Včera bolo Katky a moja 15 mesačná dcérka mala meniny. Keďže bola nachladená a mrzutá, nestíhala som cez deň napiecť. Potom bolo rodičko staršej dcéry. A tak sme sa s mužom rozhodli kúpiť tortičku. Všetko bolo v pohode, kúpili tortu a pár zákuskov. Lenže o dve hodiny neskôr sme tú tortu išli jesť a želatína na torte bola skysnutá. Hodinu trvalo, kým sme sa dostali domov a hodinu bola torta v chladničke. Prirodzene, šla som reklamovať. Vedúci povedal, že želatina bola určite v poriadku , neochutnal to len sa preriekol, že ju robil v piatok a že má záruku päť dní. Jak počítam, tak počítam, bol to maximálne posledný deň záruky. Ten chlap po mne vykrikoval, že to bolo určite chybným skladovaním u mňa a išiel mi dávať lekcie, ako rýchlo potraviny napáchnu. Prirodzene, verím, že môžu napáchuť, ale nie za hodku a nie skysnúť pri dobrom uskladnení. Peniaze mi veľkoryso vrátil, ale trval na tom, že torta je čerstvá. Že som mu ju nenapchala do úst, aby si na nej pochutnal
. Čo ma však mrzí, že som nepočula jedno slovo ospravedlnenia, za pokazenú oslavu
.Som zvedavá, či niekedy budú obchodníkom stáť zákazníci za tú štipku slušnosti.
presne tak, a tiež povedať všetkým aby sa takému obchodníkovi vyhýbali. Ja som také raz "vykričala" na celý obchod, že teda budem im negatívnu reklamu robiť im kade budem chodiť a to ste mali vidieť tie kyslé ksichty
Treba byť na obchodníkov prísni!!!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Existujú ľudia, ktorý si nedokážu priznať chybu ani keby čo bolo. Poznám takých (sú to 2 chlapi) samozrejme nič proti chlapom .
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Vieš,ako sa to hovorilo,alebo ešte aj hovorí:náš zákazník náš pán,lenže,ked sa mu všetci páni stratia,určite sa stratí aj on.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Obyčajný hulvát.Bohužial,aj taký ludia žijú medzi nami.A lusesita má pravdu,ja by som na neho poslala hygienu.Joj,neznášam takých ludí!!!!!!!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Takých podnikov je určite viac, možno by nebolo od veci zverejňovať ich mená. Dobré meno je pre firmy na nezaplatenie. Mne sa to stalo v cukrárni v Bratislave na Nám. Hraničiarov.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Bohužiaľ, obchodníci majú ešte stále pocit, že nám robia službu vôbec tým, že majú svoj obchodík otvorený. Akoby si neuvedomovali, že nebyť zákazníkov, tak sa môžu pásť.
Mne akurát pred mesiacom telefonovala moja maminka, že bola v Ružomberku pozrieť nejaké veci pre naše bábätko a po túre po obchodoch si sadla do cukrárne, kým jej pôjde autobus a dala si koláčik - taký ovocný zo želatínou.
Ako hovorila, na chuti nič nepocítila, a už keď bola tak za polovicou, tak sa jej na tanieriku prevrátil a želatína sa odpojila od cesta a ona z hrôzou zistila, že na ceste je zelená vrstvička plesne!!!! Ihneď išla za predavačkou, tá sa jej aj ospravedlnila a že hneď tie koláče stiahne spredaja a aj odniesla celú tácku do zadu. Avšak, ako mamina odchádzala, ešte iba zavrela za sebou dvere cukrárne a obzrela sa dovnútra, tak milá predavačka niesla celú tú tácku z koláčmi naspäť!!!!!
Tak tomuto ja hovorím už úplné svinstvo. Bohužiaľ, takže nie vždy aj to ospravedlnenie pomôže, keď zistíte, že z kľudným svedomím pokazené koláče budú predávať aj iným zákazníkom.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ja som si už neraz povedala, že si dám do mobilu číslo na obchodnú inšpekciu a keĎ sa mi takéto niečo stane, tak priamo pred tou predavačkou zavolám, aby hneď niekoho poslali da tú a tú prevádzku!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
To je dobrý nápad adus.Súhlasím s tebou.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
vies, co ja robim... normalne komunikujem s dotycnym a tvrdim si svoju poziadavku, popritom si stelujem mobil a len tak mimochodom sa opytam, ci si mozem tento rozhovor nahrat...niekedy aj rovno nahravam... je to krute, ale kazdy skrotne. ono..niekedy sa musim uponizit na poziciu mentality cloveka, ktory reaguje atakom...a toto zatial zabera....absolutne odchadzam kludna...hygiena je dobra vec..., ale tie vypady si aj tak musim najprv odtrpiet ja, tak naco sa kvoli tomu trapit...aspon kontakt s takouto osobou skratim na minimum...vsak nech sa uraza, mam vies kde....
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Baby ja robim v obchode, som na reklamaciach a vykrikovanie, ci vyhrazanie sa inspekciou nikomu nepomohlo. Niekedy aj obchodnik nedokaze vsetko, ani pri najlepsej voli. Existuje nejaky zakonnik, ktory treba dodrziavat. A zakon plati nielen pre obchod ale aj pre zakaznika.A mimochodom, ja sa neriadim heslom nas zakaznik, nas pan. Ale nas zakaznik, nas priatel. Mozno za komancov platilo to prve.
Ok, predavat pokazene potraviny je jedna vec....
Aha a k tomu nahravaniu rozhovorov...je to trestne, len tak na okraj A pravne nepouzitelne.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Tu je asi niečo iné, ako v Tvojej práci, lydusha. Ja som prišla slušne, počkala som, kým vybaví predavačka zákazníkov a tí odišli a keby ten vedúci na mňa nehulákal na celú cukráreň, nikto nemusel vedieť, čo sa stalo. Ja chápem, že drobní podnikatelia to nemajú jednoduché a bojujú o každú korunu, ale ja som len chcela uplatniť svoje právo na kvalitný produkt za svoje peniaze a keď sa mi to nedostalo, "slušne" som žiadala nápravu.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
...no, prave o to mi ide.., ze je to trestne. Ak poda podnet dotycny, bude sa musiet zakonne riesit dovod konfliktu a pricina... Sice pravne pouzitelne byt nemusi, ale ako predmet skumania nahravku pouziju, takze to je moj sposob ako sa chranit voci atakom agresivnych ludi...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ja som mala dnes tiez zazitok s jednou predavackou. kupovala som si teplaky. mali ich v regali nalozene v troch stlpcoch, dvoch nizkych a jednom vysokanskom. to, ze za nim nie je ziadna opora a drzi silou vole, vidiet nebolo. asi meter odomna stala predavacka so zalozenymi rukami a znudene pozorovala zakaznikov - asi strazila, aby nic neukradli, kedze je to obchod plny uliciek z regalov. ako som sa tak snazila vytiahnut tu spravnu farbu teplakov zo spodu toho najvyssieho stlpca, ten sa prevratil a cely sa zvalil dozadu za regale.
vtedy mi konecne venovala pohlad a sarkasticky okomentovala: no, to som cakala, ze to urobite. a teraz si to chodte odtial povyberat!
spytala som sa jej, ze preco teda, ked to vedia, nerozlozia teplaky do troch rovnakych stlpcov. vraj je to podla velkosti. ukazala som jej na cedulku s pismenom L a na teplaky, ktore som odtial zrovna vytiahla - velkost M (viem totiz, ze v tom obchode maju vzdy vsetko poprehadozvane, co sa velkosti tyka. treba pozriet vsade, nez najdete vhodnu velkost). napriek tomu som dostala vybnadane, ze ked som si to zhodila, mam si to ist teraz odtial aj povytahovat.
pohadala som sa s nou a nebyt toho, ze som tam sla prave kvoli tym teplakom a chcela ich, kedze uz jedny take doma mam a su mi dobre, tak ich po nej smarim s tym, ze u nich nenakupim, ani keby mali 100% zlavy.
Mala som dojem, ze ju zamestnali na buzeraciu zakaznikov a nie nato, aby im pomahala. ked uz teda vedela, ze to spadne, lebo to vzadu ziadnu oporu nema, mala ma bud upozornit, alebo ponuknut pomoc, ze mi ich pomoze vybrat, alebo hocico. nie cakat so zalozenymi rukami na vhodny moment, kedy sa ozve.
u nich vsak teda uz nakupovat nemienim. a nezaujima ma, ze im veduca nakazala mat to krasne v stlpcoch a zakaznici im to aj dvadsatkrat za den rozhadzu a oni to musia hned, stale znova a znova, upratovat do zblbnutia. a to som im to vzdy prave pre tuto sizifovsku robotu zvykla po sebe naspat vsetko poskladat a odlozit do regalu.
idem si dat nieco sladke, lebo este teraz som vytocena z toho jej oprskleho spravania.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
...daj si sladke a stamprlu...aj ja som zazila taketo predavacky..keby som sa rozpisala bolo by to to iste...tiez do takych uz nevkrocim a zatial som svoje zasady neporusila...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Adka to sa este velmi dlho na Slovensku nestane,pohroz sa mu hygienou a uvidis ako zozelenie a mne to veru pomohlo,najviac ma hneva,ked namiesto kludnej reakcie dostanes sprsku,kritiky a zakaznik je sprdnuty ked ide slusne nieco reklamovat,vtedy si veru namahu dam a tu kontrolu by som mu tam poslala.NEBOJ SA A DRUHY KRAT TAK UROB.