reklama

...posledné slovo...

- , 14. 11. 2008 - 00:10

reklama

neumieram, nebojteeeeeÚsmev
Ani neodchádzam zo stránky, netešte saVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Dlho som rozmýšľala- napísať, nenapísať...noo, tak dlho až nie, meriam iba raz, potom prekontrolujem pohľadom a keď odhad sedí, režemChichocem sa
Baby sa chceli seriózne zamýšľať nad otázkou, dokedy majetok slúži nám a kedy my slúžime svojmu mamonu...
Mám 21 rokov, nikdy som nemala značkovú vec /teda okrem nejakého šmejdu od našich susedov, ktorý bol lacenjší ako nejaký číňan/, nikdy som nebola u kozmetičky, nemám gélové nechty, nemám vlastné auto a už asi posledné 2 roky si nakupujem handry najmä second hand. Nehanbím sa za to, mám zopár kvalitných kúskov, ktoré nezrujnovali moju domácnosť. Za 6 rokov života s mojou polovičkou som nikdy nebola na dovolenke, nanajvýš pod stan alebo ako správny tramp do nejakej sympatickej malej chatky. Dokonca ani na svadobnej ceste, veď všetky naše úspory išli na svadobné pohostenie. A to málo čo sme dostali ako svadobný dar sme investovali do našeho bytíku. Má tri izby ale rozmerovo menej, ako väčší jednoizbový. Že nemáme balkón sme sa zmierili, tešíme sa, že nemáme na krku uviazaný nesplatiteľný úver a máme krásne farebné miesto, kde hlávku môžeme zložiť. Veď sme sa na ňom aj nadreli, fungovali sme pol roka ako roboty, radi, že vedľa seba môžeme aspoň spať tie štyri hodinky. Drahý sa naučil robiť robotu o ktorej doteraz ani netušil, že existuje. Hrdina, neplatili sme jediného majstra, ale teraz to vyzerá, že musíme prerábať plynové trubkyVyplazený jazyk . Okrem bežných denných výdavkov si nedovolíme príliš rozhadzovať, drahý má troje rifle, dvoje staršie ako rok, možno až dvaPrekvapenie a je to na nich aj dosť poznať- vydratými dierami, cez ktoré sa prepchá aj celá dlaň. Ale vraj nevadí, aspoň sa mu vetrajú ...Chichocem sa Ja, síce by sa už zišla, nikdy som si nekúpila podprsenku drahšiu ako bežný nákup v potravinách. Gravitácia pôsobí, a tak vydrží minimálne, kým nevídu obe kostice.
Mám telefón na kredit, manžel má paušál. A služobný telefón, šéfovi sa asi nepozdávalo volať mu 24 hodín denne na súkromný. Ale keď na služobný, asi je to o inom, veď si zarobí. Máme autíčko, kúpené ojazdené, 3 rokmi nášho používania ojazdené čoraz viac. Momentálne ide na pekné slovo, odišla nám riadiaca jednotka a kým to zistili, vymenil nám zručný pán mechanik polku motora. Samozrejme, za naše úspory. Keď zistil, že ich viac nemáme, auto zmontoval dokopy a porúčal sa. V autorizovanom servise by sa to snáď nestalo, ale keby do neho máme chodiť s bežnými motoristickými starosťami, nemali by sme na jedlo. Hoci v konečnom dôsledku nám to bolo na škodu.
Tento rok sme boli týždeň v Tatrách, samozrejme nie v hoteli, ale na súkromnej chate. Ako som tak šlapala s /požičanými/ krosnami s Nicol hore na vodopády nad skokanským mostíkom, uvažovala som, koľko rokov majú tie tenisky. Ešte som chodila na základnú školu, kupovala som ich u číňana nad bankou. A v šialenstve únavy a bolesti som sa zaprisahala, že aj keď túto trasu prežijú, zaslúžia si už teniskové nebo. Poslúžili dobre. Ešteže svalovica opadla a s ňou aj prázdne sľuby, nemala by som v čom chodiťChichocem sa
Nabudúci rok sme rozhodli ísť na prvú spoločnú dovolenku. Raz budú obskakovať nás oboch, nie ja jehoVyplazený jazyk Veľký úsmev A spojíme príjemné s užitočným- oddýchneme si a oblečieme sa za pár "drobných". Aj keby sa nám dovtedy nepodarilo opraviť auto a pol roka by sme mali....žrať iba suché kôrky. Nicol a mne by to aj vyhovovalo, len neviem, či by ten môj mäsožravec dovolenky dožilChichocem sa Denne pracuje od 9 do 12 hodín, šesť dní v týždni. Okrem toho má dvoch rodičov, ktorí si nárokujú na jeho pomoc a jednu manželku, ktorá si nárokuje na neho. Prerastá nám to cez hlavu, ležíme vedľa seba v posteli a riešime jeho "služobné" problémy. Je to mladý schopný chalan a bohužiaľ, okolo seba má zopár starých neschopných ľudí, ktorí ho nemienia akceptovať a rešpektovať. A už vôbec nie mu jeho ťažkú prácu uľahčiť alebo pomôcť mu. Občas leží celkom zničený vedľa mňa a hovorí, že nevládze. A ja mu šepkám do uška, nech odíde, nájdeme lepšiu prácu, možno finančne menej ohodnotenú, ale ...milujem toho chlapa, chcem s ním stráviť život a raz, bohatí iba striebrom vo vlasoch spomínať na životné skúsenosti. Každý deň sa ho opýtam, ako bolo v práci a čakám odpoveď, že dal na moje prosby. Ale on je tímový hráč, nenechá ľudí v štichu a vie, že keby odišiel on, nikto by už nestál na strane zamestnancov. A tak po týždni odpovedí "dnes dobre" príde deň, keď vidím, že je to na zaplakanie a viem, že lepšie bude nepýtať sa.
Milujem toho muža, najradšej by som mu darovala aj modré z neba a viem, že aj on si váži mňa. Neraz mi to hovorí.
Včera prišiel s tým, že by chcel motorku, vraj po nej túžil celý život, len sa vždy našiel niekto, kto mu ju zakazoval. Šetri si, sú to iba peniaze a pre mňa je najpodstatnejšie tvoje šťastie. V tých Tatrách si chcel skočiť bungee jumping z vysokého skokanského mostíku. A chcel, aby som tam bola s ním. Prekonala som svoj príííííííííšerný strach z výšok a vyliezla "malý". Ďalej som nemohla, dole som liezla po štyroch. Plakala a smiala sa zároveň. A on so mnou, vraj tento rok polovicu, na budúci obe. A vraj ako staručký budeme spomínať, ako sme sa obaja prekonali a pevne zvierať v dlani staručkú dlaň toho druhého, hľadieť si do očí a myslieť na to, aké bolo krásne mať na ceste životom takého skvelého parťáka, ktorý nám po snoch nestúpal, ale ich pomáhal plniť...
MILUJEM TOHO CHLAPA a dýchala by som za neho. Či budeme sedieť v objatí na zámku alebo pod mostomZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce


reklama


reklama

eva m, Pi, 14. 11. 2008 - 00:21

Akira,
dievca zlate, ved ty si stastna! NEMUSIS nikomu, naozaj nikomu nic vysvetlovat, ani sa obhajovat, si mladucka, ale tvoje reakcie su krasne, hodne zrelej zeny. Strasne ma mrzi, ze si bola za posledne dni vystavena utokom niekoho, kto ta nepozna a dovoli si hodnotit. Uz ma to teda poriadne stve, tato stranka, plna skvelych zien, sa stava tercom nejakych dusevnych hackerov. Mne to castokrat ani nestalo za to reagovat, ale uz mam toho akurat tak dost. Kvoli par neokrochanym ludom su skvele, ale zranitelne dievcata nestastne a trhaju sa krasne vazby.
Akira, ja mam vsetko, o com si pisala, ze to nemas. K tomu aj uzasneho manzela. Mam vsak aj smutne zivotne skusenosti, ktore by som za tie pozitky vymenila. Tes sa zo svojho stastia, caka vas v zivote este vela pekneho, s majetkom, alebo bez neho. Podstata je v tom, co citite, ale ved to ty vies.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Eva Slnko

-, Pi, 14. 11. 2008 - 00:52

ďakujemZlomené srdce Zlomené srdce .
Nejde o to, že by som cítila, že niečo musím vysvetľovať pre niekoho iného. Ide o veci, ktoré ešte jednoducho musím povedaťChichocem sa Toť moja paličatá hlava s ktorou by sa občas kamene dali rozbíjaťChichocem sa
Hoci je pravda, neprekonateľne ma mrzí predošlý zvrat, Lydushka aj Polárka rezignovali na NM kvôli mne a to vôbec nie je správne.
Idem zjednávať, snáď sa ešte nevymazali z databázy NM a nezruišili svoje mailyÚsmev Úsmev
Kvietok Kvietok Kvietok

elin, Pi, 14. 11. 2008 - 02:05

... mozno som jedina absolutne nechapava, ale fakt netusim o co tu vlastne bezi...

... teda nie ze by som inokedy vzdy vedela, ale toto je akosi stale mimo moje obzory... uz som aj zacala niekolkokrat pisat mail, ale predpokladam, ze mas pisaciek v tomto case az az, tak nechcem zatazovat...

... no nic,bud mi nie je sudene rozumiet tomu, alebo casom hadam...

-, Pi, 14. 11. 2008 - 02:11

Vieš čo, Elinka, ani ja tomu tentoraz vôbec nerozumiem. Je jedna hodina, vypisujem maily na všetky strany, snažím sa utíšiť vody, ktoré som s najväčšou pravdepodobnosťou rozbúrila ja. A keďže nerozumiem tomu, že ako, snažila som sa týmto blogom vysvetliť, že nechcem byť mamonár a nepáči sa mi myšlienka, že si myslíte, že somSmútok Ja dúfam, že nieSmútok
/na istotu viem, že sa to odohralo v tom nešťastnom blogu o tom hlúpom kupóneSmútok , hľadaj pravdu tam, a ak nájdeš, prosím, daj mi vedieťKvietok Kvietok Kvietok

Kamila, Pi, 14. 11. 2008 - 10:43

Tu je moj nazor, preco "zhodou nestastnych nahod sa stretli v jednej chvili dve skupiny, jedna mensia akutne riesaca problem maminy s malym dietatom bez strechy nad hlavou a s minimalnym prijmom a druha strana, taka "obycajna" ludska, ktore chce urobit radost najblizsiemu, tak ako je to v jej silach." a velka skoda, ze sa na to nabalilo velmi vela emocii.

eifelovka, Pi, 14. 11. 2008 - 11:00

Kami suhlasim, ale sme dospele a mali by sme si uvedomit, ze tiez nikto neprestane zit svoj zivot len preto, ze v tom okamihu niekto riesi ine problemy.. a pritom stacilo tak malo.. napriklad "jeeeej to je super.. a pod stromcek mozes poslat vecicky co su malej uz male pre novopecenu maminku"

Zuzana, Pi, 14. 11. 2008 - 11:09

Suhlasim, suhlasim , suhlasim...Nieco podobne som myslela v mojom malom prispevku a naozaj, sme tu pre seba a nezabudajme, ze sme ludia rozni a mozeme si jednoducho poradit a pomoct ...a na to je tato stranka...aspon ja si myslim.
ZuzanaMrkám

jan, So, 15. 11. 2008 - 16:55

akira sme na rovnakej vekovej urovni..potrebujes nejako pomoct??nejake veci na oblecenie a tak??odkial si??Kvietok Slnko

-, So, 15. 11. 2008 - 17:24

ahojky!
V prvom rade ďakujem za ponuku pomociÚsmev
Ale odmietam ju, myslím, že aj napriek občasnému prievanu v peňaženke alebo chladničkeChichocem sa , žijeme "nadštandard"- máme vlastné bývanie a táááááákÚsmev Ale je tu veľa ľudí, korým by sa taká pomoc zišlaZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Som z Hlohovca /aby som ti odpovedala na celú otázkuÚsmev /
MiškaKvietok

magic, Pi, 14. 11. 2008 - 00:35

toto daj precitat tvojmu manzelovi az bude na teba niekedy nastvany. hned bude po burke... budes mu musiet na nohu zavesit zavazie, aby ti doma nelietal pod plafonom. Zlomené srdce

-, Pi, 14. 11. 2008 - 00:56

hehe, ja mu to hovorím stáááááleÚsmev
Bohužiaľ, keď sa na mňa hnevá, tieto veci nezaberajúVyplazený jazyk Musí vychladnúť a ak je vina na mojej strane, nechá sa odprosiťChichocem sa (cháp musí počuť ako ju vyriešim a vykonať svoj "ocinkovský" rozhovor) A keď je to jeho zodpovednosť, ospravedlní sa on a povie mi čosi štýlom toho môjho úvoduChichocem sa Mne sa roztopia ľady a kráčame ďalej svojim snomÚsmev Úsmev
Kvietok Kvietok Kvietok

kačena77, Pi, 14. 11. 2008 - 08:10

Akira,obdivujem ťa ako to zvládaš psychicky.Sme na tom približne rovnako,s tým rozdielom,že máme dve detičky a jednoizbový byt v ktorom sme štyria,ale nevadí,hlavne že sme zdravý a máme strechu nad hlavou,ale niekedy už nevládzeme,hlavne psychicky a vtedy mi stačí si prečítať tvoje príspevky a hneď mám viac optimizmu.Úsmev

vyvyka, Pi, 14. 11. 2008 - 08:56

Akira,odpusti ma,ale nerozumiem tomu,pre koho si to vlastne písala,chcela si seba očistiť?Pozri,anpísala som Ti to do mailu,napíšem to aj sem.Chcela si ten kupón no a čo je na tom,nemáš sa za čo hanbiť,tak si ten kupón vezmi,sprav konečne tomu manželovi radosť,veľa ľudí Ťa tu pozná,vie aká si,číta tvoj príbeh s Nicol a nerozpytvávajme tu dookola veci,ktoré už boli raz a dlho vysvetľované.My sa budeme tešiť s vami,ak manžel bude mať mobil a je to.napíš o Nicol,ako sa jej darí a čo m nové.Ale nechajme kauzu "materiálno a mobil" na pokoji,o.k.?

svetlana (bez overenia), Pi, 14. 11. 2008 - 09:18

vvyvyaka presne - ja proste stale musim len opakovat - vsetky ste snad dospele zeny, co konaju po zvazeni. co mate co komu vysvetlovat dovody svoho spravania sa. teda vysvtelovat ako vysvetlovat .... TO OSPRAVEDLNOVANIE sa a URAZANIE sa nechapem ...

Ani to, co sa stalo s Lydushou a Polarkou - mozno som necitala vsetko, ale citala som zopar (a mozno iba jeden to bol uz neviem presne) ostrejsich komentarov v blogu, kt. uz nie je na tomto svete. A COOOOO??????
Viete baby, ono teoria zrkadla je dvojsecna zbrat Mlčím

filipka, Pi, 14. 11. 2008 - 13:08

Čo je na teorii zrkadla take dvojsečné? Ak si myslím, že to iba ja ukazujem druhým zrkadlo?

svetlana (bez overenia), Pi, 14. 11. 2008 - 13:53

Filipka tvoj komentar som myslela - mne to prislo trefne a nebolo sa nad cim urazat, max. tak zamysliet.
slovo dvojsecne som myslela, ved vies ako ... mne sa tu nechce rozoberat Polarku, pomoc ...... Chichocem sa Bude si to musiet zrovnat v hlave sama Mlčím

Mne sa ale vidi, ze problem vznikol, lebo tu nejaky ludia nemaju vyrieseny svoj vztah k peniazom. Nie som ziaden psycholog, tipla by som si, ze ani Akira nie. Najtriezvesjsie to podla mna berie Eifi - asi preto jej v tomto tak dobre rozumiem, lebo su nase "zivotne pozicie" tak trochu podobne.

Chobotnička, Pi, 14. 11. 2008 - 10:01

Akira, tak krásne napísaný príbeh života som už dávno nečítala. A plačem ako blbá, tak to bolo pre mňa dojímavé. Si v porovnaní so mnou mladučká, ale v tvojom veku tak krásne písať o manželstve a živote v ňom , to je úžasné. A dala si mi aj návod na bohatstvo. Veď my už sme mohli byť takí bohatí, ale ten môj somárChichocem sa si farbí hlavu. Ja už ju mám postriebrenú a polovička to zakrýva farbou. Ešte sa asi chce páčiť mladšej kategórii. Takže v podstate si ma na dnes celkom naladila na krásny pocit, že bohatstvo duše je niekedy viac a nekúpiš si ho za žiadne peniaze. My síce máme trojizbový byt pridelený ešte za socializmu. Ale v tom ostatnom sme si dosť podobné. Mám už 42, ale v živote som nemala značkové ani drahé oblečenie, ani žiaden luxus, ale mám krásne manželstvo, dve zdravé deti a vynikajúceho manžela, ktorému by som tiež rada dopriala krásny nový mobil, aby už tú starú šunku vymenil. A preto sa teším s tebou, že ti ten kupón myslím od Ajky (dúfam,že sa nemýlim )došiel a sprav mu tú radosť. A viem, že ty budeš mať väčšiu radosť ako on, že si to dokázala a splnila mu jedno malé prianie. Prajem veľa lásky Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

marik, Pi, 14. 11. 2008 - 11:58

Akira napísala si to krásne.A už to nechaj tak,s tými nematerialistkami.Fakt nechápem,ako sa môže pre niečo také obyčajné,ako jeden kupon na mobil,rozprúdiť taká vlná kritiky.dúfam,že sa to tu už upokojí.Smútok

-, Pi, 14. 11. 2008 - 12:58

ja som tento blog písala ešte pred naty a jej poďakovaním. Nemal byť ani tak o darčekoch, materiálne ako skôr o bežnom živote a láske. Ani to nie je vysvetľovanie pre niekoho- je to iba sled mojich myšlienok, neurčených nikomu inému ako sebe. Zdali sa mi krásne nadnesené a popritom také jasné, preto som ich hodila sem. Vôbec nie pre ľutovanie samej seba alebo vysvetľovanie, skôr ako úvaha na vašu výzvu na tému peniaze a prečo si myslíme, že "peniaze môžu aj nebyť o materiálne"Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

elca, Pi, 14. 11. 2008 - 14:56

milá akira, napísala si to veľmi pekne - želám Vám aj s rodinkou veľa šťastia. Nikto nemá právo Ťa nejako hodnotiť, nikto Tvoj život nežije a nech si každý zametá pred vlastným prahom - dokonalá tu nie sme veru ani jedna, ale to je ľudské. Ja myslím, že časom aj toto nedorozumenie vybledne...

zuzu19, Pi, 14. 11. 2008 - 15:29

akira velmi pekne chcela by som tvoj zivot a tvojho manzela ja len snivam stale ze sa stane nieco pekne a budem moct povedat ze zivot stoji za to zit!Ja ti prajem aby vam to vydrzalo az do smrti,z celeho srdcaZlomené srdce Plačem

klodik, Pi, 14. 11. 2008 - 22:45

Peniaze sú naša každodenná potreba a ak to niekto odmieta nepochopil život...Mať srdiečko na dlani je tiež každodenná potreba a kto to odmieta nepochopil život...pohladiť svoje dieťa je každodenná potreba a kto to odmieta nepochopil život...Život je predsa o hľadaní rovnováhy a o neustálom balansovaní s jazýčkami váh aby bol život vyrovnaný...Mať koruniek tak akurát, mať sa ku komu pritúliť tak, mať koho pohladiť, mať komu povedať:ľúbim ťa...Môcť počuť:ľúbim ťa, cítiť pohladenie, mať občas korunku navyše a môcť sa s ňou len tak podeliť...Vždy je to podľa mňa o tom ako sa nám podarí tie jazýčky na váhe držať v rovnováhe...Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Slnko Slnko Slnko Aj ten najváčší pracháč sem tam túži po láske,aj ten kto nekonečne miluje potrebuje korunky...

hami, Pi, 14. 11. 2008 - 23:09

Akira presne viem o com pises a ako to prezivas.Ja som sa tiez vydavala mlada v 18 a do pol roka sme boli traja,byvanie mame sice aj pozicku lebo inak to neslo,ale vsetko vsetucko vsetko sme si zadovazili vlastnymi rukami.Dnes mame domcek a mne nic nechyba ku stastiuSlnko Manzel mal motorku,bol to jeho sen,ale koli peniazkom ju predal a ked kupec na nej odchadzal tak som plakala Plačem a on sa mi smial vraj co riesim to je IBA motorka.Je tomu uz 10 rokov ale vzdy,ked nas predbiehaju motorky na ceste tak ani nedycha.Uz davno nie sme mladomanzelia, svadobnu cestu sme neriesili bo nebolo kedy,more sme tiez este nevideli,ale nevadi,lebo on mi povieNEBOJ ESTE MAME TOLKO CASUSlnko

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 13:37

Teraz mi vysvetli Akira o co ti ide????? Ak nemas pocit, ze robis nieco zle naco potrebujes vysvetlovat, obhajovat sa? Naco si potrebujes nahanat pochlebovacov a naco si nahanas pocit aka si uzasna??? Ak sa taka citis, tak sa taka cit a ak mas pochybnosti, vtedy maj potrebu, aby ti to hovorili druhi.
Tvoj manzel si to o tebe mysli?? Skvele!!! Tak naco potrebujes, aby ti to hovorili aj zeny tu???? Si krasna? Podla manzela ano, ide ti o to aby ti to povedal kazdy????
Kazdy si zijeme svoj zivot a ked sme stastni tak nepotebujeme schvalenie od niekoho druheho, ze koname dobre.
Naco su ti vysvetlovacky? Naco sukromna posta na vsetky strany???
Zi si maj si svoje radosti a trebars sa aj nimi chval ak mas tu potrebu. Su ludia co sa budu tesit s tebou, su ludia koho to nezaujima - tak nebudu citat.
Neslo o Polarku ani o druhu zienku,priznaj si to. Islo len o tvoj vnutorny pocit, ze robis dobre, lebo si si sama neni ista, ci robis dobre.
Mozes si napisat sto blogov, ak mas pocit ze sa neustale musis obhajovat, napis si ich kolko chces, je to znak tvojej pochybnosti, nie niekoho ineho.
Polarka ti vadila len preto, lebo si dovolila naznacit tvoje zjavne nevyrovnanosti. Nasla ich a tebe sa to nepacilo. Proste nekvakala s davom. Nezaradila sa do tvojho funklubu, ktory ku svojmu zivotu narcistky (to si sa vyjadrila sama, ze si) potrebujes.
Pre mna je Polarka omnoho vacsi bojovnik ako ty. Nie preto ze ju poznam. Ale preto lebo dokazala ist proti prudu, proti davu. Ty sa vezies s prudom a nabalujes na seba svojich privrzencov a vezies sa s nimi a nemas potrebu bojovat.Ona sa dokazala obhajovat sama, teba tu obhajili za teba vsetky tvoje pochlebovacky. Takto to pre mna vyzera, ale mozem sa mylit, ja si viem priznat, ze sa mozem mylit. A majte Polarku v ustach kolko len chcete, ohanajte sa donekonecna slovami, ze pise v zlobe a co ja viem este ake slova padli. Je uzasne ako viete podla poctu smajlikov analyzovat ako to ten druhy myslel. Myslim, ze ani Freund by to lepsie nevedel. Skladam vam vsetkym, co maju taketo analyzacne schopnosti hold a myslim, ze by ste sa tym mali zivit. Ak citate medzi riadkami, je to vasa schopnost, ktoru druhy nema a cim jednoduchsie niekedy clovek chape, tam je to menej komplikovane.
Kamila zalozila skvelu stranku, co tu x-krat padlo. A nemyslim, ze atmosferu dusna na nej robia nejake "Polarky". Tuto atmosferu robia ti, co prekrucaju slova druhych, co sa snazia nasypat sol do rany niekomu komu rana krvaca. Ti, ktori sa brania utokom a nerozmyslia si vopred, ze mozu ublizit.
Ty si dalej nahanaj ovecky do kosiara a syp sol. K zivotu to potrebujes.
A ti co slova radi prekrucaju - nech sa paci. Analyzujte, prekrucajte, filozofujte a brante sa.
Pekny vikend vsetkym

filipka, So, 15. 11. 2008 - 14:01

Polarka tu ma tak isto kopec pochlebovačov, ktorý ju bránia a zastávajú sa jej. Ach jo Natali... smutné... škoda slov... toto dokáže vyriešiť už len TICHO, lebo ŽIADNE slová sa od tejto chvíle nepochopia správne.
A Polárka nech nájde domov.

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 14:20

ano, TICHO uz malo byt davno. Prvy krat v zivote s TEBOU suhlasim

-, So, 15. 11. 2008 - 14:21

áno, máš pravdu, Natalia. Nie som si vo svojom živote istá ničím. Všetky istoty v mojom živote ma doteraz iba sklamali. Preto beriem život ako výzvu naučiť sa volačo a som otvorená všetkým diskusiám a názorom. Preto potrebujem baby, ktoré sa na mňa usmejú, keď potrebujem, ktoré podajú pomocnú ruku, keď sa sypem kamsi do neznáma. Preto potrebujem Polárku, lebo aj keď zo 100 jej slov súhlasím iba s tromi, stojí mi za to rozprávať sa s ňou. Hoci vedieme vojny, vieme sa navzájom jedna od druhej niečo naučiť. A vieme sa aj naživo stretnúť, podať si ruky a pri slovách "rada ťa spoznávam" ich myslieť aj vážne. Áno, mne na ľuďoch záleží, záleží mi na ich názoroch a aj na tom, ako hľadia na mňa. Hoci by len jediné moje slovo malo trošku pootočiť ich deň na krajší, stojí mi za to. A vidíš, darí sa mi to. Ja rada čítam o šťastí iných a rada píšem o tom svojom. Nešťastia je všade naokolo viac než dosť, v každej kuchyni sa dá volaké nájsť. Baby sem chodia po radu a chodia sem pre pekné slovo, preto sa snažím sem raz za čas prispieť niečím, čo radu nevyžaduje, nikoho nerozplače, iba vylúdi na tvári úsmev. Napadlo ťa, že možno sa usmeje aj niekto, kto to potrebuje?
Nie som matka Teraza, nespasím svet, ale budem sa snažiť aspoň o to, aby som ľuďom neubližovala a pri pomyslení na sa aspoň pousmiali. Môj názor je, že ak bude ľuďom na sebe záležať a budú sa mať radi, svet bude krajší. A vždy sa riadim heslom "vždy začni od seba".

A moje pochlebovačky? Sú to skvelé ženy, ich názor si nanajvýš vážim a áno, pochvalu od nich považujem za akúsi záruku toho, že tie moje osobné, hore rozpísané ciele sa mi darí plniť. A nevážim si ich za to, že so mnou súhlasia, inak by som si nemohla vážiť Lydushku alebo Keywest, ktoré so mnou často nesúhlasia. A neverila by si, ale práve od týchto žien sa túžim naučiť najviac- ich životnému elánu.
A Poláročka? Nemám fan club ani nevediem fan klub proti Polárke, práve naopak. Dovolím si s ňou nesúhlasiť, ale snažím sa nájsť v jej slovách niečo, s čím by som súhlasiť mohla a z vecí, pri ktorých si poviem "áno, je to tak, naozaj" si aj niečo odnesiem sama pre seba. A myslím, že to je to, prečo sa Polárka nebojí postaviť celému svetu- lebo aj keď si ľudia z jej 100 slov zoberú 3, má jej "práca" význam. Za čo si ju vážim a aj keď sa budeme naďalej škriepiť /lebo ja verím, že sa na stránku všetky vrátite/ , budem si ju vážiť a hľadieť na ňu uznanlivo. Lebo nepíše o jednoduchých témach a keď si ja z jej slov dokážem nájsť nejaké pre mňa obdivuhodné, tak ju stále považujem za kamarátku. ...toť MôJ NÁZOR...

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 14:51

ak to vsetky myslis uprimne, nemam vyhrady. Ak nie zbytocne si si drala prsty. Dakujem, ze si potvrdila vsetko, co som si o tebe myslela. A dufam, ze ti moje slova chvaly v tvojom zozname nebudu chybat.

-, So, 15. 11. 2008 - 15:15

myslela. Za týmto si stojím. Neviem či je dobré, že som potvrdila tvoje úvahy, predpokladám, že nieSmútok Ale vo všeobecnosti ma mrzí, ak si myslíš, že ja alebo moje blogy niekoho zo stránky vyštvali. Alebo že som tento blog myslela ako útok na niekoho /vlastne áno, podmienila ma k tejto myšlienke jedna reakcia v tom blogu, ale nebola Polárkina, Lydushkina ani tvoja. Ani nepoznám nick o koho sa jednalo, ale baba tam doslova napísala, že sa niečím chválim. Preto ... ja už neviem, zakopávam vojnovú sekeru už po neviem koľký krát, najradšej by som tieto blogy zmazala, ale neurobím to, pretože sama nemám rada, keď to baby robia. Myslím, že to už ďalej netreba riešiť, stojí to veľa energie, ubližuje to ľuďom a robí dusnú atmosféru. Netreba...

svetlana (bez overenia), So, 15. 11. 2008 - 14:23

natali, tak toto nie je fer.
filipka ma pravdu, oplati sa len mlcat.
vytvorili ste tu anonymny zlepenec nejakych problemov, obvinujete sa navzajom, a zrejme tomu moc ludi z tohoto webu nerozumie .... k comu to je dobre to takto riesit ?

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 14:58

hovorim teraz za seba - ja som svoje slove k tejto teme naposledy povedala blogu o "inzerate". Vy ste sa dalej hrabali v tejto teme, prispievali , dodavali blogy, citili potrebu zosmiesnovat, ponizovat, prekrucat, pochlebovat, este nieco k tomu dodavat....my ostatne sme to uzavreli davno a necitili sme potrebu sa v tom vrtat. A preto je na tejto stranke aj tento blog. Citili ste potrebu dalej debatovat a dokonca zosmiesnovat a urazat niekoho, ktoa ma iny bazor. A keby ste mohli "umlatili by ste ju capicami". Vystvali ste, doslova vystvali ste clovek z tejto stranky len preto, lebo nezdiela vas nazor.
http://www.nanicmama.sk/ostatne/baby-prosim-uz-dost

manny, So, 15. 11. 2008 - 14:25

Filipka prepac ale ty si tu niekde nasla nieco ako super polarka,drzime ti palce polarka,si super osoba polarka,nehnevaj sa take som nenasla.Polarka nech je to ako chce nenapisala svoj blog na to aby ju niekto takto chvalil.Aj ked som si ista ze aj ona by nasla niekoho kto za nou stoji.Mne je uz konkretne jedno kto kde spravil co ohladne temy "telefon" a nezastavam si nikoho ale váž slova lebo myslim ze ty nevies o co sa jedna lebo si vobec nepochopila podstatu celej tej veci.

filipka, So, 15. 11. 2008 - 14:53

Ano Úsmev take slova ako si písala v prvom riadku som nasla vela na tejto webstranke. Boli adresovane Polarke. Len ty si tu vtedy este nebola.

eifelovka, So, 15. 11. 2008 - 19:46

Mhm, ja rozmyslam kam zmizli tie dva blogy, ked si tak strasne ludia stoja za svojimi slovami.. preco sa maju potrebu lucit a potom to mazat.. ako polarka a jej opisovany odchod.. alebo kricat co nie je fer ako manny, ale nedat priestor nazorom inych.. mhm.. tak neviem kto tu ma co potrebu riesit.. Natali?

renka, Ne, 16. 11. 2008 - 11:57

Áno tiež ma prekvapilo miznutie blogov v poslednej dobeMrkám ...možno niekedy je ľahšie mizíkovať, ako si stáť za svojim slovom alebo len jednoducho napísať pravduMlčím

nielen žienka domáca, So, 15. 11. 2008 - 15:05

Pripadá mi to už zábavné. Ale nie veľmi.
Hlásim sa ´asi´ k pochlebovačom /´asi´ preto, že zrejme neviem, čo to znamená, pretože to, čo som si predstavovala pod týmto slovom, som tu ešte nevidela/ - som pochlebovač Akirin, Filipkin i Natálkin. Často súhlasím s Lydushou, ale nie som si istá, či som jej niekedy pochlebovala . Boli časy, kedy som si rozumela aj s Polárkou (pred osvietením). Žeriem Magic a jej úvahy. Svetlanka, Adinka a Elin sú moje obľúbené naničky - myslím, že som im pochlebovala niekoľkokrát... A čo som sa napochlebovala Ariese! A t ď

Nemala by Kamilka pridať ďalší modul? Kde by sme si mohli slobodne popochlebovať?

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 15:07

ide len o to, ci pochlebovacov k zivotu potrebujes. Ja osobne nie. Nepotrebujem chodit sem ani inde, aby som sem dala vsetky svoje uspechy, fotky zo vsetkych stran, aby som vas presvedcila o svojej krase, fotky bytu, aby som sa pochvalila, aky je krasny, proste vsetko uzasne v mojom zivote. Lebo mi nezalezi na tom, aby ste mi to pochvalili.
Treba pochvalit dusu, myslienky, ciny a nie tie povrchne veci, ktore su docasne. Dnes si hore a zajtra dolu a tie veci s ktorymi sa chvalime, tu zajtra nebudu, ale stale tu ostane nasa dusa, nase svedomie. To nam nikto nevezme....a o tom to cely cas bolo...

nielen žienka domáca, So, 15. 11. 2008 - 15:25

Natalka a ked si sem dala svojich pekných synov, nepotešilo ťa, že sme ich nevedeli vynachváliť, akí krásni mladí muži z nich vyrastajú? Nevravím, že si to potrebovala, ale hrialo ťa pri srdci či nie?

Aki priznala, že si potrebuje občas odobriť postupy, prichádza sem žiadať o radu staršie skúsenejšie ženy - čo je na tomto zlé? Nerozumiem.

Ja to vidím tak, že keď Miška - mamička na materskej dovolenke vymyslí Miss naničmama s peknou myšlienkou, aby si ženy, ktoré od rána do večera venujú všetku svoju energiu deťom, domácnosti, fungovaniu vzťahu, práci a tak ďalej, našli chvíľku času pre seba, urobili niečo, čo ich baví a pri tom sa odfotili. Polárka príde a obviní Akiru, že sa potrebuje stále s niekým porovnávať. To bol podľa mňa dosť odveci postreh. Asi práve čítala knihu na tú tému, tak si ju aplikovala na prvé, čo je prišlo pod ruku. To, čo sa odohrávalo okolo kupónu, na to asi nikto nemá slov. Akira chcela urobiť veľké gesto - je na materskej, nemôže si toho veľa dovoliť, ale chcela splniť sen, ktorý náhodou vyžadoval financie. Na tom nie je nič materialistické. Celkom nič. Je to proste len ďalšie uštipnutie od Polárky.

Prepáčte, že ju neľutujem (nikomu sa neospravedlňujem - použila som iróniu, ak by to dakto nepochopil a chcel vytŕhať z kontextu). Tiež som slobodná matka, ale s tým rozdielom, že mňa doma rodičia živiť nemienili. Od Kubíkovho narodenia som po nociach obsluhovala v baroch a cez deň bola s maluškavým bábätkom - spala, keď spal on. A nikomu som nevyplakávala na pleci. A ročné dieťa som musela dať do jaslí, aby sme sa uživili. Proste normálka - jesť musíme, tak som tomu prispôsobila veci a nenariekala tu a neprosila o posielanie peňazí. To isté môže urobiť Polárka. Neviem, prečo máte voči nej mamičkovské sklony. Je tu kopec žien, čo sa majú horšie a im za zadkom tak neposkakujete.

Nerozumiem tejto vojne. Ale už som sa na jednu stranu pridala. Kvietok

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 15:44

Toto davno nie je o Polarke, ja ju pouzivam len ako priklad. To, ze su moji synovia uzasni viem aj bez 15 reakcii na moj prispevok.
Tak sa podme vsetky chvalit...podme..kazda sme jedinecna...kazda sme krasna..kazda mudra a dokonala pre nasich najblizsich. A myslim, ze nam uplne staci, ze to vedia oni a ze nam to vo chvilach lasky hovoria.
Ak si potrebujem overit svoje konanie u starsich mudrejsich, napisem na mail, ak mam pochybnosti, mam svoje kamaratky, ktore mi odobria, poradia. Napisem im sukromne a nepotrebujem aby mi vypisovali uplne cudzie zeny, ktore vobec nepoznam a dvihali mi ego. Lebo o tom to je. Bola som tu tyzden, ked som si povedala - kto to je ta Akira, ved ona sa chvali v kazdom prispevku??? Boze co je to za babu. A nepridala som sa k jej funclubu, lebo po prve - narcistov nemam rada, pardon a po druhe nevidela som dovod jej to pisat. Zdaju sa mi uzasne ine zeny, take ktore su krasne aj v teplakoch, take ktore odfotia svoju tvar, ked nie su namalovane a aj tak su nadherne. A take sa najviac muzom pacia, ver mi. Take, ktore sa vrtaju v hline na zahrade a su krasne, take ktore su krasne dusou, take, ktore zatnu zuby, ked maju bolest a pomahaju inym.
Akira mohla napisat inzerat - hladam kto ma volny kupon, rada odkupim alebo odstupim za nieco ine....bam a bolo by to vsetko na ten den...nie...ona musela napisat umraucany blog o straaaaaaasne drahom telefoniku... necuduj sa, ze to spravilo zly dojem. Miluje svojho manzela? Je uzasny? Mohla mu to prejavit x sposobmi, kazda milujuca zena spravi pre manzela vsetko co mu na ociach vidi. Mohla trebars len napisat par riadkov ako dvojcatkova maminka v ktorych vychvalila svojho zlatika, aby sme vsetky vedeli, ze je uzasny a on je, lebo sa o nu stara a vsetky sme jej ho srdcene v tej chvili dopriali. Vela z nas mame uzasnych chlapov a vieme im lasku rovnocenne vratit... hocicim, co milovana zena vie...a nemusia to byt materialne veci.
Navrhuje Kamilke zalozit sekciu - Narcisti. My si tam budeme vkladat nase blogy v ktorych sa pochvalime, druhi nas budu chvalit a nam bude stupat ego, sebadovera, sebeucta. Z psychologickeho hladiska to bude pre nas moc dobre. Kami co povies???

nielen žienka domáca, So, 15. 11. 2008 - 15:56

Ak si potrebujem overit svoje konanie u starsich mudrejsich, napisem na mail, ak mam pochybnosti, mam svoje kamaratky, ktore mi odobria, poradia. Napisem im sukromne a nepotrebujem aby mi vypisovali uplne cudzie zeny, ktore vobec nepoznam a dvihali mi ego.
Prekvapenie
Podla mna prave o tomto je nanicmama.

Vobec nesuhlasim s tym, ako si odhadla Akiru. A s vela vecami, co pises, naopak suhlasim. Prave v tejto chvili mi doslo Filipkine TICHO. Yo, asi sa tu na nicom nedohodneme a neuznesieme. A asi to cele nikdy nepochopim. Pretoze podla mna to tu je fakt do velkej miery o Polarke.

A dovolim si tvrdit, ze po Badurlubkinom pocine si potrebovala, aby sme ti povedali, ze si dobry socialny pracovnik. Keby nie, tak o tom nediskutujes s tvojimi "pochlebovackami", aby som pouzila tvoj vyraz. Kvietok

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 16:03

to tazko. Nikde som nenaznacila, ze piste mi slova chvaly. Ked uprimne napisem, ze som spravila chybu, neznamena to, ze som tym naznacila - vyvratte mi to. Zacinas sa motat do toho o com hovorim - prekrucas.
A nanicmama je aj o tom, aby sme prijali kritiku a nie len slova chvaly - a ked ma niekto nechvali tak davam udery pod pas...
Nesuhlas so mnou - akceptujem.. ale nejdem sa preto trapit, ani ti davat udery pod pas a zneuzivat tvoje chyby a zlyhania proti tebe.

nielen žienka domáca, So, 15. 11. 2008 - 16:17

Asi sa na veci dívame veľmi rôzne. Pretože ja som tu nič nevnímala ako tvoju chybu a zlyhanie. A v žiadnom prípade to nemal byť úder pod pás. Mal to byť rovnaký príklad ako fotky tvojich chlapcov. Jednoducho, pokiaľ ide o teba, už sa na veci dívaš ináč. Tak, ako si ty môžeš vysvetliť Miškin blog ako umraučaný, tak si človek môže vysvetliť tvoje diskutovanie a opakovanie, že si "zlá" popretkávané presvedčeniami mnohých naničmám, že si "dobrá" ako tvoju potrebu počuť opak. Nenapísala si to raz. Tiež si mala potrebu vysvetlovať...Jednoducho aj ty robíš veci, čo vyčítaš iným.

Mám ťa rada - takto virtuálne, rada ťa čítam. Vôbec nechcem útočiť, len vysvetliť, pretože ma mrzí, ak si veci vysvetľuješ inak, ako som ich myslela. Nechcem, aby dochádzalo k omylom. Kvietok Som smutná, že beriete veci takto vzťahovačne a robíte teatrálne odchodové gestá (nie je to však nič nové, myslím, že dotyčné osoby už ohlasovali svoj odchod niekoľko ráz). Ale ako chcete. Kvietok

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 16:33

ak mi nieco nedava to, co potrebujem nesilim to. Ak nemam viac co povedat, mlcim. Ak mi niekto ublizuje, nie som s nim. To znamena, ze ak ma tato stranka oslabuje, berie energiu, nemam dovod ostavat. Respektuj moje rozhodnutie prosim a nespochybnuj ho. Nie som vztahovacna, ale vsetko ako to tu je mi nedodava silu a podporu, ale energiu berie. Preto tu nechcem ostat a aktivne sa zapajat. Nick plati, kontakt plati, ale mne sa uz nechce donekonecna obhajovat svoje nazory a bojovat a obhajovat. Potrebujem silu inde, kde to bude efektivnejsie. Nikde som nenapisala, ze odchadzam navzdy a svuj sirak odhadzuji v dal.... kontakt na mna plati. Idem sa ucit do skoly, majte sa.

magic, So, 15. 11. 2008 - 16:13

natinka, uz zase nespravodlivo sudis. kus! au!Úsmev

manny, So, 15. 11. 2008 - 14:56

ja rozpravam o tejto konkretnej teme tak vidim ze zasa nevies o com je rec.Ale neva moja a s tym kto tu kedy bol??? No toto som od teba na moju adresu pocula uz 3 krát a to som tu naozaj nejaky mesiac.Ale nik iny mi to este nepovedal preco asi?Úsmev

manny, So, 15. 11. 2008 - 15:03

Bozkávam Mas u mna obrovske +.Dakujem ti vazneBozkávam

yaya, So, 15. 11. 2008 - 15:07

...akira, nečítala som príspevky, tvoj som zhltla celý...najprv preto, že ťa poznám odtiaľto, potom preto, lebo si my prehovorila do duše vtedy, keď mi bolo zle a nevedela som to vysvetliť....o tomto snívam....a ty toto žiješ...a ja ti to zo srdca želám...ty si niečo, z čoho by si malo zobrať príklad kopec ľudí a hlavne ja....

magic, So, 15. 11. 2008 - 15:10

Nati, teraz som uz vazne z toho jelen. nepochopila som z tvojho prispevku, kam vlastne mieris.
jedine, co mi z neho vyplynulo (mozno chybne) je, ze predsa len Poalrka je ta mamicka s polrocnym chlapcekom, ktoru bez vsetkeho vyhodili na ulicu. hoci si ani za svet nedokazem predstavit, aka hrozna hadka sa musela u nich doma strhnut, aby jej toto rodicia urobili. tak zla predsa nie je, oni sami ju prichylili a pomahali jej... preto stale pochybujem.
nemyslim si, ze polarka je zla a nemyslim si, ze ked par ludi vyjadrilo podporu akire, resp. pravu na robenie radosti inemu konzumnym sposobom, nielen duchovnym, tak ma akira automaticky fanklub, ktory bude za nou stat nech sa deje cokolvek a nech v buducnosti ona urobi cokolvek. ten fanklub nepatri akire, ale obhajobe "materialistickeho stastia", ktoreho sa stala nedobrovolnou predstavitelkou.
(a ak myslis tych v tomto blogu, co jej zelaju, aby jej vydrzalo krasne manzelstvo a radost z malickosti, tak potom sa divim, ze to nazyvas fanklubom. to ma potom fanklub kazda nevesta.)

jedine, co mi na polarke v poslednej dobe vadilo (a stale vadi) je, ze sa z extremu hlboko pochybujucej, nesebavedomej a depresivnej slecny pomaly cez kopance od zivota prebojovala k normalnemu pohladu na zivot, a teraz sa zenie zase do druheho extremu - zivot az prilis podriadeny duchovnu a s tym spojene odsudzovanie vsetkeho, co sa duchovnou sferou neriadi (mozno to nie je pravda, ale posobilo to tak na mna z jej prispevkov).

jedine, co sa vlastne stalo bolo, ze polarka vyjadrila rozumny nazor nerozumnym sposobom na nespravnom mieste v zlom blogu. to spustilo vsetko dalsie a nabalilo sa na to veci uz hodne. aj takych, co uz vazne nemaju nic spolocne.

co sa tyka polarkinho fanklubu, musis hladat. vsetky tie vyroky, co si menovala, naozaj najdes. nepoviem ti, v ktorom/ktorych blogoch, ale su tu a doslovne takto napisane. a to dokonca pri jej vymene nazorov s niekym. zial nemozem ta navigovat presnejsie, uz si to moc nepamatam. musis len hladat. a dokonca vtedy sme od toho niekoho, s kym tuto vymenu nazorov mala (a inych), dostali vynadane, ze sme polarkin fanklub a nadrzujeme jej a odmietame chapat stanovisko toho druheho. holt, nebola to pravda, lebo aj ona dostala sprsku nesuhlasu, ked spravila chybu. ako mozno zanedlho dostane akira. ako mozno niekto sprdne mna, ked trepnem mudrost na nevhodnom mieste. taky je zivot.
a ak nesuhlas s jej nazorom bol dovodom, preco sa odtialto stiahla, je to smutne.

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 15:29

neviem ako ste dospeli k presvedceniu, ze dotycna je Polarka. Azda len tym ze ma polrocneho chlapceka. Je to zhoda nahod. Jarka byva nadalej u rodicov a dnes s nou idem na kaficko do robinsona. Nechapem ako niekto moze pustit neoverene informacie, ak niekto chcel mal sa popytaj naprv mna o koho sa jedna.
Ja by som sem ani slovkom nenapisala, ze mam problem, preto sa zienkinej anonymite necudujem. Casom by to bolo pouzite proti mne, ako sa x-krat stalo, ze sa tu pouzivaju sukromne veci na udery pod pas.
Milovala som tuto stranku. Ale preslo ma to veslmi skoro, prepac Kami. Mam nizky prah tolerancie nespravodlivosti. Preto sa mi chce kricat ak niekto pouzije sukromnu informaciu na uder pod pas, ak niekto olutuje svoje chyby a druhy mu ich predhadzuje. Prestala som sem pisat sukromne informacie davno. Nechapem ako moze byt oblubeny niekto povrchny a ako moze byt zatracovany niekto s takym dobrym srdcom. Teraz nemyslim nikoho menovite. Je to o dave, aj tato stranka je o dave. Staci jeden clovek aby spustil lavinu a ludia uz sa vezu ani nevedia ako. Duhy clovek napise o pocasi a uz sa na neho sype sprska negativnych reakcii. O com to je? O vyzdvihovani vyvolenych a o ponizovani zatratenych? Viem, ze to tak bezi na svete...ale ja za nespravodlivost vzdy budem kricat a za spravodlivost sa bit, kusat a skriabat. Taka som ja - mozete zacat prekrucat a kritizovat....

magic, So, 15. 11. 2008 - 15:43

teraz budem ako male decko, ale...
ak tak nenavidis nespravodlivot a prekrucovanie, tak sa teraz okamzite poriadne uhryzni. lebo si prekrutila a nespravodlivo obvinila akiru a nas vsetkych.

milovat spravodlivost a nenavidiet nespravodlivost je spravne, ale hajit ju zatato ako buldog a slepo ako kon s klapkami je detinske.

Natinka, So, 15. 11. 2008 - 15:45

z mojho pohladu neprekrutila z tvojho prekrutila. A teraz - kto z nas ma pravdu?

magic, So, 15. 11. 2008 - 16:10

natinka, s tebou je to tazke.
hadku o prekrucani preskocme. nepovedie nikam.
akira ti nesadla, urobila si si nazor (akira= narcistka) a bodka. predpojatost. a predpojatost = nespravodlivost (potazmo nespravodlive obvinovanie). (kus! au! Úsmev )

mne v poslednej dobe nesadla polarka. predtym bola fajn, nazorovo mi nebola blizka, ale boli to rozumne nazory. nedalo sa im nic vycitat. ale potom som zacala mat pocit, ze ako cita jednu knihu o dusi za druhou (ci uz v snahe najst a pochopit seba samu alebo sa len nieco o sebe nove naucit), tak to vsetko nove zacina nasilne aplikovat do zivota. keby len sebe, dobre. ale druhym. zacina ich na zaklade toho sudit. a toto neznasam.
byt ako ty, idem ju uhryznut.

PS: hovorime tu o polarke a akire. nie su priklady. je to o nich. zial, akirina prosba a polarkina nespravne aplikovana mudrost (toto nie je ironia, ine slovo ma nenapada), zacali spor. nedobrovolne sa stali predstavitelkami stran barikady. je to aj o nich. na ich smolu.

georgina, So, 15. 11. 2008 - 16:23

Že vás to stále baví, dievčatáááá.... Nechcete to nechať konečne plávať?

magic, So, 15. 11. 2008 - 16:35

joooooooooooo! baviiiiiiiiii! Úsmev
zartujem.
cakala som, ze nam niekto rozumnejsi povie, ze len robime dalsiu blbost. svata pravda. tu sa nedohadame.

ale ked aj dialog je ako manzelstvo. treba na nom pracovat, aby niekam viedol. a bez diskusie sa na nom pracovat neda. greci na to mali cele skoly retoriky.

OK. Ja viem. Uz mlcim. Slnko

georgina, So, 15. 11. 2008 - 16:47

Magic, diskusia je na osoh všetkým zúčastneným stranám... Ale diskusia - nie hádky a doťahovanie sa za slovíčka a urážanie sa navzájom...
Presne, ako si napísala - diskusia je skutočne umenie a starí Gréci vedeli, prečo tie školy rétoriky zakladajú...

magic, So, 15. 11. 2008 - 17:33

joj, a ako by sa mi nejaka zisla. naucit sa rychlo spravne vyhodnotit aj siahodlhu rec spoludiskutujuceho, spravne pohotovo reagovat, svoje nazory podopierat trefnymi a vhodnymi argumentami,... naucit sa vyjadrit nazor bez nechceneho urazania... naucit sa pouzivat slova...
ja viem, ja viem, to sa mozem naucit aj sama. staci chciet. ale ked sam sebe clovek casto chybu nenajde, ani nevytkne.
no nic, idem robit nieco, co fakt k zivotu potrebujem - varit Úsmev .

georgina, So, 15. 11. 2008 - 17:39

No, vidíííš? My sme boli s princezničkou na prechádzke.... A teraz zase vysávam a utieram prach a taaak... Aj to treba, že? Mrkám

eifelovka, So, 15. 11. 2008 - 19:48

A aj tak budem mat posledne slovo heeeec Úsmev

manny, So, 15. 11. 2008 - 16:30

Aki ZE SA TAK BLBO PYTAM ALE NAOZAJ TI TOTO NEVADI?????????????????????????????????????

-, So, 15. 11. 2008 - 17:18

toto ako čo? Nerozumiem otázke. Nemienim sa brániť, keď to bude pochopené zase iba ako útok alebo vysvetľovanie. A nevymažem blog, pretože by som tým mohla niektorých utvrdiť v tom, čo hovoria. Je tu plno právd, poloprávd a aj urážok o mne a pre mňa. A zase je to o mne, ale bezo mňa.
Som narcis, mnoho ráz som to o sebe napísala, bohužiaľ je to moja črta a tá sa nedá zmeniť lusknutím prsta. Mám rada a vyhľadávam chválu. Ale zas som nikdy a nikde netvrdila, že som dokonalosť sama o sebe a práveže sa snažím, aby si to ľudia o mne nemysleli. Netajím svoje zlé vlastnosti a nebudem teda ani tie dobré. ...už zase vysvetľujemChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
Odpovedala som ti aspoň na časť tvojej otázky?Hambím sa Kľudne sa pýtaj, na OTÁZKU určenú mne odpoviemKvietok Kvietok Kvietok

jan, So, 15. 11. 2008 - 17:28

akira sme na rovnakej vekovej urovni..potrebovala by si nejako pomoct??Kvietok Kvietok Slnko odkial pochadzas??

-, So, 15. 11. 2008 - 17:45

už som ti odpísala horeÚsmev Ale keďže poznám, ako zle sa občas príspevky hľadajú, napíšem znovaÚsmev
V prvom rade sa ti chcem poďakovaťÚsmev , ale pravdou je, že napriek obdobiu prievanu v peňaženke sme na tom za bežných okolností na náš vek až "nadštandard". Preto takúto pomoc nepotrebujem a keď máš takú šancu, určite ti baby dobre poradia, ako a komu pomôcťÚsmev Tento blog vznikol kvôli blogu http://www.nanicmama.sk/ostatne/baby-prosim-uz-dost , kde som v prvom príspevku poprosila o nejaký kupón. Toto je náväzná témaÚsmev
Ale ďakujem, ďakujem, ďakujemZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

manny, So, 15. 11. 2008 - 17:30

Ja by som nieco sparavila keby bola rec o mne,dostojne tuto trafenu debatu ukoncim,tolko len ja.Ale kazda z nas je ina,takze vlastne mi je jedno co spravis ty,len som sa spytala.Ber to ako blbu otazku

-, So, 15. 11. 2008 - 17:40

poraď ako, ja fakt neviemVyplazený jazyk Vymažem to? Budem všetkým dokolečka písať to isté, aj napriek tomu, že to bude vždy pochopené o stupeň inde, ako som chcela? Ja naozaj neviemVyplazený jazyk
Bábo, raďVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

manny, So, 15. 11. 2008 - 17:43

Ty vies predsa pisat.Ja by som to ukoncila a ak tie baby stoja za tebou budu respektovat tvoju prosbu a tvoj nazor.Trapi ma co sa okolo tohto deje teba nie?Alebo sa bavis?neviem

-, So, 15. 11. 2008 - 17:52

absolútne nie. Ale moja snaha ukončiť to priniesla zase iba totoPrekvapenie

Tak teda skúsim takto- BABY, UŽ DOSŤ!!!
Tie čo stojíte pri mne- viete prečo a čo vás k tomu vedie, názor nasilu nikomu nezmeníte a iba míňate energiu. Ja idem ďalej, ďakujem vám za podporu a že ste si dali tú námahu, aby ste ma "chceli naozaj spoznať"Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

A tie čo o mne moc valnú mienku nemáte- ja už sa s vami doťahovať nebudem, pochopila som, že môžem niekomu aj ležať v žalúdku. A to, že tu budete viesť rozhovor o mne a bezo mňa vám nijak nepomôže. "Neotvoríte" tak iným oči, iba majú pocit, že sa musia za mňa postaviť. Resp. nie za mňa, ale za svoj názor a to, s čím súhlasia/ nesúhlasia.

STOP bojom a celkovo riešenia Akiry, Polárky a niečoho medzi (pretože z tohoto blogu ste spravili blog o Polárke a Akire iba vy, baby. Pôvodne bol o čomsi úplne inom- iba a iba o Akire, ničom inom

eifelovka, So, 15. 11. 2008 - 19:50

Manny zasa vec pohladu.. pre mna vymazat znamena hanbit sa za svoje nazory!
Ale kedze vidim, ze Akira pise DOST.. tak budem respektovat! PAAAA

nielen žienka domáca, So, 15. 11. 2008 - 17:50

Manny, aký máš problém? Nečítaj to, keď ti to vadí alebo nezaujíma ťa to. Ja som sa chcela dopátrať, o čo v tejto vojne ide. Proste diskutujeme. Nik nás do toho nenúti a teba zas nikto nenúti čítať.

Čo s tým má preboha Akira?

manny, So, 15. 11. 2008 - 18:06

Akira si trieda takto som to myslela Zlomené srdce a Opicka ja tiez iba diskutujem.

svetlana (bez overenia), So, 15. 11. 2008 - 18:55

este som sa nedostala na koniec tychto prispevkov ... no Geogi, mam silny pocit, ze to budes musiet Natalii vsetko vyvstelit na nas pekne osobne. Vkladam do teba vsetky moje nadeje a verim, ze ti nemusim nic specialne vysvetlovat sukromnym mailom Áno

Natalia, mozno len kratko - ja rozumiem velmi dobre o co Polarke ide, vzdy jej hovorim, ze pokial su jej umysly ciste, dosiahne, co chce, vsetko, co chce (ved to je aj podstatna cast jej teorii!!!!!!), ale casto s nou nesuhlasim, nesuhlasim s prevedenim jej teorii v realite, nesuhlasim s jej komentarmi a to si proste nepomozem. Nik nema silu jej ublizit, ved je to vsetko na nej, na jej vedomi, na jej myslienkach, na jej cinoch .....

a zas nie som az tak na hlavu padnuta, aby som komukolvek zelala cosi zle .... vies komu by to jedine ublizilo ?

georgina, So, 15. 11. 2008 - 19:32

Svetlanka, snažím sa... Objímam

svetlana (bez overenia), So, 15. 11. 2008 - 20:43

verim a uplne bez srandy ti nezavidim.
no ty mas tolkej trpezlivosti Pohoda

magic, So, 15. 11. 2008 - 19:10

mam jednu otazku od veci:
macinka natinka a ailatan (ktoru tu uz istu dobu neregistrujem a chyba mi jej humor) je ta ista osoba, alebo ide iba o nahodne zhody niektorych veci?

svetlana (bez overenia), So, 15. 11. 2008 - 20:44

ta ista, mylsim, ze celkom sto-pro.

magic, So, 15. 11. 2008 - 20:58

hej je, uz som si to overila. ale kde potom k sakru ostal ten jej humor?!!! ved ona mala vzdy tak skvele nevymachanu hubu. co sa stalo, ze tak zvaznela? stalo sa jej (osobne) nieco zle, co ju zmenilo?
mne sa proste nechce verit, ze jedna hadka v jednom blogu dokaze rozvratit, co sa tu budovalo. a to tak, ze si par ludi zbali veci a povie si, ze dalej ho to tu uz nebavi.

svetlana (bez overenia), So, 15. 11. 2008 - 21:09

it's magic ! Chichocem sa Chichocem sa

Ale nie, vazne, magic, ja verim, ze ju to prejde, len to chce cas a fakt si myslim, ze takymto pismenkovym sposobom jej nik nic nevysvetli.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama