reklama

vtipné oznámenie tehuľky

miruštek , 04. 08. 2012 - 10:50

reklama

Ahojte naničmaminy supermaminy a megasupermaminy Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev konečne po dlhom kukaní tejto stránky som sa dostala aj ku registrácií Tlieskam téééda to mi trvalo..No a hneďky idem aj ku vám po radu...Zistila som že sa pomalky začnem zaguľaťovať a rada by som to oznámila svojmu drahému..Chcelo by to niečo vtipné a strelené..Ako ste to oznamovali vy??? Objímam Objímam Objímam


reklama


reklama

mnnaaauuu, So, 04. 08. 2012 - 12:29

Mne príde divné oznamovať takúto vec vtipne a strelene, a už vonkoncom nechápem, prečo to píšeš najskôr tu a až potom drahému Pohoda Pohoda nemal by to vedieť ako prvý? Slnko

georgina, So, 04. 08. 2012 - 12:30

Tiež dumám, odkedy to tu Martinček zavesila, prečo práve vtipne a dokonca strelene...

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 12:47

Tak myslím že je to vec vkusu..Chcela som len nejaké tipy..Napísala som to tu lebo je to dá sa povedať anonymné tak mi to nepripadá nejaké zvláštne že to môj partner ešte nevie..

georgina, So, 04. 08. 2012 - 12:53

Súhlasím, vec vkusu a nátury.

Ak by som môjmu manželovi vtipne a strelene oznámila, že budeme mať dieťa, pripadala by som si hooodne divne a MM by zrejme nepochopil doteraz, čo ma k tomu viedlo.
Ono, pre nás boli a sú príchody detí nádhernou a úžasnou udalosťou a "zhadzovať" to vtipkovaním... Nie, ďakujem.

Martina79, So, 04. 08. 2012 - 12:47

keďže nie som supermamina, ani megasupermamina, ja som to oznámila normálne. Hneď keď mi meškala menštruácia.

fantika, So, 04. 08. 2012 - 13:01

ja si myslím ze je milé kúpit malé boticky ci ponozticky a podarovat ich partnerovi s vetou gratulujem ti tatinko.. Úsmev ale ja som to oznámila telefonom toho casu,pretoze manzel bol vtedy v cudzine a povedala so mu tú novinu veeelmi natesene ale pritom normálne..kedze mi sme sa o bábo pokúsali cca 3 mesiace uz,takze to vlastne bola ocakávaná novinka..to bolo pri dcérke pre 12 rokmi..pri synovi mi najprv klamal tehu test,tak to bolo také trocha zázracné uvedomenie sa ,ze som vlastne tehu..tak sme sa na tom trochu nasmiali,trochu pocudovali,ale v celku brali hned normálne,kedze sme sa tiez uz o bábo snazili vyse roka.. Úsmev

Blanket (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 19:47

detské botičky sú chutnučké...len akosi nie som si istá či tento spôsob oznamovania muži majú radi... Prekvapenie

fantika, So, 04. 08. 2012 - 20:04

myslím ze to zálezí od povahy chlapa asi..ale ved mirustek musí vediet ským zije,aký ten chlap je a ako na co reaguje.. Úsmev

magic, So, 04. 08. 2012 - 13:15

previaz pozitivny test maslou a pripevni cedulku: Gratulujem, otecko. a daj mu to do nejakeho ozdobneho vrecka ako darcek. Mozes nechat na nejakom mieste, kde ho prekvapi, ze vobec nasiel darcek a teda zvedavo bude zistovat, co to, preco teraz, od koho, ...

posli mu do prace sms: Kup cestou domov 10 kg melonov, odkedy som tehotna mam na ne prisernu chut.

alebo zakuklene: Prave pozeram kociky, aka farba by sa nam hodila k autu?

alebo: Odkaz svojim malym plavcom, ze tentoraz skorovali :)))

mne to pride ako dobry napad urobit to netradicne.
Nemyslim, ze oznamovat tehotensvo sa musi vzdy s plnou vaznostou, sukromne, s rozziarenymi ocami a stastnym rumencom na tvari s nadychom romatickeho: budes otec, drahy. alebo nejak tak podobne.
hoci ja osobne som bola tak rozrusena tym zistenim, ze som mu to proste len okamzite bezmyslienkovite zavolala (lebo mi tvrdili, ze ja len tak lahko neotehoniem a podarilo sa to na prvy pokus).
keby som si ale dala cas, tak urcite nieco podobne huncutske vymyslim. ked viem, ze obaja mame zmysel pre humor a pobavilo by ho to.

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 13:59

Previazat pozitivny test by bolo namieste v case, ked to zistila a nie ked sa uz zacina zagulatovat...
Pokial chce autorka vtipkovanim odlahcit situaciu a pomoct partnerovi prekonat prvotny sok z jej tehotenstva tak drzim palce aby to vyslo, mne to pripada, ze nastavajuci otecko ani len netusi, ze sa cosi take udialo a asi s tym ani moc nerata, inac by to vedel uz daaaavno...

georgina, So, 04. 08. 2012 - 14:41

Presne, dávno to mal vedieť - je to aj jeho dieťa.
Predpokladám, že manželia nie sú.

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 15:51

Dávno??ja som si testy robila len dnes..

georgina, So, 04. 08. 2012 - 16:10

Miruštek, rozpísala som to pred chvíľou (o 15:46) nižšie.

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 16:19

no lenže som napísala že sa ešte len pomalky začnem zaguľaťovať a nie že sa zaguľaťujem ..nechcela som od vás odpoveď že kedy mu to mám povedať či je to neskoro atď,ale ako mu to mám povedať..preto som ani nepísala v ktorom som..a okrem toho poznám niektoré maminy čo to zistili až v 3-4 mesiaci Áno

georgina, So, 04. 08. 2012 - 16:20

Dobre.

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 16:54

"Zistila som že sa pomalky začnem zaguľaťovať a rada by som to oznámila svojmu drahému.."
Toto je pre mna veta oznamovacia, kde oznamujes, ze sa pomaly zacnes zagulatovat a je na case oznamit to svojmu drahemu.
Nikde nevidim napisane, v ktorom si mesiaci a pokial nepises fakty ale rozpravky tak rataj s tym, ze odpovede dostanes take ako si ludia tvoje otazky precitaju- nakolko nik ani len netusi, na co ty prave myslis a ako to myslis.
Pre fantiku: vidis len to, co je tu napisane, cize to moze aj nemusi byt pravda. Ja len tolko k obhajovaniu ubohych nepochopenych obeti do ktorych kazdy (geo, lydusha a spol) iba bezdovodne rype.

fantika, So, 04. 08. 2012 - 18:00

lydush videla som co tu bolo napísané a preto som nevidela dovod na to rýpanie..presne tak..pozerala som sa na to z mojho pohladu a z toho aký som mala pocit z napísaného.a presne sa aj moj tusák potvrdil..ze mirka to zistila len nedávno a je len na zaciatku tehu..niekedy sa tu proste robia unáhlené uzávery a k tomu som mala výhrady..ale samozrejme kazdý píse ako uzná za vhodné..ale ja tiez zareagujem ked uznám za vhodné..ci sa to niekomu páci alebo nie..a je tu zas dalsia búrka v serbli pre nic za nic..

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 18:05

A si si na 100% ista, ze je pravda to, co pise mirustek? Kde beries tu istotu? Veľký úsmev

fantika, So, 04. 08. 2012 - 18:20

ja tú 100% istotu o pravdivosti blogu k zivotu nepotrebujem.. Úsmev ale mám v povahe ze ludom doverujem a tak aspon v základe verím ze to co tu napísala je pravda..nechápem co by predsa inak z nasich reakcií vobec mala..ved to nie je ziadna posahaná otázka o sexe a podobné bludy ktoré semtam vypisujú pubisi na net.. Veľký úsmev

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 18:25

dievčatá nechcela som medzi vami vyvolať búrku..každý si vybral z môjho textu čo chcel ale len máloktorá mi odpovedala na to čo som chcela ja..asi som mala dať iba jednú vetu a to tú poslednú..nemusíte mi veriť..aj keď ma to trošku mrzí..ako by ste sa cítili vy keby ste boli tehotné a niekto by vám povedal alebo nepriamo naznačil že môžem aj klôamať,vymýšľať si alebo že nemá istotu či je to pravda..nieje to trošku na hlavu??? tie ktoré mi poradili alebo nejak inak pošteklili dobrým slovom posielam veľké objatie Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

georgina, So, 04. 08. 2012 - 18:42

...ako by ste sa cítili vy keby ste boli tehotné a niekto by vám povedal alebo nepriamo naznačil že môžem aj klôamať,vymýšľať si alebo že nemá istotu či je to pravda..nieje to trošku na hlavu???

Osobne by mi to bolo sedem.
A citové vydieračky na mňa nezaberajú.
K ne/vyvolaniu búrky v šerbli - toto je jednak slabulinký čajový odvar, jednak je to o tom, či sa niekto hádať chce alebo nie. Ak sa niekto hádať nechce, tak sa proste neháda.
Veľmi jednoduché Pohoda.

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 18:51

Toto nebola citová vydieračka ak to tak niekomu znie tak sa ospravedlňujem.. Váľam sa od smiechu po podlahe

georgina, So, 04. 08. 2012 - 18:54

Nie, to bol iba pokus o citové vydieranie a o vzbudenie pocitov viny Úsmev Úsmev Úsmev.

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 18:55

no asi ma veľmi dobre poznáš Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

georgina, So, 04. 08. 2012 - 19:00

To nemá s poznaním konkrétne tvojej osoby nič spoločné.
To je len trocha znalosti manipulačných techník.

anna.po (bez overenia), Št, 10. 01. 2013 - 19:22

miruštek: Celý "problem" pre niekoho je to, že si tu len 22 tyždnov 5 dni

anna.po (bez overenia), Št, 10. 01. 2013 - 19:24

Plačem

eva m, So, 04. 08. 2012 - 14:20

nuz ja som teda asi staromodna, alebo divna, ale mne sa vobec nevidi vhodne oznamovat takuto vec nejako vtipne. Mozno som ovplyvnena tym, ze obe moje deti boli vytuzene a velmi ocakavane, takze som svoje tehotenstvo nebrala ako vtip, ale ako uzasne stastie. No a moj muz to vedel ovela skor, ako ked som uz zacala priberat (to bolo az v 5. mesiaci Mrkám ).
Eva Slnko

georgina, So, 04. 08. 2012 - 14:42

Evka, potom som staromódna a divná aj ja Úsmev Mrkám Pohoda

mnnaaauuu, So, 04. 08. 2012 - 21:39

Ja mám tesne po dvadstiatke a aj napriek tomu sa teraz cítim "staromodne" Slnko Slnko Váľam sa od smiechu po podlahe

magic, Ne, 05. 08. 2012 - 08:43

a viete damy ze aj taketo vyhlasenia su citovy natlak na okolie? Mrkám

georgina, Ne, 05. 08. 2012 - 08:48

Máš recht, najlepšie je mlčať a nikdy, za žiadnu cenu a za žiadnych okolností, nepovedať, ako sa ja cítim a čo si ja myslím - však čo keby som sa náhodou kohosi nechtiac dotkla?

Magic, aj ty, Brutus?

magic, Ne, 05. 08. 2012 - 09:19

a... uz radsej nic. vsimla som si, ze blog je vlastne dorieseny/ukonceny. Slnko

georgina, Ne, 05. 08. 2012 - 09:21

Možno áno, možno nie.

magic, Ne, 05. 08. 2012 - 09:46

mne nevyhovuje to negativne sebahodnotenie v uvode (staromodna, divna, ked ja by som to tak neurobila).
je o prvej osobe, ale vztahuje sa na konanie druhej osoby. je to prenesene hodnotenie. a to je samozrejme tazsie preukazatelne. (naopak, da sa lahsie ignorovat alebo vratit ako bumerang, pokial sa vyskytne napr. v manipulaciach vo vztahoch.)

medzi vyjadreniami: ja (by) som to tak neurobila. a: som asi staromodna a divna, ale mne to nepride vhodne. je rodziel.

prve je konstatovanie. druhe nesie v sebe uz hodnotenie.

a ja viem, ze zalezi od tonu hlasu, mimiky a gestiky. len som chcela poukazat na to, ze autorka nechtiac pouzila nepresnu formulaciu v uvode, ktorou navodila dojem, ze uz nejaky cas o tehotenstve vie. a tu sa podarilo to iste. nebolo to tak myslene, ale navodilo to dojem, ze sa staviate do vyhranenej opozicie, ktora iny sposob (blaznive vtipne oznamenie) povazuje za hlupost, vymyslanie, znizovanie dostojnosti faktu tehotenstva, pohrdanie beznym sposobom ako prezitkom - a teda za urazku vas, ktory bezny sposob mate radsej. hoci to ste zase povedat nechceli.
mnohym je asi jasne, ze chapete to, ze niekto to urobi inak, len vy by ste to tak neurobili, lebo vam taky sposob spolu s partnerom nesedi.
problem je vo formulacii.

pripomina mi to plzaka:
idem si zahrat k ferovi karty, za dve hodinky som spat.
- jasne, chod.
- len si chod. mne je uplne jedno s kym a kam si pojdes hrat tie svoje karty a kedy sa vratis.
oboma vetami dala manzelka najavo svoj suhlas. v jednom jednoznacny, v druhom len inou formou povedala, ze vobec nesuhlasi, stve ju to a chce, aby ostal doma (vlozila hodnotenia, emocionalne podfarbene expresiva, ...).
to len pre prikad ako sa da prenasat hodnotenie, nazor, cokolvek, cez opacne vyjadrenie. teda, ze na formulacii zalezi, aky dojem sa vyvola.

georgina, Ne, 05. 08. 2012 - 10:04

OK.

mnnaaauuu, Ne, 05. 08. 2012 - 12:44

UUUUUUps, tak to by ma nenapadlo Veľký úsmev Veľký úsmev že niekto môže vedieť lepšie ako ja, ako sa Ja cítim Mrkám Mrkám

magic, Ne, 05. 08. 2012 - 15:39

to, co mas v hlave, netusim a ani nehodnotim. len som poukazala na to, ako to vyznelo a ako sa to dalo aj pochopit. nic viac, nic menej. (a tiez na paradox, ze mirustek bola vycitana neprehladna formulacia, pricom tu doslo k rovnakej chybe).
a zrejme sa to aj tak u niektorych pochopilo, kedze reakcie na toto vyjadrenie (o staromodnosti a nevhodnosti) boli aj zarazene a oponovali na to prakticky ako na utok.
stava sa. aj mne.

mnnaaauuu, Po, 06. 08. 2012 - 20:28

Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda

fantika, So, 04. 08. 2012 - 15:02

baby ale to ze napísala ze pomaly sa budem zagulatovat nemusí znamenat ze uz je v piatom mesiaci,je mozne ze je len v druhom mesiaci,ze to zistila nedávno a len to ponala nejak básnicky Mrkám ..mozno to len nejak divne napísala,nesúdte ju tak rýchlo..napísala pár viet a uz sa jej tu dostane vselicoho.. Úsmeva pritom toto fakt nie je nejaká blbá pubertácka téma,ale nieco milé,pekné..netreba to kazit nejakým moralizovaním,ci mentorovaním..teda aspon podla mna... Úsmev ja jej v prvom rade gratulujem a zelám pekné tehulkovanie.. Úsmev

georgina, So, 04. 08. 2012 - 15:06

Fantika, šmaria, kde je nejaké moralizovanie, súdenie a mentorovanie? Normálne si tu každá napísala svoj názor. Koniec-koncov, na to diskusné fóra sú.

Naozaj nevidím jediný dôvod, aby sa povinne odkývalo všetko, čo tu akákoľvek autorka zavesí. Ak sa to ktorejkoľvek čitateľke páči (a chce sa jej), tak pochváli. Ak má iný názor (a chce sa jej), tak napíše ten. Nerozumiem, prečo musí byť v takýchto prípadoch takmer vždy niekoho poznámka o odsudzovaní. Nikto tu predsa Miruštek nenapísal nič hnusné.

fantika, So, 04. 08. 2012 - 15:13

no geo ani tvoje slová nie sú ziadne hladkanie..predpokladás ze manzelia nie sú, a podla teba to chalan ma uz dávno vediet atd..to si zistila z tých 3 viet vsetko info o dotycnej pisatelke?jej pomery,ze nie je vydatá atd?proste mne pripadá ze si niekedy fakt potrebujete tusím trocha rypnút ci co...

georgina, So, 04. 08. 2012 - 15:19

Fantika, skús si odmyslieť rýpavý tón, ktorým to pravdepodobne čítaš, a potom skús čítať to, čo tam naozaj je - napríklad k tomu o manželstve som napísala predpokladám.
A fakt si myslím, že chalan to mal dávno vedieť. Ježkove oči, to bolo odo mňa fakt drzé, že som si to dovolila napísať.
Obe moje tehotenstvá som manželovi oznamovala, keď som si ešte ani nebola istá, len tomu všetko nasvedčovalo. Nie až keď som sa začala zagulaťovať.
A ukameňujte ma za to, že mám iný názor.

fantika, So, 04. 08. 2012 - 15:34

problém je v tom ze ty beries vetu ze sa za chvílu zacnem zagulatovat ako fakt..cize ze je minimálne v 4-5 mesiaci..teda to by som povedala tiez ze je troska neskoro to priatelovi ci manzelovi oznamovat..ale ja na rozdiel od teba si myslím ze pisatelka to napísala len obrazne,cize este z daleka nie je v 4-5 mesiaci ale ze je na zaciatku tehu a chce to len nejak zaujímavo oznámit...ja dúfam ze nám k tomu napíse trocha viac ked zas nakukne,aby sme sa tu zbytocne nenatahovali..a nejdem ta kamenovat,len mám tentoraz iný názor na túto vec..a ja som manzelovi vsetko tiez vzdy oznamovala za horúca,takze v tomto by som ani nedokázala byt ako mirusik,vo mne ziadne tajomstvo totiz dlho nezostane.. Chichocem sa teda to co sa týka mna,nás a spolocných vecí..

georgina, So, 04. 08. 2012 - 15:46

K obraznému písaniu - každý nový na akomkoľvek diskusnom fóre by mal rátať s tým, že mu nikto nevidí do hlavy, a že drvivá väčšina čitateľov bude čítať len to, čo napíše. (To tu bola minule jedna fungl nová, čo vraj nadsadila, a potom sa na smrť urazila, keď som jej na to odpísala, že som to nemala odkiaľ vedieť.)
Takže ak niekto napíše začínam sa zaguľaťovať, neberiem to ako poetické vyjadrenie začiatku tehotenstva, ale ako oznámenie, že je dotyčná tak v 4-5 mesiaci. Ja som tenká ako trlica a zaguľaťovať som sa začala na prelome týchto mesiacov tehotenstva, a aj o ostatných tehulkách, ktoré som videla v reále, to plus-mínus sedelo.
Doťahovať sa mi tiež nechce, ak Mirušik doplní info, budem len rada.
Včul idem piecť cukinový koláč Pohoda.

Andromeda, Ne, 12. 08. 2012 - 21:11

Georgina, výnimočne s tebou nesuhlasim, vazne vynimocne, a tento fakt ma zrejme natolko prekvapil Prekvapenie , ze som sa rozhodla reagovat.

Rada by som podotkla, ze ak uz citujes, cituj spravne:
"Zistila som že sa pomalky začnem zaguľaťovať...."

Začať a začínať je rozdiel, a nielen vidový. Ja osobne som autorku príspevku pochopila na prvýkrát. Keďže sama žiada o "vtipnú" radu, možno sa celá jej povaha nesie v tomto duchu, a tak v eufórii oznámila fakt, že je tehotná, trochu netradičnejšie. Nič iné, nič viac...

georgina, Ne, 12. 08. 2012 - 21:32

Dobre.

zena77, Ut, 07. 08. 2012 - 07:39

Prekvapenie

zena77, Ut, 07. 08. 2012 - 07:41

Chichocem sa súhlasím s fantikou

fidorka, So, 04. 08. 2012 - 15:35

ja by som nemala najmnesiu sancu zatajit pred mojim manzelom co len tyzden,ze som tehotna....vsimne si na mne vsetko,kazducku zmenu nalady a ovela skor ako ja vedel zakazdym kolka bije Pohoda

mnnaaauuu, So, 04. 08. 2012 - 21:41

Chichocem sa Chichocem sa
Ja sa zas z môjho manžela smejem, že vďaka nemu nepotrebujem menštruačný kalendár, on mi už pár dní pred tým oznamuje, že o chvílku bude "prestááávka" Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

fidorka, So, 04. 08. 2012 - 21:49

vidis a to nie spolu este tak dlho a aj tak si ta pozna dobre Mrkám
oni ti chlapi vobec nie su blbi,aj ked niektori nepovedia vsetko nahlas,vedia si zratat 1+1 Pohoda Úsmev

mnnaaauuu, So, 04. 08. 2012 - 21:52

Mrkám Mrkám Mrkám šak som eho žena, musí si ma poznať hihi

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 15:47

Fantika odhadla si to správne..napísala som že sa ešte len budem zaguľaťovať..len dnes som si robila testy..rovno tri Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ..no ja to chcem tiež čo najskôr oznámiť...vlastne je mi zaťažko vydržať..ale chcem niečo origoš..Magic ty si to napísala super..Asi si vyberiem tých plavcov Tlieskam Tlieskam Tlieskamdíík za nápad. podľa mňa to nieje ,,zhadzovanie" je to krásna vec a keď ešte bude podaná vtipne budeme vo svojom..každá na to máme svoj názor a každá sme iná..Hlavné je že sa teším a na 1000% viem že sa budeme tešiť obaja..teda teraz už traja..vytúžene Áno

fantika, So, 04. 08. 2012 - 16:11

no som rada ze je vsetko okej.. Úsmev a ze moj pocit bol správny..tak zelám krásne tehulkovanie a napís potom ako sa zatváril stastný otecko.. Mrkám

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 16:22

Ďakujem..jasné dám hneď vedieť..ako ho poznám určite vytrúsi nejakú humornú poznámku lebo on si bez vtipov nevie predstaviť deň .Tak preto toéto všetko..je to veselá kopa.Potom vám dám vedieť..Ešte raz srdečne ďakujem Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

Evka1223, Po, 06. 08. 2012 - 10:42

Keby ti tu niekto poradil sebeorginálnejší spôsob oznámenia tehu....vedz, že nie je pre teba origoš, pretože nie je od teba a nie je tvoj....len toľko.
Bud sama sebou.... Kvietok

lydusha (bez overenia), Po, 06. 08. 2012 - 12:29

a to je fakt Áno Chichocem sa

Blanket (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:01

miruštek...nedá mi to,musím sa spýtať teda či to tvoj partner očakával..rátal s tým,resp. nie...lebo záleží od samotnej povahy toho muža teda aby nebol priveľmi zaskočený..potom by ho asi to vtipkovanie až tak netešilo..
ale tak predpokladám,že vieš čo robíš..my ho nepoznáme Mrkám

magic, So, 04. 08. 2012 - 18:21

mirustek je jednoducho asi tak trochu sibalka a bavi ju podavat veci inak. aspon taketo cisto medzi nimi dvoma. ak jej manzel ma preto rovnaky zmysel, myslim, ze je to ok, ze ho takto prekvapi. su muzi, co toto na zene velmi ocenuju.

niekto si napr. nevie predstavit, zeby si nevesta na svadbu obliekla cierne saty. biele, kremove, zlte, mozno ine svetle odtiene hrajuce maximalne do ruzova, to ano. ale cervena, zelena, modra, cierna - vraj by sa citil ako na plese, nie na svadbe. pre ineho ta zauzivana farba nie dolezita. bud chce byt originalny, alebo mat saty, co mu vyhovuju a preto zvoli nie svetle a rozhodne nie biele. ako ten par, co vyznava neogotiku a nevesta sla v ciernom a zenich v bielom patricne neogoticky nastrojeni (kdesi som tu kedysi dala ich fotku).

niekto je za to, aby sa gratulovalo so vsetkou vaznostou, ktora z tej chvile robi dostojnu situaciu. iba vtedy je to pre neho uprimne. mozno pripusti jemne sarmatny zart.
gratulovat starej mame k osemdesiatke: k tvemu svatku napamatku, tady mas kytku, ty dobytku - by niekoho asi rovno polozilo ako do neba volajuci trapas, hanba, neucta, zhanobenie, urazka.
iny zase miluje, ked moze povedat veci inak, zabavne, vtipne, s pointou (nemusi byt zrovna ten dobytok :)).

ale samozrejme, treba vzdy odhadnut prijimatela a jeho aktualne rozpolozenie. inak nastane velmi trapna situacia, z ktorej sa tazko vymotava.

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 18:30

100 ľudí 100 chutí.. Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

fantika, So, 04. 08. 2012 - 18:33

magic to vystihla uplne presne.. Áno

georgina, So, 04. 08. 2012 - 18:44

Magic, a ak niekto tej neveste v čiernom úplne pokojne povie: "Ja som sa vydávala v bielych šatách", tak je fuj-fuj moralista a odsudzuje a káže a čo to ešte?
Jaj, zabudla som Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám Pohoda

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 18:54

georgina ak jej povie že je to ,,zhadzovanie" tak moralista je!!! tak si mohla napísať že ty si to oznámila normálne klasicky a nie hneďky šprtnúť a odsúdiť ma tým že je to divné.....toť môj názor

georgina, So, 04. 08. 2012 - 18:57

(Začínam sa baviť Úsmev Úsmev Úsmev)

Miruštek, ja som písala o sebe, že mne by to pripadalo divné vtipkovať a ako "zhadzovanie" a to slovo som ešte aj dala do úvodzoviek. Proste to vnímam inak ako ty a mám na to iný názor ako ty.
No fuj! Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 19:00

Áno Áno Áno

miruštek, So, 04. 08. 2012 - 19:00

No takže bolo tu toho veľa popísaného Tlieskam Tlieskam niekto mi pradil,niekto poprial niekto odsúdil...ďakujem vám aj tak všetkým..Pekný zvyšok večera Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

georgina, So, 04. 08. 2012 - 19:03

Pekný večer tebe aj všetkým Úsmev Slnko Slnko Slnko

magic, So, 04. 08. 2012 - 19:18

netusila som, ze to beriete az tak extremne.
myslim, ze tu doslo k malemu nedorozumeniu, ked obe strany sa zacinaju navzajom v argumentovani nevedomky dotlacat na opacne fronty, takze z toho moze byt nedorozumenie velke. hoci inak by v pohode suhlasili aj nazorom druhej strany, ze je tiez akceptovatelny, aj ked oni s anim riadit nebudu. ale nesudia ho.

citim z tych dalsich a dalsich vyjadreni pociatky jemnej ironie a to nie je dobre.
cele to zacalo dvoma vecami. mirustek povedala: vtipne a strelene.
mnauuu povedala: pride mi to divne, ze by to niekto mal oznamovat takto(parafrazujem).

obe pouzili slova, ktore maju v danom kontexte trosku iny emocionalny naboj a tam su asi korene. mirustek vyzera, ze ziada hlupost a mnau ju oznacuje preto za inu (v zmysle divnu - vyznieva to ako sud nad nou), ze nechce pouzit beznu formu, ale vymysla.

a od toho as odvija pocit, ze niekto tu na niekoho akosi skryto utoci a vytvaraju sa dve strany, kde jedna haji to, druha opak a pomaly sa akoby dotlacaju do extremu v obrane toho svojho.

obe dievcata to mysleli uplne inak a v dobrom. vyznelo to naopak - stava sa.

myslim vsak, ze k pochopeniu uz doslo, tak to bude ok.

georgina, So, 04. 08. 2012 - 19:37

(A zas budem za tú, čo chce mať za každú cenu posledné slovo Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev)

Magic, už sme aj tak beznádejne od témy, takže...
Ja to vidím tak, že sa vždy nájde niekto, komu sa nepáči, že ktosi (a je vcelku fuk, kto to je) si dovolí napísať iný pohľad na preberanú vec. Autorka príspevku sa potom takmer zákonite nezabudne dobre zduť a začne zo seba robiť ukrivdenú chuderku.
(Miruštek, to píšem všeobecne, prosím, nevzťahuj to zase na seba. Tvrdíš, že NM čítaš už dlhšie, tak potom asi vieš, že toto sa tu preberá dokola. Podotýkam, že máš vždy možnosť vymazať celý svoj príspevok - aj so všetkými komentármi.)

Odhliadnuc od toho, že mi akosi uniká zmysel debaty, kde všetci svorne kývajú a tlieskajú, dám (uznávam že do absurdnosti dovedený) príklad.
Niekto tu napíše: "Chcem zabiť manžela, dajte tipy, ako na to."
A my, v súlade s ideou, že autorke príspevku sa neodporuje (lebo inak budem za moralistku a odsudzovačku a tak ďalej), začneme doradu odporúčať vitriol a prášky na spanie a ja neviem, čo všetko ešte.

Toto majú na AM - akokoľvek jemne a citlivo formulovaná pripomienka (nie KRITIKA, preboha! to by si predsa nikto nedovolil) zverejneného dielka je okamžite kolektívne sfúknutá pod čiernu zem.
Tam sa, prosím pekne, chodí relaxovať a iba chváliť a povzbudzovať! Ak má niekto iný názor, tak nech láskavo čuší!!!

fantika, So, 04. 08. 2012 - 19:42

zeby som sa preorientovala na AM? Veľký úsmev ale ked ja mám obe ruky lavé..tak by som sa nemala cím chválit.. Chichocem sa

georgina, So, 04. 08. 2012 - 19:51

Neboj, Fantika, tam ťa aj tak pochvália a zatlieskajú ti Úsmev Mrkám Pohoda

fantika, So, 04. 08. 2012 - 20:07

geo nezálezí mi na tom aby ma chválil a tlieskali mi ,fakt..a myslím ze ked sa nezhodneme v nejakej veci tak to neznamená ze v dalsej si tiez budeme oponovat,práve naopak.. Úsmev ja som taká stará zakorenená nanicmama ze mna odtialto nevyhodíte ani dynamitom Váľam sa od smiechu po podlahe..pekný vecer Úsmev

georgina, So, 04. 08. 2012 - 20:29

Niekto ťa chce vyhadzovať?
Nie je náhodou spln? Či čo je?

fantika, So, 04. 08. 2012 - 21:14

nie si ty trocha precitlivelá?ved evidentne to bol vtip,to s tým dynamitom...vidís,teraz ty pripisujes mojim slovám nejakú inú emociu nez som ja chcela vyjadrit..ak si precítas celý moj príspevok,tak mi slo práve o to,ze ked sa tu nezhodneme,tak sa inde v pohode mozme podporit..neviem co som napísala zle,ale asi si ma nepochopila..a to som na NM tiez pekne dlho,tak som si myslela ze ma natolko uz poznáte ze si vieme veci vydiskutovat normálne... Mlčím

georgina, So, 04. 08. 2012 - 21:19

Vidíš, Fantika - rovnako som sa tu ja hooodne začudovala, keď si mi vyššie napísala, že si asi potrebujem rypnúť.
Však hej, ja som z tých, čo zásadne vyvolávajú konflikty Vyplazený jazyk .

Tak som ti skúsila dať ochutnať tvojej "medecínky" Úsmev Mrkám Pohoda

fantika, So, 04. 08. 2012 - 21:36

tak dakujem...a nezávisle od toho vsetkého ta geo mám rada...ale ci sa ti páci alebo nie mám pocit,moj subjektívny,ze v poslednej dobe,hlavne od vtedy ked tu safáril axeco reagujes inác..ale je to predsa tvoja vec.. Úsmev

georgina, So, 04. 08. 2012 - 21:42

Aj ja ťa mám rada Úsmev Slnko Slnko Slnko

adus, So, 04. 08. 2012 - 21:23

No - celkom náhodou je!
Okrem toho, tentokrát asi skutočne vzniklo typicky Klausovské nedorozumenie - Fantika vlastne negovala svoju úvahu (podľa mňa od prvého písmenka čiste nereálnu, resp. lepšie povedané, myslenú ako nadsádzka), že by sa mala presunúť k artmamkám a v tom druhom komentári priznala farbu - menovite, že aj napriek tomu, že tu sa jej nemusí nevyhnutne ujsť iba sláva a pochvala, zostane tam kde je - za každú cenu, teda napríklad aj, keby niekedy došlo k tomu, že by jej (čiste hypoteticky) niekedy niekto naznačil, že má odtiaľto vypadnúť. howgh!

jamajka (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:07

no , Geo , to znelo dosť zhadzujúco Smútok

georgina, So, 04. 08. 2012 - 20:29

Čo zase?
Šmaria, to som zase niečo prepískla?

jamajka (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:32

hihi , ...nóóó , trošku , ale podľa mňa sa (aj tak ) nič nedeje . Mrkám Pohoda Slnko

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:35

Geo absolutne nic si neprepiskla, len si si dovolila napisat holu pravdu ako to na artmame chodi... Pohoda

georgina, So, 04. 08. 2012 - 20:36

No, však tak som to prepískla Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:39

Nie, ty si to riadne pos.ala Veľký úsmev prepiskla je taky slaby odvar.

jamajka (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:05

Úsmev ááále Fanti , šak sa neofukuj ani ty ... a mimochodom , na AM som už celkom dllllho a radi ťa privítame . Tak dlho budeš komentovať , až zapadneš a prepadneš tvorbe . Tak šup-šup Chichocem sa a už budeš (aj tam )naša . Zažila si a prežila toho dosť na NM , tak čo sa vzrušuješ ...svet sa točí ďalej , a čo ... zajtra je opäť pekný deň a ja ho prajem aj tebe , aj ostatným dievčatám . Úsmev

fantika, So, 04. 08. 2012 - 20:11

jamajka prisahám ze som sa neofucala a ani som to nemala v pláne..len som tentoraz nesúhlasila s nasou geo.. Úsmev ale svet sa za to nezrúti..a co sa týka AM,myslím ze momentálne nehrozí..niekedy nestíham ani NM.. Chichocem sa

Blanket (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:09

Čo je to ... AM? Hambím sa

fantika, So, 04. 08. 2012 - 20:12

podstránka nanicmami..artmama Úsmev

jamajka (bez overenia), So, 04. 08. 2012 - 20:16

AM = podstránka NM , kde dievčatá (ale aj chlapi ) uverejňujú svoju tvorbu
http://artmama.sme.sk// a neťapušká sa len , aj tam je občas "búrka v šerbli " , ako všade , kde ľudia vyjadrujú svoje názory , myšlienky ...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama