reklama

Ľúbim ale mám to zakázané!

majka02711 , 16. 08. 2009 - 20:51

reklama

Awojte Baby...Úsmev
takže mám jednu otázku...v júli 09 som mala 16 rokov a práve teraz nastupujem na strednú školu...už od septembra 08 však poznám chalana s ktorým si fakt super rozumiem a kecáme spolu o všetkom....pred Vianocami sa ma však spýtal či by som nechcela s ním chodiť ....a ja som povedala že to možme skúsiť....zo začiatku som si myslela že to nebude nič zvlašne lebo som vtedy mala len 15 a ON mal 23....no na moje prekvapenie som sa do neho zaľúbila a poriadne Bozkávam ale v máji moji rodičia zistili že s ním chodím :( a urobili z toho veľku dramu....že som ešte decko a že je blbosť že ho ľÚbim ...:(....ale aj keď sa stále ľúbime ja sa bojím že ma necha kvoli rodičom ...myslím si že to čo dokazuju moji rodičia a že mi kvoli nemu zakazuju chodiť vonku je trochu prehnane... hmm čo by ste robili na mieste mojich rodičov?...je podľa wás vekový rozdiel 7 rokov veľky? ....ďakujem Úsmev


reklama


reklama

glloria17, Ne, 16. 08. 2009 - 21:04

Moja milá Majka,7 rokov nie je veľký vekový rozdiel,ale až vo vyššom veku.Tento chalan je už dospelý muž,tak sa nečudujem tvojim rodičom,že ťa chcú chrániť,lebo taký chalanisko môže očakávať od tho vzťahu aj niečo viac,teda sex.Tvoji rodičia si asi myslia,že máš ešte na to čas,čo by som si mylsela aj ja,keby som mala dcéru v tvojom veku.Tiež by som ťa videla radšej s chalanmi v tvojom veku,možno rovnako pojašených pubertiakov.Ale ty si už veľké dievča,tak snád vieš,čo robíš,a zachocáš sa správne.Pohoverte si s vašimi,prečo sa takto správajú,prečo ti nedôverujú.Ale ja ich chápem,mám syna trošku staršieho ako si ty,tiež je ešte pre mňa malý.Slnko

majka02711, Ne, 16. 08. 2009 - 21:11

:) ďakujem ... asi si fakt niekedy sadnem a pokecam s mamkou možno zmení nazor :)....

cucoriedka2, Ne, 16. 08. 2009 - 21:24

Neviem ti poradiť ja len to chcem napísať ja som mala 16 a on 23 rokov začali sme spolu chodiť. Dnes sme manželia 8 rokov, skoro 13 rokov sa poznáme. Naše dve deti su planované. Nie je to návod pre teba len moja skúsenosť. ČO by som robila na mieste tvojich rodičov netuším. Je ťažko to sudiť takto cez písmenka. Slnko

majka02711, Ne, 16. 08. 2009 - 21:28

ďakujem Úsmev aspoň viem že nie som sama ktorá niečo také prežila Mrkám

fantika, Ne, 16. 08. 2009 - 21:39

no moja skuusenost je zas takaa ze chalan s ktoryym som chodila v 16 tich bol do mna o 8 rokov starsii a pri prvom sexe ma vlastne skoro znaasilnil..Smútok ale bola som mladaa a pochabaa..a podla mna nezaalezalo na tom veku ale na povahe cloveka,a tuu jeho zluu povahu som neprekukla..bohuzial..Smútok ale ak je medzi vami laaaska,tak sa snaad oplatii koli nej trocha zabojovat..tiez radiim ten rozhovor s rodicmi a povedzme zoznaamenie chalana s tvojimi rodicmi..mozno ked ho spoznajuu lepsie tak k nemu ziiskajuu doveru...drziim palceky nech to vyjde...Úsmev

majka02711, Ne, 16. 08. 2009 - 21:45

heh ďakujem aj tebe...Úsmev ...

monika f, Ne, 16. 08. 2009 - 21:43

ahoj Majka no ja ti napisem osobnu skusenost mala som podobny pripad ibaze ja som mala 16 rokov a moj frajer 25 rokov vekovyrozdiel 9 rokov nasim sa to zo zaciatku nelubilo vsak je od teba skoro o 10 rokov starsi a bla blaÚsmev no laska zostala aj ked sa im to nepacilo neskor sme sa vzali a uz sme 10 rokov manzelia mame 2 krasne deti a aj ked nie vsetko ti vzdy vychadza podla toho ako by si chcela ,zatial to nelutujemChichocem sa pokial je medzi vamy ta prava laska tak to nikto neznici to mi mozes veritZlomené srdce drzim palce a ked sa mooooooooc lubite navzdajte toSlnko

majka02711, Ne, 16. 08. 2009 - 21:47

...ďakujem....:) tak teda a vidím že aj vzťahy kde sú vačšie vekove rozdiely možu klapať :)...a už teraz viem že sa nevzdám....ďakujem ešte raz :)

Betula, Št, 20. 08. 2009 - 10:59

ahoj majka, citala som tvoj pribeh je tazko robit richtara, len si davaj pozor, chapem tvojich rodicov, je to skoro a neco je to dobre, su pripady ked to vyjde, ale je to len skor vynimka. Ked v skorom mladom veku sa slecna zalubi a oci ma len pre svojho mileho, prichadza o vela ine zazitky a smiechoty, ktore su len v takom veku, ked sa spoznava svet a laska len dava sa tusit. Chlap ti neutecie v zrelsom veku, neodhovaram ta, len nehrn sa rychlo do toho, sadni si s mamkou a hovor o tom, vsetko poznam, aj moja mala 16. Je tazke mamine povedat co citis, ale zalezi na tebe, mamka pochopi a bude ti verit, ak budes otvorena a uprimna a hlavne sa snaz podat svoju spoved v kludnom duchu. Ziadne vycitky...aj rodicov si treba vychovat. Kym spoznas cloveka nieco trva, tak vyuzi ten cas nielen s nim, ale aj s kamoskami a hlavne bud rozumna. Vsetko naj.

sonia, Št, 20. 08. 2009 - 11:22

Presne tak Betula Áno , v tomto prípade sa naozaj nemá kde "ponáhlať".Všetko pekné má pred sebou tak načo sa hned "viazať" na jedného,ked si môže užívať život plným priehrštím s kamarátkami a priatelmi...Slnko Kvietok Slnko

anett, Ne, 16. 08. 2009 - 22:04

Pridám sa aj ja. Medzi mnou a mojím manželom je vyše 10 rokov rozdiel. Spoznala som ho v 15ich. Najskôr to bolo len také kamarátstvo. Naši sa to samozrejme dozvedeli a prišli zákazy a príkazy. Ale nepomohlo, povedala by som, že nás to ešte viac ťahalo k sebe. Teraz na to spomínam s úsmevom, ale vtedy to bolo pre nás ťažké ( stretávanie potajomky, rôzne odkazy po kamarátoch a kamarátkach ...)a zároveň krásne. Moji rodičia sa s tým časom zmierili resp. hlavne otec, ale trvalo to viac ako 3 roky. Myslím si, že dnes sú so svojím zaťom nadmieru spokojní. Zobrali sme sa v mojich 23 rokoch, nedávno sme mali 13. výročie svadby a máme spolu 2 deti. Môjho muža by som nevymenila za nič na svete. Držím ti palčeky, keď cítiš, že je to ten pravý netreba sa vzdávať. Aj keď na druhej strane chápem aj tvojich rodičov. Vlastne až teraz, keď mám vlastné deti viem pochopiť, čo vtedy prežívali moji rodičia. Skús sa s tými tvojimi porozprávať, ale z vlastnej skúsenosti viem, že to chce čas, netreba tlačiť na pílu.

majka02711, Ne, 16. 08. 2009 - 22:13

... tak ja som už teraz rozhodnutá že určite budem bojovaŤ :) a tebe prajem aby detičky poslúchali Úsmev

mrm, Ne, 16. 08. 2009 - 22:17

majka, na mieste tvojej matky, by som ti veľmi dôkladne vysvetlila všetko o antikoncepcii a o rozdielnosti mužskej a ženskej sexuality.

Poradca, Ut, 18. 08. 2009 - 09:00

Majka, máš podľa základných práv dieťaťa bla bla bla právo na to stýkať sa s kým chceš (neber to však ako návod na stretávanie sa s ľuďmi so zlým vplyvom!!!) a nikto ti to zakázať nemôže. Pokiaľ je to chalan zodpovedný, nerobí hlúposti, nepije, tak je to len dobre. Ak si s ním spokojná, nenechaj sa ovplyvňovať rodičmi! Tí ti do toho nemajú čo kecať! Avšak, v prípade že sa bude schyľovať k pohlavnému styku, trvaj na ochrane. Ale mojou radou by bolo to, aby si s takými vecami, ešte počkala. Je to pre teba priveľké riziko.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 09:50

"nenechaj sa ovplyvňovať rodičmi! Tí ti do toho nemajú čo kecať!"

no ja neviem, má len 16 rokov, stále sú za ňu zodpovední rodičia, a tým pádom aj majú právo zasahovať dcére do života. Keď bude dospelá, nech sa páči, nemusí sa potom nikomu zodpovedať, ona je však ešte dieťa. Do 18 rokov bude stále dieťa.

"Pokiaľ je to chalan zodpovedný, nerobí hlúposti, nepije, tak je to len dobre". toto si myslíš že vie objektívne zhodnotiť zaľúbené 16 ročné dievča??????

Majka, si mladá, tvoj priateľ je o 7 rokov starší, nie je to veľký rozdiel, ale až vtedy, keď ty budeš mať aspoň 20 rokov. teraz je to na pováženie. Dospelý chlap potrebuje sex /väčšinou každý deň/, cítiš sa na to? Si vôbec poučená o sexe, antikoncepcií, o pohlavných chorobách? Pretože ty si ešte dieťa. Alebo si myslíš, že bude na teba čakať niekoľko mesiacov, či rokov?
Je možné, že mu ide len o tvoj "venček". Možno mu stačí raz ťa dostať do postele, ďalej už nebudeš pre neho zaujímavá, mal ťa a to mu stačí. Ide hľadať ´dalej.

Tvoji rodičia ťa ľúbia, boja sa o teba, nemusí ísť o to, že by tebe neverili, oni proste možno neveria jemu, je to dospelý, mocný chlap, keď bude chcieť, dosiahne čo chce pri tebe aj nasilu. Je jasné, že aj tvoj rovesník môže vyrobiť podobnú hovadinu.

A teraz blbá poznámka: prečo dospelý 23r. chlap zbalí mladú 16 r. lolitku? Chodí do školy, je pod drobnohľadom rodičov, nemôžu spolu stráviť noc, nemôžu nič len tak, ke´d sa im zachce. Nemôžu si sadnúť len tak do baru na pohárik, nemôžu ísť ani do kina na hocijaký film. Alebo mu to vyhovuje, že taká mladučká nebude chcieť hneď dieťa, svadbu, rodinu? Môže si robiť čo chce a sem tam zájde za mladou?
Alebo ho ľákajú mladé čerstvo vyvinuté ženské telá s dievčenskou tváričkou, ľahko ovplyvniteľné? potrebuje sa ukazovať, že má na to? ale to ho budú lákať stále, to znamená že bude v podstate stále vyhľadávať čerstvé mäsko. jasné, sú aj výnimky, ktoré to myslia so svojou mladučkou láskou naozaj úprimne. Ale aj tak. Veď je to úchylné.

Poradca, St, 19. 08. 2009 - 18:56

Zodpovedný áno. To je pravda. Rodičia by mali dieťaťu len poradiť / podiskutovať o tom a podobne. Či to dokáže objektívne posúdiť? Verím že áno. Ak nie, tak aj od toho čiastočne sú tu rodičia.

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 08. 2009 - 14:22

Poradca, posim ta, zmen si nick, pretoze poradca znie dost odborne, ale to co pises je pre pubertalnu sestnastku dost........odvazne.
Kolko si vychoval-a deti ak smiem vediet? Neviem, ci by sa ti zrovna pacilo, ak by niekto daval tvojej dcere rady typu: nenechaj si od rodicov do nicoho kecat??

Poradca, St, 19. 08. 2009 - 18:50

Nick si meniť nemienim. Pre "šesťnástku" odvážne? Sama musí vedieť čo chce, a najlepšie je keď sa človek učí z vlastných chýb. Viem, predošlá veta je pre ňu fakt fakt dosť blbo napísaná, ale každý ruku na srdce, je to tak. Či by sa mi páčilo keby niekto mojej dcére dával rady uvedeného typu?? O čo skôr sa dieťa naučí rozhodovať samo o to má lepší psychický vývoj, a skôr sa osamostatní. Rodič by mal dieťaťu iba poradiť, nie život priamo ovplyvňovať. Denná prax mi ukázala, čo to urobí s dieťaťom, keď sa riadi podľa rodičov. A vedzte, že ma to skutočne zarazilo. A nielen mňa, ale aj vyštudovanú psychologičku. Zhodli sme sa na tom, že je skutočne pravda to čo bolo písané. K tvojej otázke na mňa, žiadne deti nemám, avšak denne pomáham mnohým rodičom k výchove detí, a výsledky sú priam vynikajúce. Moje rady zamietate pretože sa na to dívate s pohľadu svojho, nie z pohľadu dieťaťa, a s pohľadu "nezainteresovaného". Je pravdou, že 23 ročný môže chcieť sex, alebo je to pedofil, ale je to jej rozhodnutie. Rodičia by mali zvýšiť pozornosť či sa vnútorne psychicky nemení k horšiemu, alebo či nemá depresívne stavy/plač. V ten moment treba zistiť čo sa stalo. Ak by to spôsobil on samozrejme hneď políciu. To je každému jasné... . Avšak nie jej do toho kecať... . Asi toľko.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 11:22

až teraz som si to uvedomila: 23 ročný muž si hľadá kamarátky medzi žiačkami základnej školy ?!?!? Prekvapenie
majka, poznáš význam slova pedofil? samozrejme, môžeš namietať, že ty už nemáš 13, máš viac, ale už vyššie spomenutá skutočnosť je hodne zarážajúca.

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 11:32

Ok dievcata, ked sa tu zvrhlo az na temu pedofilie, skusim len pripomenut jeden fakt:
Dnes trinastrocne dievca vyzera ako dospele ( postavou, make-up robi tiez svoje, spravanie v niektorych ojedinelych pripadoch tiez)
Cize 16-rocne dievca moze vyzerat ako by malo 20, takze nemusi ist jednoznacne o nieco taketo co ste tu nazanacili. Chapem rodicov, ze sa o dievca boja, no zakazmi ju budu hnat k tomu aby robila natruc, to poznate hadam kazda. Preco by sa nemohli stretavat. Co ak ju ten chlapec naozaj miluje? Ved poznam pripady kde to takto fungovalo a funguje, brali sa ked dievca skoncilo skolu, ved na to nie je nic zle. Ak sa naozaj lubia, preco si rodicia nedopraju priestor na to aby chlapca spoznali a potom vedeli pripadne dcere povedat na neho svoj nazor a ukazat jej vidis toto sa mi na nom nepaci a nie aby jedinym kriteriom hodnotenia bol vek chlapca. Ano mozno ma nekale umysly no to rodicia zistaia iba ak ho budu chceiet uprimne spoznat, a mozno zistia zze je to chlapec ktory z ich dcery urobi p[rinceznu a ona nou ostane naveky.
Majka moja rada znie: pozhovaraj sa maminkou a tatinom, povedz im ako velmi ho mas rada a ako velmi by si ocenila, keby ho chceli spoznat aby ti pripadne vedeli poradit, pomoct ukazat smer ak by bolo treba, poziadaj ich o pomoc...ak su rozumni aspon nad tym budu uvazovat..treba hrat fer...na oboch stranach. Drzim ti palce aby ti tvoja laska vydrzala a aby si sa nikdy nesklamala. Zo srdca ti to zelam. Niet nic nadhernejsie ako byt zamilovany.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 11:47

mikve, je všetko pravda čo píšeš, ale... Prečo 13 ročné dievča vyzerá ako dospelé? Pretože to rodičia dovolia, resp. na decko dlabú.

súhlasím, že namiesto zákazov je treba rozsiahla debata, a to všetkých zaangažovaných.

Snažila som sa majke vysvetliť, ako to si prežívajú jej rodičia, čo si môžu myslieť, a myslím, že si to aj myslia.

A hlavne ma zarazila reakcia poradcu - neskutočný blud. Poradca - čo si zač?????????
Mikve, tebe sa zdá normálne aby si dospelý 23 muž vyhľadával známosti medzi základoškoláčkami?

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 11:56

Ok tanka, poradcova rada aj mne pripada ako velmi zla rada ktora moze priniest vela problemov ak by sa nou Majka riadila.
K otazke ci sa mi zda normalne ze 23 rocny chalan si hlada priatelku medzi zakladoskolackami : Majka ma 16..uz len 2 roky do dospelosti az take dieta zas nie je ( v inom blogu sme rovnako staremu dievcatu radili ohladom antikoncepcie pretoze malo strach z prveho sexu...je rozdiel ci sa vyspi s rovesnikom alebo starsim muzom? Majku beriem ako ziacku zakladnej skoly a to druhe dievca-vazne si nepamatam nick uz bolo hotove a pripravene na sex, ktory aj zrealizovalo?)...No a teraz uz k tej odpovedi...on ju nenasiel na zakladnej skole predpokladam, ze sa stretli na doskoteke, v meste, v bare, proste mimo skoly...takze nemam z toho pocit ze chlapec postaval pred skolou s cokoladkami a cukrikmi....na ktore lakal male dievcata...ved Majka nema ani 10, ani 13, je vo veku kedy uz pohlavny styk s nou nie je trestny....tak preco take rozhorcenie?...A dalsia vec Majka moze byt aj dusevne vyspela a preto jej moze viac vyhovovat starsi chlapec, nepozname vsetky detaily tak preco sudime? Mali by sme jej skor poradit ako to rozumne prebrat s rodicmi a oni jej mozu potom pomoct rozoznat pripadne nebezpecenstvo.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 12:33

je rozdiel ci sa vyspi s rovesnikom alebo starsim muzom? podľa mňa áno
rovesník cíti ako ona, vníma ako ona, prežíva to ako ona,je citlivý ako ona, sami sa rozhodnú, či skúsia sex, kedy, akou formou...

kdežto 23 chlap ide na istotu, bude spracovávať kým nedosiahne svoje. ako dlho trvá spracovanie zaľúbenej mladej 16? možno nemám pravdu, ale takto to vníma a cítim ja.

proste 23 ročný muž je dospelák a 16 ročné dievča je ešte dieťa.

Ja nesúdim majku, pozor.

Mne sa zdá divný 23 ročný týpek, ktorý si za svoju priateľku vybral dievča zo základnej školy.
A poďalšie, ak by mal dobré úmysly a trošku inteligencie, sám by inicioval stretnutie s majkinými rodičmi, aby ho spoznali, aby vedeli, že on je dobrák od kosti a ich dcéru naozaj úprimne miluje a nemusia sa o ňu báť. - alebo to už spravil? majka, to je otázka na teba

Poradca, St, 19. 08. 2009 - 19:04

"Poradca - čo si zač?????????" Už len to Vás zaujíma. Na to neodpoviem. Prečo neodpoviem? Aj tak by to nič nepomohlo. Blud? Priznávam, 23 ročný + 16, to je trocha podozrivé, ale osobne poznám veľa takýchto vzťahov, a vo viacerých radím, a všetko na základe mojich rád ide ako má. Sami priznávajú že bezo mňa by si nevedeli rady. 23 ročný, dospelý človek. Čo k tomu dodám? Buď je to nekalé, alebo ho ľudia v jeho nechápu (aj také prípady riešim).

mrm, So, 05. 09. 2009 - 23:42

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe poradca, pripomínaš mi svojimi reakciami môjho trojročného syna, ktorý dokonale napodobujúc môj tón hlasu i mimiku, nekonečne vážne tvrdí, že ON je už predsa dospelý

adus, Ut, 18. 08. 2009 - 12:16

Mne takéto vzťahy síce tiež prídu dosť divné - ale viem od svojich dcér, že dnes je to trend, dnes to "letí". Prostredná (20 r.) mi hovorila, že jej spolužiačky čo majú priateľov, majú všetky 30-40 ročných - podľa tejto matematiky by pre 16 ročné dievča bol 23 ročný tak - akurát.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 12:34

adus ale 20 je dospelá, kdežto 16 je len dieťa

adus, Ut, 18. 08. 2009 - 12:40

Tanka, to bola "nadsádzka"!

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 12:55

tak som to nepochopila

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 12:41

Aha tanka tak uz viem ako to vnimas, a este mi rpsim povedz presne v ktory rok sa to dieta stane natolko dospely aby mohlo chodit zo starsim chlapcom, v takom pripade mozno tomu dietatu len chvilku pockat. Ja som uz v sedemnastich cakala dieta a bola som na to psychicky aj fyzicky pripravena a nemala som v suvislosti s mojim materstvom ziadne problemy, tak to mozno len dokazuje ze aj dieta dokaze vychovat dieta...dokonca dve....

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 13:27

nepochopila si ma mikve

to že si ty bola v 17 pripravená na dieťa a aj si ho čakala, je akože dôvod na propagovanie, jasné majka, kľudne do toho? - lebo takto mi tvoj posledný príspevok pripadá
popravde, to že si ty čakala dieťa v 17 je skôr obraz toho, ako bola mládež v tej dobe neinformovaná.

To fakt nie je divné, že si dospelý chlap zadováži priateľku, ktorá študuje ešte len na základke????? Ak nie, tak potom som divná ja.

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 13:37

Nie nebola som neinformovana to dieta bolo planovane a chcene na oboch stranach, nepropagujem skore rodicovstvo aj ked ja by som to neriesila inak keby som mohla vratit cas znova by som to urobila takto.
To co som chcela povedat je to, ze 16 rocne dievca, uz je natolko dusevne a telesne vyspele aby mohlo chodit s 23 rocnym chlapcom, bez toho aby ho niekto povazoval za pedofila.
Takze nie nie je mi divne ze chodi so 16 rocnym dievcatom, zda sa mi to normalne. Ak moj syn bude chodit v tqakom veku s mladsim dievcatom, urcite ju budem chciet spoznat. A nebudem mat namietky....co je zna tom divne? Iank keby sa neuzakonila 9 rocna skolska dochadzka...bola by uz stredoskolacka, a potom by to uz bolo v poriadku ved by mal priatelku stredoskolacku, teraz by nastupovala do druheho rocnika a hned by to bolo ok.....smiesne

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 14:11

mikve ja končím, absolútne nechápeš o čom točím, a mne sa už nechce ti to vysvetlovať.

sonia, Ut, 18. 08. 2009 - 20:59

Tanka úplne s tebou súhlasím Áno Áno Áno ,mať v sedemnástich dieťa je aj podla mna nezodpovedné a ak nám tu teraz tvrdí že bola vyspelá a rozumná - dieťatko vytúžené a očakávané,tak to bolo s jej strany skôr niečo čo sa stalo /niečo nezvratné/,a musela sa s tým zmieriť a prijať ako fakt...Je to presne o tom že deti majú deti...a to sa nie je čím chváliť...

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 23:18

Nuz mila Sonia ja sa veru tymto chvalim (hoc to je asi na iny blog), nebolo to nieco co sa jednoducho stalo, bola to nasa tuzba a vedome sme sa o to snazili, vdakabohu nam to trvalo len tri mesiace kym nam tehu test ukazal dve ciarky....boli to teda deticky vytuzene a ocakavane s radostou....este by ma zaujimalo podla akych meradiel to bolo nezodpovedne? Mala som vlastny byt, dokazala som sa o deticky postarat aj potom ako nas ocino opustil, dnes uz su to pubertaci a nikdy im nechybalo nic dolezite, dnes uz zas pre zmenu maju nadbytok, su to vesele a usmievave deticky ...kde konkretne v tom vidis nezodpovednost? Nie je to nahodou nezodpovednost len podla tvojich meradiel zodpovednosti? Znova ti opakujem bolo to podla mojich meradiel zodpovednosti zodpovedne. A znova opakujem, nekonala by som inak....Slnko

lydusha (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 15:13

Úsmev Obdiujem tvoj mikrosvet, je krasny a farebny a pohodovy Úsmev
Mam rada ludi, ktory si dokazu priznat, ze si vedia pritiahnut v zivote to, co prave potrebuju Úsmev a ty to vies.
Drzim vam palce, nenechaj si nastrbit svoju cestu nijakymi pochybovacmiBozkávam

mikve, St, 19. 08. 2009 - 21:58

Dakujem Ti Lydushka, vies ze si to skazit nenecham, len nechapem preco mi chcu ludia moje stastie vyhovorit, ja sa tesim s kazdym kto je stastny...ale ludia sme rozny...Slnko

lydusha (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 22:02

Az si si nevsimla, stastie sa nenosi. A az si si nevsimla, prevazna vacsina sa snazi aj geo dokazat, ze to co zije, vlastne ani nezije. je to len prelud. Chcem aj ja taky prelud ako geo a ty Úsmev Ten svet je ovela krajsi ako ten, kde sa v kuse niekto lutuje, stazuje, nadava na vsetkych okolo a vsetko je zle a pre istotu su po ruke hned minimalne tri katastroficke scenare. Úsmev Naaaaaa ved nech. Mne sa v mojom svete nerealnom zije uplne uzasne. A som rada ze moj svet susedi s tym tvojim, ankinym , broninym,polarkinym a tak daaaale a tak daaaaale Úsmev

mikve, St, 19. 08. 2009 - 22:07

Jooooj Lydushka, taka som rada ze nie som sama, a ze nase svety susedia....zas ku mne prislo nieco co som potrebovala a hadaj cez koho som sa k tomu dostala? Cez Georginku nasu milu a velkodusnu (Anka dakujem este raz, aj ked som kvoli tej knihe nespala celu noc, lebo som nevedela prestat citat-ale o tom v inom blogu)Takze ja som sa vazne musela narodit pod stastnymi hviezdickami...Bozkávam

georgina, St, 19. 08. 2009 - 22:20

Rado sa stalo, teším sa, že ťa kniha "oslovila" Úsmev Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 22:22

Úsmev
Vsetko je presne tak Úsmev ako maaaa byyyyyyytObjímam

mikve, St, 19. 08. 2009 - 22:33

Preeeesne tak, Lydushka, zajtra ti k tomu nieco napisem na mail, som velmi zvedava na tvoj nazor...samu ma to velmi prekvapkaloBozkávam

lydusha (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 22:39

Ok, tesim sa Úsmev

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 11:39

A mna ste kde nechali Veľký úsmev ???

denisa123, Ut, 18. 08. 2009 - 13:35

Všetko je individuálne, nič sa nedá posudzovať bez toho, žeby sme dotyčnú osobu poznali. Je kopec deciek, ktoré majú vysokú rozumovú úroveň, kdežto je tiež kopec detí, ktoré na svoj vek majú rozum škôlkarov. Takže radiť toto nesmieš, alebo opačne.. Nepoznáme, nevieme... A keby bolo keby, boli by sme v ....
-) DenisaÚsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 18. 08. 2009 - 13:47

Je najivne od rodicov, ak si myslia, ze sexualnu skusenost ich dieta ziska skor so starsim partnerom. Dnes uz nie je vynimkou, ak su obaja rodicia velmi mladi.
Takze skor skusit spoznat partnera svojho dietata, porozmyslat ci nie je na mieste poradit sa o antikoncepcii. Tiez by nebolo od veci porozpravat sa o sexualite, ako takej a zodpovednosti. Nie formou kazne, ale dialogu.
Pre rodicov je to iste velmi stresujuce, a musia zapasit s velkym strachom o teba. Skus ich preto pochopit, a nemaj im za zle ich spravanie. Vychovavat dieta je velmi tazke a navod na "obsluhu" ti nikto v porodnici neda Veľký úsmev Chichocem sa Slnko

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 14:16

mikve zaujímavé, že súhlasíme obe s polárkou, dokonca sme obe o tom aj písali, ale medzi sebou sa nezhodneme.
absolútne nechápeš, o čom točím, a mne sa to už nechce vysvetlovať. kto chcel pochopil, možno aj majka pochopí.

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 15:23

Chyba bude aj vo vysielaci aj v prijimaci, preto sa nevieme zhodnut dokonca aj nevedomky mame rovnaky nazor, no to ze sa lisi v niecomna co sme sa zrejme obe upli, zda sa ze si nerozumieme. Nevadi Tanka, stava sa aj take. To ci sa my zhodneme alebo nie nie je az take podstatne aj ked mozno v inych veciach by sme sa zhodli.Mrkám

fantika, Ut, 18. 08. 2009 - 14:32

osobne tanka ja ta tiez nechaapem a priklaanam sa skor k naazorom mikve...mnohokraat si 16 rocnee baby so svojimi rovesniikmu ani nemajuu co povedat..pretoze chalani ako je znaame dospievajuu fyzicky aj psychicky neskor,a 16 pubisi suu proste inyy ako 16 rocne dievky..ja sama som vzdy mala starsiich chalanov pretoze snimi som si rozumela,boli proste na inej uurovni ako rovesniici...a to som nikdy nehladala prachy,autaa,zabezpecenie atd..skor cloveka s ktoryym je fajn rozhovor, nemaa pubertaalne reci,nevymyysla blbosti,je proste dospelyy...a tiez neodsudzujem tyychto mladyych..23 rocnyy chalan je vlastne aj lydushin kolega Tomino..a on je tiez panic a nemaa este ziadne skuusenosti,takze ja by som to prirovnala k tomu,ze keby si Tomino nabalil nejakuu 16-tku tak by tam nebol probleem..pretoze skuusenosti,prvyy sex a vsetko to ostatnee by preziivali spolu...Úsmev

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 19:35

bol by problém, dokým by nepresvedčil jej rodičov, oni totiž nevedia, že on je panic, že je dobrý, milý, citlivý .... to im musí povedať on a oni to z neho musia cítiť, že naozaj je to dobrý chlapec, ktorý má ich dcéru úprimne rád, chce ju odporovať v štúdiu ...., bude rešpektovať jej vek, a tomu aj prispôsobovať ich chodenie.

fantika, Ut, 18. 08. 2009 - 20:47

tanka ved ja nevraviim aby sa nezoznaamil s rodicmi..dokonca to som piisala do svojho prveeho komentu,aby majka predstavila chalana rodicom,nech ho spoznajuu a mozno buduu potom inak reagovat..mne sa zdaa ale prehnanee ako si sa z vervou pustila do obhajovania svojej pravdy a vysli ste uz s teoriou pedofila atd..podla mna je to uz trocha prehnanee netreba za vsetkyym hladat strasiaka..je to o komunikaacii celee:komunikaacia majka-rodicia,majka-frajer a frajer-rodicia...ked toto pojde tak sa daa urcite celaa situaacia vyriesit v pohode...ale na margo dodaam,ze ja poznaam aj takyych rodicov,co suu neoblomnyy a darmo argumentuje dieta,darmo rozpraava logicky a mozno maa v kope veciach pravdu,rodicia to neuznajuu..proste dieta nemaa praavo mat svoj naazor a musii sa podriadit rodicom..len duufam ze majkynyy rodicia nepatria do tejto kategoorie...

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 08. 2009 - 14:48

No neviem, Lucia mala 16 a Peto 20. Cize dost podobna situacia. Ale V tomto "vztahu" vyzerala aj posobila starsie Lucia. Bol to super chalan a Lucia ako prvacka na intraku mala pri sebe cloveka, ktory bol sportovec, nepil a v podstate ju usmernoval, ked som tam nebola ja Úsmev za co mu budem naveky vdacna.Slnko
V tom case to bol idealny partner.
Tak ako ma idealneho partnera aj teraz. Lucia ma 18 a Matej bude mat 22. Obaja su streleni a v "partii" riadne pomiesanej (vekovo) si celkom rozumeju.
Ono asi nie je potrebne riesit vekovy rozdiel. Clovek si v tom momente pritiahne do zivota partnera, ktoreho potrebuje. A nasa Lucia potrebuje "ochranku" a ukazovatela smeru Úsmev Za Mateja dakujem nebesam, pretoze len vdaka nemu a jeho prikladu chce dalej studovat...sice nie v obore, ale media...a som rada, ze ju podporuje a taha hore.

vinciffuk, Ut, 18. 08. 2009 - 17:12

Súhlasím s tankou, že keby bol mladenec v "normále", záležalo by mu na tom, aby rodičia neprežívali strachy a bol by za zoznámenie s nimi, lebo iste vie o ich obavách. A Majka by tomu mohla pomôcť tiež./Na jej mieste by som bola opatrná,porozmýšľala by som o tom, čo tanka píše./
Poradca.... kde, preboha, je v Právach/Deklarácii/ dieťaťa, že sa môže dieťa stýkať s kým chce?? Nehovoriac o ďalšom scestnom názore...Hambím sa Úsmev

mikve, Ut, 18. 08. 2009 - 18:28

Dievcence moje ale ved Majka nepovedala ze mladenec sa odmieta zoznamit s rodicmi alebo ze sa tomu vyhyba, no vynutit si to tiez nemoze. Ja som vyrozumela ze Majke zakazuju sa s nim stretavat. Myslim ze Majka urobi najlepsie ked poprosi rodicov o pochopenie a aspon o snahu spoznat jej mileho.

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 19:30

ale ani nepísala, že sa do toho hrnie. osobne si myslím, že v takejto chúlostivej situácií by mal mať on prvý snahu získať si dôveru jej rodičov. Pretože on ako dospelý už chápe dôvod, prečo rodičia neprajú tomuto vzťahu. Ak mu naozaj na majke záleží, naozaj s ňou chce fungovať ako s priateľkou, tak preto niečo urobí.

Poradca, St, 19. 08. 2009 - 19:30

Presne tak. Myslíš že by vynaložil toľkú námahu kvôli sexu? To by mal potom o to vyššie riziko že budú na 90% vedieť KTO to je, a to si "sexuchtivý" nedovolia. Ak s ňou SKUTOČNE chce byť ako s priateľkou, musí sa predstaviť aj rodičom, a ukázať že Majka je "v dobrých rukách" a nič jej nehrozí.

majka02711, St, 19. 08. 2009 - 22:48

Ale on sa už dlho chcel s nimi stretnúť Smútok ale až teraz to vyšlo...len ma dosť štve názor mojej mamy

majka02711, St, 19. 08. 2009 - 22:51

hmm aj moj brat si myslí že ten podľa tu niektorých pedofil je v pohode človek ....a nejde mu o SEX....

Poradca, St, 19. 08. 2009 - 19:14

Neviem to na 100%, ale myslím že učebnica prírodopisu 7. trieda, stará štvorcová verzia.

cibinkals, Ut, 18. 08. 2009 - 18:46

Halooo, písalo tu 16-nást ročné dievča!!!
Ktorá z Vás, a ruku na srdce mala v 16-nástich rozum....

tanka, Ut, 18. 08. 2009 - 19:18

a veď práve o to ide

vinciffuk, Ut, 18. 08. 2009 - 19:29

Majka,je krásne byť zaľúbená, no všetko čo Ti naničmamy radia je namieste./môj názor/
Ak máš rada svojich rodičov a dôveruješ im, počúvaj čo Ti chcú vlastne povedať...Kvietok

natalina, Ut, 18. 08. 2009 - 22:10

Majka, ked sme zacali spolu s mojim teraz uz manzelom spolu chodit mala som 17 a on 23. Ani moji rodicia neboli zo zaciatku nadseni, ale zvykli si a teraz si super rozumeju. Manzelia sme 3 roky a mame 2 nadherne deticky a vekovy rozdiel som nikdy nepocitila.
A prvy krat sme sa milovali ked som mala 18 a pol, takze ak je chalan normalny, pochopi, ze sex nie je vsetko.
Držkám palce, nech vam to vydrží. Ak sa ľúbite, láska prekoná všetky prekážkyObjímam

slnecnica607, St, 19. 08. 2009 - 18:21

Mile NM plne suhlasim s mlkve jej nazory vo viacerych prispevkoch ludske,citlive a otvorene pre mna mlkve 100 bodov ,nemam co dodat stotoznujem sa stebouÁno Zlomené srdce Objímam Kvietok

mikve, St, 19. 08. 2009 - 22:02

Mila Slnecnicka znova sa len dokazalo ze si rozumieme...aj takto na dialku, tesi ma ze ocenujes to co ja povazujem za doleziteSlnko Zlomené srdce Slnko

silviii, Pi, 04. 09. 2009 - 22:33

tento problém trápi aj mna..som na tom presne tak isto ako ty ..lenže..mám 13 budem mat zachvilku 14...viem že ak by to tu niekto čítal si povedia že trinásť-štrnásť ročné decko..a blá bláá ..proste kecii ...ale on má 21 presne je o do mna starší o 7 rokov ..ako ty s tvojím chalanom ...uz sa ma raz spýtal ci s ním nepojdem von a ták..ale nič viac..viem že starší chalani chcú viac ..stále viac..a ja osm len dieťa..takže..asi s toho nebude nič..aj ked preskočila iskra:/:)
ale tebe prajem všetko dobré ..aby vám to vydržalo čo najdlhšie..a s mamou si určite pohovor..urobila osm to aj ja ..a pomohlo mi to ...držím palcee:)

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama