reklama

maminky chcete schudnuť?

lienka anulienka , 27. 03. 2011 - 19:17

reklama

ahoj maminky. určite aj vas stresuje pocit z prichadzajuceho leta a z toho, že či chceme alebo nie, budeme musieť zhodiť kabáty. Dlho som rozmýšľala, čo preto uribím. Skušala som rôzne diety, obmedzovala som sa delenou stravou a podobne..ale vždy sa to vrátilo aj s úrokmy. A tak som si naordinovala to tak, aby som mala všetko, čo ľúbim aj mäso, aj sladké. Moje heslo už nieje:" čo si dať a nepribrať", lebo časom mi všetko chybalo a znervozňovalo ma to. A tu je moja diéta. Ak chcete, vyskúšajte. Nieje to rýchle, ale času do leta máme ešte dosť.

RAŇAJKY: 1 pečivo (graham, celozrnné, aké mate radi)prekrojiť na polovicu a obložiť si obe. Nie zjesť rýchlo celý rožok. Natrieť si ho môžte čím len chcete, poďľa chuti (salám, paštéta, maslo...)Odporúčam zeleninu.
Pohár mlieka, čaj, ..proste nezabudnite sa napiť. Asi o pol hodiny som si dala jogurt a raňajky sa môžu skončiť. Pri mojich dvoch malých deťoch sa točím celý deň len okolo nich a nemám ani čas sa z chuti najesť. veď to dobre poznáte..Doprajte si aspoň 5 min v kľude si nachystať a zjesť svoje obľubené pečívo.

OBED: Tanier polievky (povinne, lebo ked som ju vynechala, bola som nielen nezasýtená, ale aj na stolici sa to odrazilo.) Nezáleží na tom, aká je, nezaťažujte sa "trojitým " menu. Väčinou zeleninová, mäsova...
1 Normálnu porciu ( podľa chuti ale nie duplu) obeda, aký ste si pripravili. Nedelím od seba mäso, ryžu, zemiaky...úplne v pohode si dám to, čo som práve navarila aj deťom. Nezabudnite na zeleninu a pitný režim.

Keď deti uložím spať na poludnie, doprajem si kávový nápoj CARO (kávu nemôžem) a dám si musli tyčinku, na ktorú sa veľmi teším.:-P

VEČERA: Žiadna (neznamená to, že od obeda nejem, ale že jem ovocie, zeleninu a nezabúdam na prísun tekutín).
Okrem toho že mi deti zaberú zvyšnú polovicu dňa vonku na ihrisku, kde lietam za nimi zoberiem si nektarinku, alebo jablko...a hlavne tekutiny. (sun)

Za týždeň som schudla 1,5-2 kg a necítim absenciu na sladké, ani na mäso...som spokojna a teším sa na zajtra, keď budem o pár dkg zase ľahšia. Ak chcete skúste a napíšťe svoje postrehy. Keďže mam od narodenia spomalené trávenie (poruchy trávenia) je pre mna dôležitá informácia, že stolicu mám v poriadku, čo pri iných diétach som mala veľké zápchy...Prajem vam úspešné a radostné chudnutie, oplatí sa to. Budeme krajšie a navyše sa budeme cítiť lepšie. Fandím vám(clap)


reklama


reklama

nevika, Po, 04. 04. 2011 - 13:49

ahoj lienka anulienka, len chcem napísať, že niečo podobné robím aj ja - som ešte len na začiatku a po rôznych peripetiách som sa na diéty vykašlala, lebo presne ako píšeš, potom mi chýbalo buď to alebo to, bola som nervózna a nakoniec boli aj tak všetky kilá späť. tak som si povedala, že vyskúšam proste len JESŤ MENEJ. pretože papať lúbim, tak si kľudne dám aj sladkosť, ale len doobeda. poobede a navečer jem menej a hlavne ovocie. a zaberá to! uvidíme za mesiac, ako na tom budem. ale zatiaľ som moc spokojná, váha ide pomaly dole a hlavne mám všetko, čo chcem - aj sladké!:-P

louise, Št, 28. 04. 2011 - 17:27

ahoj,,,napodobne ,,ked som bola tehotna vazila som 70kg,,a teraz som zase na svojej vahe 57kg,,,jednoducho neprezierat sa,dam si aj sladke,,a po 18hod,nepapam ,iba krpak:-)ja uz len ovocie a cvicim na bicykli a potom idu kilecka dole jedna radost,,,a prechadzky cez obed s krpakom su tiez napomocne,,,tak drzim palcoky :-))))

lienka anulienka, Št, 07. 04. 2011 - 14:34

ahoj som rada, že aspon niekto ma chape a suhlasi. ja viem, že každy chce rychlo a vela schudnuť. ved leto sa blizi.naozaj sa to neoplati. mam to vyskusane uz sto krat. drzala som raz veľmi prisnu dietu.schudla som zo 82 kg na 58 kg a v to rano, ked som vytuzenu vahu dosiahla ma odviezli do nemocnice. hrozil mi vyvod hrubeho čreva. zázrakom som sa z toho dostala.ale vykaslala som sa na delenie a hladovky. mala som 58 kg a po dvoch porodoch mam 102kg a donedavna 104kg. tak asi si vieš predstaviť, ako veľmi by som potrebovala schudnut.(vyzeram asi takto(hug) ) navyse som sa uz nedobre citila zdravotne. (dychavicnost, zrychleny tep, unava..)tak ako som pisala sa stravujem doteraz. len tento vikend som to prehnala sladkostami, nie že by mi obzvlast chybali, ale svokra nam napiekla torty a zakusky. uz som zakazala nosit k nam podobne dobroty v mene zlepsenia zivotospravy. ranajky, obed a zelenina, ovocie mi stacia. pripadne nieco sladke, ale max. do 15.00 hod, potom to balim. no a vela tekutin.ak chces, mozme si pisat ako nam to ide. bude to pre nas lahsie. sme mlade, nieje kde sa ponahlat a urcite sa potesime kazdemu kilu, ktoré stratime. dakujem za tvoj pozitivny komentar.(flower) ahoj

kukus, St, 18. 05. 2011 - 19:26

lienka myslim ze si to vymyslela vyborne a to hlavne preto ze si spokojna s tym co papas.ja som skusala rozne diety a nikdy mi nic nechutilo co som podla dietneho planu mala jest a z toho som potom bola nespokojna a po par dnoch ma to dohnalo k vyhltaniu celej chladnicky.tak som to nakoniec zacala riesit podobne ako ty.jedla som normalne ale s mierou vynechala som akurat zakusky a veci podobne a hlavne pocitala som si kalorie (maximalne za den 12OO) takto som za rok schudla 2Okíl a potom uz len na udrzanie som sa toho drzala ale cez kazdy vikend som si dopriala vsetko co mi chutilo a vaha sa drzala plus-minus kilecko.no ale teraz som tehotna a uz si vobec nedavam pozor co papam a hlavne kolko toho zjem tak prirodzene aj velmi priberam a to som estelen v 1Ott.viem ze to nieje dobre,ale nemozem sa udrzat.tebe velmi drzim palec a verim tomu ze takto ti pojdu kilecka dolu ako po masle.

jankes, Št, 07. 04. 2011 - 14:47

dievčatá ja vám držím veeeeeeeeeeľmi palce (y) (y) (y) , nech sa vám to podarí dodržať. Mne by tiež bodlo zhodiť zo 10 kíl a aj sa neúspešne snažím...
Základom je neprejedať sa, to už naisto viem. Chodievala som behávať 3-4 krát týždenne pol hodiny cca 2 mesiace (možno aj niečo viac) a viete čo? nič!!! ani deko dole. No ale keďže som si každý deň dopriala horalku, čokoládku, čipsy, plesňové syry, slaninku.... a všakovaké dobrôtky, tak mi to bolo všetko nanič.
Základom je strava, ale tá správna, ktorú som zatiaľ ešte neobjavila.
držte sa.
pa.
(clap)

lienka anulienka, Št, 07. 04. 2011 - 15:25

dakujem jankes. nedavno som sa radila z odbornickou na vyzivu a povedala, ze mala dokoncaaj take pripady, kedy dievcata cvicili, tiež behali, neprejedali sa, a absolutne neschudli. vravela, ze organizmus uz intuitivne vedel, (vdaka predoslym neuspesnym dietam)čo ho čaka(hladovka, diety) a robil si zasoby. ona bojovala s telom a telo s nou. odbornicka mi poradila-nehladovat a vydržať. metabolizmus sa naštartuje, a kila pojdu. teda aspon dufam(giggle)

akalenkak67, Pi, 08. 04. 2011 - 13:43

No ja som bola celý život chudá.Teraz,ked mi tiahne na 50 mám brucho ako v 7.mesiaci tehotenstva.Neviem sa ho zbaviť.Inak som v celku nepribrala.Brušáky po svalovici,ktorú som si uhnala už nechcem.Pomaly sa s postavou zmierujem.Lenže sa snažím prejsť okolo zrkadiel a nepozerať na tú pupkatú pani,ktorá na mna hladí z toho zrkadla.A stravovacie návyky u mna hrozné.Do 14.hodiny jesť nepotrebujem.Potom niečo popchám do seba a tým končím.Celý život som neznášala sladkosti.Teraz ich milujem.Tomu je na vine MM.Miluje sladkosti a ja za tie roky som sem tam niečo štipla a je po línii.Pevná vôla mi chýba na akúkolvek dietu.(blush)

nevika, Pi, 08. 04. 2011 - 13:59

ahoj lienka, no ja tomu tiež občas dám, najhoršie sú víkendy, keď sme všetci doma a je napríklad upečený nedeľný koláčik, lebo to deti radi. no a ja tiež (giggle) ale som rozhodnutá vydržať. a včera večer som samozrejme nevydržala a zhrešila! ale iba málinko, od môjho predsavzatia večer už nič nejedávam a včera som si trošinku dala. ale aj mi potom bolo trochu ťažko. to mám za to!! a ešte jedna vec - vážim sa len raz do týždňa, lebo inak by som bola sklamaná, že to nejde z jedného dňa na druhý dole. takže dúfam, že každý týždeň váha ukáže trošičku menej.
a môj problém je, že sa musím nútiť, aby som veľa pila. viem, že to je základ, tak sa naháňam, aby som na to nezabúdala.
to si si inak privodila peknú galibu, keď si diétou skončila až v nemocnici! myslím ale, že keď vydržíme dodržať tento "štýl" jedenia, že to bude správna cesta. tak držím palce, aby nám to šlo, pred nami je víkend... ;-)

lienka anulienka, Pi, 08. 04. 2011 - 20:56

ahojte dievcata. vdaka, ze ste sa ozvali. mam pre vas 2 spravy. jednu dobru a druhu nie moc.. tak ta dobra. moj sused rapidne schudol trvalo mu to asi 2 mesiace. Mal 104kg (moja konkurencia(giggle) ) a teraz ma 90 kg,je uplne zmeneny, vyzera fajn. pytala som sa, čo robil. vravel, že vobec nic zvlastne. jednoducho normalne ranajkuje, obeduje, potom ide do prace, a vynechal vecere. ked je velmi hladny tak papa vlakninovy chlebik, ovocie, zeleninu. tiez povedal, že obcas zhresi, zvlast ked mamina mu ponukne domacu klobasu...ale som velmi rada, ze to na niekom funguje. Aj mu v dobrom zavidim. ostatne dievcata snivaju, aby mali 55 kg, a mne bohate postaci aj 83 kg. Nedavno som bola v obchode, este som len otvorila dvere, a predavacka na mna vyhrkla:" Na vas tu nic nemame:-O ." Dievcata priznam sa, aj toto bol moj odrazovy mostik, aby som nieco so sebou robila. najlepsie, že uz som aj manzela vypásla a mame rovnako kg.(giggle) nikdy sme si to nevyčítali, ved nie pre postavu sme sa brali:-* no a ta zla, ze som vas sklamala a nevydrzala som. Preto, lebo som urobila zasadnu chybu. Dnes som normalne ranajkovala, ale potom som varila. robila som zelen. polievku, zemiaky a špenat s vajcom. Moja malá chodila okolo mna a tesila sa na polievocku. to má velmi rada. No a tak sme sa naobedovali o 11.00 hod., lebo som potom utekala ešte čosi do mesta vybaviť. lenže do vecera som zacala pocitovat veľky hlad, tak som si o 17.00 dala celozrnny rozok.;-( uz si dam na to pozor, aby som jedla v case obeda a nie skor. A čo sa týka toho pitneho režimu, priznam sa vam, ja pijem rada, ale ked si to organizmus nepyta, tak ho netrapim. tiež sa niekedy prichytím, ze som malo pila. mozno to bude lepsie, ked budu už večšie teplá. Držím vam palce a zajtra si spravime reparátik(sun), ved postava nieje vsetko, hlavne nech sme zdravé. Moj manzel je telesne postihnutý, čo by človek dal za to, keby bol zdravý(blush) Poviem vam, dámy, výrok niekoho mudreho(myslim Exupery):" To najkrajšie je ľudským očiam neviditeľné. " Držte sa, myslim na vas.

daniela85, Pi, 08. 04. 2011 - 22:26

ahojte.ja som si v pondelok povedala tiež že musím vydržať bez večere.som na md a vážim o tri kilá viac ako v deviatom mesiaci :(malú kojim tak nechcem moc vymýšľať.len to raňajko.a pitie mi moc nejde.chcem sa opýtať a zeleninu vecer môžem..ja nejedavam od pol šiestej.aj to si dám čierny chleb s niečím alebo aktivít s mussli.poradíte prosím.ďakujem.daniela.

lienka anulienka, So, 09. 04. 2011 - 08:04

ahoj Daniela. Poznam vela ludi, čo mi povedia to iste, že raňajky vôbec nemusia. Niekoho to naštartuje a iného zaťaží. Myslim, že ak ti to nechýba, tak nemáš dôvod jesť, keď ti nechutí. (ja mám opačný problém(giggle) )A čo sa týka tej zeleniny a ovocia nemusíš sa báť. Kľudne si daj aj večer, myslím že sa nemusíš báť. Niekedy mám chuť na nejakú dobrú večeru, ale potom sa presvedčím sama, že lepšie bude nejaké ovocie. A zrazu mu prídem na chuť a zasýtim sa. Potom mám príjemný pocit nasýtenosti a nie "prežratosti"(giggle) Prajem vám, dámy, krásny deň a úspešný boj s nadváhou.(clap) Potom sa pochváľte, čo ste dokázali...Pozdravujem vás

daniela85, So, 09. 04. 2011 - 09:29

dakujem.My sme s mamou vecerali vacsinou o osmej pol deviatej k telke.tak najviac chutilo.slaninku salamku klobasku sme nakrajali a to bola parada,a teraz vyzeram ako vyzeram.Tak uvidim ci nieco zhodim.s malou chodim na prechadzky tak cca kazdy den 3 hodinky,ale ak to nedovoli pocasie tak si zacvicim na rotopede.Aj ten som si kupila aby som konecne zo sebou nieco robila.Dufam ze mi to vydrzi lebo sa uz neviem na seba pozerat.A ide leto tak aby som si mala co na seba obliect.Vahu doma nastastie nemam,tak najblizsie sa odvazim na konci mesiaca tak uvidim.

lienka anulienka, So, 09. 04. 2011 - 15:06

nemat doma váhu alebo sa vážiť len raz za mesiac je dobré. Ja váhu mám, ale starú, a hoci je digitálna, najviac ma rozčúli, keď po týždňovej snahe schudnúť sa odvážim u našich. Otec tvrdí, že ich váha je presnejšia.(giggle) Na tom by nič nebolo, ale ich váha ukazuje presne o dve kg viac ako u nás. Na svojej som mala 99 kg a na ich 101 kg. A jeduje ma to(hug) ,že som ešte stále neprekročila tie 3 čísla. Veľmi by som sa chcela dostať pod tú stovku. ;-( Snáď sa mi to s vašou pomocou podarí. Inak musím vám ešte povedať, že asi pred 6 rokmi som si kúpila bicykel. Nedokázala som sa na ňom doviesť ani domov z obchodu. A tak som si povedala, že ho predám.:-( Ale potom som každý deň pomaly na ňom šľapala a je to neuveriteľné-schudla som za dva mesiace 13 kg. Dievčatá, ja som vôbec nevedela, že nejako rapidne chudnem. Bicykel som si tak zamilovala, že som na ňom chodila všade. Niekedy som mala pocit, že som naň závislá. Prekonala som ľudské ohľady aj strach. Problém som mala ten, že som ho nie všade mohla odložiť(kostol, obchodné centrum...)mala som kamaráta, s ním to bolo ešte lepšie. Vždy sme si dali nejaký nie ďaleký cieľ.Pamätám si, že som sa cítila veľmi slobodne a bola som stále smädná. Popila som hektolitre vody a pohľad na jedlo vo mne vyvolával nevolnosť. Bolo to v lete(sun) A pritom som to vôbec neplánovala ako prostriedok diety, chcela som len trochu zmeny v živote. Potom sa pridal aj manžel, len som sa oň bála, aby nespadol, no a keď prišli deti, tak sme to zbalili, lebo nevydržali dlho sedieť, nemohla som rýchlejšie,aby nedostali na očká prievan...Proste človek sa prispôsobuje neustále a celkom zabudne na seba. Ale teraz sú už odrastení, a dnes konečne fúkame kolesá(clap) Chcem začať znova. Nechcete to skúsiť? A ešte mám dobrý typ ak by ste chceli-moja susedka si kúpila tenisovú raketu a trieska o garáž:-D niekedy to vyzerá, že má iba nervy, ale poviem vám, každý deň vyzerá lepšie a lepšie. Keď sme sa rozprávali, tak sme sa smiali. Hovorila že aj stres z roboty z nej opadne, a že keď chce človek športovať, tak nech si vyberie to, čo ho teší a nie otročí. Odložila trápenie v posilovni a hrá tenis. Za tri týždne vraj dala 5 kg dolu. Ja by som povedala aj viac. Len je trošku sklamaná, že sa začína podobať na Ramba, naberá aj svaly. Nápad má dobrý, čo poviete? (y)

Lucifera, Ne, 24. 04. 2011 - 13:10

s tým bicyklom je to pravda (y) , aj ja poznám, keď som mala čas, postava bola na nepoznanie oproti terajšej-keďže čas žiadny-venujem ho dcére(sun) :-(

nevika, Po, 11. 04. 2011 - 13:21

lienka, teda nápad s tenisom - výborný, ale musím sa vám pochváliť, že AJ JA už športujem. som strašný antišportovec, posilka ma nebaví, beh neznášam... ale zo stredoškolských čias milujem volejbal. a teraz sme sa tu v dedine dali pár mamín dokopy a začali sme raz týždenne hrávať volejbal. a je to super!! len škoda, že je to iba raz týždenne. chcelo by to ešte niečo. rada plávam, ale na plaváreň to máme ďaleko a ja môžem až večer, keď deti zaspia. a nemám ani tenisovú raketu ani bycikel. asi budem musieť do niečoho zainvestovať.
no a víkend bol boj. v nedeľu sme mali návštevu, tak som spravila aj koláč a viete, že neobišiel okolo mňa naprázdno. ale dobre, máme pondelok, takže teraz sa zase strážim.
danielka - ovocie a zeleninku kľudne aj večer. super prísne diéty nemajú zmysel a keď telo potrebuje si niečo dať, tak radšej niečo takéto ako chleba so slaninkou, no nie? :-)

lienka anulienka, Po, 11. 04. 2011 - 14:41

Dievčata, sklamem vas. "Prežrala som sa!";-( ;-( ;-( Cely vikend bol fajn, len tá moja mama...Zasa mi nabalila kopec čerstých buchiet ešte horúcich. No a samozrejme neodolala som. Je to akoby ste dali do rúk liečenému alkoholikovi, nech zanesie v tom najväčšom sparne vychladené pivo kamarátovi(giggle). ach jaj, to som tomu dala. Tiež dnes začínam nanovo a trošku som si to sprísnila, a to tým, že namiesto celozrnného rožka na raňajky si natieram (ľubovoľne) vlákninový chlebík. To mi vôbec nerobí problém, lebo som tak bola zvyknutá kvoli žalúdočným ťažkostiam. Tú chuť si človek zamiluje. trochu tu chrupčí, že nič naokolo nepočujem, ale inak mi to chutí. :-D Nedajte sa buchtám (ako som ja) zviesť, ale držte sa.(y)

daniela85, Po, 11. 04. 2011 - 23:13

no vikendy su potvorky :P. Ja som si dala pacik coko.ale keby som mala predtym coko pri sebe tak aj tu 300g dam.a teraz mi stacili 4 okienka.ten volejbal je super,milujem ho.no ja by som tiez rada ale ked skacem abo cvicim tak mi mĺieko strieka :( tak aspon bicyklujem.no mame tu novy tyzden tak sa drzme :) a este k tomu ovociu,ja som citala ze vecer sa nesmie kvoli cukru a preto lebo ti urobi v zaludku ,,palenicu"

lienka anulienka, Ut, 12. 04. 2011 - 15:19

ahoj Daniela. dakujem za povzbudenie. Ten volejbal musi byt naozaj užasny. mas to Danielka sťažené tým mliečkom. Ach, ešte že nič netrvá večne.;-) Snad si už niekedy najdeme čas na šport a nebudeme ničím obmedzené. Tyžden som odstartovala dobre. dodržujem striedmosť v jedení a mam z toho radosť. Kedze mam silny ekzem, zacala som piť detoxikačny čaj. Prečisťuje vnutro a citim sa lepšie. Jedina nevyhoda je, že odvodňuje a nestačim chodiť na wc hlavne v noci. (giggle)Musim aj veľa piť, aj ked mi to moc nejde. Ovocie mi na večer nerobí problém, ale možno nie každy to tak znáša. Niekedy mam take bolave ruky od ekzému;-( , že ked si mam čistiť ovocie, tak radšej žiadne nechcem. Už sme sa boli s deťmi aj bicyklovať, ale veru ešte je chladno.Inak mi to veľmi dobre padlo. Už nech je leto(sun) . Držte sa sa dievčatá. Fandím vám(clap)

lienka anulienka, Pi, 15. 04. 2011 - 15:53

Zdravim vas dievcata a musim sa vam pochvalit. Konecne po dlhom čase som sa dostala (až sa to hambim napisať(blush) ) pod 100 kg. Zacala som, ked som mala asi 102 kg, a teraz mam 99 kg. (clap) Moc sa tesim a chcem ist dalej. Držte sa a bojujeme dalej...(y)

daniela85, Ne, 17. 04. 2011 - 21:29

parada (rofl) , tak gratulujem :-)
ja sa drzim celkom fajn,po siestej uz mam stopku, nejem biele pecivo, bud tie zemle celozrnne ci co to je alebo cierny chleba...sladke strasne malicko dnes som mala zmrzku ale cely tyzden nic...ranajky uz sem tam si dam...len tie tekutiny!!!! zabudam a strasne ma to hneva!!! neviem ako sa mam prinutit...(blush) (blush) ale drzme sa aj nadalej, ja sa budem vazit najblizsie v sobotu tak dam vediet ako som na tom, zatial pa.(clap)

lydusha (bez overenia), Ne, 17. 04. 2011 - 21:48

Ony su dost zradne- celozrnne zemle atd.... vyzeraju mnohokrat zdravo, ale iba naoko....
Dolezite je naucit sa pocuvat svoje telo, pyta si co potrebuje, dolezite je nehladovat- pretoze toto si organizmus dlho pamata a dalsi prisun potravin okamzite meni na zasoby- cize na tuky....dolezite je ranajkovat, desiatovat, lahky obed aj s polievkou, olovrant a vecera....pit vela - najma vody, mat stale na stole flasu a pohar a doplnat a pit pit pit...
K tomu pohyb, prestat sa vazit a sledovat ci pocitat zrnka ryze, ktore sme zjedli a obvinovat sa ked zjeme horalku...potom kila pojdu dolu aj same.

akalenkak67, Ne, 17. 04. 2011 - 21:46

Rodičia mi dali 5kg tvarohu.Moje dievčatá sú štíhlučké,tak si vypekajú.Ja to zhltnem aj za horúca.Váhu som schovala pod policu v špajzi a do zrkadla nepozerám.Nie som až tak tučná.Ale to moje brucho zase podrástlo.:-( :-( :-( A vôbec nemám žiadnu pevnú vôlu.No nepoznám sa.

lienka anulienka, Po, 18. 04. 2011 - 15:48

netrap sa. Mysli na to, že su take,( ako napriklad ja), ktoré by tvoju postavu radi prijali, a su na tom ovela horsie. (giggle) Stale padame a vstavame...ale ist musime dalej. Kamaratka minuly rok schudla velmi vela 90- dnovou dietou, a uz to ma vsetko späť. Vieš, ako ju to vzalo. ;-( absolutne nema chut zacat znova. Nie sme jedine, komu to vzdy nejde. drz sa, urcite to dokazes nakopnut a pokracovat. a ten tvaroh je uzasny. (blush) (blush) fandim ti(clap)

akalenkak67, Po, 18. 04. 2011 - 20:47

lienka anulienka.Moje dievky ma skúšajú.Dnes si upiekli dva plechy perníku.No odolaj.A prečo mi to robia?Pobrali si už moje značkové nohavice a teraz čakajú na moje tričká.Vedia,že ked mi bude trčať z nich brucho,tak posuniem.Dnes sa ma moja 17-ka spýtala,či presuniem nové tričká:-D

daniela85, Po, 18. 04. 2011 - 21:19

(giggle) (rofl) zlate dievky to sme kedysi robili my mamine, a teraz to robi mamina mne (giggle) (rofl) .

lienka anulienka, St, 20. 04. 2011 - 17:05

to je vesele:-D ja mam maleho chlapca, ktorý ledva brble, a ked som mu v sobotu vravela, aby sa siel navecerat, povedal, "že nechce byt tučný ako ja..."(giggle)to zapotil len preto, lebo si chcel dopozerať rozprávku. tie nase deti su naozaj prefikane. Takže dievky to na teba takto skusaju. nedaj sa nakrmit ich dobrotami(cake) (cake) (cake) vydrž...fandim ti(clap) (clap) (clap) (clap) (clap) (clap) (clap) Mimochodom dievcata, ako som pisala, dostala som sa na 99 kg ale vobec to nechce ist dole. velmi pomaly sa ľady topia. a dnes som si kupila jablčný ocot, ktorý ma za ulohu nastartovat metabolizmus. mate nejake skusenosti? (hug)

eva m, St, 20. 04. 2011 - 21:32

lienka anulienka,
citam tvoju diskusiu a vychadza mi z toho,ze sice velmi chces, ale zatial len teoreticky. Ono je to len a len o discipline, o rezime, o nehreseni.
Viem, o com hovorim. Od januara do konca marca, t.j. 2 mesiace, som schudla 14 kg. Dodrziavam pravidla, vyhovorky neplatia. Ak mam zhresit, ak mam "dietovat" len ked sa mi chce, tak to nema zmysel. Viem, ze to nie je lahke, ved to prezivam. Ale okolo mna mozu pochodovat haldy klobas, kila buchiet, jednoducho si NEDAM. Mam svoj ciel a viem, ze ak zlyham tak sa od neho vzdalujem. Takze sa na nic a na nikoho nevyhovaram. Pravidelne varim svojej rodine, ak je jedlo v sulade s mojim nasadenym rezimom, dam si, ak nie, urobim pre seba zvlast.
Nepomozu ani jablcne octy, ani ine carodejne veci, ked nie je disciplina.
Eva (sun)

lydusha (bez overenia), St, 20. 04. 2011 - 21:44

No vidis, u teba plati disciplina, u mna je to samovolne....mozem aj zhresit aj necvicit aj si dat to, na co mam chut...Ono je vsetko v mojej hlave a nikde inde.
Nedokazem si totiz predstavit, ze by som sa mala obmedzovat do konca zivota, nejest maso, nejest buchty, klobasy, cokoladu, keksiky alebo zemiakove lupienky ci korbace. Pretoze raz keby som sa vratila k normalnemu sposbu zivota tak sa dostavi jojo efekt ako vysity.
Jablcny ocot na lacno, rano, je pomerne nechutne ale ucinnne. Rovnako nastartuje metabolizmus aj citronova voda a nie je to aspon take hnusne.

eva m, St, 20. 04. 2011 - 21:54

ale ja sa neobmedzujem. Nie som hladna. Len som proste prisla na to, ze tie lupienky k zivotu nepotrebujem.
Nejem sice ani klobasu, ale ak by som si ju dala v ramci hlavneho jedla na obed, ok, to je mozne. Ale Hltat ju pri telke po veceri, to uz je navyse a to je to, z coho sa pribera.
Ano, je to v hlave. A je to aj o tom, ze poznam svoje telo, viem, co mu mozem dat a nebude problem a co mu nemozem dat, lebo si to uklada.
Je to aj o metabolizme, kazdemu pracuje inac, niekomu rychlejsie, niekomu pomalsie. Svoje zohravaju aj dedicne dispozicie. A bud ich prijmem, alebo nie.
Moja mama je vazne chora, uziva lieky, nikdy nesportovala. A je obezna. Zial, aj vlastnym pricinenim, lebo to uz davno vzdala. Moja sestra je obezna, lebo nie je disciplinovana. Ja odmietam byt obezna, hoci by som teda mohla mat na to dispozicie.
Odmietam byt aj hladna, tak som nasla sposob, ako fungovat. Da sa to.
Eva (sun)

lienka anulienka, Št, 21. 04. 2011 - 16:09

evicka, dakujem ti za ohlas. suhlasim, ze za vsetkym je disciplina. Ak pisem o jablcnom octe, nie je to nahrada pestrej stravy, je to len doplnok, ako nastartovat metabolizmus. totizto, neviem, ci si pochopila, ale ja sa snazim, napriek tomu zhodim malo, mozno tie tri kila, a potom dlho stojim na mrtvom bode, kym padnu dalsie. kym stojim-neznamena ze sa prezieram, a pri telke uz vobec nie.. jednoducho to nejde tak jednoducho, ako tebe.ale na druhej strane plati, že ČO NIČ NESTOJÍ, ZA NIČ NESTOJÍ." takze aj ta radost, ak sa mi nieco podari je veľmi velka. (clap) (clap) (clap) z tvojich slov usudzujem, ze musis byt velmi tvrda na seba a mozno aj na inych.(ked hodnotis mamku, že nikdy nesportovala...) no vies, neviem ci mas momentalne male deti, ale ak ano, potom nechapem, kde beries cas na sport a na seba. mozno mas disciplinu v povahe, a preto nieje pre teba tazke schudnut alebo nepribrat. ale rozhodne to nieje tvoja zasluha ;-)

eva m, Pi, 22. 04. 2011 - 08:55

lienka anulienka,
mam dve deti - 12 rocnu dceru a 7 rocneho syna. V mladosti som bola aktivna sportovkyna, mam preto k sportu blizko. Moj otec bol aktivny sportovec, v mladosti reprezentant v atletike, asi po nom mam sportoveho ducha.
Sportujem vsak teraz podstatne menej, ako by som chcela. Vela sa vozim v aute. Cize pohybu nemam az tak vela.
Ano, ked sa zatnem, som na seba velmi tvrda. Aspon na zaciatku chudnutia to tak bolo, teraz som uz na ten stravovaci styl nabehla a nemam pocit odriekania.
To, ze som napisala, ze moja mama nesportovala, nie je podla mna tvrde. Je to konstatovanie, pomenovanie reality.
Neviem, ci som tvrda na druhych, myslim, ze skor ani nie, ze som znacne tolerantna.
Ale proste viem, ze zazraky sa nedeju - aspon nie v oblasti chudnutia;-) .
Mozno niekde pri uprave stravy robis chybu, ked ti kila ubudaju tak pomaly. To by chcelo poradit sa s niekym kompetentnym. Chapem, ze ak mas pocit, ze sa snazis a vysledok sa nedostavi, stracas motivaciu a si z toho smutna.
V kazdom pripade ti drzim palce, ano, ta radost z vysledku je velka, suhlasim s tebou. Aj ja sa vytesujem, ked vytahujem zo skrine veci, ktore mi uz boli zufalo male.
Okrem toho sa lepsie citim aj zdravotne, som lahsia, pohyblivejsia.
(a ciaze zasluha to je, ked nie moja, ze som schudla?;-) )
Eva (sun)

lienka anulienka, Pi, 22. 04. 2011 - 15:55

evka, dakujem za ohlas. ked to citam, mas disciplinu v zilach, ved bez toho by si asi nebola aktivna sportovkyna. urcite mas pevnu volu po ocinovi, kedze bol vrcholovy sportovec. a verim tomu, ze mas za sebou nemale uspechy. Navyse si daleko predomnou, ked si uz nabehla na svoj stravovaci rezim, z ktorým si sa vnutorne stotoznila, a preto ho uz necitis ako obmedzovanie. K tomuto ja, žial nedospejem asi nikdy ..(giggle)(preto som povedala, ze nie tvoja zasluha, aj ked teda mas prevdu, ze mas na tom podiel, len som tym chcela podciarknut, že ti to z casti bolo dané, proste vies sa ovladat, zapriet. Mne je to cudzie, keby som aj chcela, bolo by to divadlo, ktoré by fungovalo tak mesiac, mozno ani nie, alebo rok, a potom by som sa vratila k starym zvykom. Viac krat som schudla, a naozaj poriadne, ludia ma nespoznali na prvy pohlad, a vtedy som nevedela pochopit, ako som mohla zit doteraz v takom tucnom a ťarbavom tele. Smiala som sa zo starych fotiek, ako na nich vyzeram. A dnes by som si priala aspon tak vyzerať.(blush) co sa tyka kompetentnych, radila som sa, a odporucaju jest 5x denne po malych davkach. Ale aj medzi nimi bola nejednota v nazoroch. Jeden lekar to schvaloval, druhy nie. mne osobne to moc nevyhovovalo. jedine, co bolo pre mna mile bolo to, ze som sa strazila, kedy pojdem jest. Zdalo sa mi to casto. A niekedy som vobec nemala hlad alebo chut na ovocie a musela som sa premoct. Mala som pocit, ze nie som dostatocne nasytena, len kazde 3-4 hod jem malé nieco, na co nemam chut. Ani vysledok nebol uzasny. Takto mi to vyhovuje, ze v podstate sa snazim ranajkovat, obedovat a hlavne nevecerat. Pises, ze som smutna, ked nevidim vysledky. Ani nie smutna, skor nahnevana a niekedy sa citim až "obklucena "nespravodlivostou, ked dam detom všetko, čo potrebuju, a zrazu su horsie, ako pred tym,..ked navarim, to, čo maju radi, a prave v ten den im nechuti,..ked ked upracem cely byt a vecer je tu ako na Luniku IX, a ked sa zdravsie a striedmejsie stravujem, a nic sa so mnou nedeje...:-( evi, to je dost aj na kona(giggle) , ved to poznas. evi, drz mi palce, aby som mala aspon kusok z tvojej pevnej vole:-*

eva m, Pi, 22. 04. 2011 - 17:57

lienka anulienka,
z tvojich riadkov citim, ze nejde len o hmotnost a potiaze s nou, ale o celkovu nespokojnost, ktoru si ty vysvetlujes "nespravodlivostou". Chapem tvoje pocity, aj to, ze sa ti s nimi urcite nedobre zije. Myslim, ze je to na dlhsiu debatu.
Ak by si chcela, ozvi sa mi niekedy cez mail, mozeme sa o tom pozhovarat.
Eva (sun)

lienka anulienka, So, 23. 04. 2011 - 15:03

evka, dakujem za navrh, ale nie. najlepasie mi rozumie moj manzel, a skutocne problemy riesim iba s ním. ale si zlata:-) Svoju nadvahu neberiem az tak tragicky ( mozno preto som taka dobra na seba). Ked pisem "nespravodlivost"- nemyslim zatrpknutost, len proste nejde vsetko vzdy tak, ako by som cakala. ale za tragediu to nepokladam. aj tak vdaka.

ja_hodka (bez overenia), Pi, 22. 04. 2011 - 17:58

Ocot ma ine zlozenie ako zaludocne kyseliny a ich posobenie rusi. Ak vzapati date zaludku bielkovinu, jej travenie sa posobenim kyseliny octovej na kyseliny zaludocne, spomali. Teda presny opak toho, co sa ocakava.
Jablcny ocot je z tych zdravsich, ale ten boom v spojeni s chudnutim je len dalsi elky vhluk pre nic. Metabolizmus ak je spomaleny, jablcny ocot neporiesi.
Citron s vodou je lepsia volba, ak chcete aj ostat zdrave, nie len schudnut.

nevika, Pi, 22. 04. 2011 - 13:06

no dievčatá, ja sa držím, ale nevážila som sa už dlhšie. nechávam to tak ;-) a uvidíme potom. ale teraz pôjde Veľká Noc, ja už to vidím, že budem potrebovať hoooodne úsilia, aby som vydržala. ja proste svojmu telu doprajem aj nejaký ten koláčik a vôbec si nemyslím, že je to zlé. Patrí to k životu a presne ako tu niekto predo mnou písal, určite si nebudem odopierať veci, čo ľúbim. ide len o to jesť ich pomenej (nie celý plech, ale 1-2 koláčiky (giggle) ) a hlavne nie navečer. ale kľudne si dám aj lupienky, korbáčiky a koláčiky, proste čo ľúbim. a moc sa na to teším, keď si môžem dať drobnosť ku kávičke. len som obmedzila množstvo, u mňa bol toto "môj kameň úrazu". držte sa, nech kilečká pomaličky miznú.
lienka - gratulujem ku "podstovke"!! (clap)

lienka anulienka, Pi, 22. 04. 2011 - 15:07

dievcata, dakujem za vase ohlasy aj gratulaciu "nevika". asi nie je spravne, ze sa castejsie vazim, ako som chcela, ale dnes je to 98,5 kg. (clap) (clap) (clap) pre mna fantasticky uspech. obleciem svoje rifle. vyzeram v nich otrasne, ale je to tam..(hug) nehnevajte sa dievcata a neberte to ako chvalu, len sa zdielam so svojou radostou. myslim, ze sa to trosku nastartovava. a po odrieknutej veceri nahradenej zeleninou alebo ovocim sa otrosinku rychlejsie dostavuju vysledky. myslim, ze aj pocitujete teplejsie dni, a tým aj viac smadu, ako hladu.(sun) "nevika", tebe moc fandim,aby si vydrzala cez velku noc, ked sa nevazis a poctivo sa drzis, urcite to zvladnes. (y) (y) (y) (y) (y) potom napis, ako sa ti darilo odolavat;-) hlavne ze sa pacime tomu, na ktorom nam najviac zalezi. (muzikovi (heart) ) inak neviem, ci som spominala, manzel ma dietu, tak obmedzujeme vyprazanie. velmi nam chuti vareny karfiol, pokvapkany maslom a oprazenou struhankou. chuti podobne ako vysmazaný, ale je ovela lahsi, stravitelnejsi. ak ste este neskusili, odporucam. zamilujete si ho.:-P

ja_hodka (bez overenia), Pi, 22. 04. 2011 - 18:18

Lienka anulienka, vareny karfiol pokvapkany maslom a posypany oprazenou struhankou, je to iste, co vyprazany karfiol, len technologicky postup pri vareni je trosku iny. Efekt je proste jedno a to iste. Je tam oprazene pecivo, tuk a karfiol. Chyba len vajicko, ktore je po tej zelenine vlastne najdietnejsie. Nerada ta tymto sposobom oberam o iluzie, ale...ale proste je to to iste, snad len tej struhanky je tam mozno menej - podla toho, ako sterdo to posypes;-) .
Ak chces zeleninke dodat chut tak, aby ostala viac menej dietna, opraz ju na olivovom oleji (alebo aj na slnecnicovom)a potom dolej trosku vody a podus. Ku karfiolu pridaj aj brokolicu, mrkvu, teraz budu jarne cibulky, petrzlen, ostatne jarne bylinky a pekne podusene, so stavickou, ktoru to vsetko pusti, k tomu ryza alebo cous-cous, alebo bulgur...mnam :-)
anulienka, hlavne je ale vyriesit ten povodny zdroj problemu. Vnutorny. Co doplnas, alebo so sa snazis zaplnit jedlom.
Potom ked sa toto odstrani, nebudes mat problem jest normalne. Buchty si das jednu - dve, ked budes hladna a bodka. Napis mi na mail, ak mas cas a chut. Mozme zostavit zdrave tyzdenne jedalnicky a vyberies si podla toho, co ti vyhovuje, mozme prebrat nejake zakladne veci ohladom vyzivy, aby si sa vyvarovala hrubych chyb a aby tvoja snaha mala aj nejaky efekt. Ono je to totiz ako so vsetkym - prudko individualne. Neexistuje jeden univerzalny navod na chudnutie, je to zalezitost na mieru.

eva m, Pi, 22. 04. 2011 - 20:21

(y) (y) (y)
Eva (sun)

lienka anulienka, So, 23. 04. 2011 - 15:13

jahodka, vdaka za typ, ale ja delenu stravu nedrzim. islo mi len o to, nevysmazat, aby to nebolo nasiaknute olejom. jemne poprášene je to naozaj chutne. neratam kazdu kaloriu, ktoru zjem, ved by som sa zblaznila...:-( :-( :-( Co sa tyka mojho problemu, ako to nazyvas - som normalna mamina na materskej dovolenke, ktorá si ju naozaj "užíva", tak, ako sa mat. dovolenka užívať da. Moja ulietanost okolo deti je myslim si v sulade, len ma to vyčerpava. ale to je nie dovod aby som teraz riesila seba.

ja_hodka (bez overenia), Ne, 24. 04. 2011 - 10:11

...ale ja som nespominala delenu stravu. Ja nejem maso, preto som ho k tomu prikladu nedala. Nie som ani zastancom ratania kazdej kalorie, ani univerzalnych diet, ci drastickych diet, ale oprazena struhanka z bieleho peciva nie je ani dietne, ani racionalne, ani zdrave jedlo. To, ze ti chuti, je druha vec. Kludne ju papaj. Pokial je to s mierou, jest sa da uplne vsetko a clovek nepribera. Ale tvoj pripad je iny. Chces zhodit dost vela kil, nie iba nepriberat. Aspon tak som z tvojho blogu pochopila.
A k tomu problemu. Ja som nechcela naznacit, ze v tvojom zivote je snad nieco nenormalne...bozechran. Ale kazde prejedanie sa (nekontrolovatelne napchanie sa buchtami napriklad - sama si nam tu o tom napisala)svedci o nejakej nerovnovahe. Mozes to akceptovat a nemusis. Osobne som presvedcena o tom, ze akceptacia a riesenie je prvy krok k tomu, aby clovek znova dostal pod kontrolu svoju mysel a svoje telo, co zas nasledne vedie k tomu, ze tanier teplych buchiet sa bude moct spacirovat rovno tebe pred nosom a das si iba ak budes hladna a das si s mierou.
Poznam co je to byt na MD (som momentalne tiez) a poznam aj co je to zaplnat rozne nedostatky, vnutorne nevyrovnanosti jedlom. Kedysi som to tiez robila. Dnes to mam za sebou a venujem sa dietetike dost intenzivne a ako sucast celeho cloviecika, kedze takmer vsetky stravovacie poruchy maju povod v psychike. Zmena stravovania je sucastou zmeny zivotneho stylu a postoja k sebe. Drzat dietu tri tyzdne nema zmysel, sama si sa o tom presvedcila pri predchadzajucich pripadoch, ked si schudla a potom znova pribrala. Teraz na to ides dost dobre v tom zmysle, ze jes normalne, pravidelne, ale potom ta to prepadne a ako ty pises - zhresis. Zhresit je tiez ok, za predpokladu, ze si vies povedat dost, ze to nie je neodolatelna zalezitost, ale iba maly pozitok. Je to o tom, kde stojis ty a kde ten tanier s buchtami ;-) Zelam vsetko dobre (sun)

lienka anulienka, Ne, 24. 04. 2011 - 10:54

jahodka, pozri sa, ja som psychologicka takze teoriu aj ja poznam a mam okolo seba dost kolegov z ktorymi mozem riesit čo potrebujem, ale uistujem ta, ze nemam potrebu riesit stale seba a tocit sa okolo seba. prosim ta pochop uz, ze som len obycajna mamina, ktora sa chce zhodit nejake kila, obcas sa jej to dari a obcas nie. nepotrebujem mudre rady, ale len normalne dievcata, ktore sa snazia rovnako, a ked aj obcas nam nieco zachuti, je to fajn, ked sa mozme nastartovat a ist dalej. keby som bola taka strasne zufala zo seba, ako si myslis, tak by som si dala mesiac hladovky a 10 kg by bolo prec. ale prave tomu sa chcem vyhnut. idem pomaly, a tesim sa z kazdeho kroku. momentalne som nadmieru spokojna lebo moja snaha napriek dlsiemu neuspechu(a to aj napriek snahe) sa ukazala, že nebola zbytocna.

eva m, Ne, 24. 04. 2011 - 11:05

to, co pises, ma prekvapuje.
Eva (sun)

ja_hodka (bez overenia), Ne, 24. 04. 2011 - 14:36

v poriadku, lienka anulienka. Myslim, ze som pochopila o co ti v tomto blogu ide. Ja som sa len snazila pomoct, kedze do toho trosku vidim. Ako tak citam, asi sposobom, ktory ti nevyhovuje. V poriadku. Beriem na vedomie. Drzim palce (sun)

daniela85, Pi, 22. 04. 2011 - 22:58

lienka drzim palce a gratulujem k starým riflom.v pondelok budú tri týždne čo po šiestej nejem a čo som obmedzila sladké.mala som len pásik čoko a teraz zmrzlinu.a tiež som bez bieleho pečiva.a bicyklujem. zajtra ideme grilovať.teším sa na masko a zeleninu a mám so sebou aj suchare.a tiež príde den D lebo sa idem odvazit.ja dúfam že aspoň kilo bude dole.tak prosim drzte palce.zajtra sa ozvem ako som dopadla.zatial pa.a ak nie tak pekne velkonocne sviatky.a vydrzat.pa.Daniela

lienka anulienka, So, 23. 04. 2011 - 15:17

danielka, dakujem ti. potesila si ma. ten bicykel ti zavidim. aj my sme zacali len mame defekt. (giggle) pochval sa potom, kolko ti to "hodilo dole".tesim sa. fandim ti. drz sa.(clap)

daniela85, So, 23. 04. 2011 - 22:13

taaak 3700gramov za necele 3 tyzdne.som na seba hrda!hadam druhy raz v zivote.Neverila som tomu ze to pojde dole,ked nebudem tolko jest.Som happy :)

lydusha (bez overenia), So, 23. 04. 2011 - 22:19

Nechcem ti brat iluzie, no prve kila dolu znamenaju, ze sa telo zbavilo vody.
Je to pomerne znamy fakt.

http://www.chudnutie-ako.sk/chudnutie-v-sebaobrane/kolko-potrva-kym-sch…

Tie najhoršie prvé kilá strasiete rýchlo. V prvej fáze bude chudnutie rýchle, možno aj 4 alebo 5 kíl za mesiac. Ak vám toto tempo odklepol lekár, možno sa začínate tešiť, ako to ide rýchlo.

No v skutočnosti sa organizmus v prvom rade zbavil vody.

Tuku ubúda oveľa pozvoľnejšie.

Reálny pokles váhy môžete počítať asi na úrovni 2 kilá za mesiac, no radšej ešte menej.

Ak teda máte nadváhu 40 kíl, počítajte s tým, že vás čakajú asi 2 roky systematickej práce. To je hodne, hodne, hóóódne dezmotivujúce. Človeka to až odradí.

Skúste však pred odradením sa zrátať, že ak sa na chudnutie vykašlete, za 2 roky môžete mať plus ďalších 20 kíl. Tučnenie prichádza stále rýchlejšie. Čím viac naberiete, tým ťažšia bude cesta späť.

daniela85, Ne, 24. 04. 2011 - 09:59

neviem lydusha ci si tu na to aby si niekomu brala iluzie a sebavedomie...to uz necham na tvoje svedomie...Mna to nerozhadze lebo vidim aj na veciach ze su mi lepsie.Takze ta prosim,nechaj to tak.Dakujem.

lienka anulienka, Ne, 24. 04. 2011 - 10:49

dievcata, tiez si myslim to, čo daniela. osobne sa z nej tesim, lebo dokazala vela. ak toto citate len preto, aby ste sa ukazali ake ste mudre, otvorte si radsej svoju diskusie o dokonalych. v skutocnosti mam pocit, ze ste zranene a potrebujete si do niekoho kopnut. Nieje to trosku krute.? vobec sa nemusite zapajat, ak s nami nesuhlasite. a svoje rady si strcte za klobuk. mozno ste menej tucne ale ovela viac nevyrovnane sami zo sebou. zamyslite sa...

lydusha (bez overenia), Ne, 24. 04. 2011 - 11:59

Preboha ty o com tocis? kto do koho kope? Nik ta v zivote nevidel a ze si tucna hovoris ty, nikto iny. Mne je srdecne jedno ci je niekto ako tyčka do kvetinaca alebo bečka. Zalezi uplne na inych hodnotach a poznam kopec bab, ktore su baculate ale pritom nadherne, pretoze maju nadhernu dusu, neponizuju sa, nehnevaju na tie chude- ktore mimochodom vobec nemusia byt so sebou spokojne, nie su zatrpknute a nezavidia.
tebe vyhovuju len tie slova, ktore sa ti pacia, ktore ta chvalia a suhlasia s tebou....na to vsak nepotrebujes diskusiu, to ti v pohode odkyva aj tvoj tien...kazdu jednu dobru radu si okamzite zamietla pod koberec, kazdy navrh na slusnu diskusiu a debatu si urazene odmietla....nuz ani sa ti necudujem a necudujem sa uz ani tomu o com tu dokola pises...
Zamysli sa ty, o com je zivot a o com slusna, plnohodnotna diskusia kdekolvek, nielen na nete.

eva m, Ne, 24. 04. 2011 - 18:14

lienka anulienka,
:-O :-O :-O :-O :-O naco tolko hnevu?
Eva (sun)

lydusha (bez overenia), Ne, 24. 04. 2011 - 11:59

V pohode daniela, niekto si mozno ten link precita a pochopi, o com chudnutie je a ze je rozdiel "chudnut" a chudnut.

daniela85, Ne, 24. 04. 2011 - 22:13

lydusha ok.Ja som len pisala ze som vyradila biele pecivo,vyrazne obmedzila sladke,nenapchavam sa po siestej,vela zeleniny a bicyklujem.Tot vsio co som chcela.Ja som nic take nepisala ze idem dietovat.Mna len zarazilo ze ako mozes s takou istotou tvrdit ze je to len voda!Vidim na veciach ze su mi lepsie.Mne by stacilo kvoli mliecku tie 2kg za mesiac.Ja sa nejdem teraz z toho zblaznit ako vyzeram.Som na seba hrda ze mam pevnu volu,a vidiet aj vysledky.

lydusha (bez overenia), Ne, 24. 04. 2011 - 22:30

To netvrdim JA ze je to LEN voda, je to skratka vedecky dokazane, ze je to voda. Ako prvej sa telo zbavi vody, tuky to je uz ovela tazsie ako si ludia myslia. Pokojne sa spytaj koho chces, precitaj si odborne clanky o chudnuti a pokojne sa oduvaj ako male decko, je mi to jedno. Na fakte, ze je to iba voda to nic nemeni.

daniela85, Po, 25. 04. 2011 - 08:14

ja sa neoduvam,nemam to v povahe!!!

daniela85, So, 23. 04. 2011 - 22:16

a lienka ja myslim ze ten karfiol je super napad.urcite je tam menej tuku ako ked ho vyprazas .Drzkaj sa :)

fidorka, Ne, 24. 04. 2011 - 12:40

Lienka anulienka,prečítaj si celý tento tvoj blog od hora dolu.Celkom vážne to myslím a snaž sa byť nezaujatá,potom uvidíš,ako to pôsobí na náhodného čitateľa.Vôbec to nevyznieva od teba ako seriózne rady na schudnutie.Ty si sa jednoducho rozhodla,že LEN a LEN tvoj spôsob je správny a za každú cenu sa ho budeš držať a presviedčať všetkých okolo,že nič iné im nikdy lepšie nepomôže,čo samozrejme nie je pravda.Jahodka ti veľmi dobre poradila,ponúkla pomoc,Evka tak isto,aj Lyduška a ty sa tu urážaš ako malé dieťa.Nikto ťa nenúti,aby si robila to čo niekto iný,ale nezavrhuj prosím ťa iné názory,lebo tie tvoje nie sú úplne správne-čo sa diéty týka.tebe samej tiež veľmi nepomáhajú,druhému by možno nepomohli vôbec.Ako správny psychológ by si mohla vedieť,že čím väčší tlak,tým väčší odpor,čo v tvojom prípade znamená,že čím viac všetkých presviedčaš o svojej pravde,tým menej ti ostatní uveria.Takže efekt presne opačný ;-)

daniela85, Ut, 26. 04. 2011 - 10:41

ahoj lienka,no ako si prezila Velku Noc?

lienka anulienka, Ut, 26. 04. 2011 - 18:07

ahoj, danielka. dufam, ze sa nedame znechutit a ideme dalej. uz som si povedala, ze budem pokracovat, a mrzi ked to dievcata pochopili tak, ako to pochopili. nech sa prida, kto chce. ja ti napisem vzdy pravdu, to znamena, ze ked nahodou zjem nejaku sladkost, tak nebudem vypisovat, ze som "dnes cvicila hodinu", ale proste ze som zlyhala. kto chce, nech mi to vycita...:-O :-O :-O No a k tej velkej noci. samozrejme ze som si davala pozor a co sa najviac tesim, ze uz mi to nepride nejak tazko. postupne si na to naozaj zvykam a citim sa lepsie. Chyba mi par gramov, aby som mohla povedat, že som dala dole 4 kg (clap) (premna zamna, nech je to aj voda..) citim sa lahsie a zdravsie. Po obede sa snazim zeleninu, ovocie, ale niekedy mi ani nechuti a staci mi aj voda. ideme dalej a drzim aj tebe palce. som rada, ze si to nevzdala. (y) (y) (y)

daniela85, Ut, 26. 04. 2011 - 20:05

:-) lienka parada,velmi si ma potesila :)) 4 kg to je SUPER!!Jasne ze sa nenecham odradit!A nech je to aj voda,aj neviem co.Mna to pohana dopredu ze sme nieco zhodili UPRAVOU STRAVY, NIE D I E T O V A N I M !!!Ja som ochutnala z kolacikov,ale nevadi.Neprehanala som to a to ma drzi.Dokonca som si skusila letne saty co mi dala sesternica a zapnem ich :) a neviem neviem ci by to bolo len tou vodou :) Mozno,ale je mi to JEDNO! :) Hlavne ma tesi ze nam to ide! :) Dole :) Ja sa budem zas najblizsie vazit 7.5.ked budeme este sadit,tak uvidim. A Lienka trosku odveci ale v akeom zamerani mas pracu?si detska prychologcka alebo ?

daniela85, Ut, 26. 04. 2011 - 21:36

:-) lienka parada,velmi si ma potesila :)) 4 kg to je SUPER!!Jasne ze sa nenecham odradit!A nech je to aj voda,aj neviem co.Mna to pohana dopredu ze sme nieco zhodili UPRAVOU STRAVY, NIE D I E T O V A N I M !!!Ja som ochutnala z kolacikov,ale nevadi.Neprehanala som to a to ma drzi.Dokonca som si skusila letne saty co mi dala sesternica a zapnem ich :) a neviem neviem ci by to bolo len tou vodou :) Mozno,ale je mi to JEDNO! :) Hlavne ma tesi ze nam to ide! :) Dole :) Ja sa budem zas najblizsie vazit 7.5.ked budeme este sadit,tak uvidim. A Lienka trosku odveci ale v akeom zamerani mas pracu?si detska prychologcka alebo ?

lienka anulienka, St, 27. 04. 2011 - 16:04

danielka, asi je to dobre, neviem(giggle) , ale pohlad na sunku, salat, vajicka....a vsetko to krasne, velkonocne, na mna zacalo posobit opacne. myslela som si, ze sa budem musiet zapierat, lebo su to veci, ktore mam rada, ale na moje prekvapenie- nemozem na ne ani pozerat. vsade kde sme boli polievat je to iste. doma mam pripravene to iste,a je to zatvorene v chladnicke. tento rok sme s manzelom usudili, ze si neurobime tie klasicke velkonocne ranajky- sunku, chren, salat....(ktore rano zjem a citim ich do vecera). manzel sa ma spytal, či to vlastne musi byt kvoli tradicii? a vobec nam to nechybalo. dala som si kusok sunky a vlakninovy chlebik, nejaku zeleninu a citili sme sa vyborne. :-) normalne rozmyslam, ze si urobim nejake dobre cestoviny na zajtra. tie 4 kg su pre mna viac motivujuce, ako tych cca 20 kg, ktore by som este chcela dat dole. ani si nevies predstavit, ako sa z toho tesim. vlastne, ty si to asi jedina vies predstavit(flower) (flower) (flower) ak z teba opadne dalsie deko, urcite mi to napis. ..(čo sa tyka mojho zamerania, nechcem sa moc rozpisovat,lebo uz som sa poucila, ze nie vsetko pisane zneje u nahodneho citatela tak, ako to v skutocnosti myslim. zas by sa mohol najst niekto, kto sa chyti aj toho najbezvyznamnejsieho slova...;-) fandim ti (clap) , drz sa.

tessi, Št, 28. 04. 2011 - 08:37

Ahojte, ako vás tak čítam, babenky, úplne vás chápem, ako sa tešíte, a ako sa trápite, ked nejde nič dole. Je to pravda, že niekto sa može snažiť ako kôň, a nič, naozaj nič, ja som tak už skoro rok, stále na tej istej váhe, lebo už sa to nechce pohnúť!!!! Nemám nadváhu/167cm-65kg/ , možno 4-5 kg ale práve toto je najťažšie dať dole. Už som zúfalá, je to demotivujúce a práve preto sa nedarí. Ked má niekto nadváhu 20 kg, tak to zo začiatku ide pekne, ked sa chce, je to super pocit! Potom to postojí, a už nestačí tolko snahy ako predtým, treba poriadne zabrať, a ked ani to nepomože, tak je z toho človek smutný. Niekto to nechápe! Držím vám palce, neberte vážne žiadne negatívne názory, to vás ešte viac zdeprimuje. Ved sú tu aj takí, ktorí ked sa zapoja do hocijakej témy, tak sa ostatným dvíha tlak. Nedajte sa odradiť, a pekne pokračujte, každá si poznám to svoje telíčko, treba počúvať len seba, lebo psychická pohoda je polovica úspechu!;-)

daniela85, Št, 28. 04. 2011 - 13:17

lienka anulienka super, mn eto moc neslo ist okolo udeneho a salatu len tak skvrcilo mi v bruchu, ale ja som si urobila taky isty salat ako nasi, len bez majonezy, a nedala som si rezne ale som si urobila kare na prirodno s bamb.vyhonkami...mnamka (sun) .som rada ze nam to ide, ja som teraz taka viac chora tak som na chvilku odlozila rotoped, ale inak jem tak ako predtym len nieako ma sladkosti lakaju..ale davam si pozor...;-) ja som strasne rada ze nam to ide dole....aj muz mi povedal ze lepsie vytzeram...tak ma to velmi potesilo a isto to nevzdam...(y) (y) (y) drz sa dievka (giggle)

daniela85, Št, 28. 04. 2011 - 13:24

tessi dakujem ti velmi pekne za povzbudive slova...som rad ze sme v tom neni same dve (giggle) (y) ale nie velmi to potesi ked ti niekto povie nieco pozitivne(clap) . no ved to ze niekedy sa ludia zapajuju do hociakej diskusie len pre to aby niekoho vytocili, ale my sa nedame(y) a to co vazis ty , to je moj sen ist na taku vahu, je mi jasne ze to uz potom nepojde tak lahko ako doteraz...ale nic nejde samo bez nasho pricinenia...

lienka anulienka, Št, 28. 04. 2011 - 15:26

dievcata, pozdravujem vas. dakujem tessi za podporu. presne to, co hovoris tessi je pravda. manzel ma predpisanu dietu, snazi sa a fakt hovori, ze tie prve kila idu lahsie ako dalsie. ale tiez ma upokojil slovami, ze vsetko chce cas a len cas. nemam si robit vrasky z toho, či sa kazdy den nieco pohne, alebo nie. a hlavne vydrzat. (ved uz nemam ani 20 ani 30 rokov;-() .ked som chudla v 17 r., stacilo sa trochu obmedzit a islo to velmi rychlo. Danielka, ty si fakt bojovnicka(y)... (my sa nedame)(giggle) (giggle) (giggle) to sa mi na tebe paci. obdivujem tvoj zapal, ktorý je pri uprave stravy taky podstatny. je to chytlave..inak dievcata, myslim si, ze keby ste aj neschudli, vyzerate vyborne, len o tom neviete. (tessi, o tvojich mierach sa ani neopovazim snivat)keby ste videli mna..(giggle) Danielka, ak ti este bude hrozne chutit sladke(cake) , nech moj priklad je pre teba dostatocne motivacny, aby si sa nevysplhala az na 102 kg(hug) Spomen si na mna, a urcite ta to prejde. (giggle) drzim palce vsetkym, co sa akokelvek snazia(flower)

daniela85, Št, 28. 04. 2011 - 16:45

anulienka ty si zlatusik (y) (hug)

lienka anulienka, Pi, 29. 04. 2011 - 15:21

dievcata, pozdravujem vas. dnes som pocula uz po stvrte, ze " ma je nejako menej". velmi dobre mi to padlo, lebo na mne 4 kg je len tak-tak vidiet, ale predsa. prave som mala v umysle si dat po obede oblubenu sojovu tycinku, ale viete co, NECHCEM JU!!! nepokazim si predsa postavu(giggle) nestoji mi za to. inak sa snazim, myslim na vas, ze nie som sama a ze sa aj vy snazite. Dnes som mala na obed kapustnicu (bez chleba), a jednu malu hurečku len s uhorkou. tiez bez chleba. bolo to vyborne aj ked asi nie moc zdrave. nuz co, niekedy si nenavyberam. a teraz mi zacina zeleninovo-ovocny ritual a pitny rezim(beer) a dlhe popoludnajsie vychadzky s detmi. dzte sa. (hug)bu (hug)bu (hug) bu

daniela85, Pi, 29. 04. 2011 - 15:39

anulienka si (y) .co je to hurecka?daniela(flower)

lienka anulienka, Pi, 29. 04. 2011 - 16:49

hurečka? to je hurka, alebo jelito,zabíjačkový produkt. neviem ako tomu hovorite u vas... proste- "čo prasiatko dá."(giggle)

daniela85, Pi, 29. 04. 2011 - 20:57

jaternica, aj ja som to dnes mala s cviklou ;-) daniela(flower)

margesimpson, Pi, 29. 04. 2011 - 15:45

tak ja toto praktikujem uz dlho. Avsak ja ani neranajkujem (nikdy som neranajkovala, neviem, akosi mi to neberie). Na obed zdlavim co vidim, vratane dezertu. A potom uz len ovocie a zeleninu. A je to uplna pohoda.

lienka anulienka, Pi, 29. 04. 2011 - 16:52

(giggle)

daniela85, Pi, 29. 04. 2011 - 15:46

(y) (y) daniela(flower)

lienka anulienka, So, 30. 04. 2011 - 15:16

pozdravujem vas dievcata. prajem krasny vikend. drzme si palce, aby sme vedeli odolavat (cake) , zachovavali pitny(beer) rezim, vyuzili cas na prechadzky(sun) a vecer zaspavali s vedomim, ze sme zase nieco dobre urobili pre seba a svoje (heart) . ved okolo deti sa tocime stale...(vratane manzela)(giggle) vsetko dobre!

lienka anulienka, So, 30. 04. 2011 - 15:18

fandim vam(clap) (clap) (clap)

daniela85, Po, 02. 05. 2011 - 17:55

ahoj anulienka, parada ako ste prezili vikend? ja celkom fajn, len ta chorobka ,ma trosku potrapila ale inak super.v nedelu idem na vahu tak dufam je je nieake to kilecko dloe, moze byt aj voda, mne to nevadiiiiiiiiii(rofl) (rofl) (rofl) (rofl) .ok dievcence tesim sa ked si opat popiseme nase miery (y) daniela(flower)

lienka anulienka, Ut, 03. 05. 2011 - 15:07

ahoj danielka. veru ti musim povedat, ze sa musim mat stale na pozore, lebo je zle pocasie, menej pijem, menej ma smädí,menej vychadzok, a tym viac by som jedla.:-( inak vikend bol v pohode. odolala som hravo na navsteve sladkostiam. ked som si predstavila, kolko driny je za jednym kg, ktoré chce človek zhodit dolu, tak mi to zrieknutie vobec nepadlo tazko. zaujimave je, ze uz dokazem odolat na navsteve hocicomu, a horsie je to doma, lebo tam mi chuti viac. vobec nepozerame telku, nie je kedy, ale ked chystam detom jest, mam pokusenie do niecoho zobnut a ked nedam pozor, hned mam deko na sebe. fuj!!!(giggle) ale drzim sa. skor mam pocit, že stojim na vahe. neklesam ani nerastiem. nedam sa znechutit a budem cakat. ked zo mna nieco opadne, hned ti napisem. potom sa mi pochval, co sa ti podarilo. drzim ti palce.(y) (y) (y)

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 05. 2011 - 18:03

Treba cvicit, voda sa odbura aj sama, no tuky treba rozbit poctivou drinou, tie hladovanim len tak nezmiznu.;-)

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 18:14

ze ma tento komentar vobec neprekvapuje B-] daniela(flower)

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 05. 2011 - 18:16

Mna zas prekvapuje, ze cakate, ze bez cvicenia, miernou upravou jedalnicka s obcasnym zhresenim- sa vase nadbytocne kila vyparia same od seba;-) :-D

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 18:19

ja som zabudla ze ty so mnou travis 24 hodin denne a vies o mne viac ako ja :-* daniela(flower)

fidorka, Ut, 03. 05. 2011 - 18:24

ty máš základný problém daniela,nedokážeš diskutovať s ľuďmi,ktorí si myslia a robia v živote niečo ináč ako ty a nezdieľajú tvoje názory.inak,ale môžeš byť fajn baba,keď natrafíš na niekoho,kto kýva hlavičkou tvojim smerom.

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 18:35

ok tak odkial vies ze necvicim???????????! sa pytam ci si so mnou 24 hod denne ked tu nieco take tvrdis. neznasam asi ako kazdy , ked niekto tvrdi nieco o danom cloveku ked nevie ako zije, co robi...daniela(flower)

fidorka, Ut, 03. 05. 2011 - 19:04

prosím ťa,kde ja tvrdím o tebe,že necvičíš?nemýliš si ma s niekym?

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 19:07

no napisala si ze ta prekvapuje ze cakame ze bez cvicenia sa bude nieco diat...daniela(flower)

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 19:10

fidorka ja som to pisala lydushi, nie tebedaniela(flower)

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 05. 2011 - 19:12

To som napisala ja, pretoze som nenasla vo vasich komentaroch take ze zacvicila som si atd....vsade len pisete o uprave jedalnicka ci prehreskoch...
Raz som pozerala na prime Jste to, co jite a baba makala, chodila pesi, jedla co jej "naordinovali" a nic...potom zistili, ze ona si obezitu sposobila celozivotnymi dietami. Telo si utvorilo obranny mechanizmus a vsetko co zjedla okamzite ukladalo do tukovych zasob- pre pripad, ze by opat prisla dieta.
Ludia su zlozite bytosti, na kazdeho plati ine, no tie zasadne veci platia u kazdeho rovnako, iba u jedneho viac, u druheho menej, rychlajsie ci pomalsie, ale platia.

daniela85, Ut, 03. 05. 2011 - 18:16

anulienka to ma asi kazdy taku krizu...hlavu hore, ja mam tiez tych pokuseni viac ale ako lydushka pise treba aj cvicit ono to potom pude lip (clap) ci nemas kde?daniela(flower)

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama