reklama

čierne utierky na riad

josefine , 03. 10. 2011 - 14:13

reklama

Neviem, či aj vy niekedy máte pocit, že ste prišli z vesmíru kvôli tým našim drahým mužom, ktorí veci v domácnosti často používajú na iné účely než na tie, pre ktoré sú vyrobené..:)som už zúfalá z toho môjho, ktorý krásne biele utierky na riad používa na vyčistenie nielne celej linky, šporáku, ale snáď všetkého, čo mu príde pod ruku a super bavlnené utierky sa pod jeho rukou potom menia na kôpku zalepenej čudesnej čiernej veci, ktorá nejde vyprať..
nevedeli by ste mi niekto poradiť, čo s tým? Teda nie s mojim draho-nedrahým, tomu už asi niet rady ani pomoci:)ale s tými utierkami - bavlna, klasika periem na 60tke, prášok biely, striekala som už aj odškvrňovač, aj pridala odškvrňovač do prania, ale celé to nezijde nikdy..ani neviem povedať, aké všetky špiny a škvrny tam sú-fakt asi všetko, čo si viete predstaviť..:)neviem, možno robím chybu v tom, že nechávam málo pôsobiť alebo používam zlé prípravky..
ďakujem moc za každú jednu radu!


reklama


reklama

Lea, Po, 03. 10. 2011 - 14:36

namoč utierky do silného roztoku sódy na pranie na 24 hod., malo by pomôcť, potom vyper obvyklým spôsobom, možno by pomohlo vyprať z času na čas na 90°

josefine, Po, 03. 10. 2011 - 15:14

pri roztoku sódy mi napadol ďalší "recept" - ževraj keď pridáš do pračky prášok do pečiva k záclonám, tak sa neskutočne vybielia :)

Heja, Ut, 04. 10. 2011 - 21:34

Lea aj ja som použila sódu ,ale som ich vyvarila a nechala do druhého dňa namočené v tej istej vode .Vypláchala a dala do pračky.Mám ich krásne biele.Keď som nemala sódu doma tak som použila prášok na pranie do vývarky.

Lea, Pi, 07. 10. 2011 - 10:56

Heja, tá sóda je fakt super, ja pridávam pár kryštálikov do každého prania na zmäkčenie a okrem toho som "objavila" kopu čistiacich a pracích prostriedkov, na namáčanie, na škvrny, atď. od slovenského výrobcu - kvôli reklame nebudem menovať, ale sú to staré známe značky, dostať kúpiť za pár korún a účinok rovnako dobrý, ak nie lepší ako u značkových zahraničných Úsmev

Rybička, Po, 03. 10. 2011 - 14:43

Ked som pravala utierky a odevy zo zavodnej kuchyne jediny prasok ktorým to islo bol o m o a samozrejme 90stupnov Celzia k tomu. Vsetko bolo bielučké.A to pradlo pred pranim bolo otrasne spinavé.

josefine, Po, 03. 10. 2011 - 15:19

ten môj má zas návyky z kuchyne, keď robil kuchára, tak snáď zvyky predčia rady z tej istej oblasti :)

kacenka.r5, Po, 03. 10. 2011 - 14:45

Kupuj tmavé utierky Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

josefine, Po, 03. 10. 2011 - 15:15

:) :) :) tieto som dostala - musím vypoužívať :)

staronova (bez overenia), Po, 03. 10. 2011 - 15:24

Utierky na riad periem zásadne na 90-tke teplote.A vymienam ich radšej častejšie.

Lanovka, Ut, 04. 10. 2011 - 08:46

Tiez ich periem na 90-tke a menim cca. kazdych 5-6 mesiacov....

ja_hodka (bez overenia), Po, 03. 10. 2011 - 16:18

aj mna napadlo - kupuj tmaveÚsmev A dobra vec su aj vlhcene utierky z L..la. Nedam na ne dopustit. Latkove pouzivam len ked treba pretriet pohare, alebo pribor a na osusenie ruk. Cistych ruk Mrkám

akalenkak67, Po, 03. 10. 2011 - 16:23

Savo na pranie,kryštalická sóda a prať pri vyššej teplote.Najlepšie vyvárať.Mne tiež tie najsvetlejšie utierky deti použijú kludne aj na utretie podlahy,ked niečo vylejú.Ale vyvarením špina vždy pustí.Savo vybieli,ale farby nevyťahá.

linda999, Po, 03. 10. 2011 - 16:45

to nemyslis vazne?Prekvapenie
ja by som ich vyhadzovala, kupovala nove a predkladala mu blocky. Mozno to by s nim pohlo...
linda©

ja_hodka (bez overenia), Po, 03. 10. 2011 - 16:47

aha ho radikála Veľký úsmev

linda999, Po, 03. 10. 2011 - 16:50

ja som nacisto pokazena - MM taketo veci chape Mrkám
linda©

Iwa, Po, 03. 10. 2011 - 18:58

Poutieraj mu monitor na pc alebo mobil takou utierkou Chichocem sa Možno mu "zapne". Mne sa osvečilo savo, nechať namočené cez noc a potom stačí len na 40°C vyprať. Ale u nás som už naučila na čiernu špinu používať papierové.

josefine, Ut, 04. 10. 2011 - 12:57

ani nevieš, ako si s tým PC trafila kliniec po hlavičke:))))

louise, Po, 03. 10. 2011 - 19:11

savo na veci,,,mne to vycistilo zatial vsetkoÚsmev,,,a muzovi daj prachovku do ruky ,nech radsej prach utiera ,,,ked rad utiera vsetkoVeľký úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 03. 10. 2011 - 19:21

Hm, ked si tie utierky dostala, tak ich vyhod, utierky su u mna spotrebny material, pouzivam ich aj tak minimalne, no ked su flakate a nepacia sa mi tak ich degradujem na handry a potom kos- zbohom. Manzel ti pomaha, co by ine za to dali, keby mali len take problemy, ale ok, kazdy vidi ten svoj problem ako najvacsi na svete. No niekedy riesime somariny, stazujeme sa na cloveka, ktory je nam najblizsi a pride den, ked ho stratime navzdy...co by sme potom dali za to, aby bol zasa s nami aj za cenu spinavych utierok ci inych hovadin, ktore nam tak nezmyselne prekazali a ani same nevieme preco nam tak vadili.
Spinave utierky- je tolko rieseni. Oprat a neriesit ako vyzeraju- chodi ti nejaka inspekcia do kuchyne v akom stave mas handry? Alebo vyhodit a kupit dalsie, aj v Ikea maju kvalitne za par drobakov...
A kup si do zasoby velky kotuc recyklovanych papierovych utierok- mozno sa mu to s nimi zapaci viac.

staronova (bez overenia), Po, 03. 10. 2011 - 19:53

si spievam..."to nemá chybu"... Tlieskam Tlieskam Tlieskam
veľká pravda v tých riadkoch

eva m, Po, 03. 10. 2011 - 21:31

lydushaÁno Áno Áno
Eva Slnko

Alena7, Ut, 04. 10. 2011 - 10:35

Slnko veru tak Áno .. treba sa skusit na to pozriet z ineho uhla

sonia, Ut, 04. 10. 2011 - 12:29

Nuž pre niekoho to prkotina asi nie je ked to tu dal Mrkám .Každý považuje za "somarinu" niečo iné.Ja mám v domácnosti výlučne utierky na riad /tie periem podla potreby,ak treba tak na 90 -ke/ a potom kupujem v dvojpísmenkovej drogérii navlhčené utierky ktoré sú jednorazové a tie používam na všetko Chichocem sa ,aj na podlahu ale po použití idú samozrejme hned do koša...mužovi som jednoducho vysvetlila ako sa veci majú a tak v "mojom královstve" sa snaží to dodržiavať...skús to aj ty,ale tak aby to nabudúce pochopil...Mrkám Úsmev ...

tedy, Po, 03. 10. 2011 - 21:21

Jozefine, ja som tento utierkový problém vyriešila presne vyššie popisovaným veľkým kotúčom rećyklovaných papierových utierok. Zvykli si všetci velmi rýchlo, tak som si kupila pekný drevený stojanik na rolkuPohoda , vždy kúpim najväčšiu aká sa vyskytne Pohoda Pohoda Pohoda

babun (bez overenia), Ut, 04. 10. 2011 - 07:15

jozefine, ja som zdedila strasnu hrbu utierok a uterakov este po mojej babicke, a nedam na ne dopustitÚsmev mam sice kadeco, novsie, ale tieto babkine super saju, su najlepsie, a taktiez za puzivaju od pohara az po dlazku na vsetko....Zbieram si do jedneho kosa na pradlo vsetko biele, uteraky, utierky, tricka a pod a ked je toho dost, periem na 90 ke, ak je to privelka katastrofa - biele laboratorne plaste, pridavam este vanisch, ale zavisi to aj od pracky, odkedy mam tuto co mam, vyperie sa vsetko super aj bez vanischa a ked ich spravne vyvesim, nemusim zehlit:) Ak su uz v zlom stave, dobre sa hodia na okna, nabytok a pod...

P.S. papierove utierky zatial u nas obaja chlopi s prehladom ignoruju Veľký úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 04. 10. 2011 - 08:54

Od pohara po dlazku? No proti gustu ziaden disputat. Skoda ze utierky po mojej babke nie su take "perpetum mobile", znicili sa pranim rovnako rychlo ako kazda bavlnena utierka.

babun (bez overenia), Ut, 04. 10. 2011 - 09:05

lyduscha Veľký úsmev Veľký úsmev ehm, zrejme si to pochopila tak, že najprv utriem dlážku a potom tým istým pohár....Reagovala som na pôvodný príspevok, lebo aj moji chlapi zoberú útierku a mydlia tým všetko naokolo, preto ich vymieňam často, nedokážem ich to odnaučiťVeľký úsmev Nuž moje útierky po babke ešte držia, ....

lydusha (bez overenia), Ut, 04. 10. 2011 - 09:44

No az do takeho extremu som v predstavach nesla, ale u nas skratka utierky na riad sluzia iba na riad. Ak by som videla, ze s tym ktokolvek umyl podlahu tak uz nie je na riad, je degradovana na handru na podlahu. To je vsetko. Cokolvek ucit ci odnaucat dospelych muzov- ktori maju mimochodom tiez mozog v hlave ako kazdy jedinec- je mamickovske a tuto funkciu neplnim vo vztahu k manzelovi.

babun (bez overenia), Ut, 04. 10. 2011 - 09:57

Ok lydusch, mas pravdu Mrkám

ajkapp, Ut, 04. 10. 2011 - 08:44

Ja odporúčam vyprať na 90ke, utierky periem vždy tak, dokonca ich aj žehlím Úsmev , to je taká moja úchylka, nežehlím takmer nič, aj posteľné obliečky po vysušení len povyťahujem a poskladám, ale utierky musím mať vyžehlené. Našťastie žehlia už moje dievky, zatiaľ ich to baví.
Skús ešte pred vyvárkou namočiť, keď sú veľmi špinavé. Inak, tiež by mi to prekážalo,keby že ich MM používa na všetko,ale určite by som mu to nevyčítala, bola by som rada, že sa v kuchyni obracia Úsmev .

púpavienka, Ut, 04. 10. 2011 - 09:09

No ja mám tiež staré utierky a na tie pozor, tie ešde nevyhodím.Sú úžasné a preto si ich šanujem aj s fľakmi, lebo nie všetko sa mi dalo oprať, savo už odmietam a tak sú aké sú, ale utierajú všetko a super. Tie novodobejšie z takzvanej bavlny to je už o inom, tam nemám problém vyhodiť.
No ja som pochopila, že ak ostane na utierke aj nejaká škvrna, tak sa svet nezrúti a ja ju môžem používať aj nadalej, ved je čistá a vypratá.
Skôr mi vadia zájdené tielka či nohavičky a tam to radikalnejšie riešim.

josefine, Ut, 04. 10. 2011 - 12:56

ste úžasné!:)

jasné, že existujú aj dôležitejšie veci a samozrejme, že sa mi z toho nezrúti svet, ale brala som poradňu ako poradňu, ktorá radí, keď si niekto iný nevie rady - myslím, že ani nikomu ďalšiemu sa svet nezrúti kvôli špinavým utierkam, ktoré sa po čase vyhodia - ale prečo ich nešanovať, ako sa len dá..ja som taký blázon, že si obľúbim niektoré veci, čo dostanem od špecifických ľudí a potom ich dosť dlhú dobu pekne šanujem:)

a čo sa týka papierových utierok - tie máme, samozrejme, ale nepomáhajú :) a poučovať dospelého chlapa sa fakt ani mne častokrát nechce :)

priznám sa, že savo som moc používať nechcela..je to pekný ekrazit..ale vyskúšam teda tú sódu a vanish nabudúce

sonia, Ut, 04. 10. 2011 - 14:29

Niektoré rady proste musíš brať s rezervou Mrkám ,inak ak tu niekto preberá špinavé utierky,hned z toho vyplýva že nič dôležitejšie nerieši a nemá na práci...ale na to tu predsa je táto stránka,aby sme si radili v dôležitých aj v tých menej dôležitých veciach...Mrkám Úsmev ...

dzazmine, Št, 06. 10. 2011 - 20:41

Presne tak Josefine..sa tym nezaoberaj. Myslim, ze cim viac ludi tym viac nazorov. Niekto zase riesi ine problemy a mysli si, ze je koniec sveta a ty by si sa na tom len smiala, ze aka banalita...ale o tom som vlastne nechcela. Pocuvaj skus pouzit zlcove mydlo, kazdu namydlit..alebo skus aj vyskusat ten Vanish...praskovy napr. das na utierky a nechas aj pol dna vymocit a potom krasne vyperies v pracke aj s beznym praskom. Uteraky som tam nedavno vyprala, take boli zahnusene od nasich chalanov. Zababrane ruky zo zahrady sa do nich nadherne utieraju...inac este cosi dospely chlap=male deti Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

fidorka, Št, 06. 10. 2011 - 22:00

môj chlap by bol pre teba asi divný,lebo nie je ako malé deti Mrkám

eva m, Pi, 07. 10. 2011 - 10:14

ani moj muz nie je ako male detiÚsmev
Eva Slnko

fidorka, Pi, 07. 10. 2011 - 14:21

a už máme dvoch Úsmev ,ale určite ich je ďaleko viac.

lýdia k (bez overenia), Pi, 07. 10. 2011 - 15:21

tak a máte tretieho!Vyplazený jazyk ani môj MMZlomené srdce nie je ako malé dieťa..

fidorka, Pi, 07. 10. 2011 - 15:48

veď vravím,že ich je veľa Mrkám Úsmev

kavalentinka, So, 08. 10. 2011 - 11:47

Úsmev Ja vas fakt niekedy nechapem.Neviem ci ja som ina ci...Ked tu niekto ziada pomoc o banalite niektore radia,niektore poucaju a niektore z prispevku spravite horor.Kto poda blog a prosi radu trebarz aj o banalite ako utierky,preco mu napisete tak skaredo,ved ked chcem mat cite utierky a mam doma muza co nedokaze pochopit,ze utierka sa neodperie ,preco robite s muza totalneho burana?Potrebujete napisat akeho skvelho muza mate dom vy.Osoba co tu pisala potrebovala radu ,nie zhadzovanie jej muza a kazen,ze spinava utierka je banalita....Mlčím

sonia, So, 08. 10. 2011 - 12:01

Kavalentinka:Osoba čo tu písala potrebovala radu,nie zhadzovanie jej muža a kázeň,že špinavá utierka je banalita...Áno Áno Áno

lydusha (bez overenia), So, 08. 10. 2011 - 12:05

A co ma akoze byt? Veľký úsmev Nemam potrebu radit ako oprat utierky ale si napisem co CHCEM Úsmev To je cele. Teba kto nutil napisat toto co si napisala? Kde je tvoja rada o tom ako utierky oprat? Veľký úsmev Tiez je to totalne od veci komentar, tak by som moc neskakala Veľký úsmev

fidorka, So, 08. 10. 2011 - 12:21

a máme si začať vymýšľať divné historky o svojich manželoch,len aby sme písali,že sú nemožní,otrasní a je to s nimi na nevydržanie?táto stránka nie je len o tom,že tu musím za každú cenu iba nadávať,plakať a sťažovať sa.dobrých chlapov je veľa,len ženy akoby sa hanbili to povedať nahlas,akoby to bola hanba,pretože všetci okolo sa len sťažujú a lamentujú,čo to ich nemehlo doma vyviedlo.A tá čo má doma muža,ktorý v noci vstane k chorému dieťaťu,alebo vie navariť komplet obed,nerobí mu problém urobiť veľký nákup,tak tá má sedieť v kúte a hanbiť sa,že nemá pikantnú historku?

lydusha (bez overenia), So, 08. 10. 2011 - 12:30

Áno

eva m, So, 08. 10. 2011 - 13:02

kavalentinka,
toto je diskusia a v diskusii sa dost casto stava, ze sa tema trosku rozsiriÚsmev , nielen tu, na nete, ale aj v realnom zivote. Je na tom nieco zle?
Ja som nejake zhadzovanie autorkinho muza nepostrehla, ani to, ze by z neho niekto robil burana.
Skor sme reagovali na zovseobecnenie, ze muz je ako male dieta. Pokial si myslim, ze to tak nie je, tak zareagujem, znova sa spytam - co je na tom zle?
A ze niekoho nechapes? Ved to je v poriadku, nie vsetci sa dokazu chapat, napriek tomu sa mozu respektovat.
Eva Slnko

lýdia k (bez overenia), So, 08. 10. 2011 - 13:06

"Skor sme reagovali na zovseobecnenie, ze muz je ako male dieťa"-EvkaSlnko presne tak som to cítila aj jaÁno

kavalentinka, So, 08. 10. 2011 - 14:03

Úsmev ach jaj baby zlate!!nemam chut sa hadat...asi som ja ta vadna...no nic,ved zivot ide dalej.

eva m, So, 08. 10. 2011 - 14:08

kavalentinka,
preco by si mala byt vadna? a snad sa nehadame, aspon ja to tak nevnimam, proste si vymiename nazoryÚsmev - kazda svojim sposobom, ale ved tak je to aj v reale, nie?
Eva Slnko

sonia, Ne, 09. 10. 2011 - 08:31

Kavalentinka,ked máš vlastný názor,preto by si mala byť vadná?Určite niee,len si stoj za svojím,a to ked sa niekomu tvoj názor nepáči-jeho problém...Mrkám Úsmev ...

púpavienka, So, 08. 10. 2011 - 14:08

Nuž nebláznite, ja si myslím že téma bola dobrá a užitočná, ja som to brala trochu odľahčene a myslím že viacere, tak načo z toho robiť vedu.
Ja neviem ako by som odpovedala, aký je ten môj. Nuž niekedy ako malé dieťa a niekedy ako dospelý chlap, ale to sme všetci, ved to dieťa v nás je to najkrajšie.
Čo sa týka utierok, keby mi pomáhal v kuchyni, vedela by som odpovedať, ale nepomáha. No a uteráky? ked sa kúri v kotolni tak sú vždy čierne, ale ja mám tiež uchylku, stále periem, tak sa nemôžem sťažovať.

dzazmine, So, 08. 10. 2011 - 22:29

Áno margori si to pekne vystihla. Chichocem sa Este cosi ja som tiez nepisala, ze josefine ma muza burana, len som chcela dat troska vtipu do rady, ktoru som jej dala...tot vsetko!!!! Josefine a ako to dopadlo s tymi utierkami???

majkac79, Ut, 11. 10. 2011 - 11:13

fúha baby,
ja že zistím, ako na utierky a tu zistím aj ako na chlapa Veľký úsmev
každopádne myslím, že kopec žien trápia utierky v kuchyni, ja som sa chcela opýtať, či neporadíte ako na mastné škvrny na nich - je mi jasné, že utierky sú na čistý riad, napriek tomu a aj napriek používaniu papierových sa stane, že sú na nich mastné škvrny Smútok tiež ich periem na 90, mám ale pocit,ako keby som tie škvrny skor zaprala ako vyprala Prekvapenie
tak vopred dík za rady

danielle1987, Ut, 11. 10. 2011 - 15:51

majkac79 mam rovnaky problem. Snazim sa pouzivat utierky rovnako iba na cisty riad, ale urcite to vsetky pozname, ked sa vari, obcas sa stane, ze chytis prve, co ti pod ruku pride Hambím sa no ja som skusala aj savo (co som si myslela, ze je najsilnejsie) a nic Smútok Ak mate niekto nejaky ucinny trik (samozrejme okrem papierovych utierok), prosiim, podelte sa Úsmev
Dakujeem! Úsmev

púpavienka, Ut, 11. 10. 2011 - 20:17

Nuž ja sa pridávam k tejto skupine, ktorej sa to často stane a hlavne odkedy mám sklokeramický sporák. Dalo sa to udržať bez nejakých veľkých fľakoch ale iba pri vysokej teplote a drahších práškoch. Naozaj neviem vyprať v takej strednej triede práškov, teraz som pridala aj guľu aj sodu, ale nič sú rovnaké, jednoducho som ich asi zaprala a to je to najhoršie. Mala by som si viac dávať pozor na to čo robím v kuchyni, ale čo už. No a papierové mám, ale veľmi málo používam a nezda sa mi to ani také ekologické a šetrné ako sa píše. Nuž ale ja som stará škola, aj vreckovky budem stále popri papierových nosiť aj klasické, pekne vyžehlené a voňavé.

lydusha (bez overenia), Ut, 11. 10. 2011 - 20:49

Tak neviem co by este mohlo byt lepsie ako utierky z recyklovaneho papiera Mrkám
Hlavne musia byt super tie premnozene bacily v sopelhandrach, ble.

púpavienka, St, 12. 10. 2011 - 13:01

Nuž aj ja som si to zo začiatku myslela, ale ked vidím množstvo odhodených papierových vreckoviek ako si poletujú, alebo sú zasunuté v mriežke trafik / to je fenomen po celom Slovensku/ výťahy, no a to mi je až zle. Predtým si založil sopeľník do vrecka a teraz ho strčí iným a bacile a vírusy sa môžu množiť o stošesť.
Minule som si sadla v autobuse a za sieťkou bolo zo 5 vreckoviek odložených. Naozaj je to také super?
Patrím k tým čo trpia alergickým prejavom soplenia a tam sa asi nedá povedať o baciloch a bez vreckovky nemôžem isť nikde, jednoducho je to tak, ale určite ju neodhodím, lebo som raz išla zahodiť a zafúkal vietor a ja som sa ju márne snažila chytiť a tak vtedy som naozaj mala chrípku a ta si krásne letela niekde ďalej.
V ústrety niekomu inému.

majkac79, Ut, 11. 10. 2011 - 22:36

Ja teda tiež tie papierové môžem, mám pocit, že ich niekedy míňam šialenou rýchlosťou Prekvapenie ale aj tak by som si bez látkových nevedela kuchyňu predstaviť. Len ma na nich štvú všetky tie fľaky a škvrny, ktoré sa zvyknú objaviť, preto baby raďte ako ich dať preč...Mrkám

aramana, St, 12. 10. 2011 - 10:42

Niet nad papierové vporukeÁno

Božena Blažená, Št, 13. 10. 2011 - 01:47

Bud rada, ze sa utierky chyta. Mnohi muzi ani nevedia, kde nieco take hladat natoz pouzivat ;)

lusesita, Št, 13. 10. 2011 - 09:55

josefine
ja by som ti poradila len jedno.Máš šikovného manžela,ktorý v zápale každej práce berie to,čo má zrejme vždy hneď po ruke - kuchynské látkové utierky a nerobí pri tom žiadne rozdiely.Nuž, tam by som začala.Iste máš doma,staršie košele,tielka,ktoré už doslúžili a pekne by som mu narobila dostatočné množstvo kúskov.Úsmev Alebo by som nakúpila lacné látkové handry,ktoré by som mu pripravila všade tam,kde ich on zvykne a potrebuje používať.Ja v kuchyni na "horšie utieranie" požívam utierky zo staršej plachty,aj z bavlnených vecí,na ktorých ma fľaky až tak netrápia a po čase ich vyhodím.Papierové používam rada,ale predsa ,vždy nie sú vhodné.Záleží,čo sa v tej kuchyni naozaj robí.Úsmev
Každú použitú látkovú vlhkú utierku hneď namáčam a vyperiem.Úsmev

Janulkak123, Št, 13. 10. 2011 - 13:38

Ak môžem,poradím Vám,ja dám utierky/používam froté uteračiky/do väčšieho hrnca ,zalejem studenou vodou,viac prach na pranie a posypem to práškom do pečiva,nechám vyvariť.Utierky sa mi skôr potrhajú,ale sú stále krásné.Mimochodom v pr.do pečiva vyvárám aj zájdené varechy a krásne som si očistila batérie.Skúste,je do dobrý,zázrak,pri silnej špine trocha pridám ocot.Aj odtoky v kuch.a kúpelke takto čistím-vysypem do odtoku jeden sáčok,zalejem pol litrom vriacej vody,zhučí a je fajn-ekologické,lacné.Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

majkac79, Št, 13. 10. 2011 - 19:10

Janulka a to myslíš fakt prášok do pečiva? Akože klasický na pečenie? Ja som o tom už počula, ale príde mi to také zvláštne. A neničí to veľmi tie utierky? Myslím, že či tá látka nie je potom taká redšia, snáď som sa dobre vyjadrila.

mnnaaauuu, Št, 13. 10. 2011 - 19:43

Ja mám doma fľakaté utierky a netrhá mi to srdce :) skôr záleží na materiáole a "ohybnosti", s niektorými leštím pec, poháre, niektoré mám na kuch. linku, tie priveľmi špinavé sa menia na handry a putujú do odpadkového koša.... Poruke sú vždy aj papierové, používam tak 50 na 50... ale by ma dal blbý pozraviť, aby som utierky vyvárala a namáčala, ked za 70 centov si novú kúpim Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), Št, 13. 10. 2011 - 21:12

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

mnnaaauuu, So, 15. 10. 2011 - 18:25

Áno Áno Áno

Janulkak123, Št, 13. 10. 2011 - 20:00

Možno,že som blbá,ale mne sa to tak páči,a pr.do pečiva je skutočný zázrak,ja nedám na neho dopustiť.Áno Áno Áno Áno Áno

púpavienka, Št, 13. 10. 2011 - 20:11

Teraz tak rozmýšľam a prišla som na to, že ja som nemala problém z utierkami kým sa s nimi utieral riad. Teraz riad iba veľmi občas utriem a tak vlastne použijem utierky na všetko iné v kuchyni. No a potom je aj fľakatý výsledok.

abigail, Št, 13. 10. 2011 - 21:42

dievcata necitala som vsetko.Mame utierky kockovane klasicke .Tie cervene su na utretie hocicoho a tie modre len na riad.Naucila som takto farebne syna rozoznavat co je na co.ahojte bezim do prace.

majkac79, Pi, 14. 10. 2011 - 21:38

Inak mne sa tiež zdá, že odkedy sú utierky v kuchyni kde nie je treba utierať tolko riadu, tak ich používame na všetko možné. Veľký úsmev
Ale suhlas s abigail, je dobré ich farebne rozlišovať...len čo ked je veľa farieb? Váľam sa od smiechu po podlahe

Božena Blažená, So, 15. 10. 2011 - 15:57

ale ako tak citam celu konverzaciu a pouzivanm utierok a vreckoviek mnohonasobne, nebojite sa, ze tam aj po vyprani ostavaju bakterie ?
ja sa trochu bojim, preto sa tiez priklanam k papierovym, co mi zas tyra svedomie, ze nicim zivotne prostredie :)
bolo by super, keby to malo nejake riesenie na pol ceste

linda999, So, 15. 10. 2011 - 21:46

a na nohavickach sa bakterii nebojis? Úsmev
Pokial viem, teplota prania 60 stupnov nici aj fekalne bakterie, preto sa maju uteraky prat na 60, aj postelne pradlo. Dokonca na latkovych plienkach priamo vyrobca uvadza ekologicke tipy, okrem ineho aj to, ze plienky staci prat na 60 stupnov, cim je zabezpecena hygiena a energie sa minie 4 x menej. Zdroj: darcekova krabica latkovych nebielenych plienok z biobavlny KIKKO LUX.
linda©

lydusha (bez overenia), So, 15. 10. 2011 - 22:35

Nuz neviem ci by som si u teba nieco dala ked nevidis rozdiel medzi nohavickami a utierkami na RIAD.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama