Keď idem reklamovať MT s tou istou chybou 3x mám nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu MT pri 3 reklamácií alebo až po tretej reklamácií a odpovede od predajcu?
No, som ja ale trúba.Ako som to odoslala,došlo mi, že je to mob.telefón.Dlhé vedenie.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Uz som sa ta raz pytala, ci to mas aj trikrat uznanu reklamaciu- cize odstranenu zavadu a ci mas k tomu tri protokoly, ze bola odstranovana ta ista zavada trikrat.
Pretoze reklamovat to mozes aj osemstokrat- tu istu zavadu....len ci to servis aj uznal...ak ano, tak mas narok na vratenie penazi alebo na vymenu za novy kus. Ak nie, tak nemas narok.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Takže ho budem musieť asi reklamovať asi aj ten 3krat, ale najradšej by som bol keby mi ho vymenili lebo s tým telefónom sú stále problémy...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Môj manžel bol v predajni s telef. Chcel si kúpiť nejaký kvalitný mobil, bez všelijakých funkcií.Nepotrebuje ich, len aby mu vydržal a mohol sa v pohode dovolať. Slečna mu povedala, že také sa nevyrábajú.Nuž, ako sa hovorí biznis je biznis.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
A to mu čo za blbosť povedala? Veď také obyčajné phone som videla v letákoch koľkorázy.. a za naozaj nízke ceny. Myslím, že takéto jednoduché vyrába Nokia a ešte tuším nejaká značka býva. Bolo to v Tesco letáku ešte niekedy na jeseň, ale však oni ho dávajú často.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Má tu niekto skúsenosti s reklamáciou mobilu, ktorý má stále tú istú chybu, že či by som pri tretej reklamácií mohol požiadať o výmenu telefónu alebo vrátenia peňazí????....na toto mi odpíšte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Odpovedala Lydusha vyššie.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ja viem ale lepšie by bolo, keby som mal aj od iných radu nie len od jedného...môže mať iné skúsenosti ako druhý.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Phelipe, Lyduška niekoľko rokov pracovala na reklamačnom oddelení. Takže odbornejšiu radu ako od nej tu asi nedostaneš
.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
OK takže ho budem musieť zrejme poslať na reklamáciu asi aj ten tretíkrát, lebo zatiaľ mám potvrdené 2závady toho istého typu, takže by mi asi neuznali keby som chcel náhradu asi až po tej tretej keď to budem mať potvrdené...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Presne tak, ked budes mat tri protokoly, kde bude napisane, ze bola odstranena zavada (musi byt ta ista, cize ak bol meneny napr. mikrofon trikrat alebo podobne) tak potom uz mas narok na vymenu ci vratenie penazi. Trikrat ta ista, styrikrat rozna. Lenze servis obycajne ked vidi, ze je tam ta ista zavada tretikrat- sam posle navrh na dobropis ci vymenu. Alebo ti rovno posle novy telefon.
Ale ak sa zavada co len raz neprejavila alebo ju neodstranovali tak mas smolu.
Ludia si totiz casto predstavuju, ze staci, ak oni reklamuju tu istu zavadu trikrat, lenze to tak nefunguje, ta zavada musi byt potvrdena servisom a odstranena.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Hej, šak jasné, ja mám zatiaľ dva protokoly kde je napísané , že zamŕza a batéria málo vydrží. A teraz pôjdem reklamovať tú istú chybu aj tretíkrát tak uvidím, že čo mi na to povedia v predajni a ako sa k tomu postavia. Ešte neviem, že či si mám zobrať pre istotu aj tie protokoly ale asi ich zoberiem
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
A mas tam aj napisane co s tym robili? Ze odstranovali zavadu? Co presne mas napisane v spravach zo servisu?
Pretoze ak tam mas napisane ze sa zavada neprejavila tak reklamacia nie je uznana.
Predajna ti to vezme opat do servisu, predajna sa riadi tym, ako sa servis vyjadri. Predajca nie je kompetentny posudzovat stav reklamovaneho vyrobku, na to je servis.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
V jednej správe je napísané: Vyjadrenie technika - že nahral nový SW a závada bola odstránená....a v druhej je napísané že bol vymenený vadný mechanický diel so softwerom - to sa týka tej istej chyby ako pri prvej reklamácií. Tak teraz neviem či bola uznaná ale asi hej keď napísal že závada bola odstránená?...neviem
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Takte teraz potrebujes aby ti to vzali do servisu a aby sa servis vyjadril opat v tomto zneni. Potom mas narok na vymenu ci vratenie penazi.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Tak Phelipe, choď na predajnu s dokladmi o opravách (predchádzajúcich), žiadaj dať MT do servisu, aby potvrdili že závada sa prejavuje opätovne. Po tom, ako servis dá toto stanovisko do ďalšieho protokolu, máš nárok "
- prevziať taký istý MT ale nový a pokračuješ v akcii
- vrátiť sumu za akciový MT a vybrať si nový-iný ale aj s novou akciou a viazanosťou
- vrátiť sumu za MT a odstúpiť od zmluvy, rozumej vypovedať číslo - zrušiť, resp. nechať neviazané číslo
Nezabudni občiansky preukaz, záručný list a spomínané doklady o opravách.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Dobre tak to tak spravím, som zvedavý či mi to uznajú. Tomu servisu dávam zas taký mesiac kým sa mi telefón vráti...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Zo zákona na to majú tridsať dní. S tým nič nenarobíš.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
A ak by mi to uznali tú chybu telefónu a chcel by som za náhradu nový telefón tak by mi dali taký ako mám teraz - len ten sa teraz už nevyrába, alebo mi ponúknu telefón v tej cene ako stál ten pokazený?...alebo to každá predajňa rieši inak?
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Bud ti daju taky aky si mal alebo primerany k povodnemu.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
To si radšej ak sa bude dať zoberiem peniaze a kúpim si aký chcem ja a nie aby mi oni určovali telefón a to ešte keď som u nich jeden reklamoval...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
A što éto MT?