reklama

Problém v ústach

Gabriela24 , 23. 06. 2012 - 19:18

reklama

Ahojte, moc Vás chcem poprosiť o radu...
Včera ráno som sa zobudila s bolesťou v krku (ako angína) ledva som prehĺtala... No a poobede ma začal bolieť aj jazyk, na ktorom sa mi objavila vyrážka (skúr bolestivé červené fliačiky) a pery mám boľavé plné (akoby) infekcií (taktiež červené fľaky)...
Dnes ledva prehĺtam, stále mám strašne sucho, strašne ma smädí, ale keď pijem nič necítim ani chuť jedla)...
Neviete mi poradiť, čo na to???
Ďakujem moc, moc. Pekný večer...Kvietok


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), So, 23. 06. 2012 - 19:22

Fakt nechapem, na co este cakas, vazne si myslis, ze niekto ti urci diagnozu cez net? A taky receptik na lieky by tiez bodol a poslat online, ze?

Gabriela24, So, 23. 06. 2012 - 19:26

Nie, čakám či nemá niekto podobnú skúsenosť!!!!
Myslím si, že je to verejná stránka a že som sa slušne spýtala na názor ostatných k môjmu problému...Gabriela Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), So, 23. 06. 2012 - 19:46

Ja mam podobnu skusenost, a teraz co?

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:32

Ako všetko doma v porádečku??? Kľud, nikto Ťa nenúti sa k tomu vyjadrovať a po väčšine Tvojich príspevkov čo som si všimla, ma Tvoj názor ani nezaujíma... Veľký úsmev

sanikri, So, 23. 06. 2012 - 22:22

Asi by jej prisla vhod rada, ako si ma pomoct ulavit od bolesti. Skus slany roztok na kloktanie, nejake pastilky na cmulanie a nieco na bolest, najskor Paralen alebo Ibuprofen. Ked neprejde do dvoch dni, hor sa k lekarovi.

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:34

Ďakujem veľmi pekne... Kvietok

tedy, So, 23. 06. 2012 - 22:39

Ak máš doma šalviu alebo repík, uvar si a takým letným opakovane vyplachuj usta . Toto čo popisuješ sa dosť podobá na infekčný zápal v ústach. Pozor ale, je to velmi nákazlivé. Vyhrad si pohár, lyžičku , nech si nenakazíš famíliu, deti to zvládajú horšie ako dospelí...Keby si náhodou mala domáci malinový sirup , aj ten je fajn. K tomu prihod vitamíny C a hlavne B. Nejedz ani nepi nič dráždivé - pomarančové, citronové, paradajkové, štiplavé..... A oddych, spomaliť...Mrkám

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:35

Ďakujem za rady, bolo to tak ako si uviedla, zápal... Ešte raz ďakujem... Kvietok

tedy, St, 18. 07. 2012 - 11:57

Som rada, že už je všetko O.K. Úsmev

monika_dankova, So, 23. 06. 2012 - 22:39

ja by som poradila vypláchnuť ústa napríklad švédskymi bylinami, alebo dostať v lekárni, neviem či dobre napíšem názov HERBADENT.

lydusha (bez overenia), So, 23. 06. 2012 - 22:46

No a kym poskusas vsetkych osemstopatdesiat zarucenych rad co si dostala, tak sa modli, aby ti to nepreliezlo na hrdlo a ine vnutorne organy.

Ariesa, So, 23. 06. 2012 - 23:01

hm, cojaviem, normalka. Tiez najprv hlavne klud, nech ma prejde to aktualne (bolest hlavy, hrdla ...) a cakam den ci sa z toho nieco vykluve s cim treba ist ku doktorke. Neriesim hned paniku ohladom migreny ci prasacej chripky.

lydusha (bez overenia), So, 23. 06. 2012 - 23:03

Normalka ako pre koho, mozno keby si prezila, ako sa - neviem ci zrovna toto co ma autor prispevku, lebo jasnovidec nie som a predpokladam ze ani ty ani ostatne nie- to vie rozsajrajtit a narobit sarapatu , tak nenapises normalka

Ariesa, So, 23. 06. 2012 - 23:13

nevidim ani ne-jasnovidim. autorka chcela nieco na bolest a vyrazku. ak to neprejde, tak hadam vie kedy maju v meste pohotovost ci ordinacne hodiny u vseobecneho lekara.

lydusha (bez overenia), So, 23. 06. 2012 - 23:19

Ved v pohode, kto chce hlada sposoby, kto nechce hlada dovody...

sanikri, So, 23. 06. 2012 - 23:33

ano v pohode, hlada sposoby take ako jej vyhovuju Úsmev

nlucian, Po, 25. 06. 2012 - 15:29

a niekto možno hľadá spory....

lydusha (bez overenia), Po, 25. 06. 2012 - 15:36

Ale pravdaze, ako povies. Ked tu kazdemu neodkyvam kazdu kravinu, tak hladam spory, ako inac.Pohoda

nlucian, Po, 25. 06. 2012 - 15:40

lydusha dá sa to napísať aj inak. Však nech si spraví každý sám úsudok....

lydusha (bez overenia), Po, 25. 06. 2012 - 16:22

Preco by som to mala napisat inak? Mam nejaku 100% zaruku, ze ked to napisem inak, nikoho sa tym nedotknem? Niekoho tu trapi, co sa dotyka mna? Pise kazdy tak, aby mi ulahodil? Veľký úsmev Alebo pise kazdy tak, aby ulahodil kazdemu?

Evka1223, Po, 25. 06. 2012 - 16:42

Menej ironizácie a bude menšia pravdepodobnosť dotknutých.
Vyhovieť nevyhovieš nikdy všetkým, ale dotkneš sa aspon menej jedincov, prípadne nikoho.

Ale preonačovať svoje odpovede kvôli našim názorom nemusíš...
Kto ťa dobre pozná má ťa rád a kto ťa nepozná, ťa môže mať rád Veľký úsmev
.

nlucian, Ut, 26. 06. 2012 - 18:07

tiež si myslím, že tá irónia nie je potrebná ani žiadaná....
Ale aj to je názor

lydusha (bez overenia), Ut, 26. 06. 2012 - 18:10

kazdy vidi co chce vidiet, niekto ironiu, niekto nie. Mimochodom, nie sme v skole, aby sme niekomu diktovali ako sa ma vyjadrovat, ja si za svoje vyjadrenia nesiem sama zodpovednost, takze teba z toho hlava boliet nemusi.

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:36

Si predstav, že nepreliezlo a že aj rady som vyskúšala... POMOHLO!

Ariesa, So, 23. 06. 2012 - 22:54

slany roztok - fajn je nasyteny solny roztok - solanka, v ustach trochu stipe, potvora, ale je ucinna pri infekciach(bolesti hrdla, nadcha), plesniach. po chvili vyplachnut cistou vodou. a hlavne je dostupna ak nemas doma salviu, koloidne striebro alebo tie cmulacie zalezitosti proti bolesti hrdla.

Mária5455, So, 23. 06. 2012 - 23:19

jeden stary babsky recept---zober 1 polievk.lyzicu oleja do ust a prezuvavaj tak dlho,kym nie je uplne husty....zuvaj ,ako zuvacku,ked je to huste vypluvaj vsetko vonku,vyplachni usta vodou a znova to zopakuj dovtedy,kym ta neprestane boliet hrdlo....vyskusane,zabera to,len nesmies te olej prehltnut...

Veron, So, 23. 06. 2012 - 23:34

V tomto prípade sa prikláňam k lydushi prejavy ktoré popisuješ môžu byť vážne a môžeš ohroziť nielen seba ale aj rodinku.Návštevou lekára nič nepokazíš a určite ti pomôže. Ja tiež keď mám nádchu kloktám a používam bylinky ale keď ťa bolí jazyk a máš opuchnuté pery nuž nezahrávala by som sa s tým a šla konzultovať s lekárom. Niekedy aj nesprávne zvolená bylinka či domáci recept môže narobiť horšie ako zle... Držím palce aby to nebolo nič vážne...

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:38

Ďakujem Veron si zlatá, bol to zápal s nedávneho vytrhnutého zubu... Ale ďakujem za Tvoj názor a podporu...

horcica36, Ne, 24. 06. 2012 - 18:55

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev lydusha,tvoje odpovede su ako balzam na utrapenu dusu.čumim vzdy ako puk)

magic, Ne, 24. 06. 2012 - 19:53

ale maju pravdu.

aj mna trochu udivuje, ze niekto ma takyto problem, cely den sa mu to len zhorsuje a zhorsuje a on nejde ani na pohotovost, ale sadne k netu a zacne hladat ludi, co mozno mali nieco podobne. pricom len priznaky mozu byt podobne, ved viacero chorob sa prejavuje takmer rovnako a dokonca sa stane, ze pri netypickych priznakoch sa aj uplne odlisna choroba prejavuje ako nieco uplne ine.
a ti ludia mu povedia - jasne toto som mal, to nic nie je, o pat dni ti samo zmizne, kloktaj napr. salviu. a ono to bude nieco ine a o pat dni ho odvezie sanitka a polezi si dva tyzdne v nemocnici s komplikaciami, ktore nemuseli byt, keby to liecil hned.

keby to vypuklo teraz, povedzme hodinu dve dozadu - tak ok. ale ma to cely den od rana a zhorsuje sa to. na co cakat?
a co je na tom najlepsie? to, ze ked sa jej nieco stane vdaka tomu vahaniu, nam to bude maximalne tak luto, ale to jej nepomoze, ak si preto nieco uzenie.

mucnatka je napriklad taka mila neskodna choroba, co len trochu neprijemne komplikuje zivot a da sa lahko liecit. pokial nezlezie do pluc alebo hlbsie do traviaceho traktu. to uz je ine kafe. a tiez jej staci len dat sancu sirit sa a moc neliecit.

takze mozno to lydusha nehovori prave s citom, ale pravdu ma. tam nebolo na co cakata do rana a hrdinsky trpiet. zdravie mame len jedno.

Ariesa, Ne, 24. 06. 2012 - 20:45

a niekto z nas jej povedal neries to?

ked uz ide len o to, 2 ci 3 tyzdne dozadu som mala navlas rovnake problemy. vecer nic, rano som ledva prehltala, moje usta ma strasili opuchom a mala som taky smad, ze som sva dni zila na vodovom melone. domacou lekarnickou z toho nebola ani angina, ani herpes ktoreho som sa bala a vyvrcholilo to akurat nadchou. tak som dva dni vynechala pracu a neslnila som sa v tropickych horucavach. nikto nenapisal, ze by to mohla byt len takato "blbost", ani som jej to nespomenula, pretoze to fakt mohlo byt cosi vaznejsie. "netrpela som hrdinsky do rana." spominam aj plesne. musi s tym ratat. ked niekomu nieco poradis, si za neho zodpovedna? vyfukovala si paru v blogu o domacom fin. poradenstve, ze sa na teba ludia zavesia. to je tvoj problem? ze si poradila ako si mohla? ved ostatok je na nich. nedistancujem sa. prva pomoc (pri odrenine, autohavarii) je furt "LEN" prva pomoc.

lydusha (bez overenia), Ne, 24. 06. 2012 - 22:04

Ariesa, tu nejde o to, ze niekto ochotne poradi, ja som tiez poradila- aby sla lekarovi, lebo NIK nevie, ci je to banalita alebo nie. No rozhodne sa po nie jednej skusenosti netvarim, ze cokolvek je banalita. Po prechodenej chripke zostal otec chory na srdce a to bola len taka sprostost...infekcia v ustach rozhasila znamej zaludok a odrovnala ju na niekolko mesiacov....po obycajnych soploch skoncil kamos s masivnym zapalom dutin a hlavy a uzlin v nemocnici a preto u mna NIC nie je somarina ani banalita.

magic, Po, 25. 06. 2012 - 09:18

ariesa, myslim, ze sme sa nepochopili, o com som pisala. alebo som to zle vyjadrila.

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:42

Milá Magic, viem, mala som ísť k lekárovi, ale keďže som v robote od ráno do noci a nemôžem odísť, nedá sa, ani keby čo bolo (umieranie za živa jedine :D), tak som sa chcela len jednoducho poradiť s niekym... Vieš, ja nedávam hneď na všetko, že mi niekto napíše, a ja to presne spravím, ale niekdy sa chcem len poradiť, prečítať niekoho názor a nie hneď odsudzovanie.
Nemám IQ debila, ani 12 rokov, že by som nevedela, že mám ísť s tým k lekárovi, ale veľmi mi pomôže v ťažkej chvíli si prečítať riadky, ako tu už boli písané (skoro všetky)... Moje vysvetlenie... Pekný dník Slnko

monika_dankova, Št, 12. 07. 2012 - 09:14

Gabriela24 tak ako dopadli boľavé ústa, čo nakoniec pomohlo?

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:46

Ahoj Monika Dankova...
Ústa dopadli dobre, ďakujem za záujem... Kvietok
Pomohla mi jedna vecička s názvom OROFAR s lidokainom...
"Omrtvilo" mi to na chvíľu ústa a mala som kľud, striekala som si to do úst viac krát za deň a o dva dni mi to zmizlo, čo som rada, lebo môj jazyk vyzeral ako Salamandra švrnitá Prekvapenie , bol tu zápal s nedávno vytrhnutého zubu... zub bol chorý, bola tam nejakí infekcia, ktorá mi preliezla do úst...
Mimochodom, neprajem nikomu Chichocem sa ...
Pekný dník prajem Slnko

monika_dankova, St, 18. 07. 2012 - 15:15

tak to som rada, pekný deň aj tebe Slnko

georgina, St, 18. 07. 2012 - 10:46

Gabriela, prosím, môžeš mi vysvetliť, na čo je asi tak dobré prísť do tohto príspevku takmer po mesiaci a podrypovať? Tvoj zdravotný problém je vyriešený - to je hlavné.
Ak už ťa veľmi svrbia prsty, tak napíš, vo co go, poďakuj za rady a podporu a ostatné nechaj tak.

Alebo máš ďalší problém? Tentoraz nejaký osobný a sem si sa prišla "odreagovať"?

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 10:51

Nie, nie vôbec nemám problém ani zdravotný ani osobný... Podrypovať určite nechcem, ale taktiež sa mi nepáči, prečo to niekto robí mne??? Myslím si, že je to verejná stránka, veľa ľudí sem píše o rady, skúsenosti, problémy, radosti... Mne sa veľmi páči, často čítam "veci" iných a je mi s toho smutno, alebo sa teším s nimi... Stane sa, že niekto napíše total volovinu, neriešim, idem ďalej, nevyjadrujem sa k tomu ak ma to nezaujíma, alebo sa mi to zdá hlúpe... Myslím si, že som nebola vôbec vulgárna ani som sa nepýtala nejakú primitívnosť...
Tiež som len človek... (Možno práve s tých čo napísal pre niekoho volovinu)...

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 11:14

Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Pekné, ako (momentálne) ušité na mňa...
Vidíš to, bolo to čisto vyjadrovanie môjho názoru, žiadne podrypovanie, ale naozaj vážne. Zostala som s toho "smutná" prečo mi hneď bolo odpísané, akoby som sa pýtala koľko má človek prstov na ruke, a vidíš to - taktiež má na to právo... Stále si stojím za svojim, že nič vulgárne som nepovedala, nespravila, nenapísala... Úsmev

georgina, St, 18. 07. 2012 - 11:23

...prečo mi hneď bolo odpísané, akoby som sa pýtala koľko má človek prstov na ruke, a vidíš to - taktiež má na to právo.

Presne tak. Ľudia sú rôzni a robia rôzne veci.
A je to ich vec.

Čím viacej sa budeš nad tým rozčuľovať (alebo akokoľvek inak sa citovo angažovať), tým viac si uberáš zo svojho času a zo svojej energie. Miesto toho, aby si ich využila na niečo pre teba zmysluplné.
Je ti to treba? Úsmev Mrkám

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 11:34

V poriadku, máš pravdu... Vo svojom hore uvedenom článku (mimochodom skvelý článok) je niečo čo túto situáciu vystihuje:
Ak sa niekto správa (akokoľvek) nevhodne, nie je nutné, aby som to po ňom opakovala. Ona si môže začínať, koľko len chce. Je len na mne, či sa (tiež) rozčúlim a začnem "oplácať rovnakou mincou".

Lenže aj som povaha, ktorá si vie kusnúť do jazyka, ale musí sa aj ohradiť. Nie som typ človeka, ktorá to bude ignorovať... Poviem Ti, že v skutočnosti by som vyletela podstatne viacej, len tiež mám štipku chochmesu, že vážim slová a mám aj určitý rešpekt voči starším osobám...

Alebo máš ďalší problém? Tentoraz nejaký osobný a sem si sa prišla "odreagovať"?

Chcela som sa naozaj len poďakovať... A nie tu riešiť zbytočnosti...
A ešte Ty napíšeš, či som prišla podrypovať... Ja... Tak to ma ozaj dostalo...
Ale veď v pohodičke Úsmev ... Sme si vysvetlili, prečítali, neriešim... Sú aj horšie veci...
Pekný deň prajem Slnko

georgina, St, 18. 07. 2012 - 11:44

A ešte Ty napíšeš, či som prišla podrypovať... Ja... Tak to ma ozaj dostalo...

Reagovala som na tvoje dnešné komentáre pre Lydushu a Magic. Skús si ich prečítať znova.

Smelo sa ohradzuj, ak sa ti niečo nepáči, na tom nie je nič v neporiadku. Ale skús to u/robiť pokojne. Nie štýlom ak ma niekto ovalí lopatičkou, tak ja ho tresnem kýbličkom. A ešte k tomu po troch týždňoch.
To je všetko, čo som chcela, sme tu od témy, z mojej strany howg.

Kamila, St, 18. 07. 2012 - 12:03

Moj osobny postoj, keby ze som novy uzivatel a dostane sa mi takej prvej odpovede ako bola tu hore, uz tu nedojdem. Slnko Potom je nam cela nanicmama zbytocna, ved vsetky odpovede nam daju odbornici, lekar, pravnik, socialny pracovnik, psycholog .... a my sa tu mozeme porozpravat o tom ake mame pocasie a snad o vareni.

Evka1223, St, 18. 07. 2012 - 13:00

Áno s týmto úplne súhlasím.
Slávanavýsosti, že nie každý nový užívateľ sa urazí.... Slnko

georgina, St, 18. 07. 2012 - 13:19

Gabriela je tu zaregistrovaná vyše roka.
Urazí sa každý, kto sa uraziť chce, aj keď sa mu napíše dobrý deň. Niečo málo o tom viem - chodí mi dosť urazených mailových reakcií na moje maximálne slušne formulované písmenká, poslané mailom, aby som zredukovala "obhajovanie sa" pred "publikom".

Evka1223, St, 18. 07. 2012 - 13:40

To mi je ľúto...to zmeniť nemôžem. Nechce sa mi však veriť, že urazené mailové reakcie chodia na "Dobrý deň".... To asi nie.
A čo sa týka tvojej slušnosti Geo..tak Áno Áno Áno

georgina, St, 18. 07. 2012 - 13:50

Veriť nemusíš, to ale nič nemení na tom, že ma mnoho ješiťákov používa ako fackovacieho panáka.
Ale však dobre mi tak.

Evka1223, St, 18. 07. 2012 - 14:27

Aby som upresnila....nenapísala som, že neverím.
"Nechce sa mi veriť"....vyjadrila som takýmto slovným spojením počudovanie nad činmi ješiťákov, nie teba.
Chcela som stručne, krátko, výstižne....kedže sme v tejto debate na tomto blogu už od veci.

Humor, nadhľad a láskavosť sú tri základné vlastnosti vedomých ľudí. Túžba po dokonalosti je prejavom ega a bráni nám milovať seba samých, čo je základom akejkoľvek lásky k ostatným
...preto cháp nedokonalých takto nejak v tomto duchu, povznes sa....neviem teraz inak pomôcť....fackovacím panákom si sa nazvala sama...tak prosím ťa neprevezmi ešte aj jeho úlohu.

georgina, St, 18. 07. 2012 - 14:55

Nechce sa mi to tu pitvať, je to nadlho, sme hooodne od témy, možno niekedy inokedy a niekde inde.

Evka1223, St, 18. 07. 2012 - 14:59

Nepitvaj, vydrž ak sa dá ....zatiaľ pohodové leto! Kvietok

Kamila, St, 18. 07. 2012 - 13:41

Jasne, ale reakcie Lydush su na nezaplatenie. Prekvapenie No nic, bolo to rozobrate zlava, zprava ... Klasika pisany text, je zbaveny tonu hlasu, postoja tela, ale tony, ktore idu nielen na mna z Lydushinych pismenok strielaju. Mozete pisat, ze si ich tam pridam ja, citatelka ... Ale jednou mojou velkou prednostou aj slabostou, je vnimanie, tonov a podtonov vypovedaneho, aj nie ... aj vdaka tomu som tam, kde som ... aj v dobrom aj v zlom.

georgina, St, 18. 07. 2012 - 13:58

Veď toto, Kami - riešené sprava-zľava, zvrchu-zospodu...
A furt je to aktuálne...

Gabriela24, St, 18. 07. 2012 - 19:10

Ďakujem, tak toto napadlo aj mňa, že asi už nič radšej nenapíšem... Ale čo už.. Nie som urazená, ale tak čo aj viem Plačem

Kamila, St, 18. 07. 2012 - 20:14

Ono take skor cloveka zaskoci ako urazi.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama