reklama

mám milenca

ewelinka , 06. 04. 2009 - 16:43

reklama

Ahojte. Mám taký problém,že mám milenca. Teda to by ani nebol problém ,kebyže nemá manželku.Manžel nás opustil, tvrdil že ho kontrolujem a nechal nás s malou samé. Spoznala som úžastného muža ale je ženatý Plačem I ked viem,že ju nemiluje,lenže jej to nevie ako povedať.Sme už spolu skoro rok a ja mám stále väčšie výčitky svedomia.Pomožte mi prosím....Vaša Ewelinka


reklama


reklama

fantika, Po, 06. 04. 2009 - 16:46

no styym ti moja nikto nepomoze....pomoct si mozes len sama...treba si styym tvojim milencom pohovorit ze ako to vlastne stebou myslii...lebo mozno ze si len taa do postele..a doma je spokojnyy s full servisom od manzelky...proste najprv musiis vediet co od toho maas vobec cakat..ci vztah,normaalny alebo si prenho "len" milenka...

ivet36, Po, 06. 04. 2009 - 20:35

Áno Áno Áno
ivetMrkám

GinaLisa24, Ne, 24. 05. 2009 - 15:23

preeeeeesne Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno ked raz pred oltarom sluboval vernost manzelke a nevie to dodrzat,co si potom ty?u zeny sa doma naje,ona mu vyzehli,opere,uprace a sem tam si to rozdaju v posteli,co je normalne,on je s nou zenaty,si ty len hracicka,inak nechapem ani tvoj postoj k tejto situacii,co by si robila ty,keby ta muz podvadzal????Mlčím sa vzi aj do situacie tej zeny,ona urcite nevyspava v inych posteliach

mischel, Po, 06. 04. 2009 - 16:58

Ahoj Ewelinka, no asi az tak uzasny nebude ked podvadza manzelku.keby o teba stal tak je s tebou a vyhovorky typu -neviem ako jej to povedat su len pre naivky.nehnevaj sa ale nikto ti nepomoze, daj mu na vyber a hotovo.podla toho co pises ze ste rok milencami ,tak sa mi zda ze uz si vybral.a nie teba.

NIA123, Po, 06. 04. 2009 - 17:01

Áno Áno

glloria17, Po, 06. 04. 2009 - 17:31

súhlasím s názormi predo mnou.keby to s tebou myslel vážne,dávno sa rozhodne.také výhovorky používajú chlapi v týchto situáciách.tebe nevadí,že si večer líha k inej?že spí raz s tebou a potom od nej ide k tebe?fuj,s taakým pocitom by som ho nevedela ani pobozkať.prepáč.Prekvapenie Plačem Plačem

YKA, Ut, 07. 04. 2009 - 10:28

Áno Áno Áno Tlieskam

GinaLisa24, Ne, 24. 05. 2009 - 15:26

na a sme domaÁno Áno Áno

ewelinka, Po, 06. 04. 2009 - 17:40

ja viem baby,ale niečo ma na nom priťahuje..možno pocit bezpečia..i ked už sama niektorým veciam neverím a dakujem za vaše názory.Cmuk vaša Ewelinka

ribišška, St, 29. 04. 2009 - 17:57

každý čo raz zaseje, to si aj bude žať... skôr si robíš nebezpečie... a aj robíš svojmu dieťaťu vzor, ako má raz žiť... lepšie je ísť z kratšej cesty dole, lebo ked budeš žať, budeš musieť zožať celé pole možno aj sama... a robiť ženáčovi " nádobu na semeno " nevidím v tom nič bezpečnéééé...

alionuska, Pi, 26. 02. 2010 - 07:20

Áno

mnnaaauuu, Pi, 26. 02. 2010 - 21:17

hoci nemam milenca...ale chápem ťa... lebo viem, čo je to byť zaľúbený. a myslím,ž e láska nemá hranice....

monča, Po, 06. 04. 2009 - 17:49

prepáč ale aký pocit bezpečia?takýmto vzťahom skrátka nerozumiem a ani by som tak žiť nedokázala!

fantika, Po, 06. 04. 2009 - 17:52

monca ja chaapem ako to myslii..jej manzel ju nechal s malou samu..a pocit bezpecia maa akoze preto ze tento milenec je tiez muz a mozno by sa onho mohla opriet ak by v niecom potrebovala pomoc..z toho hladiska to chaapem..ze sa neciiti byt sama a osamelaa...len druhaa veec je ze pritom ju ten chlap dobre vyuziiva...a nectii..to je istee...Smútok

monča, Po, 06. 04. 2009 - 18:05

no ved práve to "možno" by sa mohla oprieť,ja neviem ale ked je stále pri manželke a to trvá už skoro rok...hm,neviem o čo mu ide a či takýto vzťah má vôbec významMlčím

rosette, Po, 06. 04. 2009 - 18:23

Ewelinka (brokenheart) nemáš to ľahké. Tiež si nemyslím, tak ako ostatné dievčatá, že by bol problém v jeho manželke. Keby naozaj chcel, situáciu prinajmenšom rieši. Takže to by sme mali, nechce. Otázka stojí, či naozaj miluješ tohto reálneho muža, ktorému z nejakého dôvodu dvojitý život vyhovuje. Ak si ho schopná bez výhrad akceptovať takého aký je, čo znamená aj s tým manželským životom, je všetko v poriadku. Rozhodla si sa slobodne a žiadne výčitky mať nemusíš. Čo najintenzívnejšie si uži chvíle s ním a keď s ním nie si, ži svoj vlastný život a netráp sa. Pravdepodobnejšie však je, že ty si ešte stále zamilovaná do akéhosi nereálneho zidealizovaného obrazu toho svojho ženáča. Ten úžasný muž, ktorého chceš, však neexistuje Smútok a ty si s niekym úplne iným! Keď je to takto, rýchlo uteč!
Držím palčeky Úsmev rozhodni sa správne Mrkám a keby si potrebovala pomoc, ozvi sa na mail

mirka11, Po, 06. 04. 2009 - 20:13

Moju známu obdobný Casanova obral skoro o milion, tvrdil jej že musí ženu vyplatiť, aby sa mohol rozviesť. Sama s dieťaťom, čiže zraniteľná cez tu malú jak hrom.Nejdem hovoriť o tom ako sa úžasne choval k malej, ako si vybudoval jej dôveru cez dieťa a ona trubka mu naletela. Bol tak dôveryhodný.

ivet36, Po, 06. 04. 2009 - 20:41

Asi by bolo pod moju uroven spavat s niekym, kto den pred tym spal s inou zenou (nebud naivna, ak Ti povie, ze s manzelkou doma nespi). Ale kazda mame svoju hodnotu- neviem si pomoct.
ivetMrkám

GinaLisa24, Ne, 24. 05. 2009 - 15:29

preesne,to som tez zabudla napisatÁno

evita8683, Po, 06. 04. 2009 - 21:09

Ak by sa nahodou aj rozhodol pre teba, tak pozor, aby si nedopadla ako jeho terajsia manzelka, ze bude podvadzat aj teba.

nielen žienka domáca, Po, 06. 04. 2009 - 21:26

Ewelinka, ako často sa stretávate? kde? ako sa vyjadruje o žene? čo vieš o ich rodine? má deti? aký má vzťah k tvojej dcére? čo ti "sľubuje"?

lydusha (bez overenia), Po, 06. 04. 2009 - 21:27

No Slnko
Prve co ma napadlo ked som si precitala nadpis je: GratulujemVyplazený jazyk
Mas dve moznosti, bud si budes uzivat stav co prezivas a nebudes to pitvat a sprtat sa v tom, skratka zoberies vec tak ako je alebo svojho milenca postavis pred hotovu vec a oznamis mu, ze teba trapi aky je neferovy a neuprimny voci svojej manzelke a ze s nim koncis dovtedy, kym si neuprace stol.

Moni14, Po, 06. 04. 2009 - 22:09

Moja ex-kamaratka ma milenca uz 4 roky. Ona je slobodna, on ma dve male deti 4,2 roky. Zozaciatku hovorila, ze len na sex, ale momentalne je z neho tak mimo, ze mam obcas pocit, ze sa kazdu chvilu zruti. ZALUBILA SA, a to az tak, ze mu zerie vsetko co on jej povie. Monzelku uz "nemiluje, je to hotova bosorka, atd..." Proste jednym slovom, oon si uziva a ona trpi. Neviem mozno som staromodna, ale vzdy hovorim PRSTY PREC OD ZENATYCH chlapov. Prajem ti, aby ti to vsetko vyslo podla planu.Áno

Amalka, Št, 23. 04. 2009 - 11:36

to fakt vieme byt taketo ubohe? au

som Kvietok v papradí

Eva123, Ut, 07. 04. 2009 - 08:11

Súhlasím s lydushkou, myslím že je to fakt, buď sa v tom nebudeš špárať a necháš to tak, a časom sa rozídete keď to jedného z vás prestane baviť, alebo ho postavíš pred hot. vec, ale podľa mojho názoru, ak chlapa zatlačíš do kúta tak stiahne chvost a zalezie naspäť k svojej manželke. A mimochodom ak by sa aj rozišiel so ženou a bol by s tebou, myslíš si že teba by nepodvádzal, ak to chlap urobí raz, tak to urobí aj potom. A rok je veľmi dlhá doba na to aby sa rozhýbal, myslím, že mu to takto vyhovuje. Doma full servis a mimo milenku. Prajem ti dobré rozhodnutie, ktoré nebudeš neskôr ľutovať.

wanaika, Št, 21. 01. 2010 - 09:26

Lydush, moni, amalka, EviÁno. Skrátka, porozmýšľaj dievča, čo vlastne chceš? Plánuješ s týmto chlapom budúcnosť? Sľúbil ti niečo také? Tak potom to môže spraviť hneď a nečakať na vhodnú príležitosť, lebo taká neexistuje. A keď chceš len milenca a máš žalúdok na to, čo robíš, tak tu vlastne nemáš prečo písať. PS Neodsudzujem ťa, chápem ťa, mám veľa rozvedených kamarátok, sú skvelé a viem aký majú problém niekoho si nájsť. Samota je krutá, preto sa tak ľahko stávajú korisťou takýchto týpkov. Túžba po niekom blízkom prehluší svedomie.

wanaika, Št, 21. 01. 2010 - 09:35

naa, až tera som si všimla dátumPohoda .

zuza2, Ut, 07. 04. 2009 - 08:43

baby maju pravduPlačem sorry ,ale tiež si myslím ,že ked to s tebou ťahá už rok a vyhovuje mu to tak od manželky neodíde.Pozri sa na to aj z druhej strany a nerob to čo nechceš aby niekto urobil tebe.Keby si bola v koži tej druhej/jeho zákonitej/páčilo by sa TI to?Určite nie .Pamätaj keď podviedol ju prečo nie aj TEBA?Porozmýšľaj,možno to bude bolieť,ale hľadaj si radšej slobodného,nenič rodinu.pa(brokenheart)

abcd, Ut, 07. 04. 2009 - 10:32

Aké výčitky svedomia? veď ty nikoho nepodvádzaš, ak nemá výčitky svedomia on, tak ty si užívaj a nerieš problémy, ktoré nie sú tvoje.

eifelovka, Ut, 07. 04. 2009 - 10:40

Otazka: "Ked ti je tazko a mas pocit, ze potrebujes pohladit... mas pocit, ze je VZDY ked potrebujes pri tebe? Alebo pocujes nieco v style "teraz som s nou, nemozem..." ?

magic, Ut, 07. 04. 2009 - 11:06

ewelinka, ci chces, ci nie, ten pocit istoty pri nom je len iluzia. on nie je tvoj partner, je to len niekto prepozicany na par hodin cez den, mozno za tyzden (neviem, ako casto sa vidite).
a vsetko je s nim krasne prave pre toto. nezijete spolu, stale mate teda moznost pripravit si pre toho druheho dobru naladu. nic zavaznejsie spolu neriesite, coby nejak vyrazne ovplyvnovalo vase zivoty. spolocna domacnost, spolocna buducnost, spolocne plany, spolocne prisposobovanie sa... nic take. cista iluzia. ty mas pocit chlapa po boku (ale to je tak vsetko), on pocit toho spravneho doplnku k manzelstvu (taka spravna priloha k obedu).
kludne sa takto da fungovat roky. pokial jednemu z vas nezacne vadit (asi najskor tebe), ze je to len iluzia. a chcel by ju premenit na realitu.
az keby sa nieco vazne zomlelo, zistila by si, kto ti to skutocne zcasu-nacas stoji po boku. neverim, zeby ti mohol byt na pomoci tak casto, ako by bolo treba. riskoval by, ze sa vas vztah prevali a on bude mat doma peklo. mozno by si vtedy zistila, ze ty si ta jeho vyvolena, lebo pomoc tebe by bola prednejsia ako manzelstvo. alebo, ze si bola hracka z dlhej chvile, ked namiesto riesenia problemov v manzelstve sa pustil lahsou cestou nevery.
a tie vycitky - to si si fakt dala na cas. bud mali byt v tvojej hlave od sameho prve dna vasho vztahu alebo ich teraz uz pust a zi dalej, ako s nim zila doteraz. uzivaj si iluziu, ak ta robi spokojnou, nekaz si ju. nevyrabaj si zbytocne problemy.
ledazeby tie vycitky boli signalom, ze citis, ze toto napriek vsetkej uzasnosti nie je to prave orechove a pre teba prospesne. potom treba zacat riesit.
a pamataj, ze za ukradnute stastie sa vzdy plati. niekedy doslovne, niekedy len citovo, ale plati.

Danielka848, Ut, 07. 04. 2009 - 13:06

Tak tých mileneckých vzťahov už okolo mňa bolo, dokonca ja som v jednom skončila.
Keby chcel, tak je s tebou a nechodí večer za ženou, pobozká ju medzi dverami, neberie ju na rodinné večere do reštaurácie, nejdú na letnú dovolenku k moru a netvári sa, že je všetko v najlepšom poriadku.
Ono je fajn mať niekoho, kto ťa objíme. Ale stojí to za ten smútok, keď odíde za tou PRVOU?!
Ja som to prežila a nejakým zázrakom sa rozhodol pre mňa. Poviem ti toľko, že doteraz mu nedôverujem a chytám hystériu, len čo mu večer pípne SMS. Dúfam, že sa to časom spraví, lebo vidím, že sa snaží, len mne to akosi nejde.
A hlavne aby to nedopadlo ako u mojej kamošky. Pred štedrým večerom povedal jej aj jej 2 deťom, že sa po sviatkoch k nim nasťahuje a budú spolu... A dopadlo to tak, že na štedrý večer jej prišla SMS, že je jeho žena tehotná /tak s ňou už roky nespáva/ a že zostáva s ňou. Kamarátka sa zložila, deti nevedeli čo jej je a stále sa pýtali, kedy príde "ujo". Bolo to pre ňu horšie ako rozvod...
Ak sám rozpráva o vašej spoločnej budúcnosti, mal by pre to niečo urobiť. Ak je ten vzťah dlhodobý a nič sa nedeje, nemení, tak si tebou len - Prepáč, budem hnusná - VYPĹŇA čas.Mlčím

tanka, Ut, 07. 04. 2009 - 13:40

Milá Ewelinka,

skús sa vcítiť do pozície podvádzanej manželky. Aký je to pocit???

petusa, Ut, 07. 04. 2009 - 13:55

no hurááááá!!!!!!!dakujem Tanka za tvoju reakciuÁno
Ewelin možno by to chcelo zamyslieť sa sama nad sebou...

bobetka, Ut, 07. 04. 2009 - 16:48

Ewelinka moja! jeden starý sukničkár povedal: ak je muž zamilovaný, tak 1ženu hned´opustí alebo aspoň do roka, ak nie... tak si dievča v peknej kaši!
Prepáč, ale moja zásada je: čo nie je moje,to si nezoberiem!

vydata_milenka, St, 22. 04. 2009 - 21:43

Bože ani nevieš ako ťa chápem. Som na tom skoro podobne, ibaže som stále vydatá. Tiež všetko začalo nevinným flirtom, a zrazu som prišla na to, že som sa zamilovala. Hm...do ženatého muža o 13 rokov staršieho, so skoro dospelými synmi. Má ma rád, hovorí mi to denne, ibaže...každý máme svoju rodinu a deti a starosti. Tak túžim byť s ním, že urobila by som preto čokoľvek. Taktiež mám výčitky, deď môj manžel je tak dobrý človek. Verte či nie, je ťažké milovať dvoch mužov.(brokenheart)

lydusha (bez overenia), St, 22. 04. 2009 - 22:54

Aj to sa da? Myslela som si , ze je to len klise...milovat dvoch muzov....bude potom neviem, co je to milovat alebo ...Mlčím

magic, Št, 23. 04. 2009 - 06:42

hm, tak preco sa rovno nerozvedies? ved tuzis urobit cokolvek - alebo to ´cokolvek´ znamena spriadat intrigy na manzela, aby si si potajme uchmatla hodinku s milencom? alebo az tak velmi zase po milencovi netuzis? alebo vies, ze pre zmenu on po tebe veru az tak netuzi, aby sa ti rozvod oplatil? (len prosim nehovor, ze nedokazes ublizit manzelovi - to si uz urobila, ostava iba modlit sa, aby to raz nezistil, ak ho mas este rada a chces nakoniec predsa len ostat s nim. )
stoji pre prav chvil srdca buchajuceho az v hrdle riskovat vsetko, co je inak dobre (no prilis iste a tym aj nudne)? radsej rychlo zacni pracovat na tom, aby hladina hormonov opadla. lebo si jedneho dna zavaris, ani nebudes vediet ako.
inak, "mam ta rad" ti moze hovorit aj vratnik v robote kazde rano, ked prides, ak sa s nim dohodnes. pretoze take "mam ta rad (milujem, ...)" su bez cinov len prazdne slova, ktorymi sa sami klameme, ake su nam vzacne a drahe.

Amalka, Št, 23. 04. 2009 - 11:40

dofrasa, dievča, to si nevieš rozkázať??? Ako sa vy ľudia potom dokážete pozerať iným do očí??? A deťom??? Neviem si to ani predstaviť nie to ešte prežívať.Takýto život musí byť s prepáčením komplet obyčajná sračka. Plačem

som Kvietok v papradí

ivet36, Št, 23. 04. 2009 - 14:34

amalka Áno Áno Áno Áno
ivetMrkám

martiuska, Št, 23. 04. 2009 - 08:27

pre magic: vies, clovek, ktory nezazil nieco podobne to asi sotva pochopi. Ked si niekto najde milenca, ci milenku, asi mu vztah v ktorom sa nachadza neklape ako by mal. Ak chcu dvaja ludia spolu dokonale fungovat musia si rozumiet po stranke duchovnej, dusevnej a telesnej. Akonahle jedna z tychto stranok nie je naplnena, vztah nie je harmonicky. Okrem toho, baby, ci sa vam to paci, alebo nie, clovek nie je tvor monogamny. Od prirody sme neboli predurceny na takyto styl spoluzitia, preto je nevera tak strasne casta. Vernost je spolocensky stanovene pravidlo a je umelo vytvorene. A my sme, ci sa to niekomu hodi, ci nie, len zivocichy, ako vsetky ine tvory a lomcuju nami instinkty.Takze si myslite o tom, kto co chcete, ale bohuzial, taka je realita.

adus, Št, 23. 04. 2009 - 09:10

Áno, ale práve preto náme my ľudia niečo navyše - je to dar rozumu, ktorý by nám mal pomáhať takéto situácie zvládať. Súhlasím s tým tvrdením, že človek "od prírody" nie je naprogramovaný ako monogamná bytosť, som to tu už v nejakom blogu písala, je to priam naopak - v záujme "zachovania rodu" a "biodiverzity" ten pud nabáda ľudí, aby hľadali nové partnerstvá a z tých partnerstiev bolo nové potomstvo - ale zase aj ty musíš uznať, že dnes už predsa nejde o prežitie ľudskej rasy v tom zmysle, že by nás bolo málo a boli by sme preto v ohrození - dnes je to skôr naopak. Tak by sme trochu mohli používať ten rozum na to na čo nám bol daný - aby sme rozmýšľali a korigovali svoje pudy.

mischel, Št, 23. 04. 2009 - 09:24

Áno Tlieskam

georgina, Št, 23. 04. 2009 - 09:31

Áno Áno Áno

martiuska, Št, 23. 04. 2009 - 12:14

Aj keby sme zili este dalsich 100 000 rokov, ako ludstvo, pudy budu pudy po cely nas zivot. Co je to laska? Je to len chemicka reakcia v mozgu. A trva asi pol roka az rok, kym postupne vyprcha. Je to tak kratko kvoli tomu, ze priblizne do toho roka sa mame cas v zamilovanosti plodit, pretoze pocas prveho roka zamilovanosti trtkame najcastejsie. Potom, a to najma my zeny, uz chut na pravidelny sex nemamame tak velku. Pud rozmnozovania je najsilnejsie vyvinutym pudom, takze aj keby sme boli akokolvek vyspely, ako ludstvo, tento problem v nas ostane navzdy. A keby sme sa mohli chranit rozumovo proti tomuto pudu, nebolo by kazde druhe manzelstvo v haji kvoli nevere. A takto je to od stvorenia sveta. V dzungli,kde nevladnu take predpisy, ako v civilizovanom svete, nepoznaju neveru, lebo ju ani nemaju, lebo nikto nie je verny nikomu, tam to maju ako vo vacsine zivocisnej rise. Chichocem sa

žofia, Št, 23. 04. 2009 - 12:30

Zamieňaš si lásku so zamilovanosťou. Zamilovaný je človek na začiatku, vtedy je tá chémia najsilnejšia. Trvá to pár mesiacov a potom sa to buď zmení na lásku alebo nie. A nemyslím si, že láska je chemická reakcia, je to niečo viac, však ti nezostáva len pud rozmnožovania, ale pocit súdržnosti, priateľstva...Verím na večnú lásku, lenže to nemusí poznať každý.
Láska nespočívá v tom, že se ľudia na seba iba zbožne dívajú, ale že hľadia spoločne jedným smerom.

martiuska, Pi, 24. 04. 2009 - 08:11

Nezamienam si lasku so zamilovanostou. Ty si zamienas lasku s priatelstvom. To na zaciatku je chemia a potom je to o tom, ci si si sadla s niekym dusevne. A to si moze aj so zenou, ako s priatelkou.

Natinka, Št, 23. 04. 2009 - 12:21

Adus ale zas na druhej strane nepoznas riekanku - ked sa penis postavi, tak sa rozum zastavi??? na a vcil bud mudrc Chichocem sa

adus, Št, 23. 04. 2009 - 12:51

vsak to - lenze zase to je predsa len "na chvilku" - a tu chvilku sa to da vydrzat aj bez rozumuMrkám , len aby potom zase "naskocil" ten rozum.

Natinka, Št, 23. 04. 2009 - 14:10

lamem nad chlapskou polovicou tvorstva palicu, ale velkej casti nenaskoci...Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

magic, Št, 23. 04. 2009 - 09:24

laska je dar. otazne je, ci ten dar, co ti je davany alebo davas, je skutocne laska, alebo len nadherne zabaleny balicek. ked ho zacnes rozbalovat a das dole vsetky tie krasne obaly, zistis, co vlastne mas. a je len na tebe, ci sa uspokojis s obalmi alebo chces naozajstny dar, co zato stoji. (tot moje otazky na vydatu_milenku - ked si ich zodpovie, bude ciastocne vediet, co vlastne ma - lasku alebo balicek.)

od prirody sme polygamni, tak sa to aspon pri tom mnozstve nevery medzi ludmi javi. ale aj v prirode funguje vernost a nemyslim, ze (napr.) take dive husi zvolali zhromazdenie a tu vernost si proste kodifikovali prirode a nevernym partnerom natruc. a aj medzi nimi je nevera, takze otazne je - je ich vernost prirodzena alebo aj tam je to umely vymysel?
ako je to teda s ludskou vernostou? vyvinula by sa sama, keby ju clovek neuponahlal? alebo nie?
takto vidime vernost ako umely vymysel a polygamia je prirodzena. presne tak to moze aj byt. nehovorim, ze nie.
ale napriek tomu zurime, ziarlime, nenavidime a najradsej by sme verejne a nejakym zakonom (keby existoval) potrestali toho, kto nam bol neverny. kym sme neverni my - je to priroda, my zato nemozeme.
a ked nie priroda, chyba je v nedokonalom partnerstve. (ibaze to je uz ina a velmi siahodlha diskusia. v tomto pripade vydata_milenka povedala, ze jej muz je dobry manzel, takze na zavazny dovod v partnerskom rozkole to nevyzera).
no a ak sme zivocichy, co sa riadia instinktami - tak mame aj instinkt (partnerskeho) vlastnictva (= neznesieme neveru) - dost v rozpore v teoriou prirodzenej polygamie.
proste nemozeme mat vsetko. nieco z toho musime pustit - takze co z toho? teoriu vernosti alebo polygamie?

PS: zazila som.
s mojim drahym celkom urcite nemame uplne spolocny duchovny, dusevny (nie je to to iste?) a telesny svet. su veci, v ktorych sa rozchadzame. dost zasadne. ako dovod na milenca to nevidim. keby uz tak, tak skor na rozvod, keby mi to raz zacalo neskonale vadit. dalsieho muza az po podani navrhu na rozvod. na vlastny risk. ziaden vrabec doma isty a testovanie holuba na streche, ci nebude lepsi.
nezniesla by som to od neho, nebudem to robit ani ja.
a neznamena to, ze som moralna osoba. je to moje rozhodnutie. nic viac.

georgina, Št, 23. 04. 2009 - 09:32

Áno Áno Áno

Natinka, Št, 23. 04. 2009 - 09:53

Áno Áno Áno Áno Áno Áno

adus, Št, 23. 04. 2009 - 10:12

Súhlas na celej čiare.
Len na záver k tým zvieratám - stále sa objavujú nové veci - nedávno som niekde čítala či počula, že zistili dokonca aj u bocianov (rozborom DNA), že tieto tvory tak vychýrené svojou vernosťou sú koťuhy a že kým Pán Bocian lieta kade-tade, Pani Bocianová zvykne občas prijať návštevu zo susedstva Mrkám
Myslím, že máš pravdu aj v tom, že žiarlivosť a všetky scény, ktoré vyrábame v súvislosti s neverou súvisia skôr s vlastníctvom a nevidela by som ich v rozpore s prirodzenou polygamiou - tá je totiž o rozmnožovaní a zachovávaní rodu, inštinkt vlastníctva je o niečom inom. Vernosť, monogamný vzťah ako "štandard", "kódex", ktorý treba zachovávať bol zavedený PRÁVE kvôli vlastníctvu. Ja si ho ctím a vážim a dodržiavam, ale faktom je, že je to niečo čo sme si sami uložili, aby sme obmedzili určité naše prirodzené sklony, rovnako ako iné normy správania sa vrátane zákonov.

magic, Št, 23. 04. 2009 - 11:30

otazka teraz je - ci to bolo dobre alebo zle, ze sme obmedzili prave pud polygamie. mozno, keby ostal, kodifikujeme ine vztahove zakony, ktore zabezpecia istoty pre vychovu potomkov (aby neostala zodpovednost za nich len na jednom z rodicov). a rovnako ine zakony pre ochranu prav na majetok. a vsetko bude fungovat. istym sposobom volne partnerske zvazky k tomu uz aj smeruju.
a mozno by sme nakoniec cez vsetky peripetie nevier dospeli k poznaniu, ze vernost je to, co chceme. ale uz nebude vynutena polygamnymi zakonmi, ale dobrovolna.
dat tomu volny priebeh, za par generacii to urcite zistime. ale nikomu sa asi nechce byt tymi generaciami v medziobdobi. Vyplazený jazyk

ale stale v tom vidim rozpor. hoci dany aj prirodou samotnou - dala nam aj pud krizit geny co v najbohatsej skale a zaroven pud vlastnit - nedovolit to iste partnerovi, aby nasa linia ostala ista a bezpecna = aby sme mali istotu, ze su to nase geny, ktore budu pokracovat a mnozit sa (resp. vlastnit nas majetocek)... ach jo. niekedy vyssia uroven myslenia u clje oveka na skodu. keby sme boli zvieratka... mame po probleme. Chichocem sa

renka, Št, 23. 04. 2009 - 10:38

Áno naozaj by sa veľa manželstiev nedostalo do krízy, keby sa partneri riadili len jednoduchým "nerob druhému to, čo nechceš , aby robil tebe" Mlčím

vyvyka, St, 29. 04. 2009 - 17:42

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

martiuska, Št, 23. 04. 2009 - 12:16

Tomu o com pises, o tej zurivosti, ziarlivosti, zlosti z nevery hovorime...EGO. Zurime, lebo nam dotycna osoba sliapla na nase ego.

martiuska, Št, 23. 04. 2009 - 12:19

duchovno a dusevno nie je to iste. Duchovno je otazka svetonazoru a dusevno je otazka pohladu na vec, vzajomneho prepojenia.

petronela, Št, 23. 04. 2009 - 13:47

Milenka nemilenka milenec nemilinec, keď si žena nájde ženatého, je to pre mňa slušne nádhera, keď ženatý muž si nájde milenku, je to keketus, ono je v podstate jedno kto koho si našiel, ale do vzťahu by mali ísť s čistým štítom bez záväzkova s usporiadanými vzťahmi s minulosti.

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 14:09

to by bol pre mna dost problem ist do vztahu bez zavazkov...co mam urobit s detmi?Chichocem sa

Natinka, Št, 23. 04. 2009 - 14:11

predat Chichocem sa abo zavriet do skrine Chichocem sa no nechat odrast a potom to roztocit...Váľam sa od smiechu po podlahe

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 14:12

Natinka nechat odrast? uuuuuuffffff vies ako dlho to potrva? Vsak na stare kolena budem znova panna?Veľký úsmev

Inca, Št, 23. 04. 2009 - 14:15

len aby jej z toho tocenia nebolo nevooolnoVyplazený jazyk

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 14:16

Neboj Inca nebude....Mrkám uz sa neviem dockat...Veľký úsmev

Inca, Št, 23. 04. 2009 - 14:21

mikve ale vies ze vsetkeho vela skodiÚsmev Vyplazený jazyk Bozkávam

Inca, Št, 23. 04. 2009 - 14:19

ozaj k tejto teme:dnes mi jeden kamos volal a len tak medzi recu sa ma opytal ze ci som si este za tie roky co je mangel prec nenasla frajera a ja mu na to ze reku naco si dalsie zavazie uvazovat na krk a on ze nie len tak na pobavenie ,lenze ja som taka ze ked uz ,tak so vsetkym co k tomu patri(to vsetko bolo hovorene v ramci srandy)Takze ja by som nemohla mat frajira

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 14:22

Tak len tak zo srandy ani ja nechcem....Mrkám ktora by aj chcela sak nie sme hrackyChichocem sa

petronela, Št, 23. 04. 2009 - 14:42

a mrazák nepoznáš Chichocem sa
deti podľa mňa nie sú záväzky , mala som namysli iné záväzky ... Mrkám

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 14:40

ja si myslim,ze nemas preco mat vycitky.ty s manzelom niesi,on ju nemiluje...mozno je takej povahy,ze jej nechce ublizit a preto sa jej boji povedat,ze ju tebou a "akoze nelubi...ale pokial ma on zit a stretavat sa s tebou,ale stale "akoze" lubit ju....tak potom ruky prec....on sa tiez musi rozhodnut...Áno Áno

tanka, Št, 23. 04. 2009 - 14:53

ona nemá mať výčitky???? A to je v pohode kradnúť inej žene muža a deťom otca? je jedno či zvádza ženatý muž alebo jeho milenka, či vydatá žena alebo milenec
a čo podvádzaný, ten bude tiež v pohode? šak čo na tom, že si moj partner užíva s niekym iným, šak čo na tom, že deti chcú byť s otcom, ale on nemá čas, lebo fakuje milenku. to je podľa teba v pohode??????
špiny sú obidvaja čo podvádzajú, či ženatý/á, či milenec/milenka

martiuska, Pi, 24. 04. 2009 - 08:15

Ona nic nekradne, ono sa jej to samo ponuka. Keby on nechcel, predsa by nemala co kradnut.

adus, Pi, 24. 04. 2009 - 08:56

To je presne ako diskusia o tom, co bolo skor ci sliepka alebo vajce. Hovori sa, ze kde nie je dopyt nie je ponuka ale velmi dobre vieme, ze casto spravne naservirovana ponuka prave vyvolava dopyt.
Tot cele je ako dvojzlozkove lepidlo - musi byt aj jedna aj druha zlozka - inak to nelepi. A je tazko diskutovat, ci on hladal a nasiel ju, alebo ci ona lovila a ulovila jeho - akosom hovorila hore - sliepka a vajce.

rosette, Št, 21. 05. 2009 - 13:05

adus Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe to dvojzložkové lepidlo sa mi strašne ľúbi Vyplazený jazyk inak to nelepí Áno to nemá chybu. Viem, že stará diskusia, ale nedalo mi nereagovať a ešte tak nevhodne Hambím sa veď vážna téma ...

Moni14, Št, 23. 04. 2009 - 14:58

Slnko ...on sa nerozhodne, pretoze nieje nic pohodlnejsie ako mat milenku, prist domov, mat navarene, oprate, upratane a jedlo rovno pod nos. ....a preco nie hned v dvoch domacnostiach! Hambím sa Chichocem sa

tanka, Št, 23. 04. 2009 - 15:23

" Vložil(a) ewelinka, 31. Marec 2009 - 19:01

Dosť silná debata.Mám manžela a sme štastný manzelia uz 8 rokov a mame malinkatu dcerku a moj manzel tak ako ja chodime v ramci relaxu na pokec. Mysliim si že v jednom vztahu je doležitá dôvera oboch partnerov.A to že niekto má negatívni názor neznamená ,že nemusí byť pravdivý. A to že mi tu radíme je jedna vec a to že ten druhý to použije alebo nie je to druhá vec......Ved aj tak pravda nepríde najavo...I ked sme ženy mali by sme si navzájom pomáhať ale v tomto prípade je lepsie sa nemiešať do toho aby sme to viacej nepokazili... Mrkám "

toto som si náhodou všimla v blogu od pozlátka - mám mu veriť alebo nemôžem? http://www.nanicmama.sk/ja-zena/mozem-mu-verit-alebo-nemozem

tak neviem neviem, to si akože robí ewelinka srandu? v jednom blogu je šťastne vydatá a o 6 dní v druhom blogu už je opustená a už rok má milenca?

mám silný pocit, že niekto tu len tak skúša reakcie

renka, Št, 23. 04. 2009 - 15:27

Prekvapenie Prekvapenie Mlčím

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 15:29

nuz overila som si to skoda ze si tam ten link nedala skor, krvopotne som to hladala, no to je jedno nasla som a naozaj to sedi.
K tomu len tolko ze wow, ale asi o tom je internet, mozes aj klamat a nikto ta za to nezvozi a v lepsom pripade aspon na to nikto nepride. No a teraz kde je pravda Ewelinka? hm?Prekvapenie Smútok

tanka, Št, 23. 04. 2009 - 15:32

ja som to našla teraz, ked´ som sa chcela o ewelinke niečo odzvedieť, začítala som sa do blogov, na ktoré reagovala, boli tam aj jej príspevky, ale až po chvíly ma trklo, že tu niečo nesedí. aspoň sa sná´d ewelinka dobre zabavila na našich reakciách.

Natinka, Št, 23. 04. 2009 - 16:31

to je super, clovek derie prsty aby poradil, pomohol a ona si robi prdel...taketo nicky by som ako admin vyhadzovala, ved to je vysmech

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 16:38

NATINKA:Áno Áno Áno

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 15:37

Dufam aj ja ze aspon potesenie nasla.....nuz aspon clovek vidi, aki roznorodi śu ludia.Pohoda

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 15:42

tanka:NEMOZES hovorit o kradnuti manzela.lebo ked ten muz svoju zenu nelubi a ma s nou problemy....a keby nebolo EWELINKY tak sa zamiluje do druhej.a keby sa nezamiloval do nikoho,aj tak to manzelstvo nevydrzi...on v tom manzelstve nevydrzi...Tak preco musis EWELINKU obvinovat z rozbijania manzelstva??????????????????

tanka, Št, 23. 04. 2009 - 19:09

lebo chodí so ženatým, čo má byť doma pri rodine, keby to spravil jej manžel, tiež by nebola nadšená. pre má je ewlinka špina, tak isto aj jej milenec a je mi srdečne jedno či je tento blog pravdivý alebo vymyslený

ak muž svoju ženu nelúbi, tak nech od nej odíde, ale nech ju nepodvádza. a ak žena kefuje so ženatým, autiomaticky je pre mna rozbíjačka manželstva, či to manželstvo funguje alebo nie, ako vravím, špinz sú obaja čo podvádzajú.

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 15:47

TANKA:prave som docital tu www-ecku.ospravedlnujem sa....mas uplnu pravdu a niekto tu ...jemne povedane :nehovori pravdu,alebo zamerne zavadza...

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 15:49

Ale moze hovorit o tom ze kradne detom otca Igor, pretoze a muz venuje svoj cas ktory by za normalnych okolnosti venoval detom svojej milenke, tak ta zena kradne minimalne detom otca. A to je uz menej dobre. A Ktovie ako to s ewelinkou je naozaj.Pohoda

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 15:54

MIKVE:::po precitani par prispevkov na NM sme si (myslim,ze aj vy) vytvorili urcity nazor...preto to ospravedlnenie v predchadzajucom prispevku...

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 15:55

Ano chapem, v pohode Igor...Slnko

igorZH4, Št, 23. 04. 2009 - 16:00

MIKVE,dakujem za pochopenie..ozaj,preco taky nick? kludne napis na:igorZH4@azet.sk...ak chces..ale fakt ma to zaujima...Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe

mikve, Št, 23. 04. 2009 - 16:03

na azet ti viem napisat az vecer v praci ho mame bloknuty....tak ti to potom vysvetlimChichocem sa

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama