reklama

Alternativna/prirodna liecba - vase osvedcene tipy

hugina , 28. 02. 2011 - 17:04

reklama

Ahojte nanicmamky,

niekolko z vas spomenulo, ze sa vyhybate klasickej medicine a davate prednost alternativnej, preto by ma velmi zaujimalo, co sa vam osvedcilo a na co nedate dopustit. Dospela som do stadia, ze take bezne detske virozy a prechladnutia sa snazim riesit bez asistencie lekarky, ale samozrejme, ked sa mi nieco nezda, tak zabehneme k detskej lekarke na konzultaciu, aby sme nahodou nieco nepodcenili a nezanedbali...
Bola by som rada, keby ste sa tie, ktorym je tato cesta blizka, podelili o skusenosti a dobre rady a velmi dufam, ze sa to nezvrhne na nejake osocovanie, ze kto je aky ne/zodpovedny, ked ne/robi to a to... Ved vsetkym nam ide o to, aby sme my a nasi najblizsi boli co najzdravsi...
Takze ako ste na tom ? Úsmev


reklama


reklama

dasa_, Po, 28. 02. 2011 - 22:53

na bolest hrdla, hlavne na začiatku dávame u nas na kloktanie slanu vodu alebo šalviu. Zo šalvie na tento účel aj varíme čaj.
na kašel cibuľový sirup - nakrájaná cibuľa zasypaná cukrom
pri príznakoch prechladnutia sa nám tento rok celkom osvedčil zázvorový čaj

Polárka (bez overenia), Ut, 01. 03. 2011 - 00:03

U nás je to podľa aktuálneho pocitu. Niekedy je to aj nasadenie pôstu. Deti prirodzene odmietajú pri istýh chorobách jedlo (vedia prečo). Z vlastnej skúsenosti viem, že to niekedy (treba vedieť kedy) pomáha.
Inak tak ako Dasa_ Áno, len na cibuľu dávam med ak je. Samozrejem používame aj samotný med. Niekedy sú to ovocné a zel. šťavy. Inokedy "babské recepty".
Na vysokú horúčku sa mi osvedčila štava z citrónu (namočiť handričky, dať na nožky a po 15min. dať dole, nechať oddýchnuť a zopakovať).
A hlavne venujeme sa prevencii. Teda žiadny biely cukor - max. trstinový (nie hnedý). Najlepšie med. Soľ primerane. Veľa ovocia (aj sušeného) a zeleniny a dostatok bielkovín (jogurty, tvaroh, sójové produkty). Obmedzenie mäsa na minimum (u mňa, chlapy jedia podľa chuti). A na pitie iba čistá voda, alebo čaj, alebo šťavy, alebo melta Pohoda
Občas zhrešíme nejakou maškrtou Hambím sa

Takto je to u nás Úsmev Slnko

Mária5455, Ut, 01. 03. 2011 - 01:38

na chripku podobne ako dasa a Polarka,ale ak su bolesti hrdla ,tak uz aj antibiotika,pretoze to je vecsinou spojene s bakterialnou infekciou a tam je nutne brat ATB,aby zapal nepostupoval na priedusky a pluca a samozrejme este aj ine ochorenia ,podla toho ,ktory druh bacilu sa nachadza v hrdle....treba ale najprv urobit vytery z hrla a nosa a poslat na kultivaciu a citlivost

qahtr, Ut, 01. 03. 2011 - 01:50

Ahojte, rada sa zapojim do diskusie, kedze o tejto teme co-to viem a zaujimam sa o to, kedze studujem analyticku stranku mediciny

co sa tyka prirody, je jednoznacne a vedecky podlozene najlepsim liekom pre cloveka. zdrave tradicne jedla, pohyb atd. ziadne chemikalie, znecistenie, lieky. v prirode su lepsie a lacnejsie lieciva:)
alternativna medicina zalozena na tychto jednoduchych neprekonstruovanych principoch je to najlepsie, co si moze clovek po fyzickej stranke dopriat.
Ako sa tu uz ine diskuterky zmienili, strava, post, bylinky ako prevencia/liecba su dolezite.

zial, s pojmom alternativna medicina sa az privelmi casto spaja iny typ alternativnej TZV.'mediciny', co je vyplod, az sa mi jezia chlpy na tele.., ktory v konecnom dosledku vobec nepomaha a NIE je logicky (vedecky) ANI MINIMALNE podlozeny, napr. homeopatika a im podobne *****, na ktorych sa vyborne zaraba, lebo sa prezentuju pod exoticky znejucim, zaujimavym, vabiacim a prirodnym nazvom.
homeopatika to je ako predrazene placebo. to si radsej vypijem zihlavovy caj. take podivne jednovetove neurcite vysvetlenie, na ktorom sa zaklada cele to ucenie roznych alternativnych vraj-medicin, to su len oblbujuce dobreznejuce nafuknute recicky a je to vysmech vsetkych snaziacich sa ludi vo vyskume a lekarov, je to VYSMECH ludi, ktori za tu akozeliecbu platia nehorazne prachy.
napr. recicky o nejakych energiach- pri tomto sa rozum zastavuje - to ake su energie-svetelna, tepelna alebo mi nieco unika? nikdy sa nezmeralo nic ako nejaka psychicka energia to je uplne cire blaznovstvo a sialenstvo. akurat tak sarlatani oblubuju toto (som tak pocula, nad niektorymi vyriekavaju svoje zaklinadla a v konecnom dosledku pohorsi inak) a najma ludia, co chcu rychlo prist ku prachom, ....co by clovek nespravil pre zdravie,ze?... ja radim jednoznacne NIE tymto praktikam.

Hoci som na tom nebola nikdy nejak zle, s tym, ze som zacala varit iba tradicnu stravu a nejem ziadne umelinove potraviny (dnes uz aj niektore chleby obsahuju E-cka) pokial sa len da (radsej som hladna a vydrzim), velmi som si polepsila. byvala som casto chorlava (take tie drobne virozy) a zrazu bum tristvrte roka nic. nehovoriac o kvalite vlasov, nechtov, tiez zuby a telo atd. celkovo uz roky mam na vysledkoch z labaku perfektne vysledky,tipujem, ze teraz su este lepsie.

georgina, Ut, 01. 03. 2011 - 14:59

homeopatika to je ako predrazene placebo

Hm...
A ako je potom možné, že homeopatické lieky zaberajú aj na novorodencov a zvieratá?

Slnko Slnko Slnko

napr. recicky o nejakych energiach- pri tomto sa rozum zastavuje - to ake su energie-svetelna, tepelna alebo mi nieco unika? nikdy sa nezmeralo nic ako nejaka psychicka energia to je uplne cire blaznovstvo a sialenstvo.

Niečo o kvantovej fyzike si počula?
Nie? Tak ti asi niečo uniká Úsmev Mrkám

Slnko Slnko Slnko

akurat tak sarlatani oblubuju toto (som tak pocula, nad niektorymi vyriekavaju svoje zaklinadla a v konecnom dosledku pohorsi inak) a najma ludia, co chcu rychlo prist ku prachom, ....co by clovek nespravil pre zdravie,ze?... ja radim jednoznacne NIE tymto praktikam.

Hej, aj ja som to počula...
A ešte som počula, že na Mesiaci lietajú kravy Pohoda.

qahtr, Ut, 01. 03. 2011 - 21:16

pisem to ako radu podla svedomia a vedomia. ano, o kvantovej fyzike som pocula :) poniektori si radi v tomto smere a zamienaju pojmy s dojmami. najma ludia ako ten pseudoliecitel deepak Chopra, co si zije v bohatej stvrti LA a zaraba na PAVEDE, napr. tvrdi, ze matematika je prilis nizko na kvantovu fyziku, a ze treba si sa treba odputat od zmyslania, ze existuje absolutna pravda. Energia v kvantovej fyzike je stale len ta energia, ako ju vedci definuju. podla TEORIE kv.f., na ovplyvnenie vln castic netreba pozorovatela s myslou alebo inteligenciou, len jednoducho inu casticu (nie vakuum). mozgove vlny su velmi pomale, ak sa do toho miesa pojem dusa, s prirodnymi zakonmi a vedeckymi vysvetleniami to uz nema co docinenia. ak kv.f. ma nieco docinenia s nejakou "psychickou" nekvantifikovatelnou energiou (nieciiiim), tak potom veru na mesiaci kravy lietaju a nielen to, ale si tam aj poskakuju a spievaju Chichocem sa
Ak nieco funguje pod ruskom kvantovej fyziky a pritom je to jasna paveda a a ma to na mile od fyziky a logiky, opakujem AK to funguje a je vedecky NEopodstatnene, potom je v tom sarlatanstvo.
a to je vec nazoru - ci je duchovno a ci nie je. potom by som si dobre rozmyslela, z akeho zdroja to "liecenie" pochadza. ak na to clovek neveri, tak nema dovod utracat nato peniaze.

homeopatika preukazatelne nezaberaju.... je to len voda/alkohol s uplne pominutelnym mnozstvom toho akoze ucinneho (nie, nezabera v takom mnozstve) no nebudem sa tu rozpisovat, kazdy si moze najst informacie a mysliet si o tom svoje :)

prajem pekny zvysok dna :)Kvietok

georgina, Ut, 01. 03. 2011 - 21:23

Qahrt, vieš, v tvojom veku mi tiež bolo úúúplne všetko jasné ako facka.
A čím som staršia, tým viac zisťujem, že o tooooľkých veciach nemám ani tucha Úsmev Mrkám Pohoda.

qahtr, Ut, 01. 03. 2011 - 21:55

Mudrost rastie s vekom, suhlasim. Vazim si Vas/Tvoj nazor. Zdaleka neviem vsetko a o niektorych veciach nemam tucha ;). Odmalicka som pocuvala, ako si mladi myslia, ze vedia vsetko. Bola som poucena a je to scasti pravda. Ale zaroven mi bolo starsimi vzdy ironizujuco (ale badala som aj beznadej) davkovane, ako je vsetko relativne, a ze sa neda poriadne zistit, co je pravda. Tak si to davkovali navzajom, dnes je taka nalada vo svete. Suhlasim, nie vsetko sa da zistit. Ale ja nezijem v relativite a neverim v neexistenciu pravdy a v jej nedosiahnutelnost v dolezitych zalezitostiach zivota. Preto nie som leniva mysliet, objavovat, menit a tvorit si nazory. Na mnohych uz moj zivot stoji. Toto je pre mladost dobre, takto sa nadobuda vedomost na casy sedivych vlasov- koruny starsich ludi.
Neznechucujem sa ako mnohi, ze co vsetko sa neda vediet. Ludia bez zakladu su ako lode na rozburenom oceane. aj mladi ludia potrebuju mat svoje nazory a mantinely a pohlad na svet, zalozeny na padnych argumentoch, ktore niekedy este len objavuju a znovudefinuju. Mlady clovek jednoducho nema iste skusenosti, ale moze sa poucit skusenostami inych a nemusiet sa na kazdej jednej veci sam popalit, moze sa zlepsit rozmyslanim, ktore nejaky starsi clovek nema za az tak dolezite, a takto presiahnut i daneho starsieho, hoci zbehlejsieho v inych oblastiach zivota vdaka skusenostiam. Rada diskutujem, argumentujem a necham sa poucit. Ale zas.. nestracam cas:) (idem sa ucit) ako sa hovori first things first... priority prve
nejako som sa tu rozkecala a filozofujem.
Pekny vecer Úsmev

georgina, Ut, 01. 03. 2011 - 22:02

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Qahrt, ale ja netvrdím, že som staršia a teda múdrejšia.
Skôr mi to vychádza tak, že starnem a blbnem Pohoda.

(A my si tu všetky tykáme Mrkám.)

qahtr, Št, 03. 03. 2011 - 00:23

nemyslela som tym Teba:) (ak to tak vyznelo) to len tak z duse som zrazu spustila monolog.. Chichocem sa ani neviem ako.

balalajka, Ut, 01. 03. 2011 - 07:05

Prechladnutie a sople- lipa (čaj aj naparovanie), baza ( čaj a šťava vo forme domáceho sirupu), zázvor s citrónom, morská soľ do kúpeľa. Preplachovanie nosa teplou vodou - zvláda aj 7ročný syn.
Bolesti hrdla - šalvia (pitie, kloktanie - inak, naposledy mi napísali aj na pohotovosti pre mňa tinktúru, tak Tlieskam doktorovi, že nielen atb sa predpisujú), slaná voda (kloktanie), tvarohové zábaly na hrdlo, mlieko s medom ( viem, že mlieko zahlieňuje, ale občas to treba "naštartovať" Hambím sa ), hrianka s cesnakom Mrkám .
Priedušky - jazvečia masť ( zatiaľ z bioobchodu, takže do čaju by som to nedala), materina dúška, podbeľ a prvosienka ( dochádzajú mi zásoby).
Horúčka - lipa, baza, pomarančová šťava (čerstva).

balalajka, Ut, 01. 03. 2011 - 07:08

Ešte ma napadlo pri tom hrdle - kalciový sirup. Ale to je medikament.

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 07:18

dakujem kocky...
aby som neostala pozadu Mrkám tak pridam tie nase - kloktanie salviou, cibulovo zazvorovy caj na kasel, alebo cibulovy sirup, ako ste uz spominali, na horucku bud tie citronove zabaly, alebo dobre zaberaju aj nakrajane kysle uhorky prilozene na zapastia a clenky a na sopliky som citala aj cibulovy zabal na chodidla na noc. Musim povedat, ze parkrat sme vyskusali, ale nejaky zazracny efekt som nevidela.
O poste v poslednych dnoch citam vela (lydusha pred par dnami dala link na jednu stranku, tak ta ma dost inspirovala), ale este som nevyskusala...planujem, ale asi to potrva chvilu...
Polarka - pisala si, ze treba vediet kedy... da sa to nejak zovseobecnit, ze kedy teda ano ?

qahtr - o tej homeopatii mam ja zmiesane pocity, citam o tom vela, aj nazory, ako mas ty, ale aj vela skusenosti ludi, ktori sa dusuju, ze vyskusali vsetko a pomohol az skuseny homeopat.
Ja som na sebe par vyrobkov tiez vyskusala (take tie klasicke a zname - coryzalia, homeovox, paragripp a pod), ale bez nejakeho vyraznejsieho efektu, takze dalsie uz nekupujem.

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 07:38

A ako mamamata tiez robime preplachy teplou, ale nie cistou, ale slanou vodou... detom som este neskusala (tym striekam morsku vodu do nosa), ale my s manzelom si to robime, aj ked manzel na to dost hundre, odkedy som mu to poradila, ze ked ho nezabije rymicka, tak ho zabiju tie preplachy :) Do pohara s troskou teplej vody dam trosku soli, zamiesam, nech sa rozpusti, na lyzicku naberiem z toho roztoku, jednu nosnu dierku si zapcham a druhou vtiahnem do seba roztok. Mal by sa potom vzapati vyplut, ale na to som este neprisla, ze ako to mam z nosa dostat do ust, aby som to mohla vyplut :)

Polárka (bez overenia), Ut, 01. 03. 2011 - 10:37

Hugina,
riadim sa aktuálnym pocitom, alebo pocitom Maťka. Ak vytrvalo odmieta stravu, a vidím, že to nie je len bežné špekulovanie - učím sa rešpektovať (doma som často počúvala, že jesť sa musí hlavne počas choroby - čo samozrejme nie je úplne pravda). Tiež, ak sama cítim, že po jedle som viac unavená počas choroby, tak jedlo obmedzím a radšej som na čaji, šťavách, ľahko stráviteľných jedlách...

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 14:59

myslela som si, ze to riesis pocitovo Mrkám ok, dakujem aj tak Úsmev

Aja1, Ut, 01. 03. 2011 - 22:10

Hugina,pri preplachovaní nosa si nedávaj vodu na lyžičku,normálne strč nos do nádobyy v ktorej máš do vrchu naliatu vodu,zapchaj si jednu nosnú dierku,zablokuj hrdlo a tou druhou dierkou smrkaj do nosa vodu a ona ti stečie do úst,musíš sa pri tom nakloniť dopredu,možno budeš kašlať a podobne,ale výsledok je čistý nos.

hugina, St, 02. 03. 2011 - 07:06

fuuha, to znie drsne :) ale mozno sa raz odvazim vyskusat to aj takto... :) vdaka za tip

georgina, St, 02. 03. 2011 - 07:20

Existuje aj jednoduchší a pohodlnejší spôsob - dá sa kúpiť veľmi praktické vyplachovátko v jednom známom obchodnom reťažci. Vypisovať to tu nebudem, bola by to reklama, takže ak má niekto záujem, pošlem mailom Úsmev Mrkám.

hugina, St, 02. 03. 2011 - 07:26

posli prosim, mozno sa raz zide...

Polárka (bez overenia), Št, 03. 03. 2011 - 11:06

Ozaj, a nevadí ak voda steká pri výplachoch do úst a nejde druhou nosnou dierkou von ?

georgina, Št, 03. 03. 2011 - 11:30

No, to sa stáva, ak sú dutiny veľmi upchaté. Vcelku to nevadí (aspoň myslím - do odborníka na výplachy mám ďaleko), vodu treba vypľuť a výplach potom zopakovať. Zatiaľ som to tak musela robiť len raz, ale to som mala tzv. sloniu nádchu - a tá teda u mňa stojí za to.

Vcelku bežne sa "začiatočníkom" stáva, že časť vody ide von cez druhú nosnú dierku a časť cez ústa. Z mojich pozorovaní (manžel, syn, dcérka) - chyba býva v držaní vyplachovátka. Treba trošku poexperimentovať a prísť na správnu polohu (jediná správna asi neexistuje, keďže každý má iný tvar nosa a lícnych kostí a tak ďalej a tak podobne).
Okrem toho, správne treba držať aj hlavu. Ak "vyplachovač" hlavu skloní dolu smerom k umývadlu, potom voda tečie tam, kam nemá. Hlavu treba držať priamo (ako pomôcka pomáha pozerať na seba do zrkadla nad umývadlom - len treba dať pozor, aby sa človek nezačal na sebe smiať, lebo pohľad je to naozaj dosť komický).

No a potom, v priebehu vyplachovania, treba nádobku jemne pridvihovať, aby pre znižujúcu sa hladinu vody v nej neprichádzalo aj k znižovaniu podtlaku, pri ktorom vlastne vyplachovátko funguje.

annie, Ut, 01. 03. 2011 - 07:28

Ako sa prosím Vás presne pripraví a užíva cibuľový sirup??? Chlapec začal dnes ráno nepríjemne kašľať a nechcem aby hneď vyfasoval ATB lebo bral nedávno Plačem

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 07:33

Annie - ja ho robim tak, ze nakrajam cibulu na pruzky, posypem cukrom, alebo zalejem medom (ked cukrom, tak mam pocit, ze pusti viac stavy) a este vyzmykam jeden citron a necham postat, kym cibula pusti stavu. Potom podavam niekolkokrat denne 1 polievkovu lyzicu.

annie, Ut, 01. 03. 2011 - 07:48

juuj ďakujem, idem hneď spraviť, môžem to dať aj na taký "laryngitídový" typ kašľa? pomôže to?

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 15:00

ja to davam skor na taky produktivny, vlhky, ale kedze pises nizsie, ze sa ti zda, ze pomohol, tak by som pokracovala... poskodit neposkodi, prinajhorsom nepomoze...

linda999, Ut, 01. 03. 2011 - 08:17

kedze liecbu dychadiel mame pokrytu, ja prispejem niecim overenym na zaludocnu nevolnost z roznych pricin - koren puskvorca, pripraveny maceraciou n (z lekarne) spolahlivo zazenie "zle od zaludka", vyrovna disharmoniu v celom traviacom trakte.

Na problemy s prinosovymi dutinami pomaha nahrievanie infracervenou lampou (nie vsak pri akutnom zapale spojenom s horuckou, skor pri doznievani alebo ataku chronickej formy zapalu PND)
linda©

aramana, Ut, 01. 03. 2011 - 08:40

...neviem či sa to ráta...ale boľavý zub oblbujem borovičkou podržanou v ústach...na prechladnutú hlavu nám zaberá morská voda...na boľavú hlavu si šibnem kávu...Úsmev

annie, Ut, 01. 03. 2011 - 08:44

ja boľavý zub liečim zubárkou Chichocem sa
a tá káva na bolesť hlavy mne osobne nepomáha ale zhoršuje stav - mňa väčšinou keď bolí hlava, tak si doplním tekutiny (čistá voda) alebo sa najem, pomáha mi to viac ako káva, ale je pravda že nie je bolesť ako bolesť

balalajka, Ut, 01. 03. 2011 - 10:22

Veľký úsmev ty moja borovička - annie, aramana myslela opuch dasna po zákroku u zubára. Do hlavy jej nevidím, len sme sa nedávno o tom bavili Veľký úsmev .
Inak - zasa odporúčam šalviu na výplachovanie. Podotýkam pri zápale, ktorý už videl zubár a je to v štádiu "ukľudňovania".
Add bolesť hlavy - u mňa napiť, káva a sladké Mrkám .

annie, Ut, 01. 03. 2011 - 10:42

jááááj ja som to nem pochopila Chichocem sa Chichocem sa ja som myslela že keď zúbok bolí že to sa lieči borovičkou Hambím sa

nevika, Ut, 01. 03. 2011 - 13:05

ja len tak na doplnenie k tej cibuľovej sťave - miesto nej varím cibuľový čaj - je to rýchlo hotové a výborné na noc. a naozaj (či už šťava alebo čaj) úžasne zaberajú na kašeľ. Áno
na vysoké horúčky dávam postrúhaný surový zemiak na pätičky - zrazí to horúčku.

Polárka (bez overenia), Št, 03. 03. 2011 - 11:03

o zemiaku som tiež počula Áno
a do čajíku zvyknem dávať ešte sušené jabĺčka, škoricové drievko, a pár klinčekov Úsmev (pre tých, ktorým cibuľový čajík veľmi nechutí) Úsmev

balalajka, Št, 03. 03. 2011 - 11:17

Jarka, neprehrieva škorica organizmus? Toto je otázka na základe toho, čo písava Ja_hodka, že exot.ovocie by sa malo v zime papať so škoricou, lebo inak ochladzuje ( to ovocie).

Polárka (bez overenia), Št, 03. 03. 2011 - 12:00

Áno, ohrieva - teda skôr by som povedala podporuje prekrvenie Úsmev. Preto by sa mala škorica a aj zázvor konzumovať hlavne ráno (na "rozhýbanie" organizmu), ale ja konzumujem v podstate kedykoľvek, keďže mávam studené nohy a ruky Úsmev .

annie, Ut, 01. 03. 2011 - 13:09

Poslušne hlásim že staršiemu som dala cibuľový sirup podľa návodu ktorý ste mi poradili, dnes ho dostal už 3x - inak mimoriadne mu to chutí Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa no a musím povedať, že ten kašeľ už nie je taký dunivý ako bol, ani nekašle tak často Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie môžem to dať aj 8 mesačnému? Zatiaľ som nedávala, lebo neviem či sa to môže dať aj takým malým bábätkám, ale tiež mi kašle.

hugina, Ut, 01. 03. 2011 - 15:02

ja som mojmu v takom veku davala, ale trosku menej - kavovu lyzicku 3-4x za den

annie, St, 02. 03. 2011 - 08:58

robila som to len s cukrom (med som nedávala) takže som to dala aj 8-mesačnému a musím povedať že od včera nastalo výrazné zlepšenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

hugina, St, 02. 03. 2011 - 18:03

to som velmi rada, tak nech ste cim skor fit Áno

val, Ut, 01. 03. 2011 - 19:40

Ja tiez svoje deti ladujem cibulovym sirupom a hopemopatikami. Prezili sme na nom par zim, ATB sme nemali par rokov. Ked je najhorsie kupujem kalciovy sirup, natieram priedusky eukalyptovym balzamom. Ked ma Emmka vysoke horucky pouzivam klasicky sirup P..l a platky citronu. Vacsinou je za dva dni v pohode takze nemusim ist ani k lekarovi. Pocas choroby sa vyhybame mlieku a mliecnym vyrobkom a nenutim ich do jedla lebo tiez si myslim, ze telo sa spamata skor ked sa nemusi "venovat traveniu". Nedavno sme zacali odstavovat takze aj to nam pomaha byt fit. Kvietok

Diky za kazde nove rano...

bigmama, Ut, 01. 03. 2011 - 22:15

ja len, ak si dobre pamatam, tak by sa med nemal davat detom do roka
tu je link, je to sice v Anglictine, tak skuste si to prelozit cez Google, je to celkom zaujimave a vraj sa tato bakteria neznici ani tepelnou upravou...
nie vsetok med je "kontaminovany" ja osobne, som detom do roka med nedavala, lebo som bola poucena na poradni...
viem, ze dost mamin dava med detom mladsim ako rok a aj nam namacali cumel do medika, a tu sme, v plnom zdravi, ja len, ak vas to zaujima... nemienim vyvolavat ziadnu paniku, naozaj len pre zaujimavost... nazor si urobte uz vy same Úsmev
tu je ten link: http://www.squidoo.com/honeydanger
bigmama Objímam

hugina, St, 02. 03. 2011 - 07:09

bigmama - vdaka za link, bude zasa co studovat... med som aj ja zacala davat az od roka.

bigmama, St, 02. 03. 2011 - 17:43

niet za co Mrkám
bigmama Objímam

Polárka (bez overenia), Št, 03. 03. 2011 - 11:06

Dievčatá, nemá niektorá z Vás skúsenosť s derivačnými kúpeľmi Slnko ?

ja_hodka (bez overenia), Št, 03. 03. 2011 - 11:30

Neviem, ci uz niekto o tom vyssie nepisal, lebo nestiham citat vsetky komenty, ale ja casto vyuzivam morsku sol (Ariesa je tiez velky fanda tohto, pokial mi pamat sluzi) - do kupela, na umyvanie dlazieb (samozrejme rozpustena vo vode) a davam aj do nadoby pod postel detom obcas...Samozrejme, niekto prudko racionalne zalozeny moze tvrdit, ze je to nezmysel, nam to funguje a ako uz Geo vyssie napisala - funguje na babatka (jedno mam doma Úsmev a jednu 3 rocnu slecnu, ktora este asi tiez autosugesciu ee...neovlada)Mrkám
Podla pana Kneippa robim vela veci - hydroterapia, to je na dlho, info sa da najst bez problemov, bolo by to na vela stran...
Bylinky - cim viac o nich viem, tym opatrnejsie pouzivam, ale pouzivam.
Homeopatika - obcas pouzivam, ale bez nejakych obrovskych uspechov. Je mi jasne, ze maju byt urobene "na mieru", zatial studujem princip, je mi uz celkom jasne, ako by to malo fungovat a teda tazko sa mi veri, ze by jedna granulka mala mat rovnake ucinky na kazdeho. Rovnako ako jedna a ta ista informacia nema rovnaky efekt na kazdeho Mrkám
A na co nedam dopustit: zasadne nezrazam teplotu, pokial nie je vyssia ako 38, dokonca sa uz stalo, ze som nechala aj o nieco vyssiu, ked som videla, ze je mala iba trosku malatna, v oddychovom rezime, pokial vidim, ze zacina poplakavat, citronova voda na celo a zapastia - teplota znova klesne na unosnu mieru . Obvykle nam tento stav trval 1-2 dni a imunitny system si s problemikom poradil. Samozrejme, dieta je treba neustale sledovat. Drobca bude mat v aprili 3 roky a ATB este nebrala. Klop-klop na drevo Mrkám

Lottika, Št, 03. 03. 2011 - 13:12

Chcela by som len prihodiť moju skúsenosť s homeopatikami. Už som spomínala, že cez leto dostala moja dcérka čierny kašeľ,napriek tomu, že bola zaočkovaná proti nemu. Lekárka nám povedala, že žiaľ antibiotiká proti tomu nepomáhajú. Pre istotu ich ale predpísala. Poradila nám aj kúpiť homeopatiká na suchý kašeľ. Kašlali sme napriek tomu dva mesiace. Tie prvé týždne no hrôza. Pri každom záchvate som tŕpla či neprestane dýchať. Znížila sa jej imunita, bola 3x chorá, hoci predtým ani raz. V decembri mi poradili homeopatičku, ktorá vyrobí homeopatikum na mieru. Dcérka ho mala brať len raz za dva týždne. Po necelých dvoch mesiacoch zrazu začala podobne pokašliavať ako pri čiernom kašli, len nemala také silné tie záchvaty kašľa. Pokašlievala skoro týždeň a potom akoby všetko zapadlo na svoje miesto. Je úplne zdravá, tak ako pred čiernym kašľom. Samozrejme sme upravili aj jedálniček, ale keďže cez deň sa stravuje viac v škôlke, myslím, že najviac pomohli homeopatiká.

len ja, Pi, 04. 03. 2011 - 11:06

So záujmom som si to tu všetko prečítala. Nemohli by ste tu hodiť aj nejaké linky, odkiaľ čerpáte info, alebo kde sa idete poradiť ked treba? Keby bolo v slovenčine, by bolo superHambím sa

Polárka (bez overenia), Pi, 04. 03. 2011 - 12:28

rado sa stalo Úsmev Kvietok

stansimjan, Ne, 18. 05. 2014 - 16:01

Dobry den neviete niektora čo je dobre ked ma človek tenisovy lakeť a mne lekar povedal že mam tenisove rameno nedal mi na to nič len novalgin a povedal že to je dlnotrvajuce tak teraz neviem čo by som mal robyť koly to ako fras a nemôžem ani ruku zdvyhnuť ďakujem za rady. Plačem

stansimjan, Po, 19. 05. 2014 - 08:20

To sa tu ozaj nikto nenajde čo by mi pomohol?

Kamila, Po, 19. 05. 2014 - 09:40

Skus o radu k svojmu problemu poziadat v samostatnom prispevku, tento je uz velmi stary. Klikni hore v riadkovom menu na Pridaj obsah, zvol si Diskusny prispevok a tak kategoriu Zdravie. Verim, ze takto si tvoj prispevok precita ovela viac dievcat a mozno ti bude vediet niektora poradit. Mne pomohli bodove magnety, ale nie presne pri tejto diagnoze. Skus pohladat na google.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama