reklama

byvali a byvale

lienka4321 , 18. 02. 2011 - 09:35

reklama

ahojte zienky. Chcela by som vediet vas nazor na kontakt s byvalymi. Prekaza vam ak vas terajsi priatel,manzel je v kontakte s byvalymi priatelkami popripade s milenkami, alebo ak mate niektore skusenost s neverou, ze je v kontakte so zenou s ktorou vas podviedol niekedy a nechali ste to tak? Samozrejme aj opacne. Ako je to s vami? Ste v kontakte s byvalymi? Samozrejme nemyslim partnerov, s ktorymi mate deti, vtedy je to o inom. Pod kontaktom mam na mysli facebook pisanie mailovanie popripade stretavanie. Vdaka za nazory.


reklama


reklama

AnnaK, Pi, 18. 02. 2011 - 09:58

preco sa pytas?asi mas s tym aj ty nejaky problem,ze?nuz,niekomu to vadi,niekomu nie..napriklad ja som v kontakte s byvalym cez fb,ale vobec sa nestretavame..dalsi moj byvaly,moja prva laska,je z manzelom dobry kamarat..ale vobec to neriesime..aj manzel je v kontakte s byvalymi cez fb a ja s tym nemam problem..dokonca s babou,co bol niekedy strasne do nej zamilovany sa aj stretava a ja som v pohode

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 10:15

no pytam sa lebo som sa stretla v poslednej dobe s roznymi nazormi a tak ma to zaujima. Ja nemam problem s tym ci sa moj priatel stretava s byvalymi a ci ich ma na fb ani neviem. Stretava s babou, co boli spolu este davnejsie, dokonca ju aj ja poznam. Takisto aj ja sa stretavam s chalanom, s ktorym som chodila aj ked iba kratko aj ho mam na fb. Takze ja v tom problem nevidim. Ale stretla som sa s pripadmi ked si to partneri zakazovali. Tak som chcela poznat aj vase nazory a skusenosti. A podla mna je aj rozdiel to ci to je byvala priatelka alebo priatel alebo milenka, popripade osoba s ktorou podviedol alebo podviedla aj ked spolu uz nic nemaju a vztah to vydrzal. Neviem ale to by som uz asi nedokazala akceptovat.

AnnaK, Pi, 18. 02. 2011 - 10:32

co niekomu pripada normalne,u ineho je to uz na hrane..kazdy sme iny a preto sa neda zaskatulkovat,ci ano alebo nie..je to individualne u kazdeho paru..u mna to zakazovanie je nieco nepochopitelne a viedlo by to k presnemu opaku..teda,uz sa stalo..mala som zakazane stretavat sa s byvalym..no a cim vacsie zakazy boli,tym viac ma to za nim tahalo..a jedneho pekneho dna som sa vybrala za nim a skoncili sme v posteli - nie preto,ze by som ho nadalej lubila alebo co,ale preto,ze som mala zakazane sa s nim hoci aj pozdravit na ulici..a to mi pripadalo chore..

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 12:27

no to ano, skatulkovat sa neda. A to stare zname zakazane ovocie, ktore chuti najviac asi naozaj plati. Na to ze zakazy a podobne veci nic neriesia som uz prisla aj vdaka NM. Ako pisala margesimpson tak je podla mna dolezite aj to ci ma dovod na to aby mu to vadilo a ak ano tak si uvedomit co je dolezitejsie pre mna.

margesimpson, Pi, 18. 02. 2011 - 10:13

tak tak. Suhlasim s annou. Je to o tom, ci to partnerovi vadi alebo nie (a hlavne o partnerovom sebavedomi). Ak nevadi, je to v pohode. Ak vadi, tak to treba riesit. Hypoteticky, ak by mojmu manzelovi vadilo, ze som v kontakte s byvalymi a slusnym sposobom (nie natlakomn a ultimatami) by mi vysvetlil svoje dovody, tak by som urcite ustupila. Lebo na rebricku mojich priorit je vztah s nim na prvom mieste, ostatne je minulost a necitim potrebu si ju zanasat do pritomnosti a este si nou sposobovat problemy.
Ak by vsak mm bol vseobecne ziarlivec a tlacil by, tak by zrejme musel prehodnotit on sam seba, maximalne by som spravila nejaky kompromis.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 10:25

suhlasim ja by som takisto nemala problem s tym ustupit, pokym by bol na to dovod. Ale stretla som sa aj s nazormi, ze nie lebo si nenechaju hovorit do toho s kym sa stretavaju, aj ked to podla mna neni o tom.

nezbednajulka, Pi, 18. 02. 2011 - 10:48

moj byvaly priatel,s ktorym som bola 5rokov a mam s nim dieta /TOMASKO 8r./sa nastahoval so svojou priatelkou do nasho vchodu.ja s manzelom byvame na 2.poschodi a byvaly na 4.!!!doma to neriesime,maly je rad,ze tatino je nas sused.s manzelom sme si iste veci vydiskutovali a je pokoj.obcas si rypne,ale je to vramci srandy.svokrovci o tom samozrejme nevedia.

AnnaK, Pi, 18. 02. 2011 - 10:52

zaujimava situacia..ako vo filmeÚsmev ja by som si toto nevedela predstavit u seba

petusa, Pi, 18. 02. 2011 - 11:46

sice od veci....ale neda mi neopytať sa Úsmev
a keby o tom svokrovci vedeli tak čo????? Prekvapenie
Úsmev

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 12:20

tak to chce asi vela tolerancie a dovery. urcite to ma svoje vyhody, ale osobne by som si nevedela takto predstavit zacinat a budovat vztah. Ale myslim ze minimalne pre syna je to super.

nezbednajulka, Pi, 18. 02. 2011 - 11:56

preco mas pocit,ze od veci?mam pocit,ze v zivote sa stavaju aj horsie veci ako byvat s ex v jednom vchode.a co sa tyka svokrovcov,nebudeme pocuvat uplne zbytocne pripomienky a narazky,pokial my s manzelom v tom mame jasno a sme v pohode

dulka, Pi, 18. 02. 2011 - 12:44

je to taká "seriálová" situácia, bývať s ex v jednom vchode, ale pokiaľ sú vzťahy medzi Vami doriešené, tak fajn - a malý má obidvoch rodičov blízko Úsmev . A myslím si, že je to vyslovene Vaša vec, či o tom svokrovcom poviete, alebo nie.

georgina, Pi, 18. 02. 2011 - 14:03

Zdá sa mi to, alebo mi stále uniká pointa? Nerozumiem, ako by som zabránila expartnerovi, aby sa nasťahoval do toho istého vchodu. A už vôbec nerozumiem, čo má čo do toho kecať môj súčasný partner a dokonca svokrovci.

dulka, So, 19. 02. 2011 - 01:38

Georgina, nemyslím, že v tom treba hľadať nejakú pointu. My sme nepísali o tom, či mal niekto zabrániť k nasťahovaniu sa ex do toho istého vchodu Mrkám . Bol to len taký príklad, že aj takéto veci sa v živote stávajú, nič viac - a skonštatovanie, že je to zaujímavá situácia, aspoň podľa mňa, ktorá má určite svoje pozitíva. Samozrejme, že sa nedá nikomu rozkazovať, kde má bývať. A určite súhlasím, že súčasný partner, ani svokrovci do toho nemajú čo kecať Kvietok Slnko

petusa, Pi, 18. 02. 2011 - 13:58

od veci som myslela moj dotaz k tvojmu komentaruMrkám Úsmev ohladne svokrovcov!!!

NIA123, Pi, 18. 02. 2011 - 12:31

ake zbytocne narazky a pripomienky by mali mat na to svokrovci?? a hlavne,ked vy s manzelom mate v tom jasno?

nevika, Pi, 18. 02. 2011 - 12:31

myslím, že s tými, čo má človek už vyriešenú minulosť a uzavretú, nie je problém sa stretávať. ale osobne by mi asi vadilo, keby sa môj partner stretával so ženou, s ktorou by ma podviedol. to by sa mi nepáčilo. ale partnerky, ktoré mal predo mnou, sú už minulosť a tam by mi to stretnutie nevadilo.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 12:40

upravila som nazov nech su obe mnozne cisla Slnko som si to vobec nevsimla predtym, ze tam mam tvrde yHambím sa

slawi, Pi, 18. 02. 2011 - 14:37

Tiez si myslim,ze pokial je to vztah vysporiadany a nema ziadne skryte tuzby, v ramci slusnosti preco nie.
Osobne idem obcas na kavu s byvalym priatelom aj si zavolame a som rada,ze sa mu dari.Zatuka aj mojej babke na okno a poklebetia si spolu.Nikomu to neprekaza.Moj nastavajuci o tom vie a nemame problem.

magic, Pi, 18. 02. 2011 - 14:53

ja sa kamaratim s dievcatom, co mi kedysi chcelo prebrat teraz uz manzela. sme velmi dobre kamaratky. a nasi manzelia su rovnako dobri kamosi. mame v tom jasno. vsetko sa da, ked obe strany chcu.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 15:27

no kym sa jej to nepodarilo tak je to dobre a aspon vies ze partner ma v tom jasno.

Fany1000, Pi, 18. 02. 2011 - 14:55

A čo v prípade, že bývalá partnerka má stále "zálusk" na Vášho súčasného partnera (verejne to priznáva) a snaží sa Váš vzťah narušiť.

AnnaK, Pi, 18. 02. 2011 - 14:58

no vtedy ako spravna slovac - rucne-strucne Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

magic, Pi, 18. 02. 2011 - 15:13

tam nic nenarobi. bud bude partnerovi verit, ze sa k nej nevrati (a presne tak mu to aj povie) alebo jej ho rovno venuje naspat a usetri si cele hodiny a dni zivota zabite tym, ze premyslala nad nimi dvoma alebo rovno ziarlila.
neviem si predstavit, akymi prostriedkami by som mala byvalej zabranit, aby to neskusala a akoby som jeho mala od nej odradzat, by som ochranila svoje manzelstvo.

Fany1000, Pi, 18. 02. 2011 - 15:29

Tiež si myslím, že sa to nijako nedá. Ba možno, čím viac by sa bránila, ochraňovala...ako sa tu už písalo "zakázané ovocie". Ale je to o silnom sebavedomí.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 15:26

no ak by moj sucasny partner nemal zaujem tak myslima zalezalo by mu na sucasnom vztahu tak by to riesil on sam. Aspon ja osobne keby mal nejaky moj byvaly na mna "zalusk" a narusalo by to moj vztah tak by sm to riesila. A ak to jemu neprekaza tak tam asi nespravis nic.

Fany1000, Pi, 18. 02. 2011 - 15:32

Moja mama vravievala:" Čím viac sa do h...a vŕta, tým viac smrdí." Asi je to tak, že niektoré veci si netreba všímať.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 15:37

Áno len asi by som nedokazala si nevsimat jeho kontakt so zenou, s ktorou by ma podviedol.

Fany1000, Pi, 18. 02. 2011 - 15:47

Oni sa nekontaktujú,len to, že niekde v pozadí je niekto, kto by bol rád na tvojom mieste.

loulou, Pi, 18. 02. 2011 - 18:16

So svojimi bývalými partnermi nie som v kontakte, hoci jeden o to mal záujem. Je to ale vec môjho rozhodnutia, zastávam názor, že ak sa naše cesty rozídu v partnerskom zväzku, nie je dôvod na stretávanie sa. S takmer všetkými som sa rozišla kľudne a zhodli sme sa na tom, že sa kontaktovať nebudeme (aj keď v poslednom čase riešim dilemu, či sa jednej mojej bývalej láske mám ozvať, lebo cítim potrebu ospravedlniť sa za niektoré veci).
Môj manžel tiež neudržiava kontakty s bývalými (akurát s mamou jeho dcéry - čo je pochopiteľné), a úprimne - asi by mi vadilo, keby ich udržiaval Hambím sa Ale s tým by som nenarobila okrem rozhovoru nič, takže som rada, že máme na tieto veci obaja rovnaký názor.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 22:46

tak to je super aspon to nemusite riesit a mate v tom jasno

magnumka, Pi, 18. 02. 2011 - 21:21

Toto celkom dobre poznám a možem potvrdit,že všetko je to o dovere a neexistuje žiadny sposob ako prinútit niekoho,na koho má alebo nemá mysliet,ani sposob ho prinútit zotrvat v určitom zvazku...

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 22:51

no prinutit sa urcite nikoho neda a uz vobec nie zotrvat v nejakom vztahu,keby nahodou aj ano myslim ze dlho by to nevydrzalo. Skor ide o to ako to ten druhy posudi a co je pre neho dolezitejsie.

novacka, Pi, 18. 02. 2011 - 22:27

Ahoj Lienka, ja osobne sa so ziadnym byvalym nekontaktujem, nemam potrebu si s nimi nic doriesovat ani len tak pokecat, proste nic, pre nieco sme sa rozisli, tak co ake kontaktovacky. A moj manzel? Tazko povedat neviem o tom, ale ruku do ohna za to nedam.

lienka4321, Pi, 18. 02. 2011 - 22:56

Ahoj Novacka. No ja som v kontakte, ale je to chalan ktory bol aj predtym moj kamarat par rockov a kontakt je len taky obcasny. Ale pokym by moj priatel s tym mal problem a dal by mi dovod, tak by som ten kontakt obmedzila uplne.

mnnaaauuu, So, 19. 02. 2011 - 20:35

Ja som v kontakne s bývalým, ale len cez fb, občas si napíšeme, čo nové, ale nič viac... MM ho veľmi nemusí a je asi jediný chlap, na ktorého žiarli :) tak komunikáciu obmedzujem Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama