. 2014 - 19:37

Napriklad ja s tebou uplne suhlasim Áno

aga, Ut, 10. 06. 2014 - 19:41

"prasprosté reči"????? Prekvapenie no ked takto milá a všemúdro pišúca aramana častuješ NM tak sa nečudujem,že tu nik nepíše a že tu skapal pes

aramana, Ut, 10. 06. 2014 - 19:49

No každý vidí to čo chce, však?Ja nehovorím o tebe že si prasprostá ani o nikom inom.Čítanie s porozumením vám robí problémy.
Ja hovorím, že to čo čítam, pre mňa vyznie ako prasprosté reči.Ja neútočím na človeka tak ako ty - "no ked takto milá a všemúdro pišúca aramana častuješ NM tak sa nečudujem,že tu nik nepíše a že tu skapal pes"

aga, Ut, 10. 06. 2014 - 19:59

Presne aramana .Ty vidíš čo chceš vidieť ty,ja vidím čo chcem ja.Pre niekoho to sú prasposté reči ,pre niekoho nie.100 ľudí,100 názorov.
Je toto ešte slobodná stránka???mohla Eva m ,adus ,ty,ja alebo ktorá koľvek žena napísať o svojich pocitoch??

aramana, Ut, 10. 06. 2014 - 20:25

mala som napísaný vysvetľujúci komentár.vypadla elektrina, padol mi net Áno dobre urobil Áno
Toto ma naučila naničmama - držať sa od toho, čo nepotrebujem.Nepotrebujem obhajovať a vysvetľovať svoje názory.Vy si aj tak prečítate len to, čo chcete vidieť.

Nakukla som a zase ma prešla chuť aspoň na dva dni Áno

aramana, Ut, 10. 06. 2014 - 19:51

ešte raz to zdôrazním - "pre mňa"
a veru, potom sa nečuduj...keď si človek nemôže napísať svoj názor, lebo netuší ako ho kto pochopí a naťahovať sa s vami o písmenká ma už dáááávno prestalo baviť.

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 19:43

Aramana vymazala som celý koment a súhlasím s tebou je to na prd a na grc, lebo ak si tu Kamila nebude sypať popol na hlavu tak bude beda.
Tak mi to vyznieva Hambím sa a Kamila neopováž sa Objímam Slnko
Podme niečo robiť, alebo do príjemného chládku Slnko

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 19:57

margori, ale toto dufam nemyslis vazne, co si napisala...
Eva Slnko

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 20:08

Tak rada by som povedala že nie, ale pravda je že to myslím vážne. Visí to tu stále.
Chápem že ty to môžeš vidieť inak a nemusia so mnou ty a ani iné súhlasiť, je to môj názor a takto to cítim.

eva m, Ut, 10. 06. 2014 - 21:09

margori, niekto tu nutil Kamilu sypat si popol na hlavu??
Eva Slnko

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 20:39

Tak teda toto je dobrá hovadina, Margori, a do istej miery veštenie z kávy ... - veď len pozri kúsok vyššie, ako som brzdila Kami, keď tam ten náznak sypania popola bol ....
A aj to som napísala, že je zbytočné hľadať vinníka za každú cenu.

Zdôrazním VINNÍKA!
Lebo hľadať príčinu, aby sme vedeli, ako tento stav odstrániť, to je už iné kafe.

púpavienka, Ut, 10. 06. 2014 - 21:13

Adus v tom máš pravdu a ja to kvitujem, brzdila si Kamilu, lenže v iných komentoch to bolo a ja reagujem na ne.
Vieš čoho mi je ľúto? - zbytočne premrhaná sila na boj namiesto tvorivej sily.
Tak by som si priala aby sa urobila hrubá čiara a pokračovalo sa dalej, bez averzie kto čo kedy a ako?
Ja som obyčajný človek a myslím že ak sa tu niekomu nepáči tak by jednoducho išiel tam kde ho srdce ťahá alebo prijal to čo tu je.
A mýliš sa aj s tým veštením z kávy. Ja som veštila ako mladá a brala som to ako zábavu a všetkým som to tak aj hovorila, až raz som povedala človeku ktorého som nikdy nevidela také veci o ktorých som nemala mať ani potuchy a ono to bolo všetko pravda a ja som už nikdy nechcela veštiť z kávy.
Ten kto to v sebe má nepotrebuje niečo z čoho bude veštiť alebo hocičo, lebo jemu to da taký význam ako to vnútorne cíti.
Takže mýliť sa je ľudské a mýliť sa môžeme všetci, ale ísť dalej a zanechať nejakú krivdy je zrejme dosť ťažké.

adus, Ut, 10. 06. 2014 - 21:25

Bisťu - tak to som potom použila nesprávnu metaforu .... lebo by som si veru nemyslela, že to funguje, hoci vo všeobecnosti verím na veci medzi nebom a zemou ....

Dobre, zmením to veštenie z kávy na ďalšiu všeobecne používanú metaforu - "variť z vody" - ale vlastne nech napíšem čo chcem - ide o to, že mnohé z vyjadrení v tomto blogu "predpokladajú" určité veci a podľa toho ho posudzujú ...

Ja si tiež len MYSLÍM, že chápem, ako to Evka myslela - mne tu tiež viac ako konkrétne osoby chýba "stav", atmosféra, možno by som to dokonca nazvala "kolektívne (po)vedomie" a vlastne v tom je pravda, lebo ani keby sa sem hneď vrátili všetci, čo kedy odišli (alebo len prestali prispievať), ten stav sa aj tak nevráti - lebo sme všetci niekde inde vo svojich životoch

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 22:45

Ja teda nepredpokladám a ani neposudzujem. Iba nesúhlasím. Konkrétne s tým, čo Evka v komente zo 16:00 predsa jasne píše, netreba byť mega talent na riešenie rébusov, aby človek pochopil, ktoré osoby má na mysli Mrkám
Posledná veta - 100 bodov. Súhlasím do bodky. Nevstúpiš dva krát do tej istej rieky, nevráti sa nič, čo bolo, aj keď by hneď boli osoby a obsadenie do bodky identické ako kedysi. S čím sa ja pomerne dosť dobre vyrovnávam, lebo stáť na mieste a hovieť si je síce tiež príjemné... Chichocem sa ale asi by ma to na dlho nebavilo.

púpavienka, St, 11. 06. 2014 - 10:50

Adus posledná veta super, o tom aj ja stále hovorím. Nič sa nemôže vrátiť, lebo každý z nás je inde a naozaj sa to niekde narušilo a vlastne môže to ožiť znovu iba nami a tým ako sa k tomu postavime. A mimochodom Mrkám z vody sa dá uvariť všeličo ked už nie iné aspoň prevarenú vodu Chichocem sa

Ariesa, Ut, 10. 06. 2014 - 22:02

bola som tu, ked tu nebola kontroverzia a bavilo ma to tu. potrebovala som nieco vyriesit. a to opakujem, ziadne nakopavanie. na mna to nefunguje a ani som to tu nenasla. a bola som tu rada.

prisla i kontroverzia, uz som neriesila starosti, tak ja sa rada podebatim i povyvrtkujem i nad nesmrtelnostou chrusta ... tak som v tom obdobi rada nakukla a debatila. realizovala sa, ak sa inde "nedalo". akurat som tu bola vela casu v praci. kriza, na prevadzke nikoho, stitky vysperkovane a rozlietane katalogy dokonale osetrene, ako nove ... a aj tak kopec casu na NM, na vsetky nove serialy na webe videne, i tour de france i hokej a knih co som precitala v praci Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ...

a rada nakuknem stale. NO! momentalne (uz tristvrte roka) mam v praci tolko veci, ze nestiham a i teraz som si uchmatla cas na trosku odstupu od prace, predychnutie a budem pokracovat do takej jednej v noci, rano o pol osmej do prace a kolotoc stale. ale taku pracu som chcela, cez den stiham s dietkom kruzky, ulohy i ukladanie. pracu si poriesim doobedu a v noci. vsetko tvorive zo mna ide von, do priestoru, medzi ludi. nemam potrebu sa realizovat tu. o kopu veci by som sa s vami i podelila velmi rada ... a neviem ani skade zacat Úsmev a ani kedy, pomedzi ktory projekt Úsmev a ... mam dost citlivu pracu na prezentaciu, neda sa mi o vsetkom na webe ... ja som v pohode s NM. FB neriesim VOBEC. sukromne maily velmi obtiazne. velmi dufam, ze si na to ludia uz zvykli a su schopni to akceptovat ... Hambím sa Úsmev ak niekto nie, nuz odpustte. Kvietok

"u mne dobry"

Kamila, St, 11. 06. 2014 - 09:13

Blahoželám k práci, Áno ktorá ťa napĺňa a umožňuje byť aj s dieťaťom v ten správny čas.

ja_hodka, Ut, 10. 06. 2014 - 22:47

Ariesa, teší ma mocno, že sa ti darí Úsmev Tlieskam

Klaudia17, St, 11. 06. 2014 - 06:58

Mne to pripomína?žena príde na gyndu,že nemôže otehotnieť a Mudr sa jej pýta ?krát máte za mesiac styk?a ona: a to treba?!takže nestačí o tom iba písať,ale treba pre to aj niečo spraviť myslím to všeobecne.Neprejde deň,aby som sem nenakukla,dievčatá som rada,že ste Zlomené srdce

val, St, 11. 06. 2014 - 09:55

Ja len tak sama za seba, tiez viac citam ako pisem. Nie som pisatelka blogov, som rada a paci sa mi, ze Mamamata napisala par peknych blogov, Kiahnicku si pamatame vsetky Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Pacia sa mi blogy Crystal, Bigmami a mnohe ine. Blogy nepisem ale ak mam cim prispejem do diskusie alebo pomozem. Tiez som si vsimla, ze po vyhlaseni sutaze pribudlo kucharov Veľký úsmev Veľký úsmev ale co uz

Mne to skor pride ze hladina sa ustalila, nechajme veci plynut Slnko

bigmama, St, 11. 06. 2014 - 18:14

tiez som sa odmlcala jeden cas, lebo som chcela a nebola to nikoho vina, jednoducho som nedokazala urcite veci stravit: !Ja som ich nedokazala stravit!, to neznamena, ze boli zle, alebo nespravne, alebo to bola niecia chyba a nepotrebovala som verejne nikoho obvinovat za MOJE pocity...Kamila vedela, napisala som jej preco, lebo som povazovala za potrebne jej vysvetlit svoj postoj, nakolko robi uzasnu pracu a som jej za to vdacna... teraz som sa vratila, aj ked casu je ovela menej, uz nie je dieta jedno, ale tri, podnik a ucenie...nakuknem vecer, ked je nieco zaujimave zavesim bud blog, alebo komentar, pocitam, dokonca citam aj pravnicku poradnu, lebo jeden nikdy nevie, co moze raz potrebovat Mrkám ....
takze pre mna je NM relax a hlavne, rada si precitam riadky od dievcat, ktore poznam osobne, aspon som v obraze a som rada, ze sa podelia o svoje skusenosti Mrkám uprimne, NM ma vela naucila a stale uci...dufam, ze to tak zostane Áno dolezite je, ze viem, ze ak raz budem potrebovat radu ci pomoc, vzdy ju tu najdem Kvietok
prajem vam vsetkym prijemny vecer Pohoda

eva m, St, 11. 06. 2014 - 19:17

zienky, dakujem za vase komentáre, ak dovolite, ukoncim debatu Úsmev
uvidíme, co prinesu casy buduce...
Eva Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama