reklama

pomóóóc anémia

terka3 , 13. 08. 2007 - 21:20

reklama

ahojte naničmamy. Mám problém syn (má 14 mesiacov) no od narodenia ma slabú anémiu mal 103 a spodná hranica je 118. Dnes som bola u lekárky (ktorá zastupovala našu a fakt bola "milá" na zabitie) vidí ma raz do roka ked zastupuje a ked davala malému maltofer ohlásila som sa že ten berie dlhodobo vlastne od narodenia s prestávkami a vždy ma krvný obraz slabší a slušne som sa spýtala či nie su iné lieky čo by mu pomohli. Zrejme som ju nasrdila spomenula niake ferum čo ja viem čo, ale že to sa zle znáša na žalúdok, ale ak chcem da mu ho. Fakt som sa zamýšlala čo také strašné som povedala lebo ta jej reakcia a zlosť ma prekvapili. Otvorené dvere z ordinácie k sestričke tam ludia a ona ma začala poučať o tom či má upravenú stravu a ako mu mám davat červené mäsko a nie len brokolicu a to lebo z mäsa sa to železo skôr vstrebe a bla bla bla... ale ten tón akoby som mu doteraz za ten rok tu stravu neupravovala a nezistovala čo by mal jesť a tak. Nič milé vojsť do ordinácie a zliznut si nervičky pani doktorky lebo ONA JE NAHNEVANA kedysi som tam bola a zaprisahala som sa že pokial tam bude ona tak tam radčej z detmi ani nejdem. Najsmutnejšie je že moje posledne dve skusenosti s nou boli hrozné. Ale dost už o tom nebudem venovať celý večer písaniu o jednej koze čo sa zle vyspala a kaziť si večer, no nie ?Mrkám Nech sa bodne krásavica. Ale na vás mam prosbu ak mate niektorá skusenost napíšte prosim čím by som mu to železo dorovnala aspon na hranicu. Aj ja som anemická možno to ma geneticky cviklu, čučoriedky to všetko je ale dnes mu dala ten maltofer a pyridoxin ale ked som mu ho dala ledva to zjedol a do 10 minut tó z neho šlo von a mam obavu že zajtra mi to do pusy nevezme vôbec ( pre istotu Veľký úsmev ). On nie je hlúpy len malý, ale ako to vysvetlit premúdrelej pani doktorke ktorá ani nemá snahu na malého pozriet nie tak mu pomôct ved týždeň ubehne a ona zas bude mat len svoju rutinu a SVOJICH pacientov tak načo sa snažit, no nie? Smútok akosi mi je z toho nášho zdravotníctva smutno. Pomôžte ak viete, poradte ak viete budem len vdačná dakujem hlavne za malého ale aj za seba. Ahojte a pekný večer


reklama


reklama

Ema, Po, 13. 08. 2007 - 21:31

Moje deti tiež trpeli anemiou , v Martine v nemocnici to riešili injekciami železa . Napriek tomu,
že ich dostával každý druhý deň do stehna , zanemizoval tak,že mu museli robiť transfúziu
krvi. Skús sa opýtať , či by nemohol dostávať injekcie železa. Ináč sa užíva Aktiferin a predtým bol Feronat.

terka3, Po, 13. 08. 2007 - 21:46

dakujem ema moc si ma nepotešila s tou transfuziou ( nevieš mi napísat aké boli hodnoty ked museli robit transfuziu?) Ešte jedna otázka ked máme ja moj mužík aj deti rovnakú krvnú skupinu je to nula plus je možné že by mohol dostať krv od jedného z nás? ja som anemická a muž ma prekonanú žltačku typu C bol darcom krvi a tak mu to aj objavili z protilátok v krvi pri darovaní, jasné že tým pádom z darovním skončil. Vie mi niekto odpovedat na tuto otázku myslím že starší syn 4 roky je na to malý. Dakujem ema s tými inekciami to skúsim zistiť.

mirka11, Po, 13. 08. 2007 - 21:49

Anemické deti bývajú /podľa literatúry/,spavé,zlá chuť do jedla, rýchlo sa unavia,bledé,skôr pasívne ako akčné. Viac by som sa zamerala na homeopatiká.Ono je aj dosť možné že ak nemá dieťatko iné vážnejšie problémy je to naozaj genetické. Skôr ma prekvapuje prístup lekárky.Človek má pred nimi prirodzený rešpekt vníma ich ako múdre autority,veď pomáhajú ľuďom a potom sa preberá z otrasu a rozmýšla ako je voči ich bohorovnosti bezradný, zranitelný a miesto dôvery si drží odstup.
Nedaj sa, vyhľadaj si čo najviac informácií a zaručene si poradíš aj bez chemických liekovÁno

terka3, Po, 13. 08. 2007 - 21:56

dakujem Mirka snád máš pravdu malý je akčný v 14 mesiacoch lozí po parapetoch a tak Hambím sa (to myslím vážne), mal zníženú imunitu užíva rybomunyl, spavý nie je jesť mu chutí je fakt že je bledý, unava je asi trošku večšia ale vyzerá zdravý asi preto sa s tým nič nerobí aj ked ako som tu niekde už písala v 14 mesiacoch má 8,5 kg ale on je taký drobček zato je húževnatý nič ho nezastaví. dakujem

rosoluna, Po, 13. 08. 2007 - 22:53

Ja mam teraz uz 4 rocneho syna, ktory bol strasne dlhu dobu anemicky. Narodil sa predcasne v 28. tyzdni a anemia bola az taka zavazna, ze musel do 4. mesiaca zivota absolvovat 4 transfuzie krvi. Potom mu nasadili injekcie /tusim sa volali Neorecormonn/, pichali mu to 2x tyzdenne skoro 2 mesiace, vcelku sa stabilizoval, aj ked bol nadalej anemicky. Od narodenia dostaval huhu-kokteil roznych liekov, medzi inymi aj Maltofer a Pyridoxin. Maltofer som mu prestala davat v 2 1/2 roku. Nas maly je doteraz dost bledy, ale pred 1/2 rokom mu robili komplexne testy krvi a zelezo mal v norme. Mozno by si mohla skusit kupit zelezo /napr. Nutrilite/ z furmaratu zeleznateho, zdroja zeleza, kt. je telo schopne ihned vstrebat. Je dobre samozrejme kombinovat s vitaminom C /napr. Cebion/

hugina, Ut, 14. 08. 2007 - 08:18

Terka, aj moja dcerka mala problem so zelezom od nejakeho 7-8. mesiaca az doteraz. Teraz ma 16 a konecne ho ma v norme, aktualny stav aj zasoby... akurat vcera som volala kvoli vysledkom. Som fakt rada, lebo uz som z toho bola na nervy, ako to do nej dostat, kedze teraz ku koncu to uz takmer vzdy vyplula. Ale chcela som ti napisat inu vec. Ked nam maltofer rpedpisali, tak nam Dr. povedal, ze to mozem podat aj s pyridoxinom v hocijakom napoji, alebo aj s jedlom. S jedlom som to skusila dvakrat. Raz som jej to dala s troskou banana a raz s kasou. V oboch pripadoch to po hodine vyzvracala. Takze potom som uz neexperimentovala a aspon 15 min predtym a potom som jej nedavala papat. Ty mu to davas s cim ? Kazdopadne drzim palce, aby sa vam to rychlo upravilo a aby ste sa s tym uz nemuseli trapit.

siza, Ut, 14. 08. 2007 - 10:40

Ja sice nemam skusenosti s anemiou u deti (len u seba), ale mam tiez skusenost s tzv "pani doktorkou premudrelou". Raz bola dcera chora - nic vazne, ale pre istotu som zasla k lekarke. A kedze nasa tam nebola, tak som isla k zastupujucej. A ta po polminutovom vysetreni predpisala antibiotika. No a ja som bola tak "drza", ze som sa slusne spytala, ci sa to neda riesit inak ako antibiotikami (naozaj sa mi to nezdalo take vazne). No to ste mali pocut tu polhodinovu prednasku na temu - co som to ja za matku a ci nechcem ordinovat namiesto nej a vlastne naco sme tam prisli. Odisla som odtial ako obarena s predsavzatim, ze tam v zivote viac nevkrocim. (Aj som to dodrzala). No a tie antiobiotika som dcere aj tak nedala a dostala sa z toho krasne aj bez nich.Smútok

Vea, Ut, 14. 08. 2007 - 10:59

Terka my sme riesili tento problem pred rokom, maly bol chory cely mesiac vybral asi 3-4 ATB, asi po mesiaci sme boli na krv a zelezo male take nizke ze ho vlastne ani nemal. Dostali sme na hematologii MAltofer (tiez opakovane) ale ja som sa doma nahnevala, sadla za net a nebudem predsa opakovane tlacit do maleho lieky, ked mu vlastne ani predtym nepomohli.
NAsla som jeden pripravok - od jednej firmy - nejdem robit reklamu - je to sirup na prirodnej baze, z cucoriedok - ciste prirodne zelezo - stoji vela (ak chces podrobnosti, napis mi mail), ale riskla som to, kupila ho (pozor da sa len od dealerov, v lekarni nepredavaju) a ked sme boli na kontrole na jesen, mal ukazkove zelezo. Papal vela ovocia zeleniny striedala som maska. Inak ten sirup davam doteraz preventivne raz za cas malemu, aj ja si obcas dam, kedze som tehulka, maly si chodi pytat ze ESTE taky je chutovo super. Mne to za tie peniazky stalo.

raketka, St, 29. 08. 2007 - 22:11

ahoj vea, moj syn ma rok v kuse uz anemiu a berieme maltofer ale stale su hodnoty nizke a ja uz z tohto nervozna, prosim na mojmail mi napis o tom pripravku urcite mam zaujem o neho lebo uz som v koncoch..dakujemSmútok

Majuska1983, Št, 20. 08. 2009 - 22:52

Ahoj, mohla by som poprosiť aj ja info o tom sirupe? Ďakujem veľmi pekne. MAJA

deximix, Po, 19. 04. 2010 - 16:14

ahoj Vea, mozem poprosit o info na ten sirup? velmi pekne dakujem
S pozdravom Estera

denisočka, Ut, 09. 08. 2011 - 13:06

možeš mi nejako poslat aky je to sirup?

Biobea, Ut, 16. 04. 2013 - 14:10

Ahoj Vea,
V roku 2007 ste písala, že Vám zaúčinkoval pre deti prírodný sirup z výťažkov čučoriedok na zvýšenie železa. Mohla by ste mi prosím napísať jeho názov?
Môžu ho užívať aj 2 mesačné deti?
Ďakujem Marková
Beata

majkula, Ne, 03. 11. 2013 - 10:35

Ahoj Vea,veľmi pekne ťa prosím o názov toho sirupu,pretože mám 5 mesačného syna a tiež má anémiu a ládujem doňho všeličo možné.Všetko mi to vygrckáva a o tom ako ho pri prehĺtaní napína nebudem ani komentovať...vopred ďakujem.

Mariana Žikavská, So, 27. 03. 2021 - 17:19

Dobrý deň, Vea, mohli by ste mi, prosím Vás, zaslať názov toho sirupu, ktorý spomínate vo vašom príspevku? Prípadne link, cez ktorý by som si ho mohla objednať. Moja meilová adresa je: majka.zikavska@gmail.com

Vopred Vám veľmi pekne ďakujem! S pozdravom M. Žikavská

Katulienka11, So, 16. 10. 2021 - 16:20

Dobry den, bola bz som rada ak by ste mi tiez do mailu poslali nazov sirupu a tiez z akej firmy, spolocnosti ste ho objednavali.....dakujem....moj mail je katuska.s@hotmail.com

veva2005, Ut, 05. 03. 2024 - 15:13

Ahojte, viem ze je to tu uz dlho. Ale viete mi prosím niekto poslat ten nazov?

Dakujem.

terka3, Ut, 14. 08. 2007 - 12:14

ahojte dakujem moc za rady mam poznačené vyskúšam. Vea tebe som písala mail ale ak maš pošli aj foto prosím ( tato kukne v nemecku). Ste zlaté ďakujem poskušam všetko lieky užíva až ked je to nutné. Ešte sa ich za celý život naje dosť. no nie? Prekvapenie tak načo ich do neho pchať na radu pani doktorky ktorá ani nevie ako malý vyzerá Pohoda ako som napísala nech sa bodne krásavica.
Siza to s tými antibiotikami je zaujmavé hlavne že su mudry (doktory- samozrejme nie všetci) ako rádia len keby sa dali niekedy vypnut. Ahojte pekný den vám prajeme

maja11, Ut, 14. 08. 2007 - 20:32

Prispejem aj ja troškou vlastných skúseností, aj keď náš prípad je trošku odlišný - náš malý bol do roka v nemocnici a stále anemický, napchávali ho železom a aj tak to nepomáhalo. Riskla som to - vysadila lieky (však aj tak nezaberali a len spôsobovali zápchu) a nasadila pestrú stravu bohatú na železo a hodne čerstvého vzduchu a ono sa to akosi samo upravilo. Netrúfam si odporúčať tento postup, len uvádzam ako alternatívu na zamyslenie.

noemi, Ut, 14. 08. 2007 - 20:44

Súhlasím Maji ja som urobila to isté bez doktorkynho vedomia a ona si ešte pochvaľovala ako mu to pomáha ked ho berie pravidelneVeľký úsmev

Ariesa, Ut, 14. 08. 2007 - 21:57

ahoj terka3, moj syn bol bleducky, v 1 roku mu nahodou zistili malo zeleza, kvoli urazu sme sa ocitli v nemocnici a tam mu davali Aktiferin sirup spolu s B-komplexom a C-ckom. aktiferin mu vsak vobec nerobil dobre, casto ho vyvratil a hlavne mal krce v brusku. ked sme sa vratili domov z nemocnice poziadala som doktorku o zmenu a ta mu dala maltofer s pyridoxinom. krce zmizli a stolica bola zas v norme. isteze nechutilo ... ale kazdodenny ritual ho donutil akceptovat 2x denne lyzicku s liekom. akurat som mu to nikdy nedavala popri jedeni, vzdy som zachovavala odstup. po dvoch mesiacoch bol krvny obraz v poriadku. inak na nom nebolo vobec spoznat ze by mal malo zeleza, vyskou prekonava vsetkych kamaratov Pohoda akurat bol bleducky - az moc priesvitny aj ked je to modrooky blondacik. ci uz s doktorkou alebo pomocou doplnkov stravy urcite si nejak poradite aj s anemiou, drzim palce Pohoda

Mata, Ut, 14. 08. 2007 - 22:57

Ja len jednu malicku poznamku-ak este nahodou dojcis, davaj si Aktiferin forte ty sama- tvoj zaludok to zvladne skor ako jeho.

terka3, St, 15. 08. 2007 - 11:12

ahojte dakujem už som začala skušat tak uvidim chce to trošku času. Už ho nedojčim v roku som ho musela odstavit mala som helicobactera pyroli či ako sa to pýše a musela som ist kvôli bolestiam žalúdka na antibiotika ale to bolo podmienené odstavením malého mrzí ma to do teraz ale tie silné 3-4 dnové bolesti ma k tomu dotlačili. Dakujem vám.

Edit, St, 15. 08. 2007 - 22:10

Ahoj,
ja som tiez anemicka,uz od zakladnej skoly.Teraz mam 29 a zelezo ¨je raz hore raz dole.
Ako dietatu mi pichali injekcie tiez do stehna,brrrr,a potom som brala par rokov tabletky,neviem uz ake, a potom aktiferin. Teraz to viem relativne odhadnut kedy som dole,a vtedy si kupim zelezo s ceckom a jem niekolko tyzdnov raz denne ako doplnok vyzivy. Jem dost ¨zeleniny no mala by som asi jest aj viac masa.
Inak oco ma cely zivot vola Bledulka Jarna, a s unavou a sustredenim bojujem tiez odkedy si pamatam.
Tak drzim palce nech najdete tu spravnu liecbu pre tvojho bledulka.

Zuzana, Št, 16. 08. 2007 - 20:30

Ahoj Terka,
SOna ma predbehla, ale to zelezo by mozno malemu naozaj pomohlo, ako pise Sona, moji chalani ho brali ako mali, je to cisty produkt a nemali by byt vedlajsie ucinky a hlavne, nezatazuje organizmus ...
AK by si chcela vediet nieco viac, ozvi sa mi na mailikÚsmev
Drzte saMrkám

raketka, St, 29. 08. 2007 - 22:15

ahoj terka ja by som chcela vediet nieco viac, prosim ta odpis mi dakujem

Zuzana, Št, 30. 08. 2007 - 07:46

Barborka,
poslem Ti mailÚsmev
S Terkou som bola osobneÚsmev

Zuzana, Št, 30. 08. 2007 - 07:47

Barborka,
neda sa mi poslat Ti priamo mail, tak ak budes mat cas, napis Tzymne cez kontakt a ja Ti odpisem na Tvoj mailik, ok?

raketka, Št, 30. 08. 2007 - 11:56

zuzka ani mne sa neda ti poslat priamo mail, tak neviem ako to vymyslime:-/ :-/

cucoriedka2, Št, 30. 08. 2007 - 20:25

ahoj barborka to som ja terka čo si chcela vediet? Kludne sa pýtaj pá

cucoriedka2, Št, 30. 08. 2007 - 20:27

klikni na môj nick kofolka ( terka) daj kontakt a skus mi napísať mail ja ti odpoviem. Neda sa ti napísat neni u teba možnost kontaktu. ahoj

cucoriedka2, Št, 30. 08. 2007 - 20:49

až teraz čitam že ti to iste napisala zuzka.

raketka, Ne, 16. 09. 2007 - 15:56

ahojte baby,chcem od vas radu a pocut vas nazor, spominala som uz v prispevkoch ze moj maly ma anemiu a ma 21mesiacov a maltofer berieme uz asi rok a pol a stale je to rovnako zle, doktorka povedala ze sa mu zrejme zle vstrebava ci co mi to hovoirila, berieme ho 2krat denne po 10kvapiek a mna tak napadlo,aby som nemusela stale jeho brusko zatazovat, kedze ho kojim kebyze ja by som za neho brala ten maltofer, myslite ze by sa mu to dostalo do telicka prostrednictvom mojho mlieckaMrkám

cucoriedka2, Ne, 16. 09. 2007 - 20:43

barborka ja som to skušala aj takto malemu to určite bude prijemnejšie, ale u nas to nemalo žiadny efekt, ale to nemalo ani priame podávanie maltoferu, tak neviem. teraz čakam na nemenovaný sirup z čučoriedok tak dufam že pomôže ale ked mi muž povedal cenu skoro som odpadla. Nejdem robit reklamu ale ak chceš vediet niečo bližšie napiš mail.

lenka73, St, 04. 06. 2008 - 13:52

ahoj
vieš teda poradiť nejaké osvedčené homeopatikum?lebo s maltoferom sa trápime a to sme ho ešte len začali užívať.

cibina, Ut, 05. 05. 2009 - 22:29

ahojte, neviem, či sa tu ešte diskutujete, ale prosím vás, môžte mi napísať kde si objednám ten nemenovaný sirup z čučoriedok? Našla som aj sirup z ríbezlí, ale rada by som zohnala ten čučoriedkový pre deti. Ďakujem.

levandula, Št, 07. 05. 2009 - 21:40

ako je možné, že sa dá priložiť komentár k tomuto menu, ked to nie je moje prihlasovacie meno. Jednoducho sa mi to tu zobrazuje.

levandula, St, 27. 05. 2009 - 21:15

asi mi tu nikto neodpovie

eva m, St, 27. 05. 2009 - 22:17

tu v tomto blogu nie, obrat sa rovno na Kamilu, ona mozno bude vediet
Eva Slnko

evka, Št, 28. 05. 2009 - 07:53

Ahoj Terka, aj môjmu malému zistili na 8mesiacov že je anemicky a tiež som si vypočula poučenia o strave,,,cítila som sa trapne že nedávam malému mäsko lenže nedávala som mu kôli tomu,že sa z neho dusil,,,,dostal transfúziu krvi a železo je teraz krásne. Dávam mu teraz ktiferin a acidumfolicum lebo z matofenu mi hnačkoval a zatial je železo krásne a to ho ešte kojim,,,ja som tiež anemická takže si nerob výčitky lebo je to dedične. Neboj všetko bude v poriadku. Skús aby Ti predpísala ten aktiferin možno to znesie lepšie,,,ale čudujem sa,že Vás neposlala na transfúziu keď mal také nízke hodnoty keďže aj môj mal hodnotu 105,,,dávaj malému papať aj napríklad šošovicu (v tej je vela železa),,,držím palce Áno Objímam

tatianka, St, 01. 07. 2009 - 20:31

Ahojte,
moj maly mal super krvny obraz ked mal asi mesiac hemoglobin mal 149, potom mu ale robili niekolko odberov krvi na onkomarkery lebo sa nevedeli dohodnut na diagnoze. Nakoniec to dopadlo OK, ale potom sme boli aj na operacii pruhu a zltacku sme mali dva mesiace, takze ako trojmesacny mal hemoglobin 101. Tvrdili mi ale, ze u takeho babatka je to normalne a netreba mu davat zelezo. Ked sme mali desat mesiacov sli sme na kontrolny odber krvi no a hemoglobin mal zase 101. Tentoraz nam predpisali Maltofer a ze kazdy den mu mam davat hovadzie maso. On mi to ale velmi nechcel, tak som mu davala aspon brokolicu, spenat a ja som sa snazila okrem tehotenskych vitaminov papat susene marhule,tekvicove semiacka, figy a hovadzie maso....dnes teda po troch tyzdnoch sme boli na kontrolu, hemoglobin ma 101, tak zase som si vypocula to iste, plus ze mu mam davat pecen, bravcove maso a ze ho mam prestat kojit-to ma teda pekne nastvalo. S muzom sme obaja alergici a vsade pocuvam ake je to super ze este mozem kojit a oni mi povedia taku blbost. Zmenili mu aj kvapky na Aktiferin, tak som zvedava, ako to bude dalej.

sharon stone, Po, 06. 07. 2009 - 15:28

Ahoj Terka3!Ja mozem s osobnej skusenosti poradit,aby si svojmu synčekovi kupila Melasssu.Dostanes ju kupit v každom bioobchode,alebo v nejakom supermarkete,kde držia biopotraviny,alebo si ju skus objednat cez net.Aj my sme mali doma podobný problém a tento prírodný výrobok mojmu synovi pomohol,aj ked som mala problém mu ho dat,lebo chutil strašne.Miesala som mu ho do roznych jedál,alebo jogurtu...jednoducho na tie finty ako to do neho dostat určite prides...Moj syn Maltofer brat nemohol,bol pre neho asi tažký na zaludok,mal z neho zápchu,jednoducho mu nerobil dobre.Ked sme vybrali Melassu/je to také husté ako dzem,aj sa predáva v takej sklenej flasi/,sli sme na kontrolný odber a lekárka bola prekvapená,že sa mi podarilo upravit hodnoty..preto to odporučam aj tebe,uskodit mu to nemože,je to rastlinný pripravok.Prajem vela síl a trpezlivosti!maj sa!

renka, Po, 06. 07. 2009 - 17:54

melasa je znesiteľnejšia, keď ju rozmiešaš v teplej vode a pridáš citrónovú alebo pomarančovú (môžeš aj aj) šťavu

Lottika, Po, 06. 07. 2009 - 16:40

Moja dcérka mala tiež anémiu a to som mala šťastie v tom, že obvodná a gastroentologička, ktorej sme chodili, sa nevedeli dohodnúť, kto by mal brať krv a predpisovať lieky. Tak som malú zobrala k homeopatovi, ten ju povyšetroval, brali sme kopec homeopatík, ktoré jej prečistili organizmus, a po pol roku sme mali krv v norme. Doktorke som to povedala a ani sa jej to nepáčilo. A ešte treba piť veľa vody!

matafix75, Po, 06. 07. 2009 - 18:07

Moja dcera mala tiez od narodenia anemiu a lieky jej vobec nezabrali.V Blave nam jeden pan doktor poradil cistit krv pijavicami a zabralo to.Uz 2roky neberie nic a krv.testy ma v norme.

dvojcata a ja, Po, 06. 07. 2009 - 21:44

Moji krpci boli anemicky, malu ani nechceli operovat na oci. Maskom sme to vzdy trochu vyhnali, ale ziadna slava. U nas zabrali susene cucoriedky od Ajky. Tak neviem ci to bolo tym, ze boli nou a s laskou nazbierane,alebo cim, ale zabrali. Inak vobec nemali spievodne javy anemickych deti, len mali take hodnoty. Som rada, ze je to v poriadku. Drzim palceky aj Vam

Martina79, Po, 19. 04. 2010 - 18:27

Aj náš Samko je anemický, tiež nevyzerá tak, vlastne vyzerá - je bledý ale nespráva sa tak. Behať vládze aj za troch. Teraz mu doktorka druhýkrát predpísala Maltofer (minule mal kvapky, teraz sirup)+ ACIDUM... (kys. listovú) a céčko. Manželovi poradila magistra v lekárni. že je dobré piť čaj s mladej žihlavy. Tak vždy na prechádzke odtrhnú žihlavu a pijú čaj (mne osobne nechutí). Cez víkend mu kupujem aj džús s čiernych ríbezlí a kombinujem to. Ale kamarátka má dlhodobo anemického syna, ktorého Maltofer zapeká, tak jej doktorka poradila, aby striedala Maltofer s homeopatikami. Zistím názov.

denisočka, Ut, 09. 08. 2011 - 12:26

neviem sa tu ešte orientovat,ale tiež by som poprosila ten nazov prirodneho sirupu,alebo čo ste to baby davali detičkám miesto maltoferu . maly ma rok - a hemoglobin 98 a železo 3,8 . doteraz sme problemy nemali,ani nemame,len sa dpkyne zdal slamový a bledý

leedush, Pi, 20. 01. 2012 - 23:16

Ked citam komentare, tak viem, ze uz dost "po funuse", ale mame presne ten isty problem. Nas maly ma rok a pol a maltofer berie uz dlhodobo. My mame vsak problem s tym, ze nam takmer nic nechce jest. Samozrejme je aj bledunky. Som zufala, prosim Vas pekne pomozte. Napiste mi prosim cokolvek co pomohlo Vasim ratolestiam. Vopred pekne dakujem

maminoco, Št, 02. 02. 2012 - 15:35

na nechut do jedla : http://www.zdraviezbozejlekarne.sk/rady/nechut.html na zelezo : - caj z lipkavca /je jedno z akeho, u nas rastu 3 druhy/ - tuto rastlinku pozna kazdy z nas, kto chodi do prirody, a potom si z oblecenia a topanok zbiera jej lepive chlpate gulicky, najst ju mozno aj teraz v zime! - caj z puskvorca obycajneho (vsetko dostat v lekarni v sypanej forme) - cajik je dost horky, preto pre deti odporucam ho miesat s prhlavou, bazou... ps. aj vajecny zltok obsahuje dostatok zeleza

Amalka, Ne, 28. 03. 2021 - 09:05

U nas na Liptove mame carovnu vodu. Po jej napiti mate krvny obraz ako drevorubac. KORYTNICA priamo zo zriedla, aktualne je tam niekolko krasne obnovenych pramenov. Voda vo flasiach po par dnoch hrdzavie, co nie je na zavadu. Na liecbu anemie je uzasna. Okrem toho blahodarne posobi na traviaci trakt. Lieci zaludocne katary aj zlcnik. 

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama