Ach ja som vám ale dopadla
Pred pár mesiacmi som sa rozhodla kúpiť šijací stroj. A napokon že aj vyšívací, tak sa mi tie mašinky zapáčili. Hľadala som, zisťovala, zháňala informácie...
Napokon ma oslovila istá značka a rozhodla som sa pre ňu, už len nájsť najvýhodnejší obchod...
Príponu mal .sk , ale to bolo asi všetko. Reku nevadí. Ponúkali všetko čo som kúpiť chcela, okrem toho k týmto strojom aj milý darček a zľavu pre študentov krajčírskej školy. Keďže moja neter takú školu navštevuje, bolo výhodné použiť ju. Pobavilo ma pri "letáčiku" o nej, že max. na nákup 5 strojov ročne- reku ktorý študent má na toľko strojov.
O mašinách som už mala takmer všetko načítané, lenže tým, že som chcela dokúpiť naraz aj všetko príslušenstvo, aby som to mala v plnej výbave, musela som pídiť po informáciách. A tu už to začínalo, tu som mala povedať "takto nie, ďakujem"... Nielenže mi neodpisovali ani na urgovanie, takmer vždy som sa dočkala odpovede až keď som ich k tomu vyzvala cez FB. A odpovede asi takej, že síce sa na moje gramaticky správne, úhľadne rozpísané do odsekov a ešte aj FAREBNE zvýraznené maily (aby bolo jasné, že nijaké oči aj zmysly ťahajúce čítanie) odpísali cez 2 riadky a z 15 otázok, na ktoré sa dalo odpísať "áno" a "nie" zodpovedali 2. A tak sa zo mňa stala otravná zákazníčka
Objednávku som napokon skompletizovala, poslala a čakala. Na druhý deň vraj posielajú... V to som moc neverila, ale... keď sa ani po 1,5 mesiaci anilen NEOZVALI a na moje dotazovanie zase neodpovedali, chcela som ich mať už z krku. Po verejnej výzve mi zavolal pán a do pár dní som mala škatule doma. Vyšli ma takmer 2000€, takže nie, nijaké rohlíky nečakajte.
Objednávka však nebola kompletná a tak bol priložený papier, že bude doposlaná na náklady spoločnosti (ako obvykle a to veru neobjednávam málo).
Zase po 1,5 mesiaci, kedy sa mi NIKTO okrem spomínaného listu v balíku neozval som ich opäť 2! krát kontaktovala súkromne a hneď na to opäť verejne. Obratom mi zavolala pani, vraj posielajú, teda až na jednu patku a páračik, ktorý dodnes nedorazil. Lenže budú mi musieť účtovať poštovné. Na to som sa ohradila, že nijaké nezaplatím, nie mojou chybou mi to, čo vraj bolo skladom musia posielať v ďalšom balíku. Pani odvetila, že s tým niečo urobí.
Balík prišiel, prevzala som, zaplatila. Hmmm, riasiaca patka. Veď takú už jednu mám. Nevadí, kašlem na 7€, už nech ich mám z krku. Večer mi to však nedalo, reku namiesto ktorej mi poslali zase takú ako už mám? Mrknem do faktúry a patka s cenou 7,03 je na faktúre za 23€! Tak to som už samozrejme riešiť chcela- to takto si pani poradila s tým poštovným?
Začala som kontrolovať. Chýbalo 5 patiek, 25 cievok, darček ktorý mal byť k vyšívačke.
Napísala som mail.
Po 4 dňoch mi to opäť nedalo- že ani na toto neodpisujú a napísala som mail mierne "výhražného" charakteru- teda- napísala som doslova "Ani po 4 dňoch od vás opäť neprišla odpoveď. Tak ja neviem, mám to začať riešiť verejne, alebo? Myslím, že by bolo slušné aspoň napísať -preveríme-" Pozdrav ani ďakujem samozrejme nechýbalo. Na to prišla odpoveď IHNEĎ. Vraj pán bol na dovolenke (hmmm, akurát presne v tej minúte, keď som poslala urgenciu prišiel...) a odpisuje hneď ako si môj "kúzelný mail prečítal" Vraj ako si dovoľujem sa im takto vyhrážať. Vraj mi vyšli v ústrety pri mojej nadštandardnej objednávke- to ako tú zľavu na neter- dokopy cca 100€, ale to podotýkam- že takú zľavu mi pri cifre 2000€ ponúkal azda každý... No a že on to na starosti nemá. Inak to je pravidlo- že keď odpíšem na jeden z 5 mailov cez ktoré komunikovali, nikdy sa nedostanem k tomu, kto to na starosti má.
No skrátim to- napísala som na ďalší mail, opäť urgovala a na to mi pani volala. Vraj patku nech im pošlem- pošlú nazad €. Ostatné nedoposlané veci som odmietla, tak ich ani neriešila. A darček? Vraj ich už nemajú, tak mi nič nepošlú. A nemôžu mi poslať ani iný- aký ponúkajú k mojej mašine zase teraz. Keď som sa na to ohradila, že to je zavádzanie zákazníkov, pani na mňa doslova nakričala, že to ja som oklamala ich, keď som si objednala na neter... a ták.
Patku som poslala, poštovné stálo vyše 4€. Odvtedy zostali opäť hluchí- už mesiac, a tak som im napísala na jeden mail- prišiel mi daňový doklad so splatnosťou 19.7. Keď peniaze neprišli, napísala som opäť. Odpoveď- to bol doklad pre účtovníčku a na to, čo sa deje s peniazmi sa pýtajte jej. Pýtala som sa, to bol piatok. Zase budem urgovať. U nich to bez toho proste nejde.
A nech ma aj rozpučí od jedu- keďže xy príslušenstva som ešte vôbec nepoužila- spoznávala som stroje, tie ma vyšťavovali až až, dnes som vytiahla jedno, ktoré stálo cez 40€... a keď som ho cez deň nevedela "naštartovať", chcela som si pozrieť inštruktážne video a zistila som, že mi chýba CD, ktoré k tomu malo byť... BABY, ja budem KRIČAAAAAŤ!!!! Plakať, dupať, kopať
Som si ale pomohla, čo? Každý jeden deň keď si na nich spomeniem sa modlím- nech mi pošlú už mojich 23€ a už ich mám z krku, nemusím ich riešiť a cítiť sa tak strašne nafigu A BUCH, teraz zase čo? Čakať že CD pošlú? Zabudnúť? Zháňať inde? Podať sťažnosť na ŠúKL? Alebo im ísť do Brna nakadiť pred dvere, aby som dokázala ako som nad vecou. Najviac ma baví, že vidím podľa hodnotení (trebárs na FB), že sú schopní vybaviť objednávku aj dobre, čo som kontaktovala pár báb tak s miernymi patáliami- neodpovedali, neskoro poslali zásielku a pod., ale u mňa SAKRA posrali čo sa dala
K uzúfaniu
Ach jaj
skús slovenskú obchodnú inšpekciu osloviť poslať im sťažnosť na firmu napísať to ako to bolo,
+ poslať kópie objednávky , faktúry a oni si ich predvolajú.
Ja som tak musela riešiť plastové okná , doniesli nám ich do chodby a odišli po materiál a už sa nevrátili , (manžel im dal peniaze. )tel. nikto nedvíhal ...stratili sa všetci z tej firmy a tak sme si ich namontovali inou firmou dokúpili veci a dali prešetriť SOI a zrazu nám volali že prečo sme ich dali na SOi že oni ich teraz predvolávajú a kontrolujú doklady ... ešte bol drzý majiteľ že čo si dovoľujem písať na neho sťažnosti
Katus
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Poj sem moja .
Ale vysivas pekne uteraciky.
No, vyhrazat by som sa nevyhrazala. Asi by som si nasla na nete nejaky formular o urgenciu platby, pekne opisala do mailu a pripla do kopie vsetky mailove adresy ktore mam. Ked pisem uradne listy, tak kludne oslovujem aj 10tich (v kopii). Ale do hlavnej adresy len toho, ktoreho ocakavam, ze bude moju zalezitost vybavovat.
Aha a este jedna formulka na zaver "Dakujem za skoru odpoved" . To slovko skoru ma obcas aj svoj ucinok. Podotykam - OBCAS
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ach drahá
Keby si videla, koľké "prosím", "ďakujem" a aj "ďakujem za skorú odpoveď" alebo "ďakujem za skoré vybavenie" som im napísala. Včera som si prechádzala maily odo mňa a tak som uvažovala- veď ja som sa ešte aj stále ospravedlňovala- "vopred sa ospravedlňujem, nie som krajčírka" a podobne. Jednoducho blééééé
A neodpovedanie na maily... by som predýchala. Neskoré príchody zásielok by som tiež predýchala. Duplicitný tovar by som tiež pochopila. Chýbajúce veci tiež. Chybnú cenu na faktúre, ak by ju vyriešili- ok. Nedodaný darček- čert ho zober. Nedodané CD- no ak vyriešia, chápem to.
ALE VŠETKO NARAZ??
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
To mi je ľúto, Akira . Ja som už objednala kopec vecí cez net, od topánok, cez šaty až po automatický kávovar, aj posilovací stroj pre manžela.
Klop, klop - nikdy som nemala žiadny problém, na objednávky reagovali promptne, tovar bol doručený včas a bez problémov. Síce, teraz si spomínam - objednala som na Vianoce dve rovnaké veci pre syna a synovca, prišiel kuriér, odovzdal balík, ja som prevzala, podpísala, zaplatila. Keď bol kuriér za rohom, otvorila som balík a vec bola len jedna. Balík bol neporušený, čiže som písala predajcovi. Priznám, s obavami, veď ako mu dokážem, že v balíku jeden tovar chýbal? Do dvoch dní som mala chýbajúci tovar doma aj s ospravedlnením, že sa stala chyba pri expedícii. Podľa mňa je jedno, či nakupuješ v kamennom obchode, alebo cez net, všetko je to o ľuďoch ako sa postavia k prípadnému problému.
Držím palce
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Dokazes to vahou balika . Vsak aj pri kurierovi sa vazi, tak ak by bola len jedna vec, tak je balik lahsi. Stava sa ... Ja furt hovorim, ze kto nerobi sa nepomyli, ale ako pise Akira, tak ked je toho naraz, tak to uz je zavadzanie.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Áno, napíš im písomne, odlož si to a choď s tým na SOI, na to sú tam. A ver mi, potešia sa. Toto je vyslovene zavádzanie klienta a Ty že si si vybrala zľavu na neter a????? Nech Ti dokážu že si to nekupovala neteri.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ja by som sa obrátila na SOI, alebo im celú zásielku vrátila. Prečíaj toto:
http://www.porada.sk/t34281-vratenie-tovaru.html
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ja som objednavala synovi mikynu..mala mipodla mailu prist do 8 dni..za 3 dni prisiel mail ze uz je na ceste..ta cesta jej trvala 14dni a to az kym som neposlala mail ze kde je..odpovedou mibolo ze jz hladaju na poste! zasielka prvej triedy! za dva dni prisla..podla posty bola podana dve hodiny potom ako som poslala mail..boli k nej objednane aj teplaky..ale uz pri objednavke mi povedali ze nie su na sklade a ze dostupne budu aj za mesiac..oki..cakala som..dva mesiace..potom som zas urgovala kde su..s tym ze by mi aj mohli vysvetlit kde sa stala chyba pri tej prvej objednavke..a oni mi ze to posta..tak som sa pytala na poste a posta mi ze zasielka bola riadne dorucena v termine ako bola podana na poste..tak som kontaktovala odosielatela..ze uz ani tak neriesim prvu zasielku, aj ked na potvrdenie toho co hovoria mi stacilo zaslat kopiu podacieho lista pretoze som platila postovne za prvu triedu, ale ze by ma aj celkom zaujimalo kde su tie teplaky(76€ cena aj z postovnym) a oni ze mi ich obratom zasielaju-tyzden nechodili tak som pisala mail, priznavam ze v zneni ci tie teplaky-kedze na rozdiel od mikyny maju nohy- poslali z Blavy do Ziliny pesi nakolko mi stale nedosli a odpoved prisla ze nakolko nedoverujem informacii od nich tak tie teplaky mi ani neposlu ze zrusili moju objednavku, lebo oni nemusia nic..aj ked pri objednavke tovaru bolo uvedene ze ked nebude dodrzany termin dodania ako slubili tak neplatim postovne..tiez som sa ohradzala ze zavadzanie zakaznika a to uz mi nepisali ale vola mi daky pan a nepublikovatelne mi nadal co si to dovolujem ..su jedina firma co na Slovensku danu znacku distribuuje a bud budem spokoja alebo si mam skocit tovar kupit do Anglicka a nech sa ani nepokusim napisat kritiku na FB kde maju stranku lebo neviem co vsetko ma caka. ZAVER, NIKDY VIAC SI CEZ NET NEOJEDNAM.