reklama

po akych ženach muži tužia

Pridal/a trisestri dňa 19. 02. 2008 - 20:26

reklama

Po akých ženách muži túžia

Tak trochu fejtón

Aká by mala byť ideálna žena pre nás mužov? Upratané, navarené,
vyprané, nažehlené to všetko je samozrejmosť. A pritom dobré a
chutné jedlo vždy a včas na stole a k tomu chladený nápoj prípadne
kávička. Stále usmiata, upravená, milá a ochotná, má byť
masérka, ošetrovateľka, zdr. sestra, mamou, milenkou aj bútľavou
vrbou no ešte aj upravená, vyčesaná, navoňaná, erotické
prádlo vždy pre istotu pod peknými šatami pripravené. Ideálna žena
milé dámi musí aj pri deťoch všetko hravo stíhať a problémi s
ľahkosťou žehliť, za dobré výsledky manžela pochváliť.
Vystrčený zadoček v pohotovosti ak si chce muž plesnúť. Ideálna
žena má plniť všetky vyslovené aj nevyslovené priania, túžby a
želania. Vedieť v pravý čas servírovať k športovému prenosu v
telke správne chladené pivko a k tomu chipsy poriadne veľké aby dlho
vydržali a tiež by nezaškodila nejaká teplá mäsitá pizza, dobre
prepečená zo všetkým čo tam má byť. Nežné dlane majú mať v
cviku všetky masáže. Ešte k tomu stále vyzerať na sladkých 17. Ak
sa manžel nudí, lebo nejde športový prenos, pohotovo treba mať po
ruke zaujímavé video no v poslednom čase by nezaškodilo aj dobré
DVD. Skoro by som zabudol k pivku patria chuťovky, k teplému čajíku
koláčik, však vaše polovičky po celodennej namáhavej práci si
zaslúžia zamaškrtiť podľa chuti.

Milé dámi ešte dobre, že nás mužov máte.Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe pivo


reklama

reklama

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 12:38

Mirec
preco nemas odvahu napisat ze ten niekto som ja ? (ze by som bola paranoidna Chichocem sa ?)
nuz k tomu tvojmu heroickemu dielku len tolko, s roznymi privlastkami ktore boli mierene na Tvoju osobu si si vystacil sam...

"scio me nihil scire" Sokrates (vysvetli si to ako chces)

HOWK Slnko

mirec, Pi, 29. 02. 2008 - 12:42

tu nejde o odvahu, tu ide o postoj. Iba prízemní ľudia sa bavia o konkrétnych ľudoch.

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 12:56

aha takze iba prizemny ludia sa snazia riesit vzniknuty konflikt s konkretnym clovekom s ktorym maju povedzme "problem" (?)...
hmm zaujimavy postoj...
ako vidim lepsie je "nekonkretne" (tomu sa povie diplomacia)ale hlavne pejorativne a urazajuca sa vyjadrovat na adresu X

mne zas pride prizemne niekoho urazat len preto, lebo ma iny nazor (tomu sa hovori intolerancia ze ? Chichocem sa )
a este bezbreha kritika a konstruktivna kritika je veeelky rozdiel. tu bezbrehu beriem ako utok a nevyspelost danej osoby, tu konstruktivnu si vazim...

nema cenu sa dalej rozpravat, ako cloveka ta nedokazem pochopit mas diametralne odlisne hodnoty a sposob spravania a uvazovania nez ako dokazem vstrebat, takze asi akakolvek diskusia medzi nami by bola uplne k nicomu...

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 13:04

Polarka, ale ty neberies kritiku.. ty sa len hras.. Ked sme ti prvy krat povedali, ze s tebou nesuhlasime, tak si to tu zacala rozkrikovat kade tade.. ked som ti napisala priamo, ze ta nezeriem, uz si musela len akceptovat, co ine ti ostavalo.. to co tu hras za divadlo a predstieranu "diplomaciu" je fakt trapne.. okrem toho, ked uz tolko pises nauc sa gramatiku, tie tvrdky mi lezu dostatocne na nervy!

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 13:18

obhajovat svoj nazor je zle Prekvapenie ?
to ako mam suhlasit len preto lebo ma niekto iny nazor ? To tym si myslela, ze neberiem kritiku ?

hram sa na diplomaciu ? mas ten dojem ? (naozaj sa snazim jednat podla svojho svedomia a vedomia)no ale ak mas ten dojem v takom pripade volakde robim chybu Smútok .
Eifi myslim, ze nie hrubky, ale cokolvek co ide z mojej strany beries negativne.
no ale pekne je ze to aspon povies priamo adresatovi Áno .

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 13:27

Obhajovat svoj nazor nie je zle, ale nie cez mrtvoly.. tomu sa hovori diskusia, tomu sa hovori akceptacia a tomu sa hovori, ze v takych chvilach treba najst kompromis.. neberiem veci od teba negativne - vid ze suhlasim s tvojim nazorom na auta a chodcov, takze si citam nazory vsetky od teba.. Hrubky mi vadia a to si nevymyslam, uz som to tu o sebe velakrat prehlasovala, neriesim ich, ale ked mi niekto zacne o diplomacii a inteligencii, tak si myslim, ze by to mal robit aspon s takym prejavom, ktorym da naznamost, ze ON na to ma.. Ked si sem zacala pisat tvoj problem, nekritizovala som ta, snazila som sa ti len povedat, aby si sa na vela veci pozrela obcas cez ruzove okuliare a nebrala ich osobne.. ja som horka hlava ako ty, ale ta rada ci uz od Svetlany (aj ked ona vie, ze na mna je moc pozitivna) Chichocem sa ta moze uchranit pred vela sklamaniami v zivote.. nie vzdy sa to da, ale obcas to ide.. Ponadavali sme si na busy a nevychovanych ludi (aby si si nemyslela, ja som dnes behala po uradoch a to co zazijes v taliansku ked si cudzinec a este zo Slovenska - co sa pre niektorych inteligentov rovna Slovnisku vela veci sa navysvetlujes.. mohla som tam zacat kricat a nervacit, ale na co? Usmiala som sa, poprosila nech to opravi a ona este citiac sa vinne mi papier vystavila OKAMZITE) Zas som toho napisala, to by mala Radka radost Veľký úsmev Chcela som ti len povedat, ze cakas babo, zivot je sam o sebe dost tazky, si mladucka, preco si ten zivot neurobit trosku krajsi? Na buduce si sadni panovi v buse na tasku Veľký úsmev alebo na kolena.. dost.. idem nieco robit Hambím sa

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 13:51

Tak to mi je casto vycitane Smútok viem obcas s tou obhajobou nazoru to prehanam ... hrubky ma mrzia - osobna lenivost davat si pozor na pravopis...
A ten postoj k zivotu nam (mne a surodencom) vstepil otec - nuz aj to mi ludia casto hovoria, ze som pesimista... (uuuf a koopec inych chyb mam) ale naozaj sa snazim jednat fer a cestne

No mozno ked sa narodi malicky Tomasko dostanem najkrajsie ruzove okuliare Slnko

mirec, Pi, 29. 02. 2008 - 13:15

Polárka,
áno, diskusia medzi nami by bola úplne k ničomu - aspoň v jednom s tebou úplne súhlasím. Konečne konsenzus.
Inak na tejto stránke som nikdy nikoho neurážal ani vedome a myslím, že ani nevedome. V živote sa tiež o to vôbec nesnažím. Takže to je len tvoja skreslená predstava. Pardon.

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 12:47

Polarka, ale mirec ti to vysvetlil dost jasne tym, ze na teba reagoval.. vidis, zas zacinas.. mirec a ani ja totiz nema tu lahodnu vlastnost ako robinson sa tu potom pol dna pchat do zadnice a ospravedlnovat sa.. to akoby si za nazormi ani nestal.. takze nechaj to tak.. lebo sa to tu veru moze zas nadherne zvrhnut.. dosiahla si co si chcela, vystazovala si sa, niekto ta obhajil, si hviezda.. s poznamkou aku hadzes do eteru teraz Mircovi, len dokazujes, ze si musis nieco dokazat Pohoda

mirec, Pi, 29. 02. 2008 - 13:04

eifi,
júúúúj dievka zlatá, či si mi z duše vravela.Tlieskam Tlieskam .Sám by som to lepšie nenapísal. Presne do písmenka si to vystihla. Presne takto by som to určite napísal. Ale nemá to zmysel.
Naša Zem musí byť z dôvodu uchovania si rovnovážneho stavu vo vesmíre vyvažovaná rôznymi ľuďmi.Mrkám
Verte mi, nepíšem o nikom konkrétnom.... To je len úvaha.

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 13:11

Mna to stve, ze niekto - teda POLARKA (budem konkretna, kedze to tu bolo doteraz tak vyhadzovane na oci) tvrdi aka je sebakriticka, a ze je to tu o diskusii a pritom len v prispevkoch na predoslych stranach neakceptovala ani jeden jediny pohlad na vec, ktory s nou nesuhlasil.. napriklad o tom, ze v tom sprostom buse bolo dalsich 40 ludi, co jej mohli uvolnit miesto.. Toto je prispevok pre Mirca a ano priamo v nom vyjadrujem nesuhlas na polarku.. zabit ma moze len Mirec, kedze je to PRE NEHO Pohoda

mirec, Pi, 29. 02. 2008 - 13:25

až tak? no dobre ako chceš. A kde ťa nájdem? Dlho by som ťa asi hľadal, takže vyrieši mto takto:Kvietok
nič tým nechcem povedať ani naznačiť. To je za prezentáciu názoru,i keď riskuješ, že sa vystavíš tvrdej "oprávnenj" kritike okolia. Prosim eifi, neriešme to už, lebo budeme za hlupákov napokon my dvaja. Úsmev
...či už sme?Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

eifelovka, Pi, 29. 02. 2008 - 13:29

Uz davno sme Veľký úsmev a nase obecenstvo mlci.. asi nema odvahu sa vyNadrit Veľký úsmev Koncim.. slubujem Pohoda

Jarmila, Pi, 29. 02. 2008 - 13:50

Obecenstvo možno nechce "neoprávnene" zasahovať...
Čujte, ja toť pri konci sa tu už celkom dobre zabávam, začala som čítať až koniec. Aj som urobila pokus nájsť kde to začalo, keďže som nečítala dôsledne od začiatku, nenašla som to...To neva, nabudúce. Eifi, dobre,keď končíš..pre mňa nemusíšChichocem sa, ale môžeš a poď hodiť reč, presedlajme z autobusov na autá. Som dala novú tému.

svetlana (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 15:52

teda ja sa bavim ... dostala som sa sem za teraz a aj to sa cudujem, ze som doklikala na 3-tiu stanku Úsmev
rovnovazny stav zeme, to bolo dobre ... Veľký úsmev

a vies, co eifi, oddnes asi zmenim terminologiu ... ja mam taky nejasny dojem, ze nejde ani o optimizmus v pravom slova zmysle, ide skor o prebratie zodpovednost za svoj zivot - za stvoje emocie, city, ymslienky .... vsetko.
svet si moze konat, co sa mu len zachce, ja ako jedinec mam stale zodpovednost za akukolvek moju reakciu v zmysle, ze sa snad nikdy nemozem vyhovarat, ze xyz a preto je to tak ako je ....
Mozem povedat, ze som sa nechala zneuzit, zo som v niecom este slaba, ale nemozem sa vyhovarat, ze niekto iny je na vine, za to, co sa mne deje.
mozno je trochu jasne, co som chcela Úsmev

nielen žienka domáca, Št, 28. 02. 2008 - 09:58

Polarka - micka, uz sa nerozculuj, kasli na nich. Pridaj nam sem fotku s bruskom! Ja som ziadne nemala a v tvojom tyzdni tt som uz vlastne bola naozajska mama, tak sa rada vytesim na bruskatej Jarke-Polarke!

Polárka (bez overenia), Št, 28. 02. 2008 - 22:24

bude fotka aj brusko bude Bozkávam
a rozculovat by som sa fakt nemala lebo krpcek bude nervak jak ja Chichocem sa ale to asi nie je do smiechu Smútok

yaya, Pi, 29. 02. 2008 - 15:28

obecenstvo prišlo až teraz a....je ťažké sa vyjadrovať...nie preto, že by nemalo názor, ale preto, lebo sa ho to netýkalo...rada by som držala stranu niekomu, ale sú diskusie, do ktorých občas nestrannému neslobodno vstupovať....a ked pre mna sú tieto diskusie tu také jednojaké....to znamená, že názor sa tu síce napíše, ale ako som už niekde písala, mne veľmi pri rozhovore pomáha gestika, mimika, intonácia a to veľakrát hádže na rozhovor iné svetlo,než to písmenkovo vypadá...

filipka, So, 01. 03. 2008 - 16:02

efi, ja ako obecenstvo to tu uz nestiham ani čítať. Mne sa tvoje i mircove reakcie pacili. Mate moju podporu.

vyvyka, So, 01. 03. 2008 - 20:37

Ja len čumím ako blázon,že z akého komára sa dá urobiť somár.Tlieskam Tlieskam

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 10:51

Baby, fakt sa to tu uz neda sledovat Chichocem sa Ja som to "obecenstvo" myslela obrazne Chichocem sa a naozaj je sila, ze sa da z komara urobit somar Chichocem sa A pre Polarku, stoj si za svojimi nazormi, len sa obcas jednoducho kukni na veci aj ocami inych, mozno ti nie vzdy a nie vsetci chcu zle, prave naopak Áno Vidim, ze si sa rozhodla nakoniec pre meno Tomasko Úsmev SUPER! Tak aj v zivote sa radsej usmev a vysker zuby, depky a problemy sa najdu vzdy, nedaj im sancu! Ja sa o to tiez snazim, velakrat neuspesne, ale Tomasko bude potrebovat "vyzubenu" maminu Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 12:31

meno Tomas vybral jeho otec... keby bolo po mojom malicky sa vola inak... je to prosto kompromis. ked ho nechcem nastvat a budem chciet aby platil vyzivne musi sa syn volat Tomas. inak by jeho otec robil nezmyselne problemy...

a k tym depkam, a k postoju k zivotu : cez 5 rokov trpim (aj) depresiami. nie takymi akymi prechadza obcas kazda z nas, hovorim o diagnoze.
v poslednych rokoch som sa na ne liecila a teraz to tak nejak zvladam aj bez liekov (co je pre mna dost velky uspech), lebo som tehu - takze cca 8 mesiacov bez antidepresiv a ja mozem povedat, ze mi je celkom dobre...

tak ak som jednala neprimerane, niekoho tym urazila alebo nahnevala - je mi to luto Zlomené srdce

a kedze tato stranka by mala byt skutocne o klude a pochopeni, ci o rodinnej atmosfere, (i ked aj v rodinach sa ludia zvyknu hadat, zvyknu sa aj udobritÚsmev )
snad by sa hodilo spytat sa ci uzavrieme nieco ako mierovu dohodu Úsmev Mrkám , popripade mozme vyfajcit fajku mieru Vyplazený jazyk alebo zakopat "vojnovu" sekeru, hm ???

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 14:11

Fuuuu POLARKA, depky su strasna vec, tak sa drz od nich co najdalej.. a slovne vymeny si neber tak osobne.. aj o tom je zivot Mrkám Napisala som ti v inom blogu, ze si bojovnica.. ja si ta predstavujem ako sa "bijes" za tie svoje nazory zo vztycenou hlavou (myslim to v dobrom, to je fakt moja predstava teba )
Co sa tyka mena, viem, ze si chcela Mateja a on Tomasa.. ale ver mi Tomas, Tomino, Tomik, Tom ci Tomo ma viac moznosti ako Matej a meno je to krasne tak ci tak Áno

Polárka (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 14:55

neboj eifi ja som si z depkami uzila svoje (pamatam si, ze som z vahy 78kg vtedy schudla na 53kg Smútok ), este teraz ked si na tie casy spomeniem je mi do placu Plačem , naozaj je to nieco co by som nikomu (ani svojmu najvacsiemu nepriatelovi) nepriala... Inak nam margo "Toma" vzdy ked to pocujem vybavi sa mi kocur Tom Veľký úsmev z rozpravky Tom a Jerry Váľam sa od smiechu po podlahe

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 15:07

Aspon sa budes na Toma "zubit" a to on bude rad! A na depky sa nespomina, len na casy pekne.. a depky ta posunuli tam kde si teraz.. citis sa lepsie, mas Toma a si stastnejsia.. tak kde je problem? Áno

Polárka (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 15:19

Neviem ci depky niekoho niekam posuvaju. Skor mam pocit, ze to bola a je nezmyslena strata casu. No zial je to choroba (a tu si nikto nevybera) a teda treba ju liecit.
Zdaleka vsak nie som za vodou. Nieco co trva tak dlhy cas sa neda za par mesiacov len tak otocit. Takze v com je problem ? Asi pocit, ze mozem kedykolvek zlyhat. Moznost, ze znova budem tam kde nechcem byt, ze to zas pojde akosi mmimo mna a ja budem zas len ako divak bez moznosti zasiahnut do deja. V tom je problem Plačem .
Vidim to na bratovi. On prave trpi tym cim som si presla ja. Viem, ze depresia nie je infekcna, ale bojim sa. Paradox je v tom, ze vdaka nemu (?) vdaka jeho spravaniu ku mne som okusila co je depresia, a teraz on trpi tym cim som prechadzala ja.
Neviem ci je to dost zrozumitelne, ci pisem citatelne no tak to citim. A aj od toho sa odvija moja povaha.

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 15:25

Polarka, nechces to hodit ako novy blog na NM.. tema ako "depresia ako choroba" by podla mna zaujala viac osob.. to, ako sa lieci, ake su priznaky, cim si clovek prechadza a ako vnimaju "depresivni ludia" okolie.. teraz to neber tak, ze to bude "negativna" tema, ja si myslim, ze by to bolo naopak zaujimave, aj ked to nie je rozhodne nic vesele.. neskusis? Aj preto, ze tu uz je to neprehladne a mozno by si sa vypisala z toho, co este davno nie je z teba von... mozno to bude "terapia" Áno SKUS! A Polarka, NIC v zivote nie je zbytocne, NIC! Nezabudni na to!

Polárka (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 15:28

nie je to zly napad, mozno by to dakomu pomohlo

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 15:34

Tak sup sem s tym.. jedno je iste, tebe to urcite pomoze Áno a nezabudni NIC nie je v zivote zbytocne... NIC! Pohoda

Polárka (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 16:21

no uz je to tam -velmo zuzene- ale je

svetlana (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 19:58

aj o hadkach je sice zivot, ale toto tu zivot nie je !!!! to je internet !!!!!!!! zivot sa odohrava tam, dke prave sedite, lezite a stojite Slnko

nielen žienka domáca, Ne, 02. 03. 2008 - 10:53

Mrkám eifi, idem rypat. nazormi je s makkym i.

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 10:55

Konvalinka, precitala si to prilis rychlo.. stihla som to opravit.. no ale kto musi tak musi...

nielen žienka domáca, Ne, 02. 03. 2008 - 10:58

To ja len na margo toho, ako si Polarke vytykala pravopis Mrkám V dobrom. Vidis, chybicka sa pritrafi aj "dokonalym" Vyplazený jazyk

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 11:02

Mila Konvalinka, Polarke som "vycitala" pravopis, lebo sa bije za svoje nazory (hovoriac o inteligencii a konstruktivnych diskusiach), to znamena, ze by ich mala dostatocne prezentovat.. a ak sa ti prihodi chybicka ked pises v slovencine, zatial co za tebou je zapnuta telka v taliancine a este odpovedas polovicke taliansky, chybu si vsimnes a opravis ju je to nieco ine ako mat v kazdom druhom slove hrubku.. mimochodom, si si ista, ze sa pise "...postarat samy" Ja nie.. Tot na margo Tvojho blogu

robinson, Ne, 02. 03. 2008 - 11:13

eifelovka, tebe sa asi páči, keď som vulgárny, že? Ale máš smolu, už si dám pozor... Tak ti poviem len to, že v prvej vete tvojho príspevku z 29. Februára 2008 - 13:29 si to vystihla nadmieru presne. Úsmev A kým niekoho začneš poúčať o spisovnej slovenčine, pozri si najprv svoje príspevky... Pa moja! Bozkávam

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 11:46

Ale ale, niekto sa nam tu urazil "laska" Bozkávam Bozkávam Si si asi dal namahu hladat v tolkych mojich prispevkoch cooo.. Pohoda Ta to muselo riadne zrat, vsak "laska" Chichocem sa Bozkávam Mne sa to ale hladat nechce, takze sorry.. a ja som tu nevykrikovala o inteligencii, len o tom, ze je pekne, ked maju chlapY nieco tvrde, ale "to Y" to asi nebude Bozkávam

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 11:51

Robi..tak mi to nedalo a kukla som sa Veľký úsmev Neviem neviem, kto ze tu je na smiech.. hadam.. pockaj.. jaaaaj tie prispevky o tom pchani sa niekam.. po tych vsetkych tvojich "vulgarnych" veciach sa ani nedivim.. niekto si musel ocistit svedomie "moja" Bozkávam

nielen žienka domáca, Ne, 02. 03. 2008 - 11:20

Ked ide cisto o muzov je tam makke i, ked ide aj o muzov, aj o zeny, je tam tvrde. Kedze ja som zena, moj drahy muz, podla mna tam patri tvrde. Aj standart ma byt asi standard, ak mi uz chces vycitat. Ale ja som pravopis nikomu na oci nevyhadzovala, az tebe teraz a to len tak usmevne - akoze ked vycitas inym, pozri sa najprv na seba. Bozkávam
Slnko Slnko Slnko

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 11:44

Tu nejde o to vyhadzovanie na oci, tu ide o to, ze nemam rada, ked niekto zacne bojovat zbranami, v ktorych chybuje.. teraz hovorim o tom, ze ak niekto ide hovorit o inteligencii mal by byt sam na dost vysokej urovni.. a este malickost.. ako prvy pravopisne chyby Polarke vycital niekto iny, ale to sa asi niekde "stratilo", ze?

nielen žienka domáca, Ne, 02. 03. 2008 - 12:08

Eifka, chcela som ta len podpichnut. Jaska, ze je to rozdiel, ked sa tebe len sem-tam pritrafi a niekomu castejsie, vies, nemohla som vediet, ze to vzapati opravis Pohoda A podla mna napr. pravopis nie je meradlom inteligencie ani kulturnosti prejavu, niekto ciarky vynechava z cisto setriaceho hladiska, co sa tyka casu... Myslim, ze je to jedno.

"Ked chces poucovat, pozri sa na seba" je presne to, co som ti mojim rypanim chcela povedat Mrkám
To s tym samy/i fakt neviem, ja si to pamatam tak ze len muzi - makke i; obe pohlavia alebo len zeny - tvrde y. Ale mozem si to pamatat zle. Uznavam. Ja sa tu nevyhlasujem za Miss pravopis, takze si chyby mozem dovolit. Blog som pisala v noci - unavena- a opravila som v nom viacero chyb, ked som sa rano svieza prebudila...

Bolo to moje mierumilovne podpichnutie, mrzi ma, ze tvoje reakcie su take ostre. Ak ta moje slova ranili, tak PREPAC. Ja nemam problem sa ospravedlnit, i ked riskujem, ze budem oznacena za "pchajucu sa do zadku" Mrkám

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 12:26

Ty sa budes smiat, ale ja tu teraz fakt dumam nad tym "sami/samy" Chichocem sa Lebo ja si zas pamatam, vztahujuc si to na ONI - muzi alebo muzi+zeny ako makke a ONY ako len zeny - tvrde Chichocem sa Lenze je fakt, ze ti teraz neviem Veľký úsmev a kedze tu na mna cosi vykrikuje polovicka, tak si to nedokazem odvodit Chichocem sa
Ja viem, ze si ma chcela podpichnut, ja som tiez nevykrikovala Polarke ani nikomu inemu pred tym, aby si kukol gramatiku, ja som tym len chcela povedat, ze ked chces "bojovat" mala by si si byt 100pro ista, ze si 100 krat lepsia.. ale to je o inom.. Mozno ze ty ani nikto iny to tak nevnimate, ale ja mam napriklad HOROR z myslienky, ze by som mala mat dieta taliana a JA by som ho mala ucit taliansky Prekvapenie ved by som ho to ucila zle Mlčím a ja mam z toho dilemu.. teraz nechcem aby sa tu Polarka kvoli hrubke sem a tam trapila, ja si to vztahujem na seba, ja to tak citim, ze vlastne nebudem schopna a ani sa len nepriblizim k tomu byt "tip top" v taliancine..
Co sa tyka "zadnice" tak to bolo myslene na debatu vyssie vzhladom na to virtualne "potlapkavanie" sa.. mne to pripada falosne, moj nazor vyNadreny Veľký úsmev a ako vidim, Robinsona dost "klepol" po hlavicke Veľký úsmev Toz aj to je vec povedat si svoj nazor Veľký úsmev Idem hladat na nete to "sami/samy" lebo mi to teraz neda, tak nech sa to pri tejto prilezitosti naucim spravne Veľký úsmev

Jarmila, Ne, 02. 03. 2008 - 12:23

Dnes mám nejako uspávajúci, teda spavýíChichocem sa Slnko deň, ale toto ma tuším prebralo. Dokonca som si dala tú námahu, prejsť si celú diskusiu celú, lebo ja som stratila "ten začiatok", odkiaľ sa to "popichovanie" začalo.
Až tak tragicky by som to nevidela, teda mne sa tam nezdalo zo začiatku nič také extra urážlivé, ako to Polárka neskôr opisovala. Mne sa takisto páčilo triezve -neomociálne vyjadrenie Eifi, aj prekáračky s Robinsonom, či inými na mňa nepôsobili "poburujúco, či vzťahovačne". Mám však pocit, že Polárka je o štipku viac vzťahovačná. A dobre, ak si trvá na svojich nemenných názoroch, lebo ju tak vychovali, je to jej vec. Aj ja som bola vychovávaná v určitých názoroch, ako každý, každému doma niečo vštepovali. Rýchlo som však prišla na to, že zmeniť názor nie je hanbou. Ak sa k niečomu vyjadrujem, je to za daných okolností a informácií. Ak sa medzitým niečo iné vyskytne, nehanbím sa priznať, že som sa mýlila, alebo to vidím inak za nových okolností. Na chytanie za slovíčka z môjho pohľadu sa "hrá" Polárka. Neviem, prečo by sa nejaká žena musela urážať aj za hormonálnu hladinu. To je fakt, a vari najviac tu o tom hovoríme. Hormóny pôsobia aj na chlapov, tí sú však väčší nevzdelanci a ješitáci ako ženy v tejto oblasti, a v živote to nepriznajú. Prudšie stúpanie diskusia začala naberať aj po tom, keď sa Eifi, a Robinson snažili trochu "obhajovať" chlapov. Podľa mňa o tom písali normálne. Áno, na tejto stránke je koncentrácia "protichlapskej nálady" výraznejšie vidieť, lebo sa sem ženy chodievajú "vysťažovať", čakajú podporu, útechu, radu...možno pocit spolupatričnosti. Chlapi to riešia inak. Aj ja si na svojho zanadávam, niekedy je na zabitie..a kopec všeličoho iného. Aj môj otec, skvelý chlap, na jednej strane priam ukážkový otec a manžel, ale tiež má svoje "chlapské" muchy. Zanadávam si teda na chlapov, tak ako oni na nás..ale tiež sa mi nepáči "jednostranný" pohľad, nie všetci sú takí ako o nich hovoríme, nie vždy sú takí...tak ako my ženy.
Príspevok začal fejtónom, a v celkom takom duchu to aj išlo. Vážnejší zvrat to začalo naberať až po príspevku o "lekárke"...
Ľudia sme rôzni, vo všetkých oblastiach...niektorí sú však viac principiálni, niektorí až príliš. Ak Polárke vadia takí, alebo onakí ľudia...prosím, to jej je problém. Môže niekoľko vecí, snažiť sa o ich zmenu, ale takých stretne na každom rohu, takže veľa zdaru. Alebo sa naučí s tým žiť a primerane na nich reagovať, alebo sa môže donekončne vnútorne zožierať a rozoberať a mudrovať nad druhými. Polárku vytáča aj jej lekárka..no prosím. Má možnosť je zmeniť. Buď mi jej slovník vadí natoľko, že k nej chodiť nebudem, alebo je taká odborníčka, že mi to stojí zato, a jej nelekárske vyjadrenia si všímať nebudem.
Taktiež bolo vrcholne neetické správanie yayinej lekárky, nesúhlasím s tým...ale znova má možnosti presne ako Polárka. Navyše, nebola som tam, nevidela som, nepočula som. Neviem či to presne doslovne tak povedala, a hlavne chýba k tomu tá mimika. Psychika je vec neprebádaná, a môžeme do reprodukcie textu pridať aj to čo nebolo presne tak povedané, a sme schopní sa hádať do krvi, že sme to tak počuli, však? Možno svojím spôsobom naozaj chcela yayi pomôcť.
Je to jedno. Chcem len povedať, že prehnané reakcie ubližujú len tomu kto ich vykonáva. Ak sa človek uráža, ublíži to jemu.
Už som to tu dávno spomínala, mňa už nič neurazí. Teda vnútorne ten pocit nedokážem mať. Bola som prchká a urážlivá, ale na čo? Buď mi niekto povie pravdu a poučím sa z toho, alebo je to nejaký exot, a pre príčinu, pre ktorú sa nestojí zato urážať. Tvrdím, že uraziť ma dokáže už len inteligent, ale čo by ma ten už urážal. Prekvapenie
A ďalšie moje obľúbenie tvrdenie na tejto stránke, diskusia akákoľvek ostrejšia, veľmi poučná. Uvažovať triezvo s nadsádzkou je tiež umenie. A mne sa zdá, že Eifi toto umenie ovláda, alebo je na ceste k tomu...
Takže milé dievčatá, klídek a pohoda, to záleží aj na vás či ju máte...Kvietok

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 12:33

Chichocem sa Uz sa to asi nebude chciet nikomu citat a hladat, ale dik Chichocem sa Ja som dost konfliktna osoba, hlavne ked sa to dotkne tych mojich vnutornych zasad.. ale to je asi normalne, ci nie? Veľký úsmev

Jarmila, Ne, 02. 03. 2008 - 12:39

Konfliktná som aj ja. jaChichocem sa Ale čím viac mám iných problémov, tak si hovorím, že je zbytočné aj niečo povedať, reagovať..svet človek zrazu nezmení.
Niekedy nebudem reagovať na 50 podobných vecí, a potom pri 51 si poviem prečo nie...
A keď budeš mať toho potomka Taliana, tak určite ho neuč taliančinu ty..
Mám spolužiačku, tá sa vydala za Nemca. Nemecky vie výborne, ale povedala, že zo zásady sa s deťmi rozpráva po slovensky, že ona nie je rodená Nemka a nebude ich učiť tento jazyk, že určite ho tak dobre nenaučí. U nás to tiež tak, len o čosi komplikovanejšie. Drobec angličtinu v škole zvláda výborne, je super a je už lepší ako ja, sem tam viem o slovíčko viac, ale inak nič. Slovenčinou deti trápim ja, arabčinou muž. I keď v podstate úlohy /písanie/ z arabčiny s ním robím ja, aspoň sa konečne niečo naučím aj jaVeľký úsmev

Jasné, že veľa ľudí už toto čítať nebude, to neva, kto chce prečíta, kto nie prečíta pre neho niečo užitočnejšieVáľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), Ne, 02. 03. 2008 - 14:23

Baaaarbi, ahoj, som stastna ze ta po dlhej dobe vidim, a vidim ze si v spravnej razi.....sorry, nechcelo sa mi citat vsetko ale povacsinou suhlasim s tym co pises.
Ostatnym by som chcela pripomenut, ze nanicmama je web plny mieru, pokoja a lasky....plny dobrej nalady a dobrych ludi....chodime si sem poplakat, pokricat, pokecat....chodime sa sem odreagovat. Kamile dalo namahu urobit taketo caro a my si to tu len tak zbohdarma nicime, chytame sa za slovicka, ci doslova za pismena....
Pochopila som ze vela zleho prezivame doma, preco to zle nosit aj sem? Nechajme zlu naladu a najma tu bojovu naladu pred prahom nanicmami, skusme sa na to vsetko pozriet z ineho uhla, neberme veci prilis adresne a prilis osobne a uvidite aky svet a hlavne nanicmama bude krajsia.
Mne sa na zaciatku stalo tiez to, ze som sa s bramborkou dostala do raze ale potom mi doslo, ze sme narusili tu rodinnu, pokojnu, atmosfernu Kamilkinho webu a uzavreli sme mier a je nam fajn, neriesime zabomysie vojny....
Ale viem ze lidi jsou ruzni a ruzny uchylky maj....
Preto pardoooon za gramaticke chyby, ja to po sebe nikdy necitam a v podstate....myslim ze tomu co chcem povedat mi tu rozumiete ci uz s Y alebo I...
Taaaaakze je nacase vyhlasit mier a vratit sa k tradiciam....slnko v dusi

Slnko

robinson, Ne, 02. 03. 2008 - 14:35

eifelovka, ja som na tieto stránky prišiel, aby som sa zabavil, možno trochu poučil a podiskutoval o živote. Nepotrebujem sa tu predvádzať, ani si liečiť svoje komplexy. Som len obyčajný chlap, veľmi vzdialený od toho, čo ženy a manželky v mojom okolí označujú za ideál. A už som vyrástol z veku, keď som si myslel, že som neomylný. Keď mám pocit, že som niekomu ukrivdil, niekoho sa necitlivo dotkol alebo ho nebodaj urazil(aj to sa mi stáva), nemám problém povedať: ospravedlňujem sa, prepáč. Nič análne na tom nevidím. Ale prosím, keď inak nedáš... A to, kto je tu smiešny, ak dovolíš, nechám na posúdenie "obecenstvu". Ale nič sa neboj, keď to padne na mňa, určite nebudem kvôli tomu chodiť kanálmi... Mrzí ma, že celý ten kolotoč osobných invektív som zrejme spustil ja svojím ostrým vyjadrením na adresu akejsi endokrinologičky. Na svojom názore však stále trvám, lebo zatiaľ nikto nenapísal, že pani doktorka len hlúpo žartovala o, podľa mňa, vážnych veciach. Tiež si stále myslím, že osobná skúsenosť každého z nás je príliš obmedzená na to, aby sme z nej vyvodzovali také zovšeobecňujúce závery. Že takéto primitívne zovšeobecňovanie a následné šírenie takýchto hlúpych mýtov je škodlivé pre nás všetkých. Pravda, keby som tušil, čo sa tu zakrátko po mojom príspevku rozpúta, asi by som zvážil, či sa do tejto diskusie vôbec zapojím...
Želám vám všetkým pekný deň! Kvietok

eifelovka, Ne, 02. 03. 2008 - 20:59

Tak ma mrzi, ak som ti pokazila zabavu.. mimochodom, ja som tvoje vulgarnosti, ktore boli vymazane ani nestihla precitat a k tejto debate som sa pridala, lebo sa mi zdalo nefer, ze sa zvaluje vsetko na chlapov.. reagovala som na to, ze mas pravdu, ze nie vsetkych treba hadzat do jedneho vreca.. ale to nevadi.. mimochodom.. tu u talosov sme vsetci slovaci vulgarni.. a analni Veľký úsmev boze tie icka mi teraz davaju zabrat Veľký úsmev a vies preco sme taki? Lebo slovicko "ano" v talincine znamena "ritny otvor" Chichocem sa Tak sa predsa zasmej "prchkosko" Veľký úsmev

robinson, Ne, 02. 03. 2008 - 23:33

No, čo mám s tebou robiť, ty jedoš... Veľký úsmev

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 08:11

Hudri hudri hudriiii ci Y? Veľký úsmev (to sa jedujem) Veľký úsmev

robinson, Po, 03. 03. 2008 - 08:20

Ty to nevieš???? To je neodpustiteľné!!! Samozrejme, že tvrdé!!!!! Téééda, to je ale hanba... Taká veľká dievka... a neovláda pravopis! Váľam sa od smiechu po podlahe

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 08:24

Ja som este to "nezrele mladi" co sa musi vysantit.. a vela ucit Veľký úsmev A vobec sa za to nehanbim.. ty brdooo prave kukam fotku ako v ziline vcera "nadherne" horelo Prekvapenie No to ste mi nemuseli az tak prikurit, mne by zima nebola Vyplazený jazyk

tigrica, So, 30. 08. 2008 - 18:06

ika
áno to som presne ja ,chlap by si mal vazit zenu aj s jej chybami vsak ked bol zalubeny bola najjjjjjjjjjjjjj na celom svete nie???,,,,,,serem na chlapov ale aj tak mam len kamosov a ziadne kamoskyVyplazený jazyk

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama