reklama

šikana zo strany učitela

sisi49 , 20. 03. 2010 - 12:51

reklama

Prajem všetkým peknú sobotu.
Som tu po prvýkrát, a chcela by som najprv poďakovať za založenie takejto stránky pre pomoc "naničmamám"...Vďaka.
A teraz k mojej otázke.. Mám 15ročnú dcéru, ktorá má problémy s jednou pani učiteľkou. Pravidelne dostáva od nej poznámky, za vyrušovanie, bezdôvodne ju stále presádza z jednej lavice do druhej, dcéra cíti , že sa k nej správa ináč ako k ostatným, ktorým toleruje oveľa viac.. Nechcem sa zastávať dcéry, lebo je v "pubertálnom" veku, neudrží si niekedy jazyk na uzde, musí mať posledné slovo, ale po viacnásobnom rozhovore s dotyčnou učitelkou som jednoducho sklopila aj ja hlavu, ved učitel má "vždy" pravdu.. Ale je to neúnosné.. Vediem dcéru k istým morálnym zásadám, aby bola spravodlivá, aby hovorila pravdu.. Lenže v dnešnej dobe sa to už asi nevypláca.. Lebo aj ked povie v škole pravdu, tak je označená za drzú, neslušnú, atď. Nemám ani chuť to už riešiť s danou učitelkou, lebo to nevedie k ničomu, s tirednou učitelkou som to viackrát riešila, ale predsa nebude protirečiť kolegyni, aspon ja mám z toho taký pocit, a v neposlednom rade si myslím, že ked učitel chce, tak jej pohorší známky na vysvedčení... Aj ked sa dcéra učí dobre, tak už len ignorácie jej uberajú chuť na prípravu daných predmetov. jednoducho neviem riešiť takúto situáciu a prosím o radu skúsenejšie mamičky. Vopred ďakujemKvietok


reklama


reklama

georgina, So, 20. 03. 2010 - 13:01

Sisi, rozhovor v trojici učiteľka-ty-dcéra si skúšala? S riaditeľom školy si hovorila? A ešte je možnosť ísť aj na krajskú úrad - odbor školstva, za inšpektorkou danej školy.

sisi49, So, 20. 03. 2010 - 13:13

S riaditelom som nehovorila, triednej som povedala, že to nechcem tahat až k nemu.. ako hovoria chlapi - nemám na to "gule".. nerada sa hádam, a ako som videla zo správania učitelky, k ničomu by to neviedlo.. ked sa stažovala na dceru, že je príliš aktívna, a ona sa nemože venovat len jej, tak som jej navrhla, že nech jej dá navyše úlohy, nech ju zamestná.. o tom nechcela ani počuť, že vraj ona si robotu kvoli nej nebude nebude navyšovat! už len ten argument ma zarazil, že ja hladám nejaké východisko, a ona nemieni komunikovať, len si melie stále dookola svoje - je drzá a musí sedieť ticho!

georgina, So, 20. 03. 2010 - 13:16

A ten trojrozhovor? Prípadne rozhovor vo štvorici aj s triednou učiteľkou?

fidorka, So, 20. 03. 2010 - 13:17

nerozumiem,prečo to vzdávaš,keď máš pocit,že dcére ubližujú?Zjavne nie si spokojná,ako to dopadlo s triednou učiteľkou,prečo nejdeš za riaditeľom,to naozaj neviem.Keď máš problém a chceš ho vyriešiť,mala by si to dotiahnuť do konca a nie sa zastaviť pri prvej prekážke.

georgina, So, 20. 03. 2010 - 13:20

Áno Áno Áno

ivet36, So, 20. 03. 2010 - 13:58

..presne tak!Áno ivetMrkám

sisi49, So, 20. 03. 2010 - 13:29

Trojrozhovor bol - triedna-ja -dcera, triedna ho ukončila s tým, že sa porozpráva s p.učitelkou, a to bolo všetko..rozhovor s učitelkou som absolvovala viackrát, ale bezvýsledne.. tak asi mi naozaj ostáva iba riaditel.. ale mam obavy, že ked sa budem na ňu sťažovať, tak jej zhorší známky ...

georgina, So, 20. 03. 2010 - 13:34

Sisi, je treba hlavne urobiť trojrozhovor so šikanujúcou učiteľkou, dcérou a tebou. A ak by sa učiteľka potom chcela pomstiť dcére cez zhoršené známky, môžeš požiadať riaditeľa školy o nezávislé preskúšanie dcéry z daných predmetov, ktoré ju šikanujúca učiteľka učí. A tam sa potom ukáže, či sú alebo nie známky v poriadku.

fidorka, So, 20. 03. 2010 - 13:37

skoro naraz sme písali,Chichocem sa

georgina, So, 20. 03. 2010 - 13:43

Chichocem sa Mrkám

klodik, So, 20. 03. 2010 - 13:34

mali sme rovnaky problém s tým rozdielom, že syn bol vtedy štvrták...celú situáciu vyriešil trojrozhovor- ja, Filip, učiteľka...

Priamo na rodičovskom sa vtedy nič nevyriešilo, ale v ten deň som sa proste rozhodla, že už nedovolím aby učiteľka Filipa šikanovala a ona vedela že som sa rozhodla...v ten deň som doma vyhodila do koša slovníček, kde mu neustále pribúdali nezmyselné poznámky, myslím, že aj Filip sa hanbil pri tom rozhovore a aj učiteľka.Bola som odhodlaná hnať to až k riaditeľovi, prípadne podať sťažnosť, či nájsť Filipovi novú školu...

všetci mi vraveli, že by do takej konfrontácie s učiteľkou nešli, no vedela som že nemám čo stratiť, pretože dovtedy strácal môj syn...

A stalo sa napokon to, že učiteľka so šikanou prestala, síce sa mi asi pol roka oblúkom vyhýbala keď ma mala stretnúť, poznámky nebolo kam písať, tak ich nepísala a na konci školského roka vyzvala Filipových spolužiakov aby mu zatlieskali za to ako sa polepšil...

no pani učiteľka asi bola nejako "postihnutá", pretože potom presedlala na iného žiaka a "vozila" sa po ňom.Jeho mamina to riešila v ped- psych.poradni a pani učiteľka ju len vysmiala, "zdrap" papiera ktorý priniesla z poradne pre ňu nič neznamenal...Niekedy sa proste do toho treba vložiť celou svojou dušou a dať najavo, že ti na vlastnom dieťati fakt záleží a riešiť to priamo a hlavne sa nebáť...

Mne vtedy napríklad bolo už jedno či bude na Filipovi sedieť a dávať mu zlé známky aj som jej to povedala...

ani známky sa mu nezhoršili...

fidorka, So, 20. 03. 2010 - 13:37

sisi,mala by si trvať na stretnutí,kde bude aj učiteľka,na ktorú máš ťažké srdce,či už v prítomnosti triednej,alebo riaditeľa.To znamená,triedna+učiteľka+ dcéra,alebo riaditeľ+učiteľka+dcéra a samozrejme aj ty.Keď neskúsiš ísť za riaditeľom,môžeš iba očakávať zázrak,nič iné.Samé sa nič nevyrieši.A keď jej po rozhovore s riaditeľom zhorší známky,to budeš riešiť potom a nie teraz,že čo by bolo,keby...na všetko je riešenie,treba ale za tým chodiť a nie si to len predstavovať.

eva m, So, 20. 03. 2010 - 13:51

nieco podobne sme riesili nedavno s pani matikarkou nasej 11 rocnej dcery. Ta sice nie je drza, ael s pani ucitelkou si nejako nesadli a neustale dochadzalo k nejakym "konfliktom". Riesili sme to s pani ucitelkou - ona, manzel a ja. Nejavila velku ustretovost, tak sme iniciovali stretnutie pani ucitelka, triedna, specialna pedagogicka, manzel a ja. Pohovorili sme, kazda strana sa vyjadrila, spravil sa zapis a dohodli sme nejake kroky na zmenu. Doma sme pohovorili s dcerou o nasom stretnuti, dohodli sme sa s nou, ze bude voci pani ucitelke ustretova a nebude vnimat vsetko tak precitlivelo. Toto stretnutie malo efekt. Obe - dcera aj p. ucitelka prehodnotili svoj postoj a teraz to pekne funguje. Ani ziadne zhorsenie znamky sa nekonalo. Ak by to nepomohlo, urcite by sme do toho zainteresovali aj pani riaditelku, ja teda na to gule mam!
Eva Slnko

sisi49, So, 20. 03. 2010 - 14:13

ďakujem všetkým za radyKvietok .. určite sa ozvem, ako to dopadlo...

helus72, So, 20. 03. 2010 - 14:38

Sisi, baby Ti veľmi dobre radia...ja len dodám, učiteľ nemá "vždy" pravdu, správny učiteľ si uvedomí svoje chyby (teda ak sú na jeho strane) a spraví všetko pre dobro dieťaťa, lebo len na deťoch záleží rodičom a malo by aj učiteľomÚsmev

aretta, So, 20. 03. 2010 - 17:50

Riešili sme to ked bola dcéra prváčka na základnej. Od staršej dcéry sa naučila čítať a písať a jej pani učiteľka to nezvládla. Nevedela ju nijak zamestnať (pani pred dôchodkom) a tak po nej iba hučala. Dokonca ju nazvala brzda triedy. To preto, že vyrušovala a ona ju musela napomínať. Zašlo to tak daleko, že sa mi dieťa začalo pocikávať a ráno išla s plačom do školy. Pohovor s učiteľkou ani riaditeľom nepomohol. Nakoniec sme ju museli preložiť do druhej školy. Škoda len, že sme čakali na koniec školského roka a nešla tam hned. Takto ju musela nová pani učiteľka ako druháčku učiť nanovo abecedu, stará pani učiteľka ju tak dajako zošokovala, že ju zabudla. Tiež som nemala gule na radikálne riešenie a odnieslo si to moje dieťa. Dnes by som už neváhala ani deň, keby nepomohol dohovor s učiteľom, šla by som vyššie a inde.

sadlonka, So, 20. 03. 2010 - 20:53

Tak to je teda "silná káva" Prekvapenie . Ja som bohužiaľ tento týždeň zažila niečo podobné v opačnom garde. Bola som obvinená, že psychicky týram / to slovo padlo v rozhovore asi 10 krát/Prekvapenie už 4 roky jedného chlapca, kt.som reálne učila len rok, na vyučovaní sme nemali žiadne problémy, bol takmer samý jednotkár. Ale dovolila som si ho trochu aj vychovávať Prekvapenie , nakoľko ide , a nie je to len názor mňa ako učiteľky, ale aj iných zamestnancov školy, spolužiakov, ľudí z dediny o chlapca, ktorý je provokatér, má zákerné " ťahy" voči spolužiakom, vystupuje nezdravo suverénne. Dvakrát ma kvoli nemu v škole vyhľadal jeden duševne postihnutý občan obce, pretože si ho natáčal na mobil .V jedálni celé obedy vyhadzuje do koša a moje týranie spočíva v tom, že mu pripomínam, že vyhadzuje do koša peniaze, do ktorých ma "samozrejme nič nie", na vychádzke som ho týrala tým, že som ho, priznám nepedagogicky, pomykala za vetrovku po tom , čo som na vlastné oči videla ako od chrbta naschvál zhodil do snehu jedného prváka. Na chodbe ak kričia deti, robím poriadok len s ním, pretože keď raz prišla mama v tom čase preňho, počula len jeho meno a z toho usúdili, že je to pravidlo.
Nechcem, aby to vyznelo ako nejaká obhajoba učiteľov, viem, že sú v našich radoch aj ľudia, ktorí svoje poslanie zjavne nepochopili. Určite som sa aj dopustila viacerých chýb, ale snažím sa z nich poučiť a vyvarovať sa ich opakovaniu. Ale verte, že aj určitý druh "šikany" učiteľov zo strany rodičov je možný, a chuť do ďalšej práce vie veru riadne pribrzdiť!

Heja, Ne, 21. 03. 2010 - 14:58

Áno Áno Áno prajem veľa sily a pevných nervov pri tvojom povolaní

yaya, Ne, 21. 03. 2010 - 07:12

...som presvedčená, že 50percent konfliktov na školách vyvolávajú práve učitelia a minimálne 30percent tam nemá čo robiť!...čo s tým?...ak je to neúnosné, konfrontácia...ja som ju urobila najprv sama ako matka s triednou a čo som si vypočula mi hnalo slzy do očí....tak som sa rozohdla, že zoberiem aj muža a dcéru na stretnutie vo štvorici zoči- voči....najprv sme začali ako rodičia rozhovor s triednou bez dcéry...a napokon dcéra nemusela ano vojsť do kabinetu...v prítomnosti môjho manžela bola v slovách dcérinej učiteľky dcéra o niečo iná...takže ,ak ide o učiteľku, tak zobrať aj muža, brata, to je jedno, v mužskej prítomnosti sa správajú prosto inak....riaditeľ si často svojich učiteľov zastáva, takže tam ťažko pomoc, aj keď môže sa stať, že sa niečo zmení....alebo preradiť, aj keď sa to isté a možno aj v horšom zmení situácia....možno šikanujúcich učiteľov pribudne viac....na druhej strane, aj ja vediem dcéru k tomu, aby hovorila svoj názor, aby povedala, keď sa jej niečo nepáči, napriek tomu máme teraz v 1.triede gymnázia problém a viem, že za polovicu si môže sama...aj preto, lebo si hovorí názor v škole, aj keď sa jej nikto naň nepýta, inak povedané, je drzá, papuľnatá, ak učiteľ zadá úlohu, ofukuje sa. odvráva....sankcie voči dcére sme už urobili....jednoducho stredná škola je akýsi trenažér na pracovný pomer..tak ako šéf, aj učiteľ je prosto autorita, tak ako šéf, aj učiteľ často nemá pravdu, ale ja ako šéfovi názor nepoviem, neofukujem sa, keď mi zadá aj nezmyselnú úlohu, neodvrávam, keď sa mi niečo nepáči...rešpektujem autoritu....ak je to ale neúnosné, potom sa to často rieši výpoveďou, v škole preradením....v oboch prípadoch človek riskuje, že sa dostane na ešte horšie miesto, ale môže sa stať, že aj práve nie a život je o niečo ľahší...hlavu hore...

georgina, Ne, 21. 03. 2010 - 08:40

Yaya, ale ani učiteľ, ani šéf nie je autorita vtedy, keď sa mu nesmie odporovať. Práve naopak, autorita je ten, kto si dokáže priznať chybu - napriek tomu, že je v určitej "nadriadenej" pozícii, kde to nemusí urobiť a kde by sa dokonca mohol za "odvrávanie" pomstiť (šéf výpoveďou, učiteľ zlými známkami).
Takých šéfov, ktorým sa dá povedať, že ich príkaz je nezmyslený a oni to uznajú, je málo - ale existujú. Väčšina šéfov v takej situácii vyskakuje do oblakov od jedu. Ale aj keď viem, aká bude pravdepodobne reakcia, aj tak nevykonám nezmyselný príkaz a ozvem sa. Slušne a jednoznačne.

Takému jednaniu učím aj syna. Máš pravdu v tom, že stredná škola je akýsi trenažér na život. A pravda je aj to, že niektorí učitelia jednoducho nemajú čo hľadať na svojich miestach. Ale väčšina učiteľov sú ľudia, ktoré svoje povolanie robia s láskou a dobre (na rozdiel od šéfov, kde je pomer opačný).
Ak dieťa nevie vyriešiť situáciu s problémovým učiteľom samé (čo zväčša nevie), treba mu pomôcť. Najlepšie tak, aby bolo pri tom a videlo, ako jedná rodič (vyššie spomínané trojstretnutie učiteľka-rodič-dieťa).

Myslím si, že ak je niekde (kdekoľvek - v škole, v práci, so susedmi...) problém, treba ho riešiť. A ísť pritom podľa postupnosti od jednoduchých po komplikované riešenia. Držať hubu a krok, a/alebo sedieť doma, bedákať a zalamovať rukami, ešte nikomu nepomohlo problémy vyriešiť.

helus72, Ne, 21. 03. 2010 - 09:02

absolútny súhlasÁno

lenkan, Ne, 21. 03. 2010 - 09:55

Pridavam pohlad z tretej strany - zo strany ziaka. My ked sme mali na 8rocnom gymnaziu podobny problem (jedna ucitelka dala facku nasej 13 rocnej spoluziacke, pretoze sa predbehla v rade na obed)napisali sme ako ziaci celej triedy otvoreny list v ktorom sme vyjadrili nesuhlas s jej krokom, nechali sme si ho doma podpisat vsetkymi rodicmi a odovzdali danej ucitelke - ospravedlnila sa aj bez zasahu ineho kolegu. Druhykrat nasho 15 rocneho spoluziaka v kvinte jedna pani ucitelka neustale urazala kvoli nabozenskemu postoju (bol zid), tak sme to oznamili triednemu, nechali sme si ucitelku zavolat na triedne rodicovske zdruzenie, poprosili sme riaditelku aby sa prisla pozriet a narazky uplne prestali. Niekedy pomoze ked v tom dieta nie je same - ak je jediny jedinec nespokojny byva lahko zaradovany ako problemovy. Neskusali ste kontaktovat aj inych rodicov, pripadne spoluziakov, ktori by dosvedcili nespravodlive konanie, prip. sikanu zo strany ucitela???

yaya, Ne, 21. 03. 2010 - 11:12

...ja poznám naozaj veľmi málo učiteľov, ktorí sú spravodlivý a robia svoju prácu s láskou...okrem učiteľov, ktorí učia moje deti, aj učitelia, o ktorých viem z mojej práce...a je naozaj pramálo učiteľov, ktorí uznajú žiakove právo na vlastný názor, alebo učiteľa, ktorý si uzná chybu...moja dcéra si veľmi rada povie svoj názor a je atakovaná učiteľmi v zmysle, že ako prváčka na strednej si to nemá čo dovoliť...jednoducho nemá...na druhej strane som presvedčená, že dnešné deti sú iné, ako bývali kedysi a naozaj si dovoľujú oveľa viac...nerešpektujú učiteľa, provokujú...chýba im pokora, empatia...

georgina, Ne, 21. 03. 2010 - 11:27

Yaya, poznám veľa učiteľov, ktorí sú spravodliví a robia svoju prácu s láskou a uznajú žiakove právo na vlastný názor a vedia si uznať vlastnú chybu.
Som presvedčená, že aj dnes sú deti, ktoré rešpektujú naozajstné autority (teda ľudí, ktorí si nevymáhajú úctu a rešpekt z pozície sily a "nadradenosti"), a zároveň sú empatické a majú pokoru. Nie je ich veľa, ale existujú.

Ľudia často zabúdajú na to, že ich skúsenosti a pozorovania nie sú všeobecne platné. Každý žijeme v inom prostredí, medzi inými ľuďmi a máme iné skúsenosti - a preto to, čo platí tu, nemusí nutne platiť aj inde.

jamama (bez overenia), Ne, 21. 03. 2010 - 20:45

ked vam poviem ze my sme mali v dedine ucitelku ktru opitu nakladali chlapi do autobusa aby isla domov do mesta-riaditelka sa jej zastala ze lepsiu ucitelku nemala!!a mamicka ktora rozkrutila kolotoc aby ju odvolali(lebo raz sa v triede PANI UCITELKA povracala,tak jej dcery boli kazdy den skušane.no bez komentara.PANI RIADITELKA chcela ist do dochodku pekna a nechcela prist o dobre platene miesto a vyzeralo to tak ze s nou tahala aj starostka lebo manzel pani riaditelky bol velike zviera v okrese.A z toho vyplyva-ze reci sa hovoria ale chlieb sa je.

georgina, Ne, 21. 03. 2010 - 21:00

???

monika1, Ne, 25. 04. 2010 - 22:51

Mám rovnaký problém ktorý sa chystám riešiť. Moja 15 ročná dcéra má neustále problém s triednou. Užt i jej spolužiaci sa niekolkokrát zastali nakolko tiež vidia nespravodlivosť s akou k nej pristupuje. Je to od vtedy ako som sa vyjadrila, že dôchodkyne by mali oddychovať doma na dôchodku a nie brať dôchodok a popri tom učiť, ked už nemajú na žiakov nervy. Tak len ako príklad uvádzam. Ked sme boli objednané k lekárovi na 11 tu hodinu, nechcela ju pustiť lebo dala neohlásenú písomku. Dcére povedala že ak odíde tak jej dá 5. Dcéra jej vysvetlila že je k lekárovi objednaná a musí ísť, ale učiteľkA SI HúDLA svoje. Dcéra to nevydržala a opýtala sa či dá 5 aj tým ktorí nie su v škole od rána.Učititeľka jej odpovedala : ---Ale tí tú nie sú od rána...na čo dcéra sa nezdržala a vyletelo z nej že : no to má fakt logiku.
Ked napísala SJ na 77% hoci pôvodne učiteľka povedala žte zapíše len tým čo mali do 70%,po zistení že y musela dať dcére 2, to zrušila a zapísala len do 80%...to je učiteľkyn SPRAVODLIVÝ prístup...deti nie sú hlúpe a vidia ak je k nim niekto nespravodlivý a má iný meter! Chystám sa za učiteľkou ale neviem či to má zmysel...

Zaklin, Po, 06. 09. 2010 - 17:39

Ahoj...Moja dcera ma problem v skole...Jedna profesorka si na nu zasadla...Chceli sme to riesit tak ze sa preradi do druhej skupiny,ale ta ucitelka odmietla...Chcem sa spytat ci ma moja dcera pravo na to aby sa preradila...Riaditelka jej v tom pomoct nechcela...

ivet36, Po, 06. 09. 2010 - 17:51

Ahoj Zaklin....zaloz si svoj vlastny, novy blog.....horna lista s ponukou stranky Ta bude navigovat......aby si dostala odpoved!
tento blog je uz "stary"...ivetMrkám

keka1, Po, 06. 09. 2010 - 19:31

sisi presne s takýmto správaním som sa stretla aj ja u synovej učiťeľky .Syn sa midhlšie dodu sťažoval na jéj správanie v triede ale neriešila som to myslela som že počká do rodička ale učiteľka si ma dala zavolať do školy tak som prišla ale nenechala som sa zdeptať a dala som jéj to všetko vyžrať dobre ma vytočila,aj som chcela syna preložiť do inej školy ale syn nesúhlasil tak som ho tam nechala. Nasledujúcu hodinu po tomto incidente dostal syn pochvalu od dotyčnej pani učiteľky za vzornú prácu na hodine .....neviem čo si mám o tom myslieť ale myslím si svoje....na konci roka mal solo 4 z angličtiny na vysvečku, neriešim a to bolo aj napriek to ,že syn navštevuje súkromnú anglickú školu 2 hodiny týždenne a tam mu to ide v pohode a to je pre mňa podstatné a nie zakomplexovaná učiteľka.Tak ako som jéj povedala nech mu dá aj 10 siny .Ale odporúčam ked dcére veríš tak sa jéj zastaň je to tvoje dieťa kto iný má za ním stáť ako matka.
Za riaditeľkou som tiež nebola lebo to považujem za zbytočné oni držia spolu, tam pojdem až ked syn pojde na inú školu čo asi nehrozí už tie 2 roky to tam vydržíme Zlomené srdce ale dieťa by som si deptať nenechala.

majsika, So, 18. 12. 2010 - 17:50

Pripájam sa k téme nakoľko sa nás priamo dotýka.Môjho syna šikanujú ...mal by mal individuálny vľúdny prístup nakoˇko je integrovaný pre poruch učenia,ale má ľahší inteligenčný nadpriemer.Opak je však pravdou.Keď som sa ohradila voči neadekvátnemu prístupu zo strany školy .bola som zastrašovaná zníženou známkou zo správania u syna a ,,vraj pôjde po mne sociálka,, a tak ďalej...nechcite vedieť aké peklo máme zo života.No rozhodla som sa postaviť sa proti tomuto ,pretože veľa učiteľov zneužívasvoje postavenie ,poznajú svoju moc a vedia,že rodič radšej vezme die&´ta na inú školu,ale ,, to ,,sa s ním aj ďalej ťahá.Je to na škodu,že sa väčšina bojíme.No aj ja má strach ako to všetko dopadne .No bojujem ako sa dá ,už aj preto,že možno pomôžem iným a verím,že aj v našom prípade zavládne Božia prozreteľnosť a zvíťazí spravodlivosť.Myslím si ,že keby sa viacerí rodičia postavili a poukázali na toto ,tak aj učitelia by sa mali viacej napozore a snáď by sa mravy vrátili do škôl.ďakujem a prajem veľa zdaru

georgina, So, 18. 12. 2010 - 17:52

Majsika, prosím ťa, radšej si založ vlastný blog (na zelenej lište hore klikni na "Pridaj obsah". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...). Reakcia na staré blogy a diskusie (dátum ich vzniku je hneď pod nadpisom) často spôsobí mnoho zbytočných nedorozumení a problémov.

http://www.nanicmama.sk/co-je-s-tym-pocitacom/technicka-prirucka

crossway, Po, 20. 02. 2012 - 18:55

s jednov učitelkou mam sustavne problemy teraz ma 1 ročnik ale vobec sa nezmenila je taka aka je je velmy drza k nam žiakom napriklad ako pred tyždnom ked sme prišly do jedalne

čo vy tu ja tu mam družinarou a nie nejaky dozor

ja som nato hned reagoval no a čo ked nieste dozor vy tak nech je tu niekto druhy pričom na mna vyskočila erik drž hubu sklapni akoto sa vyjadrujete drž hubu ma nato vobec pravo minuleho šk roku odomna skoro vždy vypitala ž.knižku s tym že mi da 5+poznamku len preto že som sa rozpraval zo spolužiakmy ako to mam riešit

georgina, Po, 20. 02. 2012 - 18:59

Crossway, toto je príspevok starý skoro dva roky (kuk na dátum pod nadpisom). Píšem to sem druhý raz - radšej si založ vlastný blog (na zelenej lište hore klikni na "Pridaj". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...). Ak sa totiž len "prilepíš" do cudzieho, a navyše starého blogu, moc odpovedí nedostaneš.

http://www.nanicmama.sk/co-je-s-tym-pocitacom/technicka-prirucka

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama