reklama

Psychika - krehka hracka

Natalie , 10. 05. 2011 - 20:37

reklama

Preco si ludia navzajom vsetko tak komplikuju? Ked by si mali pomoct? Preco hned kazdy utoci na druheho? A preco si neuvedomuju niektory ako mozu ublizit? Ja ako dieta som bola strasne neista vdaka rodicom a deti v skole to radi vyuzili. Chodila som psychologicke od asi 4 triedy robili si s toho srandu hovorili aka som skareda a tak. Az som jedneho dna chcela ukoncit svoj bezcenny zivot! Nastastie sa mi to nepodarilo a kratko na to som strela svoju lasku a vela sa zmenilo odchodom z domu sa moj zivot zlepsil ale stale nieco chybalo. Bolo to babätko. A jedneho dna ho budem mat a budem najlepsia mama aka dokazem byt a to dufam ze velmi dobra. Teraz je mi vsak strasne smutno stale mi je do placu a citim sa prazdna. A teraz dostanem mail a v nom ze tak ti treba ty chudera ktore dieta by sa chcelo narodit takej ako si ty? Toto mi naozaj posle niekto len zo zlosti a zavisti :( Dost to zabolelo a zneistilo ale pokial je tu priatel tak mam silu a viem ze vsetko bude dobre. Treba brat vsak ohlad na ludi ktory nemaju nikoho kto ich podrzi mozno prave ta moja alebo tvoja poznamka moze byt ta ktora spusti lavinu a clovek sa zosype? Kto z nas ma k tomu pravo?


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), Ut, 10. 05. 2011 - 20:46

Nemala by si opat zacat chodi ku psychologovi?

Polárka (bez overenia), Ut, 10. 05. 2011 - 21:12

Blbý komentár som tu mala vzhľadom na text a pod. Radšej som to editovala...
Inak súhlas s Lydus Áno

loulou, Ut, 10. 05. 2011 - 20:56

Natalie kto Ti poslal taký e-mail? A s tým psychológom to nie je zlý nápad, mne vtedy pomohol.

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:03

ano ludia su vselijaki, dokazu velmi ublizit a ranit, ale zvycajne poza chrbat... hlavne ked sa clovek nemoze branit!!!
ale na tvojom mieste by som prehodnotila "priatelov" ci znamych, ktorych mas vo svojom okoli, lebo mail predsa na mna nema hocikto...
a suhlasim s Lydushou, mala by si opat navstivit psychologa, chce to odbornu pomoc, vybavuju sa Ti zle spomienky z detstva, co moze byt stale len horsie a horsie, kym to neprekonas, nebudes mat za sebou... a nevysporiadas sa s tym, drzim palce

aramana, Ut, 10. 05. 2011 - 21:04

Akonáhle si tu zaregistrovaná, napíšem ti čokoľvek, kedykoľvek na mail.Úsmev

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:11

ja som to ale pochopila tak, ze jej to poslala osoba, s ktorou sa pozna... ked sa tak vyjadrila, neviem mozno sa mylim Úsmev
tak mail od neznamej osoby cez kontakt nm s takymi slovami si ja osobne neviem predstavit!

Natalie, Ut, 10. 05. 2011 - 21:11

neviem ale myslim si tiez skor ze to bol niekto kto ma pozna z minulosti este

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:14

a prisiel Ti z nicoho nic? alebo ako reakcia na nieco?

Natalie, Ut, 10. 05. 2011 - 21:19

reakcia na moj potrat a kedze to vedia len fakt ludia mne blizky tak to mohol byt len niekto z minulosti kto ma kontakt s niekym s kym sa ja kamaratim :(

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:22

preto som mala na mysli "priatelov", aj ja som uz zazila, ako to vie ublizit, ak niekomu veris a sklame Ta, preto si uz radsej niektore veci nechavam pre seba, alebo pre jednu mne velmi blizku osobu :D a odvtedy mam uz relativne klud Úsmev
podla mna by Ti psycholog mohol pomoct, moj nazor...

georgina, Ut, 10. 05. 2011 - 21:23

Natalie, vedia to všetci, čo si prečítali tvoj predchádzajúci blog. Máš tu fotku, takže ak ťa niekto z čítajúcich pozná a nejako sa dostal k tvojej mailovke (či už cez NM kontaktný formulár, alebo inak), tak nebolo nič zložité dať tieto dva fakty dokopy.

georgina, Ut, 10. 05. 2011 - 21:45

Točím tu o tom stále dokola - Naničmama je verejná webová stránka a čítať si tu môže naozaj ktokoľvek...

Natalie, neber to v zlom, prosím (a ani nikto iný) - ale keď sem napíšeš niečo, o čom si sa v reále zverila len najbližším, je veľmi pravdepodobné, že sa k tej informácii dostane aj ktosi, komu by si to v reále nepovedala ani na stredovekých mučidlách Objímam Objímam Objímam.

lydusha (bez overenia), Ut, 10. 05. 2011 - 21:14

Akonahle sa tu zaregistrujem a povolim kontaktny formular, tak mi napises, ale mail pride s hlavickou nanicmamy a moju mailovu budes mat iba vtedy ak ti odpisem.
(Ak si ovsem nepises s nanicmamami, ktore moju mailovu maju a nedostanes sa k adrese v nejakom hromadne preposlanom maily Mrkám )

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:23

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa snad tu nie som jedina co ma viac druhov mailov... a kazdy vyuzivam pri inej prilezitosti... myslim osobne, pracovne, nanicmamickovske... Váľam sa od smiechu po podlahe Veľký úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 10. 05. 2011 - 21:45

Ved jasne, aj ja mam niekolko mailov. Fakt je ten, ze k mojim sa da celkom lahko dostat, nerobim s tym nejake extra tajnosti. No zasa ja si robim velke gulove z mailov ako: TY CHUDERA, BLABLABLA. Odosielatel by bol rovno bloknuty a finito. Úsmev Mrkám

meryrous, Ut, 10. 05. 2011 - 21:54

no jo poznam, najlepsie nereagovat Úsmev
ta poznas to, vsak sme hviezdy Veľký úsmev
niektori musia mat vazne nudny zivot, ked sa vecne musia starat do druhych, ale nic s tym nenarobis, kyvnem, neriesim Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk Bozkávam

Natalie, Ut, 10. 05. 2011 - 21:08

Na azete ma najde bars kto, som si ista ze to nebola kamoska! ja som ich totiz pretriedila uz davno a mam ich velmi malo ktory su naozaj 100% kamarati a mozem sa spolahnut na nich :( bohuzial a minulost ok ale ja mam priatela a on ma podrzi a minulost sa mi vracala uz predtym ako mi prisiel henten mail ja sa bojim trosku ale to je normalne

Polárka (bez overenia), Ut, 10. 05. 2011 - 21:19

Mno toto už je cez mieru. Celkom silná káva.
Napadá ma mnoho vecí, ale nebudem ti to písať.
V každom prípade treba sa obrniť (?), proti takýmto uštipačným, zlomyseľným poznámkam. Proste hodiť to za hlavu.
Stalo sa, už sa neodstane.
Hm, mám jednu knihu - už som ti sem dávala link. Je to skvelá kniha. Keď nič iné aspoň ti zamestná myseľ a nebudeš mať čas na melanchóliu. Je to také pohladenie duše.
http://www.nanicmama.sk/filozoficke-zamyslenia/pre-zeny-s-potratovou-sk…
http://www.gorila.sk/product/265701

Natalie, inak máš krásneho hafana Mrkám Áno na fotke. Čoje to za hafana ?

vyvyka, Ut, 10. 05. 2011 - 21:23

Ako sama píšeš, psychika je krehká hračka, máš toho dosť za sebou a ťažkého, ja by som neváhala ísť za psychologičkou, ona by Ti poradila hlavne ako sa vyrovnať so stratou a ako prekonať minulosť. Držím palce. Mimochodom, ľudia vedia byť svine.

Natalie, Ut, 10. 05. 2011 - 21:54

nechcem zas rozoberat vsetko od zaciatku hovorim mam frajera on mi pomoze sa cez toto preniest a take maily :( no co narobim niektory ludia nepraju cloveku. Zavidia vsetko aj to co by nemali :( je to hnusna vlastnost

lydusha (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 07:51

Veru je. A malokto ju vidi u seba. Na cudzich ju odhali kamzite....no sebe ju neprizna ani za svet...

dulka, St, 11. 05. 2011 - 11:59

lydusha Áno veru, veru ...

magic, St, 11. 05. 2011 - 12:27

natalie, nespoliehaj sa na druhych. ani na mamu, otca, deti, kamosov, priatela, manzela, milenca. nikoho. bud bud silna ty sama, alebo ta budu vsetci vyuzivat. nevesaj sa na druhych, nehladaj oporu. ak ano, len docasne. to ty musis byt silna a opora sebe samej. inak ta zase niekto sklame, podkopne a zase budes na dne. kazdy jeden clovek na svete ta moze bolestne sklamat. a moze sa mu to podarit aj nechtiac. preto sa uc spoliehat na seba. nie vyhladavat oporu.

inak, ak ta ten niekto nasiel tu a preto ti to napisal, lebo videl, aka si z toho rozhodena a ze to bude mat zaruceny ucinok, tak si mu len pomastila ego tymto blogom. reagovala si podla ocakavania.
preto dufam, ze ti je srdecne jedno, ci to cita alebo nie a ci sa vytesuje. lebo ak ti napise, ako si ho tymto pobavila, tak budes zase smutna a nahnevana. a budes potrebovat chlacholivu naruc.

ludia, ktori su tak citlivi, by mali chranit sami seba, ked vedia, ze sa im da lahko ublizit a spustit lavinu. nie svoju bolest verejne deklamovat. tak sa stavaju polahky tercom ako na strelnici. to akoby vedome stresove situacie vyhladavali.

dúha, St, 11. 05. 2011 - 13:42

aj ja by som som ti odporúčala navštevovať dobrého psychologa, aby ťa učil budovať vieru v samú seba, to je fajn že máš priatela je ti oporou, ale čo ak bude potrebovať on pomoc od teba zvládneš to ako píše magic treba budovať dôveru v samu seba anedať si ju niekým čo nám za to ani nestojí alenbo ho nepoznáme bližšie , podkopať.

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 13:49

:( nemyslim ze to niekto pisal na zaklade tohoto blogu :( ale kto vie. Ja by som chcela len pokoj to je vsetko nemozem spavat bojim sa ze naozaj to babo nikdy mat nebudem. Ja viem ze to je zbytocne riesit teraz ale neda mi to chcela by som vediet ci ho jedneho dna mat budem :( ak nie tak tento zivot nestoji za nic.

dulka, St, 11. 05. 2011 - 14:01

Natalie, naozaj by si mala navštíviť psychológa.

Polárka (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 14:11

Dievča zlaté, ty každú, dobre mienenú radu odignoruješ a plácaš sa v tom bahne. Ale pozor, až sa moooc zaboríš bude sa ti z toho horšie vychádzať von.
Sebaľútosť a podobné veci, aké píšeš nič neporiešia.
Máš od lekára snáď potvrdené, že nikdy nebudeš mať deti ?
Ak by si aj nemohla mať vlastné deti, a deti miluješ, prečo nevyskúšať adopciu ? Pozbieraj sa, a hajde za dobrým psychológom.
A Magic ti setsakra dobre napísala ten príspevok. Ľudia už zažili aj horšie veci a nakoniec sa zdvihli. Kvietok

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 14:40

Ty to vies vzdy dobre zabit. A ludia ako vies ktory clovek som ja a co som zazila? Ja kazdu radu pocuvam ale teraz je mi proste na hovno a dost, to zas ty stale odignorujes. Ked si myslis ze mi to nejde do hlavy tak si mysli o mne ze som hlupa a ze si robim zle sama. Aj si robim lenze teraz je mi to jedno chcem sa lutovat chcem sa v tom pre mna za mna aj utopit na urcity cas. Ty si mozno clovek ktory chce vzdy pocut fakty a ako sa veci maju ja som zas clovek ktory potrebuje cas na to aby veci pochopil a vysporiadal sa s nimy. Nedokazem zabudnut len tak na babo ktore bolo cast mna na ktore som sa tesila najviac na svete a aj ked bolo pri mne len kratko taky silny pocit som este nemala. Ja sa pozbieram ae mozno mi to bude trvat tyzdne a mozno mesiace. Doktor mi nic nepovedal ze nebudem moct mat ani to netvrdim len treba citat co pisem. Bojim sa toho ze to tak bude aj ked na to nemam dovod mne staci ze som potratila uz teraz a to som mlada. Som neskutocne smutna sklamana a mam strach lenze neviem citim sa tak trosku nepochopena. Priatel sa snazi ale nepreziva to tak ako ja kamaratky hm po tom maily uz neviem komu verit a tu? Tu mam tiez pocit ako by ma nikto nechapal :( A ja chcem moje vlastne dieta ktore bude mat nieco so mna a nieco s priatela. A keby sa mi toto nesplnilo tak mam kazdopadne istotu ze som na tomto svete celkom zbytocne a nehovorim to vobec z lutosti ale proste to tak je

Polárka (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 15:08

A vieš čo, nenapíšem sem nič. Kľudne sa ľutuj ďalej. Len aby si na tú ľutosť nakoniec nezostala sama.
Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

margesimpson, St, 11. 05. 2011 - 14:45

Niektori ludia sa jednoducho zjavne potrebuju povalat v sebalutosti. Vsak to je jednoduchsie ako sa s problemami pobit.
A urcite budem za obrovsku svinu preto co teraz napisem, ale aj tak to dam. Ono take tie reci ze zivot nestoji za nic, ublizim si, nic neznamenam a podobne zo zaciatku vzbudia velku chut pomahat. Ale ked sa v tom uz clovek sape dlhu dobu, bez toho aby sa pokusil veci riesit, tak je to maximalne
A. zatazujuce pre priatelov a blizkych, lebo vlastne clovek prenasa na nich svoju bolest a ublizuje im tym
B. pre tych otrlejsich a menej emocionalne zainteresovanych je to az otravne
Ale vobec to neznamena ze im na tebe nezalezi, pripadne ze ti chcu zle. Jednoducho coho je vela toho je prilis.

Kazdy ma pravo padnut na dno aj sa tam brodit a plakat a depkovat. Ale potom sa treba zdvihnut a ist dalej. A pokial to nedokaze clovek sam, tak je dobra vec aj ten vyssie babami spominany psycholog.

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 15:16

a co tak uvedomit si ze je to cerstve? Ze to neni rok dozadu ale par dni? Koho to otravuje nech necita a nech nepise ja to od nikoho tu necakam. Ani som raz nenapisala ze si idem siahnut na zivot ani nic v takom zmysle! Ak myslis to ze som povedala ze zivot nema pre mna bez dietata zmysel tak za tym si aj ostanem stat pre mna to tak je pre vas nemusi. A celkovo vidim ze to tu otravuje tak necham tuto stranku tak nechcem aby sa niekto citil obtazovany a aby som mu kazila naladu takou hlupostou ako potrat. Pochopene a ulozene v hlave.

"Ženy sa môžu po potrate aj niekoľko týždňov trápiť, trpieť úzkosťami či depresiami, môžu trpieť rôznymi telesnými príznakmi, nechutenstvom, poruchou spánku, nevysvetliteľnou nervozitou.

Je dobré o svojich pocitoch hovoriť, nerobiť, akoby sa nič nestalo. Ak tieto reakcie pretrvávajú dlhšie ako tri mesiace, je vhodné vyhľadať psychologickú či psychiatrickú pomoc."

3 mesiace tam niesom ani zdaleka a hovorit s niekym? Asi nie kedze je to otravne a unavujuce

Polárka (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 15:29

"Ženy sa môžu po potrate aj niekoľko týždňov trápiť, trpieť úzkosťami či depresiami, môžu trpieť rôznymi telesnými príznakmi, nechutenstvom, poruchou spánku, nevysvetliteľnou nervozitou."

Môžu neznamená zákonite musia. Okrem iného toto nie je vec, ktorá by sa nedala nijak ovplyvniť. Dá sa to ovplyvniť minimálne postojom danej ženy.

"Ani som raz nenapisala ze si idem siahnut na zivot ani nic v takom zmysle!"

Strášne moc si kadíš do pusy, alebo jednoducho nevnímaš čo píšeš. Nepísala si náhodou o pár príspevkov vyššie, že život bez dieťaťa nemá zmysel a pod. ?

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 15:45

Nema zmysel ale napisala som ze idem skakat pod vlak? Povedala som keby sa mi nepodarilo otehotniet alebo potratim znova tak pre mna moj zivot nema zmysel.

akalenkak67, St, 11. 05. 2011 - 23:24

Vždy má život zmysel.Nie vždy to má každý v živote lahké.Borí sa rôznymi problémami.Všetko napokon pominie,vyrieši sa,len treba chcieť.Treba hladať také riešenie,aby mal život opäť zmysel.

margesimpson, St, 11. 05. 2011 - 15:53

Nechcela som sa ta dotknut Natalie. Ja som ani tak nereagovala na tvoj potrat (je mi luto, videla som ako sa tesis na babatko).
Ale zvyknem si nieco precitat aj o cloveku kym odpisem. A po precitani tvojich ostatnych prispevkov a blogov mam pocit, ze si na tom psychicky velmi nevyrovnane a nesuvisi to s tou poslednou udalostou co sa ti stala. Na vlne sebalutosti a neistoty si isla aj predtym. A pokus o samovrazdu, pripadne reci o tom ze bez dietata si zbytocna to je zasdalsia cast.
Na materstvo musi byt clovek fit aj po fyzickej aj po psychickej stranke. Bohuzial kazde tretie tehotenstvo konci potratom v prvom trimestri. Ked sa das dokopy lahsie sa dockas vytuzeneho dietatka.
V inom svojom blogu si nacala, ze k dietatku MOZNO pristupujes ako k rieseniu svojich inych problemov a sama konstatujes ze by si asi mala navstivit psychologa.
Ja len tolko.

lydusha (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 15:19

Ked pocujem take reci o ktorych pises, obycajne si pomyslim: no ked to ty povies, je to presne tak a niekedy si to nepomyslim, ale to poviem aj nahlas, tak ako raz mne ribisska, ked som jej povedala, boze ja som taka krava a ona: no, presne tak, si krava, ked si to sama hovoris.
Clovek ma mat sny a ciele, v pohode, no ked sa neplnia, nebudem sa hadzat z mosta do prosta. Vsetko je presne tak ako ma byt a vsetko ma svoj zmmysel, ci je to zle, ci dobre, skratka vsetko. Ked sa ludia naucia brat zivot tak ako ide a neprezivat niektore krvidy tak tragicky, tak sa kopa, naozaj obrovska kopa problemov strati sama od seba a zacnu sa diat tie vytuzene zazraky...
Nie si svina marge, a ak si pre to, co pises, sme dve, vnimam to presne tak isto.

Polárka (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 15:22

Áno Áno Áno
Marge vôbec nie si sviňa. Povedala by som, že si to podala úplne v pohode Áno Áno Áno

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 15:43

Chcela by som vediet aky zmysel by si videla v strate dietata. Ok kaslem fakt na to strata casu. Je smutne ze ani zena nechape ten pocit. Pre vas to je nic pre mna to bolo moje male babätko na ktore sa tesim uz roky. Ale ved ano vsetko ma svoj zmysel aj otehotniet a kratko na to potratit v tom samozrejme kazdy vidi logiku len taky debilny ludia ako som ja nie. Bohuzial niesom taka mudra ako vy nedokazem sa tak povzniest nad vsetko ako vy. Jedneho dna snad budem taka silna (chladna) ze budem poucovat ja ine zeny po potrate ako sa nemaju lutovat a ako ma vsetko svoj zmysel a ze maju ist proste dalej. Ved nic sa nestalo. Najlepsie drzat usta prehltnut to a ist dalej ale v ziadnom pripade nezatazovat druhych ludi. Ospravedlnujem sa vam este raz vsetkym ze som marnila vas cas a vasu energiu a na tuto stranku viac nenavstivim. Rozhodila ma viac ako pomohla a naozaj som cakala ze sa mi ulavy. Niektore mi pomohli a ine .... Majte sa tu dobre a nech vas nikto nezatazuje

georgina, St, 11. 05. 2011 - 16:13

Natalie, prosím ťa, urážaš sa úplne zbytočne. Ani jedna z naničmám, ktoré ti sem napísali, sa ti ani neposmieva, ani sa nad tebou nevyvyšuje, a dokonca ťa žiadna z nich nepovažuje za hlúpu, či dokonca debilnú.

lydusha (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 16:24

Ja sa na veci divam uplne inac ako "normalni ludia", cize u mna ma potrat suvis s tym, ze detska dusa sa pre nieco rozhodla, ze sa ti este nenarodi, ze prisla iba na chvilu, aby ta niecomu naucila, a ked nastane vhodny cas, vrati sa, alebo pride ina. Pretoze vsetko na svete ma svoj cas, nic neuponahlas tym, ze budes dupat nohou a davat otazky preco ona ma a ja nemam...a podobne. A teraz su naco dobre tieto dramaticke slova na rozlucku? Vies, nikto ta tu nedrzi, nikto ta nenuti sem pisat, ale nikto ta stadeto nevyhana. Ak mas pocit, ze sem nechces pisat, pohoda. Dlha cesta pred tebou, a ano, mas pravdu, mozno sa raz naucis, ze sebalutost a lutost vseobecne nikomu nepomaha...
Mam kamarata, je chory, velmi chory, ale kebyze ho zacnem lutovat, asi ma zhodi zo schodov... On chce elan, nadej, smiech a to nepride, ked bude vyfnukavat sam nad sebou aky je chudak chory a preco prave on...

lydusha (bez overenia), St, 11. 05. 2011 - 14:15

Na zaklade tohoto blogu asi nie, ale na zaklade toho prveho, ktory si napisala.

Lucifera, St, 11. 05. 2011 - 15:49

Ahoj.Neviem prečo také mladé a sympatické dievča píše ako stará 100.roč.žena, čo sa zajtra hodlá ,,pochovať,,.Prešla si si zlým, v niečom ťa aj chápem.V minulosti som bola šikanovaná, zle som to znášala,ale moja tvrdá povaha, mi nedovolili sa poddať.Je dobré mať pri sebe milujúceho človeka, porozprávaj sa s ním, zmeň si maiil, ak ti to obťažuje a znepríjemňuje život a keď to psychicky nezvládaš, vyhľadaj pomoc odborníka-absolútne sa nemusíš za to hanbiť!A keď budeš v pohode a budeš sa cítiť fajn, možno práve vtedy príde dieťa,držím Ti palce, aby si to zvládla čo najlepšie.Slnko Úsmev Tlieskam Objímam

dulka, St, 11. 05. 2011 - 17:33

Natalie, Ty v podstate nechceš, aby Ti niekto pomohol. Taký mám z Teba pocit ja. Verím, že strata nenarodeného dieťatka určite bolí. Ale tým, že sa budeš utápať v ľútosti, budeš sarkastická a budeš odháňať od seba ľudí, ktorí Ti chcú pomôcť, to nikam nevedie.
Ale keď máš pocit, že najlepšia cesta je len utápať sa v žiali, klásť si otázku prečo, tak nech sa páči. Je to Tvoja voľba. Lebo keď sa nebudeš snažiť dostať sa z toho Ty sama, nepomôže Ti ani Tvoj priateľ. A jeho to po určitom čase tiež môže prestať baviť.

dulka, St, 11. 05. 2011 - 17:36

A ešte niečo. Obdivujem Polárku, ako Ti venovala svoj čas a napriek Tvojim sarkastickým odpovediam Ti slušne a trpezlivo odpovedala a snažila sa Ti pomôcť. Ale Ty si teraz tak zaslepená, že to asi nevidíš a len útočíš.

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 17:57

Moj priatel mi nezacne hovorit 10 dni po tom co som stratila babo ze sa mam prestat lutovat a ze zivot ide dalej a ze ved to vlastne nic nieje! Obdivovat mozes kludne ako hovorim pre vas to je nic cize vam sa to lahko povie preto je zbytocne o tom nieco hovorit.

aramana, St, 11. 05. 2011 - 20:34

Natalie, už nerieš.Nechaj tak.Objímam
Za pár mesiacov si túto diskusiu prečítaš a budeš ju vidieť úplne ináč.Baby len predbehli dobu, to je všetko.
Objímam

som to dala na hrubo

dulka, St, 11. 05. 2011 - 18:07

Čítam, ako čítam, ale nikde nevidím, že by Ti niekto napísal, že "to nič nie je". To si si zas primyslela len Ty. Nedomýšľaj si zbytočne veci, ktoré Ti nikto nehovorí. Každá jedna NM, ktorá Tí tu napísala, Ti vyjadrila nejakým spôsobom podporu a snahu pomôcť. Len to bohužiaľ, zrejme pre Tvoje momentálne psychické rozpoloženie nevidíš.

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 18:17

poslala som ti mail a ked sa mi bude chciet tak ti tie spravy kde sa to napisalo ze to nic nieje skopirujem a preposlem.

dulka, St, 11. 05. 2011 - 18:44

Natalie, máš odpoveď.

eva m, St, 11. 05. 2011 - 18:18

Natalie,
a co by si chcela pocut, co by ta potesilo? Aka reakcia od nas?
Eva Slnko

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 18:31

nechcem ziadnu reakciu uz najlepsie a posmesne uz vobec nie cize diky a diky

eva m, St, 11. 05. 2011 - 18:35

nuz, ja nezvyknem reagovat posmesne.
Sledujem tuto diskusiu, aj tie, ktore s touto suvisia.
Preto sa pytam, aka reakcia by ta potesila. Ale ak ziadna, ok.
Eva Slnko

magic, St, 11. 05. 2011 - 18:37

natalie, zase vezmi si to takto - ked prezijes toto (pocit, ze si po potrate na dne a este sa ti aj posmievaju) - ma ta momentalne co este rozhodit? zase si kusok odolnejsia. aj to je vyhra.
ber veci pozitivne. aj co je zle, moze byt dobre.

Natalie, St, 11. 05. 2011 - 18:52

preco mam byt stale len odolna? preco nemoze byt raz v mojom zivote nieco tak ze nemusim byt ta silna a chvilu sa nemusiet kontrolovat vypustit vsetko von? mozno sa to dieta nenarodilo lebo niesom na to pripravena lenze teraz pochybujem ci vobec niekedy budem a takto aj po reakciach mam pocit ze nie a asi ani nechcem. vsetko mi vrta hlavou a mozno aj ten mail bola pravda. mozete si mysliet zas ze sa lutujem ale toto citim teraz a ked to mam popisat tak zrazu necitim vlastne uz nic. niesom zrazu ani smutna ani nahnevana ale ani netuzim po nicom. da sa povedat ze je mi to jedno vsetko a dieta naozaj nechcem. cize je to dobre ako to je

dulka, St, 11. 05. 2011 - 19:00

Natalie, nemusíš byť stále len odolná. Samozrejme, každý má právo niekedy všetko vypustiť. Ten škodoradostný mail vymaž a skús naň nemyslieť. Tie ostatné veci začneš časom určite vnímať trocha inak. Keď sa trocha upokojíš a ten najväčší smútok sa zmierni.

hanele, St, 11. 05. 2011 - 19:38

milaNatali, ja som si povedala , ze nebudem na tvoj problem uz reagovat, ale neda mi.uprimne, aj v predchadzajucom blogu aj v tomto som ja osobne nemala pocit ze by ta chcel niekto sposmesnovat ale chapem ze niektore prispevky si tazsie travila. ak nenapises co konkretne ocakavas od diskusie lahko sa stane, ze dostanes aj to co nechces.
stratila si dieta, to je tvoj problem s ktorym by si sa mala vyrovnat, zmierit aby v tebe trpkost a pocit nespravodlivosti nezabili vieru v seba samu.
mne osobne po potrate velmi pomohlo, ze som vsetky pocity ktore som mala vypisala na papier. pisala som listy tomu nenarodenemu babetku, sama sebe, obcas nesurode myslienky, pocity az som to zo seba jednoducho vsetko vypisala. nepametam si presne kolto to trvalo ale mne to velmi pomohlo. mozno to pomoze aj tebe ak to skusis.Zlomené srdce

púpavienka, St, 11. 05. 2011 - 19:40

Viem čím prechádzaš, človek má právo aj naľutosť a treba aj tu, no nezostavaj s ňou príliš dlho sama. Ja zatiaľ iba veľkéObjímam Objímam Objímam Objímam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce a Slnko Slnko Slnko Slnko v duši.

novacka, St, 11. 05. 2011 - 19:44

Natalie, zeny ktore ti sem nelichotivo pisu si sami pred sebou porebuju ospravedlnit svoje prvotne reakcie na tvoj blog, stale pisu ako oni chapu ty nie, oni vedia lepsie, ty nie. Tvoj stav potrebuje cas a rozlezanie v hlave a nie reakcie od zien ktore si dovidia na koniec nosa a dalej nie a este maju potrebu pichat ihlou do rany svojimi hlupymi recami. A uplne inak reaguju zeny ktore po potrate deti nakoniec maju a tie ktore deti nemaju. Ono to raz prejde ta najvacsia bolest, raz, ale dovtedy to bude boliet a to prazdno bude rezonovat ako ozvena a ine zeny s detmi ta budu iritovat a na tom nie je nic zle alebo nespravne, je to proces hojenia rany, hlavne tej psychickej. A tie ktore ti radia psychologa - no mozno by to mali skusit sami kedze sa nezmohli na sypmaticke slova ale na dalsie vyryvania.

magic, St, 11. 05. 2011 - 20:01

ty mas zo psychologa strach alebo povazujes navstevy psychologa za bilag (priznak toho, ze ten clovek nie je normalny, ked to nezvlada sam)?

problem vsak je, ze clovek skor znesie choroby telesne ako dusevnu nepohodu. a dusevne problemy maju dalekosiahlesie a trvalejsie nasledky ako choroby telesne. jednoducho skor sa popasujes s tym, ze mas infarkt, ako s tym, ze mas depresiu.

teda urcite natalie nema k psychologovi bezat hned. ale isto prv ako "bude na umretie" (jednoducho za pat dvanast.).

novacka, St, 11. 05. 2011 - 20:10

Myslim si ze je privelmi cerstva tato udalost na to aby bezala k psychologovi, to chce skor cas ako rozpitvavanie s psychologom. On jej od boleti nepomoze. Keby vsak mala pretvrvavat v depresii alebo uzkosti dlhodobo, situacia by bola ina, o takej tu vsak nepise, pise tu ze je to cerstve. A z toho vychadzam.

loulou, St, 11. 05. 2011 - 22:34

"On jej od boleti nepomoze." Mne pomohol. Veľmi. Základ je ale uvedomiť si, kedy to už sám človek nezvláda.

vyvyka, Št, 12. 05. 2011 - 07:13

Novacka, prečítaj si lepšie celú diskusiu a ak máš troška inteligencie pochopíš, že toho psychlóga jej baby / a aj ja/ radili v dobrej viere. Nakoľko toto celé má aj iné súvislosti, ale toto vidieť nechceš a prídeš vyrývať.Natali má za sebou ťažkú minulosť, ktorá by aj koňa pložila, preto.A už to nerozoberaj, prosím, dobre?

púpavienka, St, 11. 05. 2011 - 20:23

Novačka súhlasím s tým, že je príliš krátka doba na psychológa a pravda je, že tu nebolo písané nič zlé, iba si nikto neuvedomil ako je to veľmi krátko. Nezachádzajme do niečoho čo nebolo. Na všetko treba čas. prosím nehádajme sa v tomto blogu, neznižujme k tomu čo kto a kedy. ProsííímTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Slnko Slnko Slnko Kvietok Objímam

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama