reklama

Lamparen / Markiza - ockovanie

prevenarxy , 14. 05. 2013 - 10:14

reklama

Vcera bola odvysielana na Markiza zaujimava relacia ..oplati sa pozriet kazdemu.

http://vimeo.com/66096286


reklama


reklama

prevenarxy, Ut, 14. 05. 2013 - 21:57

vidim ,ze "nezaujalo" Úsmev ..urcite bude super, ze chcu aby lekar hlasil neockovanie na socialku a k vam pride socialka a budu vas riesit , ako rodica, kt. ZANEDBAVA svoje dieta. juhuu to bude super ! este ,ze mame stat kt. sa o nas postara. ^^

skusim teda nieco nove. dnes na fore modrykonik.sk/skupina/1799/

mariynka
Pozerali ste niekto spravy?nejaky chlapec zomrel po ockovani?nevidela som to,len mami mi volala,ze nieco take zachytila.. viete viac?
Dnes o 21:31 3 komentáre Páči sa mi to Pozastav

laura14 Ahoj.ja som zo Stupavy z videnia som ho poznala toho chalana mal 31r a mal alergiu a chodil na nejake vakciny proti alergii a ta posledna ho zlozila rovno do komy a po 2ch tyzdnoch zial zomrel emoticon
Dnes o 21:35 • Páči sa mi to • • •

prevenarxy, Ut, 14. 05. 2013 - 22:52

stale nic ? ^^

tak nieco dalsie. toto som nasiel pred par sekundami.

adrika0511
Jedna známa(31 rokov),bola na bežnej preventívke u lekára,výsledky všetky vporiadku,len že by bolo dobré preočkovať "tetanovku",takže si ju aj dala,už večer ju začala veľmi hlava (čo predtým nebolievala nikdy)na druhý deň doubedu horúčka behom pár hodín 41stupňou,to bola sobota,nik doma ledva stihla zavolať pomoc po telefóne,príchod na pohotovosť,nevedeli čo sa deje,našťastie tam bol niaky dochtor,ktorý to nepodcenil,okamžite nariadil prevoz rýchlou do lepšej nemocnice,(ináč žena už si takmer nič nepamätala strácala vedomie) v nemocnici museli urobiť niake vyšetrenie,ktorým sa hneď zistí čo sa deje (neviem ako sa ten zákrok volá) zistili: otrava krvi,zápal mozgových blán.......manželovi povedali,nech si ide kúpiť minerálku,že viac ako dve hodiny jej nedávajú....neviem akým zázrakom,ale tá žena sa z toho dostala-záver-nežiadúci účinok po TETANOVKE....
Dnes o 22:24 3 komentáre Páči sa mi to Pozastav

akalenkak67, Ut, 14. 05. 2013 - 23:46

Osobne som nikdy nevyhladávala aké očkovanie komu ublížilo.Deti mám očkované,vnúčatá očkované a všetko je v poriadku.Po lekároch nechpdíme sme stále úplne zdraví.Nehovorím že očkovanie nemôže zabiť,uškodiť...ale nie je práve v tom pridružená iná diagnóza?Neurýchlilo očkovanie len nejakú skrytú nemoc ktorá sa očkovaním urýchlila?
Ved ruku na srdce.Nemáme smrtelné choroby ako týfus,cholera...To sa práve očkovaniami zneškodnilo.
Takýmito článkami ovplyvnovať ludí je smiešne.Každý má svoj rozum a hádam sa rozhodne sám.

Ariesa, St, 15. 05. 2013 - 00:17

proti cholere sa nikdy neockovalo. ani proti tyfusu(tu neviem, viem ze nan ockovanie bolo uz dostupne pocas 2.sv. vojny, len ci ockovali plosne neviem). a v nasich podmienkach na ne dnes neumierame. takisto sarlach.

akalenkak67, St, 15. 05. 2013 - 23:17

Mám 50 rokov.Ešte z rozprávania mojej starkej viem,že už koncom 2 sv.vojny sa očkovalo proti týmto chorobám.Očkovalo sa plošne,nakolko sa popri tom ešte rozširoval aj mor.Nemám dôvod neveriť čo bolo v tých dobách.Naše staré mamy síce nežili v dobách internetov,ale boli informované o dianí u nás.Mnohé z nich počas týchto epidémií pomáhali ako dobrovolné zdravotné sestry.Takže že sa neočkovalo s tým nesúhlasím.
To že sú rôzne alergie,pribúda autizmus a mnoho dalších diagnóz sa dá z velkej miery pripísať dnešnému životnému štýlu.Znečistená príroda,ovzdušie plné smogu,miesto zdravých potravín chémia.
Môj názor je taký že z toho ak sa nič k lepšiemu nezmení a nebudeme si vážiť zem v ktorej žijeme,civilizačných chorôb bude z roka na rok pribúdať.A vôbec nezáleží či sa dáme,alebo nedáme očkovať.Ked budeme do seba pchať chémiu ktorú dovážame zo zahraničia,zdravie nám to nezlepší.
Denne však čítať strašiaka že to všetko spôsobuje len a len očkovanie?Nezdielam ten názor.to je celé.Môžem byť aj najhoršia,ale som presvedčená že za pribúdajúcimi diagnózami je vela iných vplyvov.

Ariesa, Št, 16. 05. 2013 - 01:18

cholera
-Očkování proti choleře dosud nikdy nevedlo k vytvoření dlouhodobé ochrany. I když podle doporučení stačí podávat posilující dávku perorální inaktivované vakcíny každé dva roky, ochrana očkovaných osob může být kratší, tj. zhruba 30-50 % očkovanců ztrácí ochranu získanou bezprostředně po očkování. Relativně vysoká spolehlivá ochrana přetrvává nejdéle šest měsíců. Proto se posilující (booster) očkování doporučuje zejména těm osobám, které zůstávají v oblastech zvýšeného rizika expozice cholery.
-Očkování proti choleře bylo ještě do roku 1991 povinné při cestě do některých států či oblastí s vysokým výskytem této nemoci. S ohledem na relativně nízkou protektivní účinnost původních očkovacích látek Světová zdravotnická organizace rozhodla o jeho pouhém doporučení.

brusny tyfus
-Ještě v roce 1945 bylo v České republice téměř 10 000 nemocných břišním tyfem. Zkvalitněním hygienických podmínek se situace významně zlepšila a vedla k rychlému poklesu jeho incidence. Dnes se u nás břišní tyfus objevuje jen sporadicky, obvykle importovaný ze zemí s jeho endemickým výskytem.
-Perzistence protekce vyvolané jakýmkoli typem vakcíny se shoduje s přetrváváním přirozeně indukované imunity. V jedné práci byly popsány případy reinfekce vojáků během několika měsíců. Zdá se tedy, že protektivní účinnost i její perzistence závisí na velikosti infekční dávky.

skvrnity tyfus
Skvrnitý tyfus je kosmopolitní nemocí a může se objevit všude tam, kde skupiny osob žijí ve špatných sociálních podmínkách a trpí podvýživou. Ochranou vůči skrvnitému tyfu je likvidace vší. Výroba vakcíny vůči skvrnitému tyfu byla celosvětově zastavena. Léčba tetracyklinem vede k úplnému uzdravení.

vsetky informacie su OD LEKAROV zo stranky (http://www.vakciny.net) pre cestovnu medicinu, doporucene a pravidelne ockovania. Necucam to z prsta. Ockovania proti cholere a brusnemu tyfusu su asi 60-70% ucinne po dobu 2 rokov. Mor prenasany blchami, skvrnity tyfus prenasany vsami ... toto je o hygiene a ziv. podmienkach. Nie su to ockovanim vyhubene choroby.

Nepodarilo sa mi najst statistiku, kolko ludi cestujucich do chorvatska, egypta, tuniska, turecka ... sa dava ockovat a preockovat. Staci si precitat priebeh tych chorob, kebyze ta ucinnost nie je taka mizerna, asi by som sa dala ockovat aj ja! Fakt! Hambím sa Hlavne ze epidemiologovia su uneseni z preockovavania mumpsu...

dagmarH, St, 15. 05. 2013 - 09:38

no veď práve, nech sa každý rozhodne sám, presne o to tu ide. Ibaže momentálna politika zdravotníctva ti túto možnosť nedáva - a keď, tak teda sakra sankcionovanú!
A čo sa týka hrozieb epidémiami, pandémiami a všetkým možným až po vymretie ľudstva: je kopa krajín (civilizovaných, žiadny "tretí svet", napr. Dánsko), kde očkovania nie sú povinné, a šíria sa odtiaľ epidémie? Nešíria...

prevenarxy, St, 15. 05. 2013 - 10:19

@akalenkak67

no, ved nemusis nic vyhladat, ja to vyhladam za teba a nie je to vobec zlozite, denne uzivatelia prinasaju svoje "vesele" osobne skusenosti , alebo skusenosti zo svojho okolia. Úsmev

ockovanie veru "urychlilo" toho fakt vela ..zdrave deticky co dostali par dni po ockovani , atopicky ekzem, ine alergie , cukrovku, autizmus alebo samotnu chorobu na kt. boli ockovane Prekvapenie ..zda sa ,ze ockovanie je v prvom rade fantasticky urychlovat roznych autoimunnych poruch a dalsich ochoreni. ^^

hahaha , to bolo dobre Úsmev to ,ze sa ockovanim moc nezaoberas ti fakt verim Úsmev proti chorobam ako tyfus, cholera, mor, zlta zimnica a dalie - sa NIKDY neockovalo Veľký úsmev ..kedze stihli zmiznut pred nasadenim ockovania ..ostatne choroby to este nestihli aj ked uz v obdobi ked nasadili ockovanie bol 80% samovolny pokles oproti roku 1900. ..takze vsetko co zmizlo po nasadeni ockovania , sa automaticky pripisalo ockovaniu ..ake sikovne Pohoda

pozri , sme rozni , niekomu je to smiesne viac, niekomu menej ..a niekomu to nie je smiesne vobec - vacsinou tym ludom, ktori o ockovani aj nieco realne vedia.

pekny zvysok dna ..

PS: radsej si nieco nastuduj , kym ti niekto blizky neskonci s nicim co sa uz nebude dat vratit spat ^^ ..s ockovanim nie su zarty. zial ludia to pochopia , az ked je neskoro, ale to je uz neskoro.

Judita5181, St, 15. 05. 2013 - 20:51

Ja si naopak myslim, ze to vobec smiesne nie je, takychto informacii nie je nikdy dost, hlavne ak ich "vrchnost" cielene bagatelizuje a cenzuruje... Dakujte Bohu, ze ste po ockovani vsetci v poriadku (aspon zdanlivo), nie vsetci mali take stastie. Sice nam ubuda TBC a mumps a cierny kasel, ktory vykazoval ustup este pred nasadenim plosneho ockovania, zato nam utesene narastaju alergie, autizmus a Alzheimer... Len sa o tom nesmie hovorit v suvislosti s ockovanim...

Judita5181, St, 15. 05. 2013 - 20:54

Velka vdaka za link, ak len trosku budem moct, urcite pojdem a malo by nas tam ist co najviac. V zaujme lobistickych skupin si z nas robia fackovacich panakov!
Vsetci chcu len nase dobro, nedajme si ho vziat!!!

prevenarxy, St, 15. 05. 2013 - 10:29

pre ludi kt. predsa len maju zaujem nastudovat si nieco co suvisi so zdravym ich vlastnych deti a aj sa stretavat s neockujucimi rodicmi davam do pozornosti novovzniknute verejne skupiny pre neockujucich rodicov.

Neockujuce maminy z Bratislavy :) modrykonik.sk/skupina/2235/

Neočkujúce maminky zo Žiliny a okolia modrykonik.sk/skupina/2282/

Nesúhlas s povinným očkovaním - Nitra a okolie modrykonik.sk/skupina/2307/

Neočkujúce maminky z Prievidze a okolia modrykonik.sk/skupina/2309/

Nesúhlas s povinným očkovaním - Nové Zámky a okolie modrykonik.sk/skupina/2312/

dalsie mesta pribudnu coskoro, predpokladam .

informujte sa! naivita zabija ^^

mandy, St, 15. 05. 2013 - 13:24

Prevenarxy,
z tvojich prispevkov je zretelne citit, ze si proti povinnemu ockovaniu. Pravidelne nas zasobujes novymi prispevkami o skodlivosti vakcin. Ja si tvoje prispevky vzdy precitam, ale poviem ti pravdu, neoslovili ma.
Tak ako ty, ktory si odporca ockovania, aj ja ako jeho zastanca sem mozem dat milion linkov a pribehov, preco by deti mali byt ockovane.
Nech sa kazdy rozhodne podla svojho najlepsieho svedomia.
Tvoje prispevky mi pripadaju ako tlacenie na pilu, skus sa aj ty pozriet na ockovanie aj z druhej strany - nie len z hladiska neziaducich ucinkov, hororovych pribehov, ale aj z hladiska prevencie zivota ohrozujucich chorob.

prevenarxy, St, 15. 05. 2013 - 15:15

tak ich necitaj , nerob si nasilie Úsmev ja koli tomu budem spat dobre Úsmev

no to mozes. akurat to nezmeni nic na tom ,ze vakciny nefunguju a ich ucinok je velmi nevypocitatelny. ..ale mas pravdu, tychto zaplatenych clankov do ktorych pichaju vyrobcovia vakcin miliony eur su fakt tisice. ako do kongresov, tak do lekarov, tak do politikov ..do reklamy. leju do toho miliony , lebo sa to stale super oplati.

to je dobry napad, ale zatial sa mi nic o pozitivach ockovania nepodarilo najst , hned ako nieco take niekedy objavim , rad o tom napisem Úsmev

nastastie ludia sa prebudzaju a je to vidno uz aj v ordinaciach a aj na ich "tatranskych kongresoch" Úsmev ..skor ci neskor pravda zasiahne kazdeho bez vynimky a kto si nebude dat poradit, ten na to skaredo doplati. co je ok, komu niet rady,,

pekny den .

dulka, St, 15. 05. 2013 - 19:29

Prevenarxy, asi si budeš musieť zvyknúť na to, že v diskusii sa k témam vyjadrujú aj ľudia s opačnými názormi. To, že ich Ty nevieš prijať je druhá vec.

"..skor ci neskor pravda zasiahne kazdeho bez vynimky a kto si nebude dat poradit, ten na to skaredo doplati. co je ok, komu niet rady,,"

A Ty máš zrejme ten patent na pravdu Pohoda

Judita5181, St, 15. 05. 2013 - 21:04

Dulka, ja mam skor pocit, ze Ty nevies prijat iny nazor... A toto je vlastne podstata celeho problemu okolo vakcin - nech sa moze kazdy rozhodnut podla svojho vlastneho presvedcenia, preco nas chcu nutit do niecoho, od coho uz civilizovany svet upusta? V japonsku zmenili najnizsi vek pre ockovanie deti na 2 roky...syndrom nahleho umrtia dojciat im klesol na nulu. Ved sa nechavajte ockovat, kto tomu verite, ale nenutte nas, co sme presvedceni (mnohi vlastnymi skusenostami) o ich skodlivosti.

dulka, Št, 16. 05. 2013 - 08:27

Judita, súhlasím, nech sa každý rozhodne sám, podľa vlastného presvedčenia. Ale to, ako tu prezentuje Prevenarxy kampaň proti očkovaniu je tak isto veľmi jednostranné, násilné, jedine tá jeho "pravda" je "pravda". Vy, čo ste proti očkovaniu tiež ponechajte právo na iný názor tým, ktorí očkovať chcú. To je celé. Alebo je normálne, keď niekto oponuje, napísať mu komentár v zmysle "však počkaj, aj na Teba príde" a ešte mu za tým "popriať" aj pekný deň? Robí presne to isté, ako tí, ktorých kritizuje, akurát z opačnej strany.

prevenarxy, St, 15. 05. 2013 - 21:18

@dulka.
no co ..zas komentujeme komenty ? vsimol som si ,ze to je taky tvoj "konicek" na tomto fore. ^^

OK , co neviem prijat ? ako vakcinacia zlikvidovala tyfus a choleru ? Veľký úsmev pozri komunikacia s tebou je ako sa snazit mravcovi vysvetlit k comu sluzi antena vykryvaca GSM signalu. preco nejdes radsej robit nieco uzitocne ? pokop zahradku, nakrm hydinu, sprav nejake zavaraniny pre vnucata ..neviem, nieco si uz najdi.

paa

dulka, Št, 16. 05. 2013 - 08:39

Na čo? Lebo sme v diskusnom fóre. A Ty ak nechceš, nekomentuj.
Čo nevieš prijať? Nevieš prijať to, že niekto jednoducho očkovať chce.

"pozri komunikacia s tebou je ako sa snazit mravcovi vysvetlit k comu sluzi antena vykryvaca GSM signalu. preco nejdes radsej robit nieco uzitocne ? pokop zahradku, nakrm hydinu, sprav nejake zavaraniny pre vnucata ..neviem, nieco si uz najdi."

Toto len odzrkadľuje Tvoju inteligenciu a schopnosť diskutovať.
Ale všetko čo si napísal je určite užitočnejšie ako hľadať linky na internete, následne ich tu kopírovať a keď nie je žiadna reakcia, tak ešte skopírovať diskusie z Modrého koníka. A keď sa nájde niekto, kto oponuje, tak mu agresívnym spôsobom "vysvetliť" ako má rozmýšľať.

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 11:36

@ dulka.

no, co zas mas na dnesny den ?

- k teme - NIC. to nie som prekvapeny Úsmev
- tvojim problemom je moja inteligencia, chapem Veľký úsmev . tiez nie som prekvapeny. ^^

uz sa tesim na tvoj dalsi prispevok ohladom nejakej vedy, zdravotnictva ..prispevok ohladom niecoho, co by mohlo pomoct dalsim uzivatelom, na nejaky preklad zahranicneho clanku atd .. ja viem, smiesna predstava, to nie je tvoja parketa Úsmev ty radsej vyryvas , pises nezmysli mimo temu a "riesis" kto je aky Úsmev

..a este nieco "odpis", aby si to tu mohla "vyhrat" a mat dobry pocit zo seba, obaja vieme ako moc to potrebujes Bozkávam

Ariesa, Št, 16. 05. 2013 - 11:46

zbytocne vyhrocujes celu diskusiu. podla mna by ospravedlnenie bolo namieste a bolo by normalne prijate. aj ja som sa vyssie zmylila, beriem akalenkino upozornenie, akurat sa mozeme navzajom podoplnat. najlepsie, co sa moze v takejto diskusii prihodit. Áno

dulka, Št, 16. 05. 2013 - 14:40

Prevenarxy,

- akosi v Tvojom príspevku nevidím nič k téme, tak tiež ma to neprekvapuje, zrejme si nenašiel na internete nič, čo síce napísal niekto iný, ale keďže kopírovanie zvládaš, mohol by si to sem aspoň zavesiť,

- Tvoja inteligencia mi nerobí žiadny problém. Myslím, že skôr asi Tebe, prípadne Tvojmu najbližšiemu okoliu, do ktorého ja našťastie nepatrím,

- tváriš sa akoby si Ty snáď písal nejaké štúdie ohľadne zdravotníctva. Ja som tu ešte nič Tvoje nečítala, len skopírované linky a komentáre, ktoré keď prezentujú Tvoje názory, tak sú ok a tie, ktoré prezentujú iné názory sú vyrývačské a nezmyselné,

- nevedela som, že tu hráš nejakú hru. Ale keďže si zjavne dosť samoľúby a neznesieš kritiku, kľudne sa v nej cíť ako víťaz. Ja som totiž s Tebou žiadnu hru nehrala a ani hrať neplánujem. Môžem Ťa uistiť, že nemáš ani poňatia o tom, čo ja potrebujem.

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 17:19

haha Veľký úsmev no len sa vykecaj , ulavi sa ti Váľam sa od smiechu po podlahe vsetci cakame co este pridas.

Kamila, Pi, 17. 05. 2013 - 09:27

Takýmto prístupom zatváraš pred sebou dvere. Z takejto pozicie budeš ťažko niekoho presviedčať o svojej pravde. Urážaním dosiahneš len opak, tebe na škodu.

dulka, Pi, 17. 05. 2013 - 10:03

Kamilka, ja to neberiem ako urážanie, lebo mňa skutočne človek ako Prevenarxy jednoducho uraziť nedokáže, aj keby neviem ako chcel. Beriem to ako prezentáciu jeho - ako osoby. A áno, pravdu máš v tom, že takýmto vyjadrovaním sa osloví asi len ľudí jemu podobných a to asi nie je žiadna výhra, ale zas na druhej strane je každého osobná vec akých ľudí si k sebe pritiahne Úsmev

prevenarxy, Pi, 17. 05. 2013 - 13:05

ahoj Úsmev

-dvere by som zatvaral, ak by som niekoho skutocne o niecom presviedcal a zalezalo by mi na tom. mne je uplne ukradnute co a kto spravi so svojim dietatom. ja sa onho nebudem starat , ked dostane ekzem, dostane autizmus, alebo bude lezat na onkologii.

-rad sa podelim o informacie, fakty, clanky atd.. aby som tymto tragediam predisiel, ale to ako s nimi kto nalozi, alebo nenalozi je uz cisto jeho osobna vec a mna to nema preco zaujimat.

-proste, kto si co navari to si aj zje. to je take zlate pravidlo reality , mozu okolo neho stekat trollie pudle od rana do vecera, nic sa na tom nezmeni. kto si nenecha poradit bude ten "dalsi" jedneho dna. co, ako som povedal bude uz len cisto jeho - a nikoho ineho problem.

zelam pekny zvysok dna.

crystall, Št, 16. 05. 2013 - 09:39

Dulka je inteligentný vzdelaný človek s rozhľadom, schopnosťami a zručnosťami. Píše jasne, vecne s prehľadom k preberanej téme. Komunikuje hlavne slušne.

Takže komunikáciu tohto typu, čo tu teraz čítam, si môžeš skutočne odpustiť. bod 16 EK: stránky sú bezpečným miestom inteligentnej komunikácie, to len tak pre informáciu.

margesimpson, Št, 16. 05. 2013 - 10:13

uplny suhlas. To co tu prevenaryx predvadza je riadny primitivizmus.

nemozna (bez overenia), St, 15. 05. 2013 - 14:40

mandy Áno Áno Áno

ja_hodka, St, 15. 05. 2013 - 15:24

tebe to pripadá ako tlačenie na pílu, lebo máš opačný názor a ak si o ňom presvedčená, tak potom nevidím dôvod vôbec čítať a nebudeš mať pocit, že niekto na teba tlačí. Iba pripomeniem - to, že sa v tejto veci veľa ľudí snaží informovať, informovať, informovať až to niekomu hraničí s fanatizmom, má súvis s tým, že tá možnosť rozhodnúť sa podľa najlepšieho svedomia, o ktorej píšeš, práve NIE JE. Očkovanie je povinné a neočkovanie trestané. Keby že je nepovinné, tak sa každý rozhodne a nie je o čom. Ty budeš očkovať, ja nie a vybavené.

prevenarxy, St, 15. 05. 2013 - 21:44

" Očkovanie je povinné a neočkovanie trestané. Keby že je nepovinné, tak sa každý rozhodne a nie je o čom. Ty budeš očkovať, ja nie a vybavené." - Amen Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama