reklama

Zbytočne vytočena

Rosalie , 04. 12. 2011 - 21:59

reklama

Som "tu" par dni a už som vytočena..
Neprišla som sem koli problemom..povodne som hladala recept na pudingovu plnku do torty na oslavu..nejako som sa začitala a neskor zaregistrovala..neskor niečim prispela so snahou niekomu pomoct..
A celkový pocit? Blby.. uplne nezname osoby zrazu komentuju či som ja volakedy pred "sto" rokmi zareagovala spravne alebo ne a odsudzovanie ..prekrucanie mojho prispevku..pritom ani nebol adresovaný im..
To tu nieje žiadny admin? Žiadne nahlasenie prispevku? že je od temy, utočiaci, provokujuci a pod?
Založila som diskusiu pre damy s podobnou skusenostou, nie pre damy ktore si sprijemnuju večer tým že si sem pridu do niekoho rypnut.
Pekny večer


reklama


reklama

eva m, Ne, 04. 12. 2011 - 22:05

Rosalie,
citam diskusie celkom pozorne a nemam dojem, ze by tu do teba niekto rypal. Proste sa diskutuje a nie kazdy s kazdym suhlasi, co je na tom zle? Ak ti niekto napise svoj nazor na tvoje riadky, to je rypanie? Mne sa skor vidi, ze ty si nejaka namosurena, zbytocne utocis, zachadzas az do osobnych urazok.
Admin na stranke je, je to jedna z nas a podla mojej skusenosti si svoju pracu kona velmi zodpovedne.
Ak mas blby pocit, skus prehodnotit, do akej miery si k tomu prispela ty sama.
Eva Slnko

Rosalie, Ne, 04. 12. 2011 - 22:07

Diky za prispevok, budem o tom premyšlatChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

eva m, Ne, 04. 12. 2011 - 22:09

naco ta ironia, Rosalie?
Eva Slnko

Rosalie, Ne, 04. 12. 2011 - 22:10

Aka ironia?

eva m, Ne, 04. 12. 2011 - 22:15

ta, ktoru citim z tvojej odpovede.
Rosalie, ja sa nechcem s tebou dohadovat, ani si s tebou merat pismenka. Len som zareagovala na tvoje riadky, lebo sa mi vidi, ze sa tu zbytocne hnevas a navazas do dievcat. Si tu kratko, nepozname sa, naco rozduchavat negativne vasne?
Eva Slnko

Rosalie, Ne, 04. 12. 2011 - 22:12

Evička nie som ironicka. Budem o tom premyšlat..ale už nie dnes ak sa nenahnevaš.. pekny večer a dobru noc

eva m, Ne, 04. 12. 2011 - 22:15

aj tebe pekny vecer.
Eva Slnko

fidorka, Ne, 04. 12. 2011 - 22:13

Rosalie,keď nebudeš "vytočená",skús si prečítať znova,čo si si kde s kým písala a prídeš na to,kto do koho rýpe.

Rosalie, Ne, 04. 12. 2011 - 22:18

Myslim že založenie tejto diskusie uplne splnilo učel ..a ta prava sa zapoji.. dakujem teraz si ty mne sprijemnila nedelu

fidorka, Ne, 04. 12. 2011 - 22:26

mne je úplne jasné,že skáčeš od jedu po plafón len preto,lebo som ti neposlala objímajúcich medveďov a nezatlieskala za tvoj výkon,ako ty dokážeš zvoziť svojho muža,keď si dovolí kamarátku,ktorá mu píše SMSky,ktoré sa tebe nepáčia.je mi jedno,či si tu týždeň na NM,alebo rok,ale za to nebudem tlieskať a chváliť nikoho,čo si tam ty napísala.keď si sa rozhodla niekomu poradiť tvoja vec,možno si vezme dotyčná tvoje slová k srdcu a urobí,ako si jej poradila.a tak isto je moja vec na koho riadky budem reagovať a čo mu tam napíšem Mrkám

Rosalie, Po, 05. 12. 2011 - 09:00

Vieš čo fidorka.. dakujem za prijemný týžden..stačilo .. tuto stranku budem určite "odporučat" ..viac sem nepridem..

nlucian, Po, 05. 12. 2011 - 15:06

Ahoj Rosalie, ja som tiež mala taký pocit. Len by som chcela vedieť, či myslíš aj Ty tú istú osobu.....

georgina, Ne, 04. 12. 2011 - 22:22

Rosalie, ty si nedostala môj "úvodný" mail? Posielala som ti ho 25. novembra 2011 o 7:41 cez kontaktný formulár.

Rosalie, Po, 05. 12. 2011 - 09:01

už mi ten uvodny mail bude na dve veci.. čaute

georgina, Po, 05. 12. 2011 - 09:02

Maj sa krásne, Rosalie Úsmev Slnko Slnko Slnko

sonia, Po, 05. 12. 2011 - 06:43

Rosalie,nechcem sa zastávat Dulky,ale ona nie je z tých ktoré si potrebujú "rypnút",na to sú tu iné adeptky.Pochopíš ked tu budeš dlhšie Úsmev .Nechaj to plávat Úsmev a určite neodchádzaj,je tu fajn,časom sa ti niektoré rady zídu aj v reálnom živote a ktoré ti nebudú po chuti jednoducho vypúštaj.Pekný den ti prajem...Úsmev Úsmev Úsmev ...

Rosalie, Po, 05. 12. 2011 - 08:45

Úsmev

adus, Po, 05. 12. 2011 - 09:06

Rosalie, dobre píšeš - zbytočne, ale faaaakt úplne zbytočne

púpavienka, Po, 05. 12. 2011 - 09:08

Fidorka mňa to trochu mrzí, ale ani ty si neskakala od radosti po plafón, že niekto iný s tebou nesúhlasí. Ved sme všetci tak rozdielní, prečo vnucovať a obhajovať iba svoj uhol pohľadu? Fajn ty by si to riešila tak, niekto iný by to riešil tak, ale prečo sa hned pohoršovať nad niekým kto to rieši inak.Máme každý dosť iných problémov v živote a ruku na srdce, kto vie dať ten naj recept na život? Nikto, sto ľudí sto chutí a skúste to zobrať do úvahy.
Nikto nemá zaručené manželstvo a nevie ani dokedy mu idylka vydrží, každý by sa mal snažiť, aby to bolo dlho, ale všetci poznáme príklady, kde všetko fungovalo tak ako podľa teba a dokonca manžel prišiel a povedal že on už má 4 ročné dieťa s inou a vlastne žil v dvoch rodinach, alebo iný príklad z môjho okolia, muž celý život ženu podvádza a ona sa tvarí že to nie je pravda a sú spolu už 30 rokov, iný príklad - nevera a dokonca aj odchod z manželstva mamy , ktorá sa potom vrátila a bolo to ako v talianskom filme a nakoniec zrejme našli spoločnú reč a nikto nepotrebuje hľadať bokovky.
Ak by každý písal, len naozajstné príklady z okolia, zabralo by to veľmi hodne priestoru.
Nezastávam sa nikoho, len ma mrzí, že ak je niečo napísané s čím niekto nesúhlasí, hned je to s určitým výsmechom a príliš veľkým nadhľadom odpísované, mám pocit že jednoducho teraz je to za moderné byť veľmi uhladená a nadhľadová, lenže ak by sa niečo podobné a v rozpoložení v ktorom by sa ocitla, tak neviem či by potom niekto aj skutočne napísal, to čo z neho išlo.
A nehovorte že sa to nemôže stať - môže a čím viac sa správame nadhľadovo. Vtedy je spúšťačom úplna banalita, ale povie Vám to každý kto s takým niečim robí z praxe.
Myslím si, že to ukrivdenie a pocity boli úplne zbytočné, lebo mne sa tam nič také hrozné neukazovalo pri tom čo som čítala komentár od Rosalie.
Možno sa mýlim, ale nemám rada ak sa kope do iných aj ked sú zatlačení v kúte.Kvietok

Inca, Po, 05. 12. 2011 - 09:18

Margori suhlasim s tebou.Aj ja mam taky priklad a hned moju susedu.Zili si v pohode a zrazu muz pride a povie ze odchadza ze uz dlhsi cas lubi inu.

fidorka, Po, 05. 12. 2011 - 11:37

pozri Margori,ja nikomu nič nevnucujem,ani nemôžem za to,že niekto má deň BLBEC a nemá sa doma na koho vykričať,tak som mu padla vhod.v pohode,veď vždy sa musí nájsť vinník,kto niekoho vyštve z NM,a vždy sa musí nájsť obeť Pohoda

púpavienka, Po, 05. 12. 2011 - 13:26

Súhlasím s tebou že nemala najlepší deň, alebo ju niečo trápi, ja som len poukazala na to, že netreba komentár, ktorý nie je po našej vôli hned zatratiť, ale môžem napísať...nuž aj toto je riešenie, ale ja by som to radšej riešila takto,,, no a nikto by nebol vytočený, lebo miu nikto neupieral na jeho riešenie. Skôr vždy z takýchto jednoznačných veci bývajú veľké hádky a uražky. Viem už bola zlá, ale ja som za tým cítila niečo iné, ani ja a ani ty nežiješ s jej manželom a preto nikto to nemôže pochopiť, preto mi vadia zaručené rady. Aj zaručená rada a môže ju urobiť ten istý človek, ale pri inej príležitosti a spustí všetko možné. Ja sa len snažím vcítiť aj do tej druhej strany a som dosť stará na to, aby som vedela že neexistuje zaručený recept na šťastné spolužitie, nemáš ho ani ty, ani ja a ni nikto iný, lebo vždy sú to dvaja, ktorí sú spolu a každý je iný.
Kiež by nikto nemusel riešiť takéto problémy a nebolo by treba takto ventilovať.
Niekedy aj malinka kvapka oleja zapáli veľký oheň s ničivými následkami.

fidorka, Po, 05. 12. 2011 - 13:41

Margori,viem,že to myslíš dobre,ale nechajme túto tému prosím ťa už tak.Ja si ťa vážim a preto som ti aj odpovedala,inak si myslím,že nemá význam sa k tejto téme vracať.

púpavienka, Po, 05. 12. 2011 - 13:46

(clapSlnko

Rosalie, Po, 27. 02. 2012 - 00:28

Margori vdaka ..Zlomené srdce dakujem že su ludia ktorý aj v zlých ludoch najdu pochopenie

(Pre Fidorka a i) Reagovala som prchko a brala som niektore komentare moc osobne. omluvam sa.

novacka, Po, 05. 12. 2011 - 22:21

Margori uplne a do bodky suhlasim so vsetkych co si napisala. Velmi si vystihla urcitu "nadhladovost" niektorych dam.

tanka, Po, 05. 12. 2011 - 09:36

tak toto je dobré
napíše názor, niekto si s ním dovolí nesúhlasiť, a už je útočná, ironická, provokačná. Keď sa s ňou niekto o tom snaží diskutovať, tak sa hodí do role obete.
fakt zbytočný blog, rosalie.

eniXelka, Po, 05. 12. 2011 - 13:09

Rosalie,

vsetko, co tu napises spada pod pravidla internetovej diskusie. Geo by ti vedela posunut link, ako sa ma dotycny spravat na nete. Okrem ineho je pisanie svojich prispevkov sem o tom, ze vzhladom na anonymitu, ktoru net ponuka, tu vacsina ludi reaguje inak ako zoci voci.
Ak sa ti tu nepaci a ak sa ti TO nepaci, mozes SLOBODNE odist a nikdy sa sem nevratit. Takisto tu mozes dalej prispievat a SLOBODNE kaslat na to, kto ti co a ako napise. Samozerejme sa tu mozes aj SLOBODNE rozculovat a stazovat, ze takto a takto mi napsali, ale podla mna to nie je konstruktivne riesenie. Zmenit mozes len seba, inych nie. Sem tam ale stoji za uvazenie, ci som si niektore odpovede nezasluzila. Veci sa nedeju len tak pre nic za nic......
Ak tu mienis ostat, moja rada znie, neocakavaj, ze s tebou bude kazdy suhlasit a uz vobec neocakavaj, ze ti to bude kazdy pisat tak, ako si to ty predstavujes.
Úsmev
Prajem pekny den

georgina, Po, 05. 12. 2011 - 13:33

Enixelka, ale Rosalie tie linky dostala Pohoda.

V "úvodnom" maili odporúčam všetkým novým prispievateľom prečítať si toto:
čo je na NM zakázané: http://www.nanicmama.sk/portal-spravnej-nanicmamy/kodex-diskutujuceho
na NM ctíme netiketu: http://www.nanicmama.sk/portal-spravnej-nanicmamy/netiketa
orientácia na NM: http://www.nanicmama.sk/co-je-s-tym-pocitacom/technicka-prirucka
špecifiká NM: http://www.nanicmama.sk/ja-zena/ja-mozem-ty-mozes
často kladené otázky: http://www.nanicmama.sk/portal-spravnej-nanicmamy/casto-kladene-otazky

To, že si to niekto neprečíta, alebo prečíta a má v paži, alebo prečíta a ide tu všetkým dokazovať, že jeho sa to netýka - to už je na rozhodnutí dotyčného.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama