reklama

Panoptikum absurdít

adus , 19. 04. 2012 - 15:15

reklama

Musím predoslať, že som si plne vedomá vágnosti celej tejto "povedačky" - čo sa jednému môže javiť ako totálna absurdita - iný by sa divil, čo je na tom absudrné či zvláštne ....
Už som tu písala jeden blog o mojich humorných a niekedy aj mierne rozčuľujúcich zážitkoch z plavárne. Ako sa zdá toto miesto bude aj naďalej zdrojom všakovakých zážitkov a pozorovaní, ktoré ma dokážu pobaviť.
Napríklad - a ku podivu je to jav nie tak celkom zriedkavý - vídavam ľudkov, čo sa budú (aj uprostred bazéna naplneného na nič ohľad neberúcimi detiskami a pubertiakmi) plahočiť z jedného konca tej vody na druhý s dioptrickými okuliarmi na nose - ako keby v tom malom, 25m pľuvátku mohli zablúdiť, či nedajbože niečo prehliadnuť. Nehovoriac o tom, že ja sama ako dlhoročný trvalý nosič doplnkovej optiky si vôôôbec ale totálne vôbec neviem predstaviť, že by som s tým vliezla do bazéna (a to si zo mňa robia žarty, že ja ich mám na nose prirastené, neskladám ich prakticky nikdy - ted s výnimkou tej vody).
Oveľa viac ma ale pobavilo (a priviedlo k tichému údivu) keď som toť minule pozorovala jednu mladú ženu, ako sa pred vstupom do bazénu nezabudla rozšafne postriekať od hlavy až po päty antiperspirantom - hlavne, že pod sprchu sa jej neráčilo - veď preco by aj, keď bola tak úžasne voňavá .... no čo už, asi chcela na niekoho zapôsobiť Mrkám

Aké - z Vášho pohľadu absudrné - pozorovania máte v svojej zbierke vy?


reklama


reklama

mar1ka, Št, 19. 04. 2012 - 16:14

ja teda nosím okuliare aj v bazéne, zvlášť keď plávam aj s mojimi deťmi, lebo ich už ani na trocha väčšiu vzdialenosť neviem v tom bazéne rozoznať a pripadám si stratená.proste nevidím dobre a necítim sa dobre a ty, ako "dlhoročná nosička" ,neviem prečo sa čuduješ.nikdy si tento pocit nezažila?Mrkám

adus, Št, 19. 04. 2012 - 19:50

nooo, ja síce tiež nevidím tých svojich (chodím s mužom a občas sa pridajú aj baby), ale keďže tí už sú veľkí a nemusím na nich dávať pozor, tak mi to nevadí, určite by mi podstatne viac vadilo, keby som mala na nose okuliare oprskané vodou - to ma teda dokáže vytáčať do nepríčetnosti, aj keď napríklad idem po vonku a dážď mi šľahá do tváre ...
ale hovorím - toto sú moje absurdity, a inému môže toto prísť ako tá najnormálnejšia vec a za absurditu bude považovať niečo, čo ja považujem za najsamozrejmejšiu vec pod slnkom

aramana, Št, 19. 04. 2012 - 18:55

Hambím sa Hambím sa Hambím sa ja tiež musím napísať že kým som si nedala operovať oči, s mojimi 13tkami som okuliare musela aj pod sprchu bo by som nevidela na kohútikVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Ale osprejovať sa pred vstupom do bazéna, to je už hodné aj hodiť na you tubeVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

adus, Št, 19. 04. 2012 - 19:51

no, bohužiaľ, nemala som pri sebe kameru ...

aramana, Št, 19. 04. 2012 - 20:00

Ale už vieš že sa musíš zichrovať - nevieš kde ťa čo postretneVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

loulou, Št, 19. 04. 2012 - 19:00

adus mozno to nebol antiperspirant, ale voda v spreji, to by bolo logickejsie Úsmev

adus, Št, 19. 04. 2012 - 19:47

bol - videla som, cítila som ...

lydusha (bez overenia), Št, 19. 04. 2012 - 20:13

Ja som tiez ta co leze do bazena s okuliarmi, ja tvor zvedavy musim skratka vidiet na ludi okolo seba a priskulovat oci aby som okolo seba videla sa mi zda smiesne.Úsmev

tedy, Št, 19. 04. 2012 - 20:17

Okuliare.Chichocem sa Obaja s mužom nosíme optiku na tvári. Pri mori chodí MM do vody zásadne v okuliaroch , aby videl. Ja zas naslepo s tým, že však na breh snáď trafímChichocem sa . Raz boli také fajn vlny, spodný prúd ťahal dosť silno do mora, manžel mal akorát nové okuliare..... Vyšiel von s pieskom ešte aj vo vlasochChichocem sa, napriek výške cez 1,80 m ho zhodila vlna a jeho okuliare boli ta tamChichocem sa Chichocem sa .... už ich nosia nejaké morské živočíchy. Úsmev

Diuss, Št, 19. 04. 2012 - 20:33

mna viac ako okuliare fakt zaujal ten antiperspirant ,to je nejaka novinka na trhu ? akoze vodeodolny ? Chichocem sa Prekvapenie Chichocem sa

Ariesa, Št, 19. 04. 2012 - 20:36

Mozno nie az take absurdne - ale vzdy! sa pozastavim: napravanie ponoziek pocas prezliekania. Robia to aj dospeli, ale uplne na ociach mam samozrejme najviac dieta: da dole topanky, napravi ponozky, pricom vie, ze este musi vyzliec nohavice. A tak po nohaviciach si znovu napravi ponozky. Nedajboze ak ma na sebe este leginy a aj tie treba vyzliect a potom napravit ponozky. Potom uz to ide rychlo, teplaky a papuce sa niekedy zaobidu bez dodatocneho napravania. Inak ponozky nie su volne, roztahane, drzia tvar, ale to nutkanie napravat si ich, je pre niekoho neunosne Úsmev a ja si len v duchu vravim: kolke plytvanie casom, namahou! Veľký úsmev Nechapem, preco ma to tak sponuje ako tie ponozky Veľký úsmev kym sa obuju papuce. (teraz neviem, ci je to absurdnost moja, ci tej cinnostiMrkám )

adus, Št, 19. 04. 2012 - 20:44

Mrkám Chichocem sa fakt asi máš pravdu - keď sa tak nad tým zamyslím robievam to aj ja, ale skôr pri "prezúvaní" - z papúč do topánok alebo z topánok do papúč

Ariesa, Št, 19. 04. 2012 - 20:51

to jasne, nikto sa nezdrzi, toto musim absolvovat aj ja. Ale pri komplet prezliekani niekomu chvilu pokrcene ponozky nedaju a MUSI Úsmev obcas aj ja, ale urcite nie 3, 4, az 5x, ako pri drobcovom style Chichocem sa , bratovom, exovom, nahodnych ludi na plavarni v satni(kolko ludi si napravi po vyzleceni nohavic ponozky, aj ked si za polminutu oblecie plavkyPohoda ) ...

linda999, Št, 19. 04. 2012 - 22:55

ja nemozem pochopit, preco si MM najprv rano oblieka nohavice a potom, v oblekovych nohaviciach alebo rifliach s uz utiahnutym opaskom si sadne na postel a obuva si ponozky! Chce sa mu pchat tie ponozky pod tie nohavice, opasok ho obmedzuje v pohybe, ja to proste nechapem! Chichocem sa
Uz som sa ho na to pytala, asi je to zvyk, musim rano poskulit spod paplona ked sa bude obliekat, ci sa cosi nezmenilo Úsmev

linda999, Št, 19. 04. 2012 - 23:32

"keby som mala na nose okuliare oprskané vodou - to ma teda dokáže vytáčať do nepríčetnosti, aj keď napríklad idem po vonku a dážď mi šľahá do tváre ..."

Adus, detttttto!!! Chichocem sa

zvycajne mam dazdnik, ale ked sa pritrafi ist von v dazdi a cosi niest, tak ked som na sportovo, davam siltovku.

adus, Pi, 20. 04. 2012 - 01:29

a ja tajne snivam o okuliaroch so stieracmi Mrkám btw, myslim, ze take skutocne existuju ...

lua, Pi, 20. 04. 2012 - 07:17

no tie okuliare mi vôbec nevadia, hlavne že sa tí ľudia cídzia v pohode, skôr mi vadí ked sa tam pretrčajú pubertiaci, robia somarinya zaberajú 1/2 bazena, vidia že tam chcú ľudia plávať a just sa ti postavia do cesty, alebo ,,krauliari,, . V bazéne sú vyhradené 2 dlžky pre plavcov, málokedy je tam nátresk, takže v pohode sa tam zmestia, ale oni idú plávať medzi ,,rekreačných plavcov,, a frkajú vodu cez 1/2 bazéna,

adus, Pi, 20. 04. 2012 - 09:27

Ludkaaa, nevadia ani mne, len mi to príde úsmevné .... a o tom mala byť aj táto diskusia - o veciach, ktoré v nás vyvolávajú údiv, taký ten, že máš chuť zaklopkať si na čelo a usmievaš sa pod fúzy, že čo všetko tí ľudia nevymyslia ....
O zážitkoch z bazéna som písala tu:
http://www.nanicmama.sk/dennik-nanicmamy/verejna-y-e

Lenka R, Pi, 20. 04. 2012 - 13:55

Tak to by vyvolalo údiv u každého . Ja ako alergik neznášam keď to niekto preženie s parfémom . Hrozne rada chodím na prechádzky do lesa. Ak sa už nikde inde nedá pre nedostatok času , tak aspoň po robote na Železnú studničku a žasnem , keď okolo mňa prebehne naparfémovaná pipenka, prípadne prefičí cyklista a ja ešte pár minút kýcham z ich parfémov. No ale na plavárni , to je už naozaj " ujeté" Veľký úsmev
Inak , keď hovoríš o absurditách - raz som videla pani, ktorá venčila maličkú čivavu a ten havino mal na sebe kabátik s leopardím vzorom . Škoda, že som nestihla odfotiť, bol to úžasný pohľadVáľam sa od smiechu po podlahe

magic, Pi, 20. 04. 2012 - 14:30

ten sprej pred vstupom do bazena (kde ho v okamihu zmyje voda) mi pripomenul znamu, co si umyvala ruky pred pouzitim zachoda, no nie po nom.

ale okuliare v bazene mi pridu neprakticke prave kvoli tej vode. aj tak cez take okvapkovane figu vidim. a navyse mam neodbytne nutkanie si ich zakazdym poutierat. ale kam v strede bazena?
a okrem toho, vsetci chlapi vyzeraju tak rozmazane ako vacsi fesaci. asi ako kazda baba je po siestej vodke sexy misska.Veľký úsmev

zato, ak tam niekto taky je, je mi to srdecne jedno, lebo je to jeho vec. iba rozmyslam, co urobi, az donho niekto nestastnou nahodou pri plavani vrazi a oni mu spadnu. bude hladat na dne? a ako bez nich?

Tangy, Pi, 20. 04. 2012 - 15:01

Tiez nosim okuliare do bazena, teda ako kedy, ked idem sama a len si zaplavat, tak si ich dam dole, ale ak s detmi, tak to ich mam na ociach.

Evka1223, Pi, 20. 04. 2012 - 15:09

To umývanie rúk pred použitím WC-ka mi pripomenulo, že moja švagriná splachuje záchod pred jeho použitím aj po ňom.
Po...je logické, ale pred (?) .... Chichocem sa

Lenka R, Pi, 20. 04. 2012 - 15:22

Aby sa presvedčila , že tečie voda Veľký úsmev

Si mi pripomenula jedného kamaráta , ktorý ešte za socíku bol v zahraničí / to sme ešte mali WCka so splachovačmi s takou šnúrou, ktorú bolo treba potiahnúť / ... musel na veľkú , vbehol na WC a keď dorobil, čo bolo treba , obzeral sa po splachovači a ten nikde Váľam sa od smiechu po podlahe bol zúfalý a hanbil sa to nechať tak - no to by ste ho museli počuť ako tú situáciu popisoval - sme sa pučili od rehotu , no chvíľku po tom čo vstal sa spláchlo samé / bolo to na fotobunku o ktorej sa nám vtedy ani nesnívalo/ ... ale tá panika a stres čo chvíľku prežíval Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Marge, Pi, 20. 04. 2012 - 20:08

adus, tak ja som sa prave vratila z plavosky a videla som este vacsie cudo; postarsi pan nielenze plaval s dioptrickymi okuliarmi, on sa s nimi normalne pravidelne zanaral a vynaral Prekvapenie Ziadne upevnenie okolo hlavy som nevidela,drzali mu dobre a teraz pozor - pocely cas mal ale oci zatvorene Chichocem sa tak som si na teba spomenula, ze by si sa 'cudila' este viac Chichocem sa

Tangy, So, 21. 04. 2012 - 11:52

Mozno ani nevedel, ze ich mal na ociach, ked ich mal zatvorene Mrkám

agnes, Pi, 20. 04. 2012 - 20:12

No s tym splachovanim pred moze byt aj logicke, ak niekde citala,alebo pocula, ze vyliezol potkan, raz sa stalo aj had, pokial prisli poziarnici a ho chytili, zmizol naspät vo WC.
Odvtedy ako som to citala a v noci musim ist, tak robim rovnako zo strachu, lebo idem bez svetla a poslepacky.Tak ak by sa niekto chcel tam dolu do mna zahryznut, pustim ho uz popredku do kanala. Blaznive, vsak, ale robim to uz dlho.Chichocem sa

adus, Pi, 20. 04. 2012 - 20:44

No, to ja z podobneho dôvodu dosť dôsledne trvám na zaklápaní záchodovej dosky - splachovať mi zatiaľ nenapadlo, to ja skôr spláchnem dvakrát po sebe ... ale len tak, pre pocit väčšej čistoty

lydusha (bez overenia), So, 21. 04. 2012 - 10:05

Ono by sa podla feng shui mala zatvarat wc misa, pretoze nam splachuje peniaze a zatvarat by sa mala teda uz pred splachnutimMrkám

Evka1223, Ne, 22. 04. 2012 - 22:30

to nerobím....musím vidieť ako spláchlo a či dobre spláchlo Chichocem sa (Už chňápem, prečo máme tých peňazí furt málo Veľký úsmev), ale inak bazírujem na zatváraní dekla, lebo cez otvorený uniká energia z príbytku.
Doma to robíme už celé veky, vieme to od starých babiek a tie o feng shui ani netušili.

lydusha (bez overenia), Ne, 22. 04. 2012 - 22:51

Sak zavres, splachnes a potom kontroluj Úsmev

Evka1223, Ne, 22. 04. 2012 - 22:54

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ...to ma nenapadlo

dasa.rybarova, So, 21. 04. 2012 - 09:49

ja som dlhodobý nosič okuliarov a mám ich aj v bazéne keď si idem zaplávaťSlnko Slnko dokonca si ich dám aj v noci potme, keď idem na WCVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Nemám ich jedine, keď sa idem potápať a šnorchlovať pri moriMrkám nedostala by som na hlavu potápačské okuliareChichocem sa a pod vodou vidím dobreMrkám neviem prečoSlnko Slnko Slnko

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 10:53

akurat v tychto dnoch mi bolo dopriate vidiet viackrat dalsiu absurditu ktoru sa ani nepokusam pochopit: siakanie soplov prstami na okraje travnikov pri chodnikoch Prekvapenie
Dokonca pan si to doprial na ulici v meste iduc v spolocnosti zeny s kabelkou - to tam nemala ani jednu papierovu vreckovku? Bleeeeeee....to uz mi je milsie psie hovienko v trave, tomu sa mozem vyhnut, je ho lepsie vidno.

adus, Po, 23. 04. 2012 - 11:27

Aj ty Brutus? - preeeeesne toto som videla aj ja ani nie pred hodinou v meste, a poviem ti, mala som čo robiť, lebo po tom weekendovom rozhasenom žalúdku ešte stále nie som tak úplne fit ....

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 23:21

je to vazne moc - nikomu neberiem co robi v sukromi, ale osoplovat verejne priestory je skutocne prilis Smútok

gueva, Po, 23. 04. 2012 - 18:08

mne príde absurdné keď na kúpalisku vidím rodinku "mišelinkov" ako sa napchávajú tým najnedzravejším a najmastnejším, čo je práve v ponuke. A keď vidím obézne dieťa ako sa napcháva obrovským rezniskom, hamburgerom, alebo niečím podobným, tak mi je aj smutno z toho.

lydusha (bez overenia), Po, 23. 04. 2012 - 18:51

Nie všetci môžeme byť krásni a štíhli a ke´d má niekto chuť na rezeň nech si ho dá, poznala som kopec detí, čo boli v detstve obézne a v puberte sa vytiahli a naopak, kopec chudých detí má teraz čo robiť s nadváhou. Niekedy nie je všetko také, ako vidíš z povrchu a hlavne povrchne.

gueva, Po, 23. 04. 2012 - 20:39

nikomu nebránim v rozlete Pohoda ,
dokonca ich ani neodsudzujem, skôr ma to vždy zaujme a popremýšľam o tom. Rovnako absurdné mi príde, keď niekto veľmi štíhly až anorektický sa stravuje spôsobom jedno jablko za deň a stále poukazuje na to akú má pneumatiku, pričom hľadať by sme ju museli s lupou. Atď.
Vždy ma pri tom napadne, ako ľahko si človek vie privodiť napr. zdravotné a iné problémy, alebo ako ľahkovážne pristupuje sám k sebe.

adus, Po, 23. 04. 2012 - 22:51

Ono to ale zrejme bude aj tým, že holt pri vode vyhladne a veru na takých kúpaliskách a podobných miestach zrovna zdravú stravu ani nejak veľmi nepredávajú - tam sa dá stravovať zdravo iba ak si donesieš vlastné a to sa zase začína rozširovať móda zo zahraničia, že si na takéto miesta nič vlastné nesmieš priniesť, aby bufetári mali obrat....

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 22:59

adus,
to je fakt. Parky, klobasa, bagety a šlus.
Kedze ja doma varim a akosi prirodzene zdravo (bez nejakeho nasilia a pravidiel, len to co nam chuti), je pre mna fast food taky obcasny ulet, bagetka potesi, aj ked zasa klobasou a hambacmi sa mi veru nikto nezavdaci...
Kamoska ktora stale drzi diety mi vzdy povie: Ty by si tolko toho mohla zjest!
Nuz mohla, ale nechuti mi to Mrkám

gueva, Ut, 24. 04. 2012 - 01:28

ako hovorím, každému dľa jeho chuti, ja väčšinou na horúčavy na kúpalisku nosím zo sebou niečo ľahšie, ovocie, zeleninu, pečivo a v bufete si dám skôr kávu, alebo niečo chladené na pitie. Predraženú stánkovú stravu našťastie neobľubuje ani môj syn. Ono to ani tak nie je o móde ako o pohodlnosti vliecť niečo zo sebou a vopred si to pripraviť.
Nehovorím, že som super zdravo sa stravujúca osoba jem takmer všetko, ale skrátka čo si tak všímam ľudí na kupku, tak z môjho "pozorovania" sa dá povedať, že skutočne platí jste to co jíte.

Polárka (bez overenia), Po, 23. 04. 2012 - 19:38

Ja som michelin aj fčul Veľký úsmev a na jarmoku ma väčšinou klobása neminie Prekvapenie. Nepomôžem si, tá atmoška, a vôňa klobásy Hambím sa Bozkávam. Aj tak je to len pár krát do roka. rovnako neodolám dobrej zmrzline Vyplazený jazyk Pohoda

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 19:42

michelin???
Aspon neklam! Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 04. 2012 - 10:58

No tak modelka zo mňa nie je Vyplazený jazyk a faldičky mám.

sofhia, Po, 23. 04. 2012 - 19:44

Pre mna su stale absurdne denniky + internetove spravy plne senzacii o plastickych operaciach a inych novinkach serialovych a inych hrdinov a ludia, kt. ich kupuju, citaju a potom sa o nich rozpravaju. ale my sme divni celkovo Veľký úsmev

adus, Po, 23. 04. 2012 - 22:52

Tiež sa často pozastavím, že koho do pekla toto môže zaujímať, ale zjavne zaujíma, inak by sa to nepredávalo a nečítalo ....

Tangy, Po, 23. 04. 2012 - 20:09

Mne sa zda absurdne hodnotit ludi na zaklade toho, co vidime na prvy pohlad. Aj ked musim sa pripojit k linde- to osoplovanie sa mi zda naozaj nechutne.

sofhia, Po, 23. 04. 2012 - 20:21

Tangy, ano suhlas...ale budme uprimne: napriek tomu sa tomu nikto z nas niekedy nevyhne Úsmev

adus, Po, 23. 04. 2012 - 22:55

Lenže veľmi veľa ľudí presne toto robí, poznám zopár takých: ..."pozri na ňu/neho, to mi nehovor, že nemôže niečo so sebou robiť a trochu schudnúť"... alebo ..."ako je dohabaný/á, nemá doma zrkadlo"... na človeka, čo len tak ide okolo, nevidel/a ho nikdy predtým a ani ho už nikdy neuvidí ....

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 23:07

uz som to tu kdesi kedysi pisala ze vidim rozdiel povedat: Jemine, pani si mohla naozaj nieco vkusnejsie odiet, z tamtoho je visi brucho a nie je to pekny pohlad - pre mna je toto konstatovanie esteticky zalozeneho cloveka (a povedat to len medzi 4 ocami niekomu kto je so mnou, nie na cele kolo).
Na druhej strane povedat: Ta stara krava je otrasna, to co si dala, crevisko jej visi z toho, na grcanie, urcite je na hlavu - to uz je povedane s despektom, uz to hodnoti osobnost cloveka, je to primitivne povedane.
Sediac na terasach na kave toho clovek vidi naozaj hojne z kazdeho sudka. Niekedy sa naozaj uprimne pobavim na kreaciach Veľký úsmev Nehodnotim, nesudim, len to proste vyvola usmev na tvari Úsmev

Na ludi, ktorych poznam alebo mam s nimi blizky vztah mam akysi vstavany filter: vsimnem si len nieco pekne alebo nove. Neviem, ci pribrali, ci schudli, ci maju umyte vlasy, proste tam uz toto neregistrujem, lebo tam sa uz nepozeram ocami, ale Zlomené srdce

gueva, Ut, 24. 04. 2012 - 01:33

Áno Áno presne si to opísala.

Ariesa, Ut, 24. 04. 2012 - 10:41

kebyze tam nedodas "esteticky zalozeneho cloveka" a bol by to jediny tvoj prispevok s "pneumatikami, stihlostou a vkusom", tak by ma to nevyvrtkovalo. Ja si dovolim o sebe povedat, ze som esteticky zalozeny clovek, s kvalitnymi kulturnymi zakladmi a neodvazila by som sa takto ohodnotit ani niekoho mojej postavy (kedysi jedna Ariesa, teraz dve Veľký úsmev Vyplazený jazyk ) hoci by si obliekol i biele satenove obtiahnute gate. Asi mal chut, dovod.

Neviem, co tak zrusit korpulentnym vstup na plavaren v plavkach, ci na cvicenie v obtiahnutom tielku? Som JEDINA u nas na joge, co nemam "170cm a 55 kil". Kebyze sa mam zaoberat napriklad tym, ze sa to chalanom, babam, cvicitelovi nepaci, ze sa tam chodim "pretrcat", asi by som nikam nesla a sedela doma na gauci. Kedysi som mala vic guraze, nosit to, co sa mi paci a nie to, co "by mi linda neofrflala". Odvtedy som aj pribrala, aj sa vratila do malomesta, kde sa snazim volit kompromisy(Chcelo by to u mna viac odvahy a slobody, a som fakt nemozna v obliekani sa "vkusne" ci vhodne). A neuvazovala som nad oblecenim inych ani ked som bola stihla, nerobim to ani teraz. A mozno za to vdacim prave 16 rokom vytvarneho vzdelania a estetickemu citeniu.

linda999, Ut, 24. 04. 2012 - 11:03

nuz Ariesa,

kazdy tu mame "to svoje" k comu sa zvykneme vyjadrit. Myslim, ze aj Adus velakrat uz pisala o svojich pozorovaniach okolia.
Ano, ja mam vkus a preto sa mi niektore kreacie nepacia. To neznamena ze niekoho odsudzujem ako osobu.
Na druhej strane, ista znama (mlada tucna baba) sa nikdy nezabudne vyjadrit k mojej stihlej vysokej postave. Vyuzije akukolvek narazku z rozhovoru aby sa udivila "cooo? Ty si bola kedysi este chudsia? To sa aj daaaa????" a vytriesta oci ako keby ma videla prvy raz.
Ja sa k nej spravam maximalne slusne, nikdy jej nepoviem nic o jej tucnote, nerozoberam s nikym jej postavu, jej komplexy.

Niekto by ti tu mozno napisal, ze ked ta moje postrehy vyvrtkuju, ako pises, tak to nieco zrkadli.
Ja ti napisem len ze mas pravo na svoj nazor a na vnimanie svojej postavy po svojom a plne pravo sa obliect ako uznas za vhodne.

Nechapem, preco by si chcela zakazovat korpulentnym vstup na plavaren v plavkach, ci na cvicenie v obtiahnutom tielku??? To si akoze pochopila z mojho prispevku? Vies co, naozaj si vsimam, ze tucnejsi si myslia ze stihli sa citia byt nieco viac, ked maju relativne dobru postavu. Neviem, ja som stihla a ja to tak nemam, mne je to samozrejme. Ale pripada mi to, ze sudia podla seba - keby schudli, zrazu by sa citili krasni, sexy?
Vidno to obcas aj na NM, ked niekto schudne, vsetci sa idu roztrhat od komplimentov, to uz je akoze lepsi clovek teraz Prekvapenie a z tych kilometrov clankov o dietach mi je uprimne smutno.

Ariesa, Ut, 24. 04. 2012 - 11:27

to, ako moj clanok vypoveda o mne, o neodvahe v obliekani a to, ze sa ma moze dotknut poznamka, ze pre niekoho moze byt ludske telo nechutne (na co sa ja stale pozeram ako na "stvorene ne Bozi obraz") ... O zrkadlach vsetci vieme a (podla seba) si myslim, ze ich vacsina z nas berie do uvahy pri pisani a vyjadreni sa k comukolvek. Tato tema v teme zacala inde a mozno aj u niekoho ineho. Proste miesto pozorovanie - prisli sa vyslnit, zaplavat si, pohybat sa ... tu citamPrekvapenie , ze je dolezitejsie to, ze si kupuju rezen vo fast foode, maju oblecene obtiahnute veci. Ale my predsa nesudime. S chudymi problem nemam, az je divne, ze moji naj kamarati su extremne stihli. A podnikame spolu Vsetko od pohybu a hier, az po pivo a gulas. A nenaberaju mi vacsiu misku, lebo som vacsia, ani mensiu misku, nech sa neprezieram Mrkám .

Ok, vypratavam priestor, urceny pre absurdity, od temy v teme.

linda999, Ut, 24. 04. 2012 - 11:27

"S chudymi problem nemam,"

vyborne pre pokoj duse Úsmev

gueva, Ut, 24. 04. 2012 - 16:04

ariesa, vidím, že sa ťa teda silno dotýkajú uvedené príspevky. Úsmev
Ja sa teda vyjadrím k tomu rezňu, keď už som s tým teda ja prišla. Že sa niekto napcháva rezňom na kupku mi je šum a fuk. Opísala som obrazový vnem, ktorý často vídam. Že niekto svojmu obéznemu dieťaťu (schválne nepíšem dieťaťu pri tele, lebo myslím obézne)vtisne klobásu do ruky, za tým hranolky a zavŕši to trojkopčekovou zmrzlinou s kofolou je tiež len jeho vec. Má na to právo. Nikde z vyššie uvedeného nevyplýva, že posudzujem či si tento gurmánsky zážitok môže alebo nemôže dopriať. Nikde nepíšem že tuční sú fuj a majú sa doma zabarikádovať a v lete nevychádzať, alebo majú mať prísny zákaz ísť cvičiť, či plávať. Stačí čítať príspevky dokonca a uvidíš, že za rovnakú absurditu považujem aj vychrtlinu stále držiacu diétu a nad týmito obrázkami zo života sa zamýšľam z dôvodu ľahkovážneho prístupu ľudí k svojmu zdraviu a hlavne k zdraviu svojich detí. Ale aj to jeho právo každého človeka, ktoré ja nikomu neberiem. Osobnosť človeka som tu nehodnotila ani z oblúka. Takže čítaj milá Ariesa.

margesimpson, Ut, 24. 04. 2012 - 16:49

a tu sa priklonim k tebe. Ja povazujem akykolvek extrem v tomto smere za absurdny. A pozastavim sa nad tym, nehanbim sa za to. Kedysi sme mali take krasne dievcata, postavicky ako lusk, vybehane po vonku. A teraz nechapem, vidim na kupalisku 12-15 rocne baby a drviva vacsina z nich ma faldy a pcha sa hovadinami.

sofhia, Ut, 24. 04. 2012 - 17:04

Mne vyslovene kole oci ked vidim stihlu maminku pit dietnu colu a jej tucnucke dietatko sa napchava hamburgermi a hranolkami, zapija ich koktailmi.

kefara, Ut, 24. 04. 2012 - 16:45

mať vkus je super Áno
mať nadhľad je úžasné Áno Áno

a mať vkus i nadhľad je úúúplne úúúžasné Áno Áno Áno Mrkám

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 04. 2012 - 19:46

Linda, suhlasim s tym co pises a "Niekto by ti tu mozno napisal, ze ked ta moje postrehy vyvrtkuju, ako pises, tak to nieco zrkadli." by som napisala ja keby si ma v podstate nepredbehla...
To co pises, ze niekto tu na NM schudne a hned ju chvalime je normalna "moralna podpora" no ja osobne chvalim iba niektore vynimky, napriklad evinu, ktorej tato zmena skutocne neuveritelne sekne i ked jej hodnotu Cloveka s velkkym C to nedviha, to ma ona skratka v sebeÚsmev

linda999, Ut, 24. 04. 2012 - 21:33

"ktorej tato zmena skutocne neuveritelne sekne i ked jej hodnotu Cloveka s velkkym C to nedviha, to ma ona skratka v sebe"

ved toto, mne je jedno, ci ma ktosi sto kil alebo dvadsat, prilis sa dava doraz na stihlost, ale sama osebe tato nie je zarukou stastia.
Evka vyzera vyborne aj nazivo, aj ked ja som ju predtym s vyssou vahou nepoznala Úsmev

dulka, Ut, 24. 04. 2012 - 12:10

Ariesa Áno Tlieskam
Ja som štíhla a napriek tomu si napamätám, že by niektorá z plnoštíhlych kamarátok mala problém s mojou postavou. Tak, ako ja nemám problém s postavami mojich kamarátok. Mne sa páči na jednej mojej plnoštíhlejšej kámoške aj to, že si jednoducho dá elasťáky, či mini, keď má chuť sa takto obliecť. A vie to nosiť, pristane jej to a ke to kočka Mrkám

dasa.rybarova, St, 25. 04. 2012 - 08:01

Je to otrepaná veta... že človeka by sme mali súdiť nie podľa zovňajšku, ale podľa jeho vnútraZlomené srdce ale je to pravda....Proste, ja skôr obdivujem ľudí, čo sa vedia "nosiť" nech vyzerajú ako vyzerajú. Ale v tom dobrom slova zmysle.... proste, vedia sa predať takí akí súÁno Áno Áno Mne pripadá skôr absurdné, keď o nejakej heeeeeerečke napíšu, že pribrala - fuj a keď zhodí 3 kg, tak napíšu, že je vychrtlá - zase fuj ???? A vôbec, príroda nemá šablónu. Bola by tu nuda...

mnnaaauuu, Po, 23. 04. 2012 - 21:00

Vyplazený jazyk čo sa mne dnes stalo, totálne absurdné, bolo, ked som pozrela von oknom a na našom dvore bol susedov pes a "páril" sa s našim psom. Keby bol aspon jeden z nich fena, je to OK, lenže oni sú obaja PSIVyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
Absurdné sa mi zdá napr. na kamoške, že stále drží nejakú diétu, len rozmýšla, čo bude jesť a čo môže jesť, a aj tak "bez výsledkov" :D
Absurdné mi pripadá aj nosiť dáždnik, ked sneží, alebo ked svieti horúce slnko :D vždy si idem na tom oči vyočiť a nechápem Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
Absurný sa mi zdá aj sused, ktorý svoje auto leští každé jedno sobotné doobedie Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
Absurdné mi príde aj obúvanie ponožiek naopak, aby sa niekomu nestalo z očí Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Po, 23. 04. 2012 - 21:10

"Absurdné mi pripadá aj nosiť dáždnik, ked sneží, alebo ked svieti horúce slnko :D vždy si idem na tom oči vyočiť a nechápem"
Sneh je "voda" a kto nechce byt mokry, ma dazdnik a slnko- ludia su na slnko mnhokrat alergicky alebo sa proste iba chrania pred upalom, co je pri dnesnej intenzite slnecneho ziarenia tiez celkom normalne. Na tomto nevidim faaakt nic cudne.

adus, Po, 23. 04. 2012 - 22:59

Ale zvláštne to vyzerá v každom prípade, možno ja by som to nenazvala absurdným, ale určite aj ja sa otočím za niekým, kto uprostred páliacich slnečných lúčov pochoduje s dáždnikom. Tu by som teda zdôrazila ten pojem "dáždnik", aj keď uznávam, že to môže byť diskutabilné, ale jednoducho, hoci to čo je dáždnikom môže síce rovnako dobre poskytovať aj ochranu pred slnkom, napriek tomu, ak máme aj pomenovanie slnečník, tak by som si na ochranu pred slnkom predstavovala skôr niečo v štýle slečiniek z minulých storočí ...

linda999, Po, 23. 04. 2012 - 23:09

nuz a ja sa teraz pytam - su dostat slnecniky??? Mrkám

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 04. 2012 - 07:00

Nie su. Okrem plazovych. Nam kedysi z Ciny priniesla teta take akoby papierove slnecniky, tam s tym pobehuje (pobehoval) kazdy druhy clovek Úsmev Alebo mali na hlavach minimalne tie ryzove klobuky.

adus, Ut, 24. 04. 2012 - 11:04

lydush, ved toto, ja si zo svojho destva pamatam, vtedy sa v hrckarstvach bezne predavali papierove slnecniky a este aj take papierove klobuciky presne v style tych azijskych ryzovych, akurat, ze boli z takeho pevnejsieho kartonu ....
Prechodila som v tom cele leta, ako susnaci v pionierskych taboroch sme to pri prichode (klobuky, nie slnecniky) fasovali a pocas celeho pobytu povinne nosili, nikto neriskoval, ze tam chytime nejaky upal, siltovky este neboli v mode, tak sme mali toto
spominam na to s laskou a nostalgiou - aj tie papierove slnecnicky boli krasne, pestre, po okrajoch mali take "strapce", no fakt som si pod nim pripadala ako mala princezna ....

linda999, Ut, 24. 04. 2012 - 11:07

mne vadi slnko praziace na hlavu, aj v meste, tiez som zaviedla klobuk.
Ale veru slnecniky by sa mohli vratit do mody, daju sa nastavovat proti slnku podla potreby ked clovek ma jednu volnu ruku na prechadzke Úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 04. 2012 - 11:19

Klobuky su aj moja srdcovka, prave vcera som ulovila jeden biely "slameny" Úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 04. 2012 - 19:50

nazorna ukazka Úsmev

adus, Ut, 24. 04. 2012 - 11:01

jasne ze nie su... a je to skoda - vid komentar nizsie k lydushinej poznamke

magic, Po, 23. 04. 2012 - 21:10

som chora, bolia ma oci, hlava a cely clovek - tak ma len napada, ze absurdne je, ked vieme skoro uz prve posledne o znecistovani zeme a najpravdepodobnejsich nasledkoch a beztak je na svete dost ludi, ktorym je to u prdele.

Evka1223, Po, 23. 04. 2012 - 21:25

Lebo mnohí ABSURDNE spia na vavrínoch svojej ABSURDNEJ moci...bohužiaľ.Smútok

adus, Po, 23. 04. 2012 - 23:00

vieš ako - lebo: po nás potopa ....

dulka, Ut, 24. 04. 2012 - 12:13

Mne pripadá absurdné napr. aj to, keď sa niekto "hrdí" ako žije bez televízora a nepozerá "somariny" a na druhej strane je každý deň na internete Chichocem sa a číta si aj to, čo ľudia napíšu o tom, čo videli v TV Chichocem sa

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama