reklama

po akych ženach muži tužia

Pridal/a trisestri dňa 19. 02. 2008 - 20:26

reklama

Po akých ženách muži túžia

Tak trochu fejtón

Aká by mala byť ideálna žena pre nás mužov? Upratané, navarené,
vyprané, nažehlené to všetko je samozrejmosť. A pritom dobré a
chutné jedlo vždy a včas na stole a k tomu chladený nápoj prípadne
kávička. Stále usmiata, upravená, milá a ochotná, má byť
masérka, ošetrovateľka, zdr. sestra, mamou, milenkou aj bútľavou
vrbou no ešte aj upravená, vyčesaná, navoňaná, erotické
prádlo vždy pre istotu pod peknými šatami pripravené. Ideálna žena
milé dámi musí aj pri deťoch všetko hravo stíhať a problémi s
ľahkosťou žehliť, za dobré výsledky manžela pochváliť.
Vystrčený zadoček v pohotovosti ak si chce muž plesnúť. Ideálna
žena má plniť všetky vyslovené aj nevyslovené priania, túžby a
želania. Vedieť v pravý čas servírovať k športovému prenosu v
telke správne chladené pivko a k tomu chipsy poriadne veľké aby dlho
vydržali a tiež by nezaškodila nejaká teplá mäsitá pizza, dobre
prepečená zo všetkým čo tam má byť. Nežné dlane majú mať v
cviku všetky masáže. Ešte k tomu stále vyzerať na sladkých 17. Ak
sa manžel nudí, lebo nejde športový prenos, pohotovo treba mať po
ruke zaujímavé video no v poslednom čase by nezaškodilo aj dobré
DVD. Skoro by som zabudol k pivku patria chuťovky, k teplému čajíku
koláčik, však vaše polovičky po celodennej namáhavej práci si
zaslúžia zamaškrtiť podľa chuti.

Milé dámi ešte dobre, že nás mužov máte.Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe pivo


reklama

reklama

mirec, Pi, 22. 02. 2008 - 14:15

som rád, ďakujem. Mám rád ženy, ktorým to myslí sú rozvážne, zdravo sebavedomé, pritom jemné a nežné.

svetlana (bez overenia), Pi, 22. 02. 2008 - 17:09

he, toto sa zvykne hovorit aj o nadriadenych vo vztahu k podriadenym ... a skutocni profici ti povedia, ze to je totalne od veci strategia- profici si vyberaju najlepsich ludi ako podriadenych, aj ked vyzeraju byt lepsi sko su oni sami, lebo len tak maju zaruku rastu aj pre seba! a nesrasu sa pritom o svoju stolicku.

takze takato strategia je v mojich ociach absolutne kratkozraka a taky chlap si kope jamu pod svojimi nohami, ale jeho problem Mrkám

Kamila, Pi, 22. 02. 2008 - 20:37

Robinson, ja by som to urcite skratila viac, ale moj drahy ma prave nechcel pustit k pocitacu, tak to cenzuroval on a rozhodol sa pre uzasne skratenie. Váľam sa od smiechu po podlahe A v prvom momente som to ani nechcela cenzurovat, ved sme tu sami dospeli, niekedy viac a inokedy menej vytoceni. Ale treba sa drzat filozofie stranky: S citom, pochopenim a s laskou aj v rozculeni, osobne take nepoznam.Chichocem sa

A k teme si myslim, ze chlapom ani tak nevadi mudra manzelka, ved chcu inteligentne deti, ako taka, co intenzivnejsie vystrkuje rozky inym smerom ako je domacnost a starostivost o deti a drahu polovicku.

robinson, Pi, 22. 02. 2008 - 23:03

Kamilka, a prečo si nekúpiš vlastný? Úsmev Potom by si drahý už ani neškrtol (vulgarizmy)! Úsmev A hoci som potajme dúfal, že v záujme veci mi to tam necháte celé (veď už bolo po dvadsiatejdruhej Veľký úsmev ), musím oceniť, že drahý sa vyzná v tom, ako môže zostať koza celá a vlk nezdochnúť od hladu. A k téme by ma celkom zaujímalo, či by mal radšej miesto teba doma nejakú sliepočku... keď práve to všetkým chlapom tak náááramne vyhovuje... Pohoda
Dobre sa mi vyspite, dievčence! Objímam

molekula, Pi, 22. 02. 2008 - 13:33

co ti ja viem robinson..podla mna sa nemas zaco ospravedlnovat....je to zaujmave zeby skatulkovana demokracia???Prekvapenie

Polárka (bez overenia), Pi, 22. 02. 2008 - 16:35

kazdy z nas je iny a kazdy to pochopil po svojom... ine je ked sa v danej situacii clovek nachadza, tj, argument vnima nie len usami ale aj ocami...

tiez si myslim, ze sa nema za co robinson ospravedlnovat.
jednoducho nech uz to myslela lekarka ako chcela vyjadrila sa na moj vkus vzhladom na jej postavenie plytkym slovnikom

AgnèsL., Pi, 22. 02. 2008 - 20:17

Suhlas. Pravda je, že my sme pri tom neboli. Inak totiž vyznejú slová na papieri a inak, ak ich podporí mimika, postoj tela, hlasová modulácia... Skúste si predstaviť, že by takýto hlod zadrela tým svojim typickým ironizujúcim spôsobom povedzme Majda Paveleková. Nevyznelo by to hned inak? Úsmev

yaya, Pi, 22. 02. 2008 - 16:53

...každý jeden z nás je pri zostavovaní rebríčku hodnôt, pri prezentovaní postojov a názorov veľmi ovplyvnený situáciou, v ktorej sa nachádza, a nie je to len životom, ktorý práve žijeme, ľudmi, s ktorými prichádzame do styku, ale aj momentálnym ránom...prebdenou nocou...možno, že má doktorka nahovno súkromný život....možno, že sa len zle vyspala(povedala mi, že už 3 dni nevidela svojho muža,tak jej možno niečo chýbalo), alebo ju práve nasral pacient čisto mužského pohlavia...aj ja sa viem šialene naštvať...aj vulgárna viem byť, aj zlá...takže, je veľa toho, čo sa v živote už nesnažím brať vážne...bývala som veľmi vzťahovačná, urážlivá....dnes nevravím, že nie som, ale sakra si dávam pozor.."každý, koho stretávaš bojuješ svoj boj....." učím sa brať niektoré názory s nadhľadom...preto aj doktorku som tak brala, fakt som sa dávno tak dobre nezasmiala ako vtedy u nej a preto som to pobavenie chcela sprostredkovať aj vám....každého názor je ovplyvnený jeho situáciou, preto ona povedala, to čo povedala, preto robinson zareagoval, ako zareagoval....nie pre doktorku, ale preto, že v jeho živote nie je niečo ako by on chcel a preto sa ho niektoré názory dotýkajú viac...mirec má hodnoty a život momentálne tak, ako si to predstavuje a názor berie triezvo...teda su sumárum...mala aj nemala doktorka pravdu...ale som to tu zase raz rozbehla, čo???

Polárka (bez overenia), Pi, 22. 02. 2008 - 17:04

isto je nieco na tvojich slovach, no mne osobne nieco take u lekara vadi...

moja obvodna lekarka je tiez zvlastna zena :
pridem do ordinacie a ona zacne slovami do p.ce pozerali ste vcera spravy ???
kukam jak puk co sa to deje...
potom sa spyta co ma trapi a kedy bude svadba...
hovorim boli ma hrdlo a svadba nebude (nie ze by ju do toho daco bolo)
a ona na to - no aj ten moj bol taky idiot a teraz som stastne rozvedena, tu mate recept na penicilin, a spravy nepozerajte lebo su tam aj tak vzdy iba chujoviny

nuz, neviem je to asi o vkuse... mne ten je slovnik nevyhovuje ale lekarka to neni zla...

yaya, Pi, 22. 02. 2008 - 16:56

na vianoce sa mi podarilo stúpiť do polievky, ktorú som mala v špajzi na zemi, čo myslíte, ako zareagovalo 10 hasičov, ked im to muž povedal??? "takže dnes máte na večeru slepačí vývar???" ked mi kedysi niekto povedal, že žena je len sliepka...tak som sa fakt nafučala...dnes nie, pretože mi je jasné, že sa nehovorí o mne....

eifelovka, Pi, 22. 02. 2008 - 17:00

Yaya, mne bolo v minulosti tiez povedane, ze som "prilis inteligentna" a mojej sestre, ktora je velka intelektualka je to hovorene casto.. nie vsetci chlapi su taki, ale je pravda, ze z vlastnych skusenosti viem, ze existuju ti, co myslienku o tom, ze by mali doma intelektualku jednoducho neznesu.. takze aj ked by som slovo "sliepka" vymenila za slovko ine, v podstate sa tej lekarke neda az tak odporovat.. a myslim si, ze aj ona to hovorila len a len z vlastnej skusenosti Pohoda

yaya, Pi, 22. 02. 2008 - 17:14

tak ako som v závere napísala....sú aj takí, aj takí chlapi...je aj dalšia pravda, že je málo tých, ktorým to nie že nevadí, ale sú na svoju ženu pyšní...je aj to pravda, že pokiaľ sa bavíš s chlapom nezáväzne, tak mu to imponuje, pokiaľ ale máš byť jeho partnerkou, vtedy sa to začne meniť...je to odjakživa, že chlap je pánom tvorstva, že chlap je ten, čo nosí doma nohavice, je ten, čo drží kasu, je ten, čo rozhoduje, rozkazuje....nechcem pôsobiť feministicky, ale toto je im a aj ženám vtlkané do hláv celé roky...žena bola vychovávaná k tomu, že má sedieť doma a starať sa o rodinu..v niektorých krajinách nemôže voliť, nemôže chodiť s odhalenou tvárou, vraždia sa plody so ženským pohlavým...ešte aj dnes...tisíce dievčat....!!!!žena môže byť emancipovaná, ale mala by sa spýtať na to muža....môj príklad zo života, bolo to už dávno, ale raz som musela veľmi rýchlo rozhodnúť o inštitúcii, do ktorú bude navštevovať naša dcéra....rozhodla som a zavolala mužovi s tým, že som mu vysvetlila, argumenty....s argumentmi súhlasil, ale prečo! som sa nespýtala najprv jeho, kým rozhodnem...rozhodnutie bolo síce správne, ale on! mal vedieť a on mal odobriť rozhodnutie(nešlo o život podotýkam)...tak to bolo aj s chladničkou....2týždne v lete nám nešla chladnička, 2 týždne som mu o tom vravela, až som musela hlavne kvôli deťom, aby nejedli pokazené jedlá zavolať sama opravára...samozrejme, že sa urazil, lebo on! ho chcel zavolať....prečo som to urobila bez jeho vedomia?...po 2 týždnoch!!!

Polárka (bez overenia), Pi, 22. 02. 2008 - 17:30

He he teraz som zrovnavala ako to je u nas doma

tak kasu drzi mamina a stara sa o nakupy a kuchynu
umyvanie okien, vysavanie, upratovanie a zehlenie robi prevazne tatino (hlavne to vysavanie, upratovanie a umyvanie okien)
rozhoduju spolocne
ale varenie je u nas fakt "zenska praca" tato hovori privilegium Chichocem sa lebo jedlom sa da vydierat Veľký úsmev
samozrejme, ze upratujeme aj my (ja a brat) teda viac ja ako brat, lebo momentalne som doma (nepracujem) ale ked vidi, ze mi je blbo vsetko urobi sam alebo ho poprosim a urobi a to iste aj ten moj

uf ale yayus Ty to mas fakt tazke Smútok ON a jeho EGOcentrizmus Smútok to ho tak zrejme vychovali doma, ci sa nie ?

vyvyka, Pi, 22. 02. 2008 - 22:39

Na toto Ti poviem asi toľko.ja som dlho hľadala partnera,ktorému by som vyhovovala ja a ktorý by samozrejme vyhovoval mne.Našťastie sme sa našliZlomené srdce ,ale je to veľmi ťažké,niekedy sa to proste nepodarí,zaľúbiť sa,rozumieť si a tolerovať sa,hlavne keď ten druhý má pocit menej cennosti.Ako to napísal Mirec,máloktorý chlap doma znesie takú ženu.Našťastie,sú aj takí,škoda,ale je,že Ty ho nemáš doma.Lebo je to fajn,keď si s niekým na rovnakej vlnovej dĺžke.Ja si myslím,že takého ešte nájdeš.Mrkám

yaya, Pi, 22. 02. 2008 - 17:37

vychovávali a vychovávajú...ale čítala som tvoj príspevok 2x, z ktorej planéty si písala, že ti pochádza tatino???? u mna je to celé čo si písala o vážení si ženy...môj muž bol v nedelu na hokeji, povedal mi, idem na hokej a odišiel...nepýtal sa, či chcem ísť aj ja...včera mi volal, či nechcem ísť...tak som rozmýšľala a prečo chcel, aby som šla som zistila o chvíľu, ked mi povedal, že sa mám normálne obuť, lebo on chce piť a ja ho mám vlastne z toho hokeja odviezť...naštvala som sa, mohla som??? pýtam sa preto, lebo on príde možno za chvíľu domov urazený a neprehovorí so mnou ani slovo...to za trest...

eifelovka, Pi, 22. 02. 2008 - 19:52

Yaya, ta posledna veta je super Áno a "mohla si" Chichocem sa bolo ti dovolene Chichocem sa som zvedava, ako sa to vsetko vyvinie, potom napis, ze "aky bol hokej" ak ti porozprava Chichocem sa

Polárka (bez overenia), So, 23. 02. 2008 - 11:23

Neviem z akej planety je tatino Chichocem sa ale je fakt, ze zehli lepsie ako ja Veľký úsmev ...
Mna by taketo spravanie ponizovalo a velmi by mi to ublizovalo. Neviem yayus, milujes ho ? co ta drzi pri takom chlapovi ?

yaya, So, 23. 02. 2008 - 17:52

nie nemilujem...aj ked, rozprával sa so mnou...respektíve, ja s ním, pretože som sa rozhodla, že sa budem správať akoby nič....pretože to vraj mužov vytáča najviac...ked sa ženy správajú akoby nič...a on fakt nevie, čo to má znamenať...ale nie o hokeji, tak všeobecne...urobil už všetko pre to, aby som ho nemilovala...ale on o tom ani netuší, lebo je presvedčený, že všetko čo robí, ako sa správa je to správne...šak bol takto učený 34 rokov...práve dnes som prišla na to, prečo si už ani oddýchnuť neviem...stalo sa vám niekedy, že ste si cez den ľahli, alebo aj zaspali a zobudili ste sa na čudný pocit...že sa na vás niekto díva..a ked sa zobudíte a spýtate sa čo je, odpovie, len sa dívam, či spíš....alebo sedíte v obývačke, šálka od kávy, prípadne miska z čipsov a príde domov on a druhé čo sa spýta, koho je tá miska, koho je tá šálka...a vy po rokoch automaticky ked viete, že má prísť domov, rýchlo odpratujete z obývačky všetko, čo je známkou života v dome??? robím to 15 rokov....a teraz nemôžem cez den zaspať...a neviem si oddýchnuť, lebo musím stále niečo odniesť, uložiť, preložiť, bez toho, že by bol trebárs doma...nie som bordelár...ale ani pedant...zvykla som si nato...nie je zlý....ked chce, je zlatý, milý, pozorný....a zrazu bác...a zmení sa na to, čo som opisovala predtým...potom sa dostanete do stavu, ked všetko zlé, je vlastne vaša chyba...mám to zafixované 15 rokov v hlave...a odrazilo sa to na mojom zdraví....a niekde v podvedomí viem, že ho mám rada...ale stačí to na život???..na život možno do 60tky??? ....zvykla som si, len sa občas posťažujem vám...sebe...poviem si, ved koľko žien žije oveľa horšie ako ja....a poviem vám, nepoznám lepšieho muža....viem, že existuje, ale ja som zatiaľ takého nestretla....tak ho mám rada, toho, čo mám doma...

Polárka (bez overenia), So, 23. 02. 2008 - 19:36

hmm nuz ked ti to vyhovuje tak ako to je potom tazko radit ... s tym sa neda nic len zmierit a brat to tak ako to je...

yaya, So, 23. 02. 2008 - 21:43

nepísala som o vyhovovaní....písala som o rezignácii....

Polárka (bez overenia), Ne, 24. 02. 2008 - 10:23

rezignácia ??? hmm tak rada by som ti dala nejaku radu co by vsetko vyriesila ako mavnutie carovnym prutikom, ale neviem. neviem ci chces s tym daco robit alebo nie...
neviem stale mam pocit, ze si ta manzel a jeho rodina vobec nezasluzia, a verim , ze na teba daco caka a omnoho lepsie Zlomené srdce Kvietok Zlomené srdce

klodik, Ne, 24. 02. 2008 - 10:41

yaya tiež si myslím, že na teba čaká "niečo" lepšie.Alebo by to chcelo keby sa ten tvoj ocitol na hrane a pochopil čo má doma a začal si ťa viac vážiť.Prežívam také podobné "trápenie" doma a teraz som vo fáze kedy si vravím, že už proste nevládzem a už nechcem od svojho muža nič očakávať...to je taký paradox, že je to fakt dobrý chlap, ale akosi má vštepený , či priam akoby naočkovaný pocit, že to čo robí a ako sa chová on je to najsprávnejšie na svete.

yaya, Ne, 24. 02. 2008 - 11:46

presne klodik takto žijem a presne polárka...aj ja si myslím, ale ešte nenadišiel čas.....v tejto chvíli sú pre mna dôležitejšie deti....oni sú šťastné...ich otec ich má rád...a oni jeho a pretože, že ja nie som šťastná, nemusia trpieť oni...nemôžem ich zobrať niekde do garsonky, ktorú si pri dnešných cenách stejne nemôžem dovoliť...nemôžem ich niekam zobrať, kde nebudú šťastné, pretože ako mama potom nebudem šťastná ani ja...preto rezignácia....preto tento postoj....preto sa radšej stotožním s tým, čo mám doma...aj ked nie som úplne šťastná, ale ked mi najhoršie, tak si poviem, že je veľa žien ktoré sú na tom oveľa horšie ako ja....psychicky a fyzicky týrané, aj oni, aj deti.....choré mamy a choré deti....nemať na chleba...a tak dalej, je toho veľa...takže, žijem, dýcham, nikto ma nebije, mám kde spať, mám zdravé a šťastné deti....mám na chleba a viac....a mám vás, keby nebolo môjho muža....ani by som ja o vás a vy o mne nepočuli... Zlomené srdce

Dominika, Ne, 24. 02. 2008 - 12:27

NikaMrkámahojte!!!krasny a pravdivy prispevok. tak toto sme my ženy.robíme presne to, ako povedia chlapi, alebo ako by to malo v domacnosti vyzerat.ked je vsetko tak ako povedia oni, tak je všetko v naprostom poriadku.prečo to je vlastne tak???prečo ma žena tolko povinnosti a muži nie???asi preto, že sme take tolerantne a neotvorime si usta czdy, iba ked je toho na nas privela.

robinson, Po, 25. 02. 2008 - 13:56

Polárka, aj ty máš dojem, že tvoj tatino je mimozemšťan? Úsmev Keď sa pozrieš po svojom okolí, je naozaj medzi chlapmi takou raritou?

Polárka (bez overenia), Po, 25. 02. 2008 - 14:47

robinson - odporucam citat prispevky poriadne - bola to len odpoved na yayinu otazku "z ktorej planety je moj ocino"

inak mne to pride normalne, lebo som tak vyrastala... ale ked pocuvam co maju zname a niektore kamaratky doma - ano mam dojem, ze tatino padol, z inej planety..
a este viac ma v tom utvrdzuje fakt ked idem busom s tym mojim megabruskom, ze sa mi ziaden "gentleman" nepostavi a kazdy sa tvari, ze som neviditelna... neviem asi som chcem vela
nejde mi o to aby som si sadla -aby si to zle nepochopil, vydrzim stat aj ked mi je obcas mdlo alebo mi ide krize odtrhnut- no tu ide o princip a slusne spravanie... jednoducho zastavam nazor, ze chlap by mal byt gentleman. otvarat akejkolvek zene dvere, popripade pusti v buse akukolvek zenu sadnut (nehovorim o 70 rocnom deduskovi, mam na mysli, vytalneho dospeleho chlapa)

robinson, Po, 25. 02. 2008 - 16:06

Neboj sa, čítať som ešte nezabudol... Ale chcel som vedieť, či to, čo tvoj otec robí, považuješ za normálne... Lebo ja áno. Ale keď si tak čítam tie vaše babské diskusie, tak mám pocit, že asi nie som normálny... Ale pritom väčšina mojoch priateľov sa správa doma podobne, ako tvoj otec... Tak ja neviem, kde ste prišli k tým vašim pánom tvorstva, čo s vami zdieľajú domácnosť... Možno je to tým, že táto stránka priťahuje najmä ženy čo sa potrebujú vyplakať zo svojich trápení... A ja si tu potom fakt pripadám, ako E.T. ... Až sa bude otec vracať na rodnú planétu, povedz mu, nech mi chytí fleka, že sa s ním kúsok zveziemm... Pohoda Kvietok
P.S. Keď som sa ja vozil v MHD, tak sme pri príchode "bruškatej" vstávali, ako keď do miestnosti vstúpi dôstojník... Úsmev

eifelovka, Po, 25. 02. 2008 - 16:14

Vies Robinson a vies Polarka, ja by som to takto neskatulkovala.. ja sa tym chlapom ani necudujem, ze nie su gentlemani, ved sa len pozrite ako sa chovaju baby, pubartacky ci kocky v mojom veku.. je to sama nadavka, v autobuse sa to nepostavi... atd atd.. ved mna by to nebavilo robit chlapa gentlemana takto sa spravajucim "damam" Takze ja by som to "neskatulkovala", okrem toho velakrat su ti chalani "slusnejsi" nez tie baby, co je dooooost smutne Pohoda

Polárka (bez overenia), Po, 25. 02. 2008 - 17:26

Eifi
poviem to je zjednodusene : "ak zo seba niekto robi blbca nie je to dovod aby som aj zo seba robila obmedzeneho idiota"

takze ak sa nejaka standa sprava podla hesla "IQ tikve" nie je to dovod preto aby sa kazdy chlap otocil a spraval ako chrapun...

co sa tyka spravania dievcat v dnesnej dobe - mas urcite pravdu - niektore su uzasne brzdy...

no aj tak nevidim dovod preco by sa hociaky chlap v buse nemohol postavit tehotnej zene, preco by mi len tak nemohol sused podrzat dvere ked vidi, ze som dva a pol metra za nim (to je taky exot ze este tie dvere pojde kludne zabuchnut)...
to nie je zas tak vela, to su podla mna veci, ktore by mali byt uplne normalne

eifelovka, Ut, 26. 02. 2008 - 09:12

Ja nevidim dovod, preco by ti nemohla uvolnit miesto zena.. tot vsio.. mi to pripada akoby sme zrazu zo vsetkych chlapov robili magorov a nemyslim si, ze to tak je Pohoda Tvojimi slovami akoby si tam hadzala aj toho, co mas ty po svojom boku a mne sa nezda, ze by boli chlapi az taki nevychovani ako opisujes ty Pohoda

Polárka (bez overenia), Ut, 26. 02. 2008 - 09:27

isto ze sa moze postavit aj zena zene... len mna doma ucili ze chlap je / mal by byt "gentleman" a prednostne uvolnuje miesto on Pohoda ...

a toho mojho tam aj hadzem nie vzdy sa ku mne choval koser (sice je pravda ze som mu to sem tam dala aj vyzrat)... neviem jednoducho mi to na chlapoch vadi...

eifelovka, Ut, 26. 02. 2008 - 09:47

Mne sa zda, ze nie su taki "hrozni" ako ich mas v predstavach ty Veľký úsmev Tiez sa mi pacia vo filmoch casy, ked pani nosia klobuky a dlhe plaste, ale na druhej strane si nepripadam ja sama taka dama ako boli tie damy v tom obdobi.. takze je to len prirodzeny vyvoj, asi nie spravnym smerom, ale ani nie "jednotvarne" len pre jedno pohlavie Pohoda

Polárka (bez overenia), Ut, 26. 02. 2008 - 10:44

ok vyjadrim sa inak... dobre mi padne ked je muz galantny, nejak velmi ma nedrazdi to, ak sa niekto chova ako buran z lesa, ale vytaca ma ked sa niekto (hocikto) chova ako chrapun a este je aj na seba hrdy - to nie je podla mna stupen vyvoja, ale degeneracie.
neviem ako to je u vas v Itali, no tu v Sr narazis aspon na jedneho idiota denne (a to je jedno ci v zenskej alebo muzskej podobe)...

vid. stojim v buse s bruskom a pan ma na sedacke polozenu kabelu s naradim. tak sa pytam ci by som si mohla sadnut. on sa usmial zobral kabelu postavil sa mi do cesty a pustil sadnut inu pani cca 40 rocnu kozu. hovorim si pohoda, dalsi idiot. pani vystupila a on uz sa chystal capnut tam tu svoju sprostu kabelu. mal smolu sadla som si ja !!! na co na cely bus zahucal, ze on nechape z coho som taka unavena... a kedze ja som drzka povedala z nicoho ale ja nechapem z coho je unavena ta jeho taska z naradim, okrem iineho som tehotna a ak ma s mojim sedenim nejaky problem nech si to ide vybavit za vodicom... mno a bolo (to podla mna nie je normalne)

eifelovka, Ut, 26. 02. 2008 - 10:48

Je to o ludoch.. a o vlastnom svedomi...

mirec, St, 27. 02. 2008 - 12:45

eifi, rozmýšľaš veľmi triezvo bez zbytočných emócii. Tlieskam Chvááááálim. Pekný deń.

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 12:58

mirec
neviem co je chvalihodne na emocionalne chudobnom rozmyslani
podla mna nic, pche ...

(recesia)

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 13:57

Mozem byt aj "emotivna" ale to by si polarka skoncila spolu so mnou na policii Pohoda Apropo.. ako vidim, hormony ti sice hlavu nevygumovali, ale na tvoju "zdvihnutu uzasne stastnu" naladu hladina hormonov v krvi ma vplyv, vieeees Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 15:08

eifi
ale mno ved som tam napisla RECESIA, inak povedane vtip, sranda Chichocem sa tak to nebolo mylsene vazne bolo to z RECESIE Slnko

mirec, St, 27. 02. 2008 - 14:05

Polárka, hodnotenie bez zbytočného emocionálneho podfarbenia nie je totožné s (ako ty tvrdíš)emocionálne chudobým rozmýšľaním. Ale to je iný level.

Unbelami (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 14:09

Mirec? Ked sa uz tak chvilku pozname...co to je EMUcionalne chudobne roz..rozm...? HE?
O com to tocite? Ja som myslel, ze je to o tom "po akych muzoch zeny tuzia"...

mirec, St, 27. 02. 2008 - 14:13

Unbi, emocionálne chudobné rozmýšľanie nebol môj pojem, resp. výraz. Tak reagovala iná prispievateľka. Ja som písal o emocionálnom podfarbení a o tom, že to nie je to isté. Teda, že eifi mi vôbec nepripadá ako deva s emocionálne chudobným rozmýšľaním. Veď prečítaj vyššie. Ahoj. Mrkám

Unbelami (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 14:20

Sak ja viem, ze si to nepisal...ale ked si porovnaval... Úsmev. A ja si myslim, ze sa Eifi dobre bavi a ma dnes super naladicku. Emotivne nepodfarbeny bol: Large z Adams family. Ahoj Slnko.

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 14:21

Mirec, mna to nahodou pobavilo ako "vtip dna" Veľký úsmev Hlavne, ked si ma predstavim pri mojich "NO" emotivnych vylevoch Veľký úsmev Inac som si tak minule hovorila, ze aki su "hystericki cholerici" pri svojich hadavych akciach smiesni.. Ja som si to odsledovala na sebe a na polovicke a odvtedy sa snazim radsej "kludne", aby som si nepripadala potom smiesne Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 15:11

hlavne, ze sme k sebe vsetci korektni, mili, a respektujeme sa Slnko

mirec, St, 27. 02. 2008 - 16:24

Chichocem sa hej? teraz mám chuť použiť to tvoje "pche"...
ale budem gentleman a nepoužijem ho.Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 18:04

kludne pouzi co len chces ved mame "slobodu slova" Slnko

Polárka (bez overenia), Po, 25. 02. 2008 - 17:19

Nemyslim si, ze je tato stranko len o permanentne "frustrovanych" zenach. Urcite nie. Poznam aj take rodiny kde to funguje tak ako u nas.

Len je to skutocne tak, ze ked vydem z dveri a namierim si to na zastavku - skutocne neviem ci mi bude na zvracanie, na omdletie, alebo ci to vydrzim odstat - lebo zial krize sa nevedia vysporiadat s mojimi 20kg navyse. No a uz vobec netusim ci si sadnem. Bo tu u nas v BA mi pripadaju ludia mierne povedane nevychovani.
Samozrejme plati to aj o zenach. Nie len muzi ale aj niektore zeny sa nevedia spravat a hlavne tie v mojom veku a mladsie. Ved uznaj nie je normalne aby som sa ja tehotna musela postavit babicke v buse, len preto lebo vsetci studenti co idu do Ekonomickej univerzity su rano neskutocne unaveni... je to chore...

yaya, Po, 25. 02. 2008 - 15:36

skús brať niektoré veci viac z nadhľadu, nech máš akékoľvek skúsenosti....aj my tu máme kopec trápení, ale ked sa vysťažujeme, tak to potom zoberieme troška humornejšie...troška z nadhľadu...troška free....myslela som, že som tu najdepresívnejšia...ale pozor robinson.....dobiehaš... Chichocem sa

robinson, Po, 25. 02. 2008 - 16:12

O mňa sa ty dievča neboj, ja už sa nestratím... Ale ako tu rad-radom čítam tie tvoje príspevky, moc mi teda do smiechu nie je... A zdá sa mi, že nie som sám. Ale keď to budeš brať free ty, tak ja s tým už naozaj nebudem mať problém... Ja mám problém najmä s ľudskou obmedzenosťou... napr. takou, akú predviedla tá tvoja liečiteľka...
Maj sa mi krásne! Pohoda Zlomené srdce Kvietok Slnko pivo

Vierik, Ut, 26. 02. 2008 - 09:48

Robinson, ja mám tiež "neblahú" skúsenosť. Ak idem s malým do mesta, je to hotová tortúra.Minule mi MHD bus zatvoril dvere pred nosom. Fakt. Bežala som, dobreže som malého nevykotila, nepomohlo. Márna moja snaha!

A v meste v prípade, že potrebujem prejsť cez nejaké schody, alebo cez dvere, ktoré sa isto nepýšia bezbariérovým prahom - pomôže mi len staršia generácia - to už je jedno, či chlap alebo žena. Mladý ti zavrie dvere pred nosom a sprosto sa díva človeku do tváre cez sklenenú výplň.

V MHD sa trepem s kočíkom hore tými strmými schodmi sama a ľudia na schodoch - tvárou otočenou ku mne - stoja a ani ich nenapadne upratať sa trošku ďalej, aby som si kočiar zložila, lebo držať ho na schodoch v rukách počas celej cesty a chrbtom sa zapierať do dverí a držať akú - takú stabilitu, nie je to "pravé orechové".

Dokonca sa mi raz stalo, že som cúvala a chrbtom si otvárala dvere do papierníctva, kočiar sa mi zprel na vysokom prahu a Brano - zavíra samo mi chcelo asi črevá z tela vypučiť tak silno sa zatváralo, blížila sa k dverám pár krokov za mno žena s rukami pod pazuchou akoby jej bola zima. Upotená som sa vtrepala dnu a zhodou okolností sa dvere zaplasli jej pred nosom. To si mal vidieť jej pohoršený posunok: ruky vytiahla a úplne bezradne a zhrozene ich zalomila, že je toto z mojej strany nehorázna drzosť a bezohľadnosť! Dala som si tú námahu, kočiar nechala v strede uličky, vrátila som sa otvoriť jej a zrúkla som: Prepáčte! Predavačka sa pokúsila zasmiať, len neveriacky krútila s hlavou nad tou ženou a mojím ironickým PREPÁČTE! , no tá krava to brala ako naozajstné ospravedlnenie! Možno jej treba prepáčiť naozaj - ten preflámovaný výraz v tvári, neodstránené stopy po make-upe a oči podliate krvou svedčili o veľmi ťažkej noci...

Ak to náhodou číta: Prepáčte ešte raz za nepodržanie dverí v papiernoctve na ul. Davida Feju v Košiciach!

molekula, Ut, 26. 02. 2008 - 10:23

podla mna je to o ludoch a nie len o chlapoch je to idividualne vsetci sme daky je to o povahe..ja som zena vychovavana za socializmu a mam to v tej hlave zakorenene ucta k starsim a slabsim musi byt takze automaticky bez rozmyslania stanem a pustim sadnut niekoho kto to potrebuje a je mi to jedno ci stary ci tehotna....a okrem toho viem,ze su na svete aj super chlapi..dokonca ich poznam dost len ten byvaly sa mi dako nevydaril..ale asi preto je byvalyChichocem sa Mrkám preto tu verejne prehlasujem,ze niektori chlapi su uplne senzacni a ja som rada,ze mam cest ich poznat a vobec netvrdim,ze by mohli byt z inej planety....Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlaheskor mam pocit,ze niektore zeny ako keby padli odniekadial tam z hora a smola,ze na hlavu Chichocem sa Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe ale to berete z humorom dnes mam jeden z tych strelenych dniiiiii Mrkám Bozkávam Zlomené srdce Slnko

robinson, Ut, 26. 02. 2008 - 23:31

molekulka, ty si môj človek Áno Bozkávam Kvietok Úsmev

lydusha (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 20:28

Robinson, neeeeevreriiim, Molekulkadanulka je aj mooooj cloviecikVyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 07:50

nech citam ako citam - mne sa veru nezda, ze by sa tu brojilo proti vsetkym chlapom vseobecne...
tak neviem preco zacal robinson robit z komara somara ?
tu sa len pisalo o tych menej dokonalych - nie o tom, ze "vsetci" chlapy su na jedno kopyto...

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 09:15

Neviem, ci tu niekto robi z komara somara, ale mne sa tiez zdas vcelku "vyzbrojena" proti vsetkym chlapom Chichocem sa ber to ako srandu, mozno to tie tvoje hormony v brusku.. bude to chlap? Tak z neho riadne vychovaj gentlemana, lebo ja si myslim, ze je to o vychove Pohoda

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 10:04

eifi
pokial ja viem tak som nikde nenapisla "vsetci chlapy su..." takze je to hlupost... pisala som o krajnych pripadoch, ktore stretavam v beznom zivote tu na Slovensku...
a moje hormony s tym nemaju nic spolocne, to, ze som tehotna neznamena, ze mam rozum nalozeny v hormonalnom naleve pri posteli Pohoda
a ako pises je to aj o vychove (bohuzial a mozno vdaka Bohu vychovava nie len rodina a skola ale aj spolocnost)

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 10:19

Polarka, ak si dobre pamatam, tak si to bola prave ty, co sa tu uz raz rozculovala nad nevychovanostou v autobuse.. ano stava sa to, stava sa to vsetkym nam, ja si ale nemyslim, ze je to len o chlapoch.. ja ked vidim nejaku starsiu pani, tak mi pride na um moja mama a predstavim si ako niekde stoji v tlacenici.. a postavim sa.. ja zas naopak vidam velakrat mladeznikov chalanov, co miesto uvolnia a su to prave tie slecny, co su tam rozcapene akoby cakali na to, kedy ten ich rozcap kto oceni.. je to o ludoch a o vychove.. ale tiez sa nie vzdy postavim, proste sa mi obcas nechce, mam tiez pravo sa necitit dobre, co mozno na prvy pohlad nevidno.. ty si papula, aj ja som, ale mozno obcas staci niektore veci nekomentovat nahlas.. hlavne, ked v tom autobuse bolo dalsich minimalne 40 ludi, ktori ti to miesto mohli uvolnit Pohoda aj oni boli tym padom nevychovani ako ten rozcapeny pan z minula, ci ten, co mal unavenu tasku.. v mojich ociach ano.. aj ta pani, co si sadla na to miesto, o ktore si ziadala ty Pohoda

nielen žienka domáca, St, 27. 02. 2008 - 11:07

Ja sa zastanem Polarky Mrkám Miestami pri citani Robinsona aj ja pocitujem mierne "nabrusenie" Pohoda Hoci nie som tehotna, len tak prchko-vztahovacna. Tak sa mi vidi, ze zabudame/te filtrovat, co je nadnesene, co prehnane, co napisane s patricnou davkou ironie - co su Polarkine srdecne spontanne a
-spravodlivosti zadost ucinujuce-
prispevky Slnko

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 11:11

Kazdy ma na to svoj pohlad a o to tu ide.. uz minule tu pisala o podobnom pripade a mne sa zda, ze polarka si sice povie svoj nazor, ale tiez to nie je az tak "vychovane" ale vcelku drzo..a nie som prva, kto jej to povedal, mozno niekto iny trosku slusnejsie, ja takto.. aky das, taky sa ti vrati Pohoda Ale ako vravim, je to vsetko o ludoch a o spolocnosti a bohuzial ju tvorime aj my.. ty, ja, polarka... zmenit to mozeme aj my, ale asi dosiahneme viac slusne Pohoda

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 11:27

Este.. vies Konvalinka, ja som horuca hlava, ale po minulorocnom zazitku, ked som si "dovolila" partii mladeznikov pri lyzovacke v rade na vlek povedat popod fuz slovicko "nevychovani" v slengu (skakali mi skoro aj po hlave), skoncilo to tym, ze sme sa ani raz nespustili, bolo 31.12 a my sme mali tyzdnovu lyzovacku pred nami, ktora skoncila tym mojim slovickom a vyklbenym ramenom mojej polovicky, lebo jeden z mladeznikov sa citil "dotknuty" mojim ohodnotenim a doslo na paste.. ziadne lyze, 3 tyzdne obviazane rameno, 450 euro za lekara a dovolenka tatam.. a odvtedy si hovorim, ze povedat asi treba, ale tiez zjavne zvolit spravne slova Pohoda

Unbelami (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 10:50

Pocuj Polarka. Ze Ty mas doma tri BMW a autobusom chodis len preto aby si mala pikantny den a potom nam o tom pisala.
Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 10:56

V autobuse toho zazijes Veľký úsmev ja som raz videla jedneho robotnika ako sa prezliekal, zjavne na pracovisku nestihol Veľký úsmev

Unbelami (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 10:58

A hadam Ta poziadal aby si mu drzala uterak ako zaves? Veľký úsmev
Aj sa kupal? Váľam sa od smiechu po podlahe

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 11:00

Sa ti smeje co.. si mal vidiet tie pohlady ludi, ale nikto ani necekol Chichocem sa

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 10:58

No povedz Chichocem sa Mozno keby sa bola opytala nejakej pani, ci by jej neuvolnila miesto.. proste "zly prirodzeny vyber" Veľký úsmev

molekula, St, 27. 02. 2008 - 11:08

aj ja si myslim ze rozculovat sa nad hlupostou inych je blbost....a presne ako pises efi aj mlademu cloveku moze byt blbo a nemusi to byt na nom vidno.. ja som raz videla taky film myslim,ze tam hral Kopecky a este ani nenastupil do autobusu a uz krical aka je mladez nevychovana ako ho nepustia sadnut potom nabehol na jedneho mladika a drzo ho za golier zdvihol zo sedacky...a tvaril sa ako hrdina az kym nezistil,ze chlpec ma zlomenu nohu.....ludia sme rozny ale co uz taky je zivot...

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 11:20

Tiez som si na ten film spomenula Chichocem sa

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 11:55

Jedine co mna nahnevalo je to ze ma tu dakto ide presviedcat o tom co a ako som myslela a ako som napisala...
ja viem co a ako som pisala a nema potrebu sa tu obhajovat... nech si kazdy mysli co chce je to jeho problem - no urcite som to nebrala globalne...
ak to nevedelo prekusnut zase jedno ego mna do toho prosim netahajte ...

No a etse najviac ma podrazdi ked mi niekto v podstate povie, ze mam vymyty mozog hormonmy. Nemam, viem co pisem a moje tehotenstvo na to vplyv nema...

eifelovka, St, 27. 02. 2008 - 12:14

Nikto tu nepisal o vymytom mozgu hormonami, to si napisala ty sama Pohoda a ak si nepisala globalne.. prirovnanie toho, ze uz nie su na svete taki gentlemani ako je tvoj tatino mi pripada dost siroky "zaber" na muzske pohlavie.. hlavne klud, nikto sa ta predsa nechcel dotknut, tak ako ty si si vyjadrila nazor, tak aj ja a ostatni, no a? Svet sa toci dalej, nedvihaj si adrenalin zbytocne Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 27. 02. 2008 - 12:31

adrenalin mi dvihla sestricka pred pol hodinou ked ma umyselne okradla o 100Sk

nebudem sa hadam kazdy ma pravo si mysliet co chce, len neznasam ked mi niekto vklada do ust slova ktore som nikdy nevyslovila
(a iste veci mi boli vyhodene na oci aj ked som ich nevyslovila, alebo boli vytrhneute z kontextu a kritizovane to na margo robinsona - pretoze poznamka na ktoru reagoval podrazdene bola myslena s riadnou davkou recesie a nadhladu)...
a to, ze uz po svete nechodi tolko slusne vychovanych LUDI som bola svedkom aj dnes vid. zdravotna sestra
takze je to skor o tom ci je clovek realista alebo ma najivne na ociach ruzove okuliare ??? kto vie...

mirec, St, 27. 02. 2008 - 13:00

jeden mladík vraj povedal dáme v rokoch, nech si sadne na jeho miesto (bolo to v električke aj keď to nie je podstatné). Ona vraj. Ďakujem nebudem to miesto je už zohriate. On sa nedal a zasmečoval: Tak si sadnite ľadovému medveďovi na k***t. Údajne sa to stalo. Ale bolo to kruté i keď trefné...Chichocem sa

molekula, St, 27. 02. 2008 - 14:10

Polarka ako umyselne ta okradla???

mirec, St, 27. 02. 2008 - 14:16

molekula,správny dotaz. Rád si počkám na odpoveď. Mrkám Ale neskôr, musím aj niečo robiť.

nielen žienka domáca, St, 27. 02. 2008 - 14:18

Docitas sa v dalsom blogu. Vsetko so vsetkym suvisi Mrkám

robinson, Št, 28. 02. 2008 - 08:45

Ty brďo, sa to tu zas fest rozbehlo... Áno A tuším som aj pár krát dostal po hube... Úsmev A, ako sa to už stáva, ani neviem prečo... Veľký úsmev Ale tak mi treba... lebo keď už človek neprozreteľne vlezie do jamy levovej, má byť radšej poooo-tiiiii-chuuu... Vyplazený jazyk No nie je tak, Polárôčka - guľôčka moja premilá? Objímam Zlomené srdce Mrkám
Heslo dňa: Kto poriadne číta, ušetrí si nervy...Pohoda
Majte sa mi dnes prenádherne, dievčence moje zlaté. Bozkávam

Polárka (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 09:04

neries bude z teba egres Vyplazený jazyk (ako hovori dcerka moje kamaratky Chichocem sa )

robinson, Št, 28. 02. 2008 - 09:23

Ale dievčatko moje Bozkávam , keď mne tróóšku vadí, keď ma bezdôvodne mlátia... Veľký úsmev Ja som predsa v celej dikusii na teba nijako negatívne nereagoval (si to naozaj kukni poriadne)... Prečo by som aj mal, veď si sa ma celý čas, ako jedna z mála, v podstate zastávala... Úsmev Kvietok Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 09:45

Robinson presla som si diskusiu, no neviem, nenasla som nic take hrozne - kde by som ta mlatila. Ale ak sa tak nahodou stalo ospravedlnujem sa Ti Kvietok .

Eeee ani mne sa nepaci ked ma bezdovodne mlatia, ale vidis najdu sa aj taki. Na mna sa vrhli (pre moj nazor) hned traja a jeden "prispievatel" Chichocem sa s tym pokracuje aj vdalsich diskusiach (co vypoveda o danom "charaktere" nemenovaneho). Ale take tahy moze dany "prispievatel" skusat doma na svoju zenusku a nie na mna - s tym sa enem trosku preratal Veľký úsmev .

robinson, Št, 28. 02. 2008 - 09:53

No, veď ma hneď nechytaj za slovo...Úsmev Myslel som túto tvoju vetu: "a iste veci mi boli vyhodene na oci aj ked som ich nevyslovila, alebo boli vytrhneute z kontextu a kritizovane to na margo robinsona - pretoze poznamka na ktoru reagoval podrazdene bola myslena s riadnou davkou recesie a nadhladu)...". To fakt neviem, o čom píšeš... Ale ospravedlňovať sa mi nemusíš... tu sa toho popíše, že by sme sa uospravedlňovali... ale čítam si znova moje príspevky fakt nenachádzam to miesto, kde by som na teba reagoval podráždene, a celkom by ma zaujímalo, čo si mala vlastne na mysli... Mimochodom, to o tých košíkoch som čítal... čo už narobíš, niekedy si ľudia skrátka navzájom nesadnú...
Drž sa a nenervuj sa zbytočne... aby malý nebol zlostný... Úsmev Kvietok

Polárka (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 22:19

Mno to uz som pisala nahnevana - ale nie na teba - lebo cele to HALO sa odvijalo vlastne od tej nasej debaty (to som mala na mysli) - ale pravda je, ze toto nebolo k tebe fer. A ak spravim chybu tak mne skutocne nerobi problem si ju priznat a ospravedlnit sa Slnko
takze ece raz prepac Kvietok

robinson, Pi, 29. 02. 2008 - 10:25

Bozkávam Už sa toľko neospravedlňuj, nestalo sa nič hrozné. Úsmev Ale niektoré veci, keď sa včas nevysvetlia, kazia atmosféru... Takže do smrti dobrí, ok? Slnko A zapíš si ma do poradovníka na kočíkovanie... Mrkám
Kvietok Kvietok Kvietok

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 10:31

jj robinson mas svatu pravdu
a musim povedat som vdacna, ze si to riesil so mnou...
mrzi ma len, ze ina osoba to riesi inak a tym zbytocne "kazi atmosferu" Smútok
ale to len tak bokom

ok do smrti OK Tlieskam ... eee skorej do poradovnika na satkovanie Vyplazený jazyk , moze byt ???

eifelovka, Št, 28. 02. 2008 - 21:45

Ja som jedna z troch.. jupppiiiii Veľký úsmev ale ja som neutocila, ja som len nesuhlasila Vyplazený jazyk a myslim si, ze si moc negativistka Veľký úsmev SVETLAAAAAAANKAAAA citas to, z mojich ust vyslo, ze niekto nie je pozitivny Prekvapenie A ja a pozitivnost Prekvapenie Nechapem sama zo seba Veľký úsmev Nevsimajte si ma, sibe mi, prave som si povedala doma svoj nazor a bola som "potrestana" Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 22:13

Nevadi mi ak niekto nesuhlasi
vadi mi ak si citam tie nepriame narazky na moju osobu (ale mozno som paranoik) ktore boli miestami urazajuce/mozno pejorativne ale ved v pohode uz radsej neriesim
prosto ja ked nieco mam neriesim to s 10 ludmi okolo ale s danou osobou
nuz kazdy z nas je iny

mirec, Pi, 29. 02. 2008 - 12:10

eifi, ja s tvojimi názormi súhlasím a myslím, že vôbec nie si šibnutá – aspoň podľa tvojich príspevkov tak usudzujem. Nechcem sa ku tej téme ani vracať, lebo je to už trápne a pod moju dôstojnosť, aby som niekomu vysvetľoval malú násobilku. Nedá mi však nenapísať, že ty si určite neútočila, myslím, že ani ja nie. Len si konštatovala, resp. celkom správne si sa snažila vniesť jasno do určitej situácie. To len niekto sa potreboval skrášliť tým, že z iných urobil útočníkov a nevďačníkov a netolerantných, pomaly agresorov a pod. Teraz vo všeobecnosti: Vraví sa, že nad ľudskou hlúposťou nikdy nemôžeš zvíťaziť, pretože tá je neohraničená. Viac sa tu už vyjadrovať nebudem. Apropo to slniečko už nesvieti ani tu. Asi šetrí energiou.

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 12:25

OK, takze ja v tom Mirec urobim jasno pre POLARKU... Polarka, TVOJE NAZORY sa mi NEPACIA.. nesuhlasim s nimi, myslim si, ze si na seba vela veci vztahujes.. ale neodsudzujem.. lebo aj ja som taka.. ale proste sorry, nie si moja krvna skupina Pohoda

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 12:30

eifi
ok ved nic sa nedeje Slnko ...
nikde nie je napisane, ze sa musia mat vsetci radi (popravde to by ani nebolo normalne)

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 12:35

Tak nejak Pohoda ako uz pisala Mira Maria, aj ja som lev a ja na pretvarovanie tiez nie som.. ani na sladke reci a potlapkavanie si po ramenach.. takze takto.. ale nebudem skareda. s tymi chodcami som s tebou za jedno Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama