reklama

Prosím poradte , neviem čo robiť

lucka2004 , 23. 01. 2011 - 22:45

reklama

Ani neviem , kde začať . Som s manželom osem rokov , z toho 7 sme manželia . Mali sme krásne ale aj tažké chvíle . V poslednej dobe mám depky , je to však z vecí , ktoré sa stali pár mesiacov dozadu . Minulý rok v auguste sme sa milovali po 11 mesiacoch . Myslím si , že v tom čase niekoho mal . Rozprávali sme sa o tom , on tvrdí , že nie , že mal veľa práce , a že nebude vyhadzovať peniaze na k...y , a keby chcel , tak vydrží dalších 11 mesiacov . Viem , asi by bolo najlepšie prestať sa v tom vrtať , ale mna to vnútorne zožiera , neviem si s tým dať rady . Máme 3 detičky , najstaršia je prváčka , najhoršie na tom je , že niekedy ked mám depky , nevenujem sa jej tak ako by bolo treba , a niekedy mi je to všetko úplne jedno . Potom sa večer vyplačem , a potom znova ten istý kolotoč . Chcem na to všetko kašlať , myslím to s manželom , ale bohužial neviem si to vyhodiť z hlavy . Čo mám robiť . Keby som vedela pravdu , určite by sa mi uľavilo , ale neviem ako by sa to riešilo dalej . Viem , že ľudia majú omnoho väčšie problémy , a toto je pre niekoho len stupidita , ale fakt neviem čo robiť , hlavne so svojimi myšlienkami , a následne s návalmi správania voči deťom . A ešte , čo si myslíte , vydrží chlap tak dlho bez sexu?


reklama


reklama

magic, Po, 24. 01. 2011 - 06:02

su ludia, ktori skutocne sex az tak nepotrebuju. je to fakt. vsetky starosti a unava su zabijakmi sexu. to je tiez fakt.
to na okraj.

povedala by som, ze nemas depky, ale hloda v tebe ziarlivost. depky su len vonkajsi prejav.
skus prezatial zapojit zdravy rozum - co ti pomoze, ak zistis ako to bolo? nic. lebo kedze si si uz vzala do hlavy, ze asi nejaka milenka bola, akykolvek dokaz, ze nikoho nemal, ta neuspokoji. vzdy si na chvilu vydychnes a potom najdes tisic argumentov, preco to ako dokaz nestaci a mas dovod zozierat sa nadalej.
jednoducho - dokaz vernosti neexistuje. neda sa predlozit a vsetky do jedneho (ake by niekto skusil predlozit) sa daju spochybnit.
tak nechci vediet, co bolo, ako bolo. beztak ti to nic nepomoze.

dalej: tak ako neexistuje dokaz vernosti, akykolvek maly naznak, ktory podporuje tvoju teoriu milenky, bude pre teba relevantny. lebo ziarlis.

ujasni si - o co ti ide - mas pocit, ze z teba urobil hlupanu, ked ta podviedol? ten pocit si chces upevnit, preto by si rada vedela, co asi bolo?
alebo budes mat dovod konat? chces vobec konat? uz si si premyslela, co urobis, az zistis, ze ta podviedol?
si pripravena zacat rozvod?
alebo vlastne sa rozvadzat nechces, len sa chces po zvysok zivota "depkovat" tym, ze si bola podvedena a mas na to este aj dokaz a aj tak s nim zijes? chces stat moralne nad nim?
alebo si naopak pripravena odpustit? premysliet si, kde si urobila chybu, ze mal inu a napravat to, aby vase manzelstvo bolo zase ok? lebo ak by ste po takom zisteni chceli ostat spolu, to by si jednoducho musela. bez toho by to bolo skor peklo na zemi, nez manzelstvo.

skus sa zamysliet, co je pre teba vacsia hrozba - tie myslienky, alebo realita? lebo niekedy sa stava, ze nic nebolo, ale tie myslienky stacia, aby si vase manzelstvo rozvratila (robia ta nespokojnou a to prenasas do vasho vztahu aj k detom).

no a kedze to, co ta zoziera, je ziarlivost a nie depky, nemas ani najmesiu vyhorovku, preco zanedbavas vychovu deti. ziarlivost je vysostne egoisticky dovod. ze prejavom su aj depky, to nie je vyhovorka.
zapracuj na svojom sebavedomi. ale nie prazdnymi vonkajsimi prejavmi - dokonala domacnost, dokonaly vzhlad, atd. uvedom si, ze jednoducho mas svoju hodnotu. a potvrdenim tvojej hodnoty a existencie nie je vase manzelstvo, ani nic ine vonkajsie. aj keby totiz neexistovalo, stale si dolezity clovek, ci nie? neviaz sa na manzela, deti, ani nikoho. uz len preto, ze cokolvek z toho zlyha, budes zbytocne na dne a budes ublizovat inym, dalsim, ktori za to, ze ti zlyhal zivotny ciel, nemozu. miluj, staraj sa s laskou, ale nerob z toho jediny zmysel svojho zivota. jedinym najdolezitejsim zmyslom zivota pre seba si ty. a to nie je egoizmus, ani neskromnost. ved vidis - zmysel zivota manzelstvo: asi sa ruca -> depkujes -> zanedbavas deti. naco je taka skromnost? ma skor opacne dosledky. ziadna cnost, naopak sa z toho stava nerest - v tych depkach sa chovas destruktivne sebecky a doplacaju na to deti a nakoniec asi aj to manzelstvo.

denisa..., Po, 24. 01. 2011 - 09:22

Súhlasím s magic, ako chceš riešiť situáciu, keď zistíš, že ťa podviedol? Budeš mať silu to uniesť, alebo riešiť rozvod? Nie je dôležité to, že ak to náhodou urobil, nakoniec zostal s tebou? Skús na sebe popracovať, domácnosť ozaj nemusíš mať dokonalú, ale takú, aby si z nej mala dobrý pocit, nemusíš byť supermatka, /viem ťa pochopiť, tiež si moju manželskú hádku, niekedy odnesú deti, ale uvedomila som si to a pracujem na tom, keď cítim, že sa nedokážem ovládnuť zavriem sa na záchod. Pomáha mi to, tam sa vyzúrim, porozmýšľam, deti za chyby dospelých nemôžu, nasadím úsmev a vyjdem von/každá robíme nejaké chyby, nájdi si koníček, raz za čas sa rozmaznaj a urob niečo, aby si sa cítila pekne /kozmetička, stačí domáca maska/, choď na kurz cudzieho jazyka, vzdelávaj sa... Tým, že na sebe pracuješ si zdvihneš sebavedomie a potom, keby aj prišiel niekto do manželovho života, si môžeš povedať, že si rozhodne nepolepšil.
Podľa mňa, keď sa chlap zatne, vydrží dlho bez sexu. Poznám takého, čo to robí z trucu, keď sa nahnevá na svoju ženu. Rozprávajte sa, ja koľkokrát zistím neuveriteľné veci, prečo sa chlap môže nahnevať alebo cítiť urazený, ublížený. Každý človek si tú istú situáciu vysvetlí po svojom a do hlavy si nevidíme. Možno sa práve vtedy niečo také udialo, čo sa ho dotklo.
Držím Ti palce, aby si sa s tým vysporiadala

lucka2004, Po, 24. 01. 2011 - 22:24

Dakujem za komentáre , je to tak , čo tu píšete , ale je toho viac , len som sa nechcela rozpisovať . Môj manžel má niekedy vo zvyku neozvať sa nedojsť domov , a zavolá mi na druhý deň ráno , že spal u mamy . Minulý rok v máji odišiel piatok ráno s tým , že sa vrátil sobotu večer okolo polnoci , zatla som sa , nezavolala som ani ja jemu či je OK , ale bola som so sestrou na diskotéke / na to nie je zvyknutý , nakoľko som doma už 7 rokov - materská / , ked som došla dostala som facku že som k...a , a odišiel od nás na mesiac a pol k svojej mame . Už som napr. od neho počula aj to , že ako vyzerám , a pod . veci , ktoré sa ma dotýkajú . Kopec tykých situácií , a spomienok . Alebo ja tretí krát v ôsmom mesiaci tehotensta , a on si vypadne do posilnovne , a vráti sa večer o jedenástej . Priateľku s ktorou chodil predo mnou 4 roky , na začiatku vzťahu podvádzal , a potom sa do nej zaľúbil , a už to nerobil . Takže svetec nie je . Nehovorím , že ja som človek bez chyby . Ked tu teraz píšem , tak rozmýšľam , že sa možno aj chcem rozviesť , a tá nevera by mi pomohla v rozhodovaní . Alebo som len strelená , ani neviem čo chcem .

denisa..., Ut, 25. 01. 2011 - 08:37

Nie si strelená, trápiš sa. Skús sa s ním porozprávať, možno vycítiš z rozhovoru, či o vás stojí, čo mu vadí. Skús navrhnúť manželskú poradňu. Svokra má na to aký názor? Ak aj u nej spí, prečo ho nepošle k rodine.

Stefan123, Št, 27. 01. 2011 - 19:26

Ja si myslim, ze sa tvoj manzel sprava ako hovado. Je nedospely, nezodpovedny, stale ho este drzi puberta (ved sa tak aj sprava) a - co je horsie - asi sa len velmi tazko zmeni. Zial, velmi vela muzov je na tom podobne - jednoducho su ich mamy a otcovia na nich prilis makki, nedavaju im moznost niest zodpovednost a potom sa aj tak spravaju. Jedna vec, ktoru mozes urobit je dat si pozor na to, ako vychovavas svoje deti. Tvoj manzel ich zrejme nevychovava, podla toho co pises, cize je to na tebe.
Co sa jeho tyka, bud na neho tvrda. Bud to pomoze alebo odide od vas uplne. V kazdom pripade to chce zasadny rozhovor (ak ho dokazes k niecomu takemu primat) kde si vysvetlite pojmy a dojmy. O inych zenach, milenkach a priatelkach nezacinaj - v tej chvili sa vazny rozhovor skonci a bude to este horsie ako predtym. Jednoducho sa pobavte o tom, aka je jeho predstava o fungovani v manzelstve. Asi si nebude vediet zosumarizovat myslienky (to vie na Slovensku velmi malo ludi, zvlast chlapov), ale s tvojou pomocou to dokaze. A aj tebe to urbi dobre. Znies dost chaoticky ako keby si nevedela co chces, co je asi aj pravda.
Co sa sexu tyka - byt bez sexu nie je problem aj par rokov, cize s tym sa netrap. O nicom to nesvedci. A ze chlap zdrhne na cele tyzdne je dokazom jeho nezrelosti a jeho vlazneho vztahu k detom. Bud ho treba uplne vytesnit zo zivota alebo mu treba dat pocitit, ze aj on je za rodinu zodpovedny a ze bez neho to funfovat nebude. To je asi lepsia cesta, ale chce to skresat svoje vlastne ego, potlacit hrdost a bojovnost a mysliet v prvom rade na deti a na rodinu. Snaz sa byt dokonala - udrziavaj domacnost v chode, dobre mu vzdy navar, bud n aneho mila. Ak je co i len trochu chlap uvedomi sa a zacne fungovat. Daj mu z casu na cas deti na zodpovednost, najdi si part time pracu a prenes bremeno straostlivosti ciastocne aj na neho. Zvladne to, len ho treba vychovat. Ked to nezvladali otcovia a mamy, musia manzelky. Asi tolko. Stefan

lydusha (bez overenia), Št, 27. 01. 2011 - 19:54

Podla toho uvodu mam pocit, ze ho poznas osobne. Ked nie, tak mi vysvetli ako si na zaklade desiatich riadkov dokazal toho cloveka tak ohodnotit? Dokonca si urobil rozbor vychovy a rodiny celkovo. Ty musis byt ina sibyla clovece.

Stefan123, Pi, 28. 01. 2011 - 08:25

Pisal som svoj nazor, co je legitimne a vobec nei sibylovske. Dal som tam niekolko alternativ, cize ziadna analyza sa nekonala. Okrem toho s podobnymi pripadmi sa stretavam vcelku bezne vdaka mojej praci, cize si kludne dovolim aj nejake rady. To, ze drviva vacsina chlapov su nezodpovedni pubertiaci je holy fakt dany viacerymi faktormi skolou a vychovou pocinajuc a zenskou emancipaciou konciac.

eva m, So, 29. 01. 2011 - 10:59

nesuhlasim. Nemyslim si, ze drviva vacsina chlapov su nezodpovedni pubertiaci.
A taketo zovseobecnovania povazujem za skodlive.
Eva Slnko

georgina, So, 29. 01. 2011 - 21:30

Okrem toho s podobnymi pripadmi sa stretavam vcelku bezne vdaka mojej praci, cize si kludne dovolim aj nejake rady. To, ze drviva vacsina chlapov su nezodpovedni pubertiaci je holy fakt dany viacerymi faktormi skolou a vychovou pocinajuc a zenskou emancipaciou konciac.

Štefan, neviem, čo je tvojou prácou, ale predpokladám, že jedným z jej dôsledkov je, že prichádzaš do styku s nereprezentatívnou "vzorkou" mužskej populácie. Poznám veľmi veľa ľudí oboch pohlaví a tvoje tvrdenie o drvivej väčšine "puberťáckych" mužov nepovažujem za platné. Mám iné skúsenosti.

Okrem toho - spájať "puberťácke" správanie s emancipáciu žien mi pripadá ako priveľmi zjednodušujúce "vysvetlenie". Tých faktorov je tam podstatne viac a vzájomne korelujú.
Ale to je skôr na samostatnú debatu Úsmev Mrkám.

lydusha (bez overenia), Ne, 30. 01. 2011 - 19:23

Stefan, napisat ze vacsina muzov su nezodpovedni pubertiaci vo mne vyvolava jedine- podla seba sudim teba.

novacka, Ne, 30. 01. 2011 - 10:33

Ahoj Lucka, 11 mesiacov je dlha doba, len nechapem preco riesis az teraz, ci ta vtedy podvadzal alebo nie. 11 mesiacov si nad tym nerozmyslala? Podla mna ti ale teraz nejde len o tych konkretnych 11 mesiacov, ale celkovo o manzelove spravanie, frustruje ta to a nevies si s tym rady. ja na tvojom mieste by som sa snazila s manzelom rozpravat co najviac, aby ste zistili svoju spolocnu strunu, keby sa nechcel rozpravat, skus ho poziadat ist do manzelskej poradne. keby si sa aj dozvedela napriklad, ze mu cely cas sex nechybal a nepodvadzal ta, myslim ze ti to aj tak neda pokoj, lebo jeho spravanie ta robi nestastnou a to treba riesit.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama