Robila som už viackrát, ale dávnejšie. Vždy bolo dobré doložiť nejaké dohody s dodávateľmi, prípadne aj odberateľmi, ak sú. Aby bolo jasné, že viac budeš do rozpočtu DPH platiť ako z neho čerpať.
Prípadne ak je už nejaká história firmy, tak doložiť, ako rastie obrat, a že aj tak by ste sa čoskoro stali platiteľmi.
Ak chceš, môžeme sa o tom pobaviť aj cez maily
Nejaky uz spisany mam podla roznych vzorov na ineternete (vratane formulara ziadosti a dotaznik a dokladov o cinnosti firmy).
Surne by som vsak potrebovala poradit, ci to mam dostatocne dobre, aby som ich presvedcila (napr. aj poslanim niecieho vzoru, ako to on spisal - bez citlivych udajov samozrejme - financie, meno firmy, udaje o firme, popripade mena a udaje o partnerskych/zakaznickych/dodavatelskych firmach, ak sa spominaju - vsetko vymazane).
Ak mozete, vopred vdaka za pomoc. Odovzdat to musim v pondelok, potom zasada komisia na DU za tento mesiac na schvalovanie.