reklama

Je môj muž normálny?

Januchovic , 16. 11. 2009 - 15:22

reklama

Ahojte,chcela by som Vás poprosiť o názor a prípadnú radu na môj problém. Som na materskej dovolenke a ako to všetky poznáme tak to neni žiadna výhra čo sa týka finančnej stránky.Dostala som ponuku od mojej kamošky brigádovať na predajnej akcií.Nezarobím síce vela,ale je to iba raz v týždni a pred Vianocami každá korunka príde vhod.S mojím manželom sme sa velakrát bavili o tom ,že aké by to bolo super keby sa mi naskytla možnosť dákej brigády,aby som aj ja trošku pomohla v domácom rozpočte.Nakolko žijeme so svokrou,tak by manžel na malú nebol sám, ona by mu pomohla strážiť kým by som ja bola preč.Podotýkam že naša malá má skoro tri roky,a nie je s nou skoro žiadna starosť, lebo sa pýta a sama sa vie zahrať. Avšak môj muž mi dnes oznámil že si mám dobre rozmyslieť či sa mi oplátí ísť na tu brigádu,ak nechcem mať doma peklo.Pozerala som na neho ako puk,nechápala som o čo mu ide ved sme na takúto príležitosť čakali dlho a teraz ked idú vianoce je to skvelá možnosť ako si ich urobiť krajšie.Nato som dostala odpoved,že doteraz sme sa bez mojích penazí zaobišli a vianoce sme mali aj tak pekné.Tak som mu pripomenula že po minulé vianoce sme si my dvaja ani žiadne darčeky nedavali,lebo sme jednoducho na to nemali a boli sme radi že sme kúpili niečo malej. Hned ma odbil že som akási náročná,a že mi narástli rožky.Ja som sa ho nato opýtala že ako si potom predstavuje fakt,že o pár mesiacov budem musieť nastúpiť niekam do práce a čo potom bude robiť ked teraz nedokáže byť s malou raz do týždna.Nato mi on odpovedal,že ja možno do žiadnej roboty ani nepôjdem a on ma bude živiť.Začala som sa hrozne smiať,pretože môj muž zarába max.500euro mesačne a sme radi ked si nemusíme na konci mesiaca požičiavať.Začal po mne ziapať že ked budem vyskakovať tak ma z bytu pošle svinskym krokom ,a že ked s ním nechcem byť tak nech si podám žiadosť o rozvod,ale že mi malú nedajú,o to sa on postará a že som obyčajná chudera atd. Zostala som ako obarená, a teraz neviem ako mu mám do tej jeho hlavy natrepať že som neni sebec a na tu brigádu chcem ísť kvoli nám všetkým.Zdá sa Vám takáto reakcia z jeho strany v poriadku,lebo ja začínam nadobúdať pocit že mu asi začalo šibať a neviem o čo mu vlastne ide?Dakujem za vaše názory a odpovede.Mlčím


reklama


reklama

PaBe, Po, 16. 11. 2009 - 15:31

Ahoj.Podľa mňa sa bojí.Teraz si zvykol,že ťa má doma,"pod kontrolou",no možno mu chodí po rozume,čo všetko a kto všetko ti môže prísť do cesty,keď pôjdeš do roboty...(zažila som osobne veľmi podobné niečo a teraz som rozvedená)poradiť ti v tom neviem,ale ľahké to s ním asi mať nebudeš.Držím palce.

mikve, Po, 16. 11. 2009 - 15:32

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie no ja ziram....teda aj peniaze zarobit aj doma byt...to ako mas urobit? to akoze mas byt po cely zivot izolovana, alebo to ma trvat len kym mala nebude samostatna? Teda ja som obcas normalne rada ze som s deckami sama a ze nam nikto do nicoho nekeca (aj ked mama sa obcas snazi Mrkám ).
Ja ti dievca neporadim, mozno by som sa len snazila zistit co konkretne mu na tej myslienke vadi. Ci to ze sa ma starat o dceru alebo to ze budes mat brigadu. Drzim palce. Slnko

Amalka, Po, 16. 11. 2009 - 15:45

toto bola jeho okamžitá spontánna reakcia alebo sa o tom stihol poradiť s niekým iným???

som Kvietok v papradí

zdenuša, Po, 16. 11. 2009 - 15:48

Kamarátka je už deviaty rok doma... najprv bola na materskej..potom...žiadna robota,ktorú si našla nevyhovovala JEJ manželovi....potom druhá materská...teraz je opäť nezamestnaná...opäť hľadá robotu... medzitým sedí doma a čaká..kým prídu deti so školy a škôlky domov, muž z roboty, aby im prestrela obed čo doobeda navarila...nikam nechodí...kamarátky ktoré mala nie sú mužovi dosť dobré, ved čo by povedali mužovi kamaráti v krčme , že jeho žena si vyšla von a on musel byť s deťmi doma a nemohol byť s nimi??...tak sedí obklopená múrmi, zaháňa depresiu a čaká....nečakaj, až na teba padnú múry, zober sa a chod, ked máš možnosť...

mikve, Po, 16. 11. 2009 - 15:52

jooooj Zdenuska, nie tak zhurta, najskor po dobrom treba riesit, zistit preco ho to skrie. Ved ani jedna z NM by uz nebola vydata keby takto zbrklo reagovali. Mozno len nemal dobry den, mozno ho skrelo niecoo uplne ine a odventiloval to na tejto teme....takych mozno je vela. Slnko Slnko Slnko

zdenuša, Po, 16. 11. 2009 - 16:01

ja som myslela brigádovať..inšie nič, ak to ináč vyznelo sa ospravedlnujem.... brigádovať.. ved dnes s robotou ťažko..Mrkám

mikve, Po, 16. 11. 2009 - 22:53

Zdenuska neospravedlnuj sa ....ja som precitala niecoine nez si ty napisala a to nie je tvoja vina...kazdy vidime pismenka inak...ja som si pod tvojimi pismenkami predstavila nieco co tam nebolo, takze ospravedlnit by som sa mala ja...

lydusha (bez overenia), Po, 16. 11. 2009 - 16:13

Ahoj ja idem s klasikou...porozpravat sa s nim ze o co mu naozaj ide...
Preco chce mat doma zavislu zenu, co visi na kazdej jeho korune...v podstate tam citim ziarlivost a neviem, neviem...podla seba sudim teba...?

V dnesnej dobe, ak maju obaja moznost robit, je dost na hlavu ziadat od partnera aby sedel doma na riti...pecene holuby nikomu nelietaju do ...huby.

Na tvojom mieste mu v pokoji zopakujem ze na brigadu pojdem, dohodnem to so svokrou ked on nechce byt s dietatom a idem...neboj sa, nijake peklo nenastane, ako sa oduje tak sa aj odduje a nakoniec sa urcite aj jemu viac penazi zide.

wanaika, Po, 16. 11. 2009 - 22:07

neustupuj, nedaj sa zastrašovať, toto je cesta do pekla, z ktorého sa budeš veľmi ťažko hrabať. Viď hore uvedený príklad. Na tú brigádu choď. Aspoň uvidíš, čo to dá. Je druhé dieťa v pláne?

fiona, Po, 16. 11. 2009 - 16:28

Januchovič.....
Možno tak tvoj muž reaguje lebo má pocit že zlyhal.....chceš ísť do roboty aby ste si finančne pomohli, ale muži to chápu inak: ty mu povieš: "idem na brigádu, donesiem domov nejaké peniaze a prilepšíme si..." Ale muž počuje: "ty nedokážeš doniesť domov toľko koľko potrebujeme, tak musím ísť do práce aj ja...." Myslí si že zlyhal... Darmo že mu nič nevyčítaš... on sa tým aj tak zožiera. Ale je tu ešte jedna možnosť: žrialivosť....tým že pôjdeš na brigádu budeš s ľuďmi.... v tvojej blízkosti sa budú pohybovať aj muži a takto keď si len doma to má celé pod kontrolou.....
drž sa a skús sa ho rovno spýtať či žiarli....uvidíš ako bude reagovať....ak ťa bude pokojne presviedčať že v tom to nie je, spýtaj sa ho teda čo mu je...čo mu vlastne vadí....Objímam Objímam Objímam

betana, Po, 16. 11. 2009 - 17:34

no nechcem Ta strasit, ale ak to hned na zaciatku nejako neutnes, coskoro budes potrebovat aj poradnu pre tyrane zeny - hoci ja som zasa clovek, ktory sa psychicky radsej pripravi rovno na najhorsi scenar a potom je rad, ze to nie je az take hrozne. ale viem, o com tocim, ked som chodila pocas materskej tlmocit a syna strazievala babka, mala dom dost peklo.

Januchovic, Po, 16. 11. 2009 - 17:45

Kočky dakujem za názory a rady,každá mate v niečom pravdu a ja sa pokúsim niečo podla Vašich postrehov poriešiť.Dúfam že to nakoniec dopadne dobre a ja tento problém vyriešim.ešte raz Dakujem ste zlaté!!Áno Zlomené srdce

adus, Po, 16. 11. 2009 - 18:36

No, nechcem byť zlým prorokom, nevyzerá mi to na urazenú mužskú ješitnosť ale skôr na poriadnu chorobnú žiarlivosť, hoci tých informácií je naozaj málo na to, aby človek mohol vyniesť nejaký "kvalifikovaný záver"
Poznala som jeden taký prípad mladej rodiny, tiež bývali u mužových rodičov - žena nesmela ani z ich izby vyjsť von, keď prišiel k nim niekto na návštevu, po materskej síce dovolil aby nastúpila do roboty, ale vodil ju tam aj späť ako malého školáčika do školy a bez žiarlivostných scén sa to nikdy neobišlo ....
Bolo to u vás vždy takto?

arabela, Po, 16. 11. 2009 - 19:06

niektorí muži si myslia, že žena má sedieť doma a on má byť živiteľom a pánom rodiny.majú to zafixované a basta.to si snáď môžu dovoliť tí, čo zarábajú 5000eurPohoda ale nie je to dobreSmútok vyzerá to majetnícky a manipulačneSmútok prajem ,aby to dobre nakoniec dopadlo dobreÁno Úsmev

Vierik, Po, 16. 11. 2009 - 19:37

A čo také by si predávala? Lebo toto je reakcia hodná "verejného predvádzania vibrátorov", nemyslíš? Nemá kvapky od kohosi? Alebo žeby to bolo 2v1: mužská ješitnosť a žiarlivosť ako píše fiona?!

Už sa vám niekedy takto zadarilo komunikovať? Myslím pred svadbou, keď ste ešte boli bez malej - mal takého prejavy?

V každom prípade ti želám, nech to dobre dopadne.

cicoš, Po, 16. 11. 2009 - 20:35

Ja myslim, ze mu tento napad nejako zle okomentovala tvoja svokra, ak predtym ste sa o tom rozpravali a vzdy bol v pohode. Mozno preto... Ci...?
Skus sa ho opytat, co konkretne mu vadi. Kvietok
Mozno zistis, ze to az take zle nie je...

Core, Po, 16. 11. 2009 - 20:48

Baby dobre radite, ale - to co pouzival za vyrazy a vety??!!Prekvapenie Prepana Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
- "svinskym krokom pôjde z domu" atd....Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
Ja nemam na to slova.

fiona, Po, 16. 11. 2009 - 20:54

Ak nebol nikdy predtým grobián, tak takto zrejme vyjadruje svoj hnev, sklamanie či smútok, chce uraziť, aby tak upozornil na seba, asi v sebe rieši nejaký problém a ak o ňom nevie rozprávať, riešiť ho, pociťuje stres, útočí..................možno samozrejme...pivo

Januchovic, Po, 16. 11. 2009 - 21:27

Kočky,ked sme začali spolu chodiť tak bol žiarlivý a dovolím si tvrdiť že dosť.Avšak ked sme sa zobrali a narodila sa nám malá,sa to zmenilo a bol úplne v pohode.Ale možno to fakt bolo iba tým že ma mal doma a bol si istý tým že teraz ma má pod kontrolou. A ak mám byť uprimná pri tých povinnostiach pri malej a okolo domácnosti som akosi na seba nemala vela času a trochu som sa zanedbala a nebola som až taká atraktívna pre druhé pohlavie.Teraz som sa však konečne po dvoch rokoch začala o seba viac starať,schudla som a podla reakcií okolia vyzerám dosť dobre.Na začiatku mu to lichotilo,ale teraz možno má strach.Je to choré,ja som sa snažila vyzerať dobre hlavne kvoli nemu nakolko on sám mi prízvukoval,že by som mala zo sebou niečo robiť a teraz mám pocit že mu to prekáža...No neviem,čo s tým!!

kika1211, Ut, 17. 11. 2009 - 08:02

Slnko Ahoj, no ja keby som bola Tvojou svokrou, tak by dostal po hlave. Skus dat rec s mamkou c 2 (=svokra), poznam na sebe, aj moj syn etabluje moje myslienky v praxi - co ma mimochodom netesi, alebo opakuje "doslovne" vety, ktore raz vyriekol jeho otec. Deti robia to, co vydeli u svojich rodicov. A my, rodicia sa zas opicime po svojich... Vulgarnostou, vydieranim a nasilim sa este nic nedosiahlo.
A ze Ti zobere malu ? Bla, Bla, Bla... Fakt jedinym Tvojim spojencom (a momentalne ho poterbujes) moze byt svekrusa. Daj trosku zenskej rafinovanosti, sadnite si ku kavicke a v klude porozpravajte. Snaz sa, aby to nevyznelo ze sa na "jej synika" stazujes. My mamky (svokra) si totiz myslime, ze sme ich vychovali uzasne.
Vysvetli jej, ako tazko sa budes dostavat po materskej do normalu (t.j. chodit kazdy den do prace) a aby si aj mala zvykala, ze uz nebudete cely den spolu a nezazivala potom v skolke soky. Je to ako predprivava super.
Nie som vedna, je to iba moj nazor. Drz sa Kvietok Kvietok Kvietok

mamka Danka, Ut, 17. 11. 2009 - 09:17

Ja mám jednu super knihu jej názov je " Ako pochopiť Muža" a tam je napísané toto:
Prečo nechce,aby som išla do práce?
Na to by mohli jestvovať dobré dôvody.Nie každý muž,ktorý ženu vidí radšej doma,než sa v strese naháňať za karierov,zodpovedá klišé o tupom pašovi,pre ktorého je žena osobou majúcou na starosti iba deti a domácnosť.Hocitakíto hlupáci jestvujú,samozrejme aj dnes.Možno si myslí,že v rodine musí existovať zmysluplné rozdelenie úloh.
Tak ako vo firme.Keď večer prídete domov totálne zmorený ,kto vám opäť dobije baterie?Kto sa za koho postaví?Má (on)vo svojej práci podávať menšie výkony ,aby večer nazbieral dostatok síl pre vás a vaše starosti v zamestnaní?Takých povolaní, kde možno obmedziť výkon a neohroziť pri tom vlastnú exzistenciu ,je veľmi málo.Možno má len strach ,že sa z rodinného zväzku vytratí citová rovnováha ,že pokiaľ sa v budúcnosti budete o rodinu a domácnosť menej starať,stúpnu vaše nároky naňho.Ak ste doposiaľ boli doma a on ako jediný zarábal vaše opätovné zapojenie sa do pracovného procesu znamená zásadnú zmenu celkového socialneho konceptu,ktorý počas vášho súžitia doteraz existoval.Preto najprv musíte,práve tak ako vo firme,vypracovať nosný koncept,ako bude súžitie naďalej fungovať.Väčšinu mužov veľmi rozčuluje ľahkomyseľná naivita ,s ktorou ženy niečo plánujú.Nejako to pôjde.Alebo:Veď si tu ešte aj ty,Alebo:Veď sa môžeš raz postarať .To všetko však nie sú logické argumenty! No keď si najprv všetko dobre rozmyslíte a potom navrhnete riešenie,získate jeho súhlas možno oveľa rýchlejšie.Pokiaľ nie je prístupný vašim rozumným argumentom ,tak máte doma namiesto partnera naozaj zadubené ho pašu.

betana, Ut, 17. 11. 2009 - 10:13

a to kto sa odvážil napísať takú knihu? a sú tam dobré návody? to by som súrne potrebovala.

mamka Danka, Ut, 17. 11. 2009 - 11:08

betana napísal ju Hauke Brost jej presný názov je "Praktický návod len pre ženy" "Ako pochopiť muža" ja som si ju kúpila len nedávno,tak by ju mali mať v predajniach.Je naozaj superKvietok Slnko Kvietok

Danat, Ut, 17. 11. 2009 - 20:37

hej dones tu knihu, aj ja si precitam

sonia, Ut, 17. 11. 2009 - 10:57

Januchovic,myslím si,že je dôležité vedieť či tie slová povedal v afekte alebo po dohovore s niekým - ako to tu myslím napísala Amalka...Ak v afekte,myslím že ty ho poznáš najlepšie a vieš že slová povedané pod tlakom /stresom/ netreba brať príliš vážne...Aj ked povedal čo povedal /samozrejme že s tým nesúhlasím/,skús mu to vysvetliť ked bude doma pohoda,dobrá nálada ako to myslíš a cítiš,ako si nám to tu napísala - že to robíš pre dobro celej rodinky...Slnko Kvietok Slnko

Maminka Š, Ut, 17. 11. 2009 - 13:12

Ahoj,ty si dostala ponuku pracovať brigádnicky u kamošky...Predtým" citujem: "S mojím manželom sme sa velakrát bavili o tom ,že aké by to bolo super keby sa mi naskytla možnosť dákej brigády."
Nemá dačo proti tvojej kamarátke ? Inak súhlasím s lydush, cítim dačo čudné,najskôr žiarlivosť, zastav, kým je čas.Držím palce.
A prečo by si ty nešla do práce, keď sa dá - a dokonca len jeden deň v týždni? Navyše - malá taká šikovná a svokra ochotná, tak ON má problém, nie ty .Nehnevaj sa, je čudák.

novacka, Ut, 17. 11. 2009 - 14:13

Ahoj Januchovic, mna by ani nezarazila reakcia na tu brigadu, ale hned ze ak chces rozvod...a ze malu nedostanes...to ako ma co znamenat? A ze ti narastli rozky? to si hovorila so svojim otcom pred ktorym sa mas akoze triast?alebo s rovnocennym partnerom akoze manzelom a otcom dietata?problem by som videla v nejakom nezdravom ponimani teba ako jeho zeny a rovnocennosti medzi vami.na tvojom mieste by som tu brigadu zobrala lebo - mozno sa tym prevali nieco doteraz nevyslovene co je za celym tymto vystupom alebo si muz uvedomi ze mas pravo robit rozhodnutia aj bez jeho schvalenia.ja tiez nie vzdy robim ako by si moj muz predstavoval a aj ked mi da najavo ze s tym nesuhlasi, prijme to ako moje rozhodnutie.a ziadne vyhrazky.(len frflanie)

monika_dankova, Ut, 17. 11. 2009 - 15:54

Doteraz som sa k tomu nevyjadrovala.Nenachádzam slová.To jeho jednanie a vyhrážky,zviera mi z toho srdce.Treba to vyriešiť čím skôr,lebo ak je to také teraz,myslím že neskôr to lepšie nebude.Objímam Smútok

Januchovic, Ut, 17. 11. 2009 - 16:32

Ahojte kočky,v prvom rade sa chcem podakovať všetkym ktoré zaareagovali na môj príspevok a pokúsili sa mi pomôcť.Musím Vám napísať ako sa dnes vlastne môj problém akosi sám vyriešil.Boli sme na nákupoch v Tescu a zobrali sme aj malú.A ako to už chodí s detmi v obchodoch,ked uvidia oddelenie s hračkami tak tam musíte s nimi za každú cenu ísť inak máte po nakupovaní v klude. A tak sa stalo že po 20 min.prechádzke pomedzi hračky naše dieťa usúdilo že od ježiška chce jednoznačne minimálne 4 veci,ktoré su pekne drahé ale ona si ich zaslúži nakolko poslúchala.Môj muž je z malej totalne hotový a dal by jej aj modré z neba tak jej to samozrejme všetko slúbil, že to pod stromčekom nájde.A aby to zaklincoval,tak akože zatelefonoval ježiškovi a všetko to u neho objednal.Ja som sa na to pozerala a potom som sa ho s kludom spýtala že ako si to predstavuje kde na to akože zoberieme peniaze a pritom nebudeme kradnúť. On sa na mna pozrel a povedal:mala si pravdu o tej brigáde,som nad tým premýšlal a budem rád ked si zarobíš dáku korunku.A ak by si bola ochotná,tak by sme mohli s toho kúpiť aj niečo pre malú pod stromček. Ja som skoro odpadla.Neviem či fakt nad tým premýšlal alebo to urobil trochu aj z vypočítavosti ,ale ja som rada že na tu brigádu nakoniec pôjdem s vedomím že s tým nemá problém.Tak ešte raz dakujem vám všetkým ktoré ste sa mi snažili pomôcť.A nabudúce budem vedieť kde sa mám posťažovať a určite sa nájde zopár ludí ktorý sa mi budú s nažiť pomôcť s mojimi problémami.Bozkávam Úsmev

fiona, Ut, 17. 11. 2009 - 16:36

....držím palce a teším sa s tebou.....Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Kvietok Slnko

denisa123, Ut, 17. 11. 2009 - 18:58

JanuchovicObjímam Slnko ObjímamSlnko Objímam
Úsmev DenisaÚsmev

monika_dankova, St, 18. 11. 2009 - 07:55

Všetko zlé je na niečo dobré a vraj sa s tým utužuje manželstvo,ale tie vyhrážky mi neschádzajú z mysle.Nuž prajem,aby už nikdy nezazneli z jeho úst.Objímam Zlomené srdce Kvietok Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

zuzana230, Ut, 24. 11. 2009 - 00:50

Myslím, že sa ozvala jeho chlapslá ješitnosť, možno výčitky, že zarobí málo, dovtedy bol on živiteľom rodiny,a tearz akoby zlyhal - podľa neho, a žena musí ísť robiť,lebo by sme si nemohli dovoliť Vianoce,.......proste sa cíti byť menejcenný, a to si je potrebné vysvetliť. V minulosti si mu nevyčítala jeho nízky plat?Vašu finančnú situáciu?Zamysli sa nad tym, myslím,že ak by si mu nikdy nevyčítala jeho nízky príjem , reagoval by vdačne- možno....

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama