reklama

Co chce? :(

pebbi , 21. 12. 2011 - 20:16

reklama

Ahoj ani neviem ci sa to sem hodi ale myslim ze niekto sa najde kto to dokaze posudit s chladnou hlavou ja to bohuzial neviem.
Pred pol rokom som spoznala jedneho chalana. Na zaciatku to bolo velmi fajn casto mi pisal maily smsky videli sme sa tak 3-4 krat za tyzden. Na zaciatku to bolo cisto kamaratske ale tak po priblizne mesiaci mi dal ON prvu pusu. V tom momente som bola asi najstastnejsi clovek lebo som sa do neho zalubila pomerne rychlo vdaka jeho kludnej a nevtieravej povahe. (vätsina chalanov ide hned na vec on vsak isiel na to pomali) Vletela som do toho az po usi ALE prvou pusou to zacinalo byt ine smsky uz ziadne len mail a to tiez len asi ako sa mas aky si mala den. Vidavali sme sa tiez menej. Trvalo este mesiac a pol kym sme spolu prvy krat spali. Nikdy sme sa nebavili o vztahu alebo co to medzi namy vlastne je. Ja som na neho netlacila nevypisovala som mu a nikdy som sa ho ja nespytala ci ma cas vzdy sa pytal len on. Aj ked by som najradsej bola pisala stale kedy bude moct a kedy ho zas uvidim lenze to nemam v povahe. Mozno to pride chladne a ked som mu raz povedala ze na mna nema ani cas tak on ze ja sa ho tiez nikdy nespytam ci ma cas. Takze mozno aj moja vina ale bala som sa ze si bude mysliet ze doliezam a ze mu pojdem na nervy. Kazdopadne nikdy sme sa nebavili co a ako potom musel odist na 8 tyzdnov prec najhorsi cas v mojom zivote doteraz! Dva tyzdne bol prec a ja som nevydrzala uz ten tlak a napisala som mu v maily ako sa veci maju a ze by som chcela vediet co vlastne medzi namy je. Na to dosla odpoved ktora ma zaskocila a velmi sklamala. Napisal ze ak narazam na vztah ze ma musi sklamat pretoze bude vela cestovat a ze by to nemalo zmysel a ci ja zacinam veci ktore nemaju zmysel?Samozrejme ze nie lenze pre mna to zmysel malo a nechapem preco ked to takto videl to nepovedal hned a zacat zacal vsetko aj tak on. Cakal ze po 4 mesiacoch co sme spolu stravili a ze som s nim neskocila hned do postele az po 3 mesiacoch ze tam niesu ziadne city? Dalsich 6 tyzdnov bolo nekonecne dlhych preplakanych a proste hrozne. Pisali sme si sice stale kazdy den ale uz to bolo ine a potom mi obcas uz aj 2-3 dni neodpisal. Po asi 2-3 tyzdnoch mi zacalo byt trosku lepsie a neplakala som uz tolko. Teraz sa po 8 tyzdnoch vratil v sobotu a v pondelok sme sa stretli. Bolo to divne normalne sme si davali hned pusu tentokrat po mna dosiel nastupila som a dala mu pusu len na lice. Isli sme k nemu a rozpravali sa asi 2 hodiny o hlupostiach ako sa tam mal studium a podobne atmosfera bola napäta divna proste ako keby sme sa videli prvy krat. Ja som bola rozhodnuta mu povedat vsetko moj pocit a povedat mu ze tak ako to bolo doteraz to uz nejde ze sa budeme vidiet 1-2 krat za tyzden vzdy len vecer ked sa to jemu hodi a ze mu nebudem hrat jeho babiku na odreagovanie. Lenze po 2 hodinach ma zrazu chytil za ruku pritiahol k sebe a pobozkal, v tom momente mozog vypol a uz zas len srdce skakalo od radosti aj ked hlava vedela ze to neni spravne po tom vsetkom. Ale stalo sa a ako sme tak lezali tak mi povedal ze som mu chybala a ze ho mrzi ze ma na mna tak malo casu. V sobotu zas odlieta na 2 tyzdne na dovolenku a dneska v stredu som sa ho ja spytala ci sa este vidime kym odide na to odpovedal ze by bol rad ale ze mi nic nemoze slubit. Pride mi divne ze si clovek za 3 dni nenajde chvilu cas pre niekoho na kom mu "zalezi"!? Naozaj neviem co mam robit pokracovat v tom alebo to ukoncit mna to nici ale stratit ho celkovo sa bojim este viac. Porozpravat sa s nim ano lenze ako a co mu povedat? Niekomu to pride banalne ale to su vsetky problemy ktore clovek nema sam. Mna to naozaj velmi boli a neviem co dalej zaujmam ho? alebo co vlastne chce? Vypada dobre a ma velmi vela penazi (asi aj preto je to tak ako je lebo si mysli ze moze asi vsetko lenze si myli ludi s vecami) Naco sa so mnou este stretava? mohol by mat hociktoru to je jedine co mi dava nejaku nadej lenze neviem ci je to vobec dobre davat sama sebe take falosne nadeje :( Plačem
Opravedlnujem sa za gramaticke chyby ale uz 12 rokov som mimo slovenska cize dufam ze sa to da aspon rozlustit


reklama


reklama

púpavienka, St, 21. 12. 2011 - 20:25

Nuž ja si myslím, že z jeho strany to nie je vzťah a ked nebudeš ty bud iná, čo ale nemožno vylučiť že aj on z jeho prístupom sa nakoniec môže zamilovať.

mnnaaauuu, St, 21. 12. 2011 - 21:44

Mne niekedy pripadá, že niektorí chlapi sa desia slova "trvalý vzťah". Je možné, že ťa ľúbi, len sa nechce "pútať". Ja takýto "vzťah" mala skoro dva roky s kamionistom, čo chodieval domov každý mesiac, dva... Jemu to možno vyhovovalo (robí kamionistu dodnes), ale po dvoch rokoch prišiel koniec a aj napriek tomu, že ma to vtedy straaaašne trápilo (prestal sa so mnou stretávať, lebo som vraj na neho strašne tlačila, ja som len chcela vedieť, ako to medzi nami je), teraz som šťastne vydatá :) za človeka, ktorý mi do očí povie, ako to medzi nami je Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce a vlastne, ktorému sa každý den môžem pozrieť do očí, a nielen raz za čas Slnko Slnko Slnko

loulou, St, 21. 12. 2011 - 22:17

pebbi nenapisala si, kolko mate rokov.
kazdopadne...myslim, ze zamilovat sa do tohto typu muza nie je najstastnejsie. Sama sa vkladas do role "cakajucej". Co tak to otocit a nevyckavat na neho ako na spasenie? Najdi si cas pre seba, konicky, kamaratov. Jemu vyhovuje, ze sa nemusi viazat a zaroven kedykolvek si zmysli, si mu k dispozicii. No to z mojho pohladu na lasku z jeho strany nevyzera.

eniXelka, Št, 22. 12. 2011 - 10:32

Neviem, ale z tvojho opisu mi pripadas ako namornikovo rozptylenie v jednom z mnohych pristavov.
Ako ti pise loulou, neviaz sa na neho, najdi si svoj zivot a zaujmy. Mozno najdes nieco lepsie ako on, mozno aj jemu dojde (ak to s tebou mysli vazne, len sa toho boji), ze takto dalej nemoze a musi urobit rozhodny krok.
Pekne sviatky

margesimpson, Št, 22. 12. 2011 - 11:10

uplny suhlas. Tiez si myslim, ze nie ze "moze mat kazdu ktoru chce", ako pisala autorka, ale ze tu kazdu aj ma a len vydeluje "spravodlivo" cas Mlčím .

pebbi, Št, 22. 12. 2011 - 13:49

je to mozne ze su tam aj ine o jednej co riesil ked bol tych 8 tyzdnov v taliansku viem a viem aj to ze je to v podstate velmi sproste odo mna ze som sa s nim este vobec stretla clovek by mal mat nejaku tu hrdost a ta mne v tomto asi trosku dost usla. Len ako sa hovori treba to vysvetlit srdcu hlava to vie ze to spravne nieje. Snazila som sa furt nejako to jeho chovanie ospravedlnit sama pre seba lenze pochopenie pre druheho tiez konci tam kde vlastne trapenie zacina byt neznesitelne a u mna to uz pomali je tak daleko asi to pre mna osobne bude najlepsie ale aj tak som videla ako to bolo ed som ho videla po 8 tyzdnoch tiez som mala naplanovane ze ho poslem do kelu a poviem mu co si myslim o jeho chovani ale ako nahle to zas bolo ako bolo ja som bola len stastna v podstate za cenu klamstva. Ja nechapem preco si to uvedomujem ale niesom schopna to zmenit dufam ze niesom ZATIAL schopna ale ze uz coskoro na to tu odvahu najdem koniec koncov zila som pred nim a budem zit aj ked uz on v mojom zivote nebude. Dakujem za odpovede a tiez prajem prijemne sviatky :)

eniXelka, Št, 22. 12. 2011 - 14:16

Na vsetko treba cas,

mne vzdy vykypi hraskova polievka, aj ked viem, ze musim na nu davat pozor, ale vzdy si poviem, ze si len na chvilu odskocim. Raz mi uz nevykypi, len to este potrva.
Nechcela som prirovnat tvoj problem k hraskuvej polievke, ale princip je ten isty a toto je dost jednoduchy priklad.
Mala by si si sama sadnut, sama zo sebou sa porozpravat, lebo ty sama, tvoj mozog aj tvohje srdiecko vie, co ma a chce spravit. Len niekedy si to nejak nevieme priznat a zbytocne sa brzdime a oberame o stastny cas, ktory potapame v tom sladkotrpkom nestasti neodcenenej zamilovanosti.

púpavienka, St, 11. 01. 2012 - 18:16

Aj mne vždy vykypi a ešte aj zelená fazuľka, jeeej to som rada, že som v tom nie sama. No a to koľkokrát pri nej stojím a na tu chvíľku odvrátim pohľad a je toVeľký úsmev

pebbi, Št, 22. 12. 2011 - 14:24

:) prirovnanie v pohode chapem ako to myslis :) a ono je to tazke urobit za dost srdcu a rozumu ked kracaju rozdielnym smerom a neviem co je silnejsie ked som sama hlava ked som s nim srdce. Posledna otazka este porozpravat sa s nim alebo urobit skrt a proste sa mu uz neozvat?

eniXelka, Št, 22. 12. 2011 - 18:37

Podla mna je dobre porozpravat sa. Povies, co citis, co ta trapi, ake mas dovody. Problemy sa riesia rozhovorom, mozno sa dozvies nieco nove, mozno nie. Ale neozyvat sa mu a stranit sa akehokolvek kontaktu nie je podla mna dobre. Je to len skryvanie sa do ulity, v ktorej si mozes mysliet, ze ta po case uz nic netrapi a potom zrazu na seba opat mozete naletiet a ty v tom budes lietat zas.

Dzrim palce, urob prvy krok, zvysok uz pojde lahsie.

magic, Št, 22. 12. 2011 - 14:35

dozvies sa to len, ked pockas. ale cakat so zalozenymi rukami je hlupost.

vacsinou vsak taketo vztahy-nevztahy su len akymsi vyplnanim casu pre jedneho z partnerov (druhy sa obvykle angazuje tak,ako je vi vztahu bezne). akosi im to vyhovuje, ale nie je to pre nich nic dolezite. a ak sa v ich zivote objavi niekto naozaj dolezity, proste tento cudny vztah bez okolkov hodia cez palubu, aby neprekazal.

zacni si zit pre seba ako slobodna zena bez zavazkov. vsak aj tak nijake k nemu nemas. bud k nemu uprimna. navrhni stretnutie, uprimne mu povedz, ako ho mas rada a vobec a... chod si zit svoj zivot. so svojimi znamymi, kamoskami, kamosmi, zalubami, pracou. aj ked sa ti mozno spociatku bude zdat, ze bez neho to nie je ono.
nerozchadzas sa tym, len mu davas cas. ak navrhne stretnutie a tebe to bude casovo vyhovovat, prid. ak nebude, tak mu povedz, ze inokedy, teraz nie je cas.

udeju sa aj tak len tri veci. on to ukonci, lebo uz nie si poruke, ako byval zvyknuty. zacne o teba usilovat, lebo mu dojde, ze: whups, nie som stredobod zemegule. ty stretnes niekoho, kto ovela viac bude splnat tvoje predstavy o spravnom vztahu.
kazdopadne tym nebudes zabijat roky zivota cakanim na rozhodnutie jedneho chlapa. a ak to urobis a budes cakat a drzat ako hluchy dvere, komu sa potom chces ist zalovat na svoju sprostost, ak ti aj tak da kosom? alebo sa date dokopy a zistis, ze to nie je take, ake ty potrebujes?
a este sa priprav na perlicky, ktore obcas zazneju pri rozchode s niekym takymto nerozhodnym: keby si na mna tolko netlacila... hovorila si, ze ma mas rada, ale spravala si sa ku mne ako ku kamosovi... keby si bola pockala...
aspon sa nad tou ironiou potom zasmejes. alebo uz iba mavnes rukou.

pebbi, Št, 22. 12. 2011 - 14:46

:) dufam nj ono najhorsie je spravit ten prvy krok potom to uz pojde aj same lahsie a ja viem ze mate pravdu vsetci aj tu aj kamarati lebo proste druhy to vidia objektivne co zalubeny clovek uz nevie tak doufam ze sa pohnem aj ja uz z miesta pol rok je uz dost nato aby som si spravila jasno a stastna takto niesom predtym som bola tak snad budem aj zas :) vdaka

dagmarH, Št, 22. 12. 2011 - 17:43

moja, ale si na dobrej ceste. Uvedomuješ si, že to nie je taký vzťah, po akom túžiš - a on teda podľa toho, čo píšeš naozaj nie je niečím, čo by bolo treba udržiavať - a to ostatné príde. Príde tvoja hrdosť a odvaha ukončiť to, čo ťa vlastne trápi. Nesiľ to. Si mladá, si zaľúbená, je to ťažké, všetky sme tým prešli. Ale sama vidíš, čo by si mala urobiť, a časom to aj urobíš. Snaž sa čoraz viac koncentrovať svoje duševné sily na to, aby si sa od neho odpútala, nie aby si si ho udržala, nie je o čo stáť. Ten deň príde, možno ešte krátko a intenzívne zabolí, ale potom bude už len lepšie a ty budeš zase šťastná, tým si buď istá. Prajem ti všetko dobré Objímam

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 12. 2011 - 17:37

Necitala som komentare vyssie, no na tvoje otazky ti da odpoved iba on...ostatne su spekulacie a konspiracne teorie a tymto stylom mozes debatit aj dvadsat rokov a nebudes vediet nic konkretne...nemas sa coho bat, otvoreny rozhovor by radikalne vyriesil tvoje tapanie v neistote,ved co moze byt horsie, ako nevediet na com si ? (aj ked toto nevieme nikdy so stopercentnou istotou) Ked to s tebou skonci, aspon mozes zacat s cistym stitom novy zivot.

matematika, So, 31. 12. 2011 - 00:18

Mne príde, že je to taký typ, čo ženy neberie príliš vážne. Niektorí ľudia sa jednoducho zaľúbiť nevedia. Mám takú neterku, má 20 rokov a s chlapcami máva ako s handrami, totálne krutá bezcitná mršinka Chichocem sa , veľa mi rozpráva o svojich postojoch a vzťahoch a ja nechápem, ako môže dievča byť také neromantické Prekvapenie . Alebo má ten chlapec nejakú poruchu osobnosti, npr. hraničné typy majú narušené priority, raz chcú, potom nechcú, sú nestáli, nevedia čo chcú.
Tebe by som poradila chodiť čo najviac do spoločnosti a zoznamovať sa z chlapcami, z bolesti srdca najlepšie pomôže nová známosť. Keď srdiečko bolí, to nieje dobré nanič. Keď bude veľa bolieť, môže aj puknúť a viac sa nezaľúbiš a to ho bude potom trošku aj škoda. Také sa stalo mne, v 29 tke puklo a hotovo Plačem, už 13 rokov neberie to moje srdiečko nič príliš vážne Vyplazený jazyk.

Najväčšia chyba by bola dúfať na nejaké zmeny v jeho postojoch a chovaní, také sa v reálnom živote nedeje!!!

matematika, So, 31. 12. 2011 - 00:41

Inak tie hraničné typy, že vraj sú najhoršie pre vzťah čo môže byť, že vraj horšie typy nie sú, povedal mi jeden známy psychoterapeut. Že vraj tam patria aj takzvané femine fatale- osudové ženy, na prvý pohľad úplne suprové a potom z toho vzíde katastrofa Váľam sa od smiechu po podlahe. Možno je tento tvoj taky muž fatale (brokenheart) .

pebbi, St, 11. 01. 2012 - 17:52

najhorsie je to ze chvilu viem ze musi byt koniec a je to ok a za chvilu zas ta predstava ze je prec ze uz ho nevidim. Zalubit sa je asi fakt najvätsia blbost!!! A matematika podla mna to ta tvoja neter robi dobre, brala by som to vediet brat veci/ chlapov tak lahko lenze mne to nejde. Nemyslim samozrejme vyuzivat ich ale proste byt v hlave tak triezva ze si viem povedat ok mam ho rada lubim ho ale ked to skonci no a co? ideme dalej zila som pred nim budem aj po nom. Urcita hrdost aj!!! Ja sa citim fakt uz jak idiot dosiel z dovolenky pisal mi odtial kazdy den na FB potom sa 3 dni neozval a pritom som videla ze bol tam lebo komentoval nejake prispevky a mne napise na dalsi den ze sorry ale moja mama mala telefon :D ako v tom momente som bola vytocena tak ze dovi ok som blond ale ne blba (ja som naivna este velmi bohuzial co moze vypadat ja debilita ja viem) ale ze tak sproste klame som v tom momente povedala ze ked dojde tak za nim pojdem a poviem mu vsetko a poslem ho do teplych krajin. ALE dosiel v piatok v sobotu sme sa stretli a zas len na gauci pred telkou a ja zas len v siedmom nebi ze som s nim! Na druhy den ma odviezol domov a od nedele obeda som ho zas nevidela a to byva asi 300m odomna :) ok momentalne prerabaju hotel ale aj tak nemoze mi niekto dat nejakou palicou po hlave nech sa zobudim??? :)

Anicka26, Pi, 20. 01. 2012 - 16:53

MOJE ZLATICKO!je mi Ta uprimne luto,totiz UPLNE Ta viem pochopit co prezivas,ja som takto zila tri roky,takyto vztah-nevztah je hotova katastrofa,len cakas a cakas,zuris,places a ked zavola si stastna,ze ho uvidis co i len na malu chvilocku,ze mozes byt pri nom a dufas,ze raz,mozno,asi...ja som sa rozhodovala a rozhodovala,je to tazke,strasne tazke urobit ten krok,lebo tie predstavy co Ta trapia,takisto som mala aj ja,ale darmo Ti budeme radit,musis to citit sama a urobit sama ked na to pride ten spravny cas,aj mne dohovarali,prehovarali a neposluchla som,na to nieje ziadna palica dobra:)to chce len cas...nauc sa vazit samu seba a povedat si,ze si zena za ktoru sa oplati bojovat a mat s nou polnohodnotny vztah a pokial to on nedokaze,nech Ti uhne s cesty,lebo za nim stoji ten,ktory si Ta vazit bude!!!drzim palceSlnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama