reklama

Veštica v Nitre

nadush , 24. 09. 2012 - 18:00

reklama

Ahojte, chcela by som sa spýtať,či ste niektorá bola v Nitre alebo v okolí u veštici a ak áno, boli ste spokojné? prípadne kontakt poprosím.
Ďakujem, pekný deň.


reklama


reklama

Tvoja kamaratka, Po, 24. 09. 2012 - 18:34

Ahoj
ja som bola pred par rokmi.
Neviem uz kontakt, ale ta pani bola na Farskej ulici. Ak chces, pokusim sa zistit udaje.
Moja skusenost? Ako vzdy, osud je co je, podla mna sa neda predpovedat. Ale tato zena vela videla a pocula (od ostatnych klientov, a zo zivota celkove) a tak porozpravat sa s nou vo forme ze ti predpoveda buducnost dobre padne. Ona to robila z kavy, to som predtym nezazila, no a po seanse s nou som sa citila spokojnejsia. Vtedy som bola vo velmi zlej situacii, a pomohlo mi ist k nej.
Ak sa citis, ze si na nejakej zivotnej krizovatke, a mas pocit, ze toto chces skusit, preco nie. Je vzdy dobre pocut ine nazory, rady inych, a tato pani je urcite mimo kruhu tvojich znamych, tak jej mozes otvorit svoje srdce.
Vela stastia!

nadush, Po, 24. 09. 2012 - 18:40

Ahoj, o tej pani som už počula, aj dobré aj zlé, chcela by som viac kontaktov, nech si môžem vybrať Úsmev
ďakujem za odpoveď, začnem po nej pátrať.

Klaudia17, Po, 24. 09. 2012 - 19:04

Ja viem,že nie sú všetky rovnaké,ale moja skúsenosť:Moja dcéra bola tehotná,týždeň pred pôrodom som bola u veštici ktorá povedala,že bude mať syna a narodilo sa jej krásne dievčatko. Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

nadush, Po, 24. 09. 2012 - 19:10

práve preto sa pýtam na názor ostatných Úsmev chcela by som ísť k nejakej, len nie k nejakej podvodníčke.
aj som na nejakých fórach našla, že v nitre sú dobré veštice, ale všetko to boli príspevky spred piatich rokov a kontakt, ani meno žiadne.

Evka1223, Ut, 25. 09. 2012 - 16:00

Klaudia17....vydrž, ked povedala že bude mat syna....tak bude.
Ved nepovedala že kedy Chichocem sa

Klaudia17, St, 26. 09. 2012 - 09:17

No a ešte povedala.že bude mať dvojčatá.Ja som z dvojčiat aj ja som mala,jasné že ešte mám chlapčatá dvojčatá a moja mama mala 2 krát dvojčatá dievčatá,ale to som jej nepovedala,pretože no neviem,neviem či by sa dali na druhé a keby to bola taká pravda ako pri dcére to radšej neriskujem. Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Tvoja kamaratka, Po, 24. 09. 2012 - 19:33

tak vies co, kto su podvodnicky?
Naozaj buducnost nevie predpovedat nik, keby to niekto vedel ...

lydusha (bez overenia), Po, 24. 09. 2012 - 19:40

Hehehe, to ako by som seba spred xy rokov videla. Uprimne ti vravim a toto si dobre zapamataj, vestica, pokial je dobry psycholog, ta odhadne za par minut. Pokial ma dobre skolenie tak ti da take otazky, ktorymi ta navedie tam, kam ona chce. dalsia vec je, ze ta, ktora je naozaj dobra, nema NIKDE inzerat a nema nijaky CENNIK. A najde si ta aj sama, ked ju budes NAOZAJ potrebovat. No z vlastnej skusenosti viem, ze vsetko, co potrebujes vediet, mas v sebe. Na kazdom rohu nam boh, anjeli (vesmir, energia, laska, universum- dopln co je ti blizke), dava znamenia. Pozorne nacuvaj, pozorne sa divaj a nauc sa citat ich. Ver svojej intuicii a tomu, ze ZIADNE rozhodnutie, ktore urobis, nie je zle. Vsetko ma svoj zmysel a "řád". Aj to, co sa ti v tom momente zda nenormalne, zle, sibnute...

Teki, Ut, 25. 09. 2012 - 13:36

Tlieskam Áno
Mne povedala jedna veľmi "známa"veštica z BB na základe môjho dátumu narodenia:ty veštiť nepotrebuješ.Nechápala som prečo,ale mala pravdu.

nadush, Po, 24. 09. 2012 - 20:21

viem, že žiadna mi presne nepovie čo a kedy bude Úsmev ale občas máme asi každý potrebu ísť za niekým, koho nepoznáme (a nemyslím tym psychológa Vyplazený jazyk ) a vypočuť si, čo nám povie. Možno som sa zle vyjadrila, veštica je taký špecifický výraz....
Mávam často aj divné sny, ktoré sa týkajú mojich najbližších, sama si ich vysvetliť neviem a myslela som, že taká "veštica/snárka" by mi s tým pomohla...

lydusha (bez overenia), Po, 24. 09. 2012 - 20:26

Urcite nepomohla, moze ta akurat tak dobre zmagorit. Ak nemas kam davat peniaze, tak radsej ich venuj dobremu anjelovi. A vykecaj sa radsej kamoskam ako niekomu, kto ma z teba vysostne osobny profit...

Erkočka, Po, 24. 09. 2012 - 22:09

Lydush nezaložíme si s.r.o? 1/2hodina za 20,-€? však kecať dokážeme Chichocem sa

linda999, Ut, 25. 09. 2012 - 10:15

juj moja, z lacneho si kraja. Tetusky vestice si daju pekne pomastit vrecka Vyplazený jazyk

katka., Po, 24. 09. 2012 - 20:38

Áno

gueva, Ut, 25. 09. 2012 - 10:39

ľudia by sa mali začať riadiť vlastným rozumom a nie radami kadejakých pochybných osôb a riešiť si problémy sami. Je neuveriteľné za čo sú ľudia ochotní vyhodiť peniaze. Vyplazený jazyk

linda999, Ut, 25. 09. 2012 - 10:53

že? ja napríklad nepochopím, že sa ešte predáva Nový čas Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 25. 09. 2012 - 14:36

Tak ja behám väčšinou s knihou v ruke, ale aj NČ prelistujem, keď čakám v rade, že či nastal dáky progres v obsahu Veľký úsmev , no peniaze by som za to nevyhodila Vyplazený jazyk

linda999, Ut, 25. 09. 2012 - 17:21

progres podla mna nastava s kazdym cislom, rychlejsia spirala do zumpy Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), Ut, 25. 09. 2012 - 18:50

ja som myslela k lepšiemu Hambím sa

linda999, Ut, 25. 09. 2012 - 19:59

ja viem Veľký úsmev
ale ved nadej zomiera posledna ( u mna co sa tyka NC uz zomrela Chichocem sa )

aretta, Ut, 25. 09. 2012 - 16:28

Váľam sa od smiechu po podlahe Áno Áno Áno

gueva, St, 26. 09. 2012 - 08:32

Veľký úsmev Áno Áno

lua, Ut, 25. 09. 2012 - 10:59

ja som tiež raz bola u jednej v NR, tá pani už neveští, ale v skratke, z minulosti mi povedala také veci ktoré sa vždy dali k niečomu k nejakej udalosti spojiť, konkrétne nepovedala nič, z prítomnosti niečo čo sedelo, ja som jej predtým nehovorila nič, iba že chcem vyveštiť ohľadne partnerského vzťahu, povedala veci ktoré sedeli, ale to boli iba také všeobecné veci, nič konkrétne a čo sa týka budúcnosti, pár vecí sa splnilo čo predpovedala a dosť vecí nie, a to mi predpovedala na 4-5 rokov dopredu, kopu vecí sa nesplnilo, tiež si ju ľudia chválili, ale keďže mi povedala konkrétne čo sa má stať a nestalo sa, beriem to s rezervou, vlastne aj predtým som to brala, a tak som si život zariadila po svojom, viem, že niektorým ľudom povedala tiež konkrétne veci a tie sa splnili, tak a teraz si vyber Mrkám

Polárka (bez overenia), Ut, 25. 09. 2012 - 14:40

Načo veštica ?
Svoju minulosť poznáme, a budúcnosť má každý aj tak vo svojich rukách...
Či je to také zaujímavé, ak niekto ný, kto nás nepozná, nás informuje o tom čo sme prežili ??
Každopádne, ak sa to týka poznania budúcnosti - budúcnosť nie je statická, presne nalinkovaná, je menná, a skutočne záleží len od stavu našej mysle, od toho, aké programy naša myseľ podporuje, od pochopenia, že sme ľudia, máme vôľu, máme tú MOC cielene vyberať svoje myšlienky, a meniť vlastné programy ! Čo by ti mohla dať veštica, keď budúcnosť môžeš tvarovať, ako Ty chceš ??

Tvoja kamaratka, Ut, 25. 09. 2012 - 16:08

po precitani komentarov ja mam dalsi komentar ...
ak chce ist, preco nie. Niekedy sa clovek fakt ocitne v srabe, a tak robi, co sa da. Na tom vobec nezalezi, co ta vestica povie, ze sa stane. Ja ked som tam bola, ako som uz spomenula, dobre mi to padlo, co povedala. Drzala som sa toho dost dlho, a potom som sa nejako z toho mojho "srabu" dostala a zrazu mi to bolo uplne jedno, co aka vestica povie. Vtedy som ale bola v uplne inom psychickom rozpolozeni.
Co sa tyka snov, ak to chces vysvetlit, tie naozaj nic neznamenaju. Sny su zaujimave, a zatial nevysvetlene (i ked je tam jedna teoria, celkove realna) ale urcite nic nepredpovedaju. Ber to ako inu rovinu svojho zivota.

Polárka (bez overenia), Ut, 25. 09. 2012 - 16:13

"Co sa tyka snov, ak to chces vysvetlit, tie naozaj nic neznamenaju. Sny su zaujimave, a zatial nevysvetlene (i ked je tam jedna teoria, celkove realna) ale urcite nic nepredpovedaju. Ber to ako inu rovinu svojho zivota."

Dovolím si nesúhlasiť s tak kategorickým názorom, stačí si prečítať niečo trebárs od Junga.

dulka, Ut, 25. 09. 2012 - 18:17

Polárka súhlasím. A môj názor - správne vyloženie sna dokáže pomôcť viac, ako vykladanie budúcnosti, či minulosti z kariet.

Evka1223, St, 26. 09. 2012 - 14:20

Moje sny ma vedú...mám ich často symbolické a upozornia ma včas na blížiacu sa udalosť.
Treba však o nich vedieť viac a vyznať sa... Slnko

eva m, St, 26. 09. 2012 - 14:32

Tvoja kamaratka,
podla coho usudzujes, ze sny nic neznamenaju?
Eva Slnko

akalenkak67, St, 26. 09. 2012 - 15:39

Ja obrovský neverec ktorý neverí vešteniu,rôznym javom snom a znameniam však v poslednom čase váham.V tínedžerskom veku mi jedna cigánka predpovedala z fotografie.Po dlhých rokoch som pri upratovaní v rodičovskom dome natrafila na túto predpoved.Väčšina vecí aplnená hoci vtedy som sa na tom smiala ako nad nezmyslom.
Pred rokom som mala takmer živý sen v ktorom som volala na akéhosi psa a naklánala som sa cez terasu.Minulý týžden som zostala v doslovnom šoku pri obhliadke jedného domu ktorý máme v pláne kúpiť.Bol to dom z môjho sna.Nikdy predtým som tam však nebola.V ťažkostiach som zúfalo prosila vesmír o pomoc.Bolo to vyslyšané.A teraz váham čo je medzi nebom a zemou.Užnie som taký neverec.
Veštenie nezatracujem,ale nie som do neho ochotná investovať.Ale ak niekto potrebuje a chce,tak prečo nie?Ak nemá na čom minúť peniaze,tak prosím.

gueva, St, 26. 09. 2012 - 16:22

dom z tvojho sna - tento jav sa volá deja vu. Vyskytuje sa u cca 70% ľudí. Zaoberá sa tým aj psychológia a nie je to nič nadprirodzené. Mrkám

georgina, St, 26. 09. 2012 - 16:28

Déjà vu je francúzsky výraz pre už videné a je to niečo úplne iné ako tzv. prorocké sny: http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vu
Mimochodom, náš dom som mnohokrát videla v snoch viac ako rok predtým, než sme tam prvý raz skutočne boli.

georgina, St, 26. 09. 2012 - 22:23

Áno, tam je rozpísané, ako VRAJ vzniká déjà vu. Údajne sa jedná o zmätok pri chybnom prenose medzi mozgovými hemisférami, ktorý nastáva v rozpätí niekoľkých milisekúnd. Je to len jedna z hypotéz, ale OK, môže byť, aj keď si myslím, že to je tak len v zlomku prípadov.
Mám viacero osobných skúseností, ktoré túto teóriu vyvracajú, ale to je vcelku jedno.

Ak sa ti však sníva sen (a opakovane) o dome, ktorý si podrobne pamätáš, rozprávaš o ňom MM a priateľom, dokonca ten dom nakreslíš (v tomto prípade pôdorys a pohľad z ulice a tak podobne), a do toho domu sa reálne pozrieš až PO ROKU, tak o nejakom údajnom niekoľko milisekundovom zmätku v mozgu nemôže byť ani reč.

Ale dohadovať sa nejdem, nechce sa mi.

akalenkak67, St, 26. 09. 2012 - 22:37

S tým súhlasím.Minisekundový zmätok mi tiež nesedí.Boli sme pozrieť viac domov.MM sa ma pýtal že čo vlastne skúmam,ked vykúkam všade kdesi ponad zábradlia.Až napokon sme prišli na poslednú obhliadku a správala som sa ako doma.Nemala som dopredu nič vysnívané.Hladáme jednoducho niečo čo nie je príliž drahé,aby sme sa priestorovo zmestili všetci členovia domácnosti,nemuseli investovať mnoho penazí a aby tam bol priestor na podnikanie MM.
Deja vu si viem predstaviť v prípade udalosti ktorú som niekedy prežila a neskôr sa to prepojí s inými spomienkami.Ale aby sa mi prisnilo moje budúce bývanie,alebo sa cítila ako doma v úplne cudzom meste v historickej časti,nad tým už naozaj rozmýšlam.Jednoducho ako keby som sa stretla so svojim minulým životom v historickej časti cudzieho mesta a s budúcnosťou ktorá sa mi prisnila ešte v čase ked som ani neuvažovala že raz budeme zhánať niečo vlastné.

gueva, St, 26. 09. 2012 - 22:51

ani mne a navyše ideme mierne od témy Mrkám
Mne sa tiež viackrát stalo, že som prežila niečo, čo sa mi pred tým snívalo aj viac rokov dozadu. Najčastejšie keď prechádzam nejakou krajinou, alebo nejaká konkrétna situácia v ktorej sa práve nachádzam. Ja to pripisujem deja vu a mám pokoj s riešením a bádaním ako a prečo.

georgina, St, 26. 09. 2012 - 23:20

No to vieš, ja si zase všetko podrobne rozpitvem, potom poukladám do šuflíčkov podľa kategórií... Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Mrkám Pohoda

magic, Št, 27. 09. 2012 - 01:46

na toto vysvetlenie neverim. akoby som vdaka milisekundovemu posunu vedela, ze za tou zamknutou branou maju kamienkami vysypany dvor a po boku napoly zvadnuty travnik od horuceho slnka, na ktorom su vypalene dva kruhy po niecom, co tam stalo? a ono tam fakt je? a ja som na tom mieste prvy raz v zivote (spon pri plnom vedomi)? hoci tu branu otvorili az po hodnej chvili, nie hned potom, ako som si uvedomila, ze ja viem, co za nou je. ze som tam uz bola.
alebo sa mi sniva zivy sen. rano vstanem, poviem si aky cudny sen. idem do skoly a tam sa cela situacia zopakuje od slova do slova (este aj rozhovor s kamoskou sedel na slovo). a ja pozeram, ze vsak toto som uz presne detaile raz zazila. co ma niekto pretocil ako pasku vo videu? nespim este nahodou? nezobudim sa zachvilu zase? (inak tento sen si dodnes neviem vysvetlit. nic neznamenal, nic nepredpovedal, aspon nie dolezite, neprorokoval, nic zasadne nepriniesol. iba akoby som nahodne vbehla do situacie v buducnosti, co mala prave nasledovat, o malu chvilku predbehla vyvoj udalosti - snad dobehla casovy horizont?).
no tazko milisekundovy posun. aspon taky hodinovy.

gueva, Št, 27. 09. 2012 - 08:18

nemusíš, nikto ťa nenúti Pohoda

magic, Št, 27. 09. 2012 - 08:22

???? som nepochopila.

Ariesa, Št, 27. 09. 2012 - 11:15

Uz ked sa tu bavime o snoch, aj ja mam take. Nastastie uz nie take hrozne a s vaznymi dosledkami ako kedysi. Aj teraz som mala taky, celkom v pohode.

Cez vikend sa mi snivalo, ze som u starej mamy, v Bobrovci a zo dvora musim pustit take 4-5 rocne "medvieda", ktore sa dostalo dnu, nemoze von, branicka sa zaklapla. Nastresovala som sa v tom sne veru dost. Furt tam bol nejaky zadrhel.

Bala som sa, ze to zas bude nieco s dalsim vikendom, lebo syn mal ist teraz v piatok do nedele s ocinom na chatu do Bobrovca. Tatko velmi dobre vie, ako sa mi tieto sny plnia Mrkám .

Ale vcera som zbadala toto nove video Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe :
http://www.youtube.com/watch?v=ATmXlfyGrFU

Tak uz mam po starostiach. Bratranec zal kukuricu, obchadzali pole dokolola, macko bol zaklapnuty v pasci Mrkám .

Kamila, Št, 27. 09. 2012 - 11:51

ta ty si aka dobra Slnko

Ariesa, So, 29. 09. 2012 - 18:49

uuu, som este lepsia Váľam sa od smiechu po podlahe , dnes som tymto chcela pozabavat staru mamu a ona mi povedala, co na tom videu nie je. medveda potom ti ludia tak vystrasili, ze si to namieril do dvora rodinneho domu a nevedel sa odtial dostat, motal sa tam od plotu k plotu, kym to nevzal krizom cez sklenik, ktoremu vyvalal skla.

mimochodom, nas dvor je uuuplne rovnaky, vojdes branickou v plote pri skleniku(vo sne som chodila ku branicke, a potom sa utekala okolo sklenika pred medvedom, ked odisiel znova som sa pokusala otvorit branicku a zasa utekala popri skleniku ... furt dookola.). Mrkám toto akurat bolo na opacnom konci dediny. Veľký úsmev

Kamila, So, 29. 09. 2012 - 19:09

ta to uz je iny level Áno

Ariesa, Št, 27. 09. 2012 - 00:50

link Úsmev : to je veru skepticky prispevok od cloveka, ktoremu sa to nikdy nestalo a snazi sa rozpitvavat, preco "připadá jí toto vybavení podivně opravdové".

gueva, Št, 27. 09. 2012 - 08:19

veruže stalo, treba čítať aj ostatné Mrkám

Ariesa, Št, 27. 09. 2012 - 10:45

ja pisem reakciu na link Úsmev , na toho skeptika-len teoretika

vyvyka, St, 26. 09. 2012 - 17:58

Ja mám taký názor. Kto chce, vešticu si aj tak nájde, či sa dozvie pravdu, alebo nie. Pre niečo to proste potrebuje, sú životné situácie, kedy si človek nevie rady. niekto sa modlí, niekto prosí anjelov a niekomu pomôže veštenie. Čo na tom, či to výjde, alebo nie. Nech si skúsi na vlastnej koži a uvidí.Aj keď, neviem, či je nejaká dobrá v Nite. Hovoria o jednej pani na Klokočine, ak chceš, pošlem Ti na ňu kontakt, vraj aj lieči.Ale neviem, či je dobrá. Niektorí hovoria, že áno,iní že nie,ale ak chceš silou mocou veštiť, skús.

Evka1223, St, 26. 09. 2012 - 22:37

Táto pani(asi myslíme na tú istú) sa venuje okrem liečenia aj numerológii a tarotu....kto tomu trošku rozumie, chápe, že to nie je veštenie. Niektorí by najradšej počuli: Zajtra sa stane to a to...nestane sa to a ono....pozajtra zase to a to...proste niečo, čo je vysoko nereálne a preto nadávajú a pre nich je v kategórii "nie je dobrá"....kto neočakáva rozpis udalostí...ale iba upozornenia čo sa môže stať ale nemusí sa stať....ten pochopí.
Ja som u nej bola...a Áno
To je však len môj názor a moja skúsenosť.

vyvyka, So, 29. 09. 2012 - 20:21

Evka 1223, ja rozumiem aj numerológii, aj tarotu, tarot je veštenie.
http://sk.wikipedia.org/wiki/Tarot. ja som u nej tiež bola a čo sa týka numerológie a čínskeho horoskopu(čínsky horoskop mi čítala z knihy), tak to vedela perfektne,čo sa týka výkladu z tarotu, tak som sa zasmiala, nakoľko sa netrafila nie že trošku, ale vôbec.A bola som tam z dôvodu, že som sa potrebovala rozhodnúť v pracovnej oblasti a tam sa mi vyjadrila veľmi neurčito, ak vôbec nejako.Nuž, nevyšlo to, ale to je zase môj názor a moja skúsenosť.Čo však viem z viacerých zdrojov, mnohým pomohla.

Evka1223, Ne, 30. 09. 2012 - 13:55

Tarot ti naznačoval, že máš riešiť iné ako kariéru....to čo odhalil bola skrytá odpoved ale zrejme si ju "prepočula" kedže sa netýkala jasnej odpovede na ktorú si čakala.
Tarot neodpovie vždy tak ako by sme chceli....je to vysoká hra a odhalí len to, čo pokladá za dôležité, či sa nám to páči alebo nie, či to chceme alebo nie.

"Pri výkladoch vyskočia občas veci, na ktoré sa klient vôbec nepýta ale ktoré sú možno o mnoho dôležitejšie. Niektorí sa pýtajú na kariéru a tarot im začne hovoriť o zdraví. "

http://www.putnici.sk/clanky/tarot/

magic, Ne, 30. 09. 2012 - 21:26

toto pri vesteni poznam - spytam sa a odpoved totalne o niecom inom. nech ju akokolvek pasujem na otazku - nesedi to. akoby vychadzali same hluposti. vtedy to ma dva vyznamy (podla mna) - odpoved na otazku znie v duchu "nie" (nestane sa/nevyjde/nepodari/nezalezi na tom/...). alebo sa snazi upozornit na to, co bude v dohladnej dobe ovela dolezitejsie, nez napr. ci ma manzel inu zenu alebo nie. len dotycnu napr. ziarlivost prilis sustreduje na jednu oblast a nevnima kopiace sa problemy uplne inde.

lua, Št, 27. 09. 2012 - 10:18

to je asi tá ktorú som spomínala v príspevku, ale že už iba lieči, kamarátka chcela k nej ísť a že už neveští, lebo že je dosť stará a už sa na to neviem tak ,,sústrediť,,
ale že v liečení je stále dobrá, s tým u nej nemám skúsenosť, vyvyka môžeš prosím ťa poslať kontakt aj mne? možno to nie je tá istá, ja by som potrebovala skôr liečiteľku, keďže dr. mi už nevedia pomôcť s mojim problémom, vďaka

vyvyka, So, 29. 09. 2012 - 20:22

Máš mail. Úsmev

Evka1223, Ne, 30. 09. 2012 - 16:10

Odpoviem hned ako sa mi bude dať....dobíjam sa do mailu a "vyhadzuje" ma. Už dávno neblbol...

Ariesa, Št, 27. 09. 2012 - 11:13

Úsmev Áno

nadush, Ne, 07. 10. 2012 - 18:07

dala by si mi na nu prosim ta kontakt? dakujem Úsmev

magic, Ne, 30. 09. 2012 - 21:28

Slnko Slnko Slnko si ma predbehla!

Teki, Ne, 30. 09. 2012 - 21:55

Prepáč Slnko

magic, Ne, 30. 09. 2012 - 23:10

no, ze si to ty... tak pre tento raz. ale nabuduce sa pytaj! Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama