reklama

Dievcata spojme sa proti svokrám a svokrom

Pridal/a zuzana102 dňa 31. 12. 2008 - 10:12

reklama

Milé dievčatá hlavne všetky tie ktoré bývate pri svokrách a svokroch, veľmi by som vás chcela týmto poprosiť o dobré rady ktoré používate na to aby ste sa z tých ľudí nezbláznili a nemuseli stále hádať s manželmi. Skúste mi napísať nejakú tú radu čo povedať svokrovi ak povie napríklad že moju dcéru až bude vedieť chodiť zavrie do skrine alebo, že jej dá poriadne jedlo ako klobáska atď
Včera som sa tak pohádala s manželom až som sa normálne nervovo zrútila a to všetko len pre tých dvoch.
Skúste mi poradiť ako nebyť ľudomilom a rázne zakročiť.
Môj manžel mi včera povedal, že som nevďačná pretože oni nám dali dom a ešte si ich ani vraj nevážim a to som im v živote krivého slova nepovedala.
PROSÍM poraďte
s pozdravom Zuzana
PS: prajem vám aby váš nový rok bol lepší ako budeChichocem sa


reklama

reklama

bettty, St, 31. 12. 2008 - 10:53

Je ťažko sa spojiť proti niečomu keď si jediná (bez manžela, ktorý ťa v tom nepodporuje) Ja bývam zo svokrou, síce len nejaké 3 roky ale dá to zabrať. Už som veľa krát písala, že nie je zlá ba je priam hyperaktívna. Všetko by chcela robiť a mňa to tak neskutočne štve. No a keď sa nám narodil drobec a začala sa pliesť do výchovy tak som jej povedala, že ani ja som jej vo výchove detí nepomáhala tak nech to láskavo nechá na nás. Týždeň bola tichá domácnosť, ale stálo to zato. Najhoršie je, že čo ja zakážem ona povolí a manžel sa vyjadruje len tak, že niekto musí byť v dome prísny (to ako ja) a niekto dobrý( svokra). Zabiť ich je máloChichocem sa .
PS: Aj mne manžel hovorí, že som nevďačná. Že jeho mama nám dala dom, prispieva na domácnosť, dokonca aj na opatrovateľku a mne sa stále niečo nepáči. Som proste nevďačná nevesta. A tak som sa rozhodla, kôli svojmu pocitu nadbytočnosti domaHambím sa zaobstarať si kurz anglického jazyka. Viem, mnohé si poviete, že som krkavčia matka čo necháva svoje dieťa napospas svokre. No a čo. musím to využiť, aby ma doma neje... , aby som nevyhľadávala zbytočné dôvody na hádky a nedostala sa možno niekam na psychiatriu. Bozkávam Hambím sa

Lynette, Pi, 02. 01. 2009 - 00:07

Choď na kurzy, občas si vyjdi s kamoškami, až máš niejaké záľuby tak ich rozvíjaj ďalej. No manžel to ma ťažke, lebo musí odolávať dvom osobám ,ktoré miluje.Mlčím

Ajkak, St, 31. 12. 2008 - 10:59

Zuzana, radím ti ... ten článo,čo ti pripojila georgina o asertivite si určite prečítaj. Ten článok vznikol na margo môjho blogu ohľadom vzťahov so svokrov. A skutočne - začala som byť asertívna - slušne im hovorím svoj názor. Ale hovorím to dôrazne. Môj problém bol totiť taký, že ja som vždy bola ticho, nič som svokrovcom nepovedala a potom som sa hádala s mužom a čakala som snáď, že on to vyrieši. No ale odkedy si hubu otváram - podotýkam, že skutočne slušne, ale VŽDY poviem,čo si myslím, tak je mi oveľa, oveľa, oveľa lepšie. A som sebavedomejšia. Pretože keď vidím ako sa svokra tvári ...Vyplazený jazyk jednoducho doteraz som bola slušná, tichá puťka a doma nervózna a na zbláznenie. a teraz som už slušná, svoj názor si hovoriaca a doma kľudná a spokojná Áno . Držím ti palce, aby si to dokázala. Vo mne sa toho toľko nakopilo, že potom sa vo mne proste niečo zlomilo a dokázala som to. Ale 10 rokov som bola ticho ... takže trvalo mi to. Ale dá sa to!

zuzana102, St, 31. 12. 2008 - 13:57

no ja by som sa rada držala hesla co na srdci to na jazyku ale oni ma totálne ignorujú, preto potrebujem nejakú radu ako ich zašiť, rada si prečítam vaše skúsenosti. a dik

Aja1, St, 31. 12. 2008 - 12:16

Asi moc nepochodíš,veľa z nás sú svokrami,ja síce ešte nie,ale pomaly sa to blíži.A čím som staršia,tým menej sú mi aj vtipy o svokrách smiešne.

zuzana102, St, 31. 12. 2008 - 14:01

a ty si tiež taká že sa miešaš tam kam ťa nie ?
Vieš myslím že práve ty by si mi mohla poradiť, tým spojiť sa proti som nemyslela ísť hlavou proti múru a nejako ubližovať ale spojiť sily aby som vedela odolávať tým úderom čo svokry dávajú. Veľmi ťa prosím veď práve ty mi môžeš poradiť, ako by si si to predstavovala ty?

vyvyka, St, 31. 12. 2008 - 14:25

Zuzanka,ja som to už písala aj Betty a napíšem to aj Tebe.Nehľadaj v tom zápory,ale klady.To Ty si sa prisťahovala do ich domu a oni sa Tebe tiež museli prispôsobiť.Vychovali Tvojho manžela a asi nie zle,keď si si ho vzala,nie?možno to chce len čas a trochu tolerancie.

Aja1, St, 31. 12. 2008 - 18:40

Moji svokrovci majú choré sdriečka,svokor trocha viac,tak ak ma nahnevajú,odídem od nich do svojich komnát.Nechcem ich mať na svedomí aby sa im niečo stalo.Tiež mi zo začiatku veľa vecí prekážalo,manžel presedel s nimi večery a videla som niekedy na ňom že zdiela ich názory a nie svoje vlastné.Veľa sme vtedy spolu diskutovali a preberali ich názory a moje a manžel si začal utvárať svoje vlastné úsudky.Neviem ako dlho si vydatá,my sme mali nedávno 18-výročie.Naše manželstvo sa ustálilo,deti vyrástli tak rýchlo a so svokrou máme momentálne taký vzťah že ak je ona nahnevaná na svojho manžela,príde sa mne naňho vyžalovať,ja zasa na jej syna.Ona mu to následne povie,manžel zasa mne a je spokojný že naše problémy si preberáme doma a nie na ulici.

Čo sa týka synovej priateľky,ona mne povie svokruška ,ja jej nevestička a ak budú potrebovať pomôcť alebo poradiť,vedia kde ma majú hľadať.

PS:rada mojej kamarátky-ak sa ťa niečo dotkne alebo ťa trápi,poskáč si na mieste a povytriasaj zo svojho tela starosti,stras ich z celého tela,otras ruky,nohy.Neverila som tomu,ale mne to pomáha.

Lynette, Pi, 02. 01. 2009 - 00:10

a ja doplním, že aj zatancovať si pri hudbe je super..Áno

ribišška, St, 31. 12. 2008 - 15:22

www.ribisska.sk su to jeho rodičia. je to len na nom či pochopí niekedy že vaša rodina je už prvorada ako ta rodina, v ktorej žil pred svadbou. kým im on dovolí vstupovať medzi vás a vlastne sa aj nechať kastrovať od nich, do vtedy si ty v ničom neporadíš.. je to len na nom, kym im on, tvoj muž neurčí hranice kam ešte môžu a kam už nie Mrkám

barby, Št, 01. 01. 2009 - 02:59

Ahojte..volam sa Lucia...pišem na sestrin notebook, lebo mala otvoreny tento clanok,a zaujal ma :o)
Mam s dobrymi umyslami svokry uz svje odzite!!! Moj manzel je jedinacik...ešte den pred svadbou sa ho jeho matka spytala, či som naozaj ta prava...mam totiz dieta z prveho manzelstva..:o(
Moj muz bol, je, a myslim, že aj bude pri mne, ale raz! sa postavil na stranu svokry...Nasa mala dcera je moj milacik...nerada ju opuštam ani na tu chvilu, ked ide do skolky:o)))...kedze moja svokra je nazoru, že nedavam dcere dobre jedlo...nedobre ju vychovavam, nedobre ju obliekam, nedobre ju vediem ku spravaniu sa k okoliu :o))) myslim, že nema zle nazory, ale su mi proti srsti, a myslim, že sa tak vychovavali v dobe kamennej :o)a ked sme oslavovali 4-te narodeniny nasej malej priložil mi manzel nozik na krk! bud budem davat nase deti aj jeho rodicom, alebo nebudem ich davat ani mojim rodicom....viete si asi predstavit, ako som sa citila :o(
a dala som...na cely tyzden...prezli to!!! a od vtedyn tam chodia s pravidelnostou.....Viete v čom je for :o))) ze moja svokra v okamihu momentu, ked ich opustim najlepsou babkou na svete...vsetko im dovoli, vsetko, čo chcu, to im navari...beru ich na vylety, na nakupy...
Sranda, že? Ide asi iba o mna :o) chce mat pocit, ze je asi najmudrejšia, alebo, čo ja viem čo....
Možno, ked ich nechate tak, ako chcete, pripustite ich do miery, ktora sa da vydrzat, tak budete spokojne...možno sa to v niektorých pripadoch neda, ale skuste to vyskusat..:o) nič za to nedate...my si v tych dnoch s manzelom uziva druhe stavy zamilovanosti...a vzdy sa na deticky tesime, ked si oddychneme :o)
S pozdravom vasa citatelka LuciaChichocem sa

ribišška, Št, 01. 01. 2009 - 13:34

www.ribisska.sk manžel mal pravdu. a dobre bolo že si to pochopila. ja ti posielam velikánsky mnohonásobný Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

Irka, Št, 01. 01. 2009 - 10:56

Prosím, prosím nie proti všetkým svokrám a svokrom!!! My si myslíme, že sme fantastickí svokrovci, neviem či si to myslia aj naše nevesty, ale keďže nepoznajú túto stránku, tak sa to ani nedoszvieme. Ale my vieme, že sme dobrí - a to somChichocem sa včera nevypila okrem čaju nič.

mamka Danka, Št, 01. 01. 2009 - 13:05

Aj ja prosím tiež sme svokra a svokor a chceme byť tí najlepší.Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok

lubena, Pi, 02. 01. 2009 - 09:36

Pripájam saSlnko ,aj my sa veľmi snažíme.

-, Št, 01. 01. 2009 - 14:58

http://www.nanicmama.sk/stari-rodicia/carodejnice-a-ine-zvieratka
treba čítať aj mimo hlavného príspevku, mnoho napovedia skôr tie bočné informácie.
http://nanicmama.sk/my-skoro-dokonale/ako-som-to-zase-posr

A ako je to teraz?
Asi som trošku utíšila tú stúpajúcu žlč. Tvárim sa ako najlepšia nevestička na svete, som tá, čo pripomína manželovi, aby zavolal mame šťastný Nový rok. Nemažem jej med okolo pusy, nestratila som svoju tvár, keď s niečím nesúhlasím, som ticho. A neskôr o tom hovoríme s drahým sami.
Ako sa všetko zmenilo? Chlap stojí pri mne, nehádame sa, je spokojný a hoci ja mám občas problém prekonať sa /napr. keď si zase požičajú 17 000 za takých okolností, že idú kupovať auto a nemajú naň dosť. Chýba im 10 000, ale dedko im daroval 7 000. A ja v dobrej mienke, že si od nás zobrali teda iba 3000, kým sa drahúšik nepreriekol. Zase som zopár dní prehĺtala naprázdno.
Ale musím povedať, že víťazom som sa stala JA. Síce som musela trošku potlačiť môj "pud sebazáchovy", pretože ľuďom ako ona sa na hony vyhýbam, ale je to na spôsob: za malé ústupky veľké výhry.
Držím palceÁno Áno Áno

Natinka, Pi, 02. 01. 2009 - 08:25

jeeejda baby a co uz nepredavaju v lekarni arzen, alebo co?????? Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

bettty, Pi, 02. 01. 2009 - 08:27

Aj to by bolo riešenie Váľam sa od smiechu po podlahe , len musím prepočítať koľko to je eur. Či sa mi to oplatíChichocem sa toľko investovať.

lubena, Pi, 02. 01. 2009 - 09:44

Názov tohto príspevku ma skoro zhodil zo stoličky, žiadni rodičia si to nezaslúžia. Viem o čom hovorím,tiež som mala svokrovcov, žila som s nimi , nebol to med, skôr dlhoročné trápenie , možno z obidvoch strán. A teraz niekoľko rokov po ich smrti, keď mám svoju nevestu, čím ďalej tým viac si myslím, že sa to sa to vždy dalo riešiť a nespomínam na nich zle.
Ale nato príde každý sám a raz sa mu to môže vrátiť.

ucho, Pi, 02. 01. 2009 - 11:13

Aj ja si myslim,ze ked uz nie su nablizko tak to vidim inak/moju mamu byva v CR/.Aj ja mam svokrovcov fakt otrasnych aj kde nam v niecom trochu pomohli ,myslim financne ,ale mali by sa ovladat lebo uz k nim nepridem na navstevu.Tie ich vecne narazky na syna ,na muza a tak dalej .Ked pridem od nich som na nervy a volam mame.Lutujem vsetky baby co musia byvat u svokrovcov a radim im odstahujte sa cim skorej ..............Smútok Smútok Smútok Smútok

zuzana102, Pi, 02. 01. 2009 - 13:07

dakujem jedna co ma pochopila ja im neprajem nic zle, len som chcela vediet ako sa mam bránit slovne alebo tak ale akosi ste to trosku nepochopili no nic

vyvyka, Pi, 02. 01. 2009 - 16:46

Zuzi,ale Ty to necháp zle.Tebe tiež nikto nechce zle,ide len o to,že keby sa kúsok prispôsobí jeden a kúsok druhý..............Ale to musíš chcieť,a brániť sa,myslím,že ťa to netreba učiť,už si tu písala,že Ty im vieš povedať svoje,nie?

zuzulik23, Pi, 02. 01. 2009 - 14:46

Ja som sa so svokrou hádavala,alebo lepšie povedané, ja som sa znervznovala,a ona hrala chudiatko, až som ju totááálne začala ignorovať! Ani ju na ulici nepozdravím, ale tak tam sú iné dôvody, ale ve
´d ,ak dáš jasne najavo,že do výchovy ti nebude nikto kecať, a tak si ich naučíš, tak to ak musí byť a basta!A prečo sa hádaš s manželom? Tak sú to jeho rodičia,ale tak nestavaj ho medzi vás,lebo vždy budeš tá najhoršia iba ty! Rázne povedz,že do výchovy a stravovania dcéry sa ti nikto nebude mjiešať, a HOTOVO! A čo sa týka toho, že ti povedal,že si nevďačná, lebo ti dali dom, tak to si určite povedala na margo jeho rodičov niečo ostrejšie,priznajme si.... Ale za to vďačná buď, aj teda si, keď si im do očí nevynadala, ale čo z toho, keď si to vybíjaš ua ich chrbátom, a zlízne si to manžel ?A tvoje nervy ? Takže jednoznačne povedz svoj názor, ide to aj slušne bez nadávok, držím palce.

mischel, Po, 16. 02. 2009 - 22:15

Dohodni sa so svojim manzelom na urcitych pravidlach co sa svokre "povoli" a co nie.napriklad my mame doma jednu zasadu-problemy s mojimi rodicmi riesim ja a so svorkovcami manzel.aj ked si musim velakrat hryznut do jazyka tak potom si to vydiskutujem s manzelom a on im to povie akoze je to jeho nazor.takto je to najlepsie.nespracuvaj svokru ale vlastneho muza.

adus, Po, 16. 02. 2009 - 22:22

Lydush, nepíš!
Sa musí dievča ukázať, že si najprv poctivo naštudovala a až potom začala písať, veď to tu tým rýchlokvaseným často odporúčame, tak čo sa divíš.

lydusha (bez overenia), Po, 16. 02. 2009 - 22:25

Ja teraz akurat dumam aj s ankou, aky ma kluc na vyber blogov....inak...citat ano ale naco radit komentovat? Úsmev
Ked to je uz aj tak vysoko, vysoko neaktualne Úsmev

adus, Po, 16. 02. 2009 - 22:27

aby bola evidencia, ze citala, nie???? Ako ked vyryjes niekde, ze bol som tu, vtedy a vtedy - sa nepamatas, byvalo to v takych kadejakych ubytovniach, kde sme chodievali do taborov ci skoly v prirode a tak....

lydusha (bez overenia), Po, 16. 02. 2009 - 22:29

jaaaaaj ahaaaaaa ale ten ucel by splnil aj smajlo, napr slnieckovy alebo kvetinkovyKvietok Slnko

georgina, Po, 16. 02. 2009 - 22:29

Veď hej, Adus... Ale na také "označkovanie" stačí aj smajlík Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa.

georgina, Po, 16. 02. 2009 - 23:04

Hej, zjavne ako komu Mrkám.

Inak - všimla si si, v akých časoch sme odoslali s Lyduškou komentáre vyššie? Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

adus, Po, 16. 02. 2009 - 23:09

Nie, až terz, keď si ma upozornila, tomu hovorím synchronizáciaÁno

evinka, St, 18. 02. 2009 - 18:42

Milá Zuzka,velmi sa mi pačil odkaz od Ajkaky.Má pravdu,ja som stále bola ticho a dopadla som dobre tvrdo!Tiež to budem takto riešit,len či to druhá strana pochopí,to ukáže až čas.Lebo ked človek mlčí príliš dlho,stráca seba a už potom s ním zametaju.Držím palce!Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama