reklama

Nechce dieta aj ked uz ma 30

mischel , 12. 04. 2009 - 00:54

reklama

Mam 2 kamaratky s ktorymi som minule hovorila o svojej tuzbe otehotniet. A oni mi rozpravali, ze oni po detoch netuzia, ani ked uz maju 30 a ze dieta by im zavadzalo, ze nemaju materske pocity atd.Je to vobec mozne?Nie je to sebecke? Aj ked manzel jednej z nich po dietati uz dlho tuzi, ona mu na to vzdy odpovvie nie. Je mozne byt stastni aj bez deti?Ked mam milovaneho muza, chcem predsa aby sa to male na neho podobalo, hralo sa s nim, aby sme si vychovavali plod nasej lasky no nie? Mate niektore tiez pocit ze dieta radsej nie?


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), Ne, 12. 04. 2009 - 07:06

Aj ja taku poznam...ale nejak nahodou a cez "Kosice" som sa dozvedela, ze ona deti mat nemoze. Tak teda radsej vyhlasuje ze ani ziadne nechce. To je tak Mischel, nikomu do hlavy nevidis a skutocnu pravdu, preco tie baby nechcu dieta, vedia len ony. Maminy bratia su obaja bezdetni. Funguju takto horzne dlhe roky. Stastne, aspon na vonok. Prezili krizy ale aj tak sa mi zda ze sa menej hadaju ako napr. moji rodicia. Ti sa stale "mali pre co" hadat. Kvoli nam, ked sme sa so sestrou pobili, ked im financie nevychadzali a oni volili ci ma pustia na lyziarsky alebo nie...Tito nasi bezdetni si viac "dovolili" uzivat si....myslim ale ze tam aj boli nejake pokusy o adpociu ...preco sa to nepodarilo neviem.

mikve, Ne, 12. 04. 2009 - 07:48

Neviem Mischel ja som po dietati tuzila vzdy a aj som mala deti velmi skoro a nikdy som to neolutovala. No mam aj zname ktore, tiez tvrdia ze deti nechcu. Casto vsak ziju v rozvratenych vztahoch takze sa ani velmi necudujem. Dokonca som uz pocula aj nazor ze rodit deti do takehoto sveta je nezodpovedne, co je podla mna blbost. Ja by som bez deti nechcela zit, dokonca si k sebe casto nasackujem aj deti svojich kamaratok, aby bolo veselsie...tot moj nazorÚsmev

adus, Ne, 12. 04. 2009 - 11:09

Mala som priateľa, s ktorým som sa rozišla práve preto, že on tiež tvrdil, že privádzať deti do takéhoto sveta je nezodpovedné (a ja som deti samozrejme chcela) - ale dnes má aj on dve deti a nevyzerá, že by to ľutoval.

fantika, Ne, 12. 04. 2009 - 11:10

adus moj muz vravii to istee...ja by som chcela druhee dieta a on nechce..vravii ze dieta je luxus...ze naam stacii Vanessa..Smútok a mne tikajuu biologickee hodiny odusu...Chichocem sa

ribišška, Ne, 12. 04. 2009 - 11:06

ta jedna tvoja kamaratka sa jedneho dňa môže dozvedieť že jej muž čaká dieťa s inou a vlastne ju na tom základe aj opustí... lebo keď si muž pýta dieťa a žena mu ho nedá, on odíde. a tá druhá, môže to byť tak ako píše lydusha... tvoj ak dieťa nechce, môže to byť že ty si neni pre neho ešte tá pravá... ale nemusí to tak byť. muži moc na deti niesu. preto sa divím že ta tvoja kamaratka nereaguje na manželovu výzvu... tým pádom on jej nepriamo dáva najavo že je s ňou naplno a že s ňou ráta na stálo... nuž rôzne veci sa dejú a rôzne veci nevnímame... a potom keď ich pochopíme, je väčšinou už neskoro. ale taký je život a každý si ho strojíme sám, sama Slnko

adus, Ne, 12. 04. 2009 - 11:14

S tým, že muži moc na deti nie sú, si vybavujem jeden článok, ktorý som niekedy dávno čítala. Bolo to síce skôr o nevere, ale vysvetľovali tam, že chlapi majú vlastne z hlbokého dávnoveku zakódovanú informáciu, že treba ľudstvo rozmnožovať a s tým súvisiacu ďalšiu zakódovanú "informáciu", že pri splodenom potomkovi zostávajú iba tak dlho, kým nie je ako-tak schopný "samostatne" existovať, čo vraj zodpovedá cca 4-5 rokom a potom jednoducho "musí" ísť ďalej, hľadať ďalšiu partnerku kvôli genetickej diverzite.

ribišška, Ne, 12. 04. 2009 - 11:24

adus, nejak tak.... Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ...

a niektorí akosi aj pozabudnú že žijú vo výmysle cirkvi ... v " manželstve " , ktorý nerátal s tou diverzitou a s pudmi a s tým že príroda je oveľa silnejšia než výmysly človeka, alebo skupiny Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa a splodia deti aj mimo výmyslu a spájajú tým rodiny a robia si velkéééé rodiny vďaka tomu chvílkovému zahmleniu pred očami a riadeniu sa pudmi a genetikou Chichocem sa Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám Vyplazený jazyk

sonia, Ne, 12. 04. 2009 - 12:25

Ja som tiež kedysi chcela vela detí,ale to sa hovorí vtedy ked človek nemá ani jedno a tým pádom ani nemôže vedieť čo to obnáša...A ked sa nám narodil syn po ktorom sme túžili obaja a bol prirodzeným vyústením vzťahu,až potom človek zistí o čom to je...Je pekné hovoriť kolko detí chcem,že deti mám rád ale to nestačí - je tam velmi vela faktorov - od zodpovednosti,starostlivosti,obetavosti až po zabezpečenie...Môj muž ešte tiež chce deti /písala som už o tom v inom príspevku/ ale to nestačí chcieť,kedže vieme obaja ako to bolo pri našom synčekovi,ked prevažná väčšina povinností padala na moju hlavu a aj ked je teraz super otec-lebo máme iba jedno a užívame si to,aj muž ktorý sa v nom vidí, ale kedže vidím že je naučený na určité pohodlie a pokoj,viem že by sa nám velmi ťažko zvykalo na niečo nové a aj ked krásne ale predsa len náročné a ťažké ,odopierajúce určitý životný štandard...Takže s chlapmi je to tak,deti chcú pokial ich to nejako vo "velkom neobťažuje" ,a majú zaručený pokoj,poriadok,servis okolo svojej osoby atd. ...ale určite sú aj výnimky aj ked vo svojom okolí sa stretávam skôr s tými "pohodlnejšími" ...Slnko Kvietok Slnko

zuzu19, Ne, 12. 04. 2009 - 14:01

mala som 38 a narodila sa mi dcerka nelutujem a dufam ze nebudem nikdy lutovat aj ked mam syna 17 rocneho z byvalym muzom,deti milujem len ich pusinkujem,ved to je to najkrajsie co mam,aj ked som unavena lebo som neni najmladsia nedala by som za svet svoje dieta a keby som bola zdrava nevaham mat este dalsie ,nepozerala by som kolko mam rokov ,na to sa vobec nepozeram,aj ked neviem co prinesie buducnost ale ona mi dava chut zit,tu chut co som pred 15 rokmi stratila ked sa na nas byvaly vykaslalSlnko Slnko Objímam Objímam Úsmev Úsmev

daisy, Ne, 12. 04. 2009 - 21:05

Aj ja som vždy chcela deti.Mala som dvoch synov do dvoch rokov.Rástli a ja som zatúžila ešte po jednom.Muž už nechcel, aj mama nebola nadšená.Ja som však vysadila ATK a v 30tke porodila Tomiho.Mala som zmiešané pocity, aj depku, či to zasa zvládnem,či som urobila dobre.Adrián už mal 9 a Mário 7.A teraz bábo, ktoré som "ja" chcela.Predsa len, boli sme už zvyknutí na nejaké pohodlie, a teraz znova prebdené noci. A stalo sa čo nik nečakal,Tomi mal 4 mesiace a Majko ochorel na rakovinu.Zomrel po 5,5 roku.(už som to spomínala/.Kládla som si otázku,keby som nemala tretie dieťa,Majko by žil?! Hlúpe, ja viem.Osud.To tretie materstvo som si neužila, tak som sa tešila...Človek mieni-Pán Boh mení...Možno si myslel, že tri deti nezvládnem, neviem.Dosť dlho som bola zmätená z toho všetkého. Predsa som ich ľúbila všetkých.Plačem

lydusha (bez overenia), Ne, 12. 04. 2009 - 21:11

Daisy, je to strasne smutne ale netrap sa takymi otazkami, zmenit to nezmenis a malinkemu anjelikovi je uz len dobre. Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Niekedy si dusicka pride na Zem odzit uz len kratku chvilocku. Ked umrie dieta je to ta najsmutnejsia vec v zivote mamy.....Objímam

fiona, Pi, 17. 04. 2009 - 13:33

Daisy, zvládla by si aj 10 detí, máš v sebe toľko lásky.....Pán Boh mal s jeho dušičkou zrejme iné plány....drž sa, cítim s tebou.Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

daisy, Po, 13. 04. 2009 - 09:52

Ďakujem, ja viem, prepáčte. Z času na čas to na mňa padne.Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), Po, 13. 04. 2009 - 11:13

Nedus to v sebe. Niekedy je fajn "pustit" paru. Vykecat sa. Ja teda nemyslim zrovna sem, ak nechces...ale napr. napisat na paier, zapalit si bielu sviecku a spalit to...alebo povedat vsetko kamoske...vypovedane slova su lahsie a lahsie....Objímam

de-ni, Po, 13. 04. 2009 - 12:24

Pre mňa je ťažko pochopiteľné keď niekto nechce deti, teda rešpektujem, ale neviem si to predstaviť.
Ja mám troch chalanov 15,14,7 a už ma to zasa chytá. Zmietam sa v tom či je to rozumné, či nemám byť rada, že už sú samostatní, ale na druhej strane ten voňavý uzlíček a snáď konečne dievčatko...Chichocem sa

sonia, Po, 13. 04. 2009 - 16:04

Ved to,keby sa to dalo na želanie Mrkám ,je to ťažké s tým - moja svokra mala tiež troch synov a aj ona túžila po dievčatku,ale muselo to asi tak byť a bol to znova chalan /už štvrtý/...A môj otec zasa strašne túžil po chlapcovi a mal tri dievky...no jednoducho nevyberieš si Chichocem sa .Ja som síce,a aj muž strašne túžila po synovi - a mám ho...neviem podla čoho to ten hore riadi ale všetko je asi tak ako má byť a nadeluje "podla zásluh" a čo si kto "zaslúži" /to žartujem/ Úsmev ...Slnko Kvietok Slnko

de-ni, Po, 13. 04. 2009 - 20:54

Veď to, môj manžel je z troch chalanov a ja z troch báb.
Modlím sa, aby nám bolo nadelené dievčatko, ale nechávam to na toho hore,
či si "zaslúžime"Chichocem sa

lobelka, Ut, 14. 04. 2009 - 00:03

Ahoj, Mischel. K tvojej otazke, ci je mozne nechciet mat deti a nemat materske pudy...Poznam v svojom okoli zeny, ktore su takto nastavene a myslim, ze to nie je hrane, ale ze je to v nich skutocne. Maju vztahy s muzmi, ziju spolocenskym zivotom...a akosi necitia tie materske tlaky. Vidiet to aj na ich vztahu k detom - popestuju, pochvalia, posranduju, ale nevidiet tam ten zasneny roztuzeny pohlad. Vsimla som si, ze vacsinou pochadzaju z rodin, kde to bolo nejakym sposobom problematicke s otcom, ale ci to je jeden z dovodov.... Tych je urcite vzdy viac. Je to iba moje pozorovanie. A ako zeny sme vselijake - od supermam, profesionalnych a adoptivnych mamiek s krdlom detureniec, cez vacsinovy zlaty stred, az po zeny, ktorym priroda tento pocit akosi utlmila. Zensko-muzske principy v nas...niekto ma viac jedneho, niekto druheho...niekto je viac orientovany na druhych, niekto viac na seba...

Chcem ale povedat jednu vec - ze mozno je dobre, ked tieto zeny o sebe VEDIA, ze deti mat nechcu, ze to tak necitia... Ze nie su materske typy. A tym padom neprivadzaju deti na svet. Ze z hladiska tych moznych buducich deti je azda lepsie, ze to tieto zeny o sebe nezistia az po ich narodeni. Otazka je - najst podobne citiaceho partnera.

dvojcata a ja, So, 18. 04. 2009 - 14:00

Uplne suhlasim a skor su to asi zeny vyspelejsie rozumovo. Dokazu sami seba zhodnotit a neradit sa do kolaji, len preto ze okolie ma iny nazor. Lepsie ako utrapene detstvo dietata co nebolo milovane je asi ked si ta zena prezije zivot bez deti, je to len a len jej rozhodnutie. Ja mam takuto kamaratku, chapem ju a neosudzujem ju za to. Je to dobry clovek, pomaha mi, chape ma, deti ma rada, pomojka ich, polubi a velmi rada sa s nimi jasi, ale na vlastne sa neciti a tak radsej nechce. Mozno ju to chyti neskor, uvidime Úsmev

len ja, St, 15. 04. 2009 - 18:36

Úplne súhlasím s Lobelkou, nie je dôležité, či žena chce, alebo nechce deti, ale aby si podľa toho zariadila život, našla partnera s rovnakým názorom a realizovala sa nejako inak, nie ako mama. Myslím, že je to zároveň aj veľmi zodpovedné rozhodnutie, povedať si : nechcem deti, nemám k nim vzťah a nepodľahnúť nátlaku okolia, zaužívanej mienke, že žena v určitom veku musí mať dieťa a ak ho nechce, je to čosi "nenormálne". Veď každý sme iný. A len tak na okraj - neviem, či práve tu na NANIČMAME nájdeš vôbec nejaké ženy, ktoré nechcú mať detiChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Moni14, St, 15. 04. 2009 - 21:52

Slnko Mam 33 a prajem si moc deti. Vzdy som deti chcela. Robila som aj opatrovatelku rok a pol a mam brata, ktory je o 17 rokov mladsi, takze som musela pomahat. Ale niekedy pridu dni ked si poviem ze naco? Naco sa zatazit dietatom? Mam vsetko co potrebujem, mozem ist na dovolenku kedy chcem, na ako dlho chcem. Pridem domov nikto mi nepisti za usami, nemusim sa nahanat nieco spravit ked sa mi nechce, vo volnom dni idem kam sa mi zachce a nemusim nikoho vlacit so sebou, a hlavne v noci a rano o 6 ma nikto nebudi ked som isla neskoro spat. Proste POHODA. Lenze to je len malicky kusok bunky v hlave (ak vobec nejake mam)Váľam sa od smiechu po podlahe ktorami take nieco nasepkava.Smútok Ta vecsia cast sa blazni za smiechom a piskotom dietata, ktore by ozivilo moj zivot s mojim priatelom. Myslim ale ze take zeny( o ktorych si ty pisala) by radsej dieta mat nemali, nevedli by si to vazit co to je byt objaty malymi ruckami a byt ocareny pohladom takeho nadherneho ako je DIETA.Objímam Kvietok ....a mozno by aj tak boli dobre matky...

sonia, Št, 16. 04. 2009 - 19:05

Moni,si moja rovesníčka Mrkám ,vydávala som sa ako 26-ročná a mám už sedemročného chlapčeka...Poviem ti s dieťatkom prichádzajú aj povinnosti a záväzky ale ono ty to tisícnásobne vráti Zlomené srdce ...Nie je nič krajšie ako ked ťa vystíska,vyobjíma a povie že ťa lúbi...Úsmev .Ja sa po celom dni v práci tak strašne na neho teším,že sa to nedá ani opísať...to ti napíše asi každá mama /teda aspom by mala/...ale samozrejme je to na každej samotnej žene ako sa rozhodne...aj ked si myslím že život bez detičiek je prázdny - aj ked sa to tak v mladosti možno nezdá,vo vyššom veku sa už nedá dobehnúť zameškané...Slnko

Moni14, Št, 16. 04. 2009 - 20:12

Slnko Sonia, vsetko berem, ja po dietati tuzim, aj ked ako som opisala pride vzdy den, kedy si myslim, ze asi radsej nie. Mas pravdu je to to najkrajsie co moze byt.Zlomené srdce Kvietok Áno

eifelovka, Pi, 17. 04. 2009 - 09:34

Moni.. a vies kedy prichadzaju tie dni NIE? Ked vidis, ze tvoj partner sa akosi nema k tomu, aby sa odhodlal.. uplne rovnaka situacia u nas.. nie je to len nasa vyhovorka aby sme obalamutili aspon na chvilu rozum a pocity? Mlčím

Moni14, Pi, 17. 04. 2009 - 21:30

Eifi,tak to veru uplne s tebou suhlasim. Je to tazke, ale viem ze sa dockame aj my. Vcera bolo nieco v telke o svadbe, tak moj nieco zamrmlal, tak som mu len odpovedala " ach mna to nezaujima ty sa aj tak nechces zenit" ostalo ticho, a potom som mu povedala ze sa zobereme v 70-siatke. A moj mileny vraj "to je neskoro...v 60-siadke a ked budes posluchat tak aj v 40-siadke" tak ja fakt neviem, ci chlapi nemaju nic insieho na rozume len trepat kravinyChichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Ale v 70 by som urcite vyzerala skvelo v bielych satach a aj s veeelkou vleckouVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Hambím sa

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 14:32

Moni, my ideme teraz na 3 svadby, takze o svadbe sa aj bavit bavi, ale na deti ma stale cas.. pravdu povediac som mu povedala, ze by som uvitala nejaky krok vpred, aby som videla, ze tu buducnost so mnou planuje.. "fra un pò" je odpoved, ktoru tak casto pocujem, ze ju neznasam.. az som mu povedala, ze to jeho "fra un pò" je obmedzene po moju 30-tku, ktoru oslavim 2. augusta.. a pokial sa k niecomu NEVYKOKTA, tak si zbalim svoje svestky a pojdem o dum dal.. on ma z toho prcu, ja mam z toho obavy, lebo viem, ze nastava cas, kedy treba naozaj ukazat, ze nemozem a hlavne nechcem cakat do nekonecna.. takze? Co urobim? Naozaj si tie svestky zbalim? Ci len urobim bububu? Alebo to zas len bude o tom, ze mi to bude luto a bububu sa konat nebude? Smútok Tu sa ani radit neda, lebo je to o citoch..

sonia, So, 18. 04. 2009 - 12:22

Moni len či sa človek dožije tolko Mrkám ,povedz mu že nebudeš čakať /riskovať/ tak dlho...A kolko má tvoj priatel rokov,ked má ešte stále čas?Roky bežia ako šialenééé...Úsmev Vyplazený jazyk Úsmev ...Už som to tu aj písala,je to u nich dosť aj o pohodlnosti,majú radi svoj poriadok,pohodičku,čas na koníčky a relax a aj ked možno majú deti radi,to samozrejme nestačí...Slnko Kvietok Slnko

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 14:27

Sonia, ono je to trosku o inom, ono je to o Talosoch.. o kulture a narode.. moja polovicka ma predstavu, ze super vek na to mat deti je 35.. u chlapa to je parada, hlavne, ked sa citi ako superman a na sto pro vie, ze mu to "vyjde na prvy pokus" a aj keby nevyslo, vsak on ma cas.. ja som mu povedala, ze mu teda prajem, aby si v 35 nasiel nejaku 18tku, ta ho do nicoho tlacit nebude este minimalne 5 rokov a ma to v suchu.. Smútok

Moni14, So, 18. 04. 2009 - 23:49

Áno Áno Áno na prvy pokus???? to si myslia vsetci talosi!!!Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe a ked im povies a vysvetlis ako to je... "to mne sa stat nemoze, ja ked streknem, tak to hned zabere"Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe oni su proste taki, ale zlatiZlomené srdce

sonia, So, 18. 04. 2009 - 15:30

Eifi trochu mi to u tvojho priatela zavána sebectvom,mám s neho taký pocit že myslí viac na seba ako na teba a na vaše spoločné budovanie budúcnosti.Určite ťa má rád ale v tom prípade by sa mal predsa dívať aj na teba,tvoje sny - plány - a túžby...Si naozaj presvedčená že je to ten pravý pre teba,nechceš radšej poriadneho slováčiska? Úsmev Mrkám Chichocem sa Mrkám Bozkávam Hambím sa Úsmev ...

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 15:43

Sonia, to nie je mojim priatelom.. to je presne to, o com pise Moni.. to je kulturou a stylom zivota, v ktorom su vychovavani.. nepoznam ani jedneho taliana, ktory ma 30 a ma dieta.. ANI JEDNEHO JEDINEHO!!! Moje kamaratky maju 31 ci 32, vsetky su slobodne a bezdetne.. Monikin priatel ma myslim 35 a ako sama mozes citat, stale "nie je ten spravny cas" Ono to nie je o sebeckosti, ci egoizme.. pre nich je to normalne a prirodzene.. A slovak, cech ci cudzinec, ono je to jedno, nikdy by som na ziadneho chlapa netlacila, rozhodnutie mat rodinu musia chciet obaja, v mojich ociach je to tak.. pokial jeden chce skor a druhy neskor, nie je to o tom, ze by boli sebecki, ale o tom, ze sa casovo nezhoduju.. nie sme vsetci rovnaki a to, co je vhodne pre mna, nemusi platit pre cely svet a naopak.. ja si zas neviem predstavit, ze by som uz deti mala.. kazdemu tie biohodiny funuguju inac.. ale nemyslim si, ze je to preto, ze by sme boli sebecki...

sonia, So, 18. 04. 2009 - 15:55

Aha,dakujém,trochu si mi to objasnila...Úsmev .Nemyslela som to zle,ale asi máš pravdu - ked tam žiješ,tak už poznáš ich mentalitu,kultúru...Ale myslela som si že ty už chceš dieťatko,tak aj ty máš ešte čas ? Samozrejme musíte to chcieť obaja,vtedy to je najkrajšie Zlomené srdce ...A tak ti želám zo srdca ked to bude mať prísť nech to príde.../a ak ešte bude NM Chichocem sa ,tak dáš hádam vedieť /...Slnko Kvietok Slnko

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 16:06

Ono je to o tom, ze napriklad vysoku skolu tu koncia v 27-28 rokoch, u nas v tych rokoch uz nejaky rok pracujes a vytvaras si zazemie.. pracovne zmluvy su tu viac menej na projekt, alebo na dobu urcitu pol roka, rok a tym padom je to zo strany "planovania si" trosku s obavami.. no a materska je 6 mesiacov, popripade si mozes predlzit do jedneho roku.. a tym to hasne.. a potom sa taliani divia, preco mladi ludia neplanuju rodiny.. no neviem, ci by sa niekto s polrocnou materskou hrnul do toho mat viac ako jedno dieta a tym padom "na co" sa ponahlat.. Mne biohodiny tikaju, zacalo to tento rok, ale momentalne je to tak, ze keby mi to aj navrhol, tak by som este cuvla.. je to skor o tom, ze by som sa neskutocne tesila, keby sme sa casovo zladili.. mozno nie zajtra, mozno nie pozajtra.. za mesiac? Veľký úsmev zartujem.. ja skor asi potrebujem citit, ze sa "neboji" alebo ako to nazvat.. aj ked pri poslednej udalosti u nas v rodine mi dal pocitit, ze sa na neho da spolahnut v kazdej situacii.. neviem, uvidim, ak sa "casovo nezladime" Smútok ono sa to prejavi..

adus, So, 18. 04. 2009 - 16:11

Myslím, že to ani nie je treba tam žiť, ono je o Talianoch (ale aj iných južných národoch) známe, že pre nich okrem matky a sestry všetky ženy sú pobehlice a takú si predsa nebude uväzovať na krk a mať s ňou dieťaMrkám ?

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 16:22

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev adus som sa zasmiala Veľký úsmev a vies preco? Lebo tej mame ani nepipnu, ked im nieco povie Veľký úsmev Ja si ale myslim, ze toto je len to, co si tradujeme o talosoch ci juzanoch my.. resp. vies, ze tu plati "pes, ktory steka nehryzie?" a ja mam pocit, ze napriklad kamosky a kamosov, co poznam maju vcelku pekne vztahy (az na nejake normalne prkotiny), stavaju si svoje "hniezda" a nikdy som ich nevidela (ani toho mojho), ze by si robili nejake ziarlivostne sceny? Ved si to vezmi napriklad, ze my sme boli 5 bab v amsterdame, ani jeden z tych nasich partnerov neprotestoval ani na moment a ja som si uvedomila, ze keby to bolo naopak, ze by isli chalani niekam na 4 dni (a mohlo by to byt aj v tom najvacsom zapadakove sveta), ze by som bola jedina, fakt JEDINA, z tych bab, co by to okomentovala? Tak ti neviem, ci sa tie nase povesti o juzanoch nevztahuju skor na obdobie, kedy sa rozpravalo o sicili a maffi a tak.. asi mi sibe Veľký úsmev ja to citim, ze mi sibe Veľký úsmev

adus, So, 18. 04. 2009 - 17:18

Mozne to je, ale rozhodne by ma prave pre tuto ich povest neprekvapovalo, ak by sa manzelstvu a rodicovstvu vyhybali. Nejak blizsie ziadneho taliana nepoznam, aby som to vedela ohodnotit, nakolko su tieto "charakteristiky" trefne alebo nie, ale ono to celkom tak vyzera - mama je prva a jedina, len ona mu vie ulahodit (a len ona im moze "vynadat"), postara sa o neho, nech by uz bolo cokolvek a takemu je potom dobre - flakat sa s kamosmi, behat za babami - ale vzdy sa vrati k mamicke.

eifelovka, So, 18. 04. 2009 - 18:13

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ten moj k rodicom nejde, ak ho tam nedotiahnem ja Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Ale myslim, ze toto nie je az take pravdive.. nemam ani pocit, ze by sa flakali s kamosmi viac ako my a ani to, ze by behali za babami.. alebo uz sme vekovo ina kategoria Veľký úsmev nemyslim si zas, ze by mali strach z toho mat rodinu (ved zas si to vezmi, ze su rodinne zalozeni), ja si myslim len, ze je to vekove rozhranie posunute.. zas take rozdiely a takych mamickarov by som z nich nerobila.. to by sa dalo povedat aj o niektorych slovakoch ci cechoch..

adus, So, 18. 04. 2009 - 18:57

ale urcite, rovnako ako kazdy lakomec nemusi byt nevyhnutne skot (inak, vraj sa hovori, ze co skot zahodi, to holandan zdvihne Chichocem sa ), kazdy suchar brit, kazdy puntickar nemec - ale mame to takto "zapisane niekde v pamati"

ducati, Po, 01. 06. 2009 - 12:20

no ja tie kamaratky chapem..nemusi to byt kvoli postrannym dovodom..jednoducho sa nevyskytuju materinske pudy, to je vsetko..

ja mam fungujuci vztah, s mojim sa velmi lubime, no dieta nechcem..nemam ani trosku vztah k detom a som prilis sebecka na to, aby som sa vzdala pohodlia a slobody..moj priatel mi raz aj naznacil,ze aspon jedno by chcel,ze je to radost (pre mna nie..a kto by bol s tym dietatom, no predsa ja..) - tak som mu povedala,ze kludne sa mozeme aj rozist,ale ja dieta nechcem..a ak raz k tomu pride, ze sa rozideme, budem to brat ako fakt..taky je zivot..

zivot je taky rozmanity, pestry..ze si neviem predstavit obmedzit ho na staranie sa o deti - lebo co si budeme nahovarat..detom sa musi podriadit cely zivot Mlčím

marikat, Št, 10. 06. 2010 - 09:05

áno je to tak. detom podriadujemw náš zivot. ja chápem tie ženy, ktoré deti nechcu, je to proste v nich, je to ich pocit a je to lepšie, ak deti nemajú, ako by sa mali pretvarovať a potom trpieť aj ony aj deti. ale na druhej strane je to smutmé . pretože každá sme boli dieťa a aj nám naše mamy podriaďovali svoje životy.
ale aké je to super, ked si svoj život zariadime tak, že dieťa je jeho súčasťou a nie niečím, čo nás obmedzuje.

alexa35, Št, 10. 06. 2010 - 09:22

Ja rozumiem mladým ženám, ktoré majú plnohodnotný súkromný, osobný život, pracovne si šlapú cestu niekam, že sú spokojné tak ako sú a nič im nechýba viac ku šťastiu... Na tento život sa dá zvyknúť. Navyše nezažili ešte ten pocit - mať vlastné dieťa a nevedia si predstaviť, že to nie sú len starosti. Nedá sa to opísať, to vnútorné šťastie, pocit naplnenia, to sa musí len zažiť-s vlastným dieťaťom. Požičané na 2 hoďky od kámošky jej tento pocit neprivodí, tak jej to nič nehovorí... viem to pochopiť...

lua, Št, 10. 06. 2010 - 12:21

tiež si myslím, že kto sa na to necíti, nech deti radšej nemá, ako potom ich odstrkovať na vedlajšiu kolaj, mi máme 1, ešte by som jedno strašne chcela ale môj muž už vobec nie, pomaly mi dotikávajú biologické hodiny ale on sa nechce vzdať pohodlia ktoré už má pri 10 ročnej dcére, netreba v noci vstávať, nikoho obliekať, prebalovať, krmiť, no proste pohodička

Juliana, Št, 10. 06. 2010 - 13:30

Myslim ze kazda zena vo svojem zivote aspon raz pociti tuzbu po dietati,je to prirodzene si myslim.Ci moze byt zena stastna aj bez dietata myslim si ze ano...zalezi od zivotnych prioritach,zivotneho stylu,ako vyrastala,ako bola vedena od rodiny,rodicou,proste je tu vela faktorou...Poznam zeny co deti nemaju aj ked maju 40 aj uz 50 a su stastne,ich zivot naplna karieta,cestuju po svete,proste ich zivot je naplneny a su takto spokojne,aspon namna takto posobia...mozno by boli stastne aj s dietatom,ale takto im zivot vyhovuje.Dieta je velka zodpovednost,tu si clovek,zena aj muz musi naozaj poriadne rozmysliet co ocakava od zivota.Ak zena nieje pripravena na dieta a nema potrebu pocit materstava tak nemusi sa do toho hrnut bezhlavo.Ja mam jedno dieta,aj mne moje bio hodiny tykaju a priala by som si este jedno,ale moj muz uz sa na to neciti,lebo mame co robyt s nasou dcerou,kedze je to silny charakter Úsmev ,tym ale chcem povedat,ze ak on na to nieje pripraveny ja ho do toho "znasilnovat" nebudem Slnko

funny89, Št, 10. 06. 2010 - 15:11

nebut smutna muzi chcu trosku casu ved este nie si stara mozno ze este potrebuje niekolko mesiacov drzim ti palce aby ste boli o jeno viacejTlieskam Objímam

berta22, Št, 09. 02. 2017 - 20:21

ahojte ženy

áno ja mám pocit že dieťa radšej NIE. píšete kade jaké hypotézy, no moc sa  s nimi nestotožňujem, som s priateľom 10rokov a po dieťati netúžime, obaja. On najprv aj chcel, ale po rozumnom uvážení rýchlo zmenil názor. áno nemáme dostatok financií ani pre seba a to nie, ešte živiť tretiu osobu a finančne náročnú osobu v dnešnej dobe. Za druhé vôbec nemáme čas a keď ho aj máme potrebujeme si oddýchnuť !!!. V spoločnosti priateľov, sami, len tak v lese, v bare...a naše rodiny ? nefunkčné ? smejte sa ! naši rodičia sú z kompletných rodín, nerozvedený, harmonické vzťahy.... súrodenci nás oboch majú deti, zadĺžený pôžičkami,  unavený, nervózny, bez peňazí, deti sú stále choré, nemôžu pracovať takto, a stále postrážte nám ich, daš pozor na toho a toho , môžem ho zajtra priviezť, svokry sa idu pretrhnúť ktorá ktoré vnúča musí opatrovať. 

keď som mala 16mala som pocit že deti nikdy nechcem, ale vravela som si zároveň aj, že to prejde a časom ich budem chceť a neprišlo to doteraz, a to mám 28. čím je to spôsobené netuším, snažímsa to zistiť lebo už niekedy na otázku :,, však ty si posledná a čo svadba? a čo deti ?,, už neviem odpovedať s kľudom. Jednoducho nie. Možno to bolo spôsobené mojou výchovou, kde keby som ako mladá mala nebodaj dieť, otehotnela, bol by to koniec sveta. Tak som si to  zrejme vzala tak ku srdcu, že to dospelo k tomuže deti vôbec nechcem, nepotrebjem a ani ma netrápia reči iných. Nútiť ma nikto nemôže. a tehotenstvo a  pôrod ? ešte som sa nestretla so ženou, ktorá by povedala žetovšetko prebehlohladko a bolo to v pohode. Každá jedna ma tým ešte viac vydesí. Možno keby to dieťa niekto odnosil a polroka sa i neho staral tak potom by som ho možno a mala. K tomu všetkémudnešná úžasnádobe, kde sú deti premaznané, zlé, náročné.....ble

Možno ma odsúdite, ale každá sme nejaká.... 

ladina, Ut, 14. 02. 2017 - 15:54

tak niekedy sa zene nepodari otehotniet do tridsiatky a az po nej a vtedy je aj zena stastna si to vazi, ze mohla aj v neskorsom veku porodit krasne babo

keksi, Pi, 17. 02. 2017 - 11:10

Ano to mas pravdu, clovek je vdacny, ked moze mat dieta a je jedno ci je to pred tridsiatkou alebo po nej

Klaudia17, St, 15. 02. 2017 - 10:48

ja sama mám 4 deti,mne sa napriek tomu páči tvoj postoj,necítiš to tak,je to len tvoja a vaša vec,ako píšeš keby mi to niekto vynosil,v tejto dobe je to dosť ťažké,aj ked za mňa je to niečo úžasné,niečo z teba,naše pokračovanieSlnko

Madisa, Po, 27. 02. 2017 - 10:21

Ja ešte nemám dieťa ale už by som chcela mať, lebo je to ťažko už v neskoršom veku mať bábo aspoň pre mňa

reichta, Ut, 11. 04. 2017 - 12:48

tiez nerozumiem ako niekto dieta moze odkladat. ja keby som mohla tak chcem aj hned. uz dlhsie sa snazime ale zatial uspech nic :(

simoncela, Ut, 11. 04. 2017 - 14:29

Každý sa na to pozerá inak. Niekto si nepotrebuje užívať a niekto sa zas potrebuje vybúriť, potom si usporiadať život a až potom sa bude púšťať do rodičovstva. Je to individuálne a netreba niekoho za jeho postoj odsudzovať.

Aanička, Ut, 11. 04. 2017 - 15:04

A čo je na tom zlé, keď sa dieťa odkladá? Nikde predsa nie je povedané, že každý človek musí zreprodukovať svoju dna. Z rôznych dôvodov mnohým nie je dopriane. Alebo nechcú. A aj tak môžu svoj život prežiť šťastne

gabona1, St, 12. 04. 2017 - 22:19

Ja by som povedala, že rodiť v 30 je úplne v pohode a dá sa povedať, že na prvé dieťa je práve čas. Odkladaním sa môže stať, že už nie je plodnosť ženy taká vysoká a preto aj veľa párov navštevuje reprodukčné centrá. Je to vec názoru , ale ja by som nečakala pokiaľ má žena partnera, ktorý je stabilný a túži s ním žiť.

silvusicko, Št, 13. 04. 2017 - 21:03

Neviem ci sa da definovat, kedy je na dietatko najvhodnejsi cas. Podla mna ani nie. Niekto nechce zit len tak pre seba a ma dietatko v dvaciatke a iny si zas chce uzit spravit zazemie a bude mat dieta v tridsiatke. Ak sa dvaja lubia ono to pride.

Dirina, Ut, 18. 04. 2017 - 18:02

 nie nedá sa to nejako špecifikovať. u každého človeka je to iné. niekto má pocit že už v 20tke je pripravený na dieťa iný má 40 a furt sa na to necíti takže je to dosť individuálne.

zajnara, St, 19. 04. 2017 - 15:01

robit vedu z toho, ze niekto sa neciti na deti v 30 mi pride take detinske su zeny, ktore nechcu mat deti vobec a preto ich predsa netreba odsudzovat

reichta, St, 26. 04. 2017 - 16:10

to mas pravdu. ale si neuvedomuju ako moc mozu mat ked mozu mat dietky.

zanjala, Pi, 21. 04. 2017 - 11:32

Asi tak. Je na kazdom kedy sa pre takyto vazny krok mat dieta rozhodne. Niekedy to pride skoro a neocakavane a niekedy zas neskoro a dlho sa dvaja o to snazili aby to vobec prislo. Je to individualne

Zuzanicka, Ut, 25. 04. 2017 - 15:06

vek s tym podla mna nema nic spolocne ide hlavne o to aby bol clovek schopny postarat sa nie len o seba ale hlavne aj o niekoho ineho a to je velka zodpovednost

Svetlana202, Št, 27. 04. 2017 - 11:33

 

A to ako 30 je nejak strasne neskory vek na to aby mal clovek dieta. To by som nejak nepovedala a to viem z vlastnej skusenosti. Sestrin muz ma 40 a pred rokom sa im narodilo dietatko. Niekto si prosto potrebuje najprv poriesit svoj zivot a do dietatka sa pusti az ked ma vsetko ako sa to povie poupratovane

fabianocka13, Pi, 28. 04. 2017 - 15:09

Ja tiež poznám ženy ktoré ani po 30 netúžia mať deti, niektoré proste nemajú ten materinský cit v sebe, možno to je tým ako s k nim správali ich maminy alebo si chchú stále užívať 

Vika112, St, 03. 05. 2017 - 13:18

to je individualny nazor. teraz je prosto taky trend, ze sa rodia deti zenam vo vyssom veku. clovek ma starosti sam so sebou a pokial si prichysta vsetko tak, aby mal kam priviest to dieta - myslim tym, vhodne prostredie, tak to prosto tracha trva

heninka558, Pi, 05. 05. 2017 - 11:41

presne tak. niet sa comu teraz v tejto dobe moc cudovat. tazko je zohnat si normalnu pracu a byvanie a nie to este splodit len tak dieta. vsetko je to sposobene prostredim, v ktorom zijeme

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama