reklama

Pohľad muža

Pridal/a Martin 77 dňa 02. 01. 2009 - 23:30

reklama

Dobrý deň,
volám sa Martin a pri hľadaní receptov na internete som narazil na vašu stránku. Zaujal ma príspevok Zaujímalo by ma (bol prvý v najčítanejšie na NM )
Skončil presne tak ako by sa dalo očakávať - jedna strana neuniesla že niekto by mohol byť inteligentnejší ako ona sama, preto sa znížila k urážkam typu .... inteligencia z tvojich článkov priam nesrší ..
Milá jahodka, treba si prečítať celú vec komplexnejšie. Adapek sa nikde nad vás nevyvyšovala, napísala len že to nechápete a vy to naozaj nechápete že ľudia s vyšším IQ môžu mať problémy inak by ste sa nad tým nepozastavovali.

Toto vám mohla zkopírovať aj adapek, tá sa však k tomu neznížila a podala vám svoje osobné skúsenosti. Skopírovať niečo z internetu vie každý, aj ty jahodka a to je zrejme pre teba to inteligentné.

http://www.nadanie.sk/index.php?ID=7

Písať v štýle, že druhý človek musí mať v rukách slovník cudzích slov a robiť si poznámky aby z toho vyšiel nie je znakom vysokej inteligencie. Je to pokus o inteligenciu, ktorá nikdy nepríde.

V svojej praxi sa stretávam s množstvom veľmi vysoko nadaných detí, ktoré sú u mňa kvôli ťažkým depresiám, pretože sa nedokážu začleniť do kolektívu, psychosomatickými problémami sa to u nich len tak hemží. V siedmych rokoch si často nedokážu zaviazať šnúrky, majú narušenú jemnú motoriku, pocikávajú sa a zajakávajú. Pri teoretických úlohách ožívajú, sú sami sebou a dosahujú fantastické výsledky.
Mimochodom častý problém u vysokonadpriemerne nadaných ľudí je absencia orientácie a perfekcionalizmus ( napríklad to plánovanie ). Nejde o zvyk je to dané a nie je to možné len tak vymazať.
A dôkazy a argumenetácie -aké ? Skopírujte si to z internetu, zrejme tam nájdete čo ste potrebovali - nájdete však iba pravdepodobne.

Volám sa Martin a mám tri vysoké školy, moje IQ je 155 a pre praktický život som zle použiteľný. Dve som študoval naraz.
Milé dámy - jahodka a libuša - môžte ma začať kameňovať že sa nad vás vyvyšujem.Úsmev .
A nakoniec ten pohľad muža :
-na adresu jahodky a libuše - tí vulgárnejší by povedali že ste sliepky, ja to uzavriem že ste nezvládli diskusiu- zvášť jahodka.
- na adresu svetlany - odchod z témy si zvládla s cťou a včas si odišla, máš môj obdiv
- na adresu georgíny - až na jeden prešľap, tvoje reakcie boli dobré
- na adresu ostatných dievčat - vaše reakcie z môjho pohľadu boli pochopiteľné
- a nakoniec adapek - všetka česť , diskusiu si zvládla na vysokej úrovni, neznížila si sa k osobným urážkam a správne si ju ukončila. To svedčí o tvojej inteligenciiÚsmev

Martin

PS : neche sa mi to opravovať, potom by som to korigoval a to nechcem.


reklama

reklama

crystall, Po, 05. 01. 2009 - 19:00

...chcela som povedat, sranda....ale toto uz je aj po srande...fest.....ci uz verim, alebo nie....logika mi hovori, ze sestra asi tazko bude citat web-stranky, prostrednictvom "zanechaneho" pocitaca... a este aj prostrednictvom neho reagovat, kde prinajmensom kazda domacnost ma vlastny pocitac, v ktorom sa orientuje....hore kdesi pisem lydush...eve, odpovedam, ze sok bol...hnus ostal. K danemu blogu vyjadrit sa je bezpredmetne....total...totalka.

denisa123, Po, 05. 01. 2009 - 19:33

Samu seba presviedcam, ze adapek by toho nebola schopna - ze nie je tak hlupa, ved IP adresa sa da zistit... Ved to vedia aj moje deti, takze mi to nejde do hlavy a neviem sa s tym nejak vysporiadat a velmi ma to skrie...Chcem vediet, kde je pravda...Nie som na strane A a ani na strane B a cakam, kto do mna drgne a povie, no takto to je ....

ribišška, Po, 05. 01. 2009 - 20:52

www.ribisska.sk cca to vyzera tak, ako to tam niekde pod tu info s tou istou IP napísala akira13. teda aspoň podla mňa... Kvietok

-, Ut, 06. 01. 2009 - 00:23

heh, nejak mi nedopínajú klapkyChichocem sa
Čítam čítam a nejak /nikto netuší akoChichocem sa / som pochopila asi: "veď to všetko bola AkiraChichocem sa Asi je čas ísť spaťChichocem sa Objímam

ribišška, Ut, 06. 01. 2009 - 10:55

www.ribisska.sk hihi... nie. mala som na mysli to, ako som ja napísala vtedy raz na jeden blog že dáma si z nas robí srandu a asi si na nas robi psycho prácu . vtedy sa tu do mna všetci pustili a aj to tak zostalo... ja som bola tá čo píše neprimerane. ja som necitlivá a ešte neviem aká Úsmev

časom sa však pravda naozaj ukazala, ale mne nikto nenapísal ospravedlnenie za to čo mi bolo napísané, z čoho som ja vtedy bola obvinena. a pri tom to boli len fakty, ktore som podla textu cítila a a aj som to vyjadrilaKvietok

jedine ty akira si sa mi ospravedlnila na osobnom stretku a priznala si že som cítila správne. dalej sme to tu nerozoberali Slnko

zaujimave je sledovať tie rôzne druhy podpory. nikomu vobec nedochadza že sa toto ešte neskončilo a že čas ukaže ako to naozaj bolo. tu sa dava velka podpora na zmysleny članok od zmysleneho človeka s mužskym nickom. blog bol napísaný v štýle " tvrdá káva " a ešte aby toho nebolo malo, adapek dala novy blog na sebalutosť ako vyšity.

zase niečo z tohoto cítim. vy, ktorí ma poznate už viete že sa v týchto veciach moc nemylim.

moj nazor je, že ak som sa neprevinila, tak nemusim nič vysvetlovať.
tak prečo zase obhajujuci a srdcervuci blog? Úsmev

aki, už v poho? Mrkám

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 13:14

Preco ten blog, ribisska? Lebo supnut sa do pozicie obete je velmi pohodlne. Nemusi teraz robit len sa nechat ukecavat, lutovat a presviedcat o tom aby ostala. Úsmev Mne sa paci to co jej pise kamila hned na uvod...nic take strasne nikto nenapisal aby musela mat srdce potrehane na tisic kuskov Úsmev
Ale to je vedlajsie, ak to tak citi, no comment. Úsmev
Ja som si na chvilu , len na chvilu skusila predstavit ako sa citi baba, co ma "ine" dieta, ktora skocila na spek Martinovi77, ze je psycholog, v dobrej viere a nadeju mu pisala mail s prosbou o pomoc....
A potom to zistenie ze je to vlastne jeden velky podvod a niekto si len lieci mindrak...blbe....
Nesudim, neposudzujem, je mi to jedno...od prveho oslovenia lydus od martina som vedela ze je to adapek lebo jedine ona so mnou takto dokazala "diskutovat". Ak verite jej rozpravke o sestre, prosim, aj tak
KAZDY UVERI TOMU, CO CHCE UVERIT.....
:)
pekny den katka Úsmev

svetlana (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 18:23

ludus Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa , mne bolo tiez dost luto, tych co naleteli ( chvilu teda aj seba) ... no dlho som to nevedela rozlisit od vlastnej jesitnosti Vyplazený jazyk
ale "tito" kricia tiez dost hlasno nadalej, takze v tejto minute to uz beriem ako ich problem Pohoda Pohoda Pohoda
bolo to mozno tvrde, no asi by som nikdy nepovedala, ze mna moze NM tolko naucit Mrkám

a teda Ribisska, len si tu nezbieraj vsetky zasluhy o objavenie vsetkych psycho pre seba, ok ? Pohoda

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 18:33

Chichocem sa

svetlana (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 18:41

a este som to meno aj zle skomolila ... uz radsej nic nedodavam Pohoda

Lieska, Ut, 06. 01. 2009 - 21:30

Lydusha

presne tak pravda stojí na strane toho čomu uveríme. A to čo sa tu odohráva - kauza Adapek - Martin 77 - sestra Adapek, je len emocionálna manipulácia, ku ktorej človek siaha ak nevie kam z konopy. Je jedno ktorý tábor má pravdu. Najväčším sudcom nás samých je naše svedomie. I keď je pravda, že mnoho ľudí trpí sebaklamom, a nosí všemožné masky.
Maska obete je jedna z najpopulárnejších, a najprvoplánovejších po ktorých ľudia siahajú. Je to vedomé zbavovanie sa vlastnej zodpovednosti. Vlastne je to útek od svojho odrazu v zrkadle.

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 21:47

Mrkám

Lieska, Po, 05. 01. 2009 - 20:51

Ja sa opäť zapojím. Pravdupovediac nevychádzam z údivu. V každom prípade po odhalení istých skutočnost,í by bolo možno na mieste, potvrdiť, alebo vyvrátiť či daná dáma pod nickom Adapek má niečo spoločné s nickom Martin 77. A asi by bolo vhodné dať priestor aj samotnej prispievateľke Adapek. Človek má právo sa brániť, minimálne podať nejaké vysvetlenie.

Kamila, Po, 05. 01. 2009 - 20:56

Vysvetlenie Adapek, som pridala asi na dvoch miestach, momentalne je z toho velmi zufala, neviem ci naberie odvahu sa sem vratit.
Mozem to zhrnut este raz:

Adapek: mail č.1
Kamila čokoľvek napíšem na svoju obhajobu tak to neprímete. Bola som na horách a veci vrátane počítača som nechala u sestry v Prahe. Nemala som ani tušenie že vám píše. Keď videla aká som utrápená , zrejme mi chcela pomôcť.Je mi to ľúto, práve som s ňou dohovorila a balím si teraz veci a odchádzam aj s deťmi a mužom domov.

Túto hanbu zrejme neprežijem.

Adapek: mail č.2
Momentálne som zrelá na psychiatriu. Skús prosím pretlmočiť na stránke že mi to je nesmierne ľuto, čo sa stalo. Ospravedlňujem sa za seba a svoju nezodpovednosť a za sestru.

Lieska, Po, 05. 01. 2009 - 21:16

Ďakujem Vám Kamilka, nejako som to nepostrehla. Osprvedlňujem sa. Nuž teraz sa ponúkajú dve možnosti. Buď Adapek vraví úplnú pravdu a toto celé je len jedno veľké nedorozumenie, alebo je tu aj iná možnosť. A to tá, že Adapek ľudí na stránke zavádzala. A toto je len nejaký pokus, ako z toho vykorčuľovať.

Myslím si, že je bezpredmetné riešiť ako to v skutočnosti bolo, treba vedieť odpustiť. Každý má právo robiť chyby a prešľapy. Otázne je akú dôveru jej teraz prejavia ostatní.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 21:23

Tiez je tu vsak moznost tretia a to, aby ten co vsetko spiskal, cize Martin77, sestra ci ktokolvek napisal pravdu. Pokial je adapek v celej veci nevinne nemusi jej kamila robit tlmocnika, moze sa hajit sama je dospela a ma tu vela kamaratiek, ktore ju videli a spoznali aj osobne a kamaratstvo sa nekonci jednym preslapom, priatelstvo vydrzi aj horsie burky ako bola tato....no a pokial to bola sestra, bolo by fer aby sa k tomu celemu vyjadrila ona. Tot moj nazor. Na priatelstve, vztahoch ako aj na vsetkom okolo nas je dolezita PRAVDA.

Lieska, Po, 05. 01. 2009 - 22:01

Lydusha

Podľa mňa je to skutočne jedno. Aj keby to Adapek spískala úplne sama. Bohužiaľ týmto celým nedorozumením prevdepodobne mohla stratiť dôveru niektorých naničmám. Dôležité však je odpúšťanie, a schopnosť nesúdiť. Nech už boli zámery Adapek či jej sestry hocaké. Najväčším sudcom nie je komunita, ale naše vlastné svedomie.

ribišška, Po, 05. 01. 2009 - 21:20

www.ribisska.sk kami, ty si filter? ved ked to adapek nebola, tak sem môže uplne s kludom prísť. prečo by sa mala hanbiť za činy niekoho iného? a ešte k tomu byť zrela na psychiatriu?

myslím si že ten kto to všetko napísal by sa mal ospravedlniť. tak ľahko ako sa anonymne prihlasil, napísal urážajuci blog a ako reagoval. ked bol vtedy hrdina, nech je aj teraz. vdaka nemu sa tu baby pohadali, uražali a boli tu dva tabory. hnevali sa za vykonštruovane vymysly...

akira dobre napísala že toto tu už raz bolo...

adapek, ak si to nebola ty, tak nerieš

Kamila, Po, 05. 01. 2009 - 21:23

Nie som filter, Adriana odchadzala z Ciech z dovolenky, takze balila celu rodinku a predpokladam ze bola z toho vsetkho dost vykolajena. Poslala mi dva maily, s info adresovanymi aj vam, tak som sprostredkovatel. Napisala som vam fakty a pridala aj Adrianine vysvetlenie. Zaver necham na vas.

ribišška, Po, 05. 01. 2009 - 21:31

www.ribisska.sk dakujem kami za vysvetlenie. z mojho pohladu mohlo byť pred tym prispevkom. nech neprichádza k nedorozumeniam. ešte raz dakujem Úsmev

an, Po, 05. 01. 2009 - 21:21

Adapek moju doveru ma.Hlavne preto,ze mne osobne sa dost lahko moze stat,ze z mojej IP moze napisat prispevok moj manzel,dcera,dokonca i moja kamaratka,ktora z casu na cas u nas stravi vikend/a dokonca mozu pouzit aj moj nick,nakolko sa zo stranky neodhlasujem/.O tom,ze sem chodim u nas vedia,ci obcas citaju netusim,nemala som potrebu to zistovat.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 21:32

Tak neviem si predstavit ze by som chodila na chat pod dcerinym alebo manzelovym nickom. Zaujimave priatelstvo, pridem k tebe na navstevu, pojdem za tvoj comp a pod tvojim nickom si dam do sexoznamky inzerat. Take kvetinove...bez hranic. Úsmev
Nie je nic lahsie ako si zalozit vlastny nick. Nevrav ze by ti bolo uplne suma fuk keby niekto..ktokolvek..vypisoval pod tvojim nickom. Ach ja, az taka dovera. Obdivuhodne. Akurat ze tak strasne malo pravdepodobne.Mrkám

an, Po, 05. 01. 2009 - 21:45

nikde som nepisala,ze by mi to bolo jedno,dokonca som nepisala,ze sa to deje.napisala som ,ze z mojej IP mozu odist prispevky,ktorych autorm nie som ja-a pokracovanies nicom bolo v zatvorke.
a moje priatelstva,prosim,neries,viem koho si "pustam do chalupy".
Vsetko to bolo v teoretickej rovine a pretoze viem,ze ta moznost/aj ked len teoreticky/existuje,nemam dovodadapek neverit.moj osobny nazor a dalej by som to nechcela rozoberat.

magic, Po, 05. 01. 2009 - 21:29

cesta do pekla je vydlazdena dobrymi umyslami. skoda, ze si niekto skor ako chce niekomu pomoct nepremysli, ci nerobi skor medvediu sluzbu.
no co sa stalo, stalo sa. vsak oni si to doma uz vysvetlia. a Adapek moze kludne prispievat dalej.

ja_hodka (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 21:44

Prispievat moze aj sestra kludne...aspon budeme mat celu rodinnu anamnezu pokopeÚsmev

svetlana (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 21:49

baby, ja vas skoro vsetky vskutku obdivujem ... ako lahko ste to predychali.
pre mna to bol asi najtvrdsi trening, co som kedy na internete absolvovala ... teraz uz asi mozem povedat, ze vdaka zan ... aj vdaka mojej sukromnej psychoterapii Mrkám

Ariesa, Po, 05. 01. 2009 - 21:59

svetlana Slnko, ja sa skor divim ako si to pustate pod kozu ... ved selektujem, nie? Kvietok

ojoj, volako ma poucili take tie odbocovania od temy s polarkouVyplazený jazyk .

lydusha (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 22:06

Úsmev

Ariesa, Po, 05. 01. 2009 - 22:12

tss, sa ti skeri, lydushaMrkám , dobre vies ako to vyzeralo Mrkám ... inak som tieto dva tyzdne od vianoc volako moc intenzivne na polarku myslela, ty hadam cosi vies o nej, ako sa drzia? Slnko

lydusha (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 22:18

Nooooooo a napisala si jej mail? Úsmev Mrkám
Inak ariesa, ja davam tych sklabiacich sa smajlov ako znak ze som citala Úsmev a niekedy je to stav, usmev, smiech, potlesk...skutocny Úsmev

Ariesa, Ut, 06. 01. 2009 - 15:15

hm, mail? noo, ja neuzatvaram lahko a spontanne kamaratstva (mozno aj preto ze nenapisem hned mail niekomu, ked si na neho spomeniem Mrkám len tak). viem ze blavacka nanicmamovska banda sa obcas stretne a keby sa cosi zomlelo, tak to prebehne aj cez nanicmamu, pomahalo sa tu uz vselijako a vselikomu. chcela som len take to obycajne info: vies ariesa, mato zodral uz vsetky teplaky na kolenach ako vsade lozi Zlomené srdce Slnko

paa

... inak ja tych tvojich smajlov beriem Úsmev som na teba len tak potmehudsky potom zmurkla pri prispevku, aby si ho nebrala ako rypnutie Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 01. 2009 - 18:01

Mrkám maju sa velmi dobre Úsmev

svetlana (bez overenia), Po, 05. 01. 2009 - 22:08

ariesa, vies, ze som uz davno nezazila taky pocit bezmocnosti .... ? tie riadky pisal dost inteligetny clovek na to, aby vedel, co robi a s akym umyslom. ja viem, velmi dobre viem, ze niekedy sa neoplati vysvetlovat ... no ved snad ma to vyliecilo Úsmev

a bola som/som celkom sklamana z dost vela reakcii ... anonymnych ludi, ja viem Mlčím

este chcem napisat, ze ma prekvapila Akira ... Akira, klobuk dolu za prispevky o ospravedlneni! Napisem to len takto, nebudem to tu viac rozoberat, ok ...

Ariesa, Po, 05. 01. 2009 - 22:14

Áno

adus, Po, 05. 01. 2009 - 23:04

Bála som sa, že ak to dám do blogu "Šepkám", preskočí "oheň" tam
a snáď zase tu malá modlitbička pomôže zahasiť plamene vášní
Takže moja modlitba je tu:

Máme vraj prosiť a bude nám dané
Tak prosím….
Nech stíchnu všetky ostré zbrane
(Či slovo je to a či dýka)
Tie po ktorých tečie krv
I tie po ktorých sa slzy tečú
Tak prosím….
Ak padli slová zlé tak zabudnime na ne
Nech sa tu opäť ľahko dýcha
Nech všetko je tak ako bolo prv
Než horkosť zasiahla nám dušu

Aj o toto Ťa prosím, Pane.....

eva m, Po, 05. 01. 2009 - 23:20

adus,
to je krasne...Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Eva Slnko

adus, Ut, 06. 01. 2009 - 00:22

ďakujemObjímam

crystall, Ut, 06. 01. 2009 - 13:04

...moc to vsetci prezivate.... a ti co brania, aj ti co hania....aj ti co sa previnili....

kto si bez viny, hod kamenom....ono klamat sa bude,ci chtiac, ci nechtiac.....aj dodrbavat ....a cim viac sa to bude rozoberat?...tym.....

stoji to za to?...

za co?

...za pocit viny? za ospravedlnenie?...za vitazstvo?..za pravdu?...
...byt zrely na psychiatriu?....a co tam "poviem"?..ze mi na Nete nieco nevyslo?....
...za to, ze ze sa ukazala "moja" pravda?..za to, ze mi kedysi nikto neveril a teraz, TERAZ sa vsetko ukazalo?...

...stoji to za posledne slovo?....a este dalsie a dalsie a dalsie?

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:24

BABY VEĎ TOTO PÍSALA ADAPEK. JE TAKA VYCHCANA ako my všetky dokopyÚsmev))Veď chlap predsa nejde na takúto stránku!!!Obhajuje sama seba, to je ONA. Je zrelá na psychiatriu. Vážne sa začínam o ňu báť. Neviem kto to tu napísal, že na klinického psychológa dosť útočí a vedela presne kto čo povedal. Nemohol to niekto iný tak presne pomenovať ako sám účastník diskusie!!!!!Presne vedela aj mená a súvisle čo kto povedal. Pozná Vás, preto vedela, že ju nenachytáte. Keď nemá koho ovládať v reálnom živote, tak sa snaží vo virtuálnom. Vymazala všetky blogy. Prečo? Čoho sa tak bojí? Aby ste si nič nemohli dať dokopy? Alebo aby sa to nedostalo do nesprávnych rúk? Manipuluj s ľuďmi a vydiera ich. Veď to je choré!!!!!! Teraz sa vážne bojím aj o jej deti. Smútok Smútok Smútok

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:26

BABY VEĎ TOTO PÍSALA ADAPEK. JE TAKA VYCHCANA ako my všetky dokopyÚsmev))Veď chlap predsa nejde na takúto stránku!!!Obhajuje sama seba, to je ONA. Je zrelá na psychiatriu. Vážne sa začínam o ňu báť. Neviem kto to tu napísal, že na klinického psychológa dosť útočí a vedela presne kto čo povedal. Nemohol to niekto iný tak presne pomenovať ako sám účastník diskusie!!!!!Presne vedela aj mená a súvisle čo kto povedal. Pozná Vás, preto vedela, že ju nenachytáte. Keď nemá koho ovládať v reálnom živote, tak sa snaží vo virtuálnom. Vymazala všetky blogy. Prečo? Čoho sa tak bojí? Aby ste si nič nemohli dať dokopy? Alebo aby sa to nedostalo do nesprávnych rúk? Manipuluj s ľuďmi a vydiera ich. Veď to je choré!!!!!! Teraz sa vážne bojím aj o jej deti.

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:28

uz som to písala a ona to vymazala. bola to ona.

vyvyka, St, 07. 01. 2009 - 19:32

kamila,prosím ťa,nemôžeš tento blok vymazať?Ďakujem,myslím,že nepriniesol nič pozitívne a stále sa v tom niekto bude šprtať.

klodik, St, 07. 01. 2009 - 19:34

presne tak vyvyka, súhlasím...je to už ako schyzofrénia

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:36

tak na čo sem idete.keď sa nechcete zapájať. VED ONA JE CHORA

vyvyka, St, 07. 01. 2009 - 19:37

My sa nechceme zapájať a Ty chceš očividne zapárať.Takže na čo si tu ty?

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:40

lebo ma to rozčuluje. ešte hádam ju treba aj poľutovať,nie? veď tu má zo všetkých srandu.

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:41

ja som si to až dnes celé prečítala.

vyvyka, St, 07. 01. 2009 - 19:43

A tomu akože mám veriť?Veď Ty si na ňu útočila v inom bloku,ak si nepamätáš ale to je jedno.Myslím,že nejlepšie by bolo celú túto "kauzu" nechať tak,nie?

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:45

máš pravdu nechaj tak.veď pletieš jedno cez druhé. ja som hovorila o tomto článku. aj tak ste tu skoro všetky takisto na tom ako adapek.

patricia, St, 07. 01. 2009 - 19:43

a okrem toho, ak sa sem nemá prispievať, tak prečo to neodpracete? aspoň sa nebudem rozčuľovať

ribišška, St, 28. 01. 2009 - 19:52

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Vyplazený jazyk ... milujem smajlíkov... hihihihehhehehahahah

NIA123, Št, 29. 01. 2009 - 15:27

fuuha... hranolky mi prihoreli tak som sa tu zacitala.Chichocem sa preco ste na seba taky zly?ani ja som tu viacerym nepadla do oka,co som si vsimla pri ich odpovediach,ale je mi to jedno.ale toto?hm...Chichocem sa Chichocem sa

yaya, Ne, 21. 06. 2009 - 09:31

keďže je tu pol roka starý dátum, pochybujem, že sa dozviem, kde martin pracuješ.....a aké tri vysoké školy máš, myslím tým odbor...a nepýtam sa to k diskusii....čisto súkromne..

georgina, Ne, 21. 06. 2009 - 09:53

Yaya, tento blog nepísal žiadny Martin. Nikto taký neexistuje Úsmev Mrkám.

yaya, Ne, 21. 06. 2009 - 10:49

ok, dík....(asi som tu už dlho nebolaChichocem sa )

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama