reklama

Čo vy na to?

eva m , 28. 01. 2010 - 15:16

reklama

Dievčatá, čo poviete na toto?
Viem, nemá sa posudzovať, odsudzovať atď, ale toto je na mňa, starú konzervu, akosi moc...

http://tvnoviny.sk/spravy/zaujimavosti/foto-druhy-tehotny-muz-sveta-sa-…


reklama


reklama

mikve, Št, 28. 01. 2010 - 15:19

Nuz aj na mna silna kavaPrekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 15:24

Úsmev A co je na tom? Ved nie je prichod dietata najkrajsia vec na svete?

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 18:55

isteze je, ale ved pisem, ze som konzerva, mne toto nepride normalne
Eva Slnko

Chobotnička, Št, 28. 01. 2010 - 19:02

Ani mne to nepripadá normálne. Ľudstvo ide proti prírode a potom to tak aj vyzerá.

renka, Št, 28. 01. 2010 - 15:24

PrekvapenieMlčím tiež som stará konzervaMrkám

lýdia k (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 15:25

čo je najkrajšie na svete???? TEHULKA!!!!!!ale TEHULKA BABA...a potom to malé bábo čo prídeSlnko

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 15:28

A kto to povedal? Ja vidim stastneho tehotneho muza. Priviest dieta na svet je privilegium a on ho dostal. Prajem mu len to aby boli stastni. Keby to BOH nechcel, tehotny neostane.

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 18:58

ok, vec nazoru, nepresviedcamMrkám
Eva Slnko

sona7, Št, 28. 01. 2010 - 15:26

...to je sila,neviem ,niesom proti homosexualom a tran.neviem to ani napisat,ale husacu kozu, mam po celom tele,oni urcite su stastny ,len pre nas je to este tabu..

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 18:59

aj ja som vcelku tolerantna, ale tu moja tolerancia konci
Eva Slnko

sonia, Št, 28. 01. 2010 - 15:28

Sodoma - Gomora Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk ...

betuska10, Št, 28. 01. 2010 - 16:01

No, v správach bolo,že sa dal preoperovať na muža,ale mal málo peňazí,tak mu len prsia dali preč,ale dole je to po starom,čiže žena.

Lea, Št, 28. 01. 2010 - 17:00

no, evka, kto vie, koľko informácíí je v tom článku pravdivých.
Ale príroda postvára všeličo, ja mám poruke jeden skutočne pravdivý príbeh - keď môj ujo išiel navštíviť svoju manželku do pôrodnice, skoro spadol z nôh, na izbe s ňou ležal aj jeho bývalý spolužiak zo zdš-ky s prvorodenou dcérkou v náručí... pravdepodobne uňho v detstve prevládali vonkajšie mužské znaky a až v dopelosti sa vykryštalizovalo, čo vlastne je a z Jána sa stala Jana... a je tomu už viac ako 30 rokov Úsmev

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 19:00

nuz pred 30 rokmi to muselo byt pre nu - neho velmi tazke...
Eva Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:10

Myslim, ze pre takychto ludi to bude vzdy v istej spolocnosti tazke. Bohuzial...

lia6, Št, 28. 01. 2010 - 17:05

No, poviem pravdu, mne osobne je to ee, ale pokiaľ sú šťastný oni, tak nech sa majú radi...ja len dúfam, že to dieťa nebude trpieťSlnko

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 19:01

snad nebude, ved ho zrejme velmi chceli, ked do toho sli aj proti prirodzenosti
Eva Slnko

fidorka, Št, 28. 01. 2010 - 17:14

Presne,a ako môže mať Thomas deti s predchádzajúcou partnerkou...neviem,či som zle čítala,ale nerozumiem tomu.Dve ženy predsa nemôžu mať spolu deti...či áno?Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

lusesita, Št, 28. 01. 2010 - 19:51

pochopila som to tak,že "priateľ"-darca spermií, nie je terajší "partner/ka" na fotografii,keďže bol tiež žena.Je to napísané tak trochu šalamúnsky.

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:46

presne, to je dobry blud ... akurat prechadzam diskusiu, ci to este niekto vobec docital ...
este celkom dobre je, ze ten druhy ma dve deti so svojou zenkou partnerkou, co zomrela - smermie boli koho ? a nosic plodu bol kto ? ibaze by sa jeho premena podarila az tak dobre, ze zo zeny urobili chlapa so spermiami .... no ja neviem, tu moja informovanost konci Úsmev

betana, Št, 28. 01. 2010 - 17:46

no, ze je tehoty, budiz. ale keby mal riadne rodit...

lusesita, Št, 28. 01. 2010 - 20:17

evkaKvietokÚsmev keď sa tak na nich pozerám,alebo na podobné prípady,vždy ma napadajú len samé otázky?????myslím hlavne tie v záujme toho dieťaťka.Iné neriešim.Áno majú právo na šťastie,aj takéto páry,nie som proti,ale predsa......myslím na to dieťa.Ako sa ono s tým raz vyrovná,ako mu to všetko vysvetlia,ako bude reagovať na posudzovanie a odsudzovanie,útoky - ludia sú všade krutý -.Ako sa v puberte,v dospelosti k tomu samé postaví a aké vzťahy kôli tomu medzi nimi - rodičmi a dieťatom - po všetkých tých každodenných starostiach a radostiach budú.Hmmmm???neviem či je to voči tomu dieťatku fér.......Až v starobe a dospelosti toho dieťaťa prídu na to,či to stálo za to a či to bolo správne rozhodnutie.....tak ako my ostatní.Slnko Úsmev

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 20:50

suhlasim s tebou, lusesita.
Urcite je mnoho argumentov, preco ano, preco nie, je mozne, ze som malo tolerantna, ale myslim, ze to dieta bude potrebovat vela osobnostnej sily a odvahy, aby svoju nestandardnu situaciu ustalo. Urcite dostane od svojich dvoch otcov vela lasky aj vychovu, ale predsa len bude celit svetu - povacsine konzervativnemu a menej tolerantnemu.
Mne sa to od tych dvoch panov vidi sebecke. Necitili sa vo svojich telach dobre? Ok, mali moznost to zmenit, zmenili to. Bola to ich volba. Ale to ich dieta nema moznost volby.
Eva Slnko

lia6, Št, 28. 01. 2010 - 21:26

Evi, LusesitaÁno ...presne toto som myslela, keď som napísala vyššie, že snáď to dieťa nebude trpieťSlnko

ivet36, Št, 28. 01. 2010 - 22:39

...presne tak,evi. a este taky detail- to dieta raz vyrastie a bude uz v realnom a v konkretnom socio-prostredi a drzim im az potom palce, aby to vsetko ustali.....
ivetMrkám

lusesita, Št, 28. 01. 2010 - 23:12

súhlasím evi,Áno Áno že sú obaja/obe iné bytosti na pohľad to je fakt,(až to celé nie je výmysel)nesedí mi tam veľa vecí.Rozmýšlam ako sa v tomto stave ako tehotný/ná asi cíti a ďalej bude....hormóny,psychika po pôrode a bez prsníkov?,kojenia??dovolili to lekári????predsa užívali na premenu veľa liekov,bude to maličké zdravé??ale zrejme nemá význam tuná viac z mojej strany o tom viac písať......hmmmm tu nejde o posudzovanie,či odsudzovanie,alebo vynášanie súdov,je to podľa mňa tak trochu nešťastná volba a tragédia......kto vie,kto všetko za tým je a určite každá z nás v tomto blogu svojim napísaným názorom dotyčným nijako neublíži.....to už urobil niekto iní.

blancagon, Št, 28. 01. 2010 - 21:05

Otras a proti prírode.Keby som sa im ja narodila tak aasi štastná nie somSmútok

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:07

Podla mna tam nesedi par faktov.
1. Obaja sa narodili, ako zeny.
2. Neskor si zmenili pohlavie.
3. Maju dve deti, ktore vraj Scott ma z predchadzajuceho manzelstva, so svojou predchadzajucou manzelkou.
No to mi povedzte, ako moze zena so zenou splodit dvoch synov ??? Alebo, zeby pri prerabke Scotta, urobili operaciu tak dokonale, ze jeho telo produkuje spermie ???

Ved to cele nesedi !

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:28

Mna, ale zaraza, ze tato sprava bola odvisielana aj v TV novinach na Markize. Pritom, ked si to clovek precita aj niekolkokrat za sebou, zisti, ze to je nezmysel. Aspon to, ako je to napisane Slnko

magic, Št, 28. 01. 2010 - 21:40

ked si viacej citavas na sme.sk a inych portaloch zaoberajucich sa udalostami vo svete, tak si vsimnes, ze konstrukcia viet sa prekladatelovi obcas vymkla z ruk - vidis na nej, ze je to z anglictiny. ked si tu vetu premietnes do anglictiny, tak ako povodne znela, pochopis, kde urobil chybu a preco vyznela inak ako mala. resp. preco cely odstavec nabral trosku odlisnu pointu, nez mal v anglictine.
mozno sa to stalo aj tu.

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:42

Ja to porovnam velmi tazko, kedze anglicky neviem. Ale ano, moze to byt aj takto. Preto som napisala, ze tak, ako to je napisane /alebo teda prelozene/, je to nezmysel.

Ak je vsak informacia pravdiva, zastavam nazor, ze ja nie som Boh, tak nebudem vynasat sudy. Kazdy ma pravo zit, tak ako sam uzna za vhodne Kvietok

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:50

ja som to pochopila presne ako polarka - tak teda ako to alo magic byt ?

magic, Št, 28. 01. 2010 - 23:00

neviem, necitala som to, ani som nepatrala na inete po anglickom zdroji. mozno aj v nom proste informacie podali tak, aby boli hlavne udernejsie a zaujimavejsie (jednoducho par "nepodstatnych" detailov vynechali :))))
mozno sa tentoraz prekladatel neutal, utal sa rovno zdroj. a mozno sa utal naschval. aby to ludia viac hltali ako senzaciu.

no a obcas sa najde par ludi, ktorych to neomraci a zamyslia sa nad nezmyselnostou tych informacii a zasmeju sa nad ich nedotiahnutostou.
(kedysi v niektorom state ameriky bolo halo okolo poziaru domu, kde uhoreli tri deti. vsetci lutovali matku a nikomu nebolo podozrive, ze pocas poziaru postavala len pred domom a spinala ruky. a vobec sa nebezala hodit do plamenov, aby ich sama zachranila. jednej slovenskej aupairke to divne bolo. a mala pravdu, poziar zalozila matka. nechcela po rozvode dat deti manzelovi. domaci len cumeli, ako na toto mohla prist uz po prvej sprave, ked policia to zistila az po par dnoch. jednoducho sa nenechala ucicikat tym, co jej TV naservirovala.)

magic, Št, 28. 01. 2010 - 21:36

z hladiska ohurit to znie zaujimavejsie, ked sa povie, ze muz caka dieta. ale v skutocnosti je to stale iba zena, aj ked z vacsej casti prerobena (okrem definitivnej zmeny pohlavneho ustrojenstva) a s dusou muza, ale stale telom iba zena, ktora caka to dieta. takze na tom nie je nic poburujuce ani zazracne. z biologickeho hladiska (z hladiska DNA)zena bude mat dieta - bezna vec.
az zacnu prirodzenou cestou rodit muzi, co sa narodili s dusou zeny a dali sa prerobit na zenu, potom to bude naozaj zaujimave.

Natinka, St, 03. 02. 2010 - 15:23

suhlas na 100 percentÁno

fidorka, Št, 28. 01. 2010 - 21:40

Ja som tiež "konzerva" čo sa takýchto extrémov tíka.Podľa mňa je to aj tak celé komercia,lekári sa na nich učia nepoznané,bulvár na nich tiež dobre zarába,sú to v podstate ľudia bez súkromia,nie je im čo závidieť.

26ela, Št, 28. 01. 2010 - 21:44

26elaKvietok
Nemyslím na nič iné, len na to malé dieťaťko.Čo ho čaká pri takýchto rodičoch,ktorí určite myslia len na seba a chú byť zaujímaví.Ako mu raz vysvetlia, prečo si zmenili pohlavie, keď už raz mali s iným patrnerom skúsenosti a aj deti? Treba vedieť určiť hranice odtiaľ-potiaľ a dosť a nie ich prekračovať.Je to smutné, kde tá naša doba speje.Plačem Smútok

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 21:56

Toto je tvrdy sud "iste myslia iba na seba". Toto by som sa neodvazila povedat o niekom, koho vobec nepoznam, nikdy som ho nevidela, viem o nom iba z clanku, ktory je znacne vytrhnuty z kontextu.

Je smutne, ze v nasej dobe je coraz viac ludi, co sa hraju na Boha, a vynasaju sudy, akoby boli sami Bohmi. Bodaj by sme na poslednom sude, nemuseli byt sudeni tak, ako sme my sudili inych Mlčím

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:11

Polarka, tiez vaz slova ...

momentalne tehotna zena, volajme ju zena, lebo zenou z dna hladiska je, sa snazila o zmenu od 11 roku zivota, v 16 zacala brat hormony a niekedy vtedy podstupila operaciu prsnikov. doteraz (ma 30) ma papiere na zenu, takze si u druhu "zenu" zobrala ako zena, on hral pri sobasi chlapa.
a teraz "zena", kt. hra v ich vztahu v uradnom zmysle chlapa - ma dve deti, mozno ich aj porodila, to nie je z nicoho jasne, ani to nie je nikde poprete (precitala som dva anglcike clanky) sa dala prerobit na chlapa len minuly rok.

takze zrejme celkom urcite spermie su uplne ineho priatela ...

to by som bola zvedava, co by takemu paru vyslo na konstelaciach Úsmev Chichocem sa

a nech uz som ohladulna k sposobu zivota ako chcem, tymto dvom ich dobru volu proste neverim Kvietok

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:19

Svetlana

verim - neverim. Tuto otazku v sebe absolutne neriesim, lebo mi pride absolutne irelevatna. Nie som tu na to, aby som hodnotila niekoho zivot. Necitim sa na to. Tod sio. A to ci niecomu verim, ale bo nie - su aj tak iba moje iluzie, dogmy, presvedcenia, na ktre aj tak v konecnom dosledku aspon v tomto pripade mam minimum informacii.

Napada ma v tejto suvislosti este poviedka od Capka o Posledni soud, kedy sa Kugler pytal Boha, preco ho sudia ludia a nie Boh sam.
"""Proč vlastně vy... proč ty, Bože, nesoudíš sám?" tázal se Kugler zamyšleně.
"Protože všechno vím. Kdyby soudcové všechno, ale naprosto všechno věděli, nemohli by také soudit; jen by všemu rozuměli, až by je z toho srdce bolelo. Jakpak bych já tě mohl soudit? Soudce ví jenom o tvých zločinech; ale já vím o tobě všechno. Všechno, Kuglere. A proto tě nemohu soudit." ""

http://www.myczechrepublic.com/boards/viewtopic.php?t=10189

Zbytok riesit nebudem, kedze, ako magic poznamenala, moze ist aj o celkom nepresny preklad.Kvietok

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:32

jasne, beriem a chapem tvoje rozhodnutie nesudit a nesudit ani v tomto extremnom pripade. tvoja volba.

ja sudim, teda zvycajne mam na vsetko nazor, pokial mam o comsi informacie - jasne, ze si som vedoma toho, ze nemusia byt kompletne.
a pri tychto dvoch osobach pochybujem o ich dobrej voli splodit a z lasky a v laske vychovavat dieta. ci to ako fakt mam verit, ze tlac sa o nich dozvedela nahodou ... no sak ok Úsmev Pohoda

vies, tiez je to moja volba, ja zijem so svojimi sudmi, ja nesiem nasledky svojich sudov, svojim myslienok - pri plnom vedomi. tak ako kopa inych ludi z tohto blogu.

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:42

V poriadku Mrkám. Len sa mi to zdalo hodne ostre co napisala 26tka. Sudiac podla mojich osobnych skusenosti, kedy som bola razne postupom casu konfrontovana s chybajucimi obrazkami skladacky. A potom som len mlkvo hodnotila predchadzajuce slova. Úsmev

V zasade ak to vezmem ad absurdum - aj ten vrah Kugler - bol len clovek a nie "dobry" clovek s vzdy "dobrymi" umyslami. Neviem sama, aky postoj clovek zaujme k cloveku, ktory ho pripavi o milovanu osobu /ako vrah kugler/. Tam sa uz asi tazko vyhneme odsudzovaniu.

Ale ked to vezmem ciste teoreticky, ved oni nikomu potencialne neublizuju. Keby bola schopnost ludi na tak vysokej urovni, a nemali by xy predsudkov, a vedeli by prijat aj takuto rodinu - nevidim tam problem. Ale tiez ho tam nemusim vidiet vdaka nedostatku informacii Slnko

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:50

tak som si este raz precitala, co napisala 26tka ... mne to osobne az take katatrsoficke nepride.

chapem, co chces povedat, aj suhlasim s tym, ze produkovat nenavistne emocie a vysielat ich do sveta je kontarproduktivne, ci uz pre svet, ci pre cloveka, co tak kona. no uplne slepy liberalizmus sa mne osobne nezda lepsie riesenie.

ono kritizovat cosi neznamena automaticky, ze produkujes nenavist. aj ked mas (takmer ci uplne) vzdy obmedzene informacie.
kritizovat nieco mozes aj dost raznym sposom, pricom skor prejavis lutost s nejakym clovekom, ci cinom.

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:55

Ja som vseobecne precitlivela na akukolvek kritiku, a v zasade mam velmi liberalnu naturu Úsmev - mozno je to aj tym, ze som Vodnar - a cielene som sa pokuasala, ako male dieta narodit do tohoto znamenia, aj ked mi v tom branili Veľký úsmev
Momentalne sa vsak nachadzam vacsinu casu v stave pasivneho pozorovatela.

Co tym chcem povedat. Ved ludia sa nemusia vzdy vo vsetkom zhodovat. Mne sa to fakt zda ostre. Tebe nie . Nevidim v tom nic neobvykle Úsmev

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 23:10

o mne moj muz tvrdi, ze som extremne liberalna Úsmev

ono lenze vsetko ma - pre mna - iste hranice ... a vsetko am dve strany - niekomu sa moze zdat extremnou kriikou aj to, ako vystupi liberal voci nejakemu "konzervativenjsiemu nazoru" Chichocem sa

ja tiez moc nemusim kritiku, predsudky a odsudzovanie ... no bude nam (ludstvu vseobecne) asi lepsie, ked sa pokusime nestratit "zdravy usudok".

inak sa tiez skor snazim v dost dlhom poslednom case radsej nekomentovat a drzat hubu a veru si casto hovorim ... ludia, preboha myslite, myslite v suvislostiach, premyslejte skutocne o tom, co je za vasimi slovami, ci to nie su zas len stereotypy - aj ked slahnute na druhu stranu a vsetko pod heslo "zbavme svet predsudkov a stereotypov a budme slobodni, ohladuplni a liberalni za kazdu cenu".

ale nehadame sa, vsak ? ja sa mam vynikajuco, verim, ze aj ty/vy Slnko

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 13:47

Nie nehadame sa Úsmev . Mne tento uvolneny styl komunikacie nesmierne vyhovuje, aj ked trebars nemame rovnaky nazor. Je velmi potesujuce diskutovat takymto sposobom a nesklznut do handlovania a dokazovania si pravdy.
Takze Svetlana, velka vdaka Objímam Áno

Hii to o extremnom liberalizme pocuvam doma aj ja.
Vsimni si, ze ked sa na svetlo sveta vyvali nejaka podobna "senzacia", mnoho ludi zalomi rukami to nie je "normalne" ! A tak a este vdaka jednej kamaratke, som dlhu dobu premyslala nad tym, co je skutocne normalne ?
Zistila som, ze vseobecne sa to zadefinovat jednoducho neda. Kontinet od kontinentu je nieco ine povazovane za "normalne", cas od casu, stat od statu.
V zasade ak to zoberiem globalne, je jedno co urobis, ale podstatne je kde ? /na akom kontinente, v akom state, ci meste, alebo osade/ a v akom case /pred 50 rokmi, tu, o 50 rokov/.
Trebars v Pakistane je "normalne" niekoho ukamenovat za bieleho dna. V Ugande v niektorych kmenoch je "normalne" ak sa vydava dievca v 14 a v 15 rodi deti. Pred 200 rokmi nebolo "normalne" trebars na nasom "kontinente", aby zena nosila plavky /uz prehanam/.
Jednoducho co je "normalne" a kde je hranica akceptacie ??? Ja neviem.

svetlana (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 23:01

a mozno keby bolo ludia na nejakej inej urovni - ak vyvoj speje k vyssej urovni - nemali by potrebu produkovat senzacie.
mna skor napada - su ti ludia statsni ? skutocne toto vsetko urobili preto, aby stastni boli a naplnilo ich to statsim ?
bolo vykupenim pre zenu, kt. ma dvoch pubertalnych chlapcov, ze sa da zmenit na chlapa a vzapati sa zoznami s inou zenou/chlapom (ak nie predtym) a extremne rychlo sa rozhodnu splodit spolu dieta so spermiami od inej osoby ....

berme to cisto casovo - druhy chlap je kompletnym chlapom viac ako rok,max. dva. druhy berie hormony od 16-ky. predpokladam, ze toto dieta splodili umelym oplodnenim. vieme, ake je percento umeleho oplodnenia, resp. nech tie spermie strekli ... Nezabudnime, ze to robili s telom zeny/chlapa, co bral min. polovicu svojho zivota (nejakych min. 13-14r) muzske hormony. Na kolky pokus sa im podarilo do tela s takym dlhotrvajucim zasahom uspesne vlozit oplodnene vajicko ? Uz len dozrievanie vajicok museli zrejme nejako znovuaktivnit ... To vsteko je veeelmi komplikovane a trva. Ok, neviem vylucit, ze to bol medicinsky zazrak a vsetko islo ako po masle.
No cez to vsteko - mne to nepride ani prirodzene, ani eticke. a voci tomu pokusnemu dietatu uz vobec nie - startovacie podmienky uplne uzasne ... dojcit ho trebars zrejme nik nebude. a to by sme mohli pokracovat ...

adus, Pi, 29. 01. 2010 - 09:45

súhlas. V zmysle posledných dvoch odstavcov tvojho komentára - nech aj tí dva (či tie dve??) majú tisíckrát právo slobodne sa rozhodnúť čo budú a čo nebudú robiť - áno, ale len pokiaľ ide o nich/ne dvoch/dve. Ale toto sa už týka niekoho tretieho - toho dieťatka, čo sa má narodiť. A toho sa nikto nepýtal!!!!

eva m, Pi, 29. 01. 2010 - 09:51

suhlasim. vo vsetkych bodoch.
neposudzujem, neodsudzujem, mam vsak takyto nazor.
Eva Slnko

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 14:10

Jasne. Tomu co hovoris rozumiem.

Stale vsak narazam na seriu otazok.
Preco je to pre ludi neprijatelne ?
Preto, lebo je to "proti prirode" ? Preco sa ludia odvolavaju na prirodu ? Nezatahujme do toho prirodu. Keby to bolo proti nej, nikdy sa to neudeje - byt tomu dopomohol clovek - tiez "produkt" prirody.
Ved vsetci zijeme "proti prirode". Ja, my, vy....
Malokto byva v ekodome, ma na strechce slnecne kolektory, a separuje odpad a pestuje si jedlo, popripade podporuje maloobchodnikov s biopotravinami.
Takze nie je to proti prirode o nic viac, nez ste proti prirode vy/my/ja Úsmev nic v zlom Kvietok

Podla mojho nazoru je krajne neeticke od vsetkych narodov, ktore maju rozne ekologicke technologie a vobec ich nevyuzivaju. Zato vsak nahanaju "peniaze" a klamu a ochodubnuju a zotrocuju ine, nie tak vyspele staty !
Vid. nikdy nekonciaca humanitarna pomoc v Afrike. Preco ich tam nik nenauci vyuzivat slnecnu energiu. Preco ich nikto nenauci, ako rozvijat hospodarstvo ? Pre velke staty, je vsak lepsie ich okradat a ozobracovat. toto je pre mna krajne nemoralne. Lebo tu uz nejde o fazulky. Tam ludia skutocne mru od hladu. Podla mna je krajne nemoralne a neeticke vytvarat vojnove konflikty a tvarit sa, ze s gulometom idem "bojovat" za mier.

V zasade v prikladoch, ktore som uviedla ide o to, ze sa tu ublizuje jak nasemu ZIVOTNEMU prostrediu /ked ho nebudeme mat mozeme si piskat/, a ludom. Cely ten system je postaveny na umierani ludi a otravenie zivotneho prostredia.
Tu dali dvaja ludia zivot dalsej bytosti. Ta bytost si ich vybrala za rodicov, a hoci sa este nenarodila - snazim sa jej rozhodnutie minimalne akceptovat. Pre nieco si vybrala taky zivot, takych rodicov a taku cestu. Preto si stale myslim, ze nie je na mne, aby som posudzovala cestu ktorejkolvek duse Úsmev

svetlana (bez overenia), So, 30. 01. 2010 - 00:56

polarka, podarilo sa ti celkom polahky zabrdnut do tolkych tem, ze najetickejsie by zrejme vzhladom na zivotne prostredie (a seba sameho) bolo po veceroch nezapinat pocitac, ale skor si dat trebars hodinku joggingu alebo jogy Úsmev

NEPRIJATELNE - zakazujem/me im to ? koname nejake aktivity, aby im to bolo zakazane ? Mne sa to skutocne nezda prirodzene, takze im nebudem tlieskat a nebudem ziadnym sposobom obhajovat ich pravo volby. tot vsjo. inak nech si robia, co len chcu ...

Velmi zjednodusene by sa dalo povedat, ze skutocne pre mna osobne je eticke prave to, co povazujem za prirodzene v zmysle, ze je to fyziologicke, ze tak bol clovek stvoreny a je to naidelanejsie pre jeho fyzcike a dusevne zdravie.

Ze si ich ta bytost vybrala za rodicov - dost rozsirena predstava, no - na com sa zaklada ? Ma nejake hodnoverne zdovodnenie, vysvetlenie ... ja take nepoznam a pre mna osobne je to jedna z "ezoterickych dogiem" (podobna nabozenskym dogmam, kt. sa respektuju a veri sa v ne, ale nedokazuju) - takuto ezoteriku ja vobec nemusim, alebo teda skor je pre mna ulne irelevatna, ci by to uz bolo tak, ci onak, nema to ziaden vplyv na moj zivot, si mylsim.
Inak - ako ide tato teza dokopy s roznymi konstelacnymi teoriami, karmou rodiny a pod. Z toho, co som pochytila od NM fandiacim tomuto hnutia (ako trebars lydusha), duse ludi sa v dalsich zivotoch az tak od seba nevzdaluju, maju medzi sebou nevybavene ucty, karmu, kt, treba vycistit. Takze z tohto pohladu vzate - moc toho ta dusicka zas na vyber nema ... putuje k dusiam, s kt. musi cosi riesit.

Ale v podstate mi to nemusis vysvetlovat, ja v zasade nerozumiem takymto "karmickym ezoterikom", ale uz povascinou len krutim sukromne hlavou nad ich vyrokmi - vidis a povacsinou ich nechavam zit bez povsimnutia Úsmev Pokial sa teda v nejakej diskusii neozvolavaju na nejaku zo svojich "dogiem" a netrvaria sa, ze je to proste neodskriepitelny fakt.

ekologia je skutocne na dlhu diskusiu, aj trebars oteplovanie a znecistovanie ziv. prostredia. ani tu neplati, ze vsetko, co je prezentovane tlacou a vedou je uplne koser - skutocne na hodinove diskusie.

Tak som toho nakoniec napisala viac ako som najprv planovala ... Smútok A skor by som navrhla, resp. z mojej strany povazujem za dodiskutovane v teme tehotnej americanky, co vyzera ako chlap.
Pre mna osobne je vela inych "bolavejsich tem", kt. hodno venovat pozornost a cas.

Polárka (bez overenia), So, 30. 01. 2010 - 10:27

Prvy odstavec - ano mas uplnu pravdu Mrkám

Druhy odstavec - moja vlastnost snazit sa nieco dovysvetlit co najprijatelnejsim sposobom. No nie vzdy to vide podla mojich predstav.
A vidis je to zas o tom - co je komu osobne ne/prijatelne. Ja si myslim to, ty zase ono... Tak to je asi prirodzene.
Inak stale sa riadim podla toho, ze Boh/univerzum/vyssie ja nam dal/o slobodnu volu a v ramci nej mame "pravo" robit cokolvek - aj zabit ineho cloveka - ak to pozeniem ad absurdum. Samozrejme, ze si potom pockame na plody svojej mudrosti/hluposti a vyzerieme si to krasne az do dna.

Odstavec o "ezoterickej dogme" - v zasade si myslim, ze do urcitej miery ma dusa moznost volby kde a kam sa umiestni, ale kedze v procese zitia pozabuda velmi casto ako zit, a preco tu vlastne je, zamota sa tak, ze sa uz povacsinou nevie vypliest. No a potom je viazana nedoriesenymi vecami k istej "rodine" istemu okruhu ludi. Takto nejak si to predstavujem ja. Myslim si, ze ak clovek vycisti svoju karmu, a neprodukuju dalsiu - popripade sa s nou priebezne vysporaduva, jeho dusa ma moznost vybrat si dalsikrat ine miesto, nehladiac na "rodinne zvazky". Ci je to tak aj v skutocnosti - neviem. Takto si to predstavujem.

Atd. Nacrtli sme mnoho tem a verim, ze casom sa k nim rozvinie aj nejaka zaujimava diskusia. Samozrejme, ze necakam, ze si budeme navzajom kyvkat hlavami na suhlas. Mne sa paci, ak niekto ponuka aj iny pohlad Úsmev

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:41

no veru, tem nekonecne vela tem Úsmev

inak - som si o dvoch zienkach kecla s mojim muzom, videl mi to otvorene a veru napadol moje argumenty v tolkych smeroch, ze som az zirala Chichocem sa Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:35

Mne sa paci dostat spatnu vazbu prijatelnou formou Úsmev , o to viac si to vazim, ked to nesklzne do roviny dokazovania si, kto je, aky Hambím sa .

Popravde, ked som ta zo zaciatku citala - nerozumela som ti vobec. Bola si pre mna Spanielska dedina. A citala so 1000 krat dokolecka. Nakoniec som to vzdala a vypla PC Veľký úsmev Chichocem sa

No a teraz vedieme celkom pekny dialog. Toto sa mi fakt rata Áno Tlieskam. O to viac, ze nesklzavas do osobnych invektiv - to budem musiet odkukat Chichocem sa

ivet36, Št, 04. 02. 2010 - 11:44

baby- zalozte si novy blog- pisete celkom zaujimavo obe a piste pod seba- zle sa to cita v tych uzkych....Tlieskam ivetMrkám

eva m, Št, 28. 01. 2010 - 22:34

pre niekoho sud, pre niekoho nazor. A ten mozeme vyjadrit.
Nemam dojem, ze by sme tu vynasali sudy. Len proste vyjadrujeme svoje nazory na tuto vec.
Eva Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 22:38

Evka - vyjadrenie 26tky mi jednoducho prislo velmi ostre Úsmev

lusesita, Št, 28. 01. 2010 - 23:23

Polarka,ani ja vyjadrenie 26tky nepovažujem za "veľmi ostré".....nech čítam akokoľvek nezdá sa mi to takÚsmev Slnko

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 14:11

V poriadku - kazdy ma na to svoj nazor Úsmev

Lara X, Št, 28. 01. 2010 - 22:40

fiha,teda,pri vsetkej dobrej voli to okomentujem ako prinajmensom nevhodne a neeticke a to nie som prilis konzervativna

misty, Št, 28. 01. 2010 - 23:47

To ked chcel(a) rodit deti ,preco sa daval operovat na chlapa,ved ako zena mohol pocat prirodzenou cestou.Teraz su obavy ci sa narodi zdrave,ako to dieta dieta vezme ked vyrastie,ze ma mamu chlapa.Ano aj ja si myslim,ze je to neeticke.To ti lekari nerozmyslali ked robili?Ale to je moderne.Minule som stala v sore v obchode a za mnou sa 2 bradaci bozkavali,normalne ako zeny.Bolo to hnusne,mala som 100 chuti si medzi odplut.Nech si robia doma,ale nie na verejnosti.Prekvapenie

adus, Pi, 29. 01. 2010 - 09:40

a mozno keby bolo ludia na nejakej inej urovni - ak vyvoj speje k vyssej urovni - nemali by potrebu produkovat senzacie.

toto je asi najlepšie, čo som v tejto diskusii k danému problému našla Áno Áno Áno

svetlana (bez overenia), So, 30. 01. 2010 - 00:20

alebo k pochopeniu potrebujeme prave "my" to vyssie stadium Úsmev Chichocem sa ale my verime, ze bude k nam "vyvoj" milosrdny a dostane sa nam poznania, vsak ? Vyplazený jazyk

Moni14, Pi, 29. 01. 2010 - 10:24

Ja som v takychto veciach uplne tolerantna a schvalujem ze v dnesnej dobe su moznosti ktore umoznuju, aby ludia boli stasni. Nic natom nevidim, aby dvaja ludia, v akom vztahu ziju, aby nemohli byt stastni.Slnko A vedeli ste ze opice pretiahnu vo svojej skupine aj kolegu...hlavne ze zato dostane banan? Prostitucia medzi zvieratami Váľam sa od smiechu po podlahe a to su vraj nasi predkovia tak preco sa cudovat.Prekvapenie Váľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 10:30

Áno Áno Áno - to k uvodu
Veľký úsmev No pekne. Za banan.Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev - to k tym opiciam, xixixixixi

Moni14, Pi, 29. 01. 2010 - 12:54

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa nedavno sme to pozerali s mojim v telke a sme sa nasmialiVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

katarínak, Pi, 29. 01. 2010 - 11:13

no ja sa pokladám za veľmi tolerantnú osobu,hlavne v týchto veciach,ale teraz som zistila,že som tiež stará konzerva.SOm ajza adopciu u homosexuálnych párov,veď tie deti môžu mať viac lásky ako v klasických heterákov.Bože,ale takéto fotky?Úsmev To ma asi poburuje.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama