reklama

O nešťastí a šťastí

Pridal/a stakola dňa 06. 11. 2010 - 20:24

reklama

Píšete, že nepotrebujete vidieť nešťastie, aby ste si uvedomili šťastie...naozaj?

Všetky pocity záležia od predchádzajúcich zážitkov a dojmov. Kým sa človek nespáli, nespozná, čo je to spáliť sa. Ako vieme povedať, že je niečo studené? Lebo poznáme aj pocit, ak je niečo horúce. Ako vieme, že niečo bolí? Lebo vieme ako nám je, ak nič nebolí. Ako vieme, že je nám dobre? Lebo poznáme, ako sa cítime, ak nám dobre nie je. A naopak...

Všetko je relatívne a všetko je o skúsenostiach, zážitkoch, porovnávaní pocitov na základe predchádzajúcich skúseností. Ak sa dokážeme do niekoho vcítiť, vieme to preto, lebo sme už niečo podobné zažili my sami.

A teraz ešte niečo...Aký je rozdiel medzi tým, ak niekto pomáha v tichosti a tajne a ak niekto pomáha a pritom o tom dáva vedieť aj ostatným? Aký je výsledok? Myslela som, že výsledok je práve tá pomoc, úsmev na tvári človeka, ktorému sme spravili radosť. Nezáleží na tom, či o tom vie jeden človek, alebo celé Slovensko. Ide tu o ten výsledný efekt. Odsudzujem médiá za všeličo... za hyenizmus, za senzácie, za medializáciu tých, čo o to nestoja. Ale odsudzovať médiá za to, že ukazujú, ako sa dá splniť prianie niekomu, kto to nemá v živote zrovna najľahšie? Veď každý jeden aktér v tomto prípade musí s medializáciou jeho príbehu aj súhlasiť, inak by sme jeho príbeh nemali možnosť vidieť. Tak načo sa pohoršovať? Prečo?

A ten, kto pomáha má vždy z toho nejakú výhodu. Či už zvýšenú sledovanosť, zvýšenú čítanosť, alebo hoci len dobrý pocit na srdci... A ak sa niekto tvári, že nevníma nešťastie okolo nás... No neviem, ale robiť dobročinné akcie je možné iba na základe toho, že to nešťastie okolo nás vnímame...

Bolo by naozaj pekné, ak by sme všetci boli šťastní, aby sme nemuseli vnímať smutné osudy v našom širokom okolí. Lenže nežijeme v rozprávke, ani v skleníku. A za relácie Modré z neba by som médiá naozaj nedokázala nikdy odsúdiť, lebo v nás podnecujú snahu pomáhať, idú nám príkladom a robia šťastnými tých, ktorí to potrebujú...A ak vidíme vo všetkom dobrom snahu obohatiť sa, tak v tom prípade, všetko je o peniazoch, hoci i webová stránka...


reklama

reklama

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 20:54

Nuž Fidorečka neplatí to všeobecne,pri vás mi to nedá Veľký úsmev ...a ked tam už budete tak na zdravie pivo ...

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 16:23

Spravit taketo zovseobecnujuce vyhlasenie o celej filantropii, dobrovolnictve ... je prepac nema slov ... aj keby to mal by pokus o nadnesienie.
Nemozes hadzat do jedneho vreca Modre z neba a matku Terezu, to su dva uplne rozlicne protipoly pomoci ludom.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 18:24

Kamila nepreháňaj! Ja som nikde žiadne vyhlásenie nespravila. O čo tu vlastne ide? Dotkla som sa citlivej témy? Čo chcete počuť? Fúúúj- modré z neba je svinstvo páchané na ľuďoch a ich nešťastí??? Sama sebe odporuješ. Na jednej strane pomáhaš, na druhej nerada počúvaš o nešťastiach druhých. Čo som také hrozné spravila? Ako som sa previnila? Že som napísala niečo tak, ako to vnímam ja a spomenula som okrem iného i reláciu Modré z neba? Čo také hrozné sa v tej relácii deje? Že plnia ľuďom tajné a nesplniteľné priania? A čo? Čo je na tom zlé? Dávate väčšiu váhu tomu, čo z toho má televízia, než tomu, že to poteší človeka? Tak to potom už ani nepozerajme televízor. Lebo aj televízne vysielanie a nielen takýchto relácií, ale všeobecne, je tiež vypočítavosť a biznis. Všetko, čo je v telke, všetky relácie, filmy, všetko to existuje, lebo si niekto robí biznis i všetky tie reklamy každých 10 minút...Ani Ty by si nemala mať na tejto stránke reklamy, keď už si taká pohoršená zo mňa. Hlavne že všetky tie výsmechy, urážky a večné hádky v diskusiách sú v poriadku. Nikdy som na nikoho prvá neútočila pre jeho názor a ak už sa tu handrkujem, tak väčšinou preto, lebo tu má stále ktosi snahu rýpať a povyšovať svoj názor nad názory ostatných nevhodným spôsobom. Neviem, prečo sa tu mám stále obhajovať, čo a prečo som napísala. Ani ja nemám slov.

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 18:28

Stakola, poslala som ti práve mail - prakticky súčasne, ako si ty odoslala komentár...

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 18:38

Splietas jablka s hruskami a mandarinkami aj cernicami. Skus toto zavesit na blog.sme a uvidis kolko ludi ta s tym posle rovno do... Nie tak pekne a milo ako tu, ale rovnymi nohami dopredu.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 19:28

Čo máte všetci s tým blogom sme? Zistili ste, že som tam kedysi písala a odišla som a hneď viete ako a prečo? Či? Však ma kľudne do ... pošli, ak sa Ti uľaví, na blogu sme by to bolo porušením kódexu blogera, keď už ten blog tak spomínaš.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 19:35

Ked si pisala tak ako tu- tak je to celkom jasne Veľký úsmev

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 18:59

Vysvetli mi prosim toto svoje vyhlasenie. Na nic ine som nereagovala.

"A ak sa pokladá relácia Modré z neba za komerčnú a hyenistickú, tak potom každá jedna charitatívna akcia ( a nezáleží na tom, či veľká, alebo iba malá) je neetická, pretože z každej jednej má vždy niekto nejaký prospech, hoci len zviditeľnenie, reklamu, sledovanosť, čítanosť..."

Tak ako ty zarabas ako zdravotna sestra aj ja zarabam na svojich strankach je to moja praca, makam denne cez 10 hodin. Aktivity OZ Mamam Sloevnska na stranky navazuju,vyuzivaju ich potencial ale su uplne samostatnou jednotkou. nemas tusenia kolko reklamy na tychto strankach som prebartrovala v prospech ludi v nudzi.

Ja ti tvoje Modre z neba neberiem, je fajn ak mas z neho dobre pocity, nuti ta zamyslat sa .. Ja som divna, precitlivela, nic nevydrzim psychicky preto nejdem zovseobecnovat svoje spravanie,ani sa davat za priklad.
Mna len sokuju tvoje zovseobecnovania.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 19:07

Áno Áno Áno
Kamila, komu nie je zhora dane, v apatieke nekupi.
Urobila si kus prace, je to aj vidiet, aj citit. Ty naozaj nemusis nikomu skladat ucty.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 19:13

Myslela som to tak, že ak chceme vidieť v nejakej charitatívnej akcii nie snahu pomáhať, ale komerciu a osobný prospech, tak by sme si na každej charite niečo také našli. Keď chceme vidieť snahu pomáhať, tak vidíme tie pozitíva dobročinných skutkov a ak chceme vidieť snahu obohatiť sa, tak si nájdeme dôvody. Nechcela som nijako uraziť ani Teba ani Tvoju stránku, tak ako mi to napísala Geo v maily. Len nechápem, prečo práve Ty, ktorá sama koná dobro a robí prospešné veci, vidíš v snahe televízie, ktorá má širokých možnosti a využíva ich nielen na obohatenie seba, ale svoje možnosti využíva aj opačným smerom- obohatenie druhých, prečo práve Ty to tak veľmi odsudzuješ. Keby si si prečítala môj článok Len tak... a odmyslela by si si jednu jedinú vetu, v ktorej spomínam i takéto relácie, možno by si pochopila, že som nič zlé tým nemyslela. A ak ma Geo obviňuje, že píšem - citujem : "stokrát prevarená čistá voda. Samá fráza a klišé, žiadna originálna myšlienka," a vyhadzuje mi na oči, že som odišla z blogu sme, tak ja už neviem, čo mám na toto povedať. Je to čisto moja súkromná vec, prečo som odišla a či sa tam vrátim. Akým právom sa hrabe ktosi v mojich súkromných veciach? Neviem, čo ešte povedať, bolo by toho veľa...ale asi už nechcem.

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 19:17

Ak si precitas vsetky moje komentare,a ni v jednom som nenapisala, ze odsudzujem Modre z neba, dokonca som ho v predchazdajucom komentari prvykrat spomenula. Stale som pisala, len o mojich pocitoch skusenotsiach, ze ja osobne sa vsetkym takymto zazitkom vyhybam, pocnuc spravami komernych televizii .. konciam modrym z neba, Postou pre teba, lem so mnou cvicia... A napriek tomu sa snazim pomahat ako viem. Ide to skor samospadom. Nepovazujem sa za slachetnu dusu ale skor cudaka.

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 19:36

Stakola, keď už tu vyťahuješ citáty z môjho súkromného mailu pre teba, čo keby si ho sem zavesila kompletne celý? Nemám sa za čo hambiť, za svojimi písmenkami (či už verejnými alebo súkromnými) si stojím a v maili som ti vysvetlila, prečo som ti napísala súkromne.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 19:42

Hrabe sa ti niekto v sukromnych veciach? Net nie je sukromna vec, je to verejna, kazdy si najde take info ake len chce.

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 19:20

Kamilka Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 19:23

Kamila, mňa tu v diskusiách na NM tiež všeličo šokuje a nielen mňa. Nik neznevažuje Tvoju prácu. Robíš si ju dobre. To skôr vyhlásenia na adresu relácie v televízii znevažujú prácu tých, ktorí to robia. Myslíš si naozaj, že je správne, ak takúto reláciu zovšeobecníte ako hyenizmus, biznis a neviem ešte ako? Tak to je podľa Teba fér? Takéto zovšeobecnené závery nikomu nevadili, ale moje zovšeobecnenie Vás už pohoršuje, šokuje?

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 19:29

Ja som tu nepisala, ze sa s tymto nazorom stotoznujem, ale nebojujem proti nemu, pretoze mi je jasne, ake krute boje zvadzaju televizie o percenta sledovanosti. Vid dve rovnake relacie na styroch televiziach o niecom svedcia...
Mam trochu skusenosti s mediami a "charitativnymi" aktivitami priame aj sprostredkovane. Pre media nie su zaujimave, ked tak len velmi vynimocne, alebo az ked je z toho taka velka bubilna ako spominana relacia. Ale je to o ludoch, ktorí televízie sledujú ..., co chcu vidiet, pocut ...

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 19:47

Kamila, ale tí ľudia v televízii tiež pracujú, ako aj Ty, ja a všetci. Za ich výsledkami je takisto kopec driny, práce, odriekania. O čo teraz ide? Vraj som urazila Tvoju prácu. No neviem teda, ale urážky práce ľudí v televízii, to už je ok? Oni robia svoje a Ty tiež svoje, každý robí, ako vie a ako chce. Tu v diskusiách sa už všeličo premlelo, i urážky, výsmech, hádky, posmešky. Zaujímavé je, že až teraz, keď som spomenula i webové stránky je okolo toho takto rušno a dusno. Ja sa za nič ospravedlňovať nebudem. A ak Vám to pomôže, nebudem tu písať, aby moje príspevky plné klišé nekazili dobrý dojem z Tvojej stránky. Aj keď je nad slnko jasné, čo kazí Tvojej stránke dojem. Kopec dievčat sa už bojí niečo napísať a píšu si radšej súkromne. I to o niečom svedčí.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 19:54

Boze to si teraz zabila. Aj ja si pisem sukromne a nemam problem pisat aj sem. Nikto nikomu nestoji s pistolou pri hlave tak prestan citovo vydierat. A mas pravdu, o niecom to svedci. No ver tomu ze to nie je nikym inym, len rozhodnutim ich osobne.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:05

Zabila som? Veľký úsmev No dobre, keď povieš. Šak nemusíš iba Ty zabíjať. A že je to o rozhodnutí? No to je možné, ale to rozhodnutie je urobené na základe strachu, či obavy, aby sa nik nemusel dostať s Vami do slovnej prestrelky. Už to stále viac dievčat prestáva baviť a ako sa hovorí, múdrejší ustúpi. Ty si tu vždy nájdeš nejakú dušu citlivú, aby si ju zdeptávala. Ako by mal znieť článok, aby bol pre Teba vyhovujúci? Skúsim:
"Relácia modré z neba, to je hnus, komercia, biznis. Nemôžem sa na to ani pozrieť. Všetci, čo sa okolo toho točia to robia iba pre svoj prospech. Hyeny hnusné. Zneužívajú nešťastie druhých, aby sa obohatili. No fúúúúúúúj"...snáď som Ti teraz vyhovela. Úsmev

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 20:10

A kto je ta akoze citliva dusa? Veľký úsmev Naozaj nechapem, akou mocou by som musela disponovat, aby som niekomu zabranila dat sem co len ciarku. Veľký úsmev Je fajn, ze veris tomu, ze ju niekto aj ma Veľký úsmev A si vedla ako jedla, mne nemusis ulahodit nicim, mne si vazne ukradnuta a iba sa bavim , ze sa snazis, kopes okolo seba a figa z toho.

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 20:26

Až tak ti je ukradnutá,že reaguješ na každú jej vetu Veľký úsmev ...

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 19:58

Ježkove oči, Stanka, pozri si, koľko tvojich článkov dala Kamilka na titulku. Myslíš, že to robí preto, aby si kazila dojem NM?

Úplne vážne sa ťa pýtam teda aj tu, nielen súkromne v maili - prečo berieš kohokoľvek, kto ti vyslovene netlieska, ako niekoho, kto sa ťa snaží zadupať pod čiernu zem?

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:14

Ješkove oči, Geo. Tak to by si mala Kamile nejako vyhovoriť. Ako môže dávať na titulku moje články- také otrepané klišé témy?! Veď to je sto krát prevarená voda. Nie? Toto je poďľa Teba konštruktívna kritika? To nie je o tom, že mi vyslovene netlieskaš, to je o tom, že ma úmyselne urážaš. Alebo Ti vadí, že sa pár mojich článkov dostalo na titulku??? No môžeš byť kľudná, po tejto diskusii sa už nedostane ani jeden a to hneď z dvoch dôvodov. Jednak- Kamilu som ( podľa Tvojich slov) veľmi urazila a po druhé- písať už nebudem.

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 20:19

Ty si vážne myslíš, že tu ktokoľvek skáče predo mnou do haptáku? A skutočne si myslíš, že mi tvoje články na titulke škriabu oči? Ach, jaaaj...

OK...
Nedáš sem teda celý môj mail, kde som ťa vraj tak príšerne a úmyselne urazila?

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:22

Daj si ho sem sama.

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 20:24

Ako povieš.

Ahoj, Stanka,

píšem ti radšej takto, a nie na NM, lebo sa dosť dobre nedá nevšimnúť si, že akúkoľvek kritiku veľmi zle znášaš. A to dokonca aj tú konštruktívnu, ktorá nemá za cieľ kritizovaného zdupať pod čiernu zem, zosmiešniť a ponížiť, ale práve naopak - pomôcť kritizovanému zlepšovať sa.

Pozri, ty píšeš veľmi dobrým štýlom, máš bohatú slovnú zásobu, nerobíš gramatické chyby... Super, super, super...
Ale - prepáč, o čom vlastne píšeš? Prakticky všetky tvoje príspevky sú len stokrát prevarená čistá voda. Samá fráza a klišé, žiadna originálna myšlienka. Predpokladám, že sa stále snažíš napísať článok tak, aby sa páčil všetkým (ako som si prečítala na tvojom privátnom blogu) a tak nechceš ísť do žiadnej konfrontácie.
To sa ale jednoducho nedá. Vždy bude niekto, kto ti nebude tlieskať a aplaudovať. C'est la vie...

Dnes sa ti pri "obrane" tvojich písmeniek podarilo neskutočne uraziť Kamilku a jej prácu. Verím tomu, že to bolo nechtiac. Nechám to teda tak - spomínam to len preto, že to bol posledný impulz k tomu, aby som urobila to, nad čím som už dlho uvažovala - napísať ti súkromne.

Premýšľala si niekedy nad tým, prečo sa tak snažíš všetkým páčiť? Prečo sa bojíš byť sama sebou a zároveň chceš, aby ťa všetci bezvýhradne uznávali? Prečo si utiekla zo Sme.sk a prečo sa teraz urážaš pri každučkej čo len trochu netlieskajúcej reakcii na NM? Čo je podľa teba zlé na tom, že niekto vidí čokoľvek inak ako ty?

Nemusíš mi odpovedať - ale urobila by si pre seba veľmi veľa, ak by si sa nad mojimi písmenkami aspoň zamyslela.

Prajem ti všetko dobré,

Anka

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 20:01

Netvrdim, ze nepracuju, ale aby charita bola akceptovana mediami, ludmi ... musi byt podana s velkou pompeznostou.

Na tvoj clanok som reagovala, len z tohto dovodu, ze tato tema - nestastie inych je pre mna velmi citliva, da mi zabrat a konecen som sa naucila tomu branit a nehambim sa za to. Napisala som svoju skusenost

Ty si tu pridala zopar narazok na stranky, na reklamu tu a na daslie veci, vseobecne na charitu ... tomu zodpovedaju reakcie, z moje strany len vysvetlujuce.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:08

A to je práve to Kamila. Moje reakcie sú takisto vysvetľujúce. Lenže moje vysvetľovanie sa berie ako útok a Tvoje ako vysvetľovanie.

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 20:14

porozmýšľaj,prečo to tak je?

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 19:31

Stanka,toto si si začala nešťastnú tému,si na tenkom ľade,už včera som ti to napísala...a len sa zamotávaš dokola,si v riadnej pavučine a som zvedavá,ako z nej vylezieš.Na jednej strane hodíš naničmamu do vreca s komerciou a na druhej sa rýchlo ospravedlňuješ.Prečo chceš byť silou mocou pekná?Keď taká si,tak sa nemusíš pred nikým a ničím obhajovať,zbadá to každý aj sám Mrkám

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 19:38

Fidorka, za tento týždeň už druhé : Amen Úsmev Zlomené srdce

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 19:41

ešte jedno a môže začať nový týždeň Veľký úsmev
ale aj tak,ďakujem Úsmev Slnko

Heja, Ne, 07. 11. 2010 - 22:06

polarka bolo to na fidorku ale nechápem.
Fidorka, za tento týždeň už druhé : Amen.

To počítaš koľko NM odchádza?

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 19:53

Fidorka, veď to nie je prvý krát, čo sa do mojich slov navážate. Skôr je to pravidlo. Takže podľa Tvojich slov som na tom tenkom ľade akosi stále. Kto chce psa biť, palicu si nájde...je to síce otrepané, ale sedí to presne.

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 20:00

ja sa do teba ani tvojich slov nenavážam,nemám ani palicu,nebijem ani svoje deti,prečo by som to robila tebe?Iba som ti poradila,nech si dobre premyslíš o čom začneš písať.Keď si začneš takúto tému,mala by si byť pripravená na všetko.Ale ty si pripravená len na hnedých objímajúcich medveďov.Keď ich nenájdeš v svojom blogu,tak sa cítiš nepochopená a nevieš čo robiť...to je celé.To,že s tebou niekto nesúhlasí,ešte neznamená,že ti praje len všetko zlé.Mrkám

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:29

Je nesúhlasiť a nesúhlasiť. Záleží na tom, ako sa kritika, či nesúhlas prejaví. Dá sa aj slušne a nie výsmešne a útočne. Ale to už od Vás ani neočakávam, natoľko už mám s Vami skúsenosti. Takže tých macov som naozaj neočakávala. Ak sa hráš na vešticu a myslíš si, že dokážeš čítať moje myšlienky a očakávania, tak Ti to teda moc nejde.

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 20:37

"Záleží na tom, ako sa kritika, či nesúhlas prejaví"

Áno, ale záleží aj od toho, ako sa príjme. A tiež nemám ani najmenšiu chuť ťa teraz dávať dole. Kvietok

fidorka, Ne, 07. 11. 2010 - 21:15

ja som sa na vešticu nikdy nehrala,ani na nič som sa nikdy nehrala,ja som stále rovnaká-aj keď rokmi sa každý svojim spôsobom mení,jadro mám stále to isté.Mrkám

manny, Ne, 07. 11. 2010 - 15:09

Ja osobne nesledujem Modré z neba, lebo som veľmi citlivá na akékoľvek ľudské nešťastie, hlavne ak sa jedná o deti. Proste to nemôžem pozerať.
Ja sa skôr pozastavujem nad inými reláciami. Nad tými, kde sa ľudia strápňuju a robia zo seba šašov. Superstar, Supertalent, Big bader, Vyvolený alebo najnovšie Farmár hľadá ženu. Naši to radi pozerajú a často sa bavia na mojich nervných komentároch. Ja týchto ľudí proste nechápem.
Je fajn si niekedy zo seba spraviť žartík, ale toto už hraničí s .....ach jaj.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 15:32

Kym modre z neba sa zaklada naozaj na cudzom nestasti, biede a utrapach, tak farmar...a spol je uz o tom, ze ti ludia vedome idu s kožou na trh, vedia dobre do coho idu a ake to ma nasledky pochopia mozno neskor...Idu do rizika, nemaleho a nie zadarmo. Dostavaju honorar podla mna nie je maly....a uziju si svojich pat minut slavy.
Je to velmi zrucne prestrihane a ukazu nam iba to, co chcu aby sme videli, presne tak ako v Aj mudri schybi.
Media su magovia, dokazu z nicoho urobit hit, dokazu nam nadavkovat lutost, sucit, hanbu, hnev, vsetko co len chceme....a my sme ti, ktori to s radostou prijmaju, hnevaju sa, vytacaju, prskaju ohen a siru ale aj tak to sledujeme...kolotoc. Rovnako ako na NM treba iba selektovat, vyberat si, cim si zahnojime dusu.
Je to len a len na nas, ako v tom maily, co mi prisiel naposledy...volba, pravo rozhodnut sa.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 15:39

Lydusha, ale i v relácii Modré z neba, musia tí ľudia s odvysielaním súhlasiť, takže i oni vedome idú s kožou na trh a rovnako i v relácii Múdry schybí môže televízia odvysielať príspevok iba so súhlasom. Ja napríklad nevidím reláciu Modré z neba založenú na nešťastí druhých. Ja ju vidím založenú na ukazovaní, ako sa dá ľuďom splniť tajný sen. Tipy a príbehy tam posielajú konkrétni ľudia, ktorí chcú niekoho prekvapiť, urobiť mu radosť a je od rozhodnutia toho "niekoho", či do toho ide, alebo nie. Kvietok Slnko Kvietok

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 15:46

Jasne, musia, ale skor opinkas niekoho, kto je nestastny alebo chudobny ako niekoho, kto je v pohode. Preto je to cele na hlavu, ze buduju sledovanost na ludoch, ktori nemaju inak sancu vidiet more alebo stretnut nejaku znamu osobnost...ti o to aj stoja, je to ako zachranne koleso, posledna sanca....Skus na to nahovorit plavca...teda cloveka, ktory je v pohode. Vies inak, ze vyberaju len tie najdojimavejsie pribehy, ze? Ze sa tam neodstane len tak hocikto ale iba ten co rozreve minimalne polovicu tych co ten hnoj pozeraju?

kefara, Ne, 07. 11. 2010 - 22:29

lyduscha,Prekvapenie s tým hnojom si to prehnala

lydusha (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 08:22

Neprehnala, pre mna su tieto a mnohe ine relacie cisty hnoj.

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 16:12

Práve preto je na každom jednom jedincovi či to bude pozerať alebo nie.Stále má možnosť výberu,ked nechceš nepozeraj,nečítaj,nerob si násilie...Ja sa pozerám,pokial mám čas a chuť,ale vôbec to neovplyvnuje moje postoje a názory v živote...Mrkám Úsmev ...

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 16:45

Minule si niekde pisala, ze sa uz nevyjadujes, nechces ostat radsej verna svojej novej zasade?

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 17:32

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ty ty ty ... mrška jedna Mrkám

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 17:37

Ked ja tak rada občas porušujem svoje zásady Veľký úsmev ...

carly, Ne, 07. 11. 2010 - 19:48

Dievčatá a čo tu vlastne teraz ide? Nejako som sa stratila. Reagovala alebo napísala Stakola niečo nevhodné? Čítam to stále dookola, ale neviem na to prísť.Smútok

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 20:06

No vidíš Carly a takto to ide stále dokolečka dokola Veľký úsmev ,ešte si si nezvykla?

simika26, Ne, 07. 11. 2010 - 20:20

carly sme dve Chichocem sa citam, citam, ale este som neprisla na to co sa vlastne deje Hambím sa

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 20:30

Baby,zvykajte si Chichocem sa Úsmev Mrkám ...

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 20:32

Za dva roky, co mame obcianske zdruzenie, som mala tu cest spoznat mnoho dobrovolnikov, ludi pracujucich v charitaticnych organizaciach .. Tato oblast je pre mna nova ..., ale spoznala som vela ludi, ktori maju moj velky obdiv (je to aj vela dievcat z tejto stranky, ale aj z uplne inych organizacii)a preto som si dovolila sa mierne vytoct nad tym, ako niekto prirovnava kazdu charitativnu akciu s Modrym z neba, alebo ju rovno prehlasi za biznis.

Stanka ako obranu na niektore rekacie, parkrat priamo, ci nepriamo narazala na nasu stranku, na mna, na paracu nasho OZ, ako biznis. tak som len vysvetlovala, ze stranky su moj biznis, moja praca,Obcianske zdruzenie je samostana jednotka, ktora len vyuziva potencial stranok.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 20:42

Kamilka, celkom tak to nebolo. Ja som skôr obhajovala reláciu Modré z neba, lebo tu odzneli názory, že je to čistý biznis. Na to som ja napísala, že ak sa na to pozeráme takto, tak potom aj iné charitatívne akcie by sa dali takto vnímať. Nikoho som sa nesnažila uraziť. A ak by som si myslela o Tvojej stránke, či aktivitách OZ, že je to čistý biznis, neviem, či by som sa snažila sama prikladať ruku k dielu, aj keď iba málo ( v rámci mojich možností). Skôr som sa snažila o to, že ani Tebe by sa nepáčilo, keby niekto Tvoju prácu takto vnímal. Lebo je verím, že aj to Modré z neba robia ľudia hlavne preto, aby pomáhali a nie, aby robili biznis. Ten biznis ide s každou televíziou ruka v ruke, či už robí to, alebo ono. Ja v tie dobré úmysly verím. Asi som tiež divná. Takto som to myslela.

sonia, Ne, 07. 11. 2010 - 21:01

Pozri Stani,každý vidí aj tak to čo chce vidieť Úsmev .Niekto nevidel v tvojich písmenkách zlý úmysel /ako ja/ a kto ho tam chcel vidieť tak ho tam aj videl...čo už s tým...Úsmev .Užime si ešte krásny večer a zajtra bude zasa Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko ...

vyvyka, Po, 08. 11. 2010 - 16:14

sonia, ja som tiež nevidela nejaký zlý úmysel, tiež som vyjadrila iba svoj názor.Ale takto ublížiť Kamile, to teda jo je docela síla.A myslím, že každý kto len trošku chodí, tak vie, čo kamila všetko dokázala.Keby mám len zpolovice tak dobré srdce ako Kamila, tak už som anjel.Dievčence, niekedy je lepšie rozdýchať, popremýšľať a potom napísať.Slnko

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 16:25

Ja neviem či som slepá,ale nikde som nevidela napísané niečo s úmyslom ublížiť a už vôbec nie Kamile - ona si to sama vysvetlila po svojom.Každý vidí iba to čo chce vidieť Úsmev Mrkám ...

vyvyka, Po, 08. 11. 2010 - 18:25

Tak veru tak Sonia, každý vidí len to čo chce.Bozkávam

stakola, Po, 08. 11. 2010 - 18:56

A naopak...nevidí to, čo nechce vidieť...

vyvyka, Ut, 09. 11. 2010 - 08:09

Áno a naopak, nevidí, veď ja Ti píšem že som nevidela nijaký zlý úmysel v tom Tvojom bloku.Len hold akosi sa to zvrtlo.Úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 16:27

Vyvyka, Soniu si netreba všímať. Ona z času na čas príde a začne čeriť vodu. Po nejakom čase dostane spätnú väzbu a zmizne /a neskôr sa opäť objaví/. Už to tak spravila viackrát. A stále je to o tom istom Kvietok

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 16:56

Vyvyka,Polárku /či Liesku Chichocem sa / si netreba všímať.Ona z času na čas príde a začne čeriť vodu.Po nejakom čase dostane spätnú väzbu a zmizne /a neskôr sa opäť objaví/.Už to spravila viackrát.A stále je to o tom istom...Kvietok

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 16:59

Hm...
A toto bolo o čom?

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 17:04

to nič Anka, toto si fakt netreba všímať Úsmev

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 17:05

Hm...
No skús uhádnuť...Chichocem sa Úsmev Mrkám

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 17:13

Snažíš sa neustále niekoho ponížiť /ty sama vieš najlepšie aký je tvoj zámer/. Nebolo by to prvý krát Sonia. Už si tu Fidorku nazvala chvostíkom, a bolo by toho viac, keby sa mi chcelo nimrať v tvojich prešľapoch. Ja som tiež stropila tie svoje. O to nejde. Nikto z nás nie je dokonalý. Žijeme si svoj život a ne/učíme sa na vlastných chybách, na cudzích a iné.

Ak ti robí radosť pokúšať sa neustále niekoho tvojím nikam nevedúcim rýpaním ponižovať - kľudne si poslúž. Mne to problém nerobí. Sedím tu a usmievam sa Úsmev

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 18:47

Ako povieš Pohoda ...

fidorka, Po, 08. 11. 2010 - 16:28

vyvyka Áno Áno Áno

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 21:08

Ale to sa ozaj neda porovnavat ak niekto pomáha s leskom, s pompeznostou, vo vyblyskanej sale, s publikom aj kvantom ludi pri obrazovkach ..., ako ked Nela, uci v romskej skole, pomaha romskym rodinam, hra s detmi divadlo ..., alebo z Dobreho anjela chodia po onkologickych oddeleniach, navstetvuju rodiny s tymito detmi, bez to aby za sebou tahali kamery, zozali aplauz, alebo zeny, ktore pomahaju tyranym zenam, drogovo zavislym z presvdecenia, bez naroku na odmenu .... Ano aj v Modre z neba pomahaju ludom, neberiem im to, neozsudzujem ani televiziu ani ludi, ktori to sleduju, ale neda sa to porovnavat. Filantropia, dobrovolnictvo je o niecom inom.

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 21:15

Ja to pojmem trochu nábožensky Kamilka : Amen Kvietok
Fakt sa k tomu nedá nič iné dodať Zlomené srdce

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 21:16

Je to vec názoru. Podľa mňa je to rovnaké, lebo tá myšlienka je rovnaká, aj výsledok je rovnaký - koná sa dobro. Rozdiel je iba v tom, že každý využíva na to možnosti, aké má. Televízia má kamery, tak ich využíva. Ty máš stránku a tak prostredníctvom nej oslovuješ dievčatá, dávaš vedieť, čo sa chystá a vďaka stránke Ti dievčatá môžu pomáhať. Niekto nemá ani to a tak robí charitu ešte vo väčšej tichosti, lebo nemá iné možnosti. Nič v zlom, ale je to naozaj takto vnímam Kamila. Mrzí ma, že som Ťa asi sklamala, ale je to tak. A nebudem meniť názor, ako tu niektoré povedali, len aby som sa Ti zapáčila.

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 21:21

Neviem preco by si ma mala sklamat a uz vobec neviem, preco by si mala menit svoj nazor. Len miestami okolo toho privelmi kopes, tak sa necuduj reakciam.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 21:30

Kopem? No ako povieš Kamila. Ak to berieš takto... kopú do mňa , tak kopem aj ja, aby ma celkom nedokopali. Ale asi bude lepšie sklopiť uši a ak kopú, tak ticho odísť. Kvietok Slnko Kvietok

Kamila, Ne, 07. 11. 2010 - 21:40

Prepac, ale ja som do teba nekopala. S dievcatami sa hadaj kolko chces, ja tomu nezabranim, reagujem na to, ca sa ma tyka priamo alebo nepriamo.
Inak skvelo vyuzivas citove vydieranie.
a u mna, tak to dopadne, ked mi vyjde z roboty, alebo nie som schopna pracovat, necham sa vtiahnut do zabomyssich vojen, tak mi treba.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 21:46

Nikoho nevydieram...aspoň o tom neviem, až taká šikovná teda nie som, že by som také dokázala a ani nechcem. Tým kopaním som nemyslela zrovna Teba a na hádanie s dievčatami je treba nielen mňa, ale aj dievčatá. A nevšimla som sil že by som kedy prvá začala s kopaním. Kvietok Slnko Kvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 21:54

Stanka, keď do teba, akože niekto kope - treba mu to vracať ?
A prosím ťa, kto do teba a kde kopal ?
Ľudia môžu mať aj iný názor a nemusia byť hneď tvoji úhlavní nepriatelia. Ja mám často iný názor napr. ako Lydusha - to teraz neznamená, že si pôjdeme po krku - ješkove oči Smútok

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 22:03

Polárka, Kamila mi napísala, že kopem. Ak teda nazvala moje reakcie za kopanie, použila som aj ja takýto výraz. Nič viac v tom nehľadaj.

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 22:34

Hmm. Mne sa tiež zdá, že kopeš okolo seba, a dokonca, že si stratila nad tým celým kontrolu. Ale to je nepodstatné. Netreba niektoré veci brať tak osobne. Človeku to uľahčí život. Stanka, nechceš 4 dohody od Dona Miguela Ruiza ? Mám to aj v elektronickej podobe. Je to taká pekná knižka. Ak by si mala záujem daj vedieť Objímam

Zuzana1978, Po, 08. 11. 2010 - 17:41

Kvietok Ja mam zaujem, posli mi ju cez kontakt pls Bozkávam

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 17:56

Idem poslať Zuzka Úsmev Kvietok

stelinka, Ne, 07. 11. 2010 - 22:19

Ja k tomuto všetkému čo ste tu všetky ponúkli,len toľko: Je mi smutno,že príspevok o "pomáhaní" sa zmenil na odoberanie si energie nielen medzi vami,ale sama cítim skleslú náladu.Prosím vás inak múdre žienky,myslite aj na nás, ktoré si vaše názory vážime,že nás takéto bojisko vôbec neteší.Rada čítam všetky príspevky a chcem aj naďalej.Bola by som však rada,keby ste si ma ako bežného čitateľa vážili a už si neubližovali.Kvietok

Chobotnička, Ne, 07. 11. 2010 - 22:20

Áno Áno Áno Slnko

magic, Ut, 09. 11. 2010 - 09:18

nuz, pokial niekoho to modre z neba nenakopne ku konaniu dobrych skutkov vo svojom a sirsom okoli, suhlasim s klodik. su to umelo vyvolane emocie zvonka, ktore pridu, pretecu clovekom a odtecu do neznama vo chvili, ked zaciti, ze mu v kuchyni prihara mlieko. po niekolkych dnoch po nich neostane ani pamiatka (ani po sucite, ani po radosti, ani po nicom), tak ako neostala po simonke napriklad. sem-tam si snad na nu niekto spomenie, mozno pri prilezitosti ineho podobneho nestastia. ale verim tomu, ze mnohi si na nu spomenuli az prave v tejto chvili, ked toto citali (resp. mali moznost par dni dozadu, ked sa nejaky psycholog na novomcase vyjadril, ze vraj jej mama konala vedome a zamerne).

jednoducho nas to len krasne rozcitlivie, niekto uroni aj slzy, potesi sa a koniec. nepocula som o tom, zeby sa niekto zdvihol po skonceni relacie a siel do susedov darovat im 50 euro, lebo su socialne slabsia rodina. naopak, casto si mysli o nich svoje.

a mozno prave preto, ze to davkuje emocie v co najsilnejsich davkach, sposobuje nasu rezistenciu voci beznym problemom (nestastiam) okolo nas. takze ano, na jednej strane to sprijemni nas vecer pri TV a ideme spat s dobrymi pocitmi. ale na druhej strane nas uz niekto s beznym problemom tak lahko nedojme. zaciname byt presyteni a priebercivi ako pri plnom stole dobroty a citovej krasy.

martaK, Ut, 09. 11. 2010 - 10:41

Stelinka veľmi krásne si to vystihla. Ja si rada články na NM prečítam, málo prispievam. Ale je smutné, že je tu skupinka báb, ktoré spolu držia a vždy sa niečoho chytia. Ved stakola nenapísala nič zlé. Veľmi pekná úvaha. A je na každej z vás, čo si z toho vyberie, či niečim do diskusie prispeje. Slnko

lusesita, Ut, 09. 11. 2010 - 18:44

O nešťastí a šťastí./ aj bez Modrého z neba /
Aj v tento deň,v každú hodinu aj tomto momente niekto na svete,v našom okolí prežíva svoje osobné šťastie/nešťastie-niekto sa narodil,niekto tento svet opustil.Niekto leží s deťmi na pláži a niekto bojuje a potláča úsmevom strach o tie svoje na onkológii.Dalo by sa toho spomenúť veľa aj prípady,ktoré poznám ja osobne,ale chránim ich súkromie a zrejme viac ani netreba.
Každý človek prežíva najmä tie "cudzie" smutné udalosti inak.
Nedovolím si v tomto smere nikomu nič zazlievať,iste má preto dôvody a viem celkom pochopiť,ak si nešťastie druhých do srdca veľmi nevpustí.Chráni predovšetkým seba,aby si sám neublížil,lebo má toho toľko za sebou,že viac proste neunesie,ale za to ľahostajný bezcitný určite nie je.
Spomínam si na mm,keď mu začali problémy s VT,správa o nejakom nešťastí /nemusel pozerať,čítať médiá- žijeme predsa medzi ľudmi/ mu spôsobovala veľké problémy,skoro aj lekára bolo treba zavolať,keď sa dozvedel o kolegovom úmŕtí.Vyhýbal sa všetkým negatívam.Preto verím ľudom aj tuná dievčatám,ktoré tu "slušne" napísali svoj názor,prečo sa napr.sledovaniu "Modrého z neba" vyhýbajú.Nie sme na tom emočne rovnako a každý deň v pohode.
Stanka,keď som si prečítala všetky reakcie v tomto blogu,nedalo mi to.Hľadala som názory na túto reláciu aj inde,doteraz som sa o to nezaujímala,lebo nie sú v mojom názore i vo výsledných pocitoch podstatné.Svoju mienku som ti už napísala v blogu "Len tak",nebudem sa teda opakovať.Aj na iných stránkach sú články a názory "také aj také" a potom tie,ktorým ja nikdy nebudem rozumieť,hlavne tým ľudom,väčšinou to boli muži,ktorí používajú v hodnotení práve tohto programu tak silné slová ako hyenizmus,hnoj,špina stoka,odpad,v diskusii sa vulgárne vyjadrujú,odsudzujú všetko a všetkých jak Vila i divákov,čo to sledujú,surovo posudzujú a pritom to vôbec nepozerajú alebo zhodnotia len za "pár sekúnd a prepínam" .....tak sa volá aj jeden blog ...vidia v tom len biznis a to,čo prezrádza ich vlastný charakter.
Nerozumiem tým ľudom a ich vulgárnostiam,najmä preto,že pri nich ich "ne/pomoc" dozaista končí.
Včera som videla film podľa skutočnej udalosti "Deti na úteku"je o záchrane židovských detí,tentoraz s dobrým koncom.Holocaust to bol skutočný hyenizmus,rovnako ako napr.obchod s detskou pornografiou,tam mi to hodnotenie sedí,ale na reláciu "Modré z neba"? to určite nie.
Žijeme,trápime sa,radujeme sa,berieme to tak,že každý nesie svoj osud a vlastný kríž.
Zmena v našom vnímaní nastane najmä vtedy,ak sa nás to nešťastie,trápenie,zdravotný problém,strata,bolesť a bezmocnosť bytostne týka,alebo je to niekto,kto nám je veľmi drahý,naše deti,manžel.Zistíme,že nevieme ako ďalej a nemáme možnosťi,financie,hľadáme pomoc ako sa dostať z problémov,potešiť niekoho aspoň trošku.Ktorá z nás, ak by to bola jediná cesta,by toľko zatracovanú pomoc od televízie odmietla?Viem nájdu aj také.Ak by sa moje dieťa malo postaviť na nohy vďaka nie lacným vstupom a pobytom v kyslíkovej komore,videla by som,že to naozaj pomáha,a ja na to nemám,tak som nielen darcovi,ale hlavne sponzorom a ľudom z markízy / ktorí ich hlavne rýchlo našli,lebo sa to nesmie prerušiť / do smrti vďačná.Preto za podobným príbehom vždy vidím viac to srdce ako ten biznis.
Vilo je skvelý človek,stačilo zavolať,dohodnúť si stretnutie a v tichosti bez kamier sa našlo pár dobrých chlapských duší a odovzdali pomoc pre jedno dievčatko,ktorá vlastne pokračuje dodnes.Nie sú doležité naše vlastné pocity,ale práve ten aj tu neustále spomínaný osobný kontakt a vidieť naživo,že to prináša svoje ovocie.Skvelých ľudí a priateľov nenájdete len cez internet,na faceboku,či tuná na nm,ale ich spoznáte napr. aj cez Modré z neba.Stačí si nájsť ich stránku a prečítať si pre koľko dobrých ľudí to v každú stredu neskončí.

stakola, Ut, 09. 11. 2010 - 19:17

Naozaj si to veľmi pekne napísala Kvietok Slnko Kvietok

sonia, Ut, 09. 11. 2010 - 20:40

Lusesita Áno Tlieskam Áno Zlomené srdce Áno Tlieskam Áno ...

kefara, Ut, 09. 11. 2010 - 18:54

Lusesita - famózne napísané Áno Tlieskam Zlomené srdce Slnko

lusesita, St, 10. 11. 2010 - 14:14

ďakujem dievčatáSlnko Slnko Slnko Slnko

Ariesa, St, 10. 11. 2010 - 14:26

Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama