reklama

Zeny co je to s vami?

mischel , 19. 04. 2009 - 09:23

reklama

Kazdy treti prispevok je o tom ze "nevladzem, som unavena, som v depresii, nemam energiu". Dalej "nikto ma nema rad, nikto ma nechce" atd.No nehnevajte sa na mna ale podla takychto slov sa ani necudujem ze vas nikto nechce, nechape, nepodpori.Kedysi mi keden kamarat povedal, ze od ludi co sa citia mizerne na sto honov prec, lebo ta stiahnu so sebu. Zeny, zobudte sa , preberte sa k zivotu, robte nieco so sebou, lebo je tu niekolko -menovite by sa dalo - zien ktore takymto pristupom vo velmi blizkej dobe stratia aj to co maju (myslim tym chlapov, ktorych nebude bavit donekonecna chlacholit urumazganu zenu, o deti, ktore ich prestanu posluchat a respektovat a o priatelov ktore nadobro otravia).A potom pridu nove temy - preco ma ten chlap opustil? Nehnevajte sa ale vo vlastnom zaujme prestante hladat podporu svojho sebavedomia na internete, zahladte sa do seba a porozmyslajte, preco sa takto citite, kedy to zacalo, preco to pokracuje a odstrante priciny. Ja nehovorim ze ja sama sa niekedy necitim nanic, zalezi od priazne ci nepriazne osudu, ale aspon zo sebou nieco robim.Opustil ma frajer? Cert ho ber, najdem si lepsieho.Nastval ma manzel?Sak pockaj ja mu to vytmavim.Prisla som o dieta - cas to vyliecil. Nemyslite ze vzdy sa najde dovod na depku? Najde.Ale zbytocne tym plytvate svojim casom a casom druhych.Vzdy je to totiz aj dovod na usmev a radost.A tak ako je vas "depkovych" vela, tak takisto je vela tych ktore sa dokazu usmiat aj cez slzy a najst radost v kazdom dni.A prave pre tieto raz pridete o svojich manzelov a vo svojej zatrpknutosti ani nepochopite preco.Otravite svoje okolie svojim chorym myslenim a naozaj vas nikto nebude mat rad.Toto chcete? Nehadzem tymto vsetky do jedneho vreca, dufam ze sa dotknem len tych ktorych sa to tyka.


reklama


reklama

Katka0202, Ne, 19. 04. 2009 - 09:35

fuha, takto zrána a hneď ostro? ale áno máš pravdu...svojho času som bola uplakaná, manžel mi ušiel za usmiatou...a to ma tak nasralo - prepáčte kočky za výraz, že som sa začala aj keď so slzami v očiach sa smiať a usmievať a moje zlatko zaklopkalo na dvere, že si uvedomil... všetko ide tak ako má a každej z nás tam hore naložili toľko, koľko unesie - ani o trošku menej ani o trošku viac...Veľký úsmev

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 09:40

No vidis - super priklad zo zivota, chcem ukazat zenam ze to ide usmievat sa , byt vesela.Lebo sami seba neposudzujeme objektivne a vlastne nevidime ako posobime na druhych.Az kym pride zlom ako v tvojom pripade.A vidis, stacilo "malo".Dakujem ti za prispevok.A prajem vela dalsich usmevov a dobrych nalad.Úsmev

nielen žienka domáca, Ne, 19. 04. 2009 - 09:40

Miška, čo považuješ za svoju najhoršiu skúsenosť?

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 09:45

Volam sa Mirka, moj muz ma volal kedysi ked sme sa zoznamili Mischel a pouzivam to ako prezyvku.Za svoj najhorsi zazitok v zivote povazujem to ked ma moj byvaly frajer obral o peniaze a este som sa kvoli nemu zadlzila, bol na mna poslany vymahac a ja som nemala co jest ani za co cestovat do prace.A rovnocenne zly tomuto bol ten, ked som potratila.Preco sa pytas? Ci com sa pritom usmievala? Nie.Ale prezila som, spamatala som sa a znova sa usmievam.Nikdy som sa nestazovala takto -nevladzem, nemam energiu - ale asi takto -preco som tak blba ze som to dovolila? Musi byt cesta ako sa mat lepsie, mam na viac, budem bojovat...Úsmev

Katka0202, Ne, 19. 04. 2009 - 09:55

Mirka, tiež jeden z najhorších zážitkov je môj potrat, ktorý som tiež prežila - so slzami v očiach, plakala som za naším dieťatkom, ale časom to akosi nie prebolelo - možno je skoro na to, aby som povedala, že prebolelo, bolí ma myšlienka, aké som už mohla mať veľké bruško, ale proste teraz to beriem tak, že život ide ďalej, alebo ŽIVOT DAL, ŽIVOT VZAL... ale už to nie sú tie stavy, že plačem, len čo ráno oči otvorím, lebo každý problém sa lepšie zvláda s úsmevom - vtedy je aj manžel ochotný vypočuť, pritúliť... mám skúsenosť, že žienka uslzená a utápajúca sa v plači a depresiách o seba menej dbá ako tá, čo ráno vstane, nakopne úsmev a ide... VŠETKÝM NM PRAJEM ÚSMEV NA PERÁCH ZA KAŹDÝCH OKOLNOSTÍSlnko

Inca, Ne, 19. 04. 2009 - 10:25

Mishel chcela som napisat to co Katka0202,ale predbehla ma este si neprisla o dieta.Ten pocit ked dllllho cakas kym otehotnies a nedari sa a potom zrazu si tehotna a po siestich mesiacoch prides o to najcennejsie co si nosila pod srdcom.Podla teba som sa mala "otriast" a povedat si sak nic bude dalsiePrekvapenie ?Mala som sa usmievat na svet?Ja vzdy hovorim .Nehovor nikdy za druheho ako sa citi,ako mu je ked si to nezazil.Tot vso co som chcela k tomu dodat.

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:01

A ako dlho ti trvalo, aby si sa z toho pozbierala? Alebo to bolo u teba mavnutim carovneho prutika? Mas pravdu, je tu momentalne velmi vela depiek, ale nemam pocit, ze ma niekto pravo hovorit inym, nech nedepkuju.. mozno prave v tomto momente ich niekto obral o peniaze alebo maju za sebou potrat.. a sama dobre vies, ze kazda neprijemna vec, chce svoj cas.. ty si teraz happy, skoda, ze to nie je nakazlive, resp asi je, ale formou vtipneho blogu, nie kritiky...

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 10:19

Ahoj Eifelovka, vela zien pise o depke bez "poriadnej" priciny, nepisu ze nemam co jest som v depke, zomrelo mi dieta som v depke. Ja chapem ze zivot sa s nikym nemazna, ale zeny sem pisu s tym, ze neviem co sa deje, nic ma nebavi a podobne. Normalna depka ktora prejde do vecera alebo najneskor do druheho dna chyta kazdeho.Ale nemusi sa to hned pomenovavat depka, no proste som unavena, som otravena, ale nie ze nic ma nebavi, stale placem, nikto ma nechape...Ak som ti nepozdvihla naladu, prepac, skus sa pozriet 2krat do zrkadla-raz bez usmevy a raz s usmevom a hadaÚsmev j ktore lepsie vyzera.

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:30

Depresia ma vela podob a to,ze niekoho zlozi na kolena, ze sa mu nepaci v praci alebo ze ma byt hore nohami moze byt rovnako velka depka ako tie co si prezila ty.. ono sa v istych situaciach neda porovnavat pricina, ale to, co v nas zanechala.. veru, ja som si sem sadla z usmevom na tvari, tvoj blog mi ten usmev vzal, kritiky mame v zivote dost kazdodenne, urcite by tvoje slova padli lepsie keby boli vtipne a usmievave a nie ako "ostre facky" Tiez ma to nenadchyna, ze su tu same smutne blogy, nemam na to nervy? Ale to neznamena, ze kazda z nas nema pravo "najst sa" prave tu..

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 10:37

Nase myslenie je napadnute negativnymi postojmi, chcem poukazat na to, aby sme sa zbytocne neumarali nad tym zlym, velakrat davno stratenym a prezitym, ale pozerali do buducna s pozitivnym pohladom, s usmevom (mozno zo zaciatku nasilu) a s novymi napadmi.Zeny, neberte vsetko na svoje plecia, doprajte si cas aj pre seba, nie vsetko musi byt (v domacnosti) 100%-ne.Nelutujte sa, hladajte v sebe to dobre a krasne, v kazdej z nas je nieco vynimocne, ale predtym ako to najde niekto iny musime to najst najskor my sami v sebe.

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:39

Ja si akorat myslim, ze ked je niekto utrapeny pre hocico, sokova terapia je sice pekna vec ale obcas sa moze minut ucinkom a treba davat pozor na kritiku a volene slova..

Moni14, Ne, 19. 04. 2009 - 22:34

... a prave o tom to je, aj ty si urcite niekomu vyplakala svoje pocity, aj ty si hladala niekoho alebo nieco aby si mohla sa z toho dostat. Myslim ze kazdy hlada nieco, aby si svoje pocity, tazke dni a preplakane noci niekam mohol vyliat a bolo mu lepsie. Preco nie Nanicmama? Ved je tu tolko dobrych dusi ktore vedia poradit a podrzat, ked aj len dobrym slovom., ale aj to dobre slovo velmi pomoze a dalsi den bude o to krajsim.

Aja1, Ne, 19. 04. 2009 - 09:49

Myslím že je asi každý unavený po zime,teda ja určite.Mne neskutočne chýbalo slniečko a jeho teplo a hlavne spev vtáčikov.A teraz sa vytešujem.Dokonca aj zo včerajšej búrky.Načerpávam energiu v prírode a akúkoľvek depku sa snažím ignorovať.

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 09:53

Vyjst si na slniecko dokaze uplne zazraky, nie je to len fraza, doda energiu a hlavne ak sa ide do prirody.Minule som bola s muzom v parku v casti nasho mesta kde sme doteraz neboli(ani neviem preco) a moj muz az otvaral usta od tej krasy a ohodnotil sa ako "dzedzincan v meste" ze na vsetko ukazuje a vsetko sa mu paciChichocem sa

manny, Ne, 19. 04. 2009 - 10:10

Mischel, myslím, že niektoré žienky tiež potrebujú trošku času, aby sa pozbierali. A potom sa aj oni budú usmievať a vstávať ráno krásne a šťastné. Ja sa radím k tým depkárkam, ale zasa keď sa pozrim von a vidím to slniečko a rozkvitnuté stromy, zelenú voňavú trávu, je mi hneď lepšie. Ale príde chvíľa a aj ja sa potrebujem vyžalovať z depky. A tu sú zasa mamičky ktoré ju nemajú a dodajú mi energiu a vyčarujú úsmev.A o to tu predsa ide. O to že si tu vieme tak krásne pomáhaťÚsmev Slnko
Žienky krásny a slnečný deň vám prajemSlnko

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:12

Manny ja ti kukam a kukam von z toho okna, ale nam tu leje ako z krhly.. ta de je ten oskar? Veľký úsmev

manny, Ne, 19. 04. 2009 - 10:17

Mici no u nás na kopanicách svietiSlnko
Šak dondi sa trochu pokochat, je tu 20 stupňov. A ked chceš tak aj na kávičku móžeš doist, Karinka ti požičia trochu chrípkyVeľký úsmev

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:19

Neeeeee chrikpu necceeeeeeeeem.. ale kafco by som si s niekym na zahradke na slniecku veru dala Úsmev

manny, Ne, 19. 04. 2009 - 10:27

No ja ti ponúkam balkón s umelou zelenou trávou, krásnym výhľadom na hlavnú cestu a LidlChichocem sa
Takže pozvanie už mášMrkám Veľký úsmev

adus, Ne, 19. 04. 2009 - 10:35

No tak pod k nam nas cicus uz caka, kto sa k nemu prida pri tom vyhrievani sa Mrkám

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 10:47

Jeeeeeejda to je kraaasa.. aj na obed ma pozvete? Chichocem sa

adus, Ne, 19. 04. 2009 - 10:55

jasne, sak snad nebudem ponukat len kavu - najprv obed a potom kava. Dnes by si mala dokonca na vyber - svieckovu od vcera (ozaj sa mi podarila) alebo dnesne morcacie rezne, zemiacky a veeeelky salat

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 11:01

Re-zne Re-zne re-zneeeeeeeeeeeee a zemiaciky a salaaaat... mnam mnam mnaaaaam...a potom tu kavicku a budem happy Veľký úsmev

manny, Ne, 19. 04. 2009 - 11:09

Aj ja mám rezníky a aj polévečku a aj bábovku,voňavu mňamMrkám

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 11:12

Baby? Byvate daleko od seba? Veľký úsmev ze by som to zobrala "cez Kosice" k vam obom Veľký úsmev

adus, Ne, 19. 04. 2009 - 14:01

sak ani nie z BA na Myjavu nie je tak dalekoMrkám

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 14:26

Ste ma s tymi reznami navnadili, a tak som si urobila aj rezne, aj zemiacky a aj salatik Veľký úsmev uz len tu kavu keby mi niekto teraz doniesol s tou babovkou Veľký úsmev

Aja1, Ne, 19. 04. 2009 - 12:06

Moňásek,som ťa včera navnadila s receptom?Mrkám

svetlana (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 12:48

Áno u na sto vyzera podobne, prave som vyvesala dalsiu pracku na terasu .... mame podobny vyhlad a vchod do zahrady (ale spolocnejsej Vyplazený jazyk no nevadi ...Hambím sa )

my sa mame veru velmi dobre, v robote sice makam jak ... az nechapem, co sa na to n... no len 4 dni, potom 3 dni uplne vypinam a hladam s detmi poklady, vela bicyklujeme - 4.5r syn uz zvlada ja vyse 15km v "tazkom" terene (samozrejme ho terorizujeme Chichocem sa Veľký úsmev Vyplazený jazyk ... ale nie samozrejme ... ), ... a tak ....
rezervy samozrejme stale pocitujem - upratujem uchytkom, ako teraz .... a este aj ine rezervy by sa nasli, no je mi to s velkej casti rposte fuk Úsmev

lusesita, Ne, 19. 04. 2009 - 10:50

suhlasim s manny.Tlieskam MischelKvietok uz v niektorom minulom blogu som ti pisala,ze je obrovsky rozdiel medzi depkou a Depresiou-diagnozou.NEVHUPNUT z jednej do druhej,je casto len maly krocik.Je to velmi individualne.Ked nemas v spravnu chvilu,na spravnom mieste,niekoho,kto ta aspon slovne podrzi,tak to moze dopadnut vselijako.Plačem a ver nejake "nakopnutie" je velmi tazke,casto nemozne.A teraz si tu precita.....neobtazujte,svojimi.......Prekvapenie ....Iste,ja tvoj uvodny blog neberiem v zlom,ale ako "dobre mysleny"....v dobrej viere??",no Kvietok prepac,opat sa mi zda,ze ton aj text tvojho uvodneho blogu, moze niekomu aj ublizitSmútokodradit ho,poziadat nasu o pomoc, castokrat totiz,mnohe buduce citatelky v tu "pravu chvilku"nikoho ako Kvietok NMKvietok pri sebe nemaju.Si este mladucka a ako citam, mas za sebou uz tiez vselico smutne.Nevies vsak o nikom,kto sa sem odhodla napisat VSETKO,nevie to ani jedna z nas.Zenu predsa robi zenou aj to,ze v prvom rade vsetko vnima ako zena.Zena,ktorej sa moze prihodit v zivote vselico.Dnes a teraz je to tak a o hodinu-zajtra to moze byt vselijak.....a co tak o par rokovÚsmevHovori sa:" nikdy,nehovor nikdy"....a "nehovor hop,kym nepreskocis".
A toho slniecka Slnko Slnko Slnko vam posielam,plne kose-aj vtedy,ked ho nemame vzdy na dosah.Úsmev Slnko

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 10:59

Lusesita, mladuckaVáľam sa od smiechu po podlahe nie som ale neva.Ak ak som o hodne mladsia od teba, ver ze mam dost skusenosti a rozumu na to aby som si mohla dovolit napisat takyto prispevok.O tych depkach a nedepkach polemizovat nebudem, ja osobne si myslim, ze lepsie ako pritakavat tym ktore sa sebalutuju a utapaju je povedat-daj sa do kopy a prestan rumazgat.skus sa spytat tvojej babky, prababky, ci mala cas na taketo sebalutosti -mala dolezitejsie veci na praci ako rozmyslat nad tym co vsetko je v zivote smutne, zle, nepekne...

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 11:04

Ale isto Mischel, jasne, ze sa netreba utapat, ale tiez treba dat napriklad slzam volny priebeh.. nemozes predsa vediet, ci posledna osoba co pridala blog sem pise prvy alo x-ty krat.. najskor treba zistit, ci je to x-ty krat a ok, vzchopit sa, alebo je to "tenkrat po prve" Chichocem sa Tvoj blog bol super mysleny, len neviem preco z neho citit skor kritiku a hnev ako pohodu a usmev... tot vsio

lusesita, Ne, 19. 04. 2009 - 11:12

MischelKvietok ja sa to svojej babky spytat nemozem,lebo ju uz davno nemam,ale denne pocuvam svoju mamu,co vsetko musela zvladnut.Zvladla neuveritelne veci.....je to obdivuhodne a velmi vzacne......no ja som pisala hlavne o tom,ze nie sme vsetci na tom rovnako.... psychicky odolny.....niekoho nezlomila druha svetova vojna a niekoho zlomi trebars.... dnes znama dusevna vycerpanost....stale hovorim a opakujem,ze je to individualne a tvoja sokova terapia na kazdeho nezabera.Toto je na odbornu debatu a ja nemam na nu cas.......

manny, Ne, 19. 04. 2009 - 11:03

Lusesita,krásne a citlivo. Zo životaTlieskam Tlieskam Tlieskam Bozkávam

Inca, Ne, 19. 04. 2009 - 10:43

Manny aj tebe prajem krasny dnik,velaSlnko

lia6, Ne, 19. 04. 2009 - 10:17

Mischel, máš moje symfónieÁno Áno Treba hlavne pochopiť, že všetko zlé je na niečo dobré, a hlavne aj keď je najhoršie(teda to si človek v tej chvíly myslí)treba sa vedieť odraziť a vychutnávať tie pekné veci a zbytočne neotravovať ostatných. Jasné, niekedy aj posťažovať, vyliať si dušu je dobré, ale nie stále sa umárať.Slnko Slnko Slnko Takže prajem krásny slnečný deň-ideme vychutnávať krásy Slovenska(na bicykloch), len čakám kedy skončí F1-ka, lebo to by mi chlapi neodpustili.Chichocem sa Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Nikdy nebolo tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie.Chichocem sa Chichocem sa Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

magic, Ne, 19. 04. 2009 - 10:24

mischel, tak ich niecim povzbud. napis im nieco pekne. vtipne, zaujimave, laskave, nieco, co vykuzli uzmev na tvari. a potom sa ho tam pokus udrzat, ak sa da. to bude lepsie riesenie. nakoniec vdaka tomu sami najdu cesticku von zo zlych chvil. hm? Slnko

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 10:30

Dnes je krasny den - co by tak stalo za usmev? Vonku (tu v Anglicku) sa crta na pekny slnecny den, ked sa vratim z prace spapkam si doma dobry obedik zo vcerajska, pomazlim si muzicka, a pojdeme mozno na prechadzku, mozno do mesta na kavicku, mozno sa vyvalime pre telku a nic robit nebudeme.Mozno si upracem, mozno si necham bordel.Som v praci a od rana toho moc nemame a kolegovia su uz otraveni, a viete co pomaha?pri kazdej vete ktoru poviem sa na konci usmejem - funguje to, staci ak sa aj oni zakazdym "priusmeju" a je to tu - je nam hned lepsie.A cestu z bludnych zlych ciest? Cim viac sa budeme snazit tym sa budme mat lepsie, niekde som citala ze - naco sa ma zena upravovat ked samu seba v priebehu dna aj tak nevidi?- aby pozdvihla naladu ostatnymChichocem sa

magic, Ne, 19. 04. 2009 - 10:33

no a teraz tu svoju dobru naladu nejako aplikuj do zivota tych smutnych na nanicmame. to, ze usmievas takto cez obrazovku nevidia, tak im nieco pekne napis. a je to. jednoduche, nie? Slnko

mikve, Ne, 19. 04. 2009 - 21:25

Bingo Magic....presne tak by som to riesila aj ja...zda sa mi to vodnejsie ako mudrovanie, ktore ti mozem opisat z mnozstva knih co mam na policke...aj tam su taketo zivotne mudrosti sladko-trpkom naleve... ale nieco mile vtipne a nevtierave casto pomoze viac...Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 10:35

Poznam zenu, len z videnia. Niekedy na nu narazam. A nejak sa ku mne dostal jej zivotny pribeh. Pracuje s ludmi a povacsinou je velmi mila a usmiata. Ma male 5 mesacne dietatko. No miesto toho aby bola doma s nim musi do prace.

Je rozvedena. Vydala sa druhy krat. Manzel mal problemy s byvalou. Ta ho obrala o vsetko. Navyse musel platit velmi velke dlhy, ktore mu narobila. Tak sa rozhodli, ze si ona naberie pozicky a budu splacat. Medzicasom ostala tehotna. No skor nez stacila porodit stala sa z nej vdova. Na krku velke dlhy a dietatko na ceste, sama ako prst. Cez to vsetko tato zena je usmiata a mila.
Raz sa jej dokonca pytala jedna pani, ako to robi, ze posobi tak milo. A ona odpovedala, ze nema cas na slzy.
Mohlo by mi jej byt luto, ale nie je. Velmi ju obdivujem, a drzim jej palce.

Tak ma napada, ze niektori ludia naozaj s komara dokazu narobit galibu. A pritom ich problemy nie su skutocnymi problemami. Ono byt nestastnym a nimrat sa v tom, je velmi jednoduche /vlastna skusenost/. Ale zacat od seba a pracovat na svojom stasti, to je robota na dlhu trat /tiez vlastna skusenost/. Slnko Slnko Slnko

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 10:44

moja krstna so 4mi detmi stratila muza ked odisiel za pracou do zahranicia a 2hy mesiac v praci ho tam zabilo...Moja krstna prvy rok pila, ale ked zistila ze nepomaha tak zacala pomahat ludom s podobnym osudom.ked bolo najhorsie rodina a znami sa jej skladali na jedlo pre deti.Ona im to vsetkym vratila. Vzdy ma usmev na tvari a dokonca s tymto pristupom a aj tymi 4detmi si ju chcel zobrat slobdny muz od nich z dediny.

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:31

Mischel - hej... V mnohom s tebou suhlasim, ale toto je pre niekotrych ludi prinajmensom take prijemne, ako ked dostanu sutrom do hlavy Úsmev Mrkám /myslim blog a styl akym je napisany/.
Su ludia ktorych to dokaze k niecomu nastartovat. A su ludia, pre ktorych nie je prave takato forma vstrebatelna. Alebo jednoducho nie je ten spravny cas.

Skutocne chapem, co a aj preco si to tak napisala. A naozaj v mnohom s tebou suhlasim. No kazdy ma pravo na to ako zije svoj zivot. Mozno to tymto zienkam vyhovuje. Mozno, len nevedia ako na to. Mozno, je ten prvy krok velmi zlozity a boja sa ho. Nikto nevie co je za tym, alebo za inym pribehom. Vieme len velmi malicku cast co sa docitame.Slnko Slnko Slnko

klodik, Ne, 19. 04. 2009 - 13:35

Ja sa taaak vytešujem s akým pochopením píšeš PolárkaSlnko Slnko Slnko Ono to nie je o tom, že pojedli sme múdrosť sveta a chceme to dať všetkým vedieť, že aj oni môžu žiť krajšie, múdrejšie, šťastnejšie...Je to tak trošku o tom, že my tak žijeme a potichúčky, pomaličky, celkom nebadane pomáhame druhým meniť ich životy...Cez lásku, nehu, pochopenie, cez pochopenie ich bolestí a slabostí...Kvietok Kvietok Kvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:46

Ja som dospela k tomu, ze ak si niekto zapyta radu, poradim, ako najlepsie viem. A ak radu nechce, som ticho /alebo sa o to snazimChichocem sa /.
Ved kazdy si zije, ako chce a ako vie.

Ale pravda je, ako pisala uz Mischel, ze niektore problemy su skutocne nezmyselne, a ze sebalutost nic neriesi. Prave naopak, prehlbuje problem, a problem je coraz vacsi. Na konci uz nikto nevie, kde ten konflikt zacal.
Nuz, ale co ? Ked chce niekto lutost - ja mu ju nedam /to je jedno preco - proste nemyslim si, ze je to efektivne/. Ak vsak chce pomoct a je to v mojej moci a v mojich schopnostiach - preco nie ? Velmi rada. Kvietok Kvietok Kvietok

klodik, Ne, 19. 04. 2009 - 13:52

Pochopenie človeka ale nie vždy znamená ľútosť...Pochopenie dáva pocit,že v tom človek nie je sám...Ľútosť nemám rada ani ja, je v podstate deštruktívna, pochopenie dáva nádej...Slnko Slnko Slnko

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 14:25

To je pravdaMrkám . No uplne pochopit moze clovek asi len to co v skutocnosti zazil. Mozno je to inak. Ale u mna je to prave takto.
Viem pochopit, ake je to byt sama s dietatom, ale nedokazem pochopit, ako je matke, ktora ma 20 deti Hambím sa .

Podla mna, ked uz sa nieco deje, alebo stalo, je dolezite sa zamerat na to, co s tym. Samozrejme, ze je dolezita aj faza smutku - lenze je velmi dolezite sa v tejto faze nezacyklit. To uz potom ujuuuj, nie je celkom dobre Mlčím

Inca, Ne, 19. 04. 2009 - 20:14

Klodik suhlasim s tebou.

adus, Ne, 19. 04. 2009 - 10:37

Dievčatá - ja som vám tam na dobrú náladu pridala nášho cicuša (ako odpoveď na Eifelovku) - tak snáď kúsok toho slnka zasvieti aj cez obrazovku a pridá na nálade.

ivet36, Ne, 19. 04. 2009 - 11:05

Myslim, ze tato stranka ma pomoct prave takym zenam a mamam, ktore problemy maju- ci uz s manzelmi, detmi, susedmi atd. a tie ktore tu pomoc a radu hladuju vyuzivaju svoju anonymitu- su nepoznane a napisu to, co vo svojom okoli by mozno nikdy nepovedali a mozu najst nestranny a nezainteresovany nazor inych. Istym sposobom je to mozno pre nich sposob terapie a nieraz som si precitala, ze baby su vdacne, ze tato stranka je a existuje.
Nemam vonkoncom pocit, ze ak ja napisem sem o svojich problemoch, ktore prezivam- moj muz by odo mna zdupkal a usiel by mi za inou.
Ak by sme stale chodili usmiate, bezstarosti atd- bolo by to sice fajn,ale asi by aj potom bola niekde chyba.
Urcite by som nezatracovala baby, ktore sa tu chodia vyzalovat trebars aj patkrat denne- je to ich vec. Ak mozem pomoct radou napisem, ak nie- necitam, neradim a v reali si musia beztak pomoct same.
ivetMrkám

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 11:10

Problemy ako take su a budu, ale ja som konkretne myslela trochu nieco ine.

ivet36, Ne, 19. 04. 2009 - 11:27

Tak potom ja som to tak trochu inac pochopila.
ivetMrkám

betuska10, Ne, 19. 04. 2009 - 14:44

ivet,super si to napísala,ja som to tiež zak pochopilaÁno

renka, Ne, 19. 04. 2009 - 12:20

myšlienka pekná, ale forma podania drsná- prepáč, ale ako väčšina Tvojich príspevkov- ale možno je to len môj dojemPohoda ...
v každom živote sa striedajú obdobia radosti, smútku , šťastia, či pochmúrnych myšlienok...a myslím si, že je to tak správne, veď keby nebolo tých zlých období, tak asi by sme nevedeli vychutnať a vážiť si tých šťastnýchSlnko ...preto "ťahať" niekoho k umelej veselosti, pokiaľ ju necíti v duši, si myslím, že nie je dobrá cesta...tiež poznám zopár žien s večným úsmevom na tvári, dokonca naviac "veselé" sú keď im je najhoršieSmútok ...neviem, mne to pripadá divné...také hranie divadielka...ja som skôr optimista a snažím sa vidiť pohár skôr poloplný ako poloprázdny a myslím, že sa smejem často a občas nakazím smiechom aj iných ľudí (to sa mi dokonca podarilo aj cez telefón- zákazník mi povedal, že môj úsmev "cítil" aj po telefóneMrkám )...ale keď cítim smútok, či prázdnotu, tak sa nesilím, do niečoho iného...myslím, si, že je pre človeka zdravšie precítiť pocity, či už veselé, či smutné...prepáčte, som sa rozkecala, ale už utekám, obed nikto za mňa nedorobíVyplazený jazyk ...tak Vám prajem všetkým pekný Slnko deň

klodik, Ne, 19. 04. 2009 - 12:36

renka krásne si to napísala-takto to prežívam aj ja.Keď som smutná a niečo ma veľmi trápi tak som schopná revať od rána do večera, a keď príde čas tak sa smejem, mám nádej, som schopná ju rozdávať.
Posledný krásny zážitok mám zo včerajška, boli sme za synom v nemocnici v Bratislave a čakajú ho tam naročné vyšetrenia, zatiaľ má stanovenú predbežnú diagnózu crohnovu chorobu, možno malabsorpčný syndróm- lekári sami nevedia,nakoľko syn má nejasné príznaky, ale on to berie úžasne,berie tie nepríjemné vyštrenia ako nutnosť, píše o tom všetkom humorné básničky a vraj sa strašne teší domov, lebo vie źe ho doma čakáme a že aspoň doma nie sú žiadne problémy.To je chalan ktorý má 12,5 roka.
A ja? Nestresujem, nepanikárim, možno nás čaká ťažké obdobie, ale viem že bude dobre a že to zvládneme...Doteraz bolo ťažké obdobie ktoré trvalo pár rôčkov, bolo viac plaču ako radosti, ale teraz je čas zase zvládať život a tešiť sa z neho...
vidím sa aj v ženách ktoré sa tu sťažujú, nariekajú, potrebujú pomoc, pohladenie na duši a vidím sa aj v tých silných ženách ktoré prekonávajú nástrahy života s prehĺadom...

lusesita, Ne, 19. 04. 2009 - 15:42

koldik tebe aj synovi k uzdraveniu drzim vsetky prsty Áno Úsmev

klodik, Ne, 19. 04. 2009 - 15:51

lusesita ďakujeme-zvládneme toSlnko Slnko Slnko

crystall, Ne, 19. 04. 2009 - 12:53

neviem, ako teba, mila mishel, ale mna privitaju na tejto stranke tieto slova:

Si zo svojich detí sem tam zúfalá, občas zúrivá a často bezradná? Trápi ťa dilema - rodina či kariéra a k tomu ešte manžel, domácnosť? Dá sa to vôbec zvládnúť? Potom vitaj v klube správnych Nanič mám a úžasných báb. Naše heslo je: Som krásna, múdra, úspešná a v depresii. Tu nájdeš návod, ako sa orientovať na stránke. Odporúčam vždy kliknúť na Posledné príspevky. Dievčatá, prosím pridávajte na stránku len vaše príspevky o vašich radostiach a starostiach, skúsenostiach, zážitkoch ...

...mozno si si ich nevsimla...Mrkám

ramzesa, Ne, 19. 04. 2009 - 12:55

Skoro každý mä potrebu sa vyrozprávať, vyžalovať... a myslím, že NM je na to super Úsmev. KeĎ bude človek v sebe dusiť problémy,tak budú trvať dlhšie, ale čím skôr si vyleje srdce a dostane to zo seba von, uľaví sa mu a bude mať aspoň o trošku chladnejšiu hlavu ... a už to pôjde o čosi ľahšie Úsmev. A problém, ktorý sa jednému vidí malý sa môže druhému zdať neprekonateľný a naopak. Kvietok

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 12:57

Mischel, pravdu mas v tom, ze ak mas okolo seba vela negativnych ludi, potiahnu ta so sebou...ak sa nechas....cize ak nemam co povedat na blog : nevladzem, je mi tazko a podobne...neotvaram, nekomentujem...same mi to do hlavy nevlezie, iba ak ja budem chciet...takze nechaj tak ...lidi jsou rúzní a rúzný ....životy? maj Úsmev
Netreba sudit a posudzovat....treba selektovat.....Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:25

Ako to hovori Katka ?
Netlac na to, ako drevorubac na panensku blanu ??? Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
/pardon za vyraz, pride mi to zabavne a celkom signifikantne /

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:27

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev presne takÁno

ribišška, Ne, 19. 04. 2009 - 13:30

neeeeeee... netlač ako hluchý do pannyyyyyyyyyy ... hihihehehhaha Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:49

hehehehehehe tak takto tedaaaaaaa, aj ked ten drevorubac bol tiez dobry, xixi, ktovie ake prislovia polarka poskladala Úsmev

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:56

Som raz poskladala taketo, ked Matko po stoprvykrat napriek upozorneniu vytahoval prah ...

"Ako keby som svinkam, hrach o stenu hadzala" Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:54

jaaaaaj no nevadi, obe sa mi zdaju dobreeee Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

tildie, Ne, 19. 04. 2009 - 13:23

Pekna teoria, skoda ze nie vzdy funguje. Ja som mala minuly tyzden neskutocnu depku. A prekvapujuco dovod na nu ziaden. Som zdrava, mam kde byvat, mam co jest, mam dobru pracu, skveleho manzela a aj rodinu..
Takze preco som nemala chut rano vstat z postele a namiesto toho cely den revat v posteli? Aj ked som sa akokolvek snazila si vraviet, ze nemam preco mat depku, aj tak tam bola. A tiez som zistila, ze je lepsie sa pocitom poddat a nechat ich uplynut ako sa za kazdu cenu snazit ich potlacovat.. Je pravda, ze vsetko zle je na nieco dobre, ale to clovek zisti az ked sa na danu udalost pozrie s odstupom casu. Myslim, ze ak zena pride o babatko, tak je podla mna psychicky nemozne par hodin alebo dni na to pozriet z nadhladu, ved mozem mat dalsie.. Vzdy tie zle zazitky zostanu aspon z casti v dusi a tak to ma aj byt. Lebo keby sme na ne uplne zabudli, tak to znamena, ze nas to nepoucilo a nikam neposunulo.
Mischel, tvoje prispevky na mna tiez posobia takym dojmom, ze obcas mam pocit, ze si zjedla vsetku mudrost sveta a divis sa, ze to nemaju aj ostatni tak. Ale vsetci sme ini, rozdielni, kazdy z nas reaguje na jeden a ten isty podnet uplne inym sposobom. Ak ta obtazuju prispevky negativne zamerane, tak im nedovoluj do svojho sveta vobec vojst a potom ti to moze byt uplne jedno. A tiez to moze byt tak, ze sa dotycna osoba hlavne potrebovala vypisat a tym padom sa jej aj velmi ulavilo a uz neciti to iste, co citila, ked ten prispevok pisala..
Peknu slnecnu nedelu Slnko

ribišška, Ne, 19. 04. 2009 - 13:34

ja si myslím že to mischel myslela tak, že čomu dávame energiu a na čo myslíme, toho sa držíme a potom sa nám to aj deje...

teda aspoň ja som to tak pochopila a aj s ňou v tom súhlasím... lebo kto iný ako " ja " si viem najlepšie pomôcť a zmeniť myslenie a tým aj tok negatívnych myšlienok zastaviť a pustiť tok pozitívnych myšlienok a tým aj zmeniť svoje vyžarovanie a stať sa magnetom na priťahovanie krásneho a dobrého... Kvietok

tildie, Ne, 19. 04. 2009 - 13:37

S tym absolutne suhlasim. Ale nedeje sa to stylom, teraz rozmyslam negativne, odteraz budem len pozitivne a smahom ruky je vsetko zle prec a ja myslim iba pozitivne. Ta cesta k tomu je klukata, prechadza cez rozne stadia a hlavne je z nej nezist a dojst az do konca. Aspon tolko moja osobna skusenost Kvietok

ribišška, Ne, 19. 04. 2009 - 13:47

ano ano ano... presne tak... len ked si na začiatku zadáš cieľ že sa chceš zo " sračiek " vyhrabať tak je to svetlejší cieľ a potom vieš prečo veci robíš tak ako ich robíš. ideš pomaličky dalej a bilancuješ si večer deň a dakuješ za dary, ktoré už máš... Slnko všetko chce čas

alebo sa to da aj tak že koho stretnem, tomu budem rozpravať čo sa mi stalo, ako to zle znašam, ake nešťastie ma postretlo a toto budem točiť dookola až to všetci budu vedieť, nebude už nikoho kto by sa so mnou chcel už baviť, lebo už nebude o čom a bez cieľa budem zavrtana vo vlastnych problemoch a nevšímať si to čo už mám... to mi bude utekať a budem túžiť po chimérach a byť nešťastná preto lebo niečo nemááám... Kvietok

tildie, Ne, 19. 04. 2009 - 13:52

ano, tiez to tak citim. ja ked sa obhliadnem za seba, tak si myslim, ze psychicky som presla uz dlhu cestu, ale viem, ze do toho bodu, kam sa chcem dostat, je este daleko. niekto iny by za ten cas mozno presiel dvakrat viac, ale o tom to je. vsetci sme rozdielni a v tom je to pekne.. keby sme boli rovnaki, nebolo by tu tak pekne Kvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 13:53

Katka,

ale su ludia, ktorych to bavi... A co ? Podla mna, treba ich nechat tak. Ved ja do toho blata s nimi nemusim, a nepojdem. Nech sa paci, nech sa v nom valkaju, tak dlho, ako je im potrebne Mrkám .
Kazdy ma inu zabavu. Mna napr. bavi polievat moje levandule, a sledovat ich, ako rastu od semiacka. Slnko

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 14:03

Podla mna nie "bavi". Je to vcelku pohodlne. Je pohodlne povedat "ja to neviem", "ja nie som taka povaha ako ty" , "mne sa nedari" a este skor, ako nieco skusim....

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 14:30

Áno
alebo... alebo je to pohodlne... alebo sa im jednoducho nechce... alebo...
A predsa najprv si svoju situaciu treba ospravedlnit pred sebou, a neskor aj pred zbytkom sveta. Kazdy si je panom svojho zivota. Treba to vediet respektovat.

Ariesa, Ne, 19. 04. 2009 - 13:43

mischel, je to len uhol pohladu. stretavam vela mamiciek, pracujucich ludi, zakaznikov ci obch. partnerov. pokecame, povymiename formality, zazelame si pekny den. ked niekoho sympatickeho spoznam blizsie, je mi niekedy ctou, ze mi doveruje a obcas povie i nieco, co ho trapi, ze nema dobry den. nie je to vesanie smutku ci depky na nos niekomu cudziemu. tu to beriem rovnako. nemusim nikomu tahat medove motuzy popod nos aby ma mal rad. ja som sem prisla s poriadnou depkou Mrkám . mala som fantasticke obdobie na vyske, potom bolo obdobie ktore sa na mna sypalo, teraz to zase nechavam plynut.

a preco uhol pohladu? mne sa napriklad zdala jedna tvoja diskusia nevhodna. o zenach s detmi doma - a muzoch v zahranici. to bolo presne to, comu sa tie zeny tu chcu vyvarovat - aby nemuseli rozmyslat nad somarinami. bolo zatate do ziveho, zeny to zobrali ohromne Zlomené srdce . i - podla mna - nevydarena tema sa celkom vydarila.

mischel, Ne, 19. 04. 2009 - 18:09

Nahod teda lepsiu temu Ariesa. Ja to tu v Anglicku vidim a tak som to len opisala.Vacsina zien ktore reagovali boli zeny kamionistov, na ktore som nenarazala.

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 14:46

Babyyyyy.. nami tu prave zatriaslo Prekvapenie Moje prve "zemetrasenie".. ale po tych vsetkych vysielaniach v telke mi teda moc lahko na dusi nie je.. prave sme si s talosom hovorili, ze keby sa to udialo nam, tak sa nemame ani kde schovat, lebo nemame ani jeden dreveny stol, vsetko zo skla.. babyyy.. to je strasny pocit :-o

fantika, Ne, 19. 04. 2009 - 14:48

jaaj eifi daavajte si pozooor...Zlomené srdce duufam ze budete v pohode...

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 14:49

Hop do ikea pre jeden poriadny masivny stolisko !!!
Uf, ale to by som nechcela zazit, ked sa s clovekom zem zatrasie. Brrrrrr !

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 14:54

Baby ved mi sme od toho posledneho zemetrasenia vzdialeni 600 -700 km, ale toto bola teda sila.. my sme na piatom poschodi a veru sa nam ten barak zatriasol zo strany na stranu :-o

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 04. 2009 - 14:56

A co tak ist na par tyzdov na Slovensko ?
A ak nie, fakt to vidim, len na tu ikeu. Ved kam inam sa moze clovek v panelaku schovatPrekvapenie ? Ozaj a v telke o tom nic nehovoria ?

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 14:59

No ja domov idem, tento stvrtok.. ale len na par dni.. :-o Prave sa pytam talosa, ci si je isty, ze nechce ist so mnou :-o

eifelovka, Ne, 19. 04. 2009 - 15:16

Baby, nechcem vas strasit, ale aj Slovensko a CR mali dnes zaznamenanu seizmicku cinnost..ale slabulinku, takze to necitit.. to aby vam nebolo luto, ze iba my "mame" Veľký úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama