reklama

Ja už neviem ako ďalej...prosím poraďte!

Matyska , 19. 05. 2011 - 23:55

reklama

Je mi ťažko, neviem čo mám robiť...možno viem, len sa bojím. S manželom už spolu nevychádzame, sme spolu 4roky, máme štvorročnú dcérku. MM pracuje a zarobí pomerne dosť, ja som nezamestnaná, ale v rámci úradu práce som na aktivačnej činnosti - chodím štyri hodiny denne do jednej firmy odkiaľ mám okolo 200eur, čo nie je veľa, ale aspoň niečo. Nemám maturitu a nájsť si prácu je problém, brala by som aj upratovačku, ale my sme v malom meste a tu si každý drží miesto zubami-nechtami. Žijeme v mojom byte, rodičia mi ho prepísali a oni odišli na dedinu a tu sa to celé začína... MM má problém s tým, že mu nepatrí polovica bytu, že keby sme sa rozviedli tak on zostane s "holým zadkom"- prepáčte za výraz. Stále sa mi vyhráža, že prestane platiť byt, že jeho rodičia do môjho bytu veľa investovali, zaplatili nám okná, nove podlahy, ale myslím si, že rodičia takto pomáhajú deťom, teda pokiaľ na to majú. Ja som do teraz vôbec nemyslela, že by ten byt bol problém, veď vlastne ani som nemyslela na rozvod, ale on s tým zrazu prišiel a stále sa mi vyhrážal a nadával a stále nadáva... Ja mu kľudne prepíšem tú jeho polovicu, nech si ju berie, ale po tom sa chcem rozviesť a toho sa bojím. MM mi dáva mesačne len 200eur, byt síce platí on, za čo som vďačná, ale už ďalej takto nechcem žiť. Každý cent mám vytknutý, strašne sa hádame, je veľmi sprostý a hnusne my nadáva, keby ste počuli tie nadávky na moju adresu. Na jednej strane je veľmi citlivý,ale na druhej strane je hrubý a vulgárny. Pred rokom mi operovali prsník - vďaka bohu bol to nezhubný nádor - a večer pred nástupom do nemocnice, sme sa pohádali, zobudila sa dcérka začala plakať a on išiel po ňu. Automaticky sa ťahala ku mne, veď sa o ňu starám len ja, on ako typický mačo príde domov z práce a vyloží nohy, to je celá jeho robota. Ja som si chcela dcérku vziať, ale on ma sotil na zem a držal ma pri zemi za krk a sprosto mi nadával dcérka hrozne plakala, veď sa na to celé dívala. Nakoniec sa mi ju podarilo od neho vziať a prisahala som si, že toto moje dieťa prežívať nebude. Ale prešiel rok a ja neviem čo mám urobiť, naozaj uvažujem nad rozvodom, ale ako to mám urobiť. Najprv by sme asi mali predať byt a rozdeliť sa na polovicu a ja dúfam, že by som z tej sumy mohla kúpiť aspoň garzónku, aby som mala kde s dcérkou bývať a potom tá práca ako uživiť malú, bojím sa, že by mi ju súd nezveril keď nie som zamestnaná. Ja viem, že sa všetko zvládnuť dá, ale teraz som v takej neistote, že potrebujem poradiť a hlavne povzbudiť. Prepáčte, že som sa tak rozpísala, ale už som to potrebovala dostať von...


reklama


reklama

púpavienka, Pi, 20. 05. 2011 - 06:30

Prepáč, byt máš od rodičov, tak prečo toľká veľkorysosť. jednoducho byt je tvoj a on ti prispieval 200 eur, a platby za byt - no a? veď tam býval, veď ma vyživovaciu povinnosť aj na dieťa aj na teba. Ja som odišla s holým zadkom, lebo by sme sa boli pozabíjali, ale nebolo to pre mňa dobre riešenie, ale myslela som, že všetko bude lepšie ako preživať peklo.
Spamätaj sa, ak Ti ublíži, zabezpeč sa a volaj policajtov, teraz je to už oveľa lepšie, alebo sa obrať na linku týranych, určite ti pomôžu, ale prosím nerieš byt, ktorý ani není jeho. To mi pripada, že on úplne myslí na rozchod a chce sa zabezpečiť.
Navštív nejakú poradňu, si nezamestnaná a tak ti určite aj na úrade poradia za kým ísť.
Držím palce a nedovoľ, aby dcérka toto musela prežívať.Objímam

bebe40, Pi, 20. 05. 2011 - 06:51

suhlasim s margori...ak sa chces rozviest,urcite byt neprepisuj.ty si bola na materskej,teraz pracujes na 4hodiny..to je akoze nic?moj nazor je,ze ak je zena doma,tak udrzuje rodinny krb.myslim tym to,ze manzel pracuje,zaraba peniaze,ale doma ma full servis.ma navarene,upratane,oprate...investovala si tiez vela do vztahu.aj ked nie financne,ale inak.nerob taku hlupost...neprepisuj byt..nechsi z neho vezme vsetko co chce..a neboj sa...o dcerku neprides.to len ak sa nestaras,alebo pijes,tyras a tak..aj keby sa ti vyhrazal,ze ti dcerku vezme,co zrejme pride,neboj sa.na tvojom mieste by som este pred rozvodom isla dat najprv navrh na zverenie dietata do svojej opatery.to sa da,aj ked sa nerozvadzate.ak sa rozhodnes pre rozvod,bude to tazke,ale neboj aj to tazke raz prejde..a tebe a dcerke zacne svietit slnieckoSlnko drzim palceky,nech si najdes spravnu cestu..pocuvaj svoje srdce a instinktObjímam Objímam Objímam

mamka Danka, Pi, 20. 05. 2011 - 07:29

Tiež si myslím,že nemáš dôvod byt prepisovať,podľa toho ako píšeš že sa k tebe správa urobila by si veľkú chybu.

mama4, Pi, 20. 05. 2011 - 07:43

Určite ten byt neprepisuj

Matyska, Pi, 20. 05. 2011 - 07:46

Ďakujem dievčatá za podporu... ten incident čo sa stal, bol asi jediný taký zlý, od vtedy sa nič horšie nestalo, nebije ma a ani by som to nedovolila, on si asi len niekedy dokazuje, že je silný. Proste ma nejako surovo chytí a ja sa neviem ubrániť, lebo mojich 50 a jeho 100kíl, tak to je rozdiel. Viem nemala by som prepisovať byt, ale čo ak sa mi bude vyhrážať on aj jeho rodina, že nám oni skoro všetko zaplatili, čo ak budú chcieť, aby som im to peňažne vrátila, toho sa najviac bojím. Keby som mu dala tú polovicu bytu, tak by nikto nemohol nič povedať a možno by všetko prebehlo hladšie. Ach neviem, ale ďakujem Vám, ste úžasné tým ako pomáhate... hodím za vás jednu modlitbičkuÚsmev

dulka, Pi, 20. 05. 2011 - 08:11

Matyska, určtie byt neprepisuj. Ak by prišlo k tomu, že sa rozvediete a v rámci vysporiadania BSM si on bude chcieť uplatniť nároky na to, že do bytu investoval, vždy Ťa to bude stáť menej, ako vyplácať ho z polovice celého bytu. Vo svojom príspevku píšeš, že by si byt predala a kúpila menší. Tak ak už nebude iná možnosť, môžeš to tak spraviť a zo zvyšných peňazí mu vrátiť investície. Aj to určí súd v akej výške, ak sa Vy nedohodnete. A to ako sa k Tebe správa - vždy mi je veľmi ľúto, keď čítam takéto veci. Neobhajuj ho, nemala by si dovoliť, aby sa takto k Tebe a dcérke správal.

mnnaaauuu, Pi, 20. 05. 2011 - 08:08

Aj tak by som na tvojom mieste byt neprepisoala...Úsmev Úsmev ak je už taký majetníkcy, že deli "moje " a "tvoje", ved platiť by ti mal, ak už býva v TVOJOM byte. hádam nebude bývať zadarmo :)

Adrianna, Pi, 20. 05. 2011 - 08:31

MATYSKA no určite mu neprepíš polovicu bytuMlčím , bola by si hlúpa Prekvapenie veď nakoniec ty by si skončila s "holým zadkom " raz ten byt dali tebe tvoji rodičia tak neviem prečo by si mu mala prepísať polovicu !!! A nakoniec to čo platil za byt platil aj sebe ved aj on tam býva ved nájomné je drahe / môj brat platí za garsonku t.j. mini kuchyna + 1 malá izba - 200 eur / a ty predsa NM poskytuješ aj servis / perieš , varíš atď. plná penzia nemyslím sex/ .Nedaj sa nech si zoberie svojích pár slivák Chichocem sa a s tebou nech sa rozvedie , konečne ti skončí psychický teror. A nakoniec tebe ako nezamestnanej , ked sa rozvediete on je povinný prispievať na výživu , obráť sa o pomoc na právnu poradňu NM chodí tam taký šikovný pán právnik a on Ti zadarmo poradí ako máš postupovať . Pá nedaj sa postav sa proti útlaku a ak by sa Ťa dotkol kontaktuj lekára a políciu . Bojuj nezdávaj sa ved niesme v prvotnopospolnej spoločnosti máme svoje práva . Drž sa ja viem mne sa to hovorí pá pá drž sa nekaz si život s takým človekom Ťa nečaká nič dobré ono sa to zvykne rokmi stupňovať . Pá a drž sa myslím na Teba Adrianna

dúha, Pi, 20. 05. 2011 - 08:32

ja by som najskôr velmi dobre všetko zvážila, čo k nemu cítiš, alebo už si urobila definitívne čiaru že koniec, či sa nedá vzťah nanovo budovať, chce to ale snahu oboch, úprimný rozhovor, vela trpezlivosti.
V normálnom vzťahu aj ked všade prebehnú aj búrky, takéto správanie až násilie, aj ked len 1x nie je normálne ani žiadne nádavky.čo hovorí manžel, lutoval to?
byt v žiadnom prípade neprepisuj, kedy že sa teda rozvediete ved okrem teba by tam byvala aj dcéra, ktorá je aj jeho.
to že oni všetko kúpili je dokázatelné len tak ak majú k tomu faktúry, bločky, inak sú to len slová to na súde nič neznamená, moja ak by si ostala sama musíš sa naučiť aj brániť.

certik21009, Pi, 20. 05. 2011 - 08:35

moj exmanzel tiez tvrdil ze ma nebije..len ma sem tam sotil tak ze som letela cez cely byt...popripade mi pastou budhol do ruky az mi brnela, ale to podla neho nebola bitka..ak ta raz chytil pod krk bude sa to opakovat..skor ci neskor ano..ak raz odpustis a neriesis to stane sa to zas...netvrdim za to hned iresit rozvodom..ale treba sa radikalne postavit a povedat si svoje..ak je byt od tvojich rodicov tak ho neprepisuj a vyplatenie investicii?? ved mu tam zije dieta tak hadam nie je taky krkavec ze by si pytal aj za okna..a ak-polovicu..vsetko co zarobil zarobil aj vdaka tomu ze ma doma pohodlie a moze sa venovat svojej robote..keby mal stihat aj robotu aj domacnost tak urcite nezarobi tolko..ja som bola nezamestnana ked som sa rozvadzala a deti mi ostali..a tiez sa mi vyhrazal ze mi ich vezme..len aby ma drzal v sachu ale ked prislo na ciny.starat sa o deti a domanost rychlo ustupilMrkám drzim ti palceky

margesimpson, Pi, 20. 05. 2011 - 08:37

Spamataj sa preboha a zacni rozmyslat!
1. V byte nie si len ty a on, ale aj tvoja dcera. V ziadnom pripade sa nevzdavaj strechy nad hlavou minimalne kvoli nej.
2. Byt dali rodicia tebe a nikomu inemu. A ty s ich darom chces nalozit takto?
Prepises a co potom? Budes mat na jeho vyplatenie z bytu? Pripadne ked sa rozvediete a ty predtym prepises byt znamena asi tolko, ze ti moze robit problemy a nesuhlasit s predajom a nadalej byvat s vami v tom byte. A len vtedy sa zacne peklo, tomu ver. Jednym malym rozhodnutim o prepise teraz mozes spustit lavinu problemov v buducnosti.
Ma narok zo zakona nie na byt, ale na polovicu rozdielu hodnoty bytu medzi jeho hodnotou pri zaciatku manzelstva a hodnotou terajsou (aspon to tak tusim byvalo). Takze "svoje" investicie dostane, minimalne polovicu z nich. Presne na to ma narok.

dulka, Pi, 20. 05. 2011 - 08:49

Nie je to celkom tak. Ak peniaze darovali rodičia synovi na tú investíciu, nepatrí to za určitých okolností do BSM. Je jedno, či mu to darujú počas manželstva, alebo pred manželstvom (stačí im k tomu len darovacia zmluva, kde napíšu, že peniaze na investíciu darujú výlučne svojmu synovi). Ak taká zmluva aj nie je, veľmi ľahko si ju spíšu, pretože keď sú všetci žijúci, netreba potvrdenie notárom). A z toho som to pochopila tak, že peniaze mu dali rodičia. Takže tak, ako má Matyska nárok na celý byt, ktorý je darovali rodičia, tak má nárok aj jej manžel na celý dar od svojich rodičov.

margesimpson, Pi, 20. 05. 2011 - 09:17

vidis, to som nevedela, zas som sa nieco naucila, ze nemusi byt notarsky overena darovacia zmluva. Ale tak tym skor neprepisovat nic.
Autorka sa nebrani vyplateniu ich investicie.Len by sa mala branit prepisu bytu. Lebo potom by mal narok polovicu bytu + penazny dar od rodicov. A to uz by sa odrazu ona sama mohla vo svojom byte ocitnut ako "mensinovy vlastnik".

dulka, Pi, 20. 05. 2011 - 09:31

presne tak, v žiadnom prípade byt neprepisovať. Strecha nad hlavou je strecha nad hlavou.

Martina79, Pi, 20. 05. 2011 - 08:51

Nezabudni, že psychické týranie je tiež týranie (nielen bitka). Takže tie nadávky a dokazovanie si jeho "nadvlády!" by som riešila. Určite nie prepisom bytu. Presne ako písali dievčence vyššie, ak bude trvať na vyplatení, potom môžeš predať byt a kúpiť si menší. A vyplatiť ho. Myslím, že múdrejšie bude obrátiť sa na súd, alebo právnika, nech to máš aj podložené. Nevyplácaj ho len tak, že mu dáš peniaze na ruku, bez nejakého dokladu, alebo svedkov.
Ale je to na tebe. Keď sa rozhodneš rozviesť sa, obráť sa na právnika a požiadaj o zverenie dcéry do tvojej opatery.

Lusky, Pi, 20. 05. 2011 - 09:09

Ja by som byt neprepisovala, ako ho potom predáš, keď budeš mať len polovicu ? Manžel Ti môže začať robiť problémy s predajom. Ak tie peniaze vrážal do prestavby, je potrebné, aby to dokázal (bločky, faktúry) , o vysporiadaní majetku rozhoduje súd, ale v tom to sa bližšie nevyznám. Možno niektorá naničmama poradí viac. Kvietok Slnko

katy2 (bez overenia), Pi, 20. 05. 2011 - 10:05

byt urcite neprepisuj, ano, po rozvode nech ide s holym zadkom. a ze si "len niekedy potrebuje dokazovat silu" ??? spamataj sa, ved ta drzal za krk na zemi!!!!! to nie je NIC

Matyska, Pi, 20. 05. 2011 - 12:32

Dievčatá ďakujem, veľmi ste mi poradili... Budem o tom rozmýšľať a hlavne sa poradím s nejakým právnikom... a možno by nebolo od veci porozprávať sa o tom všetkom s manželom. Ja som už niekoľko krát skúšala začať nejaký rozhovor o nás, ale jemu sa nikdy nechce, proste stále to isté dookola... Ale určite to budem riešiť. Ste naozaj zlaté, dali ste mi veľa sily a veľa novej energieSlnko . Ak sa to nejakým smerom pohne ďalej dopredu, tak Vám dám vedieť...
Práve odchádzam aj s dcérkou na víkend k rodičom, aspoň si vyvetrám hlavuPohoda .
Majte sa krásne a ešte raz vám všetkým ďakujem za cenné rady... paaaaObjímam

vanelova, Pi, 20. 05. 2011 - 14:35

len mu prosím ťa nesadni na lep, ak tlačí na teba, že byt nie je aj na neho, tak určite počíta s tým, že sa rozvediete, bude chcieť polovicu bytu a ešte aj všetko, čo do toho prostredníctvom jeho rodičov investoval,ani náhodou neprepíš polovicu bytu na neho s ohľadom na svoje dieťa aj na tvojich rodičov, ktorí tebe a nie jemu darovali byt!!!

staronova (bez overenia), Pi, 20. 05. 2011 - 17:51

ty si aká veľkorysá...drží ťa pod krk a ešte mu prepíšeš pol bytu!!! nerob to, určite si to nezaslúži.Chceš po rozvode bývať v malej garzonke s dcerkou????? V prípade rozvodu mu môžeš splatiť, čo mu dali rodičia.....

Mária5455, Pi, 20. 05. 2011 - 22:41

Matyska,prosím ťa ,nikdy neprepisuj svoj byt,kt.ti dali rodičia do daru aj na svojho manžela...nebudem sa opakovať,všetko už tu bolo napísané,v prípade rozvodu byt predáš TY a jeho náklady,resp.náklady/dar/jeho rodičov mu vyplatíš.ale až po rozhodnutí súdov,nikdy nie skor!Bože chráň,aby si mu na jeho nátlak dala prepísať 1/2 svojho bytu!!!!je to DAR od TVOJICH RODIČOV pre TEBA a nie pre neho......

dvojcata a ja, So, 21. 05. 2011 - 08:58

ja by som sa len trochu zamyslela nad tym, ze byt, ktori darovali rodicia svojej dcere, bol ich majetkom, museli do neho investovat, kupit ho, opravovat a prezili v nom zrejme kus zivota, vyvhovali dceru a jej ho z lasky darovali. To nie je len nehnutelnost, je to kus zivota tvojich rodicov a nechapem, preco z neho dat polovicu manzelovi. Manzel je clovek co ti skrizil cestu a mozno len na chvilu, ale tvoji rodicia su pri tebe cely zivot ako ty budes pre svoju dceru.Jeho rodicia predsa peniaze dali dobrovolne, lebo chceli, mozno ani nevedia ako sa ich syn k manzelke a dcere sprava.
Pri rozvode bude ziadat vyplatenie investicie do bytu, fajn, ale tebe urcia minimalne splatky. Urcite mate i iny majetok po uzavreti manzelstva ako telka, nabytok, alebo nieco ine, to sa tiez deli. Nejaka dohoda by sa nasla, nech si vezme nabytok, ty si nechas okna, alebo co ja viem.
Nic sa neboj, vsetko sa vyriesi, len byt nechaj pekne na seba. Strecha nad hlavou je strecha nad hlavou.
drzim ti palce, aby sa vsetko zle v dobre obratilo

lulu29, So, 21. 05. 2011 - 14:54

ten byt ma tiez hodnotu..a urcite väcsiu nez vam prispeli jeho rodicia..urcite byt neprepisuj-je to tvoj majetok-tvoje vsetkoMrkám Slnko Objímam

Daniela., Ne, 22. 05. 2011 - 20:14

Matyska, okna a podlahy si moze tvoj manzelik vziat aj naspat.Daju sa vyrubat, vytrhat. Snad nie su z platiny, ze k nim rovnas polovicu bytu. Úsmev Nenechaj sa zastrasovat. Je to predsa tvoj byt. A ze on plati najom? Snad len energie. Keby si velmi chcela, mozes od neho pytat najomne, ako vlastnicka bytu. Inymi slovami, nie je ti nic dlzny. Kludne by si totiz mohla jednu izbu bytu prenajat napr. studentke. Aj ta by platila dvesto euros.
Asi to nie je vhodny partner pre teba, viac uz nemozem povedat takto verejne...(nechcem, aby sa tu prznili moje nazory, hoci, kazdy tu prezentuje vlastne len svoje nazory, ale niektore osoby rady vyvolavaju konflikty a mna tato internetova sikana nebavi.) Iste chapes. Drz sa. Objímam

lydusha (bez overenia), Ne, 22. 05. 2011 - 20:24

Preco by si nemohla? Drzi ti niekto pistol pri hlave? Ved si pis co chces, ked si za ty za svojimi nazormi stojis, tak ta hadam nemoze niekto na dialku rozhadzat? A uz vobec nerozumiem tomu, ako moze ktokolvek kohokolvek sikanovat na nete. Jedno tlacidlo: escape alebo delete a je to.

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 07:59

O tej šikane by ti zrejme niečo iné povedala mamina, ktorej dcéra si vzala život kvôli šikane na internete. Ja viem že ty nemáš dôvod sa vcítiť do slabšieho, lebo ty vždy vieš čo a ako, ale nie je každý taký ako ty. Nuž takúto radu by som si ja veru k srdcu nevzala. Slnko

lydusha (bez overenia), Po, 23. 05. 2011 - 10:59

Tak niekto iny si vzal zivot elbo dostal patku na vysvedcku a? Budeme si sem davat priklady zo zivota, ci?

dulka, Ne, 22. 05. 2011 - 20:42

Daniela, ak máš pocit, že tu niekto przní Tvoje názory, môžeš napísať svoje cenné rady Matyske na mail. Tam si ich prečíta len ona. Keďže si sa však rozhodla tento svoj názor prezentovať verejne, nedá mi nenapísať reakciu na toto:

"Matyska, okna a podlahy si moze tvoj manzelik vziat aj naspat.Daju sa vyrubat, vytrhat. "

Máš pocit, že takéto chovanie k niečomu vedie? Nech už jej Matyskin manžel aký chce, má právo na financie, ktoré vložili jeho rodičia do cudzieho bytu. Skús sa na to nepozerať len jednostranne.

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 07:57

Dulka takéto riešenie sa nepáči ani mne, ale má obrovskú pravdu a mňa to napadlo ešte pri prvom komentári, len som si tiež pomyslela, že reakcia nemusí byť najvhodnejšia. Naozaj ak by to išlo až tak ďaleko aj to sa dá a okna sa daju normálne ďalej použiť. Lenže takéto riešenie zrejme nebude treba, lebo aj jej manžel má určité vyživovacie povinnosti a byval v tom byte tiež a presne, potom by sa to mohlo riešiť aj tým nájomným. Sú to veci, ktoré nikto nerád počuje, ale rozvody - rozchody a iné takéto veci, sú vždy veľmi bolestivé a citlivé.
Neprajem nikomu, kto to nezažil, ale nech sa skúsi do tej pozície aj vcítiť. Nie vždy je život iba krásny, s malými obláčikmi, niekedy je to iba jeden hrozný mrak a treba mu pomôcť aj znovu svietilo slniečko.

dulka, Po, 23. 05. 2011 - 08:04

Margori, nájom musí byť vopred riešený v zmluve. Ak nie je, tak sa spätne pýtať nedá. Nie je na základe čoho. Okrem toho, každý kto vyberá nájom, musí byť hlásený na DÚ a podávať daňové priznanie, ako aj odvádzať dane zo zisku. Čo sa týka zveľadenia bytu, je to ľahko dokázateľné a vymožiteľné. Keď už teda ideme do podrobností.

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 08:13

To áno, ale tiež neobstojí ten fakt, že on robí a tak ich aj živí aj všetko a ona ak pôjdeme do podrobnosti nájde niekoho, kto jej dosvedčí, že tie okna nechcela, tak tiež to bude stačiť . Ten byt nebol jeho a tak aj všetko čo investovali jeho rodičia môže byť brané, že je to bez podpisu vlastníka bytu a preto to tam nemá byť. Ja nie som právnik, ale takéto veci môžme každý vidieť aspoň z dvoch strán.

dulka, Po, 23. 05. 2011 - 08:34

Margori a k čomu by to bolo dobré? Bez súhlasu vlastníka by sa takéto opravy na byte robiť určite nedali. To je smiešne. Ja by som chcela vidieť, ako by si reagovala, keby Matyska bývala v byte svojho priateľa a ona by investovala do opravy. Čo by si jej poradila? Aby všetky investície hodila za hlavu a odsťahovala sa? A ako k tomu prídu jeho rodičia, ktorí im chceli pomôcť finančne a nakoniec ich syn má odísť s holým zadkom? Ako k tomu prídu oni? Prečo sa nerozísť v kľude a s pocitom, že som nikomu neostala nič dlžná?

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 17:30

Dulka, bolo to použité ako príklad toho najhoršieho riešenia, ale aj to sa stáva a nezatvárajme oči pred tým. Ako vidíš Matyska je žena s otvorenou náručou a vzdala by sa bytu, ktorý dostala. Tak ako vidíš extrém aj ten aj ten druhý a preto by mala ísť zlatou strednou cestou a to čo investovali jeho rodičia splácať po častiach, aby mala aj z čoho žiť.

Klaudia17, Ne, 22. 05. 2011 - 20:47

Dievčatá ti radia veľmi dobre,daj si pozor ked to spravil raz no neviem,neviem.Ja v tvojom prípade by som sa zariadila,aby som momentálne neotehotnela.Daj si pozor on sa už nikdy nezmení.Prečo mu to vadí,že byt je tvoj môže byť rád,že nesplácate hypotéku.Drž sa a nedaj sa mlátiť.

georgina, Ne, 22. 05. 2011 - 20:56

Daj si pozor on sa už nikdy nezmení.

Klaudia, vážne by ma zaujímalo - odkiaľ to ty vieš?

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 08:16

Geo ja som podobnú radu dostala v manželskej poradni od erudovaných a tiež som sa pýtala odkiaľ to oni môžu vedieť a doniesla mi množstvo spisov a povedala odtiaľ. Kiež by sa dal použiť zázračný prsteň.

georgina, Po, 23. 05. 2011 - 08:47

Margori, iste - platí to v 999 prípadoch z tisíc.

Mňa len vždy znova a znova udiví, ako často tu niekto (ktokoľvek) na základe pár riadkov a vyslovene kusých informácií vie presne diagnostikovať, že sa nejedná práve o ten jeden prípad z tisíca, kedy sa dajú veci riešiť inak.

A padlo to tu už viac krát (a nielen z mojej klávesnice), (a aj priamo v tomto blogu), že dievčatá často používajú pri svojich radách dvojaký meter. Automaticky "nadržiavajú" autorke blogu a nejako zabúdajú na to, že aj tá druhá strana, ktorá sa tu nevyjadrila (a v drvivej väčšine prípadov sa ani nevyjadrí) má tiež svoj uhol pohľadu, svoje dôvody a pohnútky, a v neposlednom rade aj svoje práva.

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 17:34

Máš pravdu, kiež by to bol ten jeden zo sto a myslím že aj Matyska má svoj rozum a vie čo by mala urobiť.
Mne to nepripadá tak, že by jej tá zmes komentárov vadila, aj keď boli skoro všetky v rovnakom duchu. Preto, že tu ide hlavne o vzdanie sa polovice bytu a to je okomentované, že je to nie správne rozhodnutie.Mlčím Slnko

georgina, Po, 23. 05. 2011 - 17:36

...tu ide hlavne o vzdanie sa polovice bytu a to je okomentované, že je to nie správne rozhodnutie.

Áno Áno Áno

Klaudia17, Po, 23. 05. 2011 - 08:47

Je to v ňom mám kamarátky a viem o čom píšem to je môj názor

delfinka6, Ne, 22. 05. 2011 - 20:56

matyska ako uz baby vyssie popisali, v ziadnom pripade by som byt neprepisovala....mysli na svoje dieta...a zamysli sa ci keby bola situacia otocena-prepisal by polku bytu manzel na teba?
a co sa toho nasilia tyka mne bolo vzdy odmalicka vtlkane:ked ta chlap udrie raz-udrie aj druhykrat...a dalej to uz asi poznas...viem si predstavit ake to je tazke,ja sama som sice mlada aj na "vydaj" ale prezila som si rozvod mojich rodicov cize viem ze musis byt silna. ale nevzdavaj to...bude to tazke ale potom bude lepsie:)

magic, Ne, 22. 05. 2011 - 21:11

v jednom ma ale matyska pravdu - ze chce byt k manzelovi spravodliva.
je to jej byt - dobre.
on ho zveladoval - vsak v nom zije a ostane tam jeho dieta - dobre.
ked sa vsak rozvedu a jej priklepnu minimalne splatky - to sa on ako kedy docka navratnosti svojich investicii, aby si zariadil rovnako pohodlny start do noveho zivota? co on nema na to pravo?
ved rozvodom sa vlastne matyska stane tou co bezostysne profituje a ryzuje na byvalom manzelovi.
ona by nemala ist s holym zadkom. a on moze? to ma za tu snahu zveladovat spolocny byt trest?
on my zacinat kdesi od nuly, lebo ona nema na to, aby ho vyplatila?

najspravodlivejsie by bolo byt predat, kupit mensi, lacnejsi a jemu vyplatit investicie. a su si kvit.

ano, hladite na to, ze ide o nezamestnanu matku. a to, ze rozkol v rodine robi pravdepodobne manzel (mozno prave presne preto, ze si spocital dve a dve a videl, ze ked dojde na lamanie chleba, ona s nim moze polahky vypiect). preto jej neradte, aby hladela len na seba. ma pravdu, ze chce v pripade krizy s manzelom jednat ferovo. nemusi mu davat byt, ale mala by mu vratit jeho peniaze.

Matyska, Ne, 22. 05. 2011 - 22:30

Fúúúha, tak poviem Vám baby, toľko komentárov som naozaj nečakala.
Zo srdca ďakujem každej jednej z Vás, je ozaj dobre vypočuť si rôzne rady...
Poslali ste mi kopec pozitívnej energie, ktorá ma nakopla a ja sa konečne necítim v tomto mojom probléme tak sama. Ďakujem Vám a posielam Vám všetkým veľké objatieObjímam , veľa slnečných dníSlnko a veľa úsmevov na dušiÚsmev .
Ste SKvietok UKvietok PKvietok EKvietok R
Bozkávam

púpavienka, Po, 23. 05. 2011 - 08:15

Nuž toto je veľmi pozitívne a teším sa, možno naozaj máš nadhľad a vidíš aj úskalia každého riešenia.Áno Objímam

matematika, St, 14. 09. 2011 - 21:54

Určite mu neprepisuj polku bytu, preco aj. Tych 200 EUR co zan platí by platil aj nájomník a ešte by sa k tebe lepšie správal Úsmev. Nech je rád že má kde bývať. Ak mu pol bytu prepíšeš, už sa ho tak ľahko nezbavíš a on to vie, preto na tom trvá. Keď už, tak sa po rozvode dohodni z jeho rodičmi na postupnom vracaní pôžičky v rámci tvojich možností. Manželovi nedlžíš nič, to skôr on tebe odškodné za to jeho správanie. Držím palceÚsmev .

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama