reklama

Ako mi to osud vrátil ...2.-moje vysvetlenie.

Pridal/a feliciapb dňa 17. 02. 2010 - 17:02

reklama

Ták som si prečítala vaše názory a pohladenia duše. Možno sme si trošku nerozumeli , ja sa neteším z neštastia môjho bývalého -ak nazývame neštastím to , že musí platiť o trochu viac na SVOJE dieťa. To by mala byť povinnosť . Nie určite by som mu nič zlé nepriala ja mu totiž neprajem nič . Niekto ma obvinil , že som sa tešila z jeho neštastia - ale akého ? Štastie mal v rukách priamo na tácke a nevážil si ho . To je jedna vec . Druhá je , že nami opovrhuje , klame a nestála som mu ani za pozdrav na tom súde. Jednu pravdu má NM novacka pre nás cudzí človek ,bez emócií . A odpoviem jej aj na otázku , prečo som ho po toľkých rokoch otravovala zo zvýšením výživného . Pred 2 rokmi som ochorela a prišla som o pôvodnú prácu. Ostala som invalid a len z božou, alebo inou pomocou dobrých síl mi ponúkli prácu ,ktorú môžem vykonávať aj chorá. Plat , ale prudko klesol -no výdavky ostali, aj napriek šetreniu. Tak som prekonala svoju hrdosť a žiadala som . A aby ste si nemysleli , že som bola na chudáčika ex úplna sviňa -nebola. Totiž to žiadosť o zvýšenie výživného som posielala v júli 2009. Súd dal na seba čakať a prebehol až včera. A keď sa ma sudkyňa jasne pýtala od kedy chcem aby mi výživné doplatil -povedala som jej , že od budúceho mesiaca. Ona povedala , že škoda , mohol to pán doplatiť v plnom rozsahu nakoľko na to má prostriedky. Minca má proste dve strany a ja som bola pri ňom len na tej odvrátenej . takže sviečky si zapaľujem doma aj bez toho , aby som naňho myslela -nestojí mi za to . V mojom živote majú miesto iný ľudia. A odpúštam -jeho chyby sú už nielen odpustené , ale aj zabudnúté. Proste nič neriešim , len som mala zvláštny pocit , že niečo ma dobehlo. A ešte posledná vec klamal aj na súde má prachy , novú milenku a v práci mi všetci nadali , že som si to mala da´t doplatiť , že by mala dcéra aspoň na štúdia. Ale ja som v pohode -idem zapáliť tú sviečku, ale hlavu už pred žiadnym chlapom neskloním....(brokenheart)


reklama

reklama

gratulantka, St, 17. 02. 2010 - 17:06

som na tvojej strane,váž si svoje šťastné chvílky,vymaž ho z hlavy "ak sa dá"

feliciapb, St, 17. 02. 2010 - 17:22

ďakujem -presne to robím každý deň.Kvietok

lia6, St, 17. 02. 2010 - 22:12

Vymažem z hlavy, neriešim, nepoznámÁno ...som taká istá, keď ma niekto sklame, oklameSlnko

novacka, Št, 18. 02. 2010 - 16:59

Ahoj Felicia, dakujem za odpoved na moju otazkuÚsmev Myslim si,ze si zaujala velmi Zlomené srdce zdravy postoj.

feliciapb, Št, 18. 02. 2010 - 19:45

ďakujem všetkým...Hambím sa Kvietok

nela88, Št, 18. 02. 2010 - 21:38

felicia vieš, že je aj opačný zákon o výživnom na rodiča? Keď raz Tvoje dieťa začne zarábať a jeho otec požiada o výživné,/ "bude mať príliš malý dôchodok, napr"/, tak súd môže dať príkaz na platenie výživného. Brrrrrrrrr, hnusná predstava, nie?

feliciapb, Št, 18. 02. 2010 - 22:05

Prajem ti niečo podobné ak to podvedome praješ aj ty mne , ináč by si to sem nepísalaPrekvapenie Mrkám , nech zarába toľko , aby tomu darebákovi mohla platiť - to si chcela počuť ?S prepáčením-Tlieskam Pekný večer.

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 09:09

...čítala som si tvoj príspevok, a nereagovala naň.Reakcia bola typická, ako na NM býva.Polovica osadenstva sa vzburila, polovica s Tebou súhlasila.
Ja píšem až dnesMlčím
Poznám pocity, ktoré máš, plne s Tebou súhlasím, a gratulujem k dobrému pocitu, ktorý máš niekde vo svojom vnútri! Ten, kto nezažil nepochopí tú bolesť, ktorú Ti muž spôsobil, nepochopí to trápenie, ktoré si si musela Ty odžiť, a to zadosťučinenie, ktoré prežívaš, ked sa spravedlnosť obráti na Tvoju stranu!

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 09:26

Lucia ja som to zazila a predsa len ma netesi ked vidim, ako sa dnes veci maju. To zadostucinenie je velmi slaba a hlavne chaba naplast. Nevies, kedy sa to otoci tak, ze opat dostanes po hube za to, ze niekomu v kutiku duse prajes to, kam sa dostal. Ludi co ti ublizili nemusis negativne riesit, staci nechat zit...zivot ich bije aj bez tvojho pricinenia a len ty sama si svojim myslenim tahas do zivota dalsie a dalsie skusky a nielen do svojho ale aj do zivota svojich dcer.

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 09:32

Áno Áno Áno
súhlasím,ja som zažila presne to isté čo píše feliciapb,len hold každá sme iná a ináč to cítime.
A tak ako Lyduš píše,každého všetko dobehne,aj bez nášho pričinenia.Slnko

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 09:48

Lyduš...ten pocit je "fasa" a kedže si mi srdcu blízska, nebudem to ďalej rozoberať!
A tiež som toho názoru,že nepriať nikomu nič zlé! Ale prečo by sa nemohlo to zlé stať človeku, ktorý NÁM TO ZLÉ UROBIL!!!!!
Sa vykašlem na Vaše frázy...To zadostucinenie je velmi slaba a hlavne chaba naplast. Nevies, kedy sa to otoci tak, ze opat dostanes po hube za to, ze niekomu v kutiku duse prajes to, kam sa dostal....
Dostal sa tam len koli SEBE!!!!!!!!
Len koli SEBE, podotýkam SEBE, a ešte raz len koli SEBE!!!!!!!

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 10:12

Nepovazujem to za frazy a mozes tam dat aj milion vykricnikov aj kricat tak ze ta budem pocut az sem, na veci nic nemeni fakt, ze sama sebe ublizujes prianim alebo doprianim zleho, ked sa tebe stalo zle...chapes ma? Sama seba nicis. Uz davno neplati oko za oko.

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 11:49

No dievcata ja teda cumim.
Mne aj ked niekto praje zle, a povie mi, take ci one - urcite sa ma to najprv dotkne. No skor mi je luto, ze sa take nieco vobec stalo. Nechcem priat nikomu nic zle. A ani uz nemam potrebu vynasat sudy - "Ved jemu sa to raz vrati".
Nie su to frazy. Do takeho bodu je mozne dokracat nejakou cestickou.

Ja od biologickeho otca Matka nedostavam ani cent. A nechyba mi. Ci okradam o nieco Matka ? Nemam ten pocit. Ved sme na neho dvaja. Ja aj Marek. Sme rodina a starame sa. Neuvazujem nad tym, ze keby nam prispieval mohli by sme tamto, alebo one. Mam tolko kolko potrebujem, a ked bude viac nenahnevam sa, ale podakujem Úsmev.
Dokonca ani nepotrebujem byt ruka spravodlivosti, ktora vytrieska Matejovho biootca. Mna skor mrazi pri takej predstave.

A viete co je zaujimave ? Zhanal o nas informacie od znamej - Matejov biootec. A vraj, ako je mozne, ze my sa mame tak dobre, ked nam ani peniaze neposiela ??
Mne to pride smutne. Ked clovek vidi utechu v peniazoch, a berie ho, ako nastroj na vybavovanie si "uctov". Ja mu, verte ci nie - tie peniaze prajem. Nech ma, ked v tom vidi zmysel zivota.

Vsetko dobre Objímam Kvietok

petusa, Pi, 19. 02. 2010 - 14:36

polárka Áno Áno Áno tá posledná veta je najsamlepšejšiaMrkám ešte raz takú kopu nech MAAAAAAAAÚsmev

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 14:04

...V mojom prípade nešlo o peniaze...vrátilo sa mu to, čo spravil on mne!
Odišiel so staršou ženou, a mňa nechal a malým bábom..Ked mala ich dcera 3mesiace, odišla ona od neho, pre iného chlapa.
TAK MI ODPUSTITE, ŹE MA TO KUEVSKY TEŚILO.....
A kludne sa do mňa pustite, že sa teším z nešťastia druhého! Nie nadarmo naši predkovia povedali: Že Božie mlyny melú pomaly, ale predsa.
Neviem, čo je s ním, nevideli sme sa desaťročie, a ani ma to nezaujíma. Myslím, že si to odpikal dosť.Za to, čo spravil, nielen mne, ale aj tej žene predomnou, s ktorou má tiež dieťaSmútok

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 14:15

Lucia stale si nepochopila, ze tie mlyny melu aj tebe....

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 15:11

Preco mi ti mame nieco odpustat ? Nerozumiem. Ved sa len bavime o nasich pohladoch na svet Úsmev.
Ak ta to tesi, a ak je to cele v tebe Ok - nemusis nic riesit s nikym Úsmev.
Pravdou vsak je, ze zivot bezi a nam sa vsetko zuctuje - ci dobre, ci zle. Nie, nema to nikomu nahanat strach. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze je lepsie a krajsie k niekomu, kto nam ublizil pocitit vlnu odpustenia.
Ja som Matkovmu biootcovi odpustala na etapy. Pekne postupne. A vzdy to bol oslobodzujuci pocit Objímam

Vsetko dobre Kvietok

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 14:19

...Lyduš...každému melúMrkám

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 14:22

A napriek tomu pohoda? Nie je lepsie nechat zit ako tesit sa ze sa mu to vratilo a netahat si to znova do zivota?

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 14:31

...ved nechávam žiťÚsmev Len som felcii písala, že aj mňa to v tom období potešilo, a nemyslím si, že by sa za to mala hambiť.
Alebo, Ty to berieš tak, že kedže som to teraz spomenula, tak som to vlastne opäť vtiahla do života?!
Hmmm...rozmýšlam nad tým...asi hej, teší ma to stále, vtiahla som to do mojich terajších myšlienok, a som zláMrkám Idem sa kajať! Šlus...

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 14:43

Je to tvoja vec ako sa k tomu postavis, mne je to v zasade jedno ci tomu veris, neveris, ci sa z toho smejes. Len na vlastnej kozi som si odzila ako sa to vrati, je to bumerang, nepride teraz, ani o mesiac, pride po rokoch, a ak nie ku tebe tak tvoje deti si to mozu odkrutit za seba a ani nebudu vediet preco....tak ako ja som si mnohe veci odbila za mamu...a ako si lucia odbijala za mna... to je cele.

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 14:47

...ale tomu sa hovorí kolobeh života...všetci si nesieme nejakú tú ťarchu, ale že by som mala koli tomu sedieť a nezamýšlať sa ani spomienkami a pocitami?!?!Prekvapenie

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 19:45

Kolobeh zivota? Ked viem, ze niektorymi negativnymi reakciami si dotiahnem do zivota problem, tak to robit nebudem, nesiem si v batohu mamine, babkine , prababkine "prusery" a tomu nezabranim....dokazem vsak ciastocne zabranit tomu, aby som si vytvorila nove a nove "s.acky". To su veci v mojej "kompetencii".

Polárka (bez overenia), So, 20. 02. 2010 - 10:01

Lyduska

toto sa mi paci velmi :

""dokazem vsak ciastocne zabranit tomu, aby som si vytvorila nove a nove "s.acky". To su veci v mojej "kompetencii".""

Ano s tymto sa mi neda ine, nez suhlasit Tlieskam.

petusa, Pi, 19. 02. 2010 - 14:47

a je aj to zlééééé ked ma to poteší aspon "na chvíločku" ..v tom momente kto. sa ta dozvieš...tak je predsa ?prirodzene? že ta to "poteší"...bez toho aby som to dalej riešila...proste len v ten daný moment!!!haaaaPrekvapenie
a viš a ani ne potešiť...ale také to, že ...aaano a máš to...a konec...

cibinkals, Pi, 19. 02. 2010 - 14:44

...petusa...asi je to zlé.Podla Lyduš by si sa asi nemala ani tešiť z toho, že si vyhrala rozvod..
Nechápem, ale už sa Úsmev ...a kajám sa ďalejMrkám

petusa, Pi, 19. 02. 2010 - 14:50

cibi...na jednej strane súhlas s tebu a na druhej s Lyduš...nemam ja na mysli že budem skákat 3 metre...ale ak sa dozvieš niečo ...čo ti príde také ako že sa mu to vratilo, je prirodzené že ta to "poteší", či neee???sakra...

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 15:12

Zalezi komu ako. Pre niekoho je "prirodzene"/"normalne" dopracovat sa k odpusteniu Úsmev

Vsetko dobre Kvietok

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 16:24

Ja som sa z rozvodu netesila...ja som si iba oddychla.
A netesi ma, ze sa mojmu exovi vsetko vracia aj s urokami...ani mu to nevravim ze vidis , toto mas za to aky si bol. Mame vztah neutralny, normalny, ako dvaja cudzi dospeli ludia. Co bolo, bolo. Svoj zivot zije najlepsie ako vie a ja tiez. To je zaklad. Naco sa mam vytesovat z cudzieho nestastia?

adus, Pi, 19. 02. 2010 - 23:23

jéééj ale teraz toto tak trochu nechápem, ale to je asi tým, že ja som sa ešte nerozvádzala
Rozvod sa dá vyhrať? Kde? V nejakej lotérii?
Pokiaľ viem, u nás sa apri rozvode neuvádza, z koho viny bolo manželstvo rozvedené - to by som totiž ešte chápala, ak by niekde malo byť napísané, že to nie je z mojej viny ... ale takto??
Viem si predstaviť, že ak niekto v manželstve veľmi trpel, tak to oslobodenie sa od trýzniteľa môže považovať za výhru - ale zase na to teda možno nie je potrebný rozvod - to stačí od trýzniteľa odísť, rozvod je skôr o zmene práv a povinností....
Alebo je to o tom - dosiahnuť, že ma konečne rozvedú, ak sa to ťahá dlho - ale to je z môjho pohľadu zase iba dosiahnutie určitej méty...

petusa, Pi, 19. 02. 2010 - 19:39

konečný verdikt..MOJ: počkám si na to až to príde- Ked sa to vráti ako bumerangMlčím , a potom vám dam vedieť aká bola moja reakcia....
P.S. s tým rozvodom nápodobne LydushkaMrkám ...a dúfam že na budúci týždeň tie dvere zatvorím, dám petlicu a už sa nikdy neotvoria..a budeme šeci žiť spokojne a budeme šťastnyyyyyyyyyyy...aj ja aj on..aj naše deťuchyZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

mirka146, Pi, 19. 02. 2010 - 20:33

Nedivím sa, že žena, ktorá prežila v manželstve mnoho zlého, trpela dvojnásobne - za seba aj za deti - pocíti zadosťučinenie, keď ten, ktorý to spôsobil zistí, ako je to, keď sa karta obráti. Nie radosť, nie škodoradosť a už vôbec nie nenávisť, len jednoduché, maličké, kratulinké zadosťučinenie. Možno práve ono jej pomôže odpustiť a zabudnúť. Objímam

mirka6, Pi, 19. 02. 2010 - 22:13

Kvietok ťažko sa vyjadriť ku téme, keďže som to neprežila a pevne verím, že ani nikdy nezažijem. Nie ja viem isto iste že sa mi to nestane lebo iba ja som si strojcom vlastného šťastia a závisí to teda odo mňa - ale to je na inú debatu.Mrkám
...len to, že akonáhle sa vyjadrí lydusha alebo polárka /všetkých nepoznám ale najčastejšie v takýchto reakciách sú tieto NM - nič v zlom, tiež len vyjadrujem svoj názor, ok???/Mrkám , viem dopredu ich reakcie. Prečo stále iba o vážnych veciach a nikomu nič nepriať, vážiť slová, myšlienky, že sa to všetko vráti, či už našim deťom alebo ich a pod. ja nikomu nič zlé neprajem ale tiež verím na božie mlyny. Veď je to ľudské a prirodzené aspoň chvíľkové potešenie /teraz myslím tým debatu hore/.
prečo ak tu niekto napíše niečo pekné a pre neho pozitívne radostné veci aby sa pochválil a podelil sa s momentálneou radosťou, či sa len odreagovať nad uleteným blogom, vy dve to hned otočíte na niečo hrozné /pre vás asi nie/, ale v momente ked reagujete (myslím tým negatíne a nie práve tak akoby daná osoba čakala reakciu na danú tému) sa danej osobe okamžite zmení nálada. /teda aspon mne ked ste reagovali na moj blog - Pokazené deti. Malo to byť niečo veselé na odreagovanie a vy ste ma skoro slovne pochovali /to som trošku prehnala Chichocem sa / Ja viem iba píšete svoje názory ale pre mna v takýchto momentoch ako by ste vysielali negatívnu energiu. nie som tu síce dlho a nečítam všetko ale ak áno - málo kde píšete veselé veci - teda aspon ja mám taký pocit.
Kvietok

Polárka (bez overenia), So, 20. 02. 2010 - 09:32

Clovek nemoze ulahodit kazdemu - to by som napisala, ako prve. S tym sa musi kazdy sam zmierit Úsmev .
A ja naozaj netusim kde vidis negativnu energiu ?
V tvojom blogu ? V tomto blogu ? V nasich odpovediach ?

Co je negativne na tom, ked napisem svoju skusenost s vyzivnym ? Alebo, ked napisem, ze je krajsi pocit niekomu odpustit, nez citit "zadozucinenie", ze dostal po papuly od ruky osudu ?
Vies Mirka6, ked take zadostucinenie niekto citi, povacsinou /nebyva to vsak pravidlo/ to ma v sebe este nedoriesene. Je to signal, ze este kusockom svojho ja sa citi clovek obetou toho druheho. Nie je to zle, ani dobre. Byva to tak. No z vlastnej skusenosti viem, ze sa ludom obvykle dycha lepsie, ked sa prestanu "hrat" na katov a obete. A to je v celku velmi pozitivna informacia Úsmev

Vsetko dobre Kvietok

sonia, So, 20. 02. 2010 - 09:43

Kvietok Pozri prečo si myslím že to je každého osobná vec ako sa k tomu postaví Úsmev .Dobre ty to chceš takto tak to tak urobíš ale niekto sa s tým vyrovnáva po svojom tak načo ho presviedčať o tom čo je iba podla teba správne Kvietok .A teraz nemyslím len konkrétne teba ale aj ostatné ...Slnko Kvietok Slnko

Polárka (bez overenia), So, 20. 02. 2010 - 10:00

Sonia
pokladam za absolutne nemozne niekoho presvedcit na nieco, co tak neciti Úsmev. O nic nejde, iba diskutujeme, a hovorime o svojich skusenostiach. A pokladam za dolezite povedaj aj A aj B.
Konecne rozhodnutie je vsak na kazdom z nas. A nik nas o nicom nepresvedci, ak nieco citime inak. Jedine, ak by sme hladali inu cestu a zacali uvazovat aj nad inymi modelmi, nez nam ponuka okolity svet Úsmev

Vsetko dobre Kvietok

sonia, So, 20. 02. 2010 - 10:46

Ale áno ked to ten človek nebude chcieť urobiť tak ho nikto nepresvedčí Slnko Kvietok Slnko ...to je pravda Kvietok ...

Polárka (bez overenia), So, 20. 02. 2010 - 10:54

Presne Úsmev Úsmev Slnko
Dakujem, za peknu diskusiu Úsmev

Vsetko dobre Kvietok

nela88, Pi, 19. 02. 2010 - 22:24

felicia prepáč, ale asi si ma nepochopila, alebo som to blbo napísala. Ja by som práve taký zákon zrušila. Podľa mňa je to svinstvo, keď otec na dieťa neplatí a potom neskôr, keď sa karta obráti, tak má tú drzosť pýtať peniaze od dieťaťa. Ja som len chcela napísať ten fakt, že ten šibnutý zákon existuje. Tebe a Tvojej malej prajem len to najlepšie. Kvietok

slnecnica607, So, 20. 02. 2010 - 02:47

Ked uvidim svojho byvaleho, ktory pride na pojednavanie o vyzivnom a vidim,ze je z neho troska ,na dusi i v tvari a ja pocitim vitazstvo,co je to podla normalneho ludskeho rozumu.? Znamena to,ze sa z toho tesim,ze mu to prajem.Ved sa este nic neodohralo,uvedomte si to..iba som ho uvidela....nasledujuce fakty sa odohrali az potom...az potom sudkyna rozhodovala o tom,kolko dostanem vyzivne,az potom sa dozviem,ci je sam,ci je bez strechy nad hlavou....a potom,ako mohol klamat,ze nema nic,ked sudkyna jednoznacne schvali vyzivne,dokonca povie...mali ste si pytat spatne,ved pan na to ma- odkial sudkyna vedela ze na to ma? A zrazu v druhom blogu sa ospravedlnujem ,preco som si ziadala vyzivne.Ale ved nad tym ,sa nikto nepozastavoval,ani nevycital.V druhom blogu uz nie je pravda,ze byvaly je bez milenky,bez strechy nad hlavou,....to sa v prebehu dna uplne vsetko zmeni?Tvrdenie v prvom blogu vylucuje tvrdenie v druhom..Alebo je to opacne?....Je mi to prinajmensom divne,pripada mi to ako dva obrazky,kde od nas chcu, aby sme v nich nasli aspon niekolko chyb v com sa lisia..A islo len o to ,netesit sa z nestastia druheho...Smútok :- Nela iba konstatovala ,aky je zakon ,iba skutocnost, ze fakt zakon existuje...nikomu nic zle nepriala.Ako reagovala feliciapb?prajem ti...bla bla ...o com to svedci? Aky si -clovek?-UVAHA

!

feliciapb, Ne, 21. 02. 2010 - 22:01

Ďakujem za všetky komentáre - nemám viac potrebu písať súkromné veci na net-bola to moja chyba. Nevadí človek sa učí celý život. Cítim sa trápne , ale to prejde a život ide ďaľej. Prajem vám aby ste boli stále také dokonalé s pevným názorom. Áno Slnko-citát- Je veľmi ťažké spoznať pokoru, lebo dnes sa ľahko mýli s poníženosťou. A je ešte ťažšie rozoznať hrdosť od pýchy, namyslenosti a sebaľúbosti. Ale v jednom sa nezmýlite nikdy – ak niekto vyžaduje bez vecného vysvetľovania pokoru od iných, sám skutočnú pokoru nepozná.

Polárka (bez overenia), Po, 22. 02. 2010 - 18:55

Vyzaduje tu od teba niekto nieco Prekvapenie ??
Teraz som trochu mimo a musim sa priznat, ze nerozumiem Prekvapenie

Vsetko dobre Kvietok

slnecnica607, Ut, 23. 02. 2010 - 04:12

Znamena to,ze tvojimi blogmi si sa chcela prezentovat ako ta pokorna a hrda?A povedat tym,ktori ich komentovali,ze nevedia co je to pokora?Ak to myslis tak,musis lepsie citat a chapat....alebo predsa len som z ineho sveta? Nikto nechcel byt dokonaly,ani nikto dokonaly nie je ,chce to len viacej ludskosti z tvojej strany...Vela stastia..Kvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama