reklama

Nech žije panika

Kamila , 11. 01. 2015 - 16:49

reklama

Som zmätená. Jasné to nie je žiadna novinka. Som zmätená z mnohých vecí, hlavne sama zo seba. Pohoda Ale momentálne ma dojíma panika na FB ohľadne hroziaceho vojnového konfliktu, ešte nikto nevie, konkrétne akého a odvodu brancov. Či skôr možnosti ako sa vyhnúť boju v prvej línii. Pomož bože bo nemože. Prekvapenie

Pointa, vraj existuje nejaký formulár, po vyplneni ktorého a jeho zaslaní do konca januára, potenciálnych brancov v daný rok síce zverbujú, ale nepošlú do poprednej línie. Najlepšie na tom je, že weby ochotné zvestovať všetkým pomáhajúcu novinku a poskytnúť vhodné tlačivo, jeho zaslanie podmieňujú registráciou na ich stránke, alebo vyplnením kontaktných údajov.

Nie je problém, dať k dispozícii k stiahnutiu na webe akýkoľvek dokument voľne, ale prečo z toho nemať obrovskú návštevnosť a ešte aj databázu potenciálnych príjemcov nevyžiadanej pošty. A jasné niet nič lepšie ako začať po celom Slovensku šíriť paniku o hroziacej vojne. Však s ňou prišiel verejne aj pán premier, dokonca s vraj so 70 percentnou pravdepodobnosťou bude vojna. Prekvapenie Ozaj skvelá snaha ako odpútať pozornosť od škôd, ktoré napáchala jeho vláda.

Plne si uvedomujem situáciu vo svete, ale odmietam sa žožierať potencialnou hrozbou. Stačí mi chaos vo vlastnej hlave. Chichocem sa Aj keď ak mám pravdu povedať len veľmi ťažko sa v súčasnom informačnom chaose orientuje.
Podľa mňa v danej situácii môžeme tak akurát žiť čo najlepšie podľa vlastného svedomia, šíriť lásku a nie paniku. Rozmýšľam, či sa mi momentálne nepodarilo to druhé. Hambím sa Pohoda

Dievčatá, čo si o tom všetko myslíte vy?


reklama


reklama

Martina79, Ne, 11. 01. 2015 - 17:56

No ja osobne som si na FB prečítala len názov linku (článku) a pomyslela si svoje. Bolo by veľmi čudné, aby niekto kto vyplní dané dokumenty mal byť "nasadený" do bojov neskôr. Mne osobne sa nad tým rozum pozastavuje, tiež mám taký pocit, že niekto sa chce dostať zadarmo k naším údajom.
Úplne s tebou súhlasím, že vyhlásenia nášho premiéra sú len zásterkou, aby sme sa náhodou "nešťúrali" vo veciach, o ktorých nemáme čo vedieť...
A podľa mňa nešíríš paniku. Úsmev

anjeli, Ne, 11. 01. 2015 - 18:21

Mlčím Hm...ja som sa našťastie k podobným článkom na FB nedostala, asi aj preto, že naň chodím dosť málo... na druhej strane je to fakt na hlavu, aby sa vyplnením formulárov niečo dalo odvrátiť alebo pozmeniť - to potom by už len bolo Prekvapenie. Ale zas mnoho neskúsených naletí a natlčie si, keď sa bude registrovať kade-tade. Som si istá, že je to len hoax /http://sk.wikipedia.org/wiki/Hoax/ a niektorí to využili na propagáciu svojich stránok.
A čo sa týka "nášho" /mnou volený nie je, preto tie úvodzovky/ premiéra a jeho vyjadrení, nesledujem to, pretože keď sa mi len momovoľne dostane do uší nejaké vyhlásenie, je to populistické tvrdenie alebo urážlivé osočovanie... takže si nad tým hlavu nelámem.

ja_hodka, Po, 12. 01. 2015 - 08:41

Ja teda nie som vôbec Ficova fanynka, ale on predsa nie je ani zďaleka jediný, kto to takto vidí...bohužiaľ, aj ľudia s oveľa triezvejším úsudkom a bez potreby odpútavať pozornosť konštatujú, že kroky, ktoré USA podniká naznačujú celkom jasne, že konflikt na Ukrajine im nestačí. Veď je toho všade plno...stačí čítať. Podľa možnosti aj zahraničné zdroje. Šíriť lásku je krásna myšlienka, ale v takejto situácii si myslím, že je dosť vhodné byť aj informovaný.

Kamila, Po, 12. 01. 2015 - 09:07

Je mi jasné, že situácia vo svete je veľmi zložitá. Uvedomujem si, čo sa deje na západe aj na východe. Súhlasím informovať treba, len to nepodmieňovať získavaním mailov. Zase, keď si predstavím tu energiu strachu, ktorá za začne šíriť v hlavách žien matiek, pri predstave, že narukujú ich manželia synovia a pôjdu do boja ...

Kamila, Po, 12. 01. 2015 - 11:04

Dievčatá, rada by som sa dozvedela, ako vnímate súčasnú situáciu vo svete vy. Správy nesledujem, ale mnohému sa vrámci netu nevyhnem. Pochopila som, že hospodárska kríza pravdepodobne vôbec zažehnaná nie je, pretože dôvody, ktoré k nej predchádzali vôbec nepominuli. Registrujem, že v USA vládne intenzívna protiruská propaganda, na druhej strane, na ďalekom východe, je pravda snáď asi vo hviezdach. Za "protiruske" dianie na Ukrajine, vraj môže USA a ich obrovské finančné injekcie s cieľom získať moc nad distribúciou ruského plynu a ropy? Putin, je kapitola sama o sebe.
Násilie okolo islamského štátu ma tiež dve strany mince. Za čo všetko je zodpovedná invázívna politika USA, snaha zarobiť na zbrojárskom priemysle, ovládnúť zdroje ropy, ako zásterka pre snahu o šírenie demokracie?
Za mnohým stojí boj náboženstiev o moc? Viera by mala byť o inom.
Na druhej strane veľké manifestácie vo Francúzsku za Európu bez násilia?

Dievčatá, ako vnímate vy súčasné napätie vo svete?
Čo je reálne aby sme urobili my mamy? Môžeme vychovávať svoje deti, aby pochopili, že slušnosť, rozvaha, pochopenie, bez násilia agresie sú jedinou schodnou cestou? Môžeme pridať svoju modlitbu za mier? Čo ešte?
Nechať sa opantať čiernymi myšlienkami na to najhoršie nepomôžu si nikomu.

priskaa, Ut, 13. 01. 2015 - 23:27

... všetko, čo píšeš má logiku a plne s Tebou súhlasím... nič nezmôžeme, iba môžeme - slušne žiť...ej, smutno je mi, smutno...

ja_hodka, Po, 12. 01. 2015 - 15:40

Inak zdá sa mi, že o nejakom podobnom percente (70%) hovoril aj Ron Paul, ktorý podľa mňa nie je žiadnym rozsievačom strachu a paniky, ale je to jednoducho pacifista a jeho komentáre sú zrejme mienené ako varovania, aby si verejnoť všímala čo sa deje a aby si všímala postoj svojich politikov k tejto veci. Tak len nech sa vyjadrujú, viac sa my o nich dozvieme. Ja osobne som trpko oľutovala svoju voľbu prezidenta. Nebola by som Kisku volila, keby proti nemu nestál Fico. A to nie je tá správna motivácia. Vďaka bohu, že je to "len" prezident a nie premiér. Tiež som kedysi bola pro EÚ nadšenec, čo sa dnes ukázalo ako naivná túžba po spájaní národov s podobnou kultúrou - to totiž bola moja predstava, ktorá absolútne ničím nezodpovedá realite a len verím, modlím sa a dúfam, že sa tam ešte nájde zopár normálnych ľudí, ktorí zabránia tomu, aby EÚ bola vtlačená do vojny. Darmo...chýbajú nám historické skúsenosti, o demoracii nemáme ani šajnu, sme v postate také uchá an scéne svetovej politiky, jediné, čo nám ostáva, je veľmi rýchlo sa učiť. A na margo Putina - áno, je to kapitola sama o sebe, ruská mentalita je veĺmi špecifická, MM tam pracovne cestuje pravidelne a často sa o tom bavíme...pre nás ťažko pochopiteľná mentalita, Putin je kontroverzná osobnosť (ale takých je viac), ale mám dojem, že aj vďaka jeho chladnej hlave je zatiaľ konflikt stále len na území Ukrajiny (čo sa Európy týka).

Kamila, Po, 12. 01. 2015 - 15:43

veru, dufajme, ze pri tej Ukrajine to aj ostane ...

púpavienka, Po, 12. 01. 2015 - 19:01

Myslím že mne je jasno, že je krajina ktorá miluje rozbroj a tak rada začína vojny či aspoň im dopomôže. To že ide už pár rokov o to aby sa rozputala vojna je jasné aj politickým lídrom nielen u nás a ja verím že to ostane iba pri Ukrajine.
Islamizmus? možno ak by sme vedeli kto všetko vyzbrojil a vycvičil teroristov, asi by sme inak zmýšľali.
Ide o to aby sa ľudom nahnal strach, lebo iba tak je človek manipulovateľný a dáv k tomu je už skoro výhra.
Aj jednostranné politikárčenie je prínosom pre takýchto, lebo je dobrým honom na čarodejnice.
Odstup, nadhľad - to je to čo každý potrebuje, vidieť to svojimi očami, svojim srdcom.

gueva, Po, 12. 01. 2015 - 19:31

Ja na FB nie som. A mám pokoj. Odporúčam aj ostatným.

púpavienka, Po, 12. 01. 2015 - 19:46

Akurát nad tým silno uvažujem aj ja.

Kamila, Po, 12. 01. 2015 - 19:48

No áno, len pred niektorými problémami ani tak neutečieme.

púpavienka, Po, 12. 01. 2015 - 20:56

To áno, ale nemusím k tomu prispievať. Ja som si už pár dní uvedomovala že pri otvorení Fb som sa poriadne vytočila a chcela som napísať aj komentár, no uvedomila som si že im iba dám potravu na další obeh.
A nie je to iba tam.

Kamila, Po, 12. 01. 2015 - 21:15

Jasne, ja FB vacsinou len preletim a vyberam si len zopar clankov, ktore smeruju k niecomu pozitivnejsiemu, ale kazdy sme iny a je holy fakt ze z toho FB sa na nas kuka kvantum negativnych sprav a aj bludov.

Lusky, Po, 12. 01. 2015 - 20:03

Tak ako možno Facebook bol vytvorený v dobrom zmysle, verím tomu, aj ten sa dá ľuďmi zneužiť. A tak vznikajú rôzne fámy,paniky, zle veci atď. Istý čas má pohltila jedna stránka nášho mesta na fb a doslova to bola pre mňa až droga, ktorá mi doslova odoberala energiu. Toľko zloby niektorých ľudí, ktorí nemajú ani šajnu o niektorých problémoch A len "kricia" Nakoniec som to prestala čítať a je mi lepšie. A čo sa týka problémov vo svete, Kamila, ani mne to nie je jedno, ostáva nám asi len modlitba a pozitívne myslenie, ináč by sme sa z toho zbláznili. Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama