reklama

Ty nie si na FB?

Pridal/a Teki dňa 07. 06. 2011 - 13:36

reklama

No nie som,a ani nebudem.Nechápem však reakcie,prečo sa ma na to každý pýta?Je to snáď tak,že keď tam nie som,tak nie som???Pôvodne tá stránka vznikla na niečo iné,čo už dotyčný ani netuší.Ja sa tiež nepýtam,prečo nie je na twi.. alebo prečo nemá email tam,kde ja a podobne.A ak zájdem do extrému,tak ak ma niekto chce nájsť,tak to zvládne aj bez fb.Veď na nete je toľko možností a ja som si vybrala to,čo sa páči mne a nie,lebo sú tam "skoro" všetci.Takže moja odpoveď je:Nie,ja som na Naničmame a je mi tu tááák dobre.Áno Slnko Objímam


reklama

reklama

lukrecia 1, Ut, 07. 06. 2011 - 13:43

veru,aby to nebolo ako kedysi...Ty nie si v strane?no vidiš,a my sme sa našli aj bez fb.ja som aj tam,ale veru pri tak položenej otazke by aj mna oblialo...

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 13:51

Pravda Lucka,ale dúfam,že sa nájde tiež niekto,kto tam nie je,či...Mlčím

jamajka (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 13:52

Úsmev bola som, už nie som , necítim potrebu byť tam zaregistrovaná. S rodinou a známymi sa kontaktujeme ináč, toto mi pripadá také "nasilu ", aj tie farmy, akvárká, ostrovy a rôzne iné aplikácie typu "pošli mi", alebo "XY práve odpovedal otázky na AB"...

MajaKvietok

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 13:53

Jamajka,moja rečÁno alebo budík na štvrtú,lebo jahody mi pohnijúPrekvapenie

jamajka (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 13:57

Áno a je to pri tom činžiakový človek, čo nemá o práci v záhradke ani páruChichocem sa Veľký úsmev Veľký úsmev

MajaKvietok

lukrecia 1, Ut, 07. 06. 2011 - 14:15

ono sa daju všetky tie kraviny naštastie bloknut....Ja som tam teraz čo som na materskej a človek je aspon v akom takom obraze,a je to asi na každom,ako sa podeli so svojim sukromim.su ludia čo zverejnia aj to že sa idu...vykakať,ale zase ked si prečitam svadobne oznamenie spolužiaka ktoreho som videla pred x rokmi,tak ma to celkom poteší.ale tiež by som nestravila ,keby sa na mna koli tomu že tam niesom pozerali ako na ....Teky,rano som ti poslala mail aj foto,pá.

jamajka (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 14:47

veru, pravdu máš..... keďže si zavesila pod môj koment, aj ten dovetok je pre mňa ?(mail, foto),pá

MajaKvietok

lukrecia 1, Ut, 07. 06. 2011 - 15:41

Majka,kludene pošlem....musim pobehat aj po AM,čim peknym ma zase budeš motivovat....Kvietok

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 14:37

Už teraz záhradku mám,aj jahody kvitnú,neboj Kvietok Ale skutočnú.

jamajka (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 14:46

Prekvapenie , čooo?

MajaKvietok

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 15:10

Napr.ten činžiak odkiaľ vieš,veď tu ma nik nepozná Váľam sa od smiechu po podlahe

jamajka (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 15:14

hihi, ani ja ťa nepoznám, či ?...blbec náhoda,občas sa zadarí, sama si sa prezradila, ja som to písala všeobecne.Chichocem sa

MajaKvietok

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 18:56

Len to teraz nikomu nepovedz.Chichocem sa

aramana, Ut, 07. 06. 2011 - 15:35

Aj mňa táto otázka už irituje.
Najprv som sa zasmiala ale už sú všetci dotieraví až drzí.A najradšej mám keď k tomu pridajú - No vysvetli mi jeden jediný dôvod prečo sa tam neregistruješ?

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 18:51

Presne toto isté,ďakujem,že nie som jediná.Ale na každú odpoveď ešte doložia-a ako vieš,keď si to nevyskúšala?Vyplazený jazyk

eva m, Ut, 07. 06. 2011 - 16:07

mne FB pomohol najst ludi, s ktorymi som stratila kontakt. Takze moj postoj k FB je pomerne pozitivny. Udrzujem cez FB kontakt s dievcatami, ktore boli u nas v DC.
Neriesim vsak ziadne hry, farmy, kvety, objatia a podobne, to ak mi pride, jednoducho vymazavam.
A ci kto je alebo nie je na FB alebo hocikde inde, je len jeho rozhodnutie, preto udivu nad absenciou cloveka na FB nerozumiem.
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 16:40

Podobne.
Tiez som nemala potrebu sa registrovat, ale kvoli La Gioia som sa zaregistrovala a naozaj tam clovek najde vzdy ten spravny kontaktMrkám , ktory prave potrebuje.
Niekto sa cuduje, ze som na FB a niekto sa cuduje, ze som na NM. Kazdy nech si robi co uzna za vhodne, na co to komentovat a riesit.

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 18:44

Toto som potrebovala počuť,Lydka,tvoje slová.Tlieskam

lukrecia 1, Ut, 07. 06. 2011 - 18:30

ja som tam našla svoje dávne lásky a nestačim sa diviť,,booože do tohto???,,Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Ako som už pisala,je na každom kolko tam toho dá,ja som blokla všetky farmy atd,ale určite neriešim,kto a prečo tam je,a kto a prečo tam nieje.a preto by aj mna, ako Teki vytočila podobna otazka....

lulu29, Ut, 07. 06. 2011 - 21:08

Áno Pohoda Tlieskam Slnko
Tiez som dlho zvazovala...ci ano-ci nie..
Ano som tam..no strazim si sukromie ako sa da-neposielam ziadosti ludom,s ktorymi si pri stretnuti nemam co povedat atd.
Mam tam priatelov s ktorymi si fakt rozumiem a samozrejme nemam ich tam 200 ci 300Chichocem sa
To uz je podla mna chorePrekvapenie
Nezverejnujem vsetky fotky,ake nafotim a nepisem do statusu kedy moje dieta kakaloChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

NIA123, Ut, 07. 06. 2011 - 18:48

ja ked som sa zo zvedavosti zaregistrovala na fb nasli sme sa navzajom so spoluziakmi nielen zo strednej ale aj zo zakladnej..kopec z nich sa prestahovalo uplne inam a vela z nich je v zahranici.. keby nebolo fb,tak niesme vobec v kontakte,takze ja beriem fb pozitivne..a k tym hram na fb.....sem tam ma nieco chyti a ked ma to prestane bavit tak to bloknem alebo ziadosti vobec neriesim..neunuvam sa ich ani ignorovat..jednoducho ich tam mam a zili mi netrhaju

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 20:41

Spolužiaci ako dôvod?Keď som im nechýbala doteraz,teraz akože si ma hneď pridajú medzi priateľov?Ja mám pod pojmom Priateľ inú predstavu.

NIA123, Ut, 07. 06. 2011 - 20:58

nielen spoluziaci su dovod...mam rodinu po celom slovensku aj v zahranici a takto sme stale v kontakte.. a keby sme sa navzajom nenasli so spoluziakmi na fb neboli by sme v kontakte lebo ako som pisala vela z nich sa prestahovalo uplne inam a zo strednej je vacsina v zahranici... neviem co je na tom nepochopitelne,ze preto by sme neboli inak v kontakte..ja nikoho nenutim aby bol na fb,mne vyhovuje a moje dovody mne stacia,ze pre teba su zvlastne to je tvoja vec..a ja osobne si myslim ze keby mi bolo jedno ci s niekym v kontakte som alebo nie,keby ma nepotesilo ze sme sa takto nasli..ani fb a tisic ziadosti o priatelstvo by ma nedonutilo byt v kontakte s niekym kto mi nechyba..

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 21:03

ani fb a tisic ziadosti o priatelstvo by ma nedonutilo byt v kontakte s niekym kto mi nechyba.. Absolútny súhlas NIAÁno

dulka, Ut, 07. 06. 2011 - 20:01

Teki, nič si z toho nerob, ja som na FB nikdy nebola zaregistrovaná a zatiaľ sa ani nechystám. Keď sa ma niekto na to pýta, odpoviem, že tam nie som preto, lebo nechcem. A tým to pre mňa hasne Úsmev

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 20:33

To som rada,že je nás viac,to už by chcelo založiť klubovňu Pohoda

margesimpson, Ut, 07. 06. 2011 - 20:43

ja FB vnimam pozitivne. Ale ked mi zacnu chodit kadejake pozvanky do aplikacii, tak ich blokujem. A ked chodia stale, tak bloknem aj toho dotycneho a mam pokoj Chichocem sa . Okrem kontaktov mam rada aj ine zaujimave veci, napriklad ked kamosi vyvesia clanky ktore by som si inak nevsimla, pripadne nejaku dobru hudbu. A rada sa prehrabavam aj fotkami, komu ako rastu deticky, pripadne slintam kde zas po svete lietaju Úsmev.

Teki, Ut, 07. 06. 2011 - 20:53

Pozitívne,ALE...ešte som nikoho"neblokla",kto sa mi ozval z NM.Slnko

kuriatko, St, 08. 06. 2011 - 10:19

Ani ja nie som na FB, ani sa nechystám.Slnko

desina40, St, 08. 06. 2011 - 10:39

teraz som trošku pomýlená Teki, z tvojich prispevkov, tak si na fb, alebo nie??.. Ja som,čo nechcem neprijímam, čo chcem pozriem, nedám tam nič, čo nechcem pustiť do eteru. A nevidím dovod vysvetlovať niekomu prečo som, či nie som ne/registrovaná. A tak isto nevyzvedám, prečo niekto iný je, či nie je a prečo nie je.....Vyplazený jazyk /nejak to už pletiem Chichocem sa /Slnko

Teki, Pi, 10. 06. 2011 - 19:54

Nie som,a kým som dospela k tomuto rozhodnutiu,získala som o tom informácie najprv.Úsmev

mon.n, St, 08. 06. 2011 - 11:07

ani ja nie som na FB a všetci to akceptujú

Blessed, St, 08. 06. 2011 - 12:54

Citala som ra jeden vtip... ale ked sa nad tym clovek zamysli tak je to skor na zaplakanie ako na zasmiatie.

Kedysi sa ludia pytali " mas doma internet? "
teraz sa pytaju : " Si na FB? "

Ja tam som ale len koli tomu e si tam pisem s kamoskami mamickami kedze som v cudzom meste sama a nikoho tu nepoznam. Taktiez s rodinou aj tu mam daleko. Ale nemam potrebu vesat tam kazdu sekundu mojho dna.

Tangy, St, 08. 06. 2011 - 18:50

Ja som na FB a som rada, ked si nieco mile precitam o sesterniciach, ktore su v zahranici, o spoluziakoch, s ktorymi nie som vo fyzickom kontakte... Rada pozriem aj fotky a sem tam nejaku pridam. Pociatocny osial ma ale rychlo presiel, ziadne aplikacie ma nezaujimaju. Mne pride FB aj dost klamlivy. Ludia tam nahadzu stovky svojich "stastnych" fotiek, no v skutocnosti ziju uplne inak ako sa prezentuju. No to je ich vec Pohoda .

lulu29, Št, 09. 06. 2011 - 08:46

este by som dodala-mam taky pocit,ze poniektori sa aj fotia len kvoli fb...
Len aby sa ukazali kde boli,ako tam bolo..Chichocem sa Pohoda Prekvapenie
Tiez mi to pride-ako taka pretvarkaPrekvapenie Chvalit sa a chvalit aky mame stastny zivotChichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 09. 06. 2011 - 09:53

"Len aby sa ukazali kde boli,ako tam bolo..
Tiez mi to pride-ako taka pretvarka Chvalit sa a chvalit aky mame stastny zivot"

Co je na tom zle? Ze niekde boli a ze si myslia, ze maju stastny zivot? Keby sa hned aj pretvarovali, kazdemu to moze byt jedno. Mimochodom, co by bolo lepsie? Aby tam pridavali katastroficke pribehy, nestastne zazitky, operacie, zle vysledky z vysetreni?
Potom by bol lud spokojny?

Tangy, Št, 09. 06. 2011 - 10:13

No s tou operaciou nie si tak daleko od pravdy Mrkám . Uz som sa neraz stretla aj s fotkou z nemocnice, po havarke, so zeleznou konstrukciou v ruke...

lulu29, Št, 09. 06. 2011 - 10:15

vies lydusha ono je to trocha take chvalenkarstvo-moj nazorVáľam sa od smiechu po podlahe
Najprv sa odfotit ...tu..potom tam...a mame to..rychlo-sup-sup-dat to na fb-nech kazdy vidiChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
Potom ak dojde k nejakej kradezi...atd....kde sa stala chyba?Podla mna treba byt velmi opatrny co sa tohto tykaMrkám
Predsa len je to verejne a sukromie si treba strazitMrkám

aramana, Št, 09. 06. 2011 - 11:30

A to už je aká kaša keď si s partiou na chate, rýchlo nastailujú, pofotia a bežia dnu pochytať internet aby friško boli fotky na FB.To, že si užili len 15 minút a ďalších dve hodiny to dávali na web, to neva.Váľam sa od smiechu po podlahe

lulu29, Št, 09. 06. 2011 - 13:43

vies aramanaChichocem sa mam jednu znamu-manzelstvo nic-moc,deti-nechcem napisat,ze nic moc-no nestara sa.....no kuknem na fb-dokonala rodinkaChichocem sa Prekvapenie Pohoda
Bitky a vsetko...na dennom poriadku...
Asi tolko.Naco sa na fb tvarit ako sa mame vyborne-silou mocou,ked to tak nieje?Mlčím

Slnko

ivet36, Ne, 12. 06. 2011 - 09:24

Nikto netusi, ako sa chce tvarit dotycna....

A vytvarat si pozitivny obraz o svojej problemovej rodine je jednym z druhov terapie, lulu......Úsmev
ivetMrkám

linda999, Št, 09. 06. 2011 - 10:19

scasti mas pravdu, ale ked sa pozrieme, co bolo po desatrocia temou rodinnych albumov - narodenia, oslavy, vylety, dovolenky, vacsinou ti ukazali ludia na nasteve album plny radosti, nie? Pozujuce rodinky, ucesane deticky, torty...malokto si fotil operacie, zranenia, pripadne priebeh hadky Chichocem sa
To skor v sucasnosti sa preferuje aj take vyrovnanejsie informovanie, ze niekto odfoti aj to, ze ma sadru, pripadne rozbil auto a podobne...

Na FB sa kazdy moze rozhodnut co zverejni, ja mam FB rada, pomaha byt v kontakte s ludmi, s ktorymi sa nemame sancu stretavat, najst tych, na ktorych sme stratili kontakt.
Ja sa skor bavim na pretvarke, ze cim nevkusnejsia fotka nevesty, tym kvetnatejsie vyhlasenia, "aka kočka, aki ste krasni", aj ked obsahovo aj kompozicne je to hola katastrofa. A ked je tam fakt pekna baba, komenty su zdrzanlivejsie - cista zavist. Akoby si z tej "skaredej" este aj robili srandu, ze ju chvalia do neba, napriek markantnym nedostatkom.

linda©

lulu29, Št, 09. 06. 2011 - 10:28

linda..aj ja som na fb-no snazim sa strazit si sukromie ako sa daMrkám
S tymi fotkami-uplne suhlasim-videli ich iba fakt ti dobrí známiÁno
A teraz tie komentare...tiez cista pravda..aj ja sa vela krat smejem..no zavist je zavistMrkám Chichocem sa Úsmev

Tangy, Št, 09. 06. 2011 - 11:08

S tym hodnotenim nie priliz krasnej nevesty som sa aj ja stretla, ale mozno ju len chceli potesit. Ja davam "Paci sa mi" len na to, co sa mi ozaj paci Áno .
A na tej pretvarke je vazne z casti nieco pravda. Napr. ked si nejaky otec da na FB fotky z detmi v pozicii superotca a v skutocnosti nezaujem. Taky clovek, co sa pretvaruje na FB, taky sa pretvaruje aj v realite Mrkám . Ale opakujem, je to jeho vec.

magic, Št, 09. 06. 2011 - 11:18

a co ked sa niekto len proste chce podelit o nieco, co ho prave nadchlo? z coho ma radost?
priznam sa, ze pozerat na to z pohladu - chvasce sa alebo seka formu - to ma este nenapadlo.
na FB nie som a ani sa zatial nechystam. ale napriklad, tiez sem hned hodim veci o svojich zazitkoch z ciest. a tiez by mi mohli povedat - uz sa tolko neukazuj, kde vsade si bola.
a tiez vela ludi sa rado podeli o radost, ale sukromne krizy si nechava pre seba a tych, ktorym doveruje. preto to mozno vyznieva tak, ze sa ukazuje, aky je v poho.

a obcas ta radost vypali celkom inak - ako tej nemke, ktorej prislo na narodky 1500 cudzich ludi.Úsmev

sonia, Št, 09. 06. 2011 - 17:25

Magic,presne Áno .Toto ani mna doteraz nenapadlo,že ked tam niekto pridá napr.fotky z dovolenky tak sa chváli Prekvapenie .Ved ked mám pridaného niekoho ako priatela tak mu predsa prajem tú dovolenku,pochválim pekné zábery a rodinku...Asi to bude naozaj pravda že každý vidí iba to čo chce vidieť Mrkám Úsmev ...

lulu29, Št, 09. 06. 2011 - 17:35

sonia...ked mas pridaneho ako priatela...a kto ich ma 200..300 a viac-su to stale priatelia?
Je takyto pocet naozaj cisto len o priatelstve?
Väcsina si dava bez rozmyslenia,ci naozaj si ma s tym clovekom co to povedat aj ked sa stretnu na ulici...asi niePrekvapenie
Raz som poslala ziadost jednej znamej...samozrejme,ze si ma pridala a asi po troch mesiacoch mi napisala...."jeeeej to si ty?Nesledujem kto je kto.."
Takze asi tak..Mrkám

lydusha (bez overenia), Št, 09. 06. 2011 - 19:05

sonia Áno Áno Áno

Ariesa, Št, 09. 06. 2011 - 11:19

jasne mobil, mail, fb ... akurat si este niektori nezvykli, ze obcas nemam mobil pri sebe, pretoze kvoli presnemu casu mi stacia na ruke hodinky, na mail chodim pravidelne nepravidelne obcas i po mesiaci, alebo len z potreby, ked nieco objednavam a na fb som casto neschopna vsimnut si narodeniny, meniny a podobne. stava sa. pianko. Mrkám ale postoj mam pozitivny a uplne najviac ma samozrejme dostavaju rozne tesive spravy a fotocky Úsmev . nastastie velka prevaha.

lukrecia 1, Št, 09. 06. 2011 - 11:50

toto si mi Ariesa nahrala,ono ten problem,čo mala Teki,prečo sa na nu divaju divne ,že nieje na fb,to je podobne u mna s mobilom.ked idem s malym von,alebo proste mam vypnuty zvuk,ked spi,a nepočujem zvonit,ide ma potom porazit,ked na mna niekto vyštekne,,prečo nedvihaš....???,,to je snad moja povinnost,všade ho vlačit ako OP?kedysi bola len pevna linka,a bud ta na nej zastihli alebo nie,smola,možno neskor.mam rada tieto komunikačne prostriedky,ale nemam rada,ked ich niekto po mne vyžaduje už ako niečo samozrejmé...

magic, Št, 09. 06. 2011 - 12:20

ja davam bolsevikovi tak rok, nanejvys dva... Úsmev
a ked sa osvedci, tak sa mozno nan konecne prihlasim.

lukrecia 1, Št, 09. 06. 2011 - 12:30

prečo bolsevik?Chichocem sa

Bobana, Št, 09. 06. 2011 - 19:06

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe proletari vsech zemiiii,vylyzte si prdeeeelVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lia6, Št, 09. 06. 2011 - 19:09

Som na fb, mám tam priatelov a bývalých spolužiakov, ktorí sa presťahovali do zahraničia...tak isto som ja preč z rodičovského mesta, a tak som rada, že si občas napíšeme...nechodím tam často, dokonca len pochválim krásne výtvory, alebo nádherné krajiny, ktoré moje spolužiačky navštívili...to, či sa niekto chváli, alebo nie, tak to mi je úplne jedno-neriešim...to je presne tak, ako by som mala riešiť tu niektoré blogy...napr.ten Tvoj...ak Ta to nezaujíma, tak nerozumiem niektorým Tvojím odpovediam niektorým komentujúcim?!...naozaj mi je jedno prečo, začo, načo-neriešim...ak niekto chce, tak nech má aj dom v tvare hodiniek s vodotriskom, trebárs v Malajzii...ja mu to doprajemZlomené srdce len, čo ludom neprajem, tak to sú napr.teraz tie potopy-zažila som...je to strašnééé...všetkým posielam hodne síl a energieObjímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Slnko

kozička27, So, 11. 06. 2011 - 23:38

aj ja som sa dala na FB mam tam priatelov,ale nasla som si aj novych priatelov, s ktorymi sa rozpravam o roznych temach ale aj spolocnych...tiez nemusim mat 200-300 priatelov staci mi niekolko,je to len na ludoch, s ktorymi a kolkymi si budu pisat...nerob si z toho nic,ze sa cuduju je to iba a len iba tvoja osobna vec ci tam budes alebo nie... lia pridam sa k tebe ziadne potopy,ale ani krupy uz nie...Slnko Slnko Slnko

kozička27, So, 11. 06. 2011 - 23:38

aj ja som sa dala na FB mam tam priatelov,ale nasla som si aj novych priatelov, s ktorymi sa rozpravam o roznych temach ale aj spolocnych...tiez nemusim mat 200-300 priatelov staci mi niekolko,je to len na ludoch, s ktorymi a kolkymi si budu pisat...nerob si z toho nic,ze sa cuduju je to iba a len iba tvoja osobna vec ci tam budes alebo nie... lia pridam sa k tebe ziadne potopy,ale ani krupy uz nie...Slnko Slnko Slnko

kozička27, So, 11. 06. 2011 - 23:41

no dievcence moje asi mi to preskocilo na 2x tak sory...

lukrecia 1, Ne, 12. 06. 2011 - 10:58

Trochu sa to tu zvrtlo,pisatelke blogu predsa nešlo o nazor na fb,a ono sa tu nejak vytvorili dva tabory,prečo je dobry a prečo nie,ju nezaujima,ani neuvažuje či sa zaregistruje....šlo o to,či sa stretavame s podobnymi reakciami,ak na fb niesme... A čo sa tyka toho chvastania sa fotkami,ja som sa tiež nikdy na to nepozerala tak,či sa niekto chvali atd,rada si pozriem fotky z dovoleniek,prečo nepochvalit,ked su krasne nafotene?možno prave o rok tam pojdeme aj my,a ja budem vediet,na koho sa obratit s info,a bude to s prvej ruky,lebo info od cestoviek je občas dost klamlive a skreslene.komu vadia pekne fotky pribytku,dovoleniek,ručnej prace,detí,to je len slepa zavisť,a to je horšia vlastnost,ako sa v dobrom niečim pochvaliť....

Teki, St, 15. 06. 2011 - 09:01

Lukrecia,ďakujem za pochopenieObjímam ,ja chápem prečo fb áno,mne išlo o to,prečo iní nechápu,že nie,ďakujem,ale to nie je pre mňa.Zlatá naničmama!!!

lukrecia 1, St, 15. 06. 2011 - 09:15

ono sa to tu stáva že sa občas odbočí a pointa autorovho blogu je v nenavratne preč,a ja to velmi nemám rada.a dakujem za medveda,to je prvyyyy ,koreho som dostala.sa teším,ak prídeš do BBSlnko

zoe977 (bez overenia), Ne, 12. 06. 2011 - 20:18

ahoj teki ani ja nie som na FB a vobec mi to neprekaza a ani mi to nic nehovoriÚsmev

Teki, St, 15. 06. 2011 - 08:56

Zoe,tak to som rada.Ináč krásne meno máš Slnko

zoe977 (bez overenia), St, 15. 06. 2011 - 10:20

dakujem teki az sa Hambím sa ....ved aj tvojeb meno je pekne Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama