reklama

prosím, čo robiť?

mydlinka , 27. 01. 2010 - 11:37

reklama

Môj manžel sa v poslednej dobe veľmi zmenil. Býva často nervózny a podrážený, a ja ani netuším prečo. Všetko mu vadí, a vidí chyby len v mojom správaní a on si nič neprizná. Popri tom sa už skoro vôbec nerozprávame. Ráno mu spravím raňajky, vybalím ho svačinou do roboty. Keď sa stretneme doma po robote a aj mám chuť sa s ním porozprávať, radšej sa vzdialim a ani sa nič nepýtam, lebo aj tak by mi len podráždene odvrkol, s výčitkami v očiach aby som mu dala pokoj. V celku sa už nerozprávame skoro vôbec. Nie že by som ja nemala záujem o komunikáciu ale nemá o ňu záujem on, alebo lepšie povedané že komunikácii sa vyhýba a bráni. Tvári sa stále že má veľa roboty. Jeho robota spočíva v tom že celé večery a víkendy presedí nad internetom a keď nie na internete tak v mobile. Minule mi to nedalo, lebo si zabudol mobil na stole, a kým sa kúpal tak som mu zalistovala v sms. Nemal tam žiadne sms ktoré by ma znepokojili. Mám ale podozrenie že má už aj v telefóne internet, ale na to nebolo času aby som sa mu dohrabala k nemu. Nechcem ho podozrievať ale čo si mám mysleť o tom všetkom? Takto napätá situácia trvá vyše roka. Pred deťmi, pred mojimi aj jeho rodičmi sa tvárim, akože je všetko v najlepšom poriadku. Myslim si že na rozvod to ešte ale nie je ale hrozne ma to veľmi ničí takáto neistota a napätá sidtuácia. Vyčerpáva ma to keď vidím ako strácam manžela dňom čo dňom a ani neviem prečo. Obávam sa aby som z neúnosnosti tohto napätia a neistoty nespravila nejakú hlúposť. Neradte mi že sa máme spolu porozprávať leboja to viem, a rada by som sa s ním rozprávala, ale záujem nejaví on alebo lepšie povedané on sa tomu bráni. Napadlo ma aj či v tom nie je nejaká iná žena? Ale opýtať sa ho priamo nemá význam, už som sa o to pokúšala ale samozrejme sa rozzúril a urobil zo mňa podozrievavú a hašterivú hus a ešte k tomu mi predviedol excelentý výstup a aj tak konkrétnej odpovede som sa nedočkala okrem obvinení, útokov a výčitiek. Mám z toho strašný pocit, akoby tušenie niečoho nie dobrého. Už ani nepamätám kedy som sa poriadne vyspala, schudla so už osem kíl, vôbec mi nechutí jesť. Dusí má a zviera hrdlo a srdce takáto neistota, že vidím že sa niečo deje a ja ani netuším čo sa deje. Snažím sa odpútať od toho a odosobniť ale nedá sa to. Stále na to myslím, čo ak si našiel nejakú inú ženu? Ale ani to mi nepasuje do seba, lebo nikam nechodí. Predsa keby mal inú nechodil by z práce rovno domov, alebo by aspon obcas nespal doma. Uvažujem, spájam si súvislosti. Je mi jasne že odpovede má len on, ale aj viem že mi ich odmieta dať a ak tak len nejasné a nejednoznačné odpovede a rovno aj s útokovou odozvou. Viem je to choré, ale čo mám spraviť keď manžel odmieta všetko riešiť a presviedča ma že je všetko v poriadku. A ešte k tomu sa mi niekedy pridávajú strašné pocity, napätie, akoby predtuchy že sa ide udiať čosi veľmi zlé. Občas si aj myslím, že vôbec nič v poriadku nie v mojom manželstve a že to len nechcem vidieť ako to v skutočnosti je. Rozvod momentálne ešte neprichádza do úvahy lebo z môjho platu s dvoma synmi 7 a 3 ročnými by som určite nevyžila. Čo mám robiť, ako sa dostať z tejto neistoty? Cítili ste už niekedy niečo podobné, čomu by rozum úplne odporoval?


reklama


reklama

betana, St, 27. 01. 2010 - 11:42

no, kazdopadne by som ho nutila poriadne sa porozpravat, aby som zistila, co sa deje. aj keby som ho mala mierne opit a jazyk mu tak rozviazat. a nechcem byt pesimista, ale niekedy to nepomoze - moj muz uhybal pred rozhovormi ako had - zato kazne, ktore robil on mne, zboznoval.

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 14:00

a aj vas niektoru podvadzal a klamal manžel? Vycítili ste to nejak? Mali ste nejaké tušenia? Predvídali ste niečo? Ako ste sa to dozvedeli? Ako ste to dokázali prijať a ako ste sa s tým zmierovali? Čo mi tiež vŕta v hlave, je že aj spolu intímne nežijeme. A tiež nie z dôvodu že by som ja nechcela. Jednoducho len vedľa seba spávame, a keď sa o niečo pokúsim, tak neúspešne z jeho strany. Ja mám 32 rokov a on 37, takže vekom to určite nebude.

totka21, Pi, 29. 01. 2010 - 08:02

chces pocut pravdu? podla mna niekoho ma.
zazila som to, presne takto ako opisujes to bolo aj u nas. a skoncilo sa to rozpadom manzelstva. on sice tvrdi, ze na vine som ja, lebo som chcela stale nieco riesit, nieco neriesitelne a vlastne som ho do toho dohnala. mozno by som niektore veci robila inak. snazila by som sa dostat z toho stavu, v ktorom momentalne si teraz ty - myslim psychicky, lebo on tu nepohodu z teba citi a nuti ho to utekat od teba este dalej.
neries byt, peniaze, rozvod, podla mna je na to priskoro. ries seba, svoju dusu, hladaj svoj pokoj,myslienkami na rozvod si ho len privolas. mysli pozitivne. mozno ma len krizu stredneho veku:)
drzim palce...

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 11:48

o čo viac trvám na dialógu, o to viac sa tomu bráni... vždy to skončí pri tom, že rozprávam len sama pre seba a on bu´d odíde, alebo začne robiť a dá mi jasne na javo že ho to nezaujíma a problém mám len ja ktorý sa netýka jeho. A od manžela sa tiž kázní ani nedočkám. Jemu sa rozprávať nechce (so mnou) S kolegami je komunikatívny ok.

svetlana (bez overenia), St, 27. 01. 2010 - 11:54

skusala si pisat ? ono to napisane mylsim posobi trochu intenzivnejsie, clovek to lahsie sformuluje, vie lahsie vyjadrit - aspon teda u mna to tak plati.
hlavne sa pritom neda pohadat a len to cele zhorsit - adresat si to napisane zvycajne cita sam pre seba a ma more casu premyslat Úsmev

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 12:28

Ano písala som mu a nie iba raz... ale ani raz som nedostal žiadnu odpoveď.

svetlana (bez overenia), St, 27. 01. 2010 - 11:52

auuuu ... dievca, ze rok ! ja ked mam osobne nieco proti mojmu muzovi, tak vydrzim neriesit to "zasadnym sposobom" asi tak 2 dni Úsmev Chichocem sa

Mydlinka, uplne uprimne - mas strach, ze by ta mohol opustit ? Mozno by si to cele dkazala prezivat (hlavne po tolkom case) ovela pokojnejsie a zdraviu prospesnejsie, keby si sa ho zbavila. Kvietok

eva m, St, 27. 01. 2010 - 11:57

mne sa vidi, ze si sa prilis zamerala na manzelove spravanie a prejavy voci tebe. Nepoznam tvojho manzela a jeho povahu, aj ja vsak mam doma manzela, ktory nie je fanusikom nejakych velkych debat. Radsej ma ciny.
Co tak skusit sa trosicku "oslobodit", venovat sa niecomu prijemnemu - viem, ze s dvoma malymi detmi nemas vela moznosti sa utrhnut, ale raz - dva krat v tyzdni poziadaj manzela, nech je s detmi doma sam a vyjdi si niekam. Mozno s kamoskou na kavu ( a tam nemusis nutne rozoberat len svojho muzaMrkám ), alebo len tak - prejst sa sama, alebo niekam si zacvicit...
Eva Slnko

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 12:06

ale ja by som to riesila rada. Ale ako to riešiť ke´d to nie je len o mne? Je to o našom manželstve a v manželstve sme dvaja. ja si len všetko spájam, uvažujem, ospravedlňujem, vytýkam, robím všetko čo môžem ale len ja. Pre manžela je to v poradku. a ja cítim že v poriadku nie je nič a nieč nie je tak ako má byť. A hlavne jeho snaha sa interesovať do zvťahu. Svetlana? Či mám strach? Neviem či je to strach. Je to môj manžel. Je to skôr rešpekt. Ak mám mať zlého manžela, bolo by lepšie manžela nemať. Bojím sa sôr asi pozreť pravdedo očí, že asi dobráý manžel nie je. Ktorý chlap by bol dobrý manžel, ke´d vie o tom v čom tápam a bolo by mu to ľahostajné. Dostane nažrať, operiem mu zasraté trenky, smradľavé ponožky, a deti má veľmi dobre postarané, má upratané atď. Som matka a manželka. Tak sa staviam k situácii lebo chcem. Nie je to ale samozrejmosť , ale on to tak berie. No a hlúpe je to, že hoci si nechcem pripustiť racionálne tú možnosť, ale niečo tam zo zadu mi stále našepkáva že je v tom ešte niekto tretí, že je tam nejaká iná žena...

svetlana (bez overenia), St, 27. 01. 2010 - 13:29

velmi dobre chapem, ako sa citis ... proste sa citis opustena vlastnym manzelom, kt. sa o teba absolutne nezaujima. To sa niekedy stane aj v realtivne dobre fungujucich parnerstvach, pride stereotyp, malo casu, vela roznych aktivit a nezostava cas na denne chvilky spolu. (ja mavam tiez obdobia, ked sa citim takto). uplne s tebou suhlasim, ze nie je uz ok, ked partner nereaguje o tvoje volanie o pomoc a tvari sa, ze je vsetko ok - nie je, ked jeden z vas trpi.
Neviem celkom, co by ti pomohlo - mne zvycajne pomoze sa proste ozvat a vzdy sa dostavi reakcia. zatial sa teda vzdy dostavila Vyplazený jazyk

budes sa k tomu zrejme musiet postavit zoci voci - opusti, neopusti, je v tom niekto iny, nie je ... najidelanejsie je, ked clovek kona to, co chce a sposobom, akym uzna za vhodne a nie na zaklade strachu, tuzby po pomste, a pod.
Ja by som sa snazila zit s myslienkou, ze ked bude chciet oddist oddide, teba to bude boliet, no zvyknes si, preorganizujes zivot a urcite ti do neho zase pridu pekne chvile. Skusila by som si uvedomit a zrealnit, ze sa nebojim ziadnej zmeny, ze vsetko, co pride, bude mat nejakym sposobom vyznam.
Lebo uz len ked sa pozries teraz na svoje trapenie - ci uz ma dovod, alebo je uplne bezdovodne - velmi radostyn zivot v takomto stav nemas Smútok

lydusha (bez overenia), St, 27. 01. 2010 - 13:33

Áno Áno Áno

Polárka (bez overenia), St, 27. 01. 2010 - 13:36

Totok sa mi fakt paci Úsmev

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 12:14

Evka ďakujem za radu, ale už veľmi dlhoooo chodím na prechádzky len s deťmi alebo len a len sama resp. bez manžela, lebo nemá čas... inokedy náladu. A aj s kamarátkami občas uniknem. Ale je ťažké unikať pred problémom, ke´d problém existuje. A vlastne len unikám pre problémom, miesto toho aby sa problém riešil. Ale viem že na riešenie sme dvaja

mamka Danka, St, 27. 01. 2010 - 12:44

mydlinka,presne takéto niečo som preživala aj ja,našla som v tvojom príspevku strašne veľa podobného.až blbá náhoda všetko vyriešila.Ja ti radiť nebudem,lebo sama som si nevedela poradiť ale presne viem čo cítiš,len prajem Ti aby si nedopadla tak ako ja Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce

KIMKA, St, 27. 01. 2010 - 12:55

Mydlinka, cítim v Tebe obrovské napätie, ľútosť, krivdu, hnev.............myslím si, že pokiaľ ich zo seba neuvoľníš, ťažko nájdeš riešenie. Skús sa najprv uvoľniť, potom riešenie príde. V takomto stave vysiela človek veľmi veľa negatívnej energie, druhá strana intuitívne sa bráni prijať túto negatívnu energiu a vracia ju späť. Neúmyselne ju servíruješ aj svojim deťom, do Vášho domova, do jedla...Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Slnko

renka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:54

Áno absolútny súhlas

betana, St, 27. 01. 2010 - 14:01

tak je to mozno typ, ktory takymto sposobom z teba taha energiu. skus sa od toho odosobnit, najdi si nejake zaujmy, zacni viac zit svoj zivot.

mydlinka, St, 27. 01. 2010 - 14:19

betana, cítim sa unavená zo všetkého že nevládzem ani spávať, ani jesť, pomaly ani chodiť do roboty. Bojím sa čo bude a čo príde. Viem že niečo je za tým. Je určite niečo čo neviem a čo by som mala vedieť, len neviem čo to je. Čo mi tají, čo mi skrýva. Nič nie je len tak. Jeho rodičia nám postavili dom. Keby si našiel inú ženu, čo bude s deťmi, so mnou? Myslím že si je hlavne toho vedomý a preto radšej mlčí a správa sa ako sa správa. Ja by som mu deti určite nenechala. A ani by som určite neostala s ním keby som vedela že mal inú ženu. Ale ani by som nemala kde ísť od neho. Ale pozerať sa na muža, ktorý ma podvádzal a klamal by som nezvládla, presne tak ako nezvládam už teraz len tušenia.

KIMKA, St, 27. 01. 2010 - 14:31

Mydlinka, prečo riešiť a trápiš sa pre niečo čo nie je? To plodí len Tvoj strach. Niečo sa deje - iste! Vôbec však nie je isté, že je to niečo zlé. Vypusti paru, požehnaj všetky svoje myšlienky a pošli ich do nenávratna. Povedz si, že teraz to neriešim! Teraz sa venujem pozitívnym veciam, vymysli nejakú zábavu s deťmi, aby si sa uvoľnila, zasmiala, odpútala od myšlienok. Objímaj ich a preciťuj tú lásku, ktorú Ti dávajú. Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam

monus, St, 27. 01. 2010 - 14:39

Ak s ním nie je reč, urob niečo, čo ho prinúti rozprávať. veď žiť vedľa seba ako spolubývajúci to o ničom. Jeho niečo "žere",a nevie čo ďalej.Urob niečo,aby sa rozhýbal,takto má servis okolo seba a nemusí vlastne nič robiť,čo by ho rozhýbalo. Daj mu pocítiť,že samo sa neoperie nenavarí a uvidíš,jeho depky a nezáujem komunikovať sa stratí,jeď zistí,že deťom treba dať večeru a mamina jednoducho nie je doma,a chlednička prázdna. držím palce,čim skôr to vyriešite,tým skôr sa ti bude lepšie dýchať.

jasmina, St, 27. 01. 2010 - 20:41

Mydlinka, ja som mala podobný, skoro rovnaký problém. Muž sa so mnou z ničoho nič prestal rozprávať, úplne ma ignoroval aj nášho novonarodeného syna. Tiež som to zle znášala a veľmi sa trápila, nechutilo mi jesť a chudla som, nič ma nebavilo.Aj ja som mu písala listy, keďže sa s ním vôbec nedalo komunikovať, ale ani na jeden z nich vôbec nereagoval. Riešila som to odchodom k mojim rodičom. Sú to už takmer tri roky a budúci týždeň ma čaká rozvod. Teraz vychádzame spolu celkom fajn, teda možno ako kamaráti. A vlastne doteraz som nezistila tú pravú príčinu jeho správania, ale už to neriešim aj keď veľakrát o tom ešte premýšľam.
Tak ti držím palce aby to dobre dopadlo. A myslím, že človeka nedonútiš rozprávať, keď on sám nechce. To mi povedala aj psychologička. A vlastne som to aj sama zistila.

mirka146, St, 27. 01. 2010 - 22:07

Mydlinka, máš sa s kým o celej veci porozprávať? Nemyslím tu na fóre, myslím s rodinou, kamarátkami. Z toho, čo si napísala, nie je jasné, že má tvoj chlap inú. Nepoznám vás ani jedného a nechcem sa ho zastávať, ale čo ak je to naozaj len "druhá puberta" alebo blbé obdobie? Chlapi tieto veci prežívajú inak ako my baby, nemajú potrebu sa rozprávať a o pocitoch a vzťahu už vôbec nie. Sama píšeš, že nechodí nikam s kamarátmi a tak, že je doma, ale nekomunikuje. Nemôže byť závislý na počítači alebo internete? Myslím regulérne chorobne závislý. Asi by som sa na tvojom mieste poradila s odborníkom a potom riešila, čo ďalej.
Pokiaľ situáciou netrpia deti, s rozvodom by som sa neponáhľala.
Prajem ti veľa trpezlivosti a pevných nervov, dúfam, že výsledok bude stáť za to. Slnko

nielen žienka domáca, Pi, 29. 01. 2010 - 09:51

Mydlinka, hore uvedené by mohlo platiť aj na môjho mužíka, keď nemá náladu. Alebo má problémy (niekedy viem aké, niekedy nie) a on o nich nerozpráva, asi nad nimi ani moc nerozmýšľa, ale v podvedomí sú a robia ho nervóznym a podráždeným. Alebo keď prestal fajčiť, to som normálne odchádzala, keď sme mali byť spolu, lebo som vedela, že mu bude vadiť proste všetko.
Z tvojho príspevku nevidím nijakú neveru, len stereotyp a manželku, ktorá nemá iné potešenie iba svoju rodinku. Chýbajú ti koníčky; nejaká aktivita, pri ktorej sa odreaguješ. Keď som bola na materskej, celé dni som čakala na muža a keď sa vrátil a nebol v úplne nadnesenej nálade, že nás vidí, tak som sa tiež dokola utápala a urážala a pod. Mne také že nevera síce nikdy nenapadlo Pohoda (bol by blázon, keď má doma takú dobrú sexy ženu hahaha - humor), ale tiež som občas bola ako na húpačke. Má náš vzťah naozaj zmysel, keď chodí domov odutý a nevie sa mi zveriť s tým, čo ho trápi?! Nejak som si zvykla. Okrem toho, raz napr povedal v jednej vážnej situácii, že od nikoho nezažil takú oporu ako odo mňa; čo som čumela, lebo som mala vždy pocit, že keď mi nič nepovie, nemôžem mu byť ani oporou. A bola som. Aj keď mlčky. Slnko Odkiaľ si? Dobre hádam, že nechodíš do práce, čiže si celý deň doma s deťmi a už ti to miestami lezie na nervy?

svetlana (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 12:56

bol by blázon, keď má doma takú dobrú sexy ženu ...

ja milujem tieto tvoje komentare, "najhorsie", ze to aj pravda je ...
mozes pisat aj castejsie, je to extremne motivujece Áno Úsmev Pohoda

nielen žienka domáca, St, 03. 02. 2010 - 10:08

Mrkám aj ty môžeš písať častejšie, aby som mohla čítať častejšie, jasné?!?!?!

lydia, Pi, 29. 01. 2010 - 12:14

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce aj ja ti prajem veľa trpezlivosti, sily a fakt pevných nervov Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

janica51, Št, 04. 02. 2010 - 16:04

Ahoj Mydlinka, no čo k tomu dodať, ničí ťa neistota a podozrenie. Z vlastnej skúsenosti viem aké to je, hrča v krku aj v žalúdku balvan. Keď som ja mala tieto problémy poradila mi moja zlatá dobrá staršia sestra a túto radu si môžem dať aj zarámovať, lebo je najväčšie dobro v mojom živote: NEPÁTRAJ po tom, čo Ti manžel nechce povedať!!! Je len na Tebe ako naložíš so svojim životom, začni sa starať o seba a hlavne tak, aby si sa Ty dobre cítila. Buď krásna, obklop sa ľuďmi čo Ťa majú radi a teš sa z každej peknej chvíle svojho života. Tvoju radosť a spokojnosť ocení každý a sama sa budeš čudovať, že to Tvojho manžela zasa bude priťahovať k Tebe, lebo každý chlap chce mať doma spokojnú sebavedomú, milú a príjemnú ženu. Želám Ti veľa radosti a spokojnosti, krása človeka ide zvnútra, zo samej duše.

novacka, Št, 04. 02. 2010 - 16:45

Ahoj Janica, mne sa to NEPATRAJ nepaci, mne to raz povedala svokra ked sa mi priznala ze ju manzel podvadzal a ze jej poradila zas jej mama toto zlate - nepatraj- Mne sa zda, ze to zenu degraduje a ze hra divadielko sama pred sebou. Ja si myslim opak- ked mas podozrenie, over si.Nehovorim ze si ma najat detektiva, ale intuicia je silna vec. Ked chlap nechce komunikovat tak v tom mozu byt rozne veci - bud sa vo vztahu nudi alebo ma problem (alebo alebo...). A treba to z neho vytiahnut.Na to su predsa manzelia nie?

janica51, Pi, 05. 02. 2010 - 10:34

Nejde o to hrať divadielko sama pred sebou, mám na mysli aby sa tešila naozaj, keď nie s ním tak sama so sebou a s ľuďmi čo o to stoja. Ja som k tomu dospela po dlhých prebdených nociach a od plaču vyžraných očiach, keď som vyzerala ako troska fyzická aj psychická. To bolo dno, od ktorého sa dalo pekne odraziť. Nejako to na mne videla moja zlatunká dobrá sestrička a podarovala mi vtedy úžasný parfém a tou vôňou som proste iba začala, potom nový účes strih aj farba vlasov, niečo pekné do šatníka a veselý pohľad do zrkadla s tým, že som krásna a mám sa rada, je mi dobre samej so sebou a život bude taký krásny ako si ho ja urobím. Každý človek má svoje vyžarovanie a najkrajšie vyžarovanie máš keď si spokojná sama so sebou a máš sa rada, tak Ťa potom vidia aj ostatní ľudia, ide to zvnútra, máš to v pohľade očí, v chôdzi, v každom slove. Doteraz neviem či ma muž vtedy podvádzal a ani ma to netrápi. Tak som sa začala venovať sebe, že to s ním hlboko otriaslo: odrazu sa na mňa díval! a určite sa to páčilo aj jemu ako sa mu šedá myška domáca rozvila do krásy. Podotýkam, že ja niesom krásavica, fotku by som sem radšej nepricapila.Slnko

lydusha (bez overenia), Pi, 05. 02. 2010 - 11:19

Áno Áno Áno

lydusha (bez overenia), Št, 04. 02. 2010 - 16:48

jani Áno Áno Áno

Heja, Pi, 05. 02. 2010 - 12:30

mydlinka neviem ako sa cítiš ja som nikdy nezažila takúto situáciu ale stotožňujem sa s dievčatami,ktoré ti radia byť sama sebou ukludniť sa aj keď je to ťažké a začať žiť svoj život .Si mladá a tak začni sama od seba .Čím dlhšie budeš žiť v neistote a oddávať sa smútku a ľútosti tým horšie.Mne keď zomrel manžel uzatvorila som sa a najradšej som bola doma medzi štyrmi stenami.Trvá to až do dnes.A môžem ti povedať nič moc.Život mi prebehol medzi prstami.Stratila som istotu ,sebadôveru .Keď mám niekde ísť,niečo vybaviť tak som hotová dovtedy som bola v manželstve ja tá aktívna ,ako ti radia dievčatá ži svoj život,keď bude s teba vyžarovať pokoj,pohoda možno si to uvedomí aj tvoj manžel a všetko sa vyrieši.Viem je to ťažké ale pokús sa o to a žiObjímam Objímam Objímam

mimi11, Ut, 09. 02. 2010 - 10:31

Ahoj Mydlinka, ani sama neverim ako to tu cele citam,ze sa v tvojom pribehu tak trochu nachadzam.
Baby ti tu sice dobre radia, ze sa zacni venovat inym vecia a pod. ale to nie je take jednoduche. Obklop sa vecami a ludmi, ktorych mas rada, hmmmmmm no znie to sice pekne ale napr. u mna to nefunguje. Mam okolo seba dobrych ludi ako sestru, kamosky ale to najdolezitejsie mi chyba a to je moj manzel:( a toho mi nikto nenahradi. Takisto tapem v tme a uz som z toho unavena a strasne smutna. Tiez neviem ake riesenie mam najst ked je to hladanie iba jednostranne, myslim tiez na rozvod ale ci to bude riesenie sama neviem, nemam kam ist, som este na RD, tak si pekne v tejto situacii vyckam kym nastupim do prace a az potom budem schopna hladat riesenia, len dufam ze dovtedy sa neutrapim :(Tuzim po pochopeni, opore, laske, som mlada a uz teraz zacinam mat myslienky,existuje to vobec alebo hladam nieco co nie je????tak potom o com je zivot???Ano som stastna ze mam zdrave a krasne dieta ale to naplnuje moj zivot len ako matky, a potom kde je moja stranka zeny???(brokenheart) (brokenheart) (brokenheart)

Elen, Ut, 09. 02. 2010 - 11:04

Ahoj,velmi dobre viem, co momentalne prezivas, lebo nieco take prezivam uz od Silvestra aj ja, takze hlavu hore, prejde to aj ked je to velmi tazke a velmi to boli. Smútok Plačem

mimi11, Ut, 09. 02. 2010 - 11:12

ja som v tomto uz pomaly 2 roky s nejakymi prestavkami ked manzela osvietilo ale zase sa to vratilo do starych kolaji.Vsade pocuvam, ze bud rada, ze ta nebije, nepodvadza, nepije, negambluje.Ale ako to ma byt zaklad stastia???ved to je smiesne, som clovek ,zena ktora ma svoje potreby. Mna by to uz ani nebolelo keby som mala kam odist, tak by som sa z toho pozviechala ale momentane to nemam ako riesit,tak to tu musiem trpietSmútok

miri26, Ut, 09. 02. 2010 - 11:16

bože babenky začínam si myslieť že všetci chlapy su na jedno kopyto ,ja mám doma to isté ale tiež s prestávkami.chvílu je dobre a potom bezdôvodu nekomunikuje,zatiaľ trpím a snažim sa so všetkých síl ale keď neviem dôvod prečo sa so mnou nerozpráva je to ťažke Plačem .držte sa

mimi11, Ut, 09. 02. 2010 - 11:23

Miri presne, jeto velmi tazke a zlozite obdobie a to pochopi len ten kto v tom zije,ja uz par rokov pocuvam ze preto je taky lebo v praci to mal tazke, ok tak som ustupila a trpela, potom odisiel z prace a zalozil si firmu terza pocuvam ze ze preto taky lebo ma "problemy" je kriza a pod, hehe proste dobre ani tak ani tak, som zvedava co bude ked nastupim do prace co bude zase dovod,lebo nejaky sa urcite najde ale ja som uz unavena a straasne smutna lebo mi chyba clovek za ktoreho som sa vydala a pomaly ale isto zacinam chladnut lebo inak by som sa asi zblaznilaPlačem Plačem

miri26, Ut, 09. 02. 2010 - 13:22

mimi z duše mi hovoríš niečo podobné tiež preživam ale stým že neviem prečo sa tak začal spravať,akoby sme prestali pre neho existovať,kupili sme auto pred rokom a mám taky pocit že to auto je pre neho dôležitejšie ako rodina.viac sa toči okolo auta ako okolo syna.dobre vie čo nemam rada a naschval to robi akoby mal radosť z toho že mňa to trápi,niekedy mam pocit že až keď uvidi žiadosť o rozvod tak sa preberie a pochopi že nas straca.jediny spôsob ako sa nezblazniť je ako hovoríš chladnuť.Plačem

simona91, Št, 11. 02. 2010 - 21:27

myslim si ze vzdy sa da pohnut situaciu k tomu aby sa riesila.
Nic nie je nevyriesitelne. ci iz sa to bude riesit negativnym sposobom, a ted rozvodom alebo sa to pohne jednoducho do inej urovne.
donutit ho hovorit, a tak to riesit.
Nemyslim si ze zit svoj zivot s detmi bez vyjasnenia vztahu moze fungovat, a ak, tak je to len docasne a povrchne.
Co tak rozbit mu tanier pred nosom:)))
Hoci co hlavne sa nebat dosledkov...mozno je to naposledy

simona91, Št, 11. 02. 2010 - 21:27

myslim si ze vzdy sa da pohnut situaciu k tomu aby sa riesila.
Nic nie je nevyriesitelne. ci iz sa to bude riesit negativnym sposobom, a ted rozvodom alebo sa to pohne jednoducho do inej urovne.
donutit ho hovorit, a tak to riesit.
Nemyslim si ze zit svoj zivot s detmi bez vyjasnenia vztahu moze fungovat, a ak, tak je to len docasne a povrchne.
Co tak rozbit mu tanier pred nosom:)))
Hoci co hlavne sa nebat dosledkov...mozno je to naposledy

lucia99, Pi, 28. 09. 2012 - 09:55

Môj si našiel tiež a ešte mi vraví, že to je lem kamarátka. S touto pani slečnou si voláva aj hodinu, smskuje viac ako 20sms denne. Povedal, že to skončilo a prišla som na to, že klame a bola som za tou ženou a ona mi to potvrdila. Vedela, že má mňa a on vedel, že ona má priateľa. Prežívam peklo. Niečo robiť je zbytočné, keď ten druhý nemá záujem :( Príde na psa mráz! Sme spolu 8 rokov, 5 rokov spolu žijeme a po tomto všetkom som si zaslúžila iba poníženie, čo spôsobilo stratu sebavedomia a vlastnej hodnoty. Toto by nikto nemal dovoliť, ale keď človek miluje, stane sa to ani nevieme ako... (brokenheart)

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama