reklama

Nepoučiteľný

daniela552 , 20. 06. 2011 - 13:00

reklama

ahoj. mám priateľa už rok a pol, no po pravde to nikdy nebola žiadna sláva. ja som zo začiatku do toho vzťahu ísť ani nechcela, ale po čase som sa proste zalúbila... a bolo mi sním krásne. má viacero chybičiek, predsa ako každý, ale jedna najhlavnejšia čo mi na ňom vždy vadila je, že vela pije. po čase, asi pol roku, som zistila, že mi klame, tají veci a začala som mať podozrenie, že ma podvádza. nechala som si to pre seba, neriešila som to. aj ked ma to samozrejme trápilo. raz som to nevydržala a prečítala som si jeho správy. mhm samozrejme sa mi veci iba potvrdili. nenápadne som mu to vyhodila na oči, ale nemohla som mu povedať odkial to mám. nechcela som byť za sprostú. aj ked kamaráti mi hovorili, aby som mu všetko povedala. nezabudnem na vetu od kamoša:"ty si sprostá. tak on ťa podvádza a ty sa mu bojíš povedať, že mu čítaš správy? nechceš náhodou prísť za ním so slovami-odpusť mi že som ti čítala správy a podvádzaj ma dalej?-" v tomto období ma na ňom už jeho nedostatky trápili o mnoho viac a viac. preplaka som nejden večer, nejedno kamarátkine rameno. stále som od neho chcela aby sa zmenil, vravievala som mu to na rovinu (aj mu to hovorím) ale on nie a nie. začala som sa snažiť meniť ja sama. raz som si povedala "budem drsná. pritiahnem mu uzdu. chlapec si nič už nedovolí pri mne. dám mu na výber: ja alebo všetko ostatné"nezabralo, tak som zmenila taktiku:"budem ticho, nebudem mu nič zakazovať, ked bude robiť niečo zlé, ja sa budem tváriť, že mi to absolútne nevadí a budem sa z toho dokonca radovať". no toto bolo na mňa moc. nezvládala som to ani takto.po čase (to bol už rok nášho vzťahu) som vedela že má dalšiu. ku mne sa správal odmerane. neprejavoval mi lásku, ani so mnou nejak nechcel tráviť čas. bola som z toho strašne nešťastná. trvalo to tak 2 týždne pred mojim lyžiarským výcvikom. ani sa so mnou nerozlúčil. bola som z toho naozaj nešťastná ale zároveň som mala na to všetko takú neskutočnú zlosť.... týždeň na lyžiarskom bol krásne strávený. pociťovala som tam tak veľa lásky od priatelov, od inštruktorov, dokonca aj od ludí ubytovaných na hoteli, tolko lásky po ktorej som tak nesmierne túžila a ktorú som od svojho priatela už pekne dlho nedostala. úplne som vypla a užívala si to. predsa len, ked ste citovo na dne a odrazu máte okolo seba tolko lásky, je to krásny pocit. poslednú noc, musím sa priznať, som priatela prvý raz v živote podviedla. no podviedla-bozkávala som sa s jednym chlapom. a vôbec to nelutujem. a nelutujem celý ten lyžiarsky lebo ma naplnil tolkou láskou .... no a vrátila som sa po týždni domov a k svojmu priatelovi som cítila taký neskutočný odpor. tak nesmierne som nechcela aby sa ma dotíkal aby ma bozkával. asi po 2och týždňoch od lyžiarského, 14 mesiacoch nášho vzťahu, som sa s ním rozišla. v ten deň som pocítila toľkú úlavu, taký pokoj, klud po akom som strašne dlho túžila. chlapec sa na mňa nesmierne nahneval. vraj som ho nikdy nemilova, pri tom som bola len ja tá čo sa ten vzťah snažila udržať, zachraňovať. vraj už pre neho neexistujem. strašne ma to ranilo :( mesiac sme spolu neboli. celý mesiac mi vypisoval ako mu to je strašne lúto, že nemôže bezo mňa žiť, že ma miluje, že vstáva ráno iba pre mňa, že všetko mu pripomína chvíle strávené so mnou, .... a takéto veci. raz som sa ho opýtala, či ma niekedy podviedol, nech mi povie pravdu. povedal že áno a že to bola najvačšia chyba v jeho živote. keby to tak mohol vrátiť spať...... po tomto mesiaci "pauzy" sme sa opať dali do kopi. ale nie hned. povedala som mu, že sa musí najprv zmeniť. povedala som mu čo chcem aby zmenil. aby prestal piť, aby ma neklamal a hlavne aby ma nepodvádzal a nestretával sa s tou milenkou. od vtedy sú to už myslím 3 mesiace ako sme sa opať dali spolu do kopy a on je stále rovnaký. rovnaký ako predtým. nechcem mu úplne krivdiť. musím priznať, že pije menej, ale viem, že mi klame, a že sa stretáva s tou čupkou. už mi je všetko jedno, hovorím mu všetko čo mám na srdci. ale on sa tvári ako hluchý. nechce ma počúvať. nikdy ma ani nechcel počúvať a mňa to vie tak stračne vytáčať :( skôr som z toho smutná ako vytočená. ked sa s ním rozprávam o vážnych veciach a hovorím mu dokonca hovorím pravdu, on sa na mňa nasere. nenávidím to. niekedy mám túžbu nájsť si milenca. asi som naivná a myslím si, že by mi mohol dať viac lásky ako môj priateľ... aj teraz momentálne mám také obdobie ako po tom lyžiarskom. cítim sa prázdna, zhnusená, ale chcela by som urobiť niečo zakázané. baby, píšem vám sem pre to, lebo už nemám chuť zaťažovať moje kamarátky tímito vecami, pretože ono je to naozaj stále to isté dookola. a ide to už fakt na nervy. chcela by som od vás, ak si prečítate tieto litánie do konca, aby ste sa nejak vyjadrili. neviem vlastne čo od vás chcem, ale chcela som sa zdôveriť niekomu ....tak čakám vaše názory :)


reklama


reklama

eniXelka, Po, 20. 06. 2011 - 13:17

Naco si s nim. Zacala si si s nim raz, nebolo to dobre, isla si do toho druhy raz, nie je to dobre, dokedy chces stastie pokusat?
Kazdy je strojcom vlastneho stastia. Toto nevyzera byt tvojim stastim. Evidentne ho nezmenis a ani on nema chut sa menit, nieto kvoli tebe. Asi mu je tak dobre, ked ma niekoho "naisto" a niekoho "na bokovku". Ked ti bolo bez neho lepsie ako s nim, cosi to znamena. Skus taku cestu, ktora ta naplni myslienkami inymi, nez "niekedy mám túžbu nájsť si milenca.","už mi je všetko jedno" apod.

P.S. Nadpis prispevku je podla mna nespravny. Malo by tam stat NEPOUCITELNA, nie Neponaučiteľný.

fantika, Po, 20. 06. 2011 - 13:20

uf..prvé co ma napadlo je,ze utekaj od neho kadelahsie..myslím si ze si asi este mladá baba co má zivot pred sebou a nepotrebujes sa umárat pre nejakého chlapa..urcite ti príde do cesty aj taký,co nebude pit,co si to bude uzívat stebou a nie milenkou atd atd...zatial kým nie je svadba,deti,kým nie sú nejaké vacsie problémy tak zatial sa vrát z kratsej cesty..lebo chlap co od zaciatku zije takým sposobom ako si napísala tak sa pravdepodobne nezmení pretoze mu to vyhovuje,a mozno keby prisli deti,existencné problémy,hypotéka,hocico co zatazí skúskou aj pevné vztahy tak ten vás by vtedy uz nemal sancu..ja to podla napísaného vidím takto,mozem sa mýlit...ale ja by som energiu urcite nevkladala do vztahu ktorý mi nic nedáva len berie,ktorý ma nenaplna..v ktorom som nestastná...drzím palce..skús sa na to nejak triezvo pozriet,objektívne ak sa ti bude dat..vypís si klady a zápory tohto vztahu,zosumarizuj a pories sama v sebe ci je toto co od zivota chces..ci ti to stací...a ak nie,tak to skonci kým je cas..Objímam

Polárka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 13:38

Stačí si dať otázku "KAM to celé smeruje ?", a či sa ti tá predstava kam to smeruje páči a napĺňa tvoje predstavy o živote.

eva m, Po, 20. 06. 2011 - 13:51

co ti ten vztah dava?
a ako vies, ze ta druha je cupka?
cakat, ze sa niekto zmeni na povel, je nezmysel.
Suhlasim s tym, co pise v poslednom odseku enixelka - nazov clanku by mal byt nepoucitelna.
Eva Slnko

loulou, Po, 20. 06. 2011 - 14:33

Načo Ti je milenec? Resp. milenec k priateľovi? Nemáte spolu záväzky, a aj keby ste mali.... chceš raniť jeho, alebo byť šťastná? Lebo jemu neublížiš, a ani to nemá zmysel ubližovať mu. Začni hľadať svoje šťastie a nie spôsob, ako zmeniť človeka, ktorý sa zmeniť nechce. Naozaj čakáš, že zo dňa na deň sa z neho stane zodpovedný muž, ktorý pije s mierou (alebo vôbec), je Ti verný a spoločne s Tebou hľadí vpred šťastnej budúcnosti?

julita, Po, 20. 06. 2011 - 14:57

Čo bolí, to prebolí...Vykašli sa na to, už na lyžiarskom si sa presvedčila, že ten Tvoj "nepoučiteľný" nie je jediným mužom na svete. Zachovaj si hrdosť a úctu k sebe samej. Ak budeš nasilu zotrvávať v tomto nevydarenom vzťahu pripravíš sa možno o nejakú životnú lásku, čo budeš niekedy v budúcnosti ľutovať. Váž si sama seba! Ešte ani jeden alkoholik neprestal piť len preto, lebo sa to niekomu inému nepáči a časom sa to môže vyostriť až do fyzického napádania. A ak nedajbože ešte otehotnieš, pripravíš krušné chvíle nielen sebe, ale aj iným, ktorým na Tebe záleží. Tým ten Tvoj terajší akože priateľ určite nie je!

katy2 (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 15:03

to,ze niekto pije, nie je neprehliadnutelna "chybycka". Sama hovoris, ze ti nic nedaval, lasku ani uctu, podvadzal ta. Napriek tomu sa ho drzis ako kliest. Nemozes od dospeleho clovek cakat, ze sa zmeni, a ak ti takto nevyhovuje, neviem, na co cakas - az ho budes mat opiteho na krku aj s dietatom? suhlasim,co pisu dievcata- nepoucitelna si skor ty.

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 15:10

enixelka-súhlasím. chybný nadpis. ja som si neraz vravela, dokonca som si istá že chyba je vo mne, ked si to všetko nechám líbit a neviem urobiť rázny krok.
vela ludí mi hovorí že nie je pre mňa dobrý, že sa na neho mám vykašlať, že to nei je dobrý človek nie to ešte patner. ale ja ho proste lúbim. viem som sprostá. ako môž mať rada človeka, ktorý mi psychicky ubližuje? nuž to je tá láska. aj fyzicky týrané ženy neodídu od mužov pre to, že ich milujú...
aj by som to skončila, len sa mi to proste nedá. niečo k nemu cítim, a po čase by mi to hned chýbalo. aj vtedy ked sme sa rozišli mi začal po čase chýbať.
eva-viem že je čupka, pretože o ju poznám. síce len z počutia a viem že tak by sa mienky o ludoch robiť nemali, ale stačí mi o. ona má tiež priateľa a podvádza ho kade tade. nie len s tým mojim. a to aby sa zmenil som od neho nechcela zo dňa na deň. postupne som mu to dávala najavo, postupne som ho o to prosila-ale, ked sme sa dali druhý raz do kopi som mu to povedala rázne, pretože mi to už bolo všetko jedno.....

magic, Po, 20. 06. 2011 - 15:13

podla toho, co pises, tipujem, ze si mlada. niekde medzi 16 a 20. na zaklade toho sudim, ze sa este len ucis, co je to vztah. vlastne sa obaja ucite. ucite sa spoznavat, co su skutocne priority. co je naozaj vo vztahu dolezite a co je vedlajsie pozlatko (ktore dobre a hrozne dolezito vyzera, ale nic neznamena). a tym nemam na mysli to typicke "hlavne, ze ma dobre srdce". kludne moze mat aj peknu tvar.

nerobis nic zle. dokonca ani to, ze zo vztahu neodchadzas nie je zle. koniec-koncov, vsetky vztahy su na dve veci - aby sme si uvedomili svoju hodnotu (ked je zly) a naucili sa vnimat aj druhych (ked je dobry). obvykle to robime naopak. ked mame super vztah, budujeme si svoju hodnotu. a potom staci, aby sa nieco poharkalo a sebavedomie mame v pr...
a podcenujeme sa a prisposobujeme sa tomu druhemu, ked je vztah zly.

takze hlavu hore. jeho reci o tom, ze si vadna a za zly vztah mozes ty - to su kecy. pokial nie si harpia. ale to sa neda takto spoznat. musela by si o vas pisat viac. zatial predpokladam, ze si normalna.

ked si zacnes vazit seba, stratis potrebu prerabat toho druheho, drzat si ho a prisposobovat sa mu az za svoje hranice, ked citis, ze ti to je proti srsti a uz to nie si ani ty. proste usudis, ze ak on nie je ten pravy a nic dolezite vas nespaja (deti), tak treba skusit dat sancu tomu, kto za to stoji viac.

tento vas vztah mi pripomina tuzbu cloveka, co chce za kazdu cenu zase byvat v rodnom dome. len ho treba zrovnat zo zemou a postavit nanovo. takze to uz iba tazko bude ten pravy rodny dom, kvoli ktoremu celu tu namahu podstupil. bude to len napodobenina toho, co chcel.
v podstate sama citis, ze chces z toho vztahu von. tak tak sa rozhodni.

margesimpson, Po, 20. 06. 2011 - 15:21

tu ti vsetci zrejme povedia len to, co ti uz urcite hovorili aj tvoji kamarati a znami. A aj tak si si z toho nic nezobrala k srdcu.
Tak CO teda chces? Si to ujasni a az potom ti mozu ostatni povedat AKO to zrealizovat.

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 15:22

mám 17 on má 21 pre informáciu ....
všetko to tak vyznieva, a všetko ukazuje na to že ten vzťah je najlepšie iba iba ukončiť. aj ja to vnímam, ale proste na druhej strane to nechcem... som vážne divná ...

AnnaK, Po, 20. 06. 2011 - 15:43

nie si divna..a ja ta uplne chapem,ze preco sa s nim nevies rozist,aj ked by si to chcela..ja som prezila nieco velmi podobne - mala som 16,milovala som ho viac ako svoj zivot,pil,podvadzal ma...a ja som sa trapila,plakavala doma,prisahala som si,ze ho uz viac nechcem vidiet..a stacilo,ze len zavolal a ja som zabudla na svoje prisahy..kazdy mi vravel,ze sa len nicim,ze sa mam s nim rozist a ja som si to uvedomovala,ze je to najlepsia cesta,ale nedokazala som to..vydrzala som takmer 3 roky..chybal mi,bola som ako telo bez duse,on prosil,plakal,sluboval,ze sa zmeni..dala som mu teda sancu este raz..sice uz nepodvadzal,ale pit neprestal..vydrzala som rok..spamatala som sa,ked ma jeden vecer takmer poziadal o ruku ..a jeho mama mi predtym povedala,ze on predsa nepije az tak vela..ze je to normalne,ked chlapi piju..vtedy mi docvaklo,ze s nim stravim cely zivot,ze cely moj zivot sa bude tocit len okolo alkoholu..a povedala som si velmi razne "dost"..plakala som opat,nebavilo ma zit,ale to,ze som sa od neho odsekla,bolo spravne rozhodnutie,i ked bolo velmi tazke a velmi bolelo..
ja dufam,ze aj u teba nastane situacia,ked si povies "dost"..preboli,rany sa casom zahoja..velmi ti drzim palce

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 15:52

som rada že je tu niekto, kto si už prežil to čo zažívam ja. možno sa tu dakomu zdá že som puberťáčka ktorá rieši kraviny, no som človek ktorý má city a ktorý sa teraz pre ne trápi. som rada že sa vieš vžiť do mojej situácie, aj ked určite nie som rada že si prežila takýto vzťah.

AnnaK, Po, 20. 06. 2011 - 16:11

joj,vzit sa do tvojej situacie viem velmi dobre..bola som presne taka,ako ty..a ze nie si rada,ze som prezila taky vztah..ja som naopak,velmi rada..ako sa vravi,co ta nezabije,ta posilni..nejaky cas po rozchode som sa dala dokopy s kamaratom a velmi som si ho vazila,ze nepije,nepodvazda ma..ze je uplne iny..vtedy som zistila,co je skutocna laska..a zacala som si vazit samu seba..a moj kamarat teraz sedi v kuchyni a papa palacinky..a v novembri mame tretie vyrocie svadby..neboj,ked sa dostanes z toho zacarovaneho kruhu,tak uvidis vsetko inymi ocami a ked pride ten pravy,tak budes dakovat,ze si mala aj taky zly vztah..uvidis sama Mrkám a ja viem ,ze to tak bude

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 16:17

si mi vyčarila úsmev na tvári :) ako z filmu. je krásne vedieť, že niekto sa má krásne po zlom období. moja sestra tiež vraví, že dobre že si prežívam takéto veci ako mladučká, lebo ked budem strašia budem ostrieľaná a budem vedieť čo je život :)

AnnaK, Po, 20. 06. 2011 - 16:22

presne tak..dobre vravi tvoja sestra..len si daj pozor,aby si neotehotnela..to by si uz bola na tom horsie..

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 16:25

to je vec, na ktorú si v našom vzťahu dávam ten najvačší pozor

jamajka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 16:19

fúúúha ! , presne si mi odpovedala s tou info, aj som si myslela a typovala . Danielka, nie si divná, si iba neskúsená....ľúbiš ho ? , myslíš si , že ľúbiš. A možno nevieš kam z konopí . Aj týraná osôbka (dúfam , že ty nie si ) je citovo závislá na tyranovi. Ja by som ti radila : nohy na ramená a utekáááj. Si myslíš, že je jediný na svete ? , aj keď to nerazím ako cestu . Si mladá , bolo by ťa škoda pre takého. Objímam

MajaKvietok

jamajka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 16:22

óóó, kam mi to skočilo - mala to byť reakcia na Danielku o 15 : 22

MajaKvietok

AnnaK, Po, 20. 06. 2011 - 16:26

dobre ti to skocilo..len ja som trochu zaspominala,tak ta to posunulo taaaaaaaaaaakto dole Vyplazený jazyk

AnnaK, Po, 20. 06. 2011 - 16:24

jeeeeeejha..akoby som vtedy pocula svoju kamosku "si myslis,ze je jediny na svete?"..Chichocem sa

jamajka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 16:30

nóóó , za mladaChichocem sa som razila také heslo pri chalanoch...pomohlo : vybrala som si dobreZlomené srdce Zlomené srdce

MajaKvietok

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 16:36

som fest zmetená. raz som rada še som s ním nech je aký je, chýba mi ked nie je pri mne, a inokedy sa mi naopak hnusí, nechcem o ňom nič vedieť. taký stav mám aj teraz. neviem naozaj čo a ako. všetko sa to točí dookola.. a mňa to naozaj už nebaví.

lulu29, Po, 20. 06. 2011 - 17:47

daniela a chces mat zivot s chlapom s ktorym nikdy nebudes stastna?

Polárka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 15:41

nechceš prečo ?
.. zo zvyku ?
... z niečoho iného ?

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 15:44

polárka- neviem. možno je to tým zvykom, možno by mi chýbal,... neviem. a to je ten môj problém.

Polárka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 15:48

aké benefity, okrem "istoty zvyku" má tento vzťah ?
Páči sa ti, kam to smeruje ?
Vieš si takto predstaviť svoj nasledujúci život (napr. aj vychovávanie detí a pod.) ? Chcela by si takýto život pre seba a potenciálne pre vaše deti ?

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 15:57

nie. mne sa nepáči taký vzťah aký s ním mám. nepáči sa mi čo robí a nechcem aby to robil. mám ho ale rada a pre to chcem aby sa zmenil. viem viem ked na čkoveka niekto tlačí aby sa zmenil a on to nechce tak sa proste nezmení. ale mne dáva nádej že sa zmení práve to, že je okolo mňa pár párov, kde žena prinútila chlapa zmeniť sa. a teraz sú šťastný. toto vo mne živý nádej, že sa to podarí aj mne, no naopak ma to iba ubíja. keby sa nejednalo o mňa, aj ja by som hned povedala " kašli na neho, nestojí ti za to, je to čurák, iba sa trápiš a to isto nechceš,.." ale v tejto situácii neviem čo robiť. tento článok som sem napísala za to, že mám asi iba blbé obdobie, v ktorom by som ho najradšej vyšmarila z okna a už neriešila, no viem že by mi potom chýbal....

Polárka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 16:08

si veľmi mladučká, ale nepochybujem o to, že máš rozum - lebo hľadáš odpovede...
Každopádne by som prečítala niečo o idealízácii.
http://www.nanicmama.sk/ja-zena/idealizacia

Neviem prečo potrebuješ niekoho meniť na hračku, ktorá by sa ti páčila viac. Ono argument, veď sa to deje aj inde je dosť z cesty. Partner má právo robiť čokoľvek (aj keď sa to nenosí v našej spoločnosti), dokonca ti môže aj nevyhovovať. A ty máš niekoľko možností, ako na to zareaguješ.

Buď sa tresneš o zem s tým, že sa svojej hračky nevzdáš, lebo medveď. A budeš sa snažiť do morku kosti, aby sa ON menil, lebo podľa teba je ON mimo Tvoj normál (a tak ho chceš znormálniť).
A to zo sebou môže priniesť veľa sklamania a nenaplnených očakávaní. Aj blog o očakávaniach je super.

Alebo pochopíš, že on je OK, taký aký je. A ty si tiež OK, taká, aká si. A zvolíš si nejakú cestu. Buď akceptácie partnera na plnej čiare, alebo opustenie potápajúcej sa lode. Z ktorej mimochodom utekajú aj potkany.

Ja nevravím, že tie cesty sú jednoduché. Podľa mňa všetky rovnako náročné. Každopádne rozhodnúť sa musíš sama.

Lenka R, Po, 20. 06. 2011 - 16:09

Danielka , chýbal ti na tom lyžiarskom zájazde? Písala si , že si sa cítila fajn aj bez neho.
On nie je jediný muž na svete, ktorý ťa môže ľúbiť. Byť s niekým len zo zvyku alebo preto , že nechcem zostať sama nie je dobrý nápad. Vieš ja si myslím, že alkohol je vážny problém a to sa veľmi ťažko zmení, ak vôbec. Plus nevera, jeho správanie .... samozrejme ťažko ti radiť,aby si sa s ním rozišla, to musíš cítiť sama, ale sa by som z takého vzťahu zutekala čím skôr. Závislosť na ňom, alebo zvyk nie je láska. Kto miluje , ten nepodvádza. V partnerstve majú byť ľudia šťastní, navzájom sa obohacovať a tešiť sa z toho , keď sú spolu. Keď vzťah ubíja a prináša viac smútku, zlosti ako radosti a šťastia, tak nestojí za to.

staronova (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 17:51

Zapamätaj si ,že máloktorý chlap sa zmení. Ja sa ti v podstate divím, že napriek toľkým negatívam si nahováraš, že ho ľúbiš.Láska vyzerá úúúúúúúúúúúplne ináč.

eniXelka, Ut, 21. 06. 2011 - 08:47

"ale mne dáva nádej že sa zmení práve to, že je okolo mňa pár párov, kde žena prinútila chlapa zmeniť sa. a teraz sú šťastný"

1. šťastní, nie šťastný
2. keď teba niekto do niečoho núti, tak to urobíš, keď to ty sama nechceš? Neprinútiš ho, aby sa kvôli tebe zmenil, keby to chcel, už to dávno urobí. ZMeniť môžeš seba a svoj pohľad na život a na tvoj vzťah, ako ti to tu radili. Skús to, možno ti to dá odpovede.

Držím palce

lydusha (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 16:36

Ja si myslim, ze aj Daniela ma pravo na svoje vlastne zakopnutia a padnutia, omyly aj prezitie si vsetkeho, co k prvym laskam nelaskam patri.
Z minulosti si so sebou nesieme batoh, v ktorom sa nesu krivdy nielen vsetkych nasich pokoleni, ale aj minulych zivotov a ti dvaja, ktori su spolu, su presne pre to spolu, aby si nieco poriesili, odovzdali a mozno sa aj nieco od seba naucili- respekt, tolerantnost, vazit si sam sba, najst sam seba...Cim "nenormalnejsi" vztah sa zda vsetkym okolo, tym naliehavejsia potreba vyvstava- najst to, pre co naozaj spolu su a co za tym je, kto vlastne komu a kedy ublizil, najst tu casovu slucku a prist k odpusteniu....niekedy na to treba cele roky a niekedy stacia rodinne konstelacie, audit, psycholog...
Ono by bolo super, keby Vas Daniela pocuvla a zdupkala od nehodneho frajera, no ja to vidim tak, ze do zivota by dostala presne toto iste plus bonus...
Su zakony, ktore su nepisane a ktore platia ci sa to niekomu paci ci nepaci...
Ja by som na tvojom mieste Daniela sla pod povrch veci, minimalne o tri poschodia nizsie ako si momentalne...pretoze keby si teraz v sedemnastich nasla silu a odvahu pozerat sa na svet inymi ocami a keby si si dokazala uz teraz poriesit co ta tazi, trapi , tak uz riesenie dalsich "nevyriesitelnych" problemov by bolo cim dalej tym lahsie....

jamajka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 17:16

Prekvapenie híííí, ešte sa mám čo učiť, tak som to chcela (mala ) napísať , tak som to myslela.

MajaKvietok

lukrecia 1, Po, 20. 06. 2011 - 20:11

Lydush,do kelu,kde si bola pred 20 rokmi?ja ako keby som sa v Daniele videla,aleee,nebol nett,nebolo s kym...presne to som v tedy riešila aj ja,a nemal mi to kto takto polopatisticky....,mala som 17 ,ale na rozdiel od nej,som nevedela ten problem pomenovať.je lahké,teraz pred 40 kou vraviet,,vezmi nohy na plecia a utekaj,,aj vtedy sa takí našli,ale ako sme ich vnimali?ale pači sa mi koment Fany 1000,,za dalšimi dverami su dalšie....,,to by vtedy na mna zabralo....zapisujem...

lydusha (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 22:10

S tymi dverami je to tak- neotvaraj dalsie, kym si nezavrela prve...cize kym nedoriesis jedno nezacinaj druhe...fakt je lahke ujst...sama to zmaknute niekolkokrat. No ostat, vyriesit a nechat problem rozplynut sa- to je viac ako umenie. Tiez si vravievam- stretnut tak Ribissku pred xy rokmi, mohla som si usetrit riesenie problemov "so spätnou platnostou" Mrkám

magic, Po, 20. 06. 2011 - 22:25

no a niekto toto dostane na tanieri, ani to nepotrebuje (napr. ja). otazne je, ci to dokaze v spravnej chvili spravne vyuzit. preto si nezufam, ak to pokaslem. jednoducho som nebola pripravena precitit, co mi v hlave rezonovalo. najprv musela byt poda, kde to vzklicilo.

lukrecia 1, Po, 20. 06. 2011 - 22:31

ale tak zase vraj žiadnu skusenosť netreba lutovať,ale sa z nej poučit....A možno sa o tych 120 rokov ,ked ta to už tu nebude baviť,spravne reinkarnuješMrkám /hoci neviem,neviem,s tymi bradavicamiVáľam sa od smiechu po podlahe /každopadne držim Daniele palce,nech to dopadne akokolvek,nech sa jej darí a rozhodne sa spravneZlomené srdce .

lydusha (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 22:41

Ja nelutujem, vsetko je vzdy presne tak, ako ma byt...ani nezvyknem hlboko dumat nad tym "co by bolo keby" ...iba mi to obcas preblysne hlavou...naucila som sa zit tak ako sa mi chce a neriesit neriesitelne...
Uplne vsak chapem zmatenu sedemnastku...vsetci vidia ako sa likviduje, kazdy do nej huci utekaj a aj ona to tusi, no nevie si rady...vsetko chce cas a vsetko ten svoj cas aj potrebuje...a aj ho dostane.
Niekedy sa tazko veri tomu, ze pricina problemov moze byt zakopana uplne inde ako sa javi na ten prvy a obycajne aj dosssssst povrchny pohlad...Mrkám

daisy, Po, 20. 06. 2011 - 17:03

lydusha, pekne si to napísala, niet čo dodať.Tlieskam

lulu29, Po, 20. 06. 2011 - 17:44

daniela a co chces aby sme napisali...Prekvapenie Mrkám
Asi ti skor napisem,ako by som to riesila ja-po takych skusennostiach co mas s nim ty...uz by som sa s tym chlapom nikdy v zivote nechcela stretnut,rozpravat,zit,milovat...NIC.Mlčím
Myslis si ze nemas na lepsi vztah?Nestracaj cas-roky s niekym ako je on!
Neponizuj sa pred nim,nepros a nesnaz sa silou-mocou menit seba...zmenit by sa mal on-no on to nechce-nezasluzi si ta..
Kasli na takeho chlapa-vies kolko spravnych kvoli nemu nevidis???
Drzim prsty...Mrkám Slnko

dulka, Po, 20. 06. 2011 - 18:42

Daniela, myslím, že nie nadarmo sa vraví, že láska je slepá. Najhoršie je, keď takáto "zaslepená" láska prerastie do závislosti. Myslím, že Tebe sa to stalo. Sama vidíš, že Tvoj partner nie je taký, ako si prestavuješ, no napriek tomu sa od neho nedokážeš odpútať. Podľa mňa by Ti najviac pomohlo, keby si sa začala viac stretávať so svojimi kamarátkami, robila si s nimi program, venovala sa nejakým záľubám. Myslím, že po čase sama zistíš, že Ti vlastne nechýba a je Ti bez neho lepšie. A potom vznikne priestor aj na novú lásku Kvietok . Držím Ti palce, aby sa Ti to podarilo Slnko

sonia, Po, 20. 06. 2011 - 20:06

Dulka Áno Áno Áno .A ty Danielka nečakaj,že sa partner alebo muž kvôli tebe po svadbe zmení,každá si myslí že ho "privedie k rozumu" bud ona alebo dieťa a potom tu čítame takéto alebo podobné príbehy...držím palce k správnemu rozhodnutiu Slnko Kvietok Slnko ...

daniela552, Po, 20. 06. 2011 - 19:25

dulka-dakujem za radu. možno to je to, prečo som sem napísala. myslím, že si dobre vystihla, že to prerástlo do závislosti.
všetky máte pravdu. posnažím sa to nejak extra neriešiť, nechať plynúť čas a postupne sa od neho odpútavať, lebo ja sama viem, že ten vzťah nie je naozaj dobrý....
hah opakujem sa ale je to tak...

nela88, Po, 20. 06. 2011 - 19:38

Daniela, vieš , že spáva s druhou a ona "ona má tiež priateľa a podvádza ho kade tade. nie len s tým mojim.",to sa fakt nebojíš, že sa nakazíš dákou chorobou? Váž si sama seba a svoje zdravie, utekaj kade ľahšie. Prajem Ti veľa šťastia.

Fany1000, Po, 20. 06. 2011 - 19:48

Daniela, prečo si takto ubližuješ? Sebatrýzniš? Myslíš si, že ak sa toto skončí, nič iné nepríde...? Poznám tento pocit. A píšem preto, lebo ak nezavrieš jedny dvere, nevieš, čo sa ukrýva za ďalšími. A toto Ťa len ťahá dolu, hlbšie a hlbšie ku dnu. Prajem Ti, aby si našla v sebe tú silu a vyriešila všetky boliestky, ktoré sú viditeľné, ale aj tie, čo sa ukrývajú pod povrchom Objímam .

lukrecia 1, Po, 20. 06. 2011 - 20:00

Fany 1000,dnes som si prečitala tri tvoje prispevky,a za každý Áno Zlomené srdce Áno Zlomené srdce Áno Zlomené srdce...

Polárka (bez overenia), Po, 20. 06. 2011 - 22:45

Podľa môjho skromného názoru (mám chuť to trochu rozviesť)....
Ak sa na túto vec pozrieme z hľadiska karmy (čo má človek pochopiť, čomu porozumieť) je tu hneď niekoľko možností :
- vedieť kedy odísť
- doriešiť si vzťah (a to je extrémne široký pojem)
- pochopiť na čom má stáť plnohodnotný kvalitný vzťah
- porozumieť tomu, že ja, ako partnerka mám svoju hodnotu (bezpochyby nám chovanie partnera môže prezradiť, aký máme vzťah samy k sebe - ale pred sebou to vieme utajiť, ibaže ono sa to prejaví väčšinou na vzťahoch s okolím - najčastejšie/ resp. najviac je to znateľné v úzkych rovinách vzťahov - rodina a partner)

Vy viete čo sa má Daniela naučiť ? Ja teda nie, iba hádam. Tých rozmerov je tam samozrejme viac. Keď by chcel človek otáčať pomyselnú kocku iste bych ich ešte mnoho našiel. Nie je pravidlo, že ak by partnera opustila s nejakým vyvodením skúsenosti - musela by dostať do života to isté v bledo ružovom. Tak isto, ako nie je vylúčené, že by sa to stať mohlo.
Tých skúseností s podobným typom partnerov je mnoho. Nie každá vyvodená skúsenosť je rovnaká. Už len preto, lebo každý z nás môže v totožnej životnej etape riešiť niečo iné.

akalenkak67, Po, 20. 06. 2011 - 22:55

daniela.Teraz,ked mám na krku 50,by som ti asi povedala:Utekaj od neho,čo najdalej.Nezmeníš niekoho,kto sa zmeniť nechce.
Lenže pri čítaní tvojich riadkov som sa vrátila k svojej prvej láske.Preliala som potoky slz.Nikto a nič ma vtedy nedokázalo presvedčiť,že nie je to chlapec pre mna.Odpúšťala som mu znova a znova.Aj rodičia sa so mnou jednostaj vadili.Prispievala som mu na jeho milenky zo svojho zárobku.Taká som bola slepá.Trvalo to takmer 5 rokov a ja som stále dúfala,že on sa zmení,že ma má rád.Bola som žial len jeho prístav vtedy,ked asi nemal na alkohol,nenašiel inú milenku.
Neviem,ako by som dopadla,ako by bolo dnes.
Lenže jeho zrazu zatvorili.Dostal asi 5 rokov basy.Za čo,to len tuším.Zase potoky slz,zúfalstvo.Až som napokon stretla svoju lásku.Je to MM.Sme spolu už 25 rokov.Lenže často si spomeniem aj teraz na tú svoju prvú lásku.Chcela by som vedieť čo je s ním.Ale nezisťujem,nepátram.Je to len v mojej mysli.
Aj ty potrebuješ niečo,čo zatvorí dvere medzi starou a novou láskou.Skús sa menej na neho upínať a pozeraj vo svojom okolí novú lásku.Takú,ktorá ti bude tú tvoju opätovať a budeš s ním šťastná.Hlavne,že mu budeš môcť hlavne veriť.Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

alexa35, Ut, 21. 06. 2011 - 09:52

Ja len-daj na svoj inštinkt, šiesty zmysel, podvedomie. Taký ten prvý pocit, ktorý máš z vášho vzťahu, uver mu a skús ísť podľa neho...vnímaj sa a skús precítiť, či by si vedela prežiť život s týmto mužom, či by sa ti páčil, či by si vedela byť pri ňom dlhodobo šťastná a potom zapoj rozum, aby si našla spôsob, ako to naplniť, zmeniť, ukončiť...
A že by ti chýbal? Jasné, že ti bude chýbať... ale prežiješ to.
Môžeš ostať, môžeš odísť, môžeš čo chceš, môžeš sa rozhodnúť akokoľvek, ty rozhoduješ, či budeš v živote šťastná. Jožko, Ferko, Milan-samozrejme, za podmienky, že sa zmení-nerozhoduje o tvojom šťastí.
Držím palceSlnko

Gabriela24, Ut, 21. 06. 2011 - 11:02

Ahoj Daniela...
Ako začať, asi viem ako sa cítiš ja som si prežívala to isté, no skoro. Neboli tam žiadne milenky ( dúfam Chichocem sa )... Bol tam alkohol, kamaráti, automaty, premrhané peniaze, nepodpora, netolerancia a podobne a vieš čo som spravila? VôBEC NIč Plačem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trpela som jak taká krava (brokenheart) ...
Riešila som to ako Ty keď to nešlo po dobrom, tak to išlo po zlom, ale vlastne to nešlo vôbec. Samozrejme, že sme mali aj dobré chvíľky, ale viac bolo tých zlých... Čo dodať, mohla by som to tu rozpísať na dlhé, dlhé, dlhočizné riadky, ale nechajme to tak... Tvoj príbeh som čítala akoby svoj, ale i keď Ti tu všetky napíšeme, aby si to ukončila, že Ťa čaká určite aj niečo lepšie, aj tak si spravíš po svojom ako každý človek... Ak si nedala ani na najbližších priateľov, prečo by si dávala na nás... Ja viem čo čakáš. Niekoho, kto Ti napíše, aby si to nevzdávala, že bude lepšie, že to prehrmí a budete spolu šťastný a budete sa milovať, ale človeka neprevychováš ani nezmeníš na toľko... Smola... Je mi ľúto, že som Ti to takto napísala, ale je to realita...Nebudem to rozvíjať, ale viem, že ak s ním zostaneš budeš v živote nešťastná a budeš nie len Ty trpieť, ale hlavne deti (čo určite v budúcnosti by si chcela mať)...
Si mladá, máš všetko pred sebou, nemáš žiadne voči nemu záväzky...
Opusť ho, čo bolí to aj prebolí... Bude to trvať dlkšie? A nech, budeš potom viac a viac silnejšia a tým pádom si dáš na takýchto muov pozor...
Akokoľvek sa rozhodneš prajem Ti veľa síl a šťastia Kvietok Kvietok Kvietok...
Gabriela Zlomené srdce

Lucifera, Ut, 21. 06. 2011 - 11:26

Rok a pol trvalo moje trápenie, podobné tvojmu, pil a potom bola fakt agresívny a ja som ospravedlňovala, mala som 19, keď som som povedala dosť!všetci mi hovorili, máš na viac a to ti aj ja hovorím a prajem!Jedného dňa, mi fyzicky ublížil, odišla som a od toho dňa pre mňa umrel.Po dvoch mesiacoch mojej samoty som našla NIEKOHO, kto bol pravý opak, super človek, kt.by mi nikdy neublížil a je už aj moj manžel a máme malú dcéru, držím palce a želám krajší život a správne rozhodnutia Tlieskam Objímam Slnko

daniela552, Ut, 21. 06. 2011 - 13:31

Babule, tie čo ste prežívali kedysi to čo teraz ja-všetko zlé je na niečo dobré-keby ste nezažili zlý vzťah, nenašli by ste si ten krásny, čo máte teraz. a viem že čaká to aj mňa, aj ked tú istotu nikde nemám, ale verím tomu.
viete, ja by som to skončila, lebo vidím ja sama že ten vzťah stojí naozaj za prd. a verím že aj všetky tie bolesti by som pretrpela. ked by mi chýbal a také, ale čo mu zase poviem? teraz by to bolo zase naozaj nečakané pre neho. zase otázky:"to zo dňa na deň si ma prestala lúbiť?", "prečo?" a také.povedala som si, že budem popri ňom hladať niekoho iného. tak ako mi to raz odporúčil kamarát, a tak ako ste sa tu jedna už o tom zmienila. aj ked nechcela by som vhupnuť zo vzťahu do vzťahu, ale momentálne to vidím ako najlepšie riešenie.
viete, ja som kedysi bola strašne veselé dievčisko. bola som za každú srandu, stále som sa smiala. ale ako prišiel on, neviem sa ani z chuti zasmiať. neviem sa zabaviť, som smutná, mrzutá, bez duše. ked sme sa rozišli a po čase sme sa opať začali stretávať, povedal mi, že som sa zmenila. že som taká veselšia. vtedy som sa zamyslela a dospela som k tomu, že to je vážne pravda. že to on vysáva zo mňa tú dobrú energiu. a ja nechcem najlepšie roky zahodiť tým, že budem mrzutá. aj ked ho mám rada, chcela by som to ukončiť, ale ako?

eniXelka, Ut, 21. 06. 2011 - 13:44

Danielka,

precitala si si komentare. A teraz...........

Zhlboka sa nadychni a vydychni alebo chod behat, chod na prechadzku, nakupovat, pozri nejaky film, urob cokolvek, co ti vycisti hlavu. Nehovori si "...neda sa, stale na to myslim, trapi ma to...". Fakt urob hocico, co ti vycisti hlavicku tak, aby si prestala mysliet na to, co ti spravil on, na to , co sme ti tu napisali. Nenechaj sa sputat ziadnou myslienkou ako napr. "...ale čo mu zase poviem?...".
Ked budes mat makovicku prazdnu, vytiahni si z hlavy tu myslienku, ktora tam uz davno je, len si si ju pred sebou ukryvala. A ta myslienka ti povie, co mas robit.

TY to uz davno vies, len si to nechces priznat. Vsetko co si napisala, to je tvoj pribeh + vyhovorky pre teba samu, ktorymi chces nieco pred sebou ospravedlnit. Kalsi na tie vyhovorky, netrap sa co bude, ako bude, co si kto pomysli, co ti kto povie. Sprav rozhodnutie, ktore uz v tebe je a vsetko ostatne pojde jednoducho a bude to tak, ako to ma byt.

Drzim palce aposielam Objímam

daniela552, St, 22. 06. 2011 - 14:21

Ja som chcela len dodať, ak vás to zaujíma, že som to ukončila. Stálo ma to mnoho síl, aj ked to trvalo len chvíločku, ale už som to spravila. Uvážila som, aj ked už dááávno, všetky pre a proti. No a "smiešne" je, že žiadne pre nebolo, a proti je veľa. Asi som príliš empatická a záleží mi viac na iných ako na sebe samej ked som to nespravila už dávno. Dakujem vám za všetky vaše názory .... Objímam

lulu29, St, 22. 06. 2011 - 15:04

Slnko prajem ti,aby si si nasla chlapa-ktorý si ta bude vazitZlomené srdce
Chlap,ktory si vazi zenu-miluje...Zlomené srdce
Mrkám Slnko

dulka, St, 22. 06. 2011 - 23:30

Chlap ktorý si váži ženu, ju miluje? No, musím sa porozprávať s MM, či všetky ženy o ktorých viem, že si ich váži, ich aj miluje Chichocem sa . Lebo ja nemilujem všetkých chlapov ktorých si vážim Chichocem sa

lulu29, Št, 23. 06. 2011 - 18:22

dulka..este si o tom nepocula???Prekvapenie
Ako ta moze milovat,ked si ta nevazi ako cloveka...
Zrejme nechapesMlčím
Kedy podla teba chlap miluje,alebo ako???Ked to ide cez postel a cez prazdne slova..Chichocem sa
Kto si vazi toho druheho-najviac milujeZlomené srdce

dulka, Št, 23. 06. 2011 - 20:07

Ty asi nechápeš. Keď si niekto niekoho váži, ešte to neznamená, že ho aj miluje. Takže určite by som to nedávala do pomeru: váži si niekoho - miluje.

lulu29, Št, 23. 06. 2011 - 21:02

ja nepisem o kamaratskych vztahoch..a pod-ja som reagovala na partnerske vztahyPrekvapenie
no zrejme pre niekoho tazko pochopitelnePohoda

georgina, Št, 23. 06. 2011 - 21:47

Chlap,ktory si vazi zenu-miluje...

Lulu, aj pri partnerských vzťahoch je to na hlavu postavené. Zmysel to dáva takto: kto naozaj miluje, svojho partnera si váži.

Vyzerá to možno na prvý pohľad ako hranie sa so slovíčkami, ale v skutočnosti to podstatne mení význam vety.

dulka, Pi, 24. 06. 2011 - 09:32

"Zmysel to dáva takto: kto naozaj miluje, svojho partnera si váži. "

Geo presne tak, s týmto súhlasím Áno Úsmev

dulka, Pi, 24. 06. 2011 - 09:29

Ani v partnerských vzťahoch neznamená, že keď si toho druhého niekto váži, že ho aj miluje. Ja okolo seba poznám aj páry, kde si jeden druhého navzájom vážia a predsa sa rozviedli, lebo sa zamilovali do niekoho iného.

lydusha (bez overenia), Pi, 24. 06. 2011 - 10:21

Áno Áno Áno
Presne tak...dokonca su taki, ze si vazia jeden druheho aj po rozchode a napriek tomu sa nemiluju.

lukrecia 1, Pi, 24. 06. 2011 - 14:51

tak toto je moj pripad,rozviedli sme sa,zostarli,všetko zle pominulo,a važim si ho napr.aj preto,že je otcom mojej dcery.a to aj napriek tomu,že už ho nemilujem....

eva m, Pi, 24. 06. 2011 - 16:22

zostarli?!? ved ty si mlada baba, lukrecia!
a ten postoj - to kvitujemÁno
Eva Slnko

lukrecia 1, So, 25. 06. 2011 - 07:42

evka je to 12 rokov od našej svadby,tak veru zostarli,alebo zmudreli,či dospeli?to je jedno,všSlnko ak vieš,ako som to myslela...

dulka, St, 22. 06. 2011 - 23:33

Daniela, urobila si prvý krok a ja Ti držím palce, aby Ti Tvoje odhodlanie vydržalo.

Fany1000, St, 22. 06. 2011 - 17:29

daniela 552, posielam ti Objímam . A prajem veľa šťastia v ďalšom živote.
P.S. empatia, je pozitívna stránka tvojho ja. Len nenechaj pod jej rúškom po sebe dupať.Zlomené srdce

daniela552, Št, 23. 06. 2011 - 10:31

dakujem vám veľmi pekne za vaše povzbudenia :)Bozkávam

AdamSara, So, 23. 07. 2011 - 23:54

Myslim, ze tento vztah bol od zaciatku odsudeny na zanik...naco si sa k nemu vracala???chcela si mu dat este jednu sancu no dala si a nepomohlo takze teraz vobec nerozumiem naco si chces najst milenca???vsak to nie je tvoj manzel mam pocit ze sa chces len pomstit...to by ti vsak dusu zahrialo len na chvilu neznizuj sa na jeho uroven a utekaj kade lahsie...kym nemusite riesit naozaj problemy...co ak budete mat spolu deti a potom zistis ze je to cele o velkom h.....???prepac za vyraz.Zda sa mi ze si mladucka tak si zariad zivot s poriadnym chalanom niesi na neho nijako viazana co ej obrovske plus nemate spolocny majetok,deti atd tak beeeez od pijana a navyse zaletnika

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama