reklama

stranka pre otcov

ivusa , 22. 08. 2010 - 11:24

reklama

Mile nanicmamky, dostala som za ulohu zistit, ci existuje podobna stranka pre oteckov ako je stranka nanicmamy. moj mily povedal, ze nie je nanicmama, tak sa sem neprihlasi, ale uvital by oteckovsku verziu NM. viete o niecom? poradite? dakujem Úsmev . Slnko
ps.argument tipu, ze sem chodia aj muzi po rady neobstal.Kvietok


reklama


reklama

simika26, Ne, 22. 08. 2010 - 11:28

ivusa, aj moj by sa prihlasil, ale nechce tu.. ze tu chodim ja a nechce mi liezt do kapusty Chichocem sa Chichocem sa ale ze, by bolo fajn keby bol aj ,,nanicotec" , a zamyslali sme sa, ci by tam chlapy chodili..ja si myslim, ze asi aj ano MrkámKvietok

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 11:34

keby bol nanicotec, moj je tam prvy prihlaseny.. az tak ho to chytilo Chichocem sa Slnko

jamajka (bez overenia), Ne, 22. 08. 2010 - 11:33

môj ujko Google našiel túto stránku, len pochybujem, že tvoj milý má o toto záujem, ale veď nech si pozrie:
http://www.ligaotcov.sk/

MajaKvietok

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 11:41

dakujem, ano nasiel ju aj mily. len viac-menej je to stranka oteckov, ktori riestia opateru deti po rozvode. jeho fascinuje prave styl NM. ze tu rozoberame takpovediac cokolvek. Slnko

jamajka (bez overenia), Ne, 22. 08. 2010 - 11:57

a práve zato, mala som ciťáka, že o toto zrejme nebude mať záujem. A prečo sa neprihlási sem, veď dnes je rovnoprávnosťChichocem sa Chichocem sa , poznám (z písmenok ) viacerých, čo sem dopisujú , ...a čo ty vieš, možno by tí muži aj skvalitnili túto stránku (to sa nesťažujem !) a boli by prínosom .Slnko Slnko Slnko

MajaKvietok

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 12:04

ono, asi by sa tu necitil uplne "doma". tiez by som casto uvitala pohlad na vec z druhej strany. nuz, ale v napise je mama a tak zasada nepusti Chichocem sa Mrkám Slnko

simika26, Ne, 22. 08. 2010 - 12:05

moj by tiez najradsej taku, kde je prevaha muzov, ze mozu rozoberat cokolvek Mrkám Slnko

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 12:10

fakt viem si predstavit stranku, kde by sa chlapi dokazali bavit nielen o sporte a autach atd. ale kde sa mozu vzajomne vyjadrit z veci, ktore su pre nich spanielska dedina. moj totizto nema v svojom okoli muzov-kamaratov, ktori by mali malicke deti ako my. a castokrat vidim, ze by sa potreboval porozpravat prave s chlapom aj o tomto. Slnko

simika26, Ne, 22. 08. 2010 - 12:20

ale tam je viac foto nahych zien ako clankov Chichocem sa Veľký úsmev aj ked proti tomu nic nemam..co uz to patri k muzom Chichocem sa privitala by som naozaj aj ja a najme moj drahy takyto styl stranky ako je nanicmama pre muzov..a mozno ked niekto najde, ze to tu rozoberame sa pusti do prace Mrkám

btw moj buduci manzel robi webove stranke, kludne by sa na to dal, co vy na to?Zlomené srdce

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 12:25

ak to ma byt nanicotec, nech je v kompetencii nanicmamy. tot moj nazor. Slnko

simika26, Ne, 22. 08. 2010 - 12:28

taaak treba nahovorit tych co stoja za touto strankou Mrkám Slnko

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 12:23

dakujem Aja. celkom fajn. len mu tam chyba prave taka sekcia - pre otcov. debaty o detoch a veciach prislusnych. Slnko

akalenkak67, Ne, 22. 08. 2010 - 15:27

To skôr z princípu osamelosti tu chlapi nepíšu.Ved uznajte,že nejaký muž napíše príspevok.Vzápätí ho všetky ženy zasypú odpovedami.On sa musí brániť sám.Nemá žiadneho druhého chlapa,ktorý by stál na jeho strane.Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa A potom:Babské témy sú iné,ako tie mužské.
Muži chcú mať pri svojich témach súkromie.Môj mi povedal,že to je nanič,keby mali všetky jeho príspevky prejsť mojou cenzúrov.Posťažuje sa na svoju polovičku a tá ho vzápätí doma udupe.
To by musela byť čisto mužská sekcia.Úsmev Úsmev Úsmev

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 16:25

no aj ano Úsmev . napriklad by som dokazala nechciet vediet nick mojho mileho. ale chcela by som vediet viacnasobny muzsky pohlad na danu temu. myslim, ze by to nam zenam viac pomohlo pochopit ich, nie? Mrkám Slnko

Polárka (bez overenia), Ne, 22. 08. 2010 - 18:16

Ja nerozumiem v com je problem. Havran, ked chce prihlasi sa aj sem - nema predsudky, ci komplexy z toho, ze je to zenska stranka, a ani s jej nazvom. Ked chce rozoberat ine veci, rozobera to na inych strankach. Ved ani ja vsetko nerozoberam na NM Úsmev
Myslim, ze momentalne ma Kamilka a spol. pravdepodobne vela prace /praca s OZ a ine projekty/ Úsmev , ale keby bol naozaj zaujem, za ktorym by stalo dostatocne vela ludi - mozno by taka stranka casom mohla vzniknut Úsmev

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 18:33

Polarka, ani moj nema predsudky. ale jemu by vyhovovalo viac muzske prostredie. nemyslim si, ze pokial muz-otec chce muzskejsiu formu stranky pre otcov tak musi mat nejake komplexy. je proste len iny ako tvoj Havran a pacila by sa mu ina forma. ved kazdy je jedinecny a vybera si to, co chce.
je mi jasne, ze Kamilka ma toho vela. ako napad niekedy do buducnosti to vsak nepovazujem za zle. vsetko je vo vyvoji. uvidime akym smerom. Úsmev Slnko

Kamila, Ne, 22. 08. 2010 - 18:47

Dievcata, nie je problem spravit najprv podstranku, neskor vlastnu domenu, pri dostatocnom zaujme oteckov, staci povedat,ale malo by ich byt viac odvaznych. Netusim ci prave nazov nanicotec by ich oslovil.

mnnaaauuu, Ne, 22. 08. 2010 - 21:55

Myslím, že chlapom by viac vyhovovalo superotec.sk Chichocem sa

simika26, Ne, 22. 08. 2010 - 21:59

moj sa dnes nad tym zamyslal, ze asi by bol lepsi superotec.sk alebo skvelyotec.sk Zlomené srdce ach jaj, to muzske ego nezranitelne Chichocem sa pivo

mnnaaauuu, Ne, 22. 08. 2010 - 22:17

To sú tí chlapi Chichocem sa Chichocem sa

ivusa, Ne, 22. 08. 2010 - 22:22

fajne, potesili sme sa obaja. vraj nazov nie je podstatny. zacneme sondovat, kto by mal zaujem v okoli. mam taku otazocku - kolko je dostatocny zaujem oteckov? Slnko

26ela, Ne, 22. 08. 2010 - 22:38

26elaKvietok
pripravuje sa stránka:: chlap.sk
a čo som zatiaľ našla je stránka: www.muz.sk - Magazin.atlas.sk- Prvé a najlepšie miesto pre chlapov na webe.Úsmev
Neviem, či naši páni budú s touto správou a stranou spokojní.
Zatiaľ môžu rokovať len pripivo ,alebo TV,alebo na fudbalových zápasochVeľký úsmev

Kamila, Po, 23. 08. 2010 - 08:42

Mozem pridat anketu, kde mozu vyjadris svoj chlap vase polovicky a ak by sme sa do toho pustili, velmi by sami zisiel aktivny otecko, ktory by pomohol s napadmi,a lebo aj kuldne prevzal starostlivost nad strankou, pretoze Moj drahy tazky introvert sa vyjadril, ze takato stranka nema absolutne zmysel, takze s jeho pomocou ratat nemozem. To iste platie, pre mladez, moje decka to rychle vzdali, ale ka by sa nasiel junior s napadmi a trochou ochoty s atomu venovat, mozem obnovit stranku pre juniorov. Inak moj synatot po nedavnej dovolenke nanicmam sa uz pytal, ci aj o rok bude taka dovolenka.

mamanana, Po, 23. 08. 2010 - 10:55

Aj moja dcéra sa už pýtala...Chichocem sa

nielen žienka domáca, Po, 23. 08. 2010 - 11:47

ja sa len obavam, ze mnohi muzi si myslia, ze su neomylni, nepotrebuju diskutovat, lebo aj tak vedia vsetko najlepsie Úsmev (samozrejme mozete aj nesuhlasit; vychadzam z mojich skusenosti; mozno len vyhladavam takych mudrych Mrkám partnerov Váľam sa od smiechu po podlahe Bozkávam Slnko )

Polárka (bez overenia), Po, 23. 08. 2010 - 12:20

No ja mam podobny pocit. Ak vsak chce otecko o niecom diskutovat cestu si najde. Par ich je aj tu na NM a este viac na modrom konikovi. Obavam sa vsak, ze tu bude zaujem mensi - ale mozem sa mylit.

ivusa, Po, 23. 08. 2010 - 12:44

dakujem za anketu. dievcata, mozme opustit stare nazory a vzorce chovania a privitat moznost takejto podsekcie. mozno muzi budu mat vo vlastnom prostredi a medzi sebou viac odvahy. nemusi to byt hned polka naroda, predsa len, ludia sa zmien boja. aj ked nimi mozu viac ziskat ako stratit. Slnko

simika26, Po, 23. 08. 2010 - 13:03

suhlasim a je pravda, ze vsetko na svete nejako zacina.. a zacina od piky.. aj NM urcite zacala ako sa hovori od nuly a casom sa dostala do vedomia zien, matiek atd.. vsetko chce cas, ale tak myslim, ze by sa naslo viac muzov, ktory by to uvitali.. uvidime, anketa je dana Úsmev Kvietok

Vea, Po, 23. 08. 2010 - 19:49

No ja som sa opytala MM a opoved bola podobna odpovedi Kamilinho manzela ( to bude asi tiez tym, ze je introvert) - bude to zbytocne. Ked som sa opytala preco, tak vraj chlapi si radi podiskutuju pri pivo , v robote cez pauzu, ... a ked uz sedia za netom, hladaju ine veci.

Navyse (ale to uz napadlo mne), ako by ste si delili cas o pocitac - my mame kazdy svoj, takze u nas problem nie je, ale osobne - ak by sme mali len jeden, asi by som ho len tak nepustila Vyplazený jazyk

stratus, Po, 23. 08. 2010 - 22:00

No introverti budu mat pravdepodone rovnaky nazor stale.Ja som za to a uvital by som to...Ako dokaz uz musi stacit ze tu o tom pisem...(ja napr. nie som introvert)
Podla mna to zacne par chlapov a potom sa to rozbehne ako vsade...
Ja som optimista a verim ze to pojde...

mnnaaauuu, Po, 23. 08. 2010 - 22:27

Prvá otázka MM bola: A BUDE TAM AJ NEJAKA EROTIKA?Slnko haha, to je zrejme jeho najčastejší dôvod, prečo chodí na internet Slnko Slnko na nanicotec.sk vraj ani neklikne, lebo nemá dôvod - nie je predsa nanič,
Ak bude superotec a podobne, tak "pokuká čo sa tam robí"Chichocem sa Chichocem sa Ale Kamilke odmieta pomôcť - na to má vraj manželaSlnko Slnko

eva m, Po, 23. 08. 2010 - 22:38

a v com by mal Kamile tvoj manzel pomahat?
Eva Slnko

mnnaaauuu, Po, 23. 08. 2010 - 22:43

No vyššie, neviem či nie v tom druhom článku písala, že by sa zišiel "iniciatívny chlap" alebo niečo také, už neviem presneVyplazený jazyk

eva m, Po, 23. 08. 2010 - 22:55

aha, takze to nebola konkretna poziadavka na tvojho muza.
Eva Slnko

mnnaaauuu, Št, 26. 08. 2010 - 14:49

NIEEEEEEEE Chichocem sa Úsmev To len ja som sa MM pýtala, či nepomôže Úsmev

akalenkak67, Po, 23. 08. 2010 - 23:47

To porno,to aj môj.Vôbec som doteraz netušila,na aké stránky to najčastejšie kuká.Úsmev Chichocem sa ÚsmevChichocem sa Úsmev A MM sedí pri počítači prevažne v zime.Teraz ak chcem s ním byť,musím sa unúvať do jeho dielne.Pohoda

lubos2, Po, 23. 08. 2010 - 23:16

Domnievam sa, ze muzi sa na netovom fore zapaju ohladom rodicovstva len zriedkakedy kvoli tomu, ze vacsinou rodicovstvo u nasich zakonodarcov je stale chapane ako starostlivost matky o dieta.

Muzi, ti rozvedeni, su z toho niektori totalne frustrovani, tak ako ja, ako im zena sudkyna nariadi, kolko krat sa moze so svojim dietatom stretavat a kolko financii z neho moze byvala vyzmykat. Tie socialne kuratorky tiez len prikyvnu na cokolvek, co rozvedena zena pozaduje a su absolutne nepodstatnym clankom na sude. O muzskeho rozvedeneho rodica sa povacsinou vobec nezaujimaju, vobec o nom nevedia, ze existuje, pretoze ho akosi v tom rodicovstve okrem vyzivneho nepotrebuju (viz. moj pripad).

Samosudkyna JUDr.Topolcanska z trencianskeho okresneho sudu mi dala jasne najavo, koho bude posluchat na slovo a koho nebude akceptovat. Do bodky splnila, co byvala ziadala, aby mi skodila. Tak sa stretavam dohromady 2 hodiny v mesiaci so svojimi 11 rocnymi detmi a platim na ne 370 Eur vyzivne. Co vlastne by som viac chcel, ked moja uloha rodica je u takychto sudkyn neuznana. Korupcia, klientelizmus a spolupatricnost zeny k zene, to su atributy niektorych kauz v rodinnom prave.

Preto snad muzi sa menej zapajaju do diskuzii o rodicovstve, lebo si uvedomuju, ze su stale len ti druhoradi a niektori ani to nie. Sekciu pre otcov by som uvital. Pokial by sa niektore problemy riesili i druhou stranou, mozno by ste sa niektore divili, ze nazor muzov az taky nie je, ako sa niektore domnievate. Urcite nezdielam nazor, ze muzi su ti chytrejsi a pacilo by sa im nazov sekcie na fore superotec. Skor by to vyznievalo ironicky, ako nejake nemehlo. Obycajny nazov otec by bol prijatelnejsi. Ja osobne sa necitim ani ako otec, lebo ani v 11 rokoch veku mojich deti, ich nemozem vychovavat, kvoli zakernosti byvalej manzelky a spriaznenej duse v sudcovskom talari. Ta rovnopravnost je stale len nejake slovo, ktore nie a nie sa uplatnit.

simika26, Po, 23. 08. 2010 - 23:24

no vidis aj napriklad o tomto by si si mohol poklebetit na muzskych strankach, myslim, ze takych muzov je viac.. a navyse neriesi sa tu len a len rodicovstvo, ale cokolvek, preberaju sa tu rozne temy..myslim, ze tato stranka nieje vylucne o rodicovstve a materstve..ja osobne zatial niesom ani manzelka ani matka a som tu a bavi ma to tu a rada tu kecam a comkolvek a vela veci sa tu dozviem, celkovo nanicmama je pre mna relax MrkámMrkám

georgina, Po, 23. 08. 2010 - 23:23

Lubos, neprekáža ti, že táto debata je o niečom úplne inom, ako o tvojom probléme?

lubos2, Po, 23. 08. 2010 - 23:40

V mojom biednom prispevku som snad trochu chcel vysvetlit, preco niektori muzi sa neprihlasia do diskuzie ohladom rodicovstva. Mozno, ked si este raz precitat moju domnieku a hned nezareagujes, lebo si nenasla prave taku odpoved, aku si chcela, snad pochopis. Zrejme lutujes, ze si si moj prispevok precitala, lebo nikdy nebudes chciet vediet pravdu, ze su pripady, kedy muz je poslednym, ktory sa na sude doziada svojho rodicovskeho prava na vychovu deti. Takze nie je to len moj problem.

simika26, Po, 23. 08. 2010 - 23:52

prave z tohto sa domnievam, ze sa prihlasia do diskusie ohladom rodicovstva a otcovstva.. ved si budu moct podelit nazory, skusenosti a navzajom sa ,,vynadavat" na zeny, ake su ,,svine" ze? ved aj o tom svedci fakt, ze si tu napr. ty je akysi ,,dokaz" o tom, ze si radi chlapy pohovoria aj o tychto veciach medzi sebou.. nie vsetci chlapy chcu, aby im ako prve na stranke vybehla babenka z holymi ceckami.. nehadzala by som vsetkych chlapov a otcov do jedneho vreca.. a navyse o silnych autach, ci babenkach si mozu prave na takej stranke s pivkom v ruke v pokoji domova pokecat.. pivo ved aj tu sa riesi cokolvek..

fidorka, Po, 23. 08. 2010 - 23:51

Luboš,Georgina ti dobre napísala,ona tomu rozumie veľmi dobre o čo ti ide.
Len ty by si si mal zrejme založiť svoj vlastný blog o svojich problémoch.

georgina, Po, 23. 08. 2010 - 23:51

Lubos, to nie je o tom, čo som ne/chcela čítať a ne/chcela kdekoľvek nájsť, nie je to ani o mojom ne/ľutovaní (sa) a už vonkoncom to nie je o tom, čo ja ne/chcem vedieť.

Svoj problém si veľmi podrobne prebral v tvojom blogu, dostal si tam kopec dobrých rád, ktoré si zrejme doradu odignoroval. Nuž, to je tvoje sväté právo...
Ale potom sa nečuduj, že je tvoj problém skoro jedenásť rokov nevyriešený. A nepomôže ti vypisovať ho všade možne. Pomôže ti len to, keď začneš konať.
To je celé.

fidorka, Po, 23. 08. 2010 - 23:53

a ja som myslela,že už spíš Hambím sa Chichocem sa

georgina, Po, 23. 08. 2010 - 23:55

Už sa veru chystám Úsmev Mrkám.

simika26, Po, 23. 08. 2010 - 23:54

baby ved prave o tom by si mohol pokecat na ,,novej stranke" pre otcov, zrejme je takych stranok malo, ak vobec.. ci?

fidorka, Po, 23. 08. 2010 - 23:56

nemám proti tomu vôbec nič,ak sa nájde niekto,kto Kamilke s tou stránkou pomôže.

simika26, Po, 23. 08. 2010 - 23:59

Áno ta stranka je fajn, ale sekciu diskusia by som zmenila.. celkovo.. nieco na tento styl, je to tam vsetko pokope a nezrozumitelne, ale inak okej..

simika26, Ut, 24. 08. 2010 - 00:07

asi sa ten lubos predsa len medzi nami dievcatami citi omnoho lepsie Chichocem sa veru sa necudujem Veľký úsmev

ta stranka okej, ALE na NM nema.. designovo ani prakticky.. zatial posobi tak stroho, nezaujme.. kedzto NM zaujme aj oteckov a chlapov, len im je mozno blbe tu pisat medzi same zenske Zlomené srdce

simika26, Ut, 24. 08. 2010 - 00:11

a na NM uplne najviac vyzdvihujem sledovanost a ,,pisanost" Chichocem sa niekto nieco napise a hned sa odpisuje, riesi, kedzto na inych diskusiach napises a tri dni cakas, ci niekto odpise.. toto je projekt number one Áno Áno Áno

lubos2, Ut, 24. 08. 2010 - 00:03

Nic som neignoroval. Znovu som si nasiel pravnika, ako mnoho inych predtym, ktori uz stali nemale peniaze a nic nevysudili. Ta najvacsia instancia je sudkyna JUDr.Topolcanska, ktora sa nemusi s nikym radit a rozhodne, ci sa mi to paci alebo nie. Prepacte, ze som sa prihlasil. Myslim, ze som nijaku z Vas neurazil. Prajem dobru noc.

georgina, Ut, 24. 08. 2010 - 00:13

Lubos, nik netvrdí, že si tu niekoho urazil.
Čo sa týka tvojho súdneho prípadu - sudkyňa nie je najvyššia inštancia a dievčatá ti to v tvojom blogu už podrobne rozpísali.

magic, Ut, 24. 08. 2010 - 08:44

kedze ju tu tak detailne menujes, aby kazdy vedel, o koho ide a aka je, tak potom, ak mas pravdu o jej povahe a ona sa tu o tomto dozvie (popisal si aj celkom dost podrobnosti o sebe, tak myslim nebude pre nu az taky problem zistit, ktory "klient" tu na nu nadava,), tak si uz ani ziadneho pravnika nehladaj a neplat. da ti to vyzrat tak, ze sa este ani dvere sudnej siene za tebou nedovru a uz popakujes spatky von so zakazom stretavania a 200 eurami vyzivneho na kazde dieta zvlast.
inymi slovami - ak sa citis tak silny v kramflekoch, ze takto priamo pises, musis sa citit silny aj na vyhru v sudnej masinerii.
lebo svojim sposobom toto hranici s ohovaranim dotycnej sudkyne. coz je vlastne trestny cin. a web-neweb, anonymny nie si. aj keby si si dal nick Nepoznana.

a venujme sa teme Stranka pre oteckov, prosim.
co si urobil a neurobil pre dosiahnutie svojho na sude sem vobec nepatri (aj ked si chcel len podotknut preco budu a nebudu otcovia take stranky citat, chapem - ale zase si skoncil iba pri zatrpknutom frflani na svoj blby osud a zaujatu sudkynu, vsimol si si?). doplnaj to priebezne vo svojom blogu. on vzdy vyskoci na prvu stranku citanych veci, takze si to kazdy vsimne a precita. a odpise ti, ak bude chciet.

ivusa, Ut, 24. 08. 2010 - 10:45

geo, magic, dakujem vam za upozornenia na temu. naozaj tema je stale stranka pre otcov. verim, ze kazdy by si na nej svoje nasiel. iste, su specializovane stranky napriklad pre vyssie spominanu erotiku. ci aj stranka pre otcov, ktori sa domahaju svojich prav.
ja vsak vidim v stranke pre otcov nieco ine. vidim v nej chlapsky duch kolegiality. miesto, kde muzi napisu to, co sa hanbia povedat osobne, ale radi by to zo seba dostali, pripadne by sa chceli s niecim pochvalit, poradit. miesto, na ktorom by zeny mali moznost spoznat muzov z trochu inej stranky. mozno by objavili, ake je muzske rozmyslanie jednoduche a priame. mam sama pocit, ze pre nedostatok casu sa tej stranke nebudu moct az tak venovat. ale zase na druhej strane, kazdy rad niekam patri, tak preco nie do partie superotcov Úsmev. uplne najviac by ma potesilo, keby sa do nej dokazali zapojit vsetky vekove kategorie. asi som prilis odvazana (vesmir prajem si...Úsmev )
ps. pripajam jeden pekny vtip: ako sa hovori miestu, kde je vela bab? odpoved: babinec. ako sa hovori miestu, kde je vela chlapov? odpoved: krcma.
ps2. tak aby nasi muzi objavili caro muzskeho sveta aj doma Mrkám.
Slnko

stratus, St, 25. 08. 2010 - 20:31

fakt by ma zaujimalo a chem tym apelovat na pripadnych tvorcov ci nieco podobneho v muzskom formate bude existovat...
Uz tu bolo vela povedaneho ci napisaneho a ti ktori si myslia ze na podobnu stranku oteckovia chodit nebudu nech si to myslia nadalej a nemusia tu ani o tom pisat...
takze stale cakam kedy sa lady pohnu...Tlieskam

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 21:06

...a že ja tu riadim celú naničmamu Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

krtkovci, St, 25. 08. 2010 - 21:22

Neviem teda či vás to pobaví /mňa to naštvalo/ - hodila som túto tému - stránka pre otcov - do placu v mužskom koletíve /prevažne vodičov kamiónov/ - plytké odpovede som si vypočula.... a hlavne:"No keby to bola stránka v telke ktorá by na nás vyprávala, tak by som si to možno aj pozrel..... Radšej som sa zbalila a verte, myslela som si svoje....

lubos2, Št, 26. 08. 2010 - 00:02

Silne slova Magic, ale berem. Si zena, tak chranis sudkynu, ktora aj keby bola akokolvek neobjektivna a rozhodovala proti pravam rodica, budes na jej strane. Este si mohla pouzit nejake slova na kvadrat, aby si vystupnovala svoj hnev, ze sa vobec ozyvam, ked som napisal, ze ta sudkyna ma vedome a cielene poskodzuje. Este, ze i Ty nesedis v tom sudcovskom talary, to uz by naozaj bola cela spravodlivost v haji a pravo a spravodlivost iba fikcia. Alebo by si rozlozila tarotove karty a hladala tu spravodlivost na tych vymalovanych obrazkoch?

Vies, co ma najviac stve? Nie to, ze mi nejaka sudkyna uz z akehokolvek dovodu nariadila stretavat sa s detmi len 2 hodiny v mesiaci za pritomnosti byvalej. Nepochopitelne je, ze ta sudkyna nebere ziadnu zodpovednost za to ako rozhodne. Nikto ju nebude brat na zodpovednost za to, ci druhu stranu neposkodila a z akeho dovodu vobec takto nezmyselne rozhodla. Nestrhnu jej z jej platu ani cent za jej kopance v praci. Je platena statom a stat je ten fenomen, ze ci robis spravne alebo nie, plat i tak dostanes. Moze si dalej hoviet na svojej vysedenej stolicke a robit z niektorych ludi riadnych volov, pretoze je sudkyna a nikto na nu nema.

Keby som v mojej praci urobil kopanec, tak sa z toho veru nikdy nevylizem. Nikto ma nepotrzi. V najhorsom zahuci lietadlo s dvestovkou ludi na palube a hned som na odstrel, akoze som to ero pripravil.
Tak sa maj Magic

K samotnej stranke pre otcov, muzov, sklamanych, zhyrenych a ostatnych sa pripajam i ja. Stranka by urcite priniesla ozivenie a bol by zo strany muzskej populacie o nu iste zaujem.

ivusa, Št, 26. 08. 2010 - 14:46

lubos2, prosim ta, napis tieto slova do svojho existujuceho blogu o problemoch so sudkynou a byvalou manzelkou, alebo si zaloz novy napriklad s nazvom neznasam sudkynu a byvalu. k tomu o com tu piseme sa hodi iba posledny odstavec. dakujem.
ps. tvoj problem mi neni lahostajny, ale cudujem sa ti velmi teda, preco nevies byt taky razny v jeho rieseni, ako si v jeho opisovani. kto chce hlada sposoby. kto ne, hlada dovody.
Slnko

adus, Št, 26. 08. 2010 - 08:39

Lubos,
toto uz je sila - takze aj ked nie som Magic, neda mi nezareagovat.
Som ochotna dokonca uverit, ze ti dotycna sudkyna - povedzme to kulantne takto: nedala rovnake sance ako tvojej ex - ale ta nenavist v tebe, co voci nej prechovavas ta brdzi a kym sa jej nezbavis, nedostanes sa dalej
Mal by si si prvotne toto v sebe vyriesit - co je pre teba vacsi problem - pomstit sa nenavidenej sudkyni alebo vyriesit konecne situaciu okolo tvojich deti.
Zatial riesis sudkynu - tak sa necuduj, ze vo veci svojich deti si sa za 11 rokov nedokazal dostat dalej.

Kamila, Št, 26. 08. 2010 - 14:54

Este raz, pridavam info pre stratusa a ostatnych, ktori nezachytili info v komnetaroch k ankete o zaujem o stranku pre muzov(anketu som stiahla z praveho stlpca):

S Marošom (okrem ineho je ekonomicky novinár)sme sa dohodli na vzájomnej spolupráci a zaregistrovali sme doménu spravnychlap.sk . V polovičke septembra sa pustíme naplno do práce, dovtedy Vás určite poprosím o Vaše nápady, názory, čo by predovšetkým muži, naši manželia, priatelia, kolegovia na stránke pre správneho chlapa uvítali.

enny, St, 22. 09. 2010 - 02:04

Som nedockava na stranku ...akoze spravnychlap.sk mne osobne nepripada vhod,lebo kazdy si bude mysliet ze je ten najspravnejsi..ale to asi tak ako je tato stanka nanicmama.sk:))ale minus s plusom nieco dá,zeby to bolo rovná sa??...A kedyze sa rozbehne?

majas, St, 22. 09. 2010 - 15:55

Ja som za názov stránky nanicotec.sk, sak nech vidno, ze patria k nam, ja sa za nanicmamu nehanbim a rada vysvetlim, ktorí nechápu a veru niekedy nanic aj som a aj chlapi su nanič a sem tam na niečo Úsmev, či myslíte, že oni si myslia, že su stále správni? Rada ich vyvediem z omylu.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama