reklama

Este jedno babo

searcik , 30. 08. 2010 - 18:34

reklama

Mozno mi niekto poradi ak sa da.Viem ze to je skor moja satrost ,alenemam sa s kym podelit o moje pocity.Mam ma&nzela ktory je starsi tiahne mu na 50 mame dve krasne deti dcerka 8 a syn 3.Ja by som este prijala jedno mam 29 no manzel nechce ani pocut.Neviem ako to spravit tak rafinovane aby na nic neprisiel .Antikoncepciu neberiem ,ale dava si neskutocny pozor.Poznate nejaky trik??Viem ,ze ak by bolo tak by to uz prial.Neviem s kym sa na tuto temu porozpravat kazdy mi povie ze uz mame dost deti,ale ja citim ze este jedno chcem aj hoc je kriza a nejde to ako kedysi.Bozkávam


reklama


reklama

eva m, Po, 30. 08. 2010 - 19:07

searcik
nejde o to, ci uz maze dost deti, ale mne sa to vidi velmi nefer voci tvojmu manzelovi. Mat dieta ma byt rozhodnutie obidvoch, nema to byt zalozene na klamstve.
Pacilo by sa ti, keby on teba oklamal v takejto zasadnej veci?
Eva Slnko

sofhia, Po, 30. 08. 2010 - 19:56

Áno Searchik, suhlasim s Evou, teda nepoznam tvojho manzela, ale minule ten moj prisiel s trosicku podobnym pribehom, kedy jeho kamosa dobehla jeho frajerka, a nepovedala mu o vysadeni antikoncepcii, a zostala tehotna. a moj manzel mal na to dost striktny nazor, ze sa jedna o klamstvo. bud trosku empaticka a nesebecka, aby si sa nechtiac nedostala do situacie, ktora sa moze otocit proti tebe.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 21:39

Vies ja som v zivote nebrala ziadnu antikncepciu takze to nepovazujem za klamstvo len za nehodu.Ja som aj na tie dve sama takze v podstate jemu tu nijaka starost nepribudne.Úsmev

fidorka, Po, 30. 08. 2010 - 21:44

To myslíš vážne,že mu nepribudne žiadna starosť?Jeho sa to podľa teba vôbec netýka?????Prekvapenie

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:30

No tyka ,ale ako som pisala vsetko je na mne deti vychovavam v poctate sama nas ocko je velmi malo doma.Takze aj ja mam pravo na to co chcem ja.Pocitame s tym ze to este bude takto fungovat nejakych par rockov.

fidorka, Po, 30. 08. 2010 - 22:38

Takže ty si chcela vlastne povedať,že jeho sa to netýka momentálne a pár rôčkov ešte k tomu...A z čoho budete tých pár rôčkov žiť?Kto sa o vás postará?Deti nie sú len na pár rôčkov,nemáš ich z požičovne,aby si ich mohla vrátiť,keď aj ty náhodou zistíš,že to nebol dobrý nápad.Deti máš doma každý deň minimálne 20 rokov,nemusíš ich iba obliekať,dať im najesť,strechu nad hlavou,ale potrebujú toho z materiálnej stránky veľmi veľa.Preto sa veľmi čudujem,keď píšeš,že otca tvojich detí sa to vôbec netýka Mrkám
Nerob nič bez jeho vedomia,pretože nebudeš potom ani ty spokojná.A keď nemajú deti šťastnú mamu,to je potom katastrofa v celej rodine.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:51

Nepochopila si ma.Este par rockov bude mimo nas ze budeme sami ako do teraz takze on nema starosti ak potrebujem ist k lekarke a tak. Vies ako to robia iny ockovia.Ja som si uz zvykla a on tiez.Teraz pri tej krize sa nam trosku financne pohorsilo ,ale nieje to tak zle aby sme nevedeli zabezpecit deti.Setri sa im na skolu obom rovnak a viem ze by sa zvladlo aj tretie.Manzel stale vravi ze neskor ,ale aby uz nebolo velmi neskoro.Proste som to chcela urýchliť.

fidorka, Po, 30. 08. 2010 - 22:59

Searcik,ja ti hovorím o tom,že teraz máte zatiaľ dve deti a manžela máš preč z domu,starostlivosť o domácnosť je na tebe,on zarába a nevidí,ako mu deti rastú.Keď budete mať detí viac,tak sa môže ľahko stať,že všetky vyrastú len s tebou a jeho uvidia len na Vianoce ako strýčka z Ameriky.Pretože čím viac detí je v rodine,tým viac to rodinu finančne zaťažuje.Teba vôbec nenapadlo,že chlap,ktorému ťahá na päťdesiatku už nechce takto žiť?Že by bol radšej doma s vami a stačia mu tie dve deti?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:10

Da sa aj trosku uskromnit.Vies ja deti zboznujem keby to bolo na mne tak ich mam aj 10 ,len neviem kto by ich zivilChichocem sa poznam rodiny co su na tom horsie ako my a maju po 3 deti a netrapi ich kde pojdu na dovolenku ,lebo nejdu nikam.Detickam nasetria a pomali im to ide.Neviem ci to su uz moje biologicke hodiny proste do tej 30 este jedno babo chcem.On ho chce tiez ,len si to neviem predstavit ked mi povie ze neskor.Slnko

kefara, Po, 30. 08. 2010 - 20:12

Trik??
A čo ste v cirkuse ??? Prekvapenie (brokenheart)

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 21:30

Niekedy sa tu aj tak citim.Úsmev

sonia, Po, 30. 08. 2010 - 20:13

Searcik,no teda,prísť k dieťaťu takto to chce teda odvahu Mlčím .Nemalo by byť dieťatko počaté vzájomným chcením a očakávaním? Je to na celý život a ked tvoj manžel už nechce,asi vie prečo.Má 50 rokov a to je skutočne dosť na dalšie dieťatko.Možno má aj iné dôvody,ale inak ako rohovorom sa ich nedozvieš...A ktovie ako by sa po tomto tvojom "čine" zachoval tvoj partner - dôvera by bola pravdepodobne narušená,nehovoriac o iných dôsledkoch takéhoto konania...

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 21:25

No ten dalsi dovod su financie v poctate aj hlavny.Niesme sice na tom tak zle ako ine mnohe rodiny no on by pre ne chcel asi viac nez maju ostatne deti.Vies v poctate sa ani na vychove tych dvoch nejak napodiela stale je mimo a vsetko je na mne takze by som s nimi bola sama ako doteraz ,len o jedneho drobceka viac.Úsmev

akalenkak67, Po, 30. 08. 2010 - 20:18

No ja by som manželovi takýto podraz nezrobila.Najmladšieho som nechcela.Bol absolútne neplánovaný.Môj manžel žil 9 mesiacov s fúriou.Na dieťa by sa mali tešiť obaja.Je to zlé,ked sa rozhodne len jeden s partnerou.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 21:38

A ak sa jeden rozhodne ze nechce ,tak to je fer??Ja som stale chcela vela deti a on o tom vedel.Ja to neberiem za klamstvo ani podvod.Vidis ty si tiez nechcela a co ak to nebola nehoda?? Kolkym parom sa taketo nehody stanu len mne nie.Smútok Slnko

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 21:50

Ja som stale chcela vela deti a on o tom vedel.

A ty si vedela, že on nechce veľa detí?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:24

Aj on chcel.Len nejak po druhom zmenil nazorSmútok

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 22:29

Nuž, to je jeho sväté právo.
Ty si nikdy v živote nezmenila na niečo názor?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:35

V istych veciach nie.Mali sme rovnake sny a toto bol aj jeden z dovodov preco sme sa vzali.A zrazu ked su s malym problemi.Aspon on to tak nazyva maly je velmi zive neposedne dieta.Tak uz cuvne.Pritom je fakt v mesiaci doma par dni takze som na nich sama a zvladame to super.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 22:41

Ale on môže cúvnuť. Aj keď sa to tebe nepáči...

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:57

No dobre a to akoze teraz ja mam bit ticho on cuvnut moze a na mne nezalezi?? To sa akoze musime stale prisposobovat??

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 22:58

Napísal niekde niekto niečo také?

Pokúšať sa s niekým o dohodu alebo kompromis je jedna vec.
Klamstvo a manipulácia zase druhá.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:16

No dobre kompromis je taky ze neskor.Neskor to je o tych pocitam 5 az 6 rokov takze neskor uz asi nebude.Ak by sa fakt stala nehoda tak to by uz klamstvo nebolo?Stat sa moze hoci co.Suseda nechcela a stala sa im nehoda a vtedy ma to napadlo no som malo vybita na to aby som to vedela aj urobit tak som chcela vediet ci sa to da.Asi som to zle napisala ,alebo vysvetlila napadlo ma to hodit sem ake budu reakcie.Poznam vela ludi ktori nechceli babo a maju ho.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:18

Ty vážne nerozumieš, v čom je rozdiel medzi nehodou a vedomým klamstvom?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:30

No ja vazne rozumiem ,ale co ak by sa teraz stala vazne ta nahoda ci nehoda.Pravdepodobnost tu je.Klamstvo je ak klames dajme tomu ano beriem,lieky a mozes ist nato ,ale moj manzel vie ze lieky neberiem takze u nas by to fakt bola iba nahoda ,lebo on o tom vie a dava si bacha.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:39

Tak ešte raz a polopatisticky.
Keby si otehotnela tak, že by v tom nebola žiadna snaha ani z jednej strany - tak by to bola náhoda.
Ak tvoj manžel nechce a ty chceš použiť nejaký "trik" na to, aby si otehotnela - tak je to klamstvo a manipulácia.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:52

No ok.ako chces ,ale ja ho predsa nemozem prinutit aby to spravil a otom nevedel kde to robi.Takze asi taky trik nieje.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:19

Inak - pripadá mi podivné nazývať neplánované otehotnenie nehoda.
Náhoda - trebárs...
Ale nehoda?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:26

Nehoda sa tomu tusim vravi ak otehotnies nahodovÚsmev

fidorka, Po, 30. 08. 2010 - 23:28

ja to volám zázrak Mrkám
a to čo plánuješ ty sa ako volá?podľa mňa podraz....

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:34

Ja nic neplanujem ja som len chcela vediet ci ma niekto skusenost ci by sa to dalo takto nejak urobit.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:41

Neviem ako to spravit tak rafinovane aby na nic neprisiel

Toto podľa teba nie je plánovanie?
Ty máš tuším vážne trochu pomýlené pojmy a dojmy...

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:29

A tebe sa to zdá OK nazývať nehodou?

ivet36, St, 01. 09. 2010 - 10:05

Ja len tutoTlieskam ....inac som sa chytala z celeho blogu za hlavu.....ivetMrkám

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 22:32

Mimochodom, má tvoj manžel nejaké deti aj z prvého manželstva?

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:37

Nie nebol zenaty sme spolu nejakyvh par rockov.

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 22:40

Pred mesiacom si písala, že ste obaja rozvedení...

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:54

Ano bol zenaty deti nema .

čaren, Po, 30. 08. 2010 - 23:13

...Chichocem sa dievca,dako sa zamotavas,ved si tu uz pisala aj to,ze si 8rokov doma a ze si s toho pomaly na nervy,ziadne kamosky,stereotyp......a zrazu dalsia materska?Vies,myslim,ze v 50 mat este dalsie dieta by bolo od Tvojho manzela nezodpovedne a mas stastie,ze si to uvedomuje aspon on.Slnko

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:21

Nezamotavam sa divca.To som mala depku.Ked si volam s kamoskami a oni behaju kade tade ono ma to rychlo prejde a potom je dobre.Ty si nikdy nemla stav kedy by si zo vsetkym hodila??? Teraz je uz o.k

čaren, Po, 30. 08. 2010 - 23:25

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa mozno neuveris,ale nemala.Ale som rada,ze si uz ok,no co potom,ked ta depka,ako pises,ze ju mavas znova pride?Prekvapenie

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:38

Vtedy viem ze balim deti ideme ku jednej mojej znamej tam sme celi den a je fajn.Aj deti sa zabavia aj ja sa trosku dobijemSlnko

čaren, Po, 30. 08. 2010 - 23:54

...nooooo,vidis a rozmyslala si uz o tom,kde bude dobijat Tvoj manzel,ak by ste mali tretie?Predsa,vek ma uz skor na vnucata...a nie na uplakane deticky....Ty si mlada a uz teraz mavas depky a co potom on v jeho veku?Ber trosku ohlad aj na neho....Úsmev

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 00:06

Neboj on sa dobija on si vie uzit.Úsmev Len ja vsade s drobcami a on sam.Ja si myslim ze to ma viac ludi nie len ja a aj horsie stavy.Neviem ci to je depka ja to tak volam.Depka je asi horsia.Ja som mlada a citim sa nato a ak by som vedela ze to nezvladnem nepustala by som sa do toho.Asi bola chyba pisat tu ,lebo ma tu zjete.Zlomené srdce Slnko

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 00:33

....aaaaale nie,keby mal Tvoj muz o par rokov menej,urcite by reagoval ako Ty,ved babo je ten najkrajsi dar,no asi vie,ze nebude zit 100 rokov a berie veci zodpovedne vzhladom na svoj vek ....ale,samozrejme ,ak s tym bude suhlasit,nie je v tom ziadny problem.Ide len o to ,aby si to riesila po vzajomnej dohode.Co ak sa na to uz neciti?Snad nechces,aby svoje navraty domov obmedzil na uplne minimum a dobijal sa radsej v praci bez Vas.Slnko Slnko Slnko

sonia, Ut, 31. 08. 2010 - 08:20

Caren za všetky tvoje komentáre od hora až dolu Áno Áno Áno ...Snád nechceš,aby svoje návraty domov obmedzil na úplné minimum a dobíjal sa radšej v práci bez vás...Áno .Searcik máš naozaj zodpovedneho partnera,ktorý by už asi radšej bol dedkom ako otcom po päťdesiatke - ber ohlad aj na neho...Mrkám Úsmev

akalenkak67, Ut, 31. 08. 2010 - 00:45

Nie,nebola to nehoda.Mali sme samé dievčatá.Manžel túžil po chlapcovi.Mala som problémy s danou.Museli ju dať preč.Z manželovej strany to bol podraz.Takmer sme sa rozviedli.Sústavné hádky.Celé tehotenstvo som bola zúrivá.Snád aj preto mi teraz prepáči,aj ked vyvediem hlúposť.Máme konečne vytúženého 9 ročného chlapca.Manželstvo sa vrátilo do starých kolají.Musela by som napísať celý román,keby som písala podrobnosti.Sme spolu.Lenže sme si slúbili,že žiaden podraz.O všetkom budeme rozhodovať spolu. A to sa týka všetkého v manželstve.Smútok Smútok Smútok

dadara, Po, 30. 08. 2010 - 21:52

Ja teda neviem, ale keby ti aj niekto poradil nejaký "trik" Chichocem sa a dieťatko by ste počali, potom by si sa tvárila, akože to bola nehoda, alebo nebodaj jeho chyba - pošmyknutie? Alebo by si sa potajomky radovala, ako si ho dobehla?
Podľa mňa by to ani pre teba nebol nakoniec ten najlepší pocit.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 22:42

Nad tym som nerozmyslala bolo by to tu a uz.Tvarila by som sa normalne stalo sa co uz.Budeme sa bavkat.Mozno ze nechce aj preto ze si mysli ze je toho na mna vela no nedokazem ho presvedcit ze to zvladam a ma to bavi.Stale len pocuvam neskor ked maly podrastie no neskor uz asi nebude Smútok

hrdza, Po, 30. 08. 2010 - 23:13

Nikoho neodsudzujem za jeho nazory a napady.Mozem s tym len suhlasit alebo nesuhlasit. Ja by som do toho rozhodne nesla.
Poznam jeden taky pripad. Kamaratkina sestra si takto vycarovala neuzivanim antikoncepcie dieta. Je to uz vela rokov,ja som bola este slobodna,bezdetna, ale moja prva reakcia bola "chudak chlap". A myslis,ze su stastni? Nie..Odvtedy maju aj druhe dieta ale rodinu to nezlepilo. Oni su spolubyvajuci,nie manzelia. Akurat si ho k sebe priputala.Mne to pripada nefer. Keby to mne urobil muz bez mojho vedomia (to sa asi nedaVeľký úsmev ),citila by som sa ponizena a sklamana.

Urob podla svojho svedomia, ci chces zit cele roky so svojim malym tajomstvom. Snad by to slo este znovu prediskutovat s manzelom. Prejst si pre a proti. Rozumiem,ze si este mlada a chces deticky,ale ste na to dvaja.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:24

No vies ja antikoncepciu neuzivam o to to mam lachsieChichocem sa ,ale nie on to chce ,ale nie teraz trosku neskor proste citim ze sa mu do toho nechce.Slnko

georgina, Po, 30. 08. 2010 - 23:28

Pozri, ako si urobíš, tak budeš mať.
Len je také čínske príslovie: Buď opatrný na to, čo si praješ, lebo sa ti to môže splniť.

searcik, Po, 30. 08. 2010 - 23:49

Ďakujem vám za vaše názory.Zistila som jednú vec že na to čo som písala treba mať odvahu a nenapadlo ma hneď aké by to mohlo mať následky.Pribehla suseda celá nešťastná,je tehotná a ani nevie kedy sa jej to stalo veď si dávaju pozor.Tak mňa napadlo toto čo ste čítali hodila som to sem bez rozmýšľania a nenapadlo ma aké by to malo následky a či by som toho bola schopná.Pekné sníčky vám prajemZlomené srdce Slnko

simika26, Ut, 31. 08. 2010 - 01:46

ked clovek nieco napise, ci prosi o radu tak poväcsine najskor pozera len na seba a ,,svoj" problem, avsak nezainteresovane zeny sa vedia na dany problem pozriet aj z tej druhej stranky, v tvojom pripade zo stranky manzela..Úsmev niekedy to tu vyzera spociatku velmi ,,nemilosrdne" a ,,nechapajuc" co baby radia a komentuju, ale napokon to moze sposobit dobrotu, teda prinutit zamysliet sa a zvazit mozne dosledky svojho cinu.. Áno Kvietok

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 08:56

Suhlasim uz som si to vsimla dik..Zlomené srdce Ked som nad tym porozmýšľala tak v poctate majú pravdu.Slnko

anita, Ut, 31. 08. 2010 - 07:18

Searcik, keď som čakala svoje druhé dieťa, rozhodla sa i moja suseda mať tretie bábätko. Tiež bez vedomia manžela, potajme vyradila antikoncepciu a bolo.
Keď jej manžel zistil, že čakajú tretie bábätko, veľmi sa ho to dotklo. Cítil sa oklamaný a podvedený, ani som nevládala uveriť, keď mi povedal, že sa rozhodla kamarátka sama a jeho v podstate len "použila". Tvrdý výraz, že? Ale pravdivý.
Tá kamarátka je dnes rozvedená a ostala s tromi deťmi sama. Tak strašne pociťoval jej manžel jej konanie ako zradu, až sa začal celý ich vzťah rúcať, stratila sa dôvera.
Viem, že aj ty máš svoje práva, chápem tvoju túžbu po bábätku, ale myslím, že jediná rozmuná cesta, ktorá neohrozí váš vzťah a možno i vašu rodinu, je cesta dohody.

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 09:02

Napadlo ma iba jedno že oni ho nechcú a stalo sa že ho budú mať,len dúfam že si ho aj nechajú.Smútok Aké nespravodlovéSmútok Slnko

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 09:38

nechcu...hmmmm,tak u nich v tomto pripade ta zodpovednost uuuuuplne zlyhala....musime predsa niest zodpovednost aj v takychto necakanych situaciach,nie uz za seba,ale uz aj za to nevinne stvorenie,co sme splodili.Pisem samozrejme za seba,ja si neviem predstavit,ako by som zila s pocitom zmareneho zivota mojou nezodpovednostou.Stale by som mala pred sebou obraz nevinneho dietata,ktoremu som nedopriala to,co bolo dopriate mne....zivot!!!!!!Samozrejme neodsudzujem za interupciu nikoho,ale toto by som ja nezvladla....a prave vtedy by nastala ta depka o ktorej som Ti pisala,ze ju nemavam....Úsmev Úsmev Úsmev

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 10:24

Ja som jej povedala svoj nazor ,asi sa tak skoro neukaze a este pouvazuju,ale neviem si predstavit.Ved uvidim ako sa rozhodnu je v tretom ,alebo stvrtom tyzdni.Mozu si ho nechat a ja jej budem pomahat a zabijeme dve muchy jednov ranov.Chichocem sa No uvidime.Dufam ze si to rozmyslia

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 10:31

...Chichocem sa no,ako super si to/vlastne suseda/vyriesila....uz len,aby sa spravne rozhodlaZlomené srdce

sofhia, Ut, 31. 08. 2010 - 07:49

Searchik nic v zlom, este teraz jedna vec ma napadla - moj otec ma 52 rokov, a chvalabohu ja so sestrou sme uz samostatne, no aj tak ma obcas napadne, ze pri jeho zivotnom style - nahanacke za peniazmi, aby sa mali jeho deti + 2.manzelka dobre {ma okrem nas este 3} ze sa mu moze hocikedy hocico stat.

vies si predstavit ako by si sama uzivila 3 deti? ako tazko by sa ti hladal pripadne dalsi partner?
nie, nechcem nie privolavat....ani byt pesimisticka, len treba pri otazke veku partnera brat do uvahy aj tieto veci.
aj ja som vzdy tuzila mat 3 deti, a budem rada, ked zvladneme financne 1, proste sny su jedna vec a zivot je druha. je fajn plnit si sny co sa tykaju len teba - zacat malovat, ucit sa jazyky....ist sa pozriet do Pariza, a ine je tlacit partnera do niecoho, s cim vyslovene nesuhlasi, alebo ma iny nazor, partnerstvo je o kompromisoch, ved to vies. ved mas 29, dieta si mozes vychutnat aj o 5 rokov, zatial sa venuj maximalne tym 2, ktore mas.

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 08:53

Dik vies my sme vek akosi nikdy veelmi neriesili.Nebol to problem manzel na tolko ani nevyzerá a ani sa tak neciti ,az teraz som si uvedomila že v istych veciach to je prekazka.Uvidime co prinesie zivot.Tym dvom sa venujem maximalne ako sa len da niekedy mam pocit ze to trosku prehanam,ale oni tak rychlo rastu ze si chcem uzit kazdy jeden den ktorý sme spolu.Slnko Kvietok

lastovička, Ut, 31. 08. 2010 - 09:40

searcik úplne ťa chápem, ja mám jedno a chcem ešte jedno, manžel ani počut /nie že by nechcel ale vyhovára sa na čas, financie, náročnosť/ a to kedysi tiež chcel viac, máme pomaly už do 40-ky takže u mňa najvyšší čas, tiež som rozmýšlala nad všeličím, v týchto veciach proste kompromisy neexistujú, jedna strana sa musí prispôsobiť, tak sa zatiaľ kvôli tomu hádame, ja si neivem predstaviť že budem mať jedináčika a on viac detí nechce, je to dosť veľký problém ktorý nás postupne rozdeľuje, niekedy je túžba po dieťati velmi silná a človek rozmýšla všelijako, my napríklad nepoužívame žiadnu ochranu ale dáva si pozor, no ale za 5 rokov nič, tak neviem či sa druhého dieťaťa dočkám, aby nás to skôr nerozdelilo, teiž mi mnohí hovorili keby som ,,neplánovane,, otehotnela ako by ktomu prišiel on? čo on? každý len čo ON? a čo ja? koho zaujíma to čo chcem JA? viem že by sa z toho druhého tešil, aj finančne by sme to utiahli, možno sa spolieha na náhodu ale podľa mňa také náhody sú zriedkavé, nechcem tým povedať že by som spravila podraz, to asi nie, tiež by sa mi to nepáčilo, ale človek jednoducho občas uvažuje aj nad niečím takým, či to už spraví alebo nie.

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 09:53

Ked nepouzivate ziadnu ochranu a on vie ze neberies HAK, tak tym musi ratat.
Ludia sa pytaju, co ON, lebo vedia, ze TY chces a ked niekto dieta chce, podriadi tomu vsetko, takze o teba v tomto pripade starost nemaju. Aspon ja som to tak pochopila.

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 10:10

No ved ak by to dieta nechcel na 100% tak by padla rec aj na nejaku ochranu,ale nie ochranu nepotrebujeme a dieta nechce.Ko sa ma v tych chlapoch vyznať ak som spomenula este davnejsie antikoncepciu tak mi povedal naco budes do seba pchat take blbosti co ma bit tak bude ,ale ak sa bavime o dietati tak ho nechce.Ja tomu nerozumiem.Mlčím

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 09:58

Ako keby som čítala o sebe Chichocem sa konečne niekto kto to aj prežíva.My sme tiež bez ochrany,a tiez som čakala na nenaplanovane ,ale čo už taktiez by sa to zvladlo finančne.Vidim že ma také názory ako moj.Len ty si na tom horšie ako ja ja už mam aspoň tých dvoch.No budeme čakať a uvidíme co prinesie život.Len aby u vas nebol práve toto dôvod na rozchod,ak naň budeš tlačiť tak bude ešte horšie a ak prestaneš tak zas nedosiahneš to čo chceš ty.Takže každá cesta nesie riziko ,že to nebude ľahké.Bozkávam Zlomené srdce Čím viac naň budeš tlačiť tým viac on nebude chcieť.Je to ťažké.Mne baby tu otvorili oči u nás už hrá rolu aj vek.Uvedomila som si to az terazSmútok Držím ti prsty nech ti to vyjde.Zlomené srdce

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 09:50

Jednym z najvacsich sokov v mojom zivote bolo zistenie, ze mnohe pary sa na detoch nedohodnu jasne a presne (teraz vysadim tabletky a ide sa), ale jeden z nich, vacsinou zena, klame, podvadza a manipuluje, prepichuje kondomy atd.
Nevrvaim o pripadoch, ked sa beru tabletky presne na hodinu kazdy den a zlyhaju (ale kolko je skutocne takych?), hovorim o pripadoch ked jeden z partnerov vmanevruje druheho do takejto vaznej situacie.
Hanbim sa za taketo zeny.Mlčím

sonia, Ut, 31. 08. 2010 - 09:57

Lindi ale to nemusíš Mrkám ,oni si sami ponesú dôsledky svojich činov...Mrkám

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 10:31

Ja viem, len mi tak prislo trapne, ked sa mi kamarati (muzi) zverili, ako ich zeny oklamali.
Vobec nejde o to, ze by si POTOM dieta neoblubili, ide o stratu dovery.

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 10:05

Kazdy ma pravo na svoj nazor.ale mali by sa hanbit ty ktorý ti najprv nasľubujú hory doly a keď príde na lámanie chleba tak iskočia ,lebo už chcú mať pokoj kľud.Isto je veľa takých žien ktoré majú podobný problém ,len nemajú odvahu sa opýtať,alebo poradiť.Predsa na to tu je net ,diskuzie atď.

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 10:09

Suhlasim - pisala som o tych konkretnych pripadoch, ktore som popisala.

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 10:14

Vies niektore pary práve toto rozdeli .A aj to je smutne.Slnko

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 10:22

Rozisla som sa s par slubotechnami a vzala si toho, ktory nesluboval, ale ROBIL veci ako bolo treba a tym si ma ziskalÁno

Rabaka, Ut, 31. 08. 2010 - 16:52

Áno Áno Áno Áno

Sebecke, hnusne chovanie.prepac, tak to citim. Ja tiez niesom bez viny (asi viete o com vravim ) ale vtiahnut chlapa nasilu so niecoho aj ked velmi dobre vies ze to nechce. Fuj.
Aby si fakt neostala sama, rozvedena ale s dietatom ktore si tak velmi chcela. A to mu vedome aj znicis zivot lebo ci s tebou tvoj manzel ostane alebo nie, nebude ho drobec vobec vidat.
Chudak chlap.
Prepac ze som taka hnusna ale ja nenavidim ked clovek druheho do niecoho nuti.
Tvoje spravanie je take pubertacke. Ako ked chcem novu hracku a ked mi ju mamina nechce kupit, tak si ju ukradnem. Ma to take iste nasledky, ublizis tym ludom...

lastovička, Ut, 31. 08. 2010 - 09:57

linda mnohé páry sa jasne a presne dohodnú na deťoch ale potom jeden z nich zistí že mu je dobre aj s jedným, hlavne ked to dieťa je už väčšie, má klud , pohodlie, peniaze a ked si predstaví že zrazu príde druhé - pohodlie sa skončí, takých je veľa mužov, ktorí už nechcú neprespaté noci, aj ked väčšinou vstáva žena, nechcú škrtiť rozpočet /aj keby na to mali, že nemusia žiť od výplaty k výplate,/ nikto ich už neotravuje otázkami prečo? niekedy durhé odmietajú kvôli pohodlnosti a to sa mi tiež nezdá fér voči tej žene, ale nechcem zase obhajovať ženy, ktoré také niečo ako ,,podrazy,, robia, tiež by sa mi to nepáčilo , oni sú tiež vlastne nútené nemať to ďalšie dieťa, tá žena to potom v sebe dusí, raz to vypláva napovrch a sú ztoho hádky, odcudzenie sa,

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 10:12

Presne tak.
Nemyslela som na pocte deti dopredu, ale na kazdom zvlast -ze teda teraz chceme a ide sa. Pisala som len o tom, co vidis v mojom prispevku, nie o inych alternativach (sluby, zmena nazoru)...aj ked taky je zivot.
Mnohi muzi ale aj zeny si NEVEDIA PREDSTAVIT co to je, mat dieta a preto sa nedivim, ked zmenia nazor.

Tiez druha vec je, ze si naplanuju a nedari sa...to by bola samostatna seminarna praca.

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 10:22

...vsetko je o komunikacii.....ak nie je zena schopna komunikovat a dusi nieco v sebe,tak to uz nie je rovnopravny vztah a zacinaju problemy.....ved ako sa hovori...nememu dietatu ani vlastna matka nerozumie.....

lastovička, Ut, 31. 08. 2010 - 10:54

nie je to iba o komunikácii, nechcela som povedať, že žena nekomunikuje ak reaguješ na môj príspevok že v žene sa to hromadí a potom vybuchne, ide o to že aj ked dvaja komunikujú, jeden chce a druhý nie, treba nájsť nejaké riešenie , ale aké ked túžby oboch sú rozdielne a kompromis tu neexistuje, a ak aj komunikujú, jednoducho sa to vžene môže hromadiť, aj ked sa s manželom o tom rozprávajú, jednoducho nenaplnená túžba je nenaplnená túžba a môže to vyústiť do všeličoho, ono je to dosť vážny problém, nie je to ako ked ideš do obchodu a rozhoduješ sa či kúpiš biely alebo čierny chlieb, raz to a raz to, to je kompromis ale toto je dosť vážny problém aspoň podľa mňa aby sa to vyriešilo iba tým že dobre tak sa prispôsobím manželovi, ked on nechce, ved čo ked zostanem nakonies s tými deťmi sama, pre tú ženu to nie je dostačujúce, taký je môj názor,

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 11:07

....cely zivot je vlastne o kompromisoch,treba komunikaciou zvazit pre a proti a podla toho sa rozhodnut.....neda sa ist hlavou proti muru,ale tak to vidim ja a netvrdim,ze je to najlepsie riesenieÚsmev

lastovička, Ut, 31. 08. 2010 - 11:13

s tým súhlasím, ale čo ak si muž myslí že iba jeho rozhodnutia a dôvody sú tie správne a nedá si nič vyhovoriť, ani ho len nenapadne že aj iné riešenia sú dobré a nie iba tie jeho? klapky na oči a iba to čo povie on je podstatné, dôležité, nenapadnuteľné a ostatní ktorí majú iní názor nemajú nikdy pravdu?

čaren, Ut, 31. 08. 2010 - 11:24

...tak to uz je o tom nespravnom muzovi......Úsmev a s takym ja chvalabohu skusenosti nemamSlnko ....aj ked clovek nikdy nevie...Chichocem sa

mnnaaauuu, Ut, 31. 08. 2010 - 10:25

Tým, že rozhodneš za vás oboch, berieš na seba riziko, že raz ostane všetko IBA na tebe.
Môžeš ostať sama s dvoma, ale aj sama s troma deťmi. Potom by si to zvládla? Fyzicky, psychicky, aj finančne? Nesúdim, nemám prečo, ale ... Mysli aj na následky, tvoj manžel nemá 20 rokov...
Alebo, možno čaká na to, že sa usadí viac doma a potom chce dalšie dieťa, aby videl, ako rastie...

linda999, Ut, 31. 08. 2010 - 10:33

Cisto teoreticky sa moze aj 20-rocny zabit na aute alebo ochoriet a zena je v okamihu sama s detmi.
Ale viem ako to myslis: Moze povedat, chcela si deti, tak sa staraj...

searcik, Ut, 31. 08. 2010 - 15:25

Stat sa moze hoci co ci mas 20,alebo 50 nikdy nevieme co nas caka za rohom.A clovek ma taku silu ze zvladne aj to co si mysli zeby nezvladolZlomené srdce suhlasim s tebov

mnnaaauuu, Ut, 31. 08. 2010 - 10:51

a okrem toho, môže ťa to dlho ttrápiť. aj ked ON nebude vedieť, že vlastne si sa o tretie dieťa "postarala" ty, môže ťa to mrzieť. AJ ked budete šťastní... vždy bude lietať otázka v hlave, či by ste boli takí šťastní a spokokní, aj keby ON vedel, kto môže za tretie dieťa

eva m, Ut, 31. 08. 2010 - 11:09

searcik
pred manzelstvom ste riesili, kolko chcete mat deti?
Eva Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama