reklama

hady v sne...

Pridal/a bebe40 dňa 05. 05. 2011 - 08:33

reklama

dobre ranko...chcela by som sa opytat,ci nevie niektora z vas,co znamenaju hady v sne..bola som v nejakej velkej miestnosti,bolo tam viac ludi a zrazu zacali vyliezat hady...boli velke,aj malinke..mne su hady odporne a bojim sa ich..ani jeden mi neublizil..neviete co to znamena???dakujemÚsmev


reklama

reklama

AnnaK, Št, 05. 05. 2011 - 08:39

o hadoch sa aj mne zvykne snivat..znamena to chorobu,neprijemnosti..proste nic pozitivne..

vyvyka, Št, 05. 05. 2011 - 08:43

Hady sú faloš, pozor na ľudí, ktorých máš okolo seba.

bebe40, Št, 05. 05. 2011 - 08:44

annak tak to si ma potesilaChichocem sa takze pekny den pred nami...vcera som mala zvysenu teplotu,tak asi...dakujemKvietok

Adinka, Št, 05. 05. 2011 - 16:49

Ale na druhej strane znamenajú aj zmenu a duchovný postup v živote, medzník na ceste k vyššiemu "levelu" - niekedy vyťahujú z podvedomia hlas duše, ktorá chce ísť svojím smerom ale rozum jej v tom bráni ... hady -sprievodcovia na ceste zmien a rozvoja - najmä ak nám neubližujú - nás chcú možno upozorniť na to, že sme zastali a bránime sa niečomu, čo prísť má Mrkám
AK sa bránime aj tak, môže nasledovať niečo iné - /napríklad tá choroba/ ktorá nás prinúti zastať a popremýšľať, prehodnotiť postoje a ciele. ALe jemnejšie upozornenie tu bolo Slnko Slnko Slnko

HAdy v snoch som študírovala bližšie a v rôznach kultúrach, lebo aj mne sa s nimi v jednom období zvyklo snívať. A choroba ani neštastie sa nedostavilo ... ale zas - myslím že som vtedy pchopila, kam mám nasmerovať svoje kroky :D

magic, Št, 05. 05. 2011 - 19:35

tiez som sa stretla s viacerymi interpretaciami, znacne rozlisnymi. od toho, ze symbolizuju falos, ohovaranie, uskoky, tak aj to, ze su symbolom mudrosti. v zavislosti od kultury. ked raz u nas had prezentovany ako zlo, hnusny a podobne, tak ak tvoj siesty zmysel citi neprijemnosti, ktore ale bdely rozum este nepostrehol, tak ti to moze prezentovat vo sne ako hada.
a kludne to moze byt len tou teplotou, necitila si sa dobre, tak podvedomie vystrachalo v zasobarni nocnych mor nejake neprijemnosti. Slnko

mne sa v detstve casto snivalo s hadmi. najcastejsie som ich vo sne stretala u nas v zahrade (cca ineterpretacia - bezpecie domova bude porusene). zrazu tam nejaky bol, alebo ich bolo vela. zautocili na mna, alebo som stratila rovnovahu a padla rovno medzi ne. brr. neznasam hady. (da sa povedat - stane sa nieco, co mi velmi ublizi, zasiahne ma, je to osudove, neuniknem.). ale nepamatam sa, zeby sa potom nieco zle stalo. skor sa nestalo vobec nic. len som sa vydesene zobudila a bala po zvysok noci zaspat. tot jedina neprijemnost.
takze prilis na sny neverim, aj ked sa mi snivaju obcas velmi zive.

púpavienka, Št, 05. 05. 2011 - 19:44

Nedokaszala som všetko prečítať, ale hady môžu znamenať aj veľkú obrodu človeka, alebo biely had, najvyššiu ochraNU. hADY, KTORé ťA PRíJMU A ODRAZU TI je to príjemné ti určite pomôžu. Nemôžte sny brať podľa nejakého snára, jednoducho ide o pocit snivajúceho a ten je najdôležitejší. Ak si sa zobudila a bolo ti fajn, nič zlé to nebolo, ak si sa hadov bála a zobudila si sa celá spotená a nešťastná vtedy si daj pozor, lebo to môžu byť tie horšie veci.Slnko

bebe40, Št, 05. 05. 2011 - 20:45

dakujem babenky...Tlieskam

lydusha (bez overenia), Št, 05. 05. 2011 - 21:47

Chudata hady. Ako k tomu prisli, ze su hnusni, falosni a ku vsetkym tym zlym privlastkom?

anita, Pi, 06. 05. 2011 - 06:15

Súhlasím, majú kopec negatívnych prívlastkov a kopec z nich je mýlnych.
Tie naše väčšinu dňa spia, po terárkach si špacírujú len v noci, je po nich najmenej upratovačiek (na rozdiel od našej mačky a havina).
Nechápem ten strach, no tolerujeme ho doma a nikdy naše hady nevyberáme z terárka, keď vieme, že je u nás na návšteve niekto, kto sa hadov bojí.

lydusha (bez overenia), Pi, 06. 05. 2011 - 06:59

Zastavam nazor, ze kazdemu dal boh nejaku podobu. Nikto si ju dopredu vedome nevybral. A zvierata, tym, ze su o tolko "ukratene" - nevedia napriklad hovorit- su v nevyhode. Som zvedava, ako by sme v ich ociach dopadli my...taki dokonali ludia.
Ja mam pavuka, je nadherny, tiez ho nevyberame von, neviem preco by som ho mala vyrusovat v jeho pohode. A hady su nadherne. Za jednu blbu povedacku o jablku v raji su naveky zatratene? Kludne to mohla byt macka, co podala to jablko. Keby nebol Adam zvedavy, neurve ho. Mal tam dost inych jablk Mrkám

anita, Pi, 06. 05. 2011 - 10:30

Pavúka sme mali tiež, Brachypelmu smithi - ale na mňa hrozne rýchlo behala, ja mám radšej pomalšie tvory Mrkám .
Zaujímavá myšlienka: čo si asi tak o nás myslia zvieratká.
Radšej to nechcem vedieť, asi by sme sa občas (alebo často) i museli hanbiť Smútok .

lydusha (bez overenia), Pi, 06. 05. 2011 - 11:47

Ani nechcem vediet....najma tie tyrane a utulkaci....Mlčím

magic, Pi, 06. 05. 2011 - 12:20

mali tam dat baziliska. toho nikdy nikdo nikda nevidel. a bol by klud. niet nad myticke stvorenia.

ja hadom neberie, ze su krasne, farebne a elegantne. su.
len popravde neviem presne definovat, co ma na nich desi. urcite ich briskna rychlost. ale to rozhodne nie je vsetko, preco mam husiu kozu, aj ked ho vidim ma obrazku.

vyvyka, Pi, 06. 05. 2011 - 06:33

Tak, v našej kultúre to tak používame veľmi dlho, mám snár neviem z akého obdobia a už tam je had ako faloš a zlo.Tradície aj v tomto smere.Slnko

Lea, Pi, 06. 05. 2011 - 12:47

ja furt čítam hady v sene... hm, nie veľmi príjemná predstava, i keď ja som podľa indiánskeho horoskopu tiež had Úsmev
snom veľký význam nepripisujem, asi tak v zmysle "čo sa babe chcelo, to sa babe prisnilo", len 2x v živote som mala celkom jasný a úplne rovnaký sen a v oboch prípadoch som vedela, že zomrel jeden z mojich rodičov

bebe40, Pi, 06. 05. 2011 - 12:47

zatial sa nic strasne nedeje...klop,klop...ja hady fakt nemusim..mam strach aj z takych tych malinkych...Chichocem sa ale zase pavukov sa nebojim...tie normalne chytim do ruky...a mysy..joj..z tych mam tiez strach..ak by mi behala po byte,tak osiviemChichocem sa

púpavienka, Pi, 06. 05. 2011 - 17:30

No a ja hada si vážim a keď sa s ním v prírode stretnem, tak idem oblúkom preč, ale necítim hnus ani nič také, ale myši sa bojím a protivý sa mi tak ako aj potkan, aj keď ich vidím v akvarku sú celkom pekné, ale aj tak brrr. Pavúkov ani ničoho takého sa nebojím.
No a čo sa týka podôb aké zvieratá majú? neexistuje ani jedno zviera, aby nebolo v niečom zlé a v niečom dobre, ved preto aj naše znamenia sú také a pritom vieme, že neexistuje dobrý a zlý človek, aj ked si to niektorí o sebe myslia. Takže nikto hadom zrejme neublížuje v duchu, v akom sa tu písalo. Pravda je naozaj taká, že naozaj v sne môže symbolizovať chorobu, zlobu a hlavne podraz, ale vždy treba vedieť o celom sne a všetko, lebo ako som vyššie písala, biely had ja najvyššou ochranou, ktorej sa nám môže dostať. Takisto nám hady môžu pomôcť pri našom prerode. Je zvláštne, ale had ma aj prívlastok - ochranca rodinného kozubu. Len je skryty. V rôznych povestiach sa aj traduje, že pod každým príbytkom sídli had a on ochraňuje ten dom a jeho obyvateľov.
No a tak zhrniem, ja hady nemusím, určite ich nechcem nosiť na rukách, ale vážim si ich a chcem aby nadalej s nami žili.Úsmev Slnko

dulka, Pi, 06. 05. 2011 - 22:17

margori, veľmi pekne a zaujímavé si to napísala Áno

Lucifera, So, 07. 05. 2011 - 11:41

V snári som našla toto:
HAD: priatelia ťa zradia vo chvíli, keď to budeš najmenej čakať.
HAD, ak ťa prenasleduje:Ľudia si na tebe radi brúsia jazyk.
HAD, ak ťa uštipol: Zrada a faloš ti sposobia veľké starosti
HADA zabiť: Urobíš dobrý čin, ale nečakaj pochvalu.
Či verí niekto tomu, je na ňom, ja ani moc nie, ale rada listujem v snári-občas-ale neriadim sa tým, čisto zvedavosť.Chichocem sa Mrkám

linda999, So, 07. 05. 2011 - 22:11

to uz radsej prijmem hady ako jasne sexualny motiv, ako tato znoska negativ o hadoch Chichocem sa
linda©

motylik, So, 07. 05. 2011 - 23:12

LInda máš úplnú pravdu. Mne sa tak raz sníval živý sen s hadmi, boli do toho zapletené obe moje dcéry nejakým spôsobom. Viem, že hady im neublížili, ale dosť som sa vtedy vydesila, že im snád hrozí nejaké nebezpečenstvo.
S pomocou snára som prišla na sexuálny motív a neskôr som si spomenula, že som rozmýšľala nad dospievajúci dcérkami v súvislosti so sexom Chichocem sa ... a že by bolo načase už nejaký ten guľomet či brokovnicu si poriadiť Veľký úsmev

linda999, Ne, 08. 05. 2011 - 19:45

Úsmev Úsmev Úsmev
brokovnicu Mrkám

Nuz,zenu vzdy potesi, ked dokaze tak zaspievat, ze sa kobra vedla pod paplonom zobudi a prejavi Hambím sa
vsetkym prajem prijemny vecer Vyplazený jazyk
linda©

motylik, St, 11. 05. 2011 - 21:22

Ak je to kobra, tak poteší viac, ak je to dážďovka, menej asi Chichocem sa

linda999, Pi, 13. 05. 2011 - 10:11

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
...a ta navyse vylieza len po dazdi Mrkám

linda©

motylik, Pi, 13. 05. 2011 - 19:20

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
v máji veľa prší.... Chichocem sa

magic, St, 11. 05. 2011 - 22:15

"Táta měl v předsíni brokovnici,

že šamstry vodstřelí

a s každým kdo šel kolem nás

viděl mě hned v posteli."

alebo zeby tazsi kaliber?

"Až jednou můj syn si přivede k nám

Sněhurku toužící,

Já v předsíni bazooku mám –

ustřelím ji palici!"

motylik, Pi, 13. 05. 2011 - 10:05

Tak do takého extrému by som tak až niee.... i keď MM by s tým možno aj čiastočne súhlasil Chichocem sa Veľký úsmev Je na dievčatá ako ostriež, až to niekedy preháňa. Keby len ten vedel o všetkých schôdzkach našej mladšej, však by z toho zinfarktoval chudák Váľam sa od smiechu po podlahe

bebe40, Ne, 08. 05. 2011 - 06:32

tak ten sexualny motiv mi sedi..ten beriem...Tlieskam vysvetlim...mam 17ročneho syna s DMO..je natom celkom dobre,tak uz dlho rozmyslame s MM ako sa s nim na tuto temu rozpravat.on totiz o sexe nechce nic pocut.hned ako zacnem,odide prec s izby,s tym,ze ho to nezaujima.proste je to tazke..tak som tu na stranke hladala nieco ohladom toho(a musim vyzdvihnut stranku)pretože som aj nasla jeden sposobÁno našla som odporučanie na knihu.synovi som o nej povedala a on mi povedal(čuduj sa svete)nech mu ju kupim,že si ju prečita..Tlieskam tak asi preto sa mi tie hady priplietli do snaPrekvapenie ...takže chvalim strankuTlieskam tu je naozaj kopa dobrych rad..Slnko

akalenkak67, Pi, 13. 05. 2011 - 11:16

Mne sa asi začne o hadoch snívať.Strašne sa ich bojím.A predo dvermi na rohožke som dnes našla už tretiu užovku.Zvláča ich odniekial naša mačka.Brrrr.Ked to musím ísť odpratať.

satena, Po, 30. 05. 2011 - 20:32

Ahojte ... chcela by som sa opytat čo to znamena ... ? priateľ sa zabudil celkom v pohode a vravel mi že sa mu snival sen s hadom ... chcel ho napadnuť .. jak na nho skočil on do nho buchol a spadol zo skaly ... mne sa dva dni do zadu snivalo z majstrom s prace že prišiel ku mne a ja som sa ho opytala že či na buduci mesiac či mame vypoveď a on povedal že ano , divne natom je ze sme v skusobnej dobe a ta nam konci na buducy mesiac ... je v praci jeden kolega ... a ten nas velmi nemusi ako mi jeho ... tak že on je taky ako Had ! ... robi zlo vsade ! ďakujeme za odpoveď Úsmev Úsmev

púpavienka, Po, 30. 05. 2011 - 21:17

No sama si si vyložila sen. Ak ho naozaj zhodil tak sa ubraní intrigám, mohlo to naozaj aj také niečo znamenať. No sen bol snívaný jemu a preto mu niečo hovorí. Ty si mohla mať sen, ktorý je zaradený ako prorocký alebo varovný. V prvom prípade nie je čo zmeniť na fakte a v druhom je určité varovanie, priprav sa na to, alebo niečo v tom zmysle.

satena, Št, 02. 06. 2011 - 15:39

margori Ďakujem za odpoveď Úsmev

stela24, Po, 08. 08. 2011 - 22:44

Chcela by som sa opytat ci niekto nevie co znamena ked sa niekomu sniva o hadej hlave ktoru vidi
ale nespravi nic a potom ustipne mojho syna ale ustipnutie som nevidela

Dakujem na odpovede a komentare sa budem tesitÚsmev Slnko

púpavienka, Ut, 09. 08. 2011 - 09:51

Porozmýšľaj o tom, ja neviem mne to skôr pripomína, že sa bojíš o svojho syna, ale môže to byť aj otvorená výzva.
No a neviem či ti tu odpíšu dievčence, lebo je to blog niekoho iného.

ananas2222, So, 13. 08. 2011 - 21:03

minule sami snívalo že vidím velkeho hada ktorý ma chcel zjesť a bol trojfarebný čierno červeno biely a akurát ma jedol a ja som kričala no nik ma nepočul ale potom som nejako toho hada zabila a neviem čo to malo znamenať.

magic, Ut, 16. 08. 2011 - 09:11

ze aj ked tomu neveris, aj tak si sama poradis.

bebe40, Ne, 14. 08. 2011 - 23:35

no kocky...ja sa hadov nezbavim...znova sen...asi pred tyzdnom...videla som velkeho cierno zlteho hada..utekala som k mojmu otcovi,on ma objal,drzal a ukludnoval,ze sa nemam bat...je mi to divne,lebo s otcom mam dobry vztah,ale nieje to typ cloveka,ktory vas obijme,prituli,preukaze lasku..len nejak citite,ze vas ma rad,ale nikdy to nepovie...je to zvlastne..

púpavienka, Po, 15. 08. 2011 - 08:57

bebe jednoznačne ide o duchovný princíp a preto ťa otec čičíkal, veľká podpora a ty zrejme musíš vstupiť do svojej temnoty. Všetko nosime v sebe.
Tieto sny o pojedaní sú jednoznačné a hovoria o tom, že je čas nazrieť do svojho vnútra, ako keby Vás niečo súrilo.

bebe40, Po, 15. 08. 2011 - 09:15

margori...nechapem...vstupit do svojej temnoty...znie to negativne...vysvetli mi to prosim...vdaka

púpavienka, Ut, 16. 08. 2011 - 19:52

Temnota, možno znie ťažko, ale je našou súčasťou. Bojíme sa vstúpiť sami do seba, lebo sa bojíme čo by sme tam našli. Niekto tomu jednoducho hovorí svedomie, ale toto je hlas našej duše a vola nás nazrieť do nášho vnútra.Ja_hodka dobre nižšie napísala, ako sa ma prijímať a vykladať sen. Jednoducho ho precíť a rozuber čo bolo pozitívne čo bolo opačné, ale aký maš z toho dojem. niekedy je sen zlý a my sme šťastní ked sa zobudime. No a to je príklad toho ako s nami hovorí naša duša. Rozum niečo pochopil a začalo sa to diať, nezáleží na tom, že je to zatiaľ len v sne a naše srdce sa raduje, lebo nastupilo správnu cestu, aj ked nie vždy jej musíme rozumieť.

bebe40, Ut, 16. 08. 2011 - 07:08

predvcerom som opisala sen asi spred tyzdna..dnes mam novy..bola som niekde u kamaratky v byte na sidlisku na najvysom poschodi...byt bol novy..a znova hady...teraz boli take tenke,dlhe,cierne a hnede...niektore boli mrtve..ja som sa bala a kamoska ich zabijala..drzala som v ruke peniaze a kamoska si chcela pozicat,tak som ich zacala preratavat,ale nemohla som jej pozicat,lebo mala som tam akurat na splatky....asi mi uz sibe,ale ja fakt nechapem,preco mi nedaju pokoj...Prekvapenie

magic, Ut, 16. 08. 2011 - 09:10

kamoska ma uvery, ktore prestane stihat splacat?
alebo si nejake naberie a zle to odhadne?
dostane sa do zle financnej situacie? nieco bude stihat platat, ale aj tak bude na tom zle?

to je take prvoplanove pochopenie, co mne z toho najzretelnejsie vyplyva.

bebe40, Ut, 16. 08. 2011 - 13:46

tak sa to tyke jej?teda...ziram...ona sa nedavno rozviedla,dlhy na krku,polovicny invalidny,ziadna praca a dve este nezaopatrene deti..naozaj nestiha vsetko platit..to by vysvetlovali tie peniaze..ale preco znova ja a hady...

magic, Ut, 16. 08. 2011 - 14:19

hady ako dlhy, uvery, ktore zabija=zbavuje sa ich, ale je ich tam aj tak vela=nestiha. stale ich je dost.

ty - lebo o tom vies. mozno obcas uvazujes, ako jej pomoct, ale vies, ze nemozes. alebo by sa aj nejakym malom dalo, ale sa obavas dat jej nejake peniaze, aby tebe potom nechybali, lebo sama mas navyse len minimalnu rezervu.
alebo ste sa bavili o tom, ze keby si mohla, tak pomozes... alebo ani nebavili, len to akosi citis, zeby rada poziadala, ale nepoziada, lebo vie, ze by si nemohla.
alebo sa obavas, ze az ta poziada, budes musiet odmietnut. alebo toho, ze nebudes vediet ako ju odmietnut. ze ju urazis.
neviem.

zda sa, ze si si hada postavila do pozicie zla (co je bezne pre zapadne filozofie a nazeranie na svet. na vychode zase symbolizuje dobro, mudrost, rozhladenost, duchovno, ale aj presibanost, lstivost no v suvislosti s mudrostou, v zmysle diplomacie, nie zakernosti.) preto sa ti tazkosti v zivote premietaju do snov ako hady.

preto ty a hady. aspon podla mna.

ja_hodka (bez overenia), Ut, 16. 08. 2011 - 14:51

Vseobecny vyklad (snár) je v podstate len pre zabavu. Had moze u kazdeho cloveka znamenat nieco ine, nemusia to byt vobec peniaze (aj ked to v tomto pripade mozno na kamoskinu situaciu sedi) ale takmer kazdy bezny sen (nie profeticky a podobne)má súvis v prvom rade so snivajucim a jeho zivotom, jeho pocitmi aj ked mozno vo vztahu k osobe, ktora sa tiez vo sne objavuje. Takze sen podla mna nie je o kamoske, ale o tebe, ma vypovednu hodnotu pre teba, nie pre kamosku.
Kluc k vykladu mas tiez ty. Je asi treba vela nad snom premyslat, skusat pochopit, co ti naznacuje. Pojde to. Zacne ti to do seba tak zapadat, budu to take ako zablesky pochopenia, zistis, ze su to zaroven take navody, ako sa v roznych situaciach zachovat, alebo orientovat.
Takze hady v sne mozu znamenat cokolvek. Co znamenaju hady pre teba? Ake pocity v tebe vyvolavaju. Aky mas vztah k ludom, ktori v sne ucinkuju, co spolu riesite, alebo neriesite...skus porozmyslat a co ta uplne spontanne napadne (nie logicka uvaha), tak tam niekde je mozno odpoved.
Tu je zaujimave citanie na temu sny:
http://eprakone.wordpress.com/2007/05/17/sny-a-ich-vyznam-kluc-stvrty-s…

Pariss, So, 27. 09. 2014 - 10:07

Vidim ze sem nikto uz davno neprispieval ale nevedel by mi niekto pomoct a vysvetlit sen s hadom ktoremu som trhala chvost cim viac som ho chytala tym viac sa rozpadal a potom sa na mna otocil a mal hlavu mojho syna a mne ho prislo luto a dala som mu najest.....akoze nechapem takyto psycho sen...normalne to neriesim moje sny ale celkovo ma rozhodil preto mi to pride zvlastne.
dakujem

púpavienka, So, 27. 09. 2014 - 10:39

No akurát sme si založili blog o snoch, ale aj tu ti môžem odpovedať.
Niečoho si sa chcela zbaviť, odstrániť lebo si si myslela že môže niekomu ublížiť, lenže sen sa prispôsobil tvojmu chápaniu a tak ked sa had zmenil na tvojho syna tak si zmenila aj ty cestu k hadovi v živote k problému alebo niečomu čo ťa trápi.
Môže naozaj ísť o syna ale môže sa to tykať aj niečomu veľmi blízkemu tebe.
Ak ťa rozhodil? prečo, máš problém so synom? alebo s jeho otcom či kamaratmi? alebo dokonca s nejakou kamaratkou?
Sama si v sne videla že sa všetko dá zmeniť ak vidíme aj tu druhú tvár.

Pariss, So, 27. 09. 2014 - 23:58

ahoj margori dakujem v prvom rade za odpoved mozes mi dat sem link na tvoj blog??
dakujem

Pariss, Ne, 28. 09. 2014 - 00:09

Ano moj syn ma zdravotny problem Smútok

bigmama, Ne, 28. 09. 2014 - 08:33

ti je link na blog, ale princip je taky, ze ak by si chcela pomoct pochopit sen, ktory ta nejakym sposobom oslovil, tak si daj pridat obsah, potom zvol blog a kategoriu snar a nasledne napis o svojom sne, skus vzdy uviest co najviac podrobnosti, nie je to ziadny odborny vyklad, ale pomoc pochopit symboliku sna Úsmev
http://www.nanicmama.sme.sk/snar/zaciname-so-snarom

Fedus, Ne, 04. 01. 2015 - 19:01

Ahojte :) dnes som bola s mojim frajerom vonku a hovoril mi, ze sa mu snivalo ze v Kosiciach bola nejaka oslava a moj otec sa ho opytal ci nas tam neodvezie a ze tam boli moje dve sestry z priatelmi, krstny rodicia, starka a sesternica a ze uz som bola aj dost starsia a ze vsetci vedeli ze sme spolu chodili a nakoniec sme sa tam my dvaja pohadali kvoli tomu ze on mal viezt len moju mamu s otcom a nie mna.. prosim Vas, ak mi viete pomoct co to znamena tak vopred dakujem :)

púpavienka, Ne, 04. 01. 2015 - 20:42

Možno váš vzťah nemá na obidvoch stranach rovnaké pokračovanie, ale môže to byť iba naozaj malá roztržka.
Ak chcel viezť tvojich rodičov a nie teba? - no možno v čase ked budeš staršia bude všetko inak.

doms, Pi, 13. 02. 2015 - 21:44

Dobry den,chcela by som sa spytat na dva sny iduce za sebou.v prvom sne som sla cez les a prekazkou sa mi stal velky biely had.kedze sa hadou bojim rychlo som usla,neustipol ma no napriek tomu som mala ba nohe skrabanec ako od zubu a vedela som ze to je od neho.v dalsom sne som stretla velmi atraktivneho muza a on mal presne toho isteho hada.muz mi bol sympaticky a pacil sa mi no odbijala som ho tym zE sa bojim jeho velkeho bieleho hada.citila som ze had mi nechce ublizit no aj tak som sa ho bala.dakujem :)

púpavienka, So, 14. 02. 2015 - 19:52

Veľký biely had je stotožnením veľkej ochrany, bol ochrancom rodiny, iba ľudia na to zabudli. V dávnych časoch vraj žil pod každým domom a strážil rodinu a ľudia sa mu odmenili občas jedlom, aj keď u nás sa mu vraj dávala miska kaše. Sen na mňa pôsobí veľmi dobre, máš nad sebou ochrannú ruku.

MHVH, Ne, 15. 10. 2017 - 11:03

Dobry den, 

chcela by som sa opytat na sen o bielych hadoch, konkretne jeden had dospely  a jeden maly hadik.

Nasla sa diera kde bol dospely biely had, nebol utocny ani agresivny. Niekto ho prelozil vonku a zatvoril okno. Vtom zacal napato vyskakovat hore oknom a buchat do skla. Ked sa okno pootvorilo had vosiel dnu a niekto ho chytil za krk aby ho nepokusal a chcel odniest von dverami. Ja som bola ako pasivny pozorovatel, ale vnutorne som mala pocit, Ze had nechce ublizit, ale nieco chce. Pozrela som sa smerom kde bolo okno a v rohu som uvidela mlada hadika. Ked sa prilozil hadik k dospelemu hadu, hned sa ukludnil, ale ten, kto ho drzal, nepovolil a had sa akoby dusil. Ten clovek na mna posobil, ze nepovolil z obavy aby ho neuhryzol. Ja som akoby sucitila s hadom a mala obavu o toho hada, Ze ho udusia a snazila sa ich upozornit, Ze on im neublizi ale bez vysledku. Len Ja som rozumela reskcii hada, ostatni ho brali ako obycajny plaz, ktoreho treba vyhodit z domu von do lesa. Akoby som tam stala ako pasivny pozorovatel a nebolo pocut co vravim. Neviem kolko tam bolo ludi a ci to boli chlapi/zeny, alebo bolo ich tam viac ako dvaja. Neviem ci ho vypustili, nespokojne som sa zobudila.

dakujem!

púpavienka, Ne, 15. 10. 2017 - 14:59

Od nepamäti sa hovorí že každý rod mal svojho ochrancu bieleho hada, žil pod ich príébytkom a vlastne žil s nimi. Snažil sa ich ochraňovať pred zlom. Tento sen mi príde ako taký, had chcel len byť tam kde odjakživa bol a odrazu ho už nechceli, nevpustili dnu, už nechceli aby ich ochraňoval pred temnotou.

Toto je príliš reálny sen pozorovateľa spoza závoja nášho bytia, presne si sama popísala svoje pocity. Chráňme si svoje svetlo, chráňme si našich ozajstných ochrancov, neodhadzujme ich ako niečo už zbytočné. Pekný sen si mala, podakuj zaň. Vieš na ktorej strane stojíš a to je pekné.

MHVH, Ne, 15. 10. 2017 - 18:55

Dakujem za odpoved, Ja som vsak mala pocit nespokojnosti a smutku, mrzelo ma neporozumenia, ze mu nerozumeli a pritom si len zil svoj zivot Aj s malym potomkom a nechcel zle.

púpavienka, Ne, 15. 10. 2017 - 19:39

Viem a pochopila som to, lenže v živote nikoho neprinútime aby bol dobrý, on sám musí chcieť a nás to môže iba mrzieť. Ved toto sa deje dennodenne a my sme toho všetkého súčasťou. Myslím že je dobre že vnútorne nesúhlasime alebo kričime aj ked nás nikto nepočuje a kvôli takým ľudom je svet stále ešte krásny.

MHVH, Ne, 15. 10. 2017 - 20:18

Dakujem, mavam casto realne sny, niektore maju urcite prvky, ako tieto hady napr, ktorych vyklad ma viac zaujme, ine su zabavne alebo smutne, ale neuputaju moju mysel ziadnym vyraznym prvkom. Preto som nevedela, Ci to brat ako varovanie pred niekym alebo upozornenie na zmenu a ponaucenie pre mna samu. Dakujem za skore odpovede a prajem prijemny den!

púpavienka, Ne, 15. 10. 2017 - 21:24

Bola si pozorovateľ a tak je to aj pre teba ponaučenie alebo otvorenie oči že nie každy chce iba dobro a vieš sama že si tomu nemohla zabraniť, lebo toto všetko nie je tvoja vina že sú niektorí takí. Takže musíme iných nechať ísť aj ked nespravne.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama