reklama

Vari sú zase škvrny na Slnku?

Pridal/a georgina dňa 12. 11. 2008 - 08:52

reklama

Dievčatá, od minulého piatku som bola zaneprázdnená inými činnosťami, tak som na NM len sem-tam nakúkala.

Včera som sem pozrela asi na 10 minút ráno a potom som bola celý deň mimo domu. Večer som prišla domov unavená ako pes, sadla som k PC, že pozriem, čo je nové... Otvorila som pár blogov, prečítala pár komentárov a radšej to zase zavrela. Vážne som včera na to nemala... Toľko negatívnej energie...

A tak som radšej pozrela do súkromných mailov - a tam tiež samé nepríjemné správy... A cez chat sa prihlásilo pár priateľov... To isté... Všetci sú rozhádaní, všade negatívna energia...

Vraj sa toto deje, keď sú na Slnku škvrny... Moc sa tomu nerozumiem, ale údajne to ovplyvňuje nálady ľudí... A my sme ešte navyše ženy, emotívne stvorenia...

Dievčatá, prosím vás - prestaňte sa hádať, mazať blogy, ohlasovať odchody z NM... Dobre? Každá jedna tu má predsa miesto, nie? Jedna napíše pohľad zo svojho uhla, druhá zo svojho... Vezmime si z toho spektra, čo nám vyhovuje a niečo nám to hovorí... A ostatné nechajme tak... To možno zase pomôže druhému... Veď sa predsa nemusíme nutne dohodnúť na jednom-jedinom "správnom" stanovisku... Život je pestrý, má mnoho farieb a tie majú zase mnoho odtieňov...

Tak sa tolerujme a rešpektujme, snažme sa chápať jedna druhú a...
Hm, a keď niekoho vytočia nejaké písmenká - je lepšie ísť vykonať nejakú rozumnú činnosť, pri ktorej sa dá vybiť energia (napr. poriadne vydrhnúť dlážku, alebo vytepovať koberec, alebo...), ako trieskať do klávesnice... Čo vy na to?

Objímam Objímam Objímam


reklama

reklama

vyvyka, St, 12. 11. 2008 - 08:56

Včera som premýšľala celý deň nad Tebou,že kde si.A o tých hádkach,no to máš tak,každá svoj uhol pohľadu a každej je správny-ten jej.Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

georgina, St, 12. 11. 2008 - 09:13

Vyvyka, ďakujem, že si na mňa myslela Úsmev.

Ale to vieš - všetko sa stihnúť nedá a tak treba selektovať, čo má akú prioritu. NM je pre mňa síce veľmi dôležitá, ale treba sa venovať aj živým ľuďom okolo mňa... A môj deň má tiež len 24 hodín Mrkám.

Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, St, 12. 11. 2008 - 09:15

A k tým hádkam - je mi to vcelku jasné... A práve preto som napísala tento blog... Ja mám svoju pravdu, ty svoju, ďalšia zase svoju... A kto vie posúdiť, ktorá z nich je tá najsamlepšia? Veď si každá popíšme o tej svojej a nechajme druhých žiť, nie?

svetlana (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 10:13

suhlasim, nechajme druhych zit, tak ako maju v plane a hlavne MYSLIME !
rozmyslajme, preco mame taky nazor, aky mame a preco ten druhy ma iny. vnimajme, aj svoje pocity pri tom ktorom nazore a za potom cosi povedzme ....
ja by som trebars aj rada napisala cosi na temu peniaze - no, potrebovala by som na to tooolko casu, ze az. hlavne na to premyslanie Úsmev

georgina, St, 12. 11. 2008 - 10:32

Tak, tak, Svetlanka... O peniazoch by sa dalo písať a písať... Veď táto téma má toľko aspektov! A k tomu mysleniu... Tiež si to myslím! Chichocem sa Mrkám

anita, St, 12. 11. 2008 - 10:15

Súhlasím, to naťahovanie nikam nevedie. Len nás to dostáva do ešte horších nálad.
S tými škvrnami na slnku - na tom možno niečo je. Tiež som pocítila vo svojom okolí negatívne reakcie a podráždenosť Smútok. Ach, mať tak taký dobrý odstranovač škvŕn Chichocem sa .

bettty, St, 12. 11. 2008 - 10:20

Čo tak Wanish alebo Cilit Bang???

svetlana (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 10:46

Anita, to vobec nie je zla myslienka - tak si kludne nabuduce predstavuj, ze mas odstranovac skvrn a striekas okolo seba Úsmev Mozno budes casom prekvapena Úsmev

no ale vazne, ked na to hladis tak, ze vsetko je len energia, energia nejakej frekvencie, s nejakym naboj, proste nejakej kvality a ked nejako akceptujes fakt, ze vedomym chcenim vies tuto energiu zmenit, aj ked sa potuluje okolo teba ....
no neviem, ci niekto uplne presne vie, ako to funguje, ale tetsovat sa to oplati Úsmev

georgina, St, 12. 11. 2008 - 11:00

To znie ako dobrý nápad, Svetlanka Úsmev Mrkám

manny, St, 12. 11. 2008 - 10:29

Je to pravda.Nieco je vo vzduchu.Aj ja som si vsimla zvysenu agresivitu a nervozitu u ludi aj vo svojom okoli.Mozno je to obdobim.Jesen a idu vianoce.Ludia prichadzaju o pracu,spravy plne nasilia,peniaze nie su prepocitavat sa musi aj na to najzakladnejsie ako su potraviny.Ja si myslim ze je to aj o tom o tej jesennej a predvianocnej depresii.Myslim ale ze cez toto obdobie sa musime iba preniest s priatelmi,podrzat jeden druheho,povzbudzovat sa a viac sa obímať.Zlomené srdce

georgina, St, 12. 11. 2008 - 11:02

Manny, krásne si to napísala - tiež si myslím, že láska, ohľaduplnosť a objímanie sú veľmi, veľmi účinné prostriedky na liečenie negatívnej energie.

Kvietok Kvietok Kvietok

lusesita, St, 12. 11. 2008 - 10:37

Myslim,ze najlepsim VANISOM je Kamilka,vo vedlajsom komentari to pekne napisala.Georgynka aj ja som na teba vcera myslela,chcela som aj chvilami vypnut PC,ale tiez to tu nejako upokojit,veru sa mi aj snivalo,neviem asi si to moc vsetko beriem k srdcu.Snad sa to upokoji v prospech oboch stran. Slnko

georgina, St, 12. 11. 2008 - 11:04

Ďakujem aj tebe, Lusesita Úsmev.

A tiež dúfam, že sa tu na NM zase dostaneme do tej lepšej, chápavej atmosféry... Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce

lusesita, St, 12. 11. 2008 - 10:45

Manny zdravim ta pekne rankoBozkávam aj na teba myslim ty vies ako a preco,dnes mam vela vybavovaciek,tak sa majte vsetky moc dobre a neviem co napisat,len chcem,aby tych skvrn na NM bolo,co najmenej,velakrat tu zaznelo ZI A NECHAJ ZIT ale nejako su to len prazdne slova,slovo TOLERANCIA nie je len na to aby sa vyslovilo, ale aj sa nim riadilo.pekny den vsetkymSlnko

manny, St, 12. 11. 2008 - 11:23

Ahoj krasne rano aj tebeBozkávam ,aj ja mam dnes nejake vybavovacky a dufam ze sa vsetko podariÚsmev

balalajka, St, 12. 11. 2008 - 11:11

Si ma zlatko predbehla, ale aj tak som si dušu v mojom blogu vyliala. Zlomené srdce

-, St, 12. 11. 2008 - 13:40

fúúúúú, to nielen mne sa deje? A ja som to pripisovala PMS, ktorý má totálny dopad na všetkých, čo so mnou prídu do stykuChichocem sa Ešteže takmer nechodím vonChichocem sa a steny nepapuľujúVeľký úsmev Veľký úsmev Ale Nicol je zase zapečená a bolí ju bruško, tak dnes mám zase po lepšej náladičkeSmútok
PS: Georgi, aj ja som rozmýšľala, na ktoré stanovisko by si v tom mojom nešťastnom blogu prišla ty. Alebo Keywest.
Hoci je to v podstate jednoSlnko Slnko Slnko Slnko

georgina, St, 12. 11. 2008 - 14:00

Akira, je mi ľúto, že sa mi nedalo reagovať v reálnom čase... Ale naozaj nedokážem byť na dvoch miestach naraz...

Ale myslím, že keby som bola včera počas dňa pri PC, napísala by som niečo veľmi podobné tomu, čo je napísané v tomto blogu...

Boli časy, keď som nedokázala (alebo nechcela?) krotiť moju od prírody cholerickú povahu a vtedy veru o hádky nebola núdza... Až sa mi potom jedného pekného dňa rozsvietilo v hlave a ja som si uvedomila, že hádky sú zbytočné... Hádky sú mrhaním času, nevedú k pozitívnym výsledkom a navyše rozsievajú negatívnu energiu.

Každý si môže pokojne trvať na svojom stanovisku a napriek tomu sa môžeme priateľsky rozprávať. Pokiaľ nejde o život, ide o .... nič, všakže?

Slnko Objímam Slnko Objímam Slnko

-, St, 12. 11. 2008 - 14:08

presne tak. Vo všeobecnosti ma zamrzelo, že som musela napísať čo som napokon napísala. Ale boli veci, ktoré ma naozaj zaboleli, baby hovorili o mne a bezo mňa. Než som stihla zareagovať, zastali sa ma iné baby a napokon som sa o sebe dozvedela ešte horšie veci. Síce boli písané v neutrálnom tóne, možno som vzťahovačná, ale boli v mojom blogu a o mojom "probléme".
Asi som fakt celkom mimo, ja stále nechápem čím som si zaslúžila prívlastok "nenažraná" alebo čím si moje manželstvo vyslúžilo ľútosťPlačem Plačem Plačem Plačem
Nerozumiem tomuPlačem Vždy sa snažím žiť nekonzumný život a chcem si vykúpiť "čisté svedomie a vedomie a zároveň aj volňáska do neba". Snažím sa pomáhať a vždy stáť na tej správnej strane, nikomu neublížiť a aby sa na mňa ľudia neusmievali iba zo zvyku, ale preto, lebo to tak cítiaPlačem Plačem Plačem
(kľudne napíš aj do mailu, cítim sa zle, že JA som tu rozpútala vojnuSmútok )

renka, St, 12. 11. 2008 - 14:43

Akira, myslím si ,že ty si tu vojnu nerozpútala a vôbec ťa nemá čo mrzieť...môj názor je , že si poslúžila ako rozbuška...neviem, či to vidím tak iba ja, ale Polárke vôbec nešlo o Tvoje materiálnoPrekvapenie ...v rovnakej dobe napísala v inom blogu Adape tiež niečo "na vytočenie", ale tam to nenašlo úrodnú pôduMlčím ...všimla som si to už viackrát, že Polárka nezabúda na naničmamky, s ktorými sa dostane do názorového stretuSmútok ...síce sa po ostrej diskusii ospravedlní a použije pritom aspoň zo 10 Zlomené srdce , ale ja z jej posledných slov vôbec necítim lásku, ani to , že je to myslené od srdca...Polárka, nechcem Ťa uraziť, ale musela som to zo seba dostať von...bola som na NM v čase, keď si odpovedala Akire a chvíľu predtým som si prečítala Tvoj príspevok Adape v inom blogu...moja prvá reakcia bola, no hviezdička dnes zase stávala hore zadkom, ale postupne mi myšlienky bežali ďalej a kebyže Ti odpíšem hneď, tak by to boli veľmi tvrdé slová...
dosť dlho som sa rozhodovala, či vôbec niečo k týmto témam napíšem...ale pre mňa je táto stránka miesto, kam si chodím oddýchnuť a väčšinou načerpať sily, viacero dievčat poznám aj osobne, preto mi nie je jedno, aká atmosféra tu panuje...
Polárka, ak sa mýlim, tak vopred prepáč, za moje slová...ale ak je na nich, čo len kúsoček pravdy, tak sa skús na nimi zamyslieť, nie kvôli mne, ale sama pre sebaKvietok

manny, St, 12. 11. 2008 - 14:12

Akira a mozno si to nebola ty ale jaMrkám

-, St, 12. 11. 2008 - 14:23

ja už sama neviem nič. Bol to môj príspevokSmútok a ide najmä o moje reakcie. Som na stránke síce stále, ale akosi ma to unavuje. Možno to bol náznak, že by som si mala trošku "oddýchnuť", veď som porušila všetky svoje zásady, vytvorila konflikt a sama som v ňom zostala zakliesnená ako medzi mlynskými kolesamiSmútok A čo je najhoršie, nijak som ho doteraz nepochopilaPrekvapenie , nerozumiem mu a nerozumiem vôbec, že čo sa stalo...Smútok

manny, St, 12. 11. 2008 - 14:31

Pozri ani jedna z nas nemusela reagovat ale reagovali sme.Ja ti poviem ze ja sa vobec nehambim ani nepozastavujem nad tym co som napisala.Ja myslim ze som reagovala tak ako som to citila v danej chvili a ako som chcela.A ty by si to uz tiez mala hodit za hlavu ved sa nic take strasne nestalo,burka skonci a hmla opadne a zasa vykukne slniekoSlnko a mozno zo skvrnami a v inom blogu Kvietok

georgina, St, 12. 11. 2008 - 14:37

Akira, Manny, ako už napísala Kamilka v inom blogu - stretli sa tu naraz blogy z dvoch úúúplne opačných pólov. V jedných sa píše o ľudskom nešťastí a v druhom zase o radostiach zo života (aj tých materiálnych...). Kto presne kedy priložil polienko do ohňa, je už vcelku jedno. Myslím, že teraz je dôležitejšie, aby sme si veci vysvetlili, zobrali z toho aspoň nejaké poučenie - a ideme ďalej...

Akira - napíšem ti ešte súkromný mail, ale dostanem sa k tomu asi až večer...

vyvyka, St, 12. 11. 2008 - 16:16

Stalo sa to preto,lebo ja som už nevydržala a zareagovala som na Polárkinu odpoveď,pretože a doteraz to nechápem,čo je na tom materiálne,že chcem kúpiť mužovi niečo,čo mu spraví radosť?Predsa si tu teraz nebudem sypať popol na hlavu za to,že chcem niečo materiálne.A na to sa ozvala Lyduš,pretože je moja kamarátka,ale myslením má bližšie k Polárke a z toho to všetko vzišlo.My sme si to veľmi dlho vysvetľovali mailami,s Lyduš,s Natali,o.k.ja všetko beriem,treba pomáhať,kde sa len dá.Ale to predsa neznamená,že že teraz si nič nebudem priať a chcieť atď.Baby totižto majú pocit,že vždy keď sa ozve Polárka ju niekto sfúkne.Tak teraz som ju "sfúkla" ja,ale stále si stojím za tým,pretože každý človek môže mať svoj názor,ale záleží na tom,ako je podaný a Polárka to podáva vždy tak nejako blbě.Nuž,ale Lyduš s Natali ju poznajú osobne a tie tvrdia,že ona je dobrá a myslí to dobre ,tak to asi tak je.Proste končím s prianím,aby mal každý to,čo si praje,hmotné,nehmotné,to je jedno,len nech je šťastný.

georgina, St, 12. 11. 2008 - 20:29

Vyvyka, s poslednou vetou tvojho komentára sa plne stotožňujem. Áno

nicebosorka, St, 12. 11. 2008 - 15:26

Ja si myslím, že je to všetko skôr vplyvom mesiaca.
Blíži sa SPLN (bude už zajtra - 13.11)a Zem vtedy stojí medzi Slnkom a Mesiacom a tak sme vystavený protichodnému pôsobeniu no a vtedy sú väčšinou ľudia viac podráždení, impulzívni, hádaví...je viac konfliktov, nehôd, vrážd, rodí sa viac detí...
Zvyčajne tie 3-4 dni pred a 3-4 dni po splne je človek takýto podráždený a niektorí ľudia vtedy aj horšie spia...

Ináč všimnite si, že aj minule, keď bol problém s tou bardulubkou (či ako sa jej nadáva Veľký úsmev ) tak aj vtedy bolo tesne pred splnom Mrkám

renka, St, 12. 11. 2008 - 15:39

...Nicebosorka, to si ma potešilaPrekvapenie Vyplazený jazyk ...princiatko sa dnes v noci budilo už od 3:30, o 5:30 sa posadil v posteli, že HOTOVO (akože vstávamePrekvapenie Chichocem sa )...no a nakoniec sme naozaj vstávali o 7,00 hod, hoci normálne vstávame až okolo 8:30- 9.00...ešte 2-3 takéto noci a budem musieť spať s ním cez deň...
...a asi na tom je naozaj niečo...včera sa moja polovička chcela silou-mocou hádať (vymýšľal totálne kraviny)...našťastie som sa nenechala vyprovokovať , dala mu dobrú noc a dnes má pánsku jazdu, tak som zvedavá, či si do zajtra uvedomí akú má fantastickú manželkuMrkám ...

nicebosorka, St, 12. 11. 2008 - 15:55

prepáč Smútok nechcela som Mrkám ...ale ja to mám aj na sebe odskúšané, že vtedy som aj ja viac hádavá a spať musím doslova v zatemnenej izbe...a kým zaspím, tak sú niekedy aj 2 hod. po polnoci Smútok
aj rany sa vraj horšie hoja a aj viac krvácajú...nuž, čo už...len vydržať Mrkám

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:51

Vidíííš? Aj tam by mohol byť pes zakopaný... Spln a jeho vplyvy... Veľmi zaujímavá informácia, ďakujem. Kvietok

nicebosorka, St, 12. 11. 2008 - 15:59

jo jo...pokukaj na nete, určite sa toho nájde veľa Mrkám

xixi...nebolo by od veci, zriadiť tu lunárny kalendár Úsmev tam by sa videlo, kedy bude spln a podľa toho by sme sa zariadili - " ahaaaa je spln, preto je taká tá a tá nas.atá a preto tak píše...kýcham na to, nedám sa vytočiť " Veľký úsmev
Pohoda

lusesita, St, 12. 11. 2008 - 15:40

no to o tom splne sice moze byt pravda,ale Akira je v tom totalne nevinne,ona sa cely cas iba branila,iba ona sa trapi a obvinuje,pritom za to,co sa tu spustilo vobec nemoze,myslim,ze spytovat si svedomie,by si mal niekto ini-ten bol podrazdeny,nejeden krat aj bez splnu,no treba odpustit a ist dalej kazdy mame chrbtovu kost a vieme,kedy a co sme prepiskli,netreba tomu uz prikladat nejaky vyznam,treba vidiet vsetko z tej lepsej stranky a tolerovat kazdeho takeho aki je.ved mame starosti kazda sama so sebou,nie este riesit niekoho ineho.Slnko Slnko

nicebosorka, St, 12. 11. 2008 - 15:50

viem, že Akira je v tom nevinne, to nebolo vôbec na ňu myslené...ja som s ňou súcítila (hoc nie vždy to viem prejaviť, a nie som z tých čo pošlú milión pusiniek a objatí, keď to nemusí byť vždy úprimné)
Ja som aj čakala, že sa jej "niekto" ospravedlní...a nič...ešte že má tak super manžela, ktorý ju podržal.

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 17:02

Od nas tie skvrny nie je vidiet, nastastieÚsmev Dufam, ze aj u vas sa vyjasni.
Problem asi zase vznikol preto, ze par ludi vynasalo rozsudky ... povazujem to za skutocne neprijemny zvyk. Vobec to nejde dokopy so ziadnymi dusevnymi ani duchovnymi kvalitami. Mne bolo Akiry luto. Viem si predstavit ako sa to dievca tesilo, ze urobi manzelovi radost...a takato studena sprcha z duchovnej sfery...Keby to nebolo take ubohe, tak je to priam komicke.

katika2, St, 12. 11. 2008 - 17:22

Jahodka, vieš čo, mne to už aj naozaj príde komické, práve pred chvíľou som sa zamyslela nad tým čo vzniklo kvôli jednému blbému kupónu a ozaj som sa dobre zasmiala. Veľký úsmev

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 18:59

No vidisMrkám

eva m, St, 12. 11. 2008 - 19:48

Dievcata, prosim vas, vysvetlite mi: vcera vecer som reagovala na prispevok o pomoci nielen cez Vianoce. Dnes som sa dostala k PC az teraz vecer a ten prispevok nemozem najst. Stalo sa s nim nieco?
Citam tuto diskusiu a je mi smutno. Akira, mas moju podporuObjímam
Eva Slnko

georgina, St, 12. 11. 2008 - 20:36

Evka, ani ja som ho nenašla... Takže asi ďalší vymazaný blog Smútok.

manny, St, 12. 11. 2008 - 20:00

Moju podporu uz nema nikto pretoze sa tu deje nieco co ma strasne žerie a je mi doPlačem

georgina, St, 12. 11. 2008 - 20:31

Manny, a prečo teraz píšeš tak depresívne?

svetlana (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 23:03

niektore blogy by vazne mali mat zakaz citat privelmi senzibilne osoby, uplne vazne to mylsim ....
ja by som to aj Kamile niekedy zatrhla, nielen tebe.

mila manny, neviem ako docielit, budes si to musiet asi ustrazit hlavne sama - fakt trochu setri energiu, caka vas narocny den, nik z rypacov ti nestoji za to, aby si na nom marnila svoju energiu. myslim na vas a drzim palce !

manny, St, 12. 11. 2008 - 23:24

inca napisem mail,tu sa mi to uz nejako nechce rozvadzat.Ale uz je mi lepsieBozkávam
Georgi mas mail!!!

eva m, St, 12. 11. 2008 - 20:43

manny,
hlavu hore, si v zivote tazsie veci zvladla!
Uz dlho nesvieti poriadne slnko, tak nas asi zachvacuju depky.
A to sa vymazavaju blogy? A to uz preco? Asi este vela veci neviem.
Eva Slnko

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 20:51

Tiez som si to vsimla a dost sa mi to nepaci. Preco sa to vlastne robi?
Otazka na admina.

Kamila, St, 12. 11. 2008 - 21:25

Ja som nic nemazala, dievcata same, maju pravo upravit vlastny clanok aj ho vymazat, neviem to rozdelit a nemozem ani zrusit.

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 22:08

Aha. Tak potom beriem spat. Myslela som, ze to mas pod kontrolou ty. Tak pardonÚsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama